Styczniowa kampania przygotowana przez Play i agencję Grandes Kochonos promuje wyjątkowe modele smartfonów ? HTC Wildfire S za 1 złoty oraz śnieżnobiały HTC Sensation XL.
HTC Widfire S to kompaktowy smartfon z ofertą pełną darmowych rozmów w sieci i beztroskim surfowaniem po internecie. Ponadto w prezencie, najnowszy audiobook Janusza Leona Wiśniewskiego ?Na Fejsie z moim synem? dostępny tylko w Play! Drugi promowany smartfon to audiofilski HTC Sensation XL z designerskimi słuchawkami Beats Audio, który pozwala na słuchanie muzyki i oglądanie filmów w najwyższej jakości. Takie smartfony to prawdziwa…Biała Sensacja! Biała wersja HTC Wildfire S tylko w Play na wyłączność.
Kampania jest dwufazowa ? w pierwszej odsłonie pojawi się 5 sekundowy teaser, w drugim kroku będą emitowane dwie 15 sekundowe animacje.
Media: TV, Kino, radio, outdoor, BTL,Internet
Start kampanii: teaser ? 16.01.2012, animacje (2 X 15?) ? 20.01.2012
Informacje o autorach: Tunia Rozwadowska-Myjak (Art director), Ewa Jaworska (Copywriter), Celina Kozikowska (Account Director)
Przedstawiciel Klienta: Dorota Banaszek, Monika Mierzejewska, Aneta Iwaniuk; Bartłomiej Kamienny, Marek Zaborowski
Animacja: Studio Televisor
Internet: Agencja K2 Internet S.A, przedstawiciel Klienta: Małgorzata Chmiel
Dom Mediowy: MediaCom
Outdoor
Internet
Radio
[audio:https://blogplay.pl/wp-content/uploads/2012/01/play_wildfire_radio-15_emis_pop.mp3]Spoty:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=POi78CnMWTU[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WM1p-IjcJKo[/youtube]