Tako rzecze rzecznik Play

BLOGGER PYTA ? RZECZNIK ODPOWIADA

[display_faq]

Komentarze

  1. Mariomaster napisał(a):

    Jak słyszę żeby zgłaszać problemy…to mnie krew zalewa.
    Od dwóch miesięcy zgłaszam ciągle że bramka na stronie nie działa prawidłowo i dostaje odpowiedzi że pracują nad tym i nic się nie dzieje.Wcześniej można było wysyłać ze strony jak z numerem telefonu jak z komórki a teraz przychodzi z jakiegoś skróconego numeru 6671. Jeśli to by była darmowa bramka to bym zrozumial ale ja płace za to jak za normalnego smsa a ten numer skrócony sprawia że wysyłanie z komputera jest bezsensu kiedy muszę się za każdym razem podpisywac.Nie pytajcie mnie po co pisać z komputera kiedy można z komórki bo często jestem zagranicą i wtedy mając dostęp do lokalnej sieci wysyłam z internetu jak z komórki płacąc cenę jak bym był w kraju.Do tej pory był to dla mnie powód zostania w play a teraz zastanawiam się nad odejściem bo od dwóch miesięcy mimo wielokrotnych ponaglen nic się nie dzieje.Raportuj

  2. Zly napisał(a):

    http://wap.24.playmobile.pl/

    Nie działa tak jest od dawna link jest z wap.playmobile.pl
    Czy jest inny link do play24 w wersji mobilej?Raportuj

  3. […] BLOGGER PYTA ? RZECZNIK ODPOWIADA | Tako rzecze Rzecznik Play __________________ POMOGŁEM?? POSTAW PIWKO!! […]Raportuj

  4. dominik napisał(a):

    Dzien dobry właśnie przenioslem numer z plusa do orange poniewaz mam numer i w plusie i orange ale ostatnio mam wiecej orange mam pytanie jaką macie ofertę dla kogoś kto nie moze korzystać z darmowych rozmów bo nie mam osób play jestem przyzwyczajony do korzystania z pakietów a mi 29 groszy nie wystarczy kiedys mialem wasza sieć ze względu na internet ale zrezygnowałem bo nie moglem korzystać z pakietów onilne bo głównie jedynie ta oferta byla ciekawa ale kiedy era wprowadziła darmowy internet ale bardzo fatalny nie macie ciekawiej usługi byly tez takie sytuację ze tez byla kiepski zasięg poprosut jestem kienten którzy lubi korzystać ze wszystkich usług w dobrej jakości oraz gdy wydatki na telefon nie przekraczają 30 zlotych oczywiście na karte. Pytań sie po co mam byc waszej sieci Raportuj

  5. Gość napisał(a):

    Witam, czy będzie jeszcze dostępny HTC Wildfire? W Krakowie go w ogóle nie ma Raportuj

  6. Piotr napisał(a):

    Witam.
    Piszę w tym miejscu, bo naprawdę nie wiem dokąd z tym problemem mam iść. A problem zgłaszany w BOK Play wielokrotnie. Po kilku tygodniach od zgłoszenia przychodzi SMSem informacja, że problem rozwiązano, a on cały czas dalej występuje – strata czasu, nerwów i pieniędzy (moich też np. na płatny kontakt z BOK).
    Ad rem:
    Mam 5 numerów w Play – 2 w Mix i 3 we Fresh. Wszystkie zarejestrowane. I do czasu wprowadzenia usługi NOTKA SMS wszystko było ok. Po wprowadzeniu nota bene nie zamawianej przeze mnie usługi w moich Freshowych numerach automatycznie załączyły się przekierowania "gdy nie odbiera" na numer 790998729. Tylko na numerach Fresh, na Mixach nie. Efekt? Po 30 sekundach każde połączenie (w sensie dzwonka) jest rozłączane zanim zdążę odebrać telefon! Ktoś powie "- w czym problem?" Dla mnie duży. Charakter pracy mam taki, że dzwonki ustawione mam na tryb narastający (ma nie dzwonić od razu na full) i zanim go usłyszę i chcę odebrać rozmowę, to połączenie jest przerwane!
    I nic nie pomaga – ani wysłanie dezaktywacji typu STOP NOTKA czy NOTKA STOP, ani kody USSD typu ##61# lub ##002# dalej to cholerne przekierowanie "gdy nie odbiera" jest aktywne! A najlepsze jest to, że w systemie w BOK (przynajmniej tak twierdzą) i na Play24 po zalogowaniu tego przekierowania nie widać!
    I tak w koło Macieju…
    W żadnej innej sieci tak nie ma, żebym nie mógł wyłączyć (całkowicie zdeaktywować) przekierowania "gdy nie odbiera", tylko w Play Fresh!
    Ostatnie moje zgłoszenie przyjęto pod numerem systemowym 22221560.
    15-go października o godz. 08:51 dostałem z Play SMSa info o rozwiązaniu problemu, sprawdzam kodem *#61# i co?? I nic! Wszystko po staremu – przekierowanie na 790998729 jak było tak dalej jest i jak rozłączało po 30 sekundach tak dalej rozłącza.
    Czy naprawdę nic w tej niby prostej sprawie nie można zrobić? Ja chcę tylko by na wszystkich moich numerach było tak, jak przed wprowadzeniem nie chcianej przeze mnie usługi NOTKA SMS.
    Z poważaniem.
    Piotr (użytkownik Play Fresh i Mix)
    Ps. Sygnalizuję też cały czas nie rozwiązany problem wyrzucania z sieci Plusa (na zasadzie braku dostępu do sieci) w trakcie utraty zasięgu sieci Play. W tej sprawie to co się wyrabia po tylu sygnałach użytkowników Play jest już normalnie żenujące.
    A co słychać w kwestii przełączania się między sieciami w trakcie prowadzenia rozmowy bez jej zrywania? Podobno miało być i nic?
    To tyle. Raportuj

  7. Wojtek napisał(a):

    Czy ktoś wie kiedy nareszcie pojawi się htd desire hd w sprzedaży ? Po miesiacu czekania dostałem telefon jedynie ze jest już znana jego cena… Raportuj

  8. Jacek napisał(a):

    witam
    A kiedy będzie IPhone4 dostępny ???
    790303000
    Pozdrawiam Raportuj

  9. Marcin napisał(a):

    Czy Play odświeży ofertę MegaMix i wyposaży ją w porządne pakiety internetowe a nie jakieś tam mierne 5Mb za 5 złotych? Pytam bo jest sporo osób takich jak ja posiadających tą ofertę i nie mogących korzystać w pełni z pakietów internetowych takich jak w Mixturze i Fresh. Aktualizacja tej oferty, która mimo, że zastąpiona została Mixtura wciąż obowiązuje (i trzeba tak samo co miesiąc doładowywać konto) z pewnością podniosła by jej atrakcyjność a tym samym przyczyniła się do zainteresowania przedłużeniem umowy w postaci abonamentu lub Mixtury. Raportuj

  10. Marcin napisał(a):

    W przypadku nie odświeżenia oferty Mega Mix pozostanie mi tylko zerwać umowę, zapłacić ta kartę i pożegnać się bez żalu z firmą Play bo w dzisiejszych czasach oferta bez pakietów internetowych jest niewystarczająca i nadaje się przysłowio "psu na budę".Gdyby nie wifi już dawno bym chyba zbankrutował z telefonem typu smartphome. Raportuj

  11. Marcin napisał(a):

    Panie Marcinie czy ja doczekam się odpowiedzi na moje posty? Byłoby mi miło gdyby Pan się wypowiedzial i napisał kilka zdań na poruszony przeze nie temat. Raportuj

  12. cezary napisał(a):

    kiedy bedzie aktualizacja oprogramowania z Bada 1.0 do Bada 1.2 dla Samsung Wave? Macie w ofercie Wave II z Bada 1.2. Wiec macie ten softRaportuj

  13. Marek197212 napisał(a):

    gdzie moge sprawdzic planowany zasieg 4g w waszej sieci?Raportuj

  14. Janusz napisał(a):

    Kiedy będzie znów działał szybki internet w okolicach konstantynowa łódzkiego bo oPozdrawiamą pracę miały się skończyć do 31 marca a tu nadal nic. A w boa nic nie wiedza. PozdrawiamRaportuj

  15. katarzyna napisał(a):

    Zamowilam telefon w play juz drugi przez internet ale mialam zaznaczyc dokumenty ktore mam dac kurierowi,za pierwszym razem dalam tylko dowod a za drugim razem zaznaczylam rachunek za telefon komurkowy bo nie bylo dowodu ze mozna zaznaczyc,moge dac kurierowi ksero dowodu czy musze dac takze ten rachunek Raportuj

  16. florian napisał(a):

    A ją się zawiodlem na tej sieci. Mam Desire hd. Z pakietem 2giga okazało się że tel łączył się aktualizowal pogodę i kilka innych programów co wyniosło 700mb i rachunek na 930pln. Jakież było moje zdziwienie że mam limit kredytowy 1000 i jak przekroczyło 900 to dostałem info,i oczywiście nie mogę go zmniejszyć na np.300 bo to niemożliwe teraz muszę codziennie sprawdzać limit czy czasem nie połączył się zenada play ma gdzies klientów czekam do końca umowy i spadam Raportuj

  17. Paweł napisał(a):

    Witam,czy istnieje kod USSD dla mix all inclusive na sprawdzenie ilości pozostałych ilości mb (nielimitowanych) i nie chodzi mi o menu play24? Raportuj

  18. Slawek napisał(a):

    Tutaj nikt nie odpowiada. Raportuj

  19. Andrzej04 napisał(a):

    czy w przewidywalnym czasie można spodziewać się w ofercie Samsunga Wave 3? Wszystkiego najlepszego w 2012 roku Andzej04 – BADA_FunRaportuj

  20. Pawel napisał(a):

    Jak przestac korzystac z uslugi all inclusive np. All inclusive sms ? Czy jest moze jakis kod po ktorym wpisaniu do telefonu i zadzwonie … Prosze o jak najszybsza odpowiedz ! Raportuj

  21. jazemjestbog napisał(a):

    co z neo v?Raportuj

  22. Kamil napisał(a):

    Witam serdecznie :) chciałem zapytać o jedną sprawę. Kupiłem starter z play za 5 zł i chciałbym mieć darmowe rozmowy i smsy w play na cały miesiąc, jak to można zrobić? Wiem że jest taka oferta ale nie mam kasy na to by doładowywac drugi telefon, jedyne około 10 zł wchodzi w grę więcej co miesiąc dla tego startera z play. Chcę włączyć pakiet który będzie działał przez 30 dni i będę miał w nim darmowe rozmowy i smsy że wszystkimi w play lub chociaż z jednym numerem. Dziękuję i czekam na odpowiedźRaportuj

  23. norrbi napisał(a):

    czy w starteze play lubie to mozna aktywowac tak zeby jak dźwonie do pleja to mam za darmoRaportuj

  24. Anka napisał(a):

    Witam, czy jest szansa ze HTC cha cha znow bedzie dostepny? przede wszystkim w eshopie, ewentualniena terenie Poznania…Raportuj

  25. Kamil napisał(a):

    Mam pytanie kiedy Play zrówna swoją ofertę cenową telefonów z pozostałymi sieciami. Np. Nokia Lumia w sieci pomaranczowej w abonamencie za 69 zl kosztuje 3zl u nas w ofercie 69 kosztuje ok 500 zl. Proszę nie pisać o tym ze z iphonem jest najlepsza oferta. Pytam o pozostałe telefony.Raportuj

  26. Anna napisał(a):

    witam,

    Dlaczego siec Play zraza do siebie klientow poprzez udostepnianie numerow abonentow dla oszustow z Metlife Amplico. Jestem zbulwersowana tym posunieciem i niestety po tym co dzis mialo miejsce podczas odstapienia od umowy, po tym jak pani podajaca sie za pracownika sieci play zaproponowala mi zapoznanie sie z ubezpieczeniem…zadne dokumenty nie doszly do mnie, a do rachunku juz mialam doliczone 20 zlotych. Podczas rozmowy z Amplico stracilam 20 minut i mnostwo nerwow. Dziwie sie, ze siec tak zraza klientow. Mnie na pewno i gdy tylko nastapi czas wypowiem umowe sieci gdyz czuje sie oszukana.Raportuj

  27. Maciej Chorobiński napisał(a):

    Witam
    Polecam obsługe PLAY w Carefour w Zielonej Górze.Raportuj

  28. mat napisał(a):

    Zadzwoniłem do Państwa BOK celem otrzymania oferty przedłużenia umowy 19.10.2012 o godzinie 15.46, z uwagi na brak oferty która by dla mnie była odpowiednią chciałem zakończyć rozmowę. Państwa konsultant jednak przyciągał i zmienił oferte na taką aby mi odpowiadała i była atrakcyjna. Zatem poprosiłem aby wysłać ją do mnie. Po otrzymaniu przesyłki okazało się że nie jest to to, o czym rozmawialismy telefonicznie. Zadzwoniłem na infolinię i zgłosiłem problem nr 50281608 został zakwalifikowany jako „uwagi klientów”-ja bym nazwał to raczej reklamacja, wprowadzenie w błąd…lub pomylka konsultanta. Oczywiście czas rozpatrzenia reklamacji to 30 dni a na zwrot umowy ma klient, jak informuje infolinia 10 dni jak zatem zdążyć? Po pierwszej rozmowie telefonicznej otrzymałem maila że przyjęto zamówienie, następnie je anulowano i następnie ponownie je przyjęto. Bardzo takie postępowanie zniechęca do Państwa. Starałem się mieć o Was dobre zdanie.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty