Uważaj na lewe podpisy – czyli jak to było naprawdę

Udostępnij

„Marcin Gruszka z sieci Play odpowiedział krótko, że sprawy nie ma, bo reklamacja klientki została przecież załatwiona. A pani Olga ma zamiar złożyć doniesienie do prokuratury.”

Tak została streszczona moja odpowiedź, w dzisiejszym tekście na gazeta.pl. Pozwolę sobie zatem opublikować ją w całości, ponieważ z tekstu nie wynika jak sprawa została rozwiązana. Przeczytajcie dokładnie:

„Sprawa została rozwiązana przed  23.12.2010. (trzy tygodnie przed interwencją Gazety Wyborczej)

Uznaliśmy reklamację Klientki za zasadną. (klientka ma rację)

Otrzymaliśmy oświadczenie od Klientki, że nie podpisywała ona Aneksu numer UM04/numer. W związku z tym sprawa ta została od razu przekazana do działu zajmującego się wszelkimi nadużyciami i przez nich skierowana do prokuratury.

P4 traktuje takie sprawy z najwyższym priorytetem i proaktywnie stosuje wszelkie niezbędne środki organizacyjne i techniczne służące do zapewnienia zgodnego z wymogami prawa procesu zawierania Umów poza lokalem przedsiębiorstwa Operatora.

W związku z trwającym postępowaniem wyjaśniającym nie możemy przesłać Klientce duplikatu reklamowanego Aneksu.

Zgodnie z rozmową z 26 listopada 2010 roku, tego dnia ponownie na koncie aktywowaliśmy warunki zgodne z zawartą Umową o świadczenie Usług telekomunikacyjnych numer UM01…..  z 14 sierpnia 2009 roku.

Jak informowaliśmy telefonicznie, zgodnie z obowiązującymi przepisami za okres od 2 lipca do 26 listopada 2010 roku usługa dla numeru 510xyxyz powinna być rozliczona zgodnie z warunkami Umowy abonenckiej UM01/numer. Dlatego Rachunki Telekomunikacyjne wystawione w tym okresie zobowiązani byliśmy skorygować.  Na tej podstawie wysławiliśmy korekty do Rachunków Telekomunikacyjnych:

?             F/30064824/07/10 dociążającą na kwotę 15,18 zł;

?             F/30067443/08/10 pomniejszającą wartość do zapłaty o 267,8 zł;

?             F/30069047/09/10 pomniejszającą wartość do zapłaty o 94,93 zł;

?             F/30123499/10/10 dociążającą na kwotę 30,50 zł;

?             F/30095794/11/10 dociążającą na kwotę 30,50 zł.

Łącznie należność na koncie zostanie zmniejszona o kwotę 286,55 zł. Korekty zostaną przesłane listownie. (a zatem można pieniądze odzyskać w drodze postępowania reklamacyjnego!!!)

Dodatkowo:

W ramach rekompensaty za powstałą sytuację zaproponowaliśmy upust na abonamencie 50% przez kolejne 6 miesięcy. W celu aktywacji rabatu poprosiliśmy o kontakt z Obsługa Klienta i powołanie się na numer zgłoszenia 24043537.

Blokad na usługach nie było i nie ma w chwili obecnej.

Widocznie moja odpowiedź nie była wystarczająco jasno napisana.

Zobacz więcej

Reszta wiadomości