Poniżej znajdziecie wszystkie niezbędne informacje włączając taryfy, na które możecie migrować. Najważniejsze z nich:
– jako punkt odniesienia do zmiany taryfy traktuje się kwotę abonamentu bez rabatu
– po migracji klient traci wszystkie ulgi na abonament wynikające z zawartej wcześniej umowy promocyjnej
– w przypadku taryf LP Internet kwotą odniesienia jest kwota abonamentu (bez pakietu internetowego)
– po migracji obowiązują bazowe ceny abonamentu (nie promocyjne)
Poniżej kilka pytań wraz z odpowiedziami:
1. mam LP69 bez fona to znaczy, że mogę zmigrować na LP II 99, a co z rabatem?
klient może zmienić taryfę na Long Play 69 Plan Cenowy II z Pakietem Smartfon 250MB za 10zł (łączne zobowiązanie 79zł miesięcznie) lub na taryfę Long Play 69 Plan Cenowy II z Pakietem Smartfon 1GB za 16zł (łączne zobowiązanie 85zł miesięcznie). Oczywiście klient może też wybrać wyższe taryfy z jednym z tych pakietów (np. Long Play 99 z 1-dnym z Pakietów Smartfon). Oczywiście dodatkowo przy takiej zmianie klient otrzymuje bezpłatnie usługę Pakiet Społecznościowy.
2. Wiele nie jasności jest mam obecnie teraz LongPlay 69 + 30 zł pakiet 2GB = czyli wychodzi 89zł, czyli na jaką będę mógł taryfę przejść? Bo są zniżki jakieś tylko nie jasno opisane.
Klient może zmienić taryfę na Long Play 69 z wybranym Pakietem Smartfon (250MB za 10zł lub 1GB za 16zł). Oczywiście dodatkowo przy takiej zmianie klient otrzymuje bezpłatnie usługę Pakiet Społecznościowy.
3. jak wygląda możliwość migracji przy ofercie LP 69 (50%) ?
Klient migruje taryfy (nie z oferty promocyjnej); jeśli Klient ma taryfę Long Play 69 obowiązują go warunki dla migracji z taryfy Long Play 69.
4. przechodząc z LP 69 na AIM 85, będę płacił 75 czy 85zł?
85zł (Long Play 69 Plan Cenowy II z Pakietem Smartfon 1GB za 16zł). Klient może wybrać też Pakiet Smartfon 250MB za 10zł ? wówczas płaci miesięcznie 79zł. Oczywiście dodatkowo przy takiej zmianie klient otrzymuje bezpłatnie usługę Pakiet Społecznościowy.
5. Jak wygląda sprawa rabatów przy migracji?
Jeśli klient posiada rabat, który otrzymał dla promocji, na którą zawarł umowę, przy zmianie taryfy na nową Long Play Plan Cenowy II ? traci rabat. Warunki promocyjne nie są przenoszone. Klient korzysta z nowych warunków promocyjnych przypisanych do oferty migracyjnej. Klient może więc pozostać na aktualnej taryfie (jeśli rabat jest wysoki) i poczekać na ofertę przedłużającą Umowę, w której skorzysta z nowych taryf z pakietem Smartfon oraz nowego rabatu. W trakcie trwania kontraktu, klient może zmienić taryfę na nową Long Play Plan Cenowy II wg warunków oferty migracyjnej.
6. Co jest kwotą odniesienia przy migrowaniu na wyższą taryfę? Czy jest to kwota abonamentu z uwzględnionym rabatem, czy kwota bazowa ?
Kwota bazowa taryfy. Np. Long Play 69 ? jest to kwota 69zł.
7. Mam obecnie LongPlay 200 – płacę jakieś 150 zł brutto – okazuje się nie nie mogę przejść na najwyższy z abonamentów All Inclusive MAX 145 zł – jest to kłopot bo chce przejść a nie ma wyższego abonamentu niż mój
Zgadza się. Obecnie nie ma taryfy wyższej niż LP129 + Pakiet Smartfon 1GB za 16zł. Łączna suma zobowiązania jest więc niższa niż w ofercie Play Premium. Nie ma niestety możliwości zmiany taryfy na niższą w trakcie trwania kontraktu.
W regulaminie w załączniku znajdziecie szczegóły z których taryf na które możecie migrowć.
Przed lekturą regulaminu zobaczcie koniecznie All Inclusive – making of ;-)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=p4damSCDrYA[/youtube]