Nowa kampania wizerunkowo-produktowa Play dla Firm skupia się na ludziach biznesu, także tych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.
W części wizerunkowej obserwujemy przedsiębiorców, dla których liczby są podstawowym narzędziem codziennej pracy – to oni najlepiej wiedzą, co liczy się w biznesie. ?Przyłapujemy? ich na wypowiadaniu liczb, gdy cieszą się nimi, martwią, niecierpliwią… Play dla Firm wspiera rozwój ich firm dzięki nieograniczonym możliwościom technologii 4G.
W części produktowej, oprócz szczegółów oferty, operator informuje także o wynikach niezależnych badań, z których wynika, że klienci Play płacą najniższe rachunki na rynku. Równocześnie prezentowany jest przyjazny biznesowi smartfon Samsung Wave, dostępny w taryfach All Inclusive dla Firm już od 1 zł.
Kampanię przygotowała agencja Grandes Kochonos.
Media: TV, Internet, sponsoring, outdoory, prasa, siatki wielkoformatowe, BTL
Muzyka: KPM 720 nr 6 „Dark Lair” komp. Jan Cyrka
Start kampanii: 15 września 2011
Informacje o autorach: Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Bartek Grala ( art director) Daniel Piecka (copywriter)
Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Grzegorz Kulesza
Przedstawiciel Agencji: Magdalena Morgun
Kreacja internetowa: Agencja K2, Małgorzata Chmiel (P4)
Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny
Dom Mediowy: MediaCom
Telewizja:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QxEp8e3tOgI[/youtube]
Prasa:
Outdoor:
Internet: