Od dzisiaj nasi klienci mogą korzystać z usługi mojeID podczas zawierania czy przedłużania umów abonamentowych przez internet. Dzięki temu posiadacze kont w wybranych bankach mogą potwierdzić swoją tożsamość przez co zarządzanie swoimi usługami będzie łatwiejsze i bardziej komfortowe.
To wszystko! Proces po stronie klienta jest bardzo prosty i intuicyjny z jednoczesnym zachowaniem najwyższego bezpieczeństwa.
Chyba najlepiej będzie jak ten wpis zakończę cytatami przedstawicieli Play i KIR, które rzucają więcej światła na usługę i pojawiły się także w naszym komunikacie prasowym:
– Nieustannie wdrażamy rozwiązania, które pozwolą klientom Play zrealizować swoje potrzeby w prosty sposób, bez konieczności wychodzenia z domu. Bezpieczeństwo oraz wygoda naszych klientów są dla nas priorytetem. Wprowadzenie mojeID właśnie temu służy. To kolejny, bardzo istotny etap digitalizowania naszych usług i procesów.
Maciej Żyto, Dyrektor Digital Marketingu w Play.
– Funkcjonujemy w rzeczywistości, w której kluczowe staje się zapewnienie zdalnego dostępu do usług online. Rynek stale poszukuje rozwiązań ułatwiających korzystanie z usług świadczonych w ten sposób. Kolejne zrealizowane wdrożenie potwierdza, że mojeID efektywnie wspiera modele biznesowe organizacji, które dynamicznie rozwijają się w świecie cyfrowym. Nasi partnerzy doceniają bezpieczeństwo i wygodę użytkownika, którą dostarczamy ich klientom. Bardzo cieszymy się z dołączenia klientów Play do rosnącego grona użytkowników mojeID.
Piotr Wichowski, dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji z KIR.