Rejestracja kart prepaid – odpowiadamy na wszystkie Wasze pytania

Udostępnij

Zaczynamy gorący weekend. Tylko do końca dnia w niedzielę możecie kupić w kiosku, na stacji i w spożywczaku kartę SIM (prepaid) i ją aktywować w swoim telefonie. Od poniedziałku każda nowa karta, nieaktywowana do końca dnia w niedzielę 24 lipca wymaga rejestracji w jednym z naszych salonów.

Dalej będziecie mogli kupić karty wszędzie, ale nic z nimi nie zrobicie bez rejestracji w salonie. W jednym artykule przeczytałem, że to genialny pomysł pomarańczowych. Nie kochani, tak będzie u wszystkich opów.

Razem z Krzysiem, będziemy przez cały weekend co chwila zaglądać na bloga i odpowiadać na Wasze pytania i rozwiewać wszelkie wątpliwości.

W przyszłym tygodniu spotkacie nas pewnie w jednym ze sklepów, gdzie będziemy pomagać rejestrować te karty ;-)

Zacznę od bardzo ważnego pytania:

  1. Czy można aktywować kartę prepaid online?
    NIE!
    (Przepisy jasno to precyzują i niestety dla dwóch operatorów, jednego większego drugiego bardzo ambitnego, wszystkie zeskanowane dowody, trzeba jeszcze raz sprawdzić).
  2. Czy jest limit rejestracji kart?
    NIE
    , ale tylko 10 pierwszych dostaje promocyjny bonus.
  3. Dziś kupiłem kartę, ale jej nie aktywowałem (nie włożyłem jej do smartfona i nie wykonałem połączenia) czy w poniedziałek będzie działać?
    NIE.
    Jeżeli kupujecie dziś jutro kartę to koniecznie ją aktywujcie. Na rejestrację macie wtedy czas do końca stycznia 2017!!!
  4. Gdzie będzie można zarejestrować kartę SIM w PLAY?
    Zapraszamy do naszych salonów. Od sierpnia nierozpakowane startery zarejestrujecie również w kioskach RUCHu i placówkach Poczty Polskiej.
  5. Mam już zarejestrowaną ofertę na kartę lub ofertę abonamentową. Czy mogę zarejestrować inne karty przez telefon?
    Tak, pod numerem 730 300 300.
  6. Jak można sprawdzić, czy karta została zarejestrowana?
    Wystarczy wpisać i zatwierdzić na klawiaturze telefonu kod *111*49*1#
  7. Czy kartę Play Internet na Kartę, którą mam w modemie/routerze też muszę rejestrować?
    TAK. Jeżeli już jej używacie to macie czas do stycznia 2017 roku. Jeżeli kupicie nową w poniedziałek to musicie rejestrować od razu inaczej nie użyjecie.
  8. Jakie dane są potrzebne do rejestracji?
    Wyłącznie imię, nazwisko i PESEL – weźcie ze sobą dowód osobisty lub paszport, żeby potwierdzić zgodność danych.
  9. Co jeśli karty nie mam przy sobie, jak ją wtedy zarejestrować?
    Możesz podać hasło, które prześlemy na nią SMSem lub zgłosisz się do salonu z kodem PUK.
  10. Kto może zarejestrować kartę SIM?
    Każdy powyżej 13 roku życia posiadający dowód osobisty lub paszport.
  11. Przenosiłem numer z innej sieci. Mój numer jest zarejestrowany?
    Tak, ale warto to sprawdzić kodem (pytanie 5), bo zgłosił się do nas klient, którego numer nie jest zarejestrowany.
  12. Czy jest możliwość rejestracji karty sim bez rozpakowywania startera?
    Tak, najlepiej zgłosić się z nim do salonu, kiosku RUCHu lub na Pocztę Polską.
  13. Przebywam za granicą a mam niezarejestrowaną kartę. Nie planuję podróży do Polski. Co w tym wypadku?
    Do końca stycznia 2017 roku musisz zarejestrować kartę, możesz poprosić o zarejestrowanie kogoś z rodziny lub znajomych na ich dane. Najlepiej wtedy zarejestrować przy pomocy numeru i kodu PUK lub przekazując kod, który prześlemy SMSem.
  14. Co ze środkami na koncie, jeśli nie zarejestruję karty do lutego 2017 r. a będę mieć ważne konto?
    Z karty nie będzie można korzystać do momentu zarejestrowania. Pieniądze zostaną na koncie tak długo jak konto nie wygaśnie i można je odzyskać po zarejestrowaniu numeru.
  15. Jeśli kupię w kiosku starter za okazaniem dowodu to karta SIM będzie działała od razu po włożeniu do telefonu?
    Kartę będziecie mogli kupić w kiosku, spożywczaku, na stacji benzynowej itp, ale nie ma potrzeby okazywania dowodu przy kupnie, dopiero przy rejestracji.

Pytajcie ;)

Zobacz więcej

Reszta wiadomości