Tako rzecze rzecznik Play

Rejestracja kart prepaid – odpowiadamy na wszystkie Wasze pytania

Zaczynamy gorący weekend. Tylko do końca dnia w niedzielę możecie kupić w kiosku, na stacji i w spożywczaku kartę SIM (prepaid) i ją aktywować w swoim telefonie. Od poniedziałku każda nowa karta, nieaktywowana do końca dnia w niedzielę 24 lipca wymaga rejestracji w jednym z naszych salonów.

Dalej będziecie mogli kupić karty wszędzie, ale nic z nimi nie zrobicie bez rejestracji w salonie. W jednym artykule przeczytałem, że to genialny pomysł pomarańczowych. Nie kochani, tak będzie u wszystkich opów.

Razem z Krzysiem, będziemy przez cały weekend co chwila zaglądać na bloga i odpowiadać na Wasze pytania i rozwiewać wszelkie wątpliwości.

W przyszłym tygodniu spotkacie nas pewnie w jednym ze sklepów, gdzie będziemy pomagać rejestrować te karty ;-)

Zacznę od bardzo ważnego pytania:

  1. Czy można aktywować kartę prepaid online?
    NIE!
    (Przepisy jasno to precyzują i niestety dla dwóch operatorów, jednego większego drugiego bardzo ambitnego, wszystkie zeskanowane dowody, trzeba jeszcze raz sprawdzić).
  2. Czy jest limit rejestracji kart?
    NIE
    , ale tylko 10 pierwszych dostaje promocyjny bonus.
  3. Dziś kupiłem kartę, ale jej nie aktywowałem (nie włożyłem jej do smartfona i nie wykonałem połączenia) czy w poniedziałek będzie działać?
    NIE.
    Jeżeli kupujecie dziś jutro kartę to koniecznie ją aktywujcie. Na rejestrację macie wtedy czas do końca stycznia 2017!!!
  4. Gdzie będzie można zarejestrować kartę SIM w PLAY?
    Zapraszamy do naszych salonów. Od sierpnia nierozpakowane startery zarejestrujecie również w kioskach RUCHu i placówkach Poczty Polskiej.
  5. Mam już zarejestrowaną ofertę na kartę lub ofertę abonamentową. Czy mogę zarejestrować inne karty przez telefon?
    Tak, pod numerem 730 300 300.
  6. Jak można sprawdzić, czy karta została zarejestrowana?
    Wystarczy wpisać i zatwierdzić na klawiaturze telefonu kod *111*49*1#
  7. Czy kartę Play Internet na Kartę, którą mam w modemie/routerze też muszę rejestrować?
    TAK. Jeżeli już jej używacie to macie czas do stycznia 2017 roku. Jeżeli kupicie nową w poniedziałek to musicie rejestrować od razu inaczej nie użyjecie.
  8. Jakie dane są potrzebne do rejestracji?
    Wyłącznie imię, nazwisko i PESEL – weźcie ze sobą dowód osobisty lub paszport, żeby potwierdzić zgodność danych.
  9. Co jeśli karty nie mam przy sobie, jak ją wtedy zarejestrować?
    Możesz podać hasło, które prześlemy na nią SMSem lub zgłosisz się do salonu z kodem PUK.
  10. Kto może zarejestrować kartę SIM?
    Każdy powyżej 13 roku życia posiadający dowód osobisty lub paszport.
  11. Przenosiłem numer z innej sieci. Mój numer jest zarejestrowany?
    Tak, ale warto to sprawdzić kodem (pytanie 5), bo zgłosił się do nas klient, którego numer nie jest zarejestrowany.
  12. Czy jest możliwość rejestracji karty sim bez rozpakowywania startera?
    Tak, najlepiej zgłosić się z nim do salonu, kiosku RUCHu lub na Pocztę Polską.
  13. Przebywam za granicą a mam niezarejestrowaną kartę. Nie planuję podróży do Polski. Co w tym wypadku?
    Do końca stycznia 2017 roku musisz zarejestrować kartę, możesz poprosić o zarejestrowanie kogoś z rodziny lub znajomych na ich dane. Najlepiej wtedy zarejestrować przy pomocy numeru i kodu PUK lub przekazując kod, który prześlemy SMSem.
  14. Co ze środkami na koncie, jeśli nie zarejestruję karty do lutego 2017 r. a będę mieć ważne konto?
    Z karty nie będzie można korzystać do momentu zarejestrowania. Pieniądze zostaną na koncie tak długo jak konto nie wygaśnie i można je odzyskać po zarejestrowaniu numeru.
  15. Jeśli kupię w kiosku starter za okazaniem dowodu to karta SIM będzie działała od razu po włożeniu do telefonu?
    Kartę będziecie mogli kupić w kiosku, spożywczaku, na stacji benzynowej itp, ale nie ma potrzeby okazywania dowodu przy kupnie, dopiero przy rejestracji.

Pytajcie ;)

Komentarze

  1. gst napisał(a):

    Pół żartem, pół serio… Na co mam wydać ten bonus, skoro w ofercie Unlimited wszystko mam za darmo? ;)Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Oj, są różne opcje – choćby MMSy czy możesz wyłączyć na jakiś czas FORMUŁĘ Unlimited i po wykorzystaniu bonusu włączyć ją ponownie :)Raportuj

    • Gali_Matias napisał(a):

      Nie włączać pakietu Unlimited i wykorzystać kasę na połączenia i smsy do innych sieci? Można zaoszczędzi te 25PLN.
      Do Play stan darmowy (*188#), a kasa poza sieć.Raportuj

  2. Karol napisał(a):

    1. Czy dane zarejestrowanej karty – tylko imię i nazwisko i pesel – są wystarczającymi danymi, aby móc w przyszłości przenieść numer do innej sieci?
    2. Czy karty kupione i zarejestrowane po 25.07 też łapią się na bonusy po rejestracji?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      1. Karta musi być zarejestrowana, by tego dokonać, więc tak.
      2. Tak.Raportuj

      • Gosc napisał(a):

        zego ciagle powtarzacie, ze konieczny jest PESEL? Ustawa dopuszcza tez podanie nr dokumentu tozsamosci zamiast PESEL – wystarczy przeczytac art. 43 – „albo nazwe, nr i serie dokumentu……….”Raportuj

  3. Kloss napisał(a):

    Czy włączenie bonusu w taryfie Play Fresh ma jakiś wpływ na usługę Zbieraj Minuty(wyłącza ją, itp)?Raportuj

  4. Patryk Wysocki napisał(a):

    Po przeniesieniu do was numeru z virgin dostanę bonus?Raportuj

  5. vio napisał(a):

    Co z numerem którego już nie chce i nigdy go nie zasilę?a jest zarejestrowany lub bedzie.Raportuj

  6. Tomasz napisał(a):

    Jak w środę będę chciał aktywować nowy starter na którym nie ma numeru to jak mam go zarejestrować ?Raportuj

  7. Kamil napisał(a):

    Zauważyłem że dziś odpowiadacie na pytania związane z rejestracją kart, ja nie mam pytań o karty bo jestem na abonamencie, ale będę was wielbił jeżeli odpowiecie na moje dwa pytania
    1. Mój telefon Swoim działaniem doprowadza mnie do zdenerwowania (w sumie to mało powiedziane), umowa kończy się za rok, znalazłem artykuł na waszym blogu
    https://blogplay.pl/2015/08/nowy-telefon-na-rok-przed-koncem-umowy-tak/
    Czy to nadal jest aktualne? Jest gdzieś bardziej obszerna informacja na ten temat? Telefon można brać tylko w tym samym abonamencie? Czy branie nowego oznacza że muszę spłacić do końca ten czy dolicza się to jakoś czy co to się dzieje?
    2. Z tego co wiem PLAY ani żaden inny operator nie oferuje telefonów Xiaomi, a mi bardzo by na takim zależało, czy nie da się go jakoś „załatwić”?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      1. Kwestia jest ustalana indywidualnie. Może być na rok, ale i na 3 miesiące przed.
      2. Musimy mieć przedstawiciela Xiaomi w Polsce, bez tego nie będzie jego telefonów w ofercie.Raportuj

  8. ratt napisał(a):

    Odpowiedź na pytanie nr 3 w/g mnie jest całkowicie błędna. To jak rozumiecie zapis „abonenci usług przedpłaconych, którzy zawarli umowę przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy” art. 60 ust. 1 ustawy? Co w Waszym pojęciu jest datą zawarcia umowy? Data zawarcia umowy to niby data wykonania pierwszego połączenia? Przecież to bzdura.Raportuj

  9. Krzysiek Sylwerski napisał(a):

    Kupno startera nie jest równoznaczne z zawarciem umowy.Raportuj

    • ratt napisał(a):

      I tu zgodzę się z Tobą. To odpowiedz mi na pytanie – jakim prawem chcesz mnie zmusić już teraz do rejestracji startera (pytanie nr.3)? Kupiłem dzisiaj starter czyli zawarłem umowę. Uruchomię go (włożę do telefonu) 26 lipca lub później więc starter ma działać a ja mam obowiązek zarejestrować go do końca stycznia 2017r. To co za bzdury są napisane w pytaniu 3 u góry? Zmieńcie tę odpowiedź.Raportuj

      • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

        Nie. Jeśli nie uruchomisz go do jutra włącznie to będziesz miał jeszcze pół roku na rejestrację. Jeśli uruchomisz go po raz pierwszy 25 lipca lub później będziesz musiał rejestrować od razu.Raportuj

    • ratt napisał(a):

      No moja pomyłka. Twierdzisz że kupno nie jest równoznaczne z zawarciem umowy? Źle przeczytałem i myślałem że napisałeś że jest równoznaczne. Czyli kupuje starter, mam rachunek na zakup i to nie jest moment zawarcia umowy? To co jest w Twojej ocenie „datą zawarcia umowy”?Raportuj

      • Marcin napisał(a):

        Datą zawarcia umowy jest dzień wykonania pierwszego połączenia,wysłania wiadomości sms lub sprawdzenie stanu konta.Raportuj

      • Paweł napisał(a):

        Zawarciem umowy o świadczenie usług przedpłaconych nie jest podpisanie umowy z operatorem telekomunikacyjnym, lecz sama czynność faktyczna, tzn. doładowanie konta lub rozpoczęcie korzystania z usług.Raportuj

      • ratt napisał(a):

        Wy żartujecie czy na poważnie te bzdury piszecie? To w Twoim mniemaniu jak kupię pralkę lub TV czy np telefon w Play i ta rzecz jest zepsuta w ten sposób, że nie można jej uruchomić to sprzedawca powie mi „panie jak pan tego nie uruchomił to nie zawarliśmy żadnej umowy i pieniędzy panu nie oddam i TV (telefonu) nie przyjmę do naprawy”? To jeśli Play sprzeda mi starter który nie da się uruchomić (miałem takie) to mając rachunek zakupu, w salonie Play nie wydadzą mi duplikatu lub nie zwrócą pieniędzy bo nie było żadnej umowy a rachunkiem zakupu to sobie mogę podetrzeć …….?
        @Paweł, zawarciem umowy w przypadku usług przedplaconych jest rachunek zakupu (startera) a nie żadne doładowanie lub rozpoczęcie korzystania z usług. Idąc Twoim tokiem rozumowania to w przypadku wadliwej karty sim nie ma możliwości jej wymiany bo umowa nie została zawarta.
        Czynnością faktyczną która powoduje zawarcie umowy w przypadku prepaid jest tylko i wyłącznie rachunek zakupu. W przypadku gdy operator nie świadczy usługi zgodnie z umową (rachunkiem) to naraża się na zarzut odszkodowań z tytułu niewłaściwego świadczenia usług.Raportuj

  10. Dominik napisał(a):

    Cy jak już mam zarejestrowany numer w Play i mam jeszcze dwa niezarejestrowane to czy mogę je zarejestrować przez kontakt z numerem 730-300-300 podając mój kod abonencki i dane potrzebne do rejestracji ?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Jeśli masz abonament to tak, jest taka możliwość.Raportuj

      • marrk napisał(a):

        1. Czyli tylko jeśli mam abonament mogę zarejestrować drugi numer telefonicznie? Zarejestrowany inny numer na kartę się nie liczy?
        2. Czemu nie zrobiliście tak jak T-mobile strony do rejestrowania kolejnych numerów samemu? Czy zamierzacie taką stronę stworzyć?Raportuj

  11. Magda napisał(a):

    Hej!

    Mam starter, który kupiłam sobie na wakacyjny wyjazd.
    Zarejestrowałam go i zużyłam bonusowy pakiet 100gb.

    Chcę się go pozbyć. Muszę się bawić w wyrejestrowanie?
    Czy wystarczy go pociąć, zmielić i wyrzucić? ;-)

    Gdy połączenia wychodzące wygasną starter i tak potem jest dezaktywowany? Tak?Raportuj

  12. log88s napisał(a):

    A przedstawicie procedurę wyrejestrowania numeru za zadanie użytkownika?Raportuj

  13. taki ktoś napisał(a):

    Mam internet na kartę Starter za 9zł . Rejestruję dostaję bonus 100GB na 30 dni , nie wykorzystam go .Czy jest możliwość przedłużania go doładowaniami ? A byłem w waszym salonie ale Konsultant chyba polował na pokemony bo nie był zainteresowany tym o co pytam.Raportuj

    • ponownie ja napisał(a):

      Mam internet na kartę Starter za 9zł . Rejestruję dostaję bonus 100GB na 30 dni , nie wykorzystam go .Czy jest możliwość przedłużania go doładowaniami ? A byłem w waszym salonie ale Konsultant chyba polował na pokemony bo nie był zainteresowany tym o co pytam.Raportuj

      • sylwekzolkusza napisał(a):

        kat doładowaniem, ja to zrobiłem z facebooka play, czy inne doładowanie jest wstanie przedłużyć tego nie wiem, 30 zł na 30 dni wydłużyło mój bonus.Raportuj

        • sylwekzolkusza napisał(a):

          jeśli masz nowy starter za 9 zł lub za 19 zł, dostajesz co miesiąc bonus 250mb-500mb który też przedłuża bonus za rejestracji 100gb.Raportuj

  14. Dariusz napisał(a):

    Witam, moje 4 nr możecie już dziś wyłączyć.(Podać tu ich nr ) Właśnie wracam z Waszego salonu w Chorzowie ul parkowa ,centrum aks. Chciałem zarejestrować na siebie 4 nr ,swój ,żony i dzieci ,Na początku oczywiście kolejka norma niby 2 stanowiska, ale Pan obsługuje a druga pracownica sobie rozmawia prywatnie przez telefon(słyszałem w jej słowach co chwilę mamo to mamo tamto ,dlatego myślę prywatna rozmowa)po 20 minutach kolejka doszła do mnie ,mówię ,że chce zarejestrować karty sim ,a mam ich kilka ,czy da radę to zrobić od razu na mnie je wszystkie.Pan się oburzył ile to mam nr , ale ok poprosił o dowód i puk z każdej karty ,zaczął wypisywać, 2 razy podczas wpisywania w komputer zapytał się nie chce abonamentu bo mają teraz super promocje, odp ,że nie dziękuje ,po ok 5 min zapytuje się po raz 3 ,czy chce ten abonament bo to taniej itp mówię ,że nie a od do mnie cytuje „no to szkoda bo już zaczął wypisywać umowę na abonament „CO TO JEST ZA WYMUSZANIE ABONAMENTU, JAJA SOBIE Z LUDZI ROBICIE, nr nie zostały zarejestrowane i z Waszej sieci nie zamierzam już korzystać, podejście do klienta albo abonament albo na koniec kolejki ……..Raportuj

  15. Edgar napisał(a):

    Czy podczas rejestracji numeru na kartę pracownicy Play kserują/skanują dowód osobisty?Raportuj

  16. klient pre-paid napisał(a):

    Najważniejsze pytanie: mam kartę SIM, która nie będzie mi potrzebna – nie zamierzam jej rejestrować. Jest to karta z aktywnym rokiem ważności konta (konto ważne do połowy 2017 r.) i z kwotą 150zł na koncie. Rozumiem, że pomimo jej długiej ważności i tak zostanie zablokowana 1 lutego. A zatem operator musi zwrócić zablokowane na tej karcie środki, bo nie będę miał dłużej możliwości ich wykorzystania (ważność konta zostanie skrócona do 1 lutego). Zgadza się?
    Uzasadnienie: Wymóg rejestracji nie istniał w momencie, kiedy zacząłem z tej karty korzystać, więc uzależnienie od niej dalszego świadczenia usług jest jednostronną zmianą warunków, zatem podobnie jak w przypadku umowy na piśmie klient nie musi się na nią zgodzić. A więc środki zgromadzone na karcie przed wprowadzeniem wymogu rejestracji muszą zostać zwrócone klientowi.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Zmiana warunków wynika ze zmiany prawa telekomunikacyjnego a nie jest po stronie operatora.Raportuj

      • klient pre-paid napisał(a):

        Konkretne pytanie: czy środki zablokowane na karcie będą zwracane? Blokada numeru = brak możliwości korzystania z usług = brak możliwości wykorzystania środków przedpłaconychRaportuj

  17. MACIEK napisał(a):

    Do kiedy będą właczane bonusy?
    Kupiłem kartę dziś, rejstruję ją, ale uruchamiam później – do kiedy będą obowiązywać pakiety bonusowe?Raportuj

  18. dan napisał(a):

    drogi Play w jaki magiczny sposób zweryfikujecie czy uruchomiłem kartę w dzień zakupu?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Nie zweryfikujemy. Dla nas liczy się moment uruchomienia karty – pierwsze połączenie, SMS, doładowanie itpRaportuj

  19. Egoniasty napisał(a):

    Czy istnieje możliwość „wymazania” z danych pobranych przy rejestracji karty numeru dowodu osobistego ? Właśnie zauważyłem że przy rejestracji karty pracownik wpisał te dane, jak się domyślam bezprawnie.Raportuj

  20. Aga napisał(a):

    1. Mam pytanie z innej beczki: czy w sklepach np media markt, kiosku tez można rejestrować karty czy po kupnie szybko biegiem do salonu play??
    2. Dostałam kartę redbull mobile jakiś czas temu (tą darmową) czy ja też muszę aktywować do dzisiejszego wieczora?
    AgaRaportuj

  21. Honor napisał(a):

    Czy jest możliwość rejestracji karty sim bez rozpakowywania startera? Dlaczego nie piszecie w poradniku, że można zarejestrować numer przez infolinię jeśli dana osoba posiada już konto klienta w play(zarejestrowana wcześniej karta lub abonanent)?Raportuj

  22. mG napisał(a):

    Czekam na odpowiedzi na te zadane pytania.
    1. @log88s – A przedstawicie procedurę wyrejestrowania numeru za zadanie użytkownika?
    2. @klient pre-paid – Konkretne pytanie: czy środki zablokowane na karcie będą zwracane? Blokada numeru = brak możliwości korzystania z usług = brak możliwości wykorzystania środków przedpłaconychRaportuj

  23. surfer napisał(a):

    Mam pytanie, co stanie się z pieniędzmi na karcie SIM, której się nie zarejestruje? Jeśli numer zostanie zablokowany, to nie będzie można ich wykorzystać na usługi. Czy będzie można je odzyskać po okazaniu potwierdzenia doładowania (np. paragonu)?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Będziesz mógł je wykorzystać po zarejestrowaniu karty SIM, o ile nie skończy się ważność konta.Raportuj

      • surfer napisał(a):

        Ale ja pytałem o możliwość zwrotu tych środków, a nie o to, co będzie po rejestracji. Mam taką kartę już od jakiegoś czasu nieużywaną (niepotrzebną), na której zostało chyba 40zł i chciałbym odzyskać te pieniążki, kiedy już nie będę mógł ich wykorzystać. Nie planuję rejestrować tej karty, bo nie jest mi potrzebna, nie używam jej.Raportuj

  24. Jose napisał(a):

    Piszecie, że można się zarejestrować podając kod PUK lub kod, który prześlecie SMS-em. Ale w jaki sposób ten kod ma być wygenerowany??Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Kod PUK jest na starterze (dokładniej na plastiku, z którego wyłamuje się kartę SIM) a hasło SMS wysyłamy przy rejestracji danej karty – najprościej jak dotrzesz do salonu z dowodem i telefonem z kartą, którą chcesz zarejestrować a wszystkim zajmą się nasi sprzedawcy :)Raportuj

  25. marcin 12 napisał(a):

    Sieć T mobile daje możliwość rejestracji karty sim przez internet lub przez telefon. (1 karta sim musi być zarejestrowana w salonie ale reszta już nie)
    Coś słabo z prawnikami w Play :[]Raportuj

  26. Emailek napisał(a):

    Jesli kupie jutro w kiosku starter za okazaniem dowodu to karta sim bedzie dzialala odrazu po wlozeniu do telefonu ?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Nie, będzie trzeba zarejestrować go w salonie Play lub pod numerem 730 300 300 (o ile masz abonament lub inną zarejestrowaną kartę SIM).Raportuj

      • Emailek napisał(a):

        W takim razie po co sie legitymowac w kiosku skoro i tak trzeba wpasc do salonu i pokazac dowod ?Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Nigdzie nie pisaliśmy, że trzeba się legitymować w kiosku :DRaportuj

          • Emailek napisał(a):

            A to dziwne bo w wielu miejscach jest podawana informacja ze na etapie zakupu startera trzeba bedzie pokazac sprzedawcy dowod osobisty.Raportuj

          • Emailek napisał(a):

            Ponizej tylko jeden z wielu tego typu cytatow stad myslalem ze cos takiego obowiazuje.

            Użytkownicy dopiero udający się do sklepu po kartę pre-paid, zobligowani będą do wylegitymowania się przy zakupie dowodem tożsamości, co pozwoli na przypisanie karty do jej użytkownika. Co to oznacza w praktyce?
            Kioskarze, sklepikarze, operatorzy stacji benzynowych i wszyscy ci, którzy dotychczas sprzedawali karty pre-paid jak każdy inny towar, będą musieli weryfikować personalia swoich klientów właśnie poprzez uzyskanie wglądu do dokumentu stwierdzającego tożsamość. W tych działaniach staną się więc pośrednikiem pomiędzy klientem, a operatorem, który prowadzić będzie rejestr wydanych kart pre-paid.Raportuj

      • Dominik napisał(a):

        Na ten nr telefonu z którego numeru dzwonić? zarejestrowanego czy do zarejestrowania?Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Łatwiej będzie z zarejestrowanego – na ten do zarejestrowania będziemy wysyłać SMS z kodem, który należy podać w trakcie rozmowy :)Raportuj

  27. lolik napisał(a):

    Jak rozumiem okres w przypadku niezarejestrowania karty (po 1 lutym 2017r.) konto zostaje zablokowane (tj. także środki pieniężne na koncie) ale ważność konta jest nadal bez zmian mimo zablokowania usług? Czyli nie korzystam z usług, bo nie mogę, ale ważność konta żyje swoim życiem?Raportuj

  28. gość napisał(a):

    Mam starter play online na kartę ,ale chcę go aktywować dopiero we wrześniu .Rozumiem że numeru nie da się uruchomić dopóki go nie aktywuje się.Mam dwa zwykłe numery zarejestrowane i czy muszę udać się do salonu z pukiem i dowodem , czy wystarczy telefon na wyżej podany numer tj 730 300 300?Raportuj

  29. janusz napisał(a):

    Trzeba być chorym by rejestrować się w play i mieć od nich usługi.Raportuj

  30. zastanawiam się napisał(a):

    Czy ktoś mógłby mi napisać króciutkie podsumowanie, jak wygląda cały proces rejestracji w salonie Play? Co trzeba mieć oprócz dowodu osobistego (czy zamiast niego może być np. prawo jazdy)? Numer karty, którą się rejestruje – wiadomo. Ale czy są jeszcze potrzebne jakieś dodatkowe numery, kody, itp.? Czy rejestrowaną kartę trzeba mieć przy sobie (w telefonie), czy wystarczy tylko podać jej numer?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Proces jest prosty, wszystkim zajmą się konsultanci :)
      Koniecznie dowód osobisty lub paszport, prawo jazdy nie będzie uznane.
      Najlepiej kartę mieć przy sobie, bo jedną z opcji weryfikacji jest kod, który prześlemy SMSem. Jeśli nie masz takiej możliwości możesz na przykład podać kod PUK, który znajduje się na plastiku, z którego wyłamujesz kartę.Raportuj

    • tomasz napisał(a):

      Nie ma to jak zadawać pytanie na które jest odpowiedź w innych komentarzach i w samym wpisie na bloku, gdzie inteligencja i umiejętność czytania?Raportuj

  31. Łukasz napisał(a):

    A u mnie niestety słabo… Włączyłem promocję i… przestał mi działać internet w telefonie. Ponad 530zl na koncie(licząc z Waszym bonusem), 10GB promocyjnego transferu i od tygodnia nikt nie potrafi mi pomóc:(Raportuj

  32. Krisu napisał(a):

    Coś nie mogę się zalogować poprzez konto forumplay.pl, więc napiszę jako gość – proszę o dodanie na stronie http://promocje.play.pl/rejestracja/ regulaminów przyznawania bonusów dla wszystkich trzech rodzajów promocji (karta, internet, przenoszony nr)Raportuj

  33. gość gustaw napisał(a):

    jesli nie mam 13 lat moge zarejestrować numerRaportuj

  34. gość gustaw napisał(a):

    Czy jako dowód osobisty będzie uznana legitymacja szkolnaRaportuj

  35. Frustracja napisał(a):

    Jaki czas upłynie od momentu zarejestrowania karty w salonie do jej uruchomienia? (momentu kiedy faktycznie będzie można z niej korzystać)Raportuj

  36. Marian Kowalski napisał(a):

    Aktywowany jest pakiet 3w1 oraz Rok internetu za darmo. Co się stanie ze zgromadzonym pakietem danych jeżeli zostanie wyłączony pakiet 3w1 po czym dokonamy aktywacji kodu rejestracji?Raportuj

  37. Netx napisał(a):

    Moja babcia ma telefon na doładowania. Czy mogę zarejestrować tę kartę na Babcię? Babcia nie wychodzi z domu za względu na wiek i zdrowie.Raportuj

  38. GieKa napisał(a):

    Hej Play, wykorzystajcie mój pomysł w komentarzu pod artykułem do rejestracji prepaidów online :) http://czasopismo.legeartis.org/2016/07/zakup-starterow-pre-paid-25-lipca-2016-r.html#comment-2802214218Raportuj

  39. Blondyn napisał(a):

    Witam,

    Czy jeśli sprzedaję jako przedsiębiorca wasze karty poprzez sklep internetowy to jestem zobowiązany do zbierania tych danych od Klientów i przekazywania ich do operatora?Raportuj

  40. Jarek napisał(a):

    Zarejestrowałem kartę 2 tygodnie temu. Otrzymałem łącznie 500 zł bonusu – taki stan środków mam na koncie po wbiciu kodu *101# Do wczoraj rozmawiałem ze środków wpłaconych wcześniej przed rejestracją. Wszystko wygadałem i myślałem, że będę mógł teraz korzystać z tych 500 zł bonusowych. I tutaj zonk. Nie mogę realizować żadnych połączeń. Po wklepaniu numeru telefon automatycznie rozłącza rozmowę, tak jakby na koncie było 0 zł. Jak mogę uruchomić te 500 zł?Raportuj

  41. Jarek napisał(a):

    OK, już wiem. Z regulaminu promocji wynika, że bonus można realizować na połączeniach krajowych, no a ja usiłuję dodzwonić się do Polski z zagranicy.
    Czyli wyszło jak zwykle – lipa. A miało być tak pięknie…Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Tak zawsze jest ze środkami na koncie promocyjnym. Nie można ich także wykorzystać na przykład na SMSy premium.Raportuj

  42. Pavlo napisał(a):

    pojawiają się różne sprzeczne informacje w wyniku czego już sam się trochę w tym wszystkim pogubiłem, dlatego pozwalam sobie tutaj zadać nurtujące mnie pytanie, gdyż chyba najszybciej otrzymam na nie odpowiedź.
    Mianowicie jakieś 5 lat temu przenosiłem do PLAY numer od innego operatora, na ofertę na kartę. Korzystam z niego nadal.
    Czy jako osoba już posiadająca u państwa jeden zarejestrowany numer, muszę udawać się do salonu, czy też mogę kolejny numer „podpiąć” pod już posiadane przez państwa dane moje osoby? Dziękuję.Raportuj

  43. darek napisał(a):

    czy dostanę potwierdzenie, że wyrejestrowałem nr?Raportuj

  44. sylwekzolkusza napisał(a):

    T-Mobile przygotował swoje oficjalne stanowisko dotyczące wprowadzenia od dziś blokady aktywacji niezarejestrowanych kart prepaid.

    T-Mobile twierdzi, że wprowadza proces najbardziej przyjazny dla klientów. Tylko w tej sieci kupujący starter będzie mógł bezpłatnie połączyć się z konsultantem, który poinformuje o procesie, znajdzie najbliższy salon, albo bezpłatne zaproponuje dowiązanie numeru do np istniejącego już abonamentu.

    Proces wprowadzenia takiej konfiguracji na wielu milionach kart SIM trwa, może więc się zdarzyć sytuacja, że na poszczególnych starterach blokada połączeń nie będzie jeszcze funkcjonować.

    Z testów wynika, że sieć Plus nie wprowadziła na razie poprawnie podobnej procedury i jej startery aktywują się bez rejestracji.

    Startery nie aktywują się w Play i Orange. W Orange klient otrzymuje specjalnego powitalnego SMS-a informującego o konieczności aktywacji, a w Play karta nie loguje się do sieci.Raportuj

  45. Gali_Matias napisał(a):

    Ile poszło frutu na rzecznika w faktach i dziewczynę z salonu?
    Darmowa reklama? :)Raportuj

  46. Kuba napisał(a):

    Krzysiek, czy w Salonie można kupić prepaid bez rejestracji (np by komuś podarować, a ta osoba sobie ją zarejestruje), czy nie rejestrując odrazu mogę spotkać się z odmową sprzedaży?

    W sieci sa sprzeczne informacjeRaportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Oczywiście możesz w salonie kupić bez rejestracji, choć oczywiście sprzedawcy będą Cię do niej namawiać ;) Możesz na przykład powiedzieć, że numer nie będzie należał do Ciebie :)Raportuj

  47. anna napisał(a):

    Numer w Play mam na pewno dłużej niż 5 lat.Mam zbieranie minut,darmowe smsy po każdym doładowaniu i przez cały czas konto ważne przez rok.Rejestracja numeru podobno ma nic tu nie zmienić.Jaką mam mieć pewność, że tak będzie? Kiedyś miałam sytuację, że po wpisaniu jakiegoś kodu promocyjnego zniknęły mi wszystkie przywileje.Nie chciałabym stracić tego co mam żeby teraz otrzymać bonus.I jeszcze jedno pytanie….
    Co rejestrujemy ? Numer telefonu czy numer karty?
    Jeśli numer karty to co jak jest ona zniszczona i nieczytelna?
    Czy przy rejestracji trzeba wyjąć kartę sim z telefonu?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      1. Nie stracisz zebranych minut, SMSów czy GB.
      2. Rejestrujemy numer telefonu.
      3. Nie. Wystarczy przekazać konsultantowi kod, który przyślemy przy rejestracji w wiadomości SMS.Raportuj

  48. anna napisał(a):

    Dziękuję za odpowiedź.Raportuj

  49. GOSTEK! napisał(a):

    NAWET W ARTYKULE JEST SPECJALNY BUBEL 25 LIPCA 2016 R TO NIE NIEDIELA TYLKO PONIEDZIALEK PLAY KLAMCZUCHY I WYLUDZACZE DANYCH!!!Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      I to jest ten moment, w którym nie wiem, czy siedzi tu uważny troll czy faktycznie to Twoja opinia.
      W każdym razie zmieniłem dla Ciebie na 24 lipca :)Raportuj

    • tomek napisał(a):

      Na kogo głosowałeś w wyborach? Wyłudzacze danych to zwolennicy i twórcy dobrej zmiany!Raportuj

  50. Piotr napisał(a):

    Witam.Czy trzeba rejestrować karte sim jeśli mam kupioną np w zeszłym roku?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Jeśli już aktywowałeś ją (np. wykonałeś połączenie) to masz czas do końca stycznia 2017. Jeśli nie to przed pierwszym użyciem będziesz musiał zarejestrować.Raportuj

  51. Jacek napisał(a):

    Witam. Mam w szufladzie nową, nie zarejestrowaną i nie aktywowaną kartę sim Play Online. Czy jeśli zarejestruję ją i aktywuje teraz (po 25 lipca), będę miał możliwość włączenia bonusu za rejestrację?
    Dziękuję za odpowiedź. ..Raportuj

  52. Piotr napisał(a):

    Ponawiam pytanie.Czy trzeba rejestrować karte kupioną np w zeszłym roku?Numer jest aktywowanyRaportuj

  53. Michał napisał(a):

    Czy promocyjne 100zł dotyczy SMSów Premium?Raportuj

  54. babs napisał(a):

    Czy mając telefon na kartę w ofercie MIX, rejestracja również obowiązuje?Raportuj

  55. Wojtek napisał(a):

    W salonie Play powiedziano mi, że z bonusa można skorzystać tylko do końca września, oraz że aktywowanie bonusa zmienia taryfę Play Fresh na taryfę Play na Kartę Rok Ważności Konta. Coś się zmieniło czy pracownik salonu jest niedoinformowany?Raportuj

  56. karciarz napisał(a):

    Co z ważnością konta (połączenia wychodzące i przychodzące) i ew. bonusów w przypadku zablokowania numeru po 1 lutego? Terminy pozostaną bez zmian, czy będą „wyzerowane” do dnia 1.02.2017 ?Raportuj

  57. PAN ELF napisał(a):

    Kolejną konferencję też poproszę z Panią RenatąRaportuj

  58. HANDEK napisał(a):

    A co jerzeli zostana mi srodki na koncie nie zarejstrowanej karty i nie bede chcial jej zarestrowac i zarzadam zwrotu mojej nie wykorzystanej kasyRaportuj

  59. jerzy napisał(a):

    jeżeli dobrze zrozumiałem to kupując dzisiaj kartę ;internet play na kartę za 9 zł: mogę ją zarejestrować teraz a bonus 100Gb wykorzystać dopiero
    np.w listopadzie po wykonaniu pierwszego połączenia (aktywowaniu karty)Raportuj

  60. devilll napisał(a):

    Witam, ile trwa proces rejestracji jednego numeru ? Co miesiąc zużywam około 30 starterów. Czy będzie jakiś problem jeśli hurtem przyniosę 30 ? Ile potrwa proces rejestracji wszystkich 30 ?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Może uda się w około 10-15 minut – mamy narzędzie pozwalające na rejestrację wielu kart SIM jednocześnie na jedną osobę :)Raportuj

      • devilll napisał(a):

        No to świetnie. Myślałem, że więcej z tym zachodu. A proszę mi jeszcze powiedzieć. Bo z rodzinką mam zamiar przenieść numer z Orange do Play.
        Czytałem, że macie możliwość dla abonentów którzy są u Was w sieci, rejestrację kart telefonicznie.

        Może Pan krótko wyjaśnić jak przebiega ten proces? To wygląda tak, że dzwonię po specjalny numer, wbijam nr konkretniej karty sim i gotowe ? Czy więcej z tym schodzi i trzeba rozmawiać z konsultantem ?Raportuj

  61. Wojtek napisał(a):

    Dlaczego wylaczyliscie bonusy w ofertach PLNK 9 i 19 ? ..Bedzie sprawa do UKE..Raportuj

  62. Wojtek napisał(a):

    Po rejestracji startera PLNK 9 nie wlacza sie bonus 250 mb odnawialny co miesiac. Na Play24 pole zaznaczone na szaro, zrobilem zgloszenie ale patrzac po forach nie jestem jedyny..Raportuj

  63. Honor napisał(a):

    Czy na wniosek klienta konsultant w salonie usunie z systemu dane inne niż wymagane przez Ustawę? Przenosiłem numer do Play na samym początku jego działalności i mam przypisane do konta klienta numer i serię dowodu osobistego oraz adres.Raportuj

  64. Rafal473 napisał(a):

    Czy można będzie zarejestrować numer gdy ma się mniej niż 18 lat ?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Mogą rejestrować osoby od 13 roku życia pod warunkiem, że mają dowód osobisty lub paszport.Raportuj

      • mateusz napisał(a):

        od półtora roku posiadam play online na karte. co miesiac systematycznie doladowywalem srodki na koncie które wykorzystywalem w postaci gigabajtów. wczoraj w nocy wyszla waznosc 30 dni i dzis rano zakupilem doladowanie, (czyli jak co miesiac) po czym chcac wyslac telekod nie mozna wykonac operacji. w salonie powiedzieli ze moj nr nie byl od bardzo dawna ladowany i nr zostal zablokowany….prosze o wyjasnienieRaportuj

  65. Kamil napisał(a):

    Czemu od trzech tygodni pomimo dwukrotnego zgłaszania przez konsultantów w salonach Play sprawy do działu technicznego nie mogę zarejestrować mojego numeru z Red Bull Mobile? Przy próbie rejestracji mojego numeru w każdym z odwiedzanych salonów (a było ich 5) pojawia się u konsultanta komunikat „oferta niedostępna”. I tak od 3 tygodni…Raportuj

  66. Kr8g napisał(a):

    Witam, a czy mogę zarejestrować jeden numer w play a drugi w np orange?Raportuj

  67. Honor napisał(a):

    Wysyłam pytanie po raz kolejny, nie doczekałem się odpowiedzi. Czy na wniosek klienta konsultant w salonie usunie z systemu dane inne niż wymagane przez Ustawę? Przenosiłem numer do Play na samym początku jego działalności i mam przypisane do konta klienta numer i serię dowodu osobistego oraz adres.Raportuj

  68. crs napisał(a):

    W dniu 1.8.2016 kupilem starter za 19 pln, został on zarejestrowany podczas zakupu. Mamy 4.8 a karta caly czas jest nieaktywna. Na infolinii codziennie slysze „do jutra wszystko bedzie dzialć”… Czy Play zamierza aktywowac karty czy moze operacja przekracza kompetencje operatora?Raportuj

  69. adela1978 napisał(a):

    dzis zarejestrowałam karte startowa w play i nie działa??? ile mam czekac lub co zrobic dalej???Raportuj

  70. crs napisał(a):

    Czy olewanie klientow to standardowy zakres uslug Play? Deklarujecie pomoc w zwiazku z rejestracja kart to sie z tej deklaracji wywiazcie. W dalszym ciagu czekam na aktywacje karty.Raportuj

  71. adko napisał(a):

    W salonie Play powiedziano mi, że z bonusa można skorzystać tylko do końca września, oraz że aktywowanie bonusa zmienia taryfę Play Fresh na taryfę Play na Kartę Rok Ważności Konta. Czy to prawda?Raportuj

  72. Mikołaj napisał(a):

    Play to dno, dno i jeszcze raz dno. kupiłem starter w salonie, zarejestrowali mi. Zakup był 3.08.2016 roku a do dzisiejszego dnia nie działa.
    A ja nadal czekam na dworcu w Sosnowcu by móc zdzwonić, żeby ktoś po mnie przyjechał. Ustawa „antyterrorystyczna” działa bez zarzutów. Play się wywiązał aż za nadto, bo nie mogę wykonać zadnego połączenia.
    DNO DNO I JESZCZE RAZ DNORaportuj

    • Marcin GruszkaMarcin Gruszka napisał(a):

      Proszę napisz do mnie numer, naprawię i jeszcze doładuję na otarcie łez marcin.gruszka@play.plRaportuj

      • k.karol napisał(a):

        @Marcin, skoro jesteś taki uczynny i humor Ci dopisuje to może odpowiesz na moje pytania:
        Dlaczego pracownicy Punktów obsługi Play przy okazji obowiązkowej rejestracji numeru usiłują wyłudzać dodatkowe dane osobowe (włącznie z adresem zamieszkania), wypełniają bez wiedzy klienta zgody marketingowe, a w przypdku protestu odmawiaj rejestracji, czyli świadczenia usługi telekomunikacyjnej ?
        Jak to sie ma do wyjaśnień na temat rejestracji zamieszczonych na tej stronie ?
        Dlaczego na waszej stronie: promocje.play.pl/rejestracja/ nie ma informacji o danych osobistych które operator jest uprawniony wprowadzić do systemu: IMIĘ, NAZWISKO, PESEL ( w przypadku braku Pesel numer i seria dow. osobistego) – i NIC WIĘCEJ ?
        Czy ten stan bezprawnego wyłudzania danych w waszych punktach obsługi Klienta Tobie znany ?
        Pozdrawiam.
        PozdrawiamRaportuj

  73. Bezpiecznym być napisał(a):

    Interesuje Mnie jak kupic za granica karte sim, tak by nie bys rejestrowanym w Polsce. Obawiam, sie ze maje dane personalne mogą wycieknąć i być użyte do przestępstwa i bede odpowiadał za cos czego nie zrobiłem np kredyt, wizyty komornika, napasc itp.Raportuj

    • k.karol napisał(a):

      Nie uprzedzając na wyrost, najbardziej popularne są fałszerstwa dokumentów na inną osobę. Potem Ty odpowiadasz za czynność, być może nawet za granicą , o której nie masz pojęcia.
      Ja zdecydowanie protestuje przeciwko pozyskiwaniu danych osobistych których nie wymaga Ustawa do rejestracji kart prepaid. W ustawie określono to jasno.
      Spotkałem sie z przypadkami: w salonie partnerskim Play i na Poczcie polskiej (zdziwienie ?) wprowadzania do jakiegoś sytemu nieuprawnionych danych. Kiedy zaprotestowałem i poinformowałem co ustawowo jest wymagane odmówiono mi rejestracji karty.Raportuj

    • bbc napisał(a):

      Karta zagranicznego operatora i roaming EU. Rozmowy 55 gr. ale transmisja danych kosztuje tragicznie.Raportuj

  74. gall anonim napisał(a):

    Punkt 8. wypowiedzi Rzecznika, może nie wszyscy (w Play też) przeczytali:
    – Jakie dane są potrzebne do rejestracji?
    – Wyłącznie imię, nazwisko i PESEL – weźcie ze sobą dowód osobisty lub paszport, żeby potwierdzić zgodność danych.Raportuj

  75. Ryszard napisał(a):

    Poszedłem z 16-letnim synem do Salonu Play w Krakowie (Centrum Handlowe Krokus), żeby zarejestrować kartę. Syn ma dowód osobisty, byliśmy wraz z kartą uruchomioną w telefonie (kilkuletni klient PLAY) jednak otrzymałem informację od pracownika Salonu, że do rejestracji niezbędne jest posiadanie przy sobie numeru seryjnego karty SIM oraz kodu PUK- proszę o informację, czy tak powinno być? Wszędzie czytam, że wystarczy być z kartą SIM i dowodem osobistym, co więc jest nie tak?Raportuj

    • Kali napisał(a):

      Do rejestracji potrzebna jest karta sim i starter czyt. plastik z której wyciągamy simkę. W celu potwierdzenia wiarygodności,że dana simka należy do CiebieRaportuj

  76. Ingo napisał(a):

    Takie pytanie o bonus za rejestrację. Mam Mini MAX w Play, bonus za rejestracje przyznany dziś 13.08, w Play 24 wyświetla ważność bonusu do 12.09.2016, tymczasem w regulaminie jest napisane, że środki promocyjne w tej taryfie są ważne do końca miesiąca kalendarzowego… o co chodzi? skasuje mi te kasę 1 września czy nie?Raportuj

  77. Bil napisał(a):

    Proszę powiedzieć czy kartę Play Fresh którą używam od kilku lat mogę zarejestrować w kiosku Ruchu. Pani w kiosku przy próbie rejestracji powiedziała że nie da się zarejestrować.
    Dziękuję za odpowiedz.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Na dzień dzisiejszy taką kartę zarejestrujesz jedynie w salonie. Na Poczcie Polskiej i w kioskach RUCHu można rejestrować tylko nowe startery :)Raportuj

  78. ali napisał(a):

    Witam
    „8. Jakie dane są potrzebne do rejestracji?
    Wyłącznie imię, nazwisko i PESEL – weźcie ze sobą dowód osobisty lub paszport, żeby potwierdzić zgodność danych. ”
    I tu pytanie jak to jest naprawdę, 10.08.16 przenosiłam 2 numery do Play i w obu przypadkach pracownik uzupełnił kartę rejestracyjną wszystkimi danymi z dowodu osobistego nr. seria. Dlaczego nie poinformował czy wyrażam zgodę na uzupełnienie dodatkowych danych skoro nie są obowiązkowe? Dlaczego pracownicy robią sobie samowolkę? Czy w takim przypadku mogę usunąć niepotrzebne dane?Raportuj

  79. elwira napisał(a):

    witam 19.08!2016 przenioslam numer do play . dzisiaj mialam miec aktywowana karte i zgodnie z instrukcja wykonalam polaczenie aby ja aktywowac. wpisujac kod na bonus wyswietlka sie informacja ze moja karta nie jest aktywowana . jak to mozliwe ? skoro wykonalam polaczenie ktore zostalo odebrane zgodnie z zaleceiami .Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Aktywacja w skrajnych wypadkach może zająć do 24 godzin, jeśli sytuacja się będzie utrzymywać napisz :)Raportuj

      • elwira napisał(a):

        niestety dalej to samo a minelo 24hRaportuj

        • Lekson napisał(a):

          Skontaktuj się z konsultantami play, bo inaczej nie dowiesz się w czym tkwi Twój problem. Wejdź na ich stronę, na samym dole po prawej masz chmurkę LiveChat Play. Konsultanci są zawsze bardzo uprzejmi i śmiało rozwiązują problemy ^^Raportuj

  80. Anthony napisał(a):

    Witam,
    Mam „Play Internet na Kartę 9 zł” i zostało jeszcze ~32GB po doładowaniu na koncie.
    Jak zarejestruję kartę i otrzymam bonus 100 GB to z jakich GB będę korzystać najpierw z bonusu albo z doładowań ?Raportuj

  81. Anthony napisał(a):

    ok. ale ~32GB po doładowaniu ma termin waznosci do listopada.
    bonus 100 GB będę ważny 30 dni. Jak Play rozróżnia ich jak oni będą na tym samym koncie ?Raportuj

  82. Tomasz Kowalczuk napisał(a):

    Witam
    Mam karte ktora kupilem Jakis czas temu ,poniewaz mieszkam w stanach uzywam ja tylko wtedy kiedy lece do kraju ,czy moglibyscie szczegolowo opisac jak moge ja zarejstrowac bedac za granica

    dziekujeRaportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Albo przy najbliższej wizycie w Polsce w jednym z salonów, albo można zarejestrować na znajomego czy kogoś z rodziny.Raportuj

  83. Tessa Darcy napisał(a):

    Ciagle nie ma odpowiedzi na pytanie: Dzis karty zarejestrowane (sierpien), a aktywacja i wykorzystanie BONUSU np.w listopadzie lub grudniu? Tak to dziala? Prosze o odpowiedz – w tytule piszecie ze odpowiadacie na wszystkie pytania, wiele jest bez odp.Raportuj

  84. Tessa Darcy napisał(a):

    Dzieki – no to moge trzymac za slowo :)? Bo planuje aktywowac pod koniec roku :) RBM Bonus chyba tak samo – do 1 lutego.
    PozdrawiamRaportuj

  85. Ryszard napisał(a):

    Witam, nie doczekałem się odpowiedzi, więc ponawiam temat:
    Poszedłem z 16-letnim synem do Salonu Play w Krakowie (Centrum Handlowe Krokus), żeby zarejestrować kartę. Syn ma dowód osobisty, byliśmy wraz z kartą uruchomioną w telefonie (kilkuletni klient PLAY) jednak otrzymałem informację od pracownika Salonu, że do rejestracji niezbędne jest posiadanie przy sobie numeru seryjnego karty SIM oraz kodu PUK- proszę o informację, czy tak powinno być? Wszędzie czytam, że wystarczy być z kartą SIM i dowodem osobistym, co więc jest nie tak?Raportuj

  86. Heli napisał(a):

    Witam, Panie Krzysztofie. Dzisiaj od rana około godziny 7-j chcialam pilnie zarejestrować numer na kartę przez telefon 730-300-300 (mam juz numer zarejestrowany u was od ponad roku). Przeszłam całą procedurę telefonicznie i nagle pod koniec rozmowy Pan Karol Wojewódzki (tak przedstawił sie konsultant na moje rządanie) odmówił rejestracji, bo termin ważności mojego dowodu skończył się i powiedział, żeby podeszłam do salonu. Na co powiedziałam, że w sierpniu rejestrowałam numer w Złotych tarasach i pokazywałam nowy dowód. Spytałam, po co mu dane mojego dowodu, jeżeli mają moje imie i nazwisko, i pesel (wszystko potwierdzone było podczas weryfikacji telefonicznej). Przecież zgodnie z prawem polskim nie mają prawa spisywać numeru dowodu. Wtedy powiedział, że system tego nie przepuści, na co ja: żadenRaportuj

  87. Heli napisał(a):

    System nie może być powyrzej prawa polskiego. Wtedy poszedł skonsultować się i po powrocie powiedział przez telefon, że termin ważności dowodu został przekroczony, na co odpowiedziałam, że ja pokazywałRaportuj

  88. He napisał(a):

    Pokazywałam właśnie nowy dowód w salonie i mi zarejestrowali nowy numer w sierpniu i słusznie nie wpisałi dane z dowodu. Wtedy przyczepił sie, do terminu dowodu, na co powiedziałam mu trn termin. Jednak powiedział, że musze przyjść do salonu. Na co ja, że nie mogę tego zrobić, bo jestem chora i pilnie potrzebuję zarejestrować ten numer. Odpowiedział, że jednak nie może zsrdjestrować. Na co mocno wkurzyłam się i powiedziłam, że podam do sądu za narażenie zdrowia, bo mam spóchnietą twarz i musze dostać sie do lekarza. Prosze wyjaśnić tą sytuację. Dziekuję. Prosze przebaczyć mi błędy bo bardzo szybko pisalam na tablecie.Raportuj

  89. Zbynek napisał(a):

    A ja się zapytam czy wydanie duplikatu karty sim wiąże się z przymusem rejestracji.Raportuj

  90. Krzysztof napisał(a):

    Witam!

    Wczoraj dokonałem rejestracji karty SIM w Play. Przy rejestracji podałem moje dane osobowe dla pana który rejestrował moją kartę SIM. I sprawa wygląda tak. Rejestracja mojej karty SIM do systemu została wprowadzona 2.09.2016r. o godzinie 14:47 i upewniając się czy aby ta karta na pewno jest zarejestrowana na moje dane powiedziano mi że jest i że rejestracja potrwa do 24 godzin. Następnego dnia czyli 3.09.2016r. o godzinie 14:47 minęło już 24 godziny. Wyłączyłem i włączyłem ponownie telefon tak jak mnie po proszono i tym samym nie mogę dalej wykonywać połączenia po mimo że po 24 godzin wykonałem pierwsze połączyłem i nie mogłem się połączyć. Dzisiaj zadzwoniłem po 730-300-300 pod bezpłatna infolinie. I opowiedziałem dla pani jaka jest sprawa. Udzielono mi takich informacji że rejestracja może jeszcze potrwać do 3 dni. Czy to jest możliwe Bo od 4-7 tygodni jakoś rejestracja przebiegała bardzo szybko.

    Proszę o odpowiedź z góry dziękuję i pozdrawiam :-)Raportuj

  91. Ten gosc napisał(a):

    Co zrobic z zarejestrowana karta sim kiedy staje sie juz nie potrzebna? Czy musza ja wyrejestrowac czy wystarczy tylko ja zniszczyc?Raportuj

  92. Ryszard napisał(a):

    Witam,
    nie chcę posądzać o złą wolę, ale ponownie (trzeci raz) proszę o odpowiedź na proste pytanie. Poniżej cytuję treść pierwszego komentarza:
    Poszedłem z 16-letnim synem do Salonu Play w Krakowie (Centrum Handlowe Krokus), żeby zarejestrować kartę. Syn ma dowód osobisty, byliśmy wraz z kartą uruchomioną w telefonie (kilkuletni klient PLAY) jednak otrzymałem informację od pracownika Salonu, że do rejestracji niezbędne jest posiadanie przy sobie numeru seryjnego karty SIM oraz kodu PUK- proszę o informację, czy tak powinno być? Wszędzie czytam, że wystarczy być z kartą SIM i dowodem osobistym, co więc jest nie tak?Raportuj

  93. Suawek napisał(a):

    Czy bonus muszę wykorzystać/aktywować jedynie na nowo zarejestrowanej karcie, czy mogę na dowolnej?Raportuj

  94. Joanna napisał(a):

    dzień dobry! kupiłam wczoraj starter play. od razu go zarejestrowałam, jednak cały czas w tel wyświetla mi się komunikat ” nie zarejestrowano w sieci”. co z tym fantem zrobić?Raportuj

  95. Gabrysia napisał(a):

    Jeszcze nie zarejestrowałam numeru i moje pytanie brzmi: Czy mogę odbierać połączenia z zagranicy?Raportuj

  96. buziaczek napisał(a):

    Pytanie trochę dość dziwne, natomiast bardzo ważne! Chcę przejść na abonament do innego operatora niż mam teraz (PLUS), ale nie wiem czy u mnie w domu będę miała zasięg, i doradzono mi w salonie firmowym aby kupić starter na kartę i najpierw po prostu spróbować. Szkopuł w tym że muszę tą kartę zarejestrować, a na pewno nie będę z niej chciała korzystać –> bo np nie będę miała tego zasięgu, lub też dlatego że chce przejść na abonament. jak jest z tym wyrejestrowaniem później? Proszę o pomocRaportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Nie trzeba tego robić – jeśli definitywnie nie chcesz już korzystać z danej karty możesz na przykład przeciąć ją nożyczkami. A w salonach znajdziesz też tak zwane startery zasięgowe, które bezpłatnie pozwolą Ci sprawdzić zasięg w danym miejscu :)Raportuj

  97. Pawel napisał(a):

    Po rejestracji straciłem możliwość zalogowania do konta na play.pl (błędne hasło). Próba przypomnienia hasła nie działa – wyskakuje komunikat, że brak jest mojego nr w bazie. O co chodzi?Raportuj

  98. Mhm napisał(a):

    Dostałam to bonusowe 100 zł za rejestrację numeru, mogę je wykorzystać na SMS o dowolnym koszcie? Np 10 zł ?Raportuj

  99. stejku napisał(a):

    Witam zamówiłem karte startową na stronie play niestety karta przyszła bez nadrukowanego na niej nr. tel. posiadam Pin , Puk , nr.seryjny karty wszystko oprócz nr.tel. tej nieszczęsnej karty i nie mogę jej przez to zajerestrować. Moje pytanie brzmi co dalej skoro w salonie firmowym Play nie mogą sobie z tym poradzić ?Raportuj

  100. lolo112 napisał(a):

    Witam, dzis bylam zarejestrować kartę w Play, ale karta nie została zarejestrowana. Pin został wysłany mi na numer, a jak zapytałam co z nim zrobić i czy juz karta jest zarejestrowana to odp, ze tak i ten pin mogę usunąć. Ale karta nie została zarejestrowana. A nie wiem dlaczego.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Proces rejestracji w salonie jest krótki, ale w systemach karta powinna uaktywnić się do 24 godzin od wizyty w salonie :)Raportuj

  101. Patrycja napisał(a):

    Witam . Przed rejestracją karty sim i aktywowaniu kodu bonusowego miałam 15 GB internetu(bonusy przy doładowaniach) lecz gdy skorzystałam z bonusu przy rejestracji, to po upływie m-ca zniknęło mi nawet te 15 GB. Dlaczego ? Czy da się je jakoś odzyskać ?Raportuj

  102. jan napisał(a):

    Mam wrażenie że wystarczy znać dane osobowe (imię, nazwisko, pesel i adres) zarejestrowanego w Play numeru i można do niego dorejestrować przez telefon dowolny numer a jego właściciel nawet się o tym nie dowie.
    Na numerze głównym nie ma ani prośby o potwierdzenie (jak przy rejestracji przez Play 24) ani nawet wiadomości że jakiś numer został dorejestrowany do numeru głównego.

    Mam więc dwa pytania:
    1. Czy rzeczywiście tak jest?
    2. Jak można sprawdzić wszystkie numery zarejestrowane na mnie w Play?Raportuj

  103. Tomasz napisał(a):

    Witam! Posiadam dwie karty sim Redbull Mobile 7 MNP i Fakt mobile czy jakoś tak. Karty straciły możliwość wykonywania połączeń. Połączenia i sms przychodzące są aktywne.. Próbowałem dodać numery do Play24, ale nawet tam nie ma żadnych informacji o ww. numerach i ważności konta… Czy jest jeszcze jakiś inny sposób na sprawdzenie ważności konta (kiedy zostanie wyłączone)? Jak dotąd nic nie działa.. *111# nie działa w ogóle, *101# podaje tylko, że połączenia wychodzące miałem do 30.07.2016….

    1) A teraz pytanie w temacie: Czy muszę najpierw doładować konta aby móc je zarejestrować numery? (czy numer musi mieć aktywne połączenia wychodzące)
    2) Czy jeśli nie będę musiał doładować kont, to czy będę mógł wysłać kod *111*300*1# i skorzystać z bonusu 1 rok ważności konta? (kiedy wpisuje teraz ten kod, pisze, żeby spróbować jak konto będzie aktywne.
    3) Jeśli nie będę musiał doładować konta do samej rejestracji, to ile czasu mija od momentu rejestracji do możliwości skorzystania z bonusu? (będę rejestrował na Poczcie). Wówczas doładuję najmniejszym nominałem i włączę bonusy.
    Z góry dziękuję za odpowiedzi :)
    Tomasz Sz.Raportuj

  104. Gabriela napisał(a):

    A zamiast dowodu czy paszportu może być legitymacja szkolna?Raportuj

  105. misiek35 napisał(a):

    Witam mam pytanie w czwartek zarejestrowałem 2 numer Pani w salonie powiedziała ze dostane bonus mija 3 dzień sprawdzam kodem *111*49*1# wyskakuje komunikat ze moja karta nie jest zarejestrowana o co tu chodzi Doda, tylko ze otrzymałem formularz rejestracji itdRaportuj

  106. INWIGILATOR napisał(a):

    Tylko kto normalny się rejestruje?Rejestracja = Kłopoty… Jedyne wyjście to znaleźć słupa albo operatora zagranicznego. Pozdro. ;)Raportuj

  107. Msz napisał(a):

    A ciekawe jak mam się zarejestrować… Do najbliższego punktu mam 40 km i ze względu na pracę nie mam możliwości podjechania w godzinach otwarcia salonu.Raportuj

  108. juzef napisał(a):

    prowadzę sprzedaż waszych kart sim co mam z nimi zrobić jeżeli ich nie sprzedam do lutego 2017Raportuj

  109. piotr napisał(a):

    Witajcie, mam telefon na karte prepaid – jeszcze nie zarejestrowaną. Karta ta to duża stara karta do starych telefonów. Chciałbym jednocześnie udać się do salonu wymienić starą kartę na kartę mini sim i zarejestrować telefon. Czy to możliwe skoro nie posiadam numeru PUK ?
    Niech mi ktoś rzeczowo odpiszę na adres email. Z góry dziękujeRaportuj

  110. Mac napisał(a):

    Dzisiaj kupiłem w salone play kartę na Prepaid oraz poprosiłem panią z osbługii o zarejestrowanie od razu karty . Gdy chcę sprawdzić stan konta pisze Problem z połoczeniem lub błędny kod MMI a gdy próbuje na domowy zadzwonić mówi mi automat że karta jest nie zarejestrowana . Jaki jest okres oczekiwania na odblokowanie karty w systemie ?Raportuj

  111. Tobiasz napisał(a):

    Witam mam pytanie. Mam numer w mixie zarejestrowany na tate, i dzis kupem starter bo potrzebny mi drugi numer, zarejestrowalem karte wysylajac sms na numer xxxx w ktorym musialem podac numer telefonu zakupionej karty i numer karty. Otrzymalem sms zwrotny o tresci:Wskazany numer zostal zarejestrowany na Twoje dane (imie, nazwisko, PESEL/ nr dokumentu) dziekujemy. Moje pytanie brzmi czy mozna zmienic dane na ktora ma byc zarejestrowana karta. Dziekuje i pozdrawiamRaportuj

  112. wojtekkk napisał(a):

    czy mogę zarejestrować kartę t-mobile w salonie innych sieci?Raportuj

    • JanuT napisał(a):

      Tak – Play specjalnie dla klientów T-Mobile uruchomił rejestracje ich kart w piekarniach, ciastkarniach i cukierniach na terenie całej Polski przy czym warunkiem jest przejście od razu do specjalnej taryfy FakTMobile (jedna z taryf Play).Raportuj

  113. bundylp napisał(a):

    Witam, przeniosłem numer do Play na kartę. Zapytałem o jakieś bonusy, pan odpowiedział, że nic mi się nie należy. W ulotce „Podwójne bonusy za przeniesienie numeru!” 200zł, 20GB i rok ważności konta. Czy jak procedura przenoszenia numeru dobiegnie końca to będę mógł z tego korzystać?Raportuj

  114. Beny napisał(a):

    Kochany Play zmienił treść regulaminu,oferta promocyjna jest maksymalnie dla 3 numerów, było dla 10. Dziękujemy!!!Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Jeśli ktoś rejestrował wcześniej (do momentu zmiany) może wykorzystać bonus na 10 numerach + na 3 rejestrowanych po tym terminie. Moim zdaniem 13 jest większe niż 10 :)Raportuj

  115. Beny napisał(a):

    Brawo świetna odpowiedz. Trzeba było ogłosić że trwa wyścig, a do mety trzeba zdążyć do 20 października bo przegrani dostają bonusy tylko na 3 numery.Raportuj

  116. mar1997 napisał(a):

    Czy teraz przed zarejestrowaniem karty powinien być zasięg w play czy dopiero po zarejestrowaniu numeru?Raportuj

  117. loleq666 napisał(a):

    Czy to prawda, że aktywowanie bonusa zmienia taryfę Play Fresh na taryfę Play na Kartę Rok Ważności Konta? Tak mi powiedziano w salonie, choć nie wszyscy konsultanci byli tego pewni na 100%Raportuj

  118. Gość-122 napisał(a):

    Odmówiono mi w salonie Play rejestracji karty na dowód osobisty austriacki.
    Jest to działanie niezgodne z ustawą antyterorystczna.
    Proszę podać mi, w jaki sposob moge zarejestrować kartę na dowód osobisty austracki?Raportuj

  119. jestem w sytuacji zawartej w punkcie 13. W jaki sposob otrzymac moge kod potrzebny do zarejestrowania? Ewentualnie, pod jaki numer mam wyslac prosbe o przyslanie mi tego kodu?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Do salonu może przyjść ktoś z Twojej rodziny podając Twój numer telefonu i najlepiej numer PUK (znajduje się na plastiku, z którego wyłamałaś kartę SIM). Jeśli go nie masz to na Twój numer zostanie wysłane hasło SMS, które musisz przekazać osobie, która będzie rejestrowała Twój numer (np. SMSem lub dzwoniąc i przekazując słownie) jak najszybciej po tym, jak ten kod dostaniesz.Raportuj

  120. Maciej Zaremba napisał(a):

    Szkoda, że wszyscy się zgadzają i dyskutują o tym jakby to było normalne. NIE to nie jest normalne. Jeżeli jest ta dupokracja i my mamy decydować to napiszmy petycję do idiotów z Wiejskiej że nie ma pozwolenia na takie przepisy. Niech się sami rejestrują zanim zaczną nami rządzić ale w szpitalach psychiatrycznych.Raportuj

  121. gekonka napisał(a):

    Przeniosłam numer z orange do Play (na kartę) i do tej pory tj. po 2 dniach od przeniesienia numeru nie mogę zalogować się do Play24 i zarządzać swoim kontem. Problem polega na tym, że nie mogę odbierać SMSów – nie dochodzi żaden. iNe jest to kwestia aparatu tel. ani karty sim. Karta została wymieniona i nic. Proszę o pomoc, bo chcę samodzielnie włączyć bonus w Play24.
    Bardzo proszę o pomoc.Raportuj

  122. Mateusz napisał(a):

    W pierwotnej wersji regulaminu napisaliście, że mam czas odebrać bonus za rejestrację do dnia 1.02.2017. Obecnie dodaliście zapis, że dotyczy to tylko numerów zarejestrowanych 10?.10.2016, przez co nie mogę odebrać bonusu. Jakim prawem zmieniacie regulamin w czasie trwania promocji? Jest to ewidentne wprowadzanie klienta w błąd oraz działanie na jego szkodę.Raportuj

  123. dziadek1985 napisał(a):

    Witam. :)
    Karty niezarejestrowane do końca stycznia 2017 zostaną zablokowane. Czy będzie możliwość odblokowania ich poprzez rejestrację w późniejszym czasie? Pozdrawiam. :)Raportuj

  124. Adamo123 napisał(a):

    22.12.2016 byłem zarejestrować numer. Dziś z ciekawością sprawdzam czy aby na pewno jest zarejestrowany. Poinformowałem się SMSem, a na nim było napisane, że numer NIE JEST zarejestrowany. Mam jeszcze raz tam podejść? Czy może z nowym rokiem będzie wszystko uregulowane?Raportuj

  125. rogos napisał(a):

    Witam. Mam takie pytanie, może ktoś mi odpowie. Mój brat mieszka za granicą i chce abym zarejestrowała jego kartę sim na siebie. Ale trochę się boję ponieważ z tej swojej karty brat korzysta z różnych form zakupów w internecie, ma powiązany ten numer z bankiem w Polsce i boję się czy jak ta karta będzie na mnie, czy w związku z tym np. nie przejdą jakieś jego długi czy zobowiązania na mnie, gdyż karta będzie na moje nazwisko?. Bardzo proszę o odpowiedź.Raportuj

  126. BezdomnyPirat napisał(a):

    jestem w podrozy od jakiegos czasu, a zarazem daleko od polski, jesli nie zarejestruje swojej polskie karty to strace wszystko co na niej mam (cala gotowke, Internet i cala reszte)
    z tego co tu czytam nie moge zarejestrowac karty online..??, czy to znaczy ze musze zapierdalac ponad 4000 km do Polski zeby zarejestrowac karte..??
    chcialem zarejestrowac poprzez sms ale wzskakuje info ze z tego kraju nie moge dokonac rejestracjiRaportuj

  127. Wiki napisał(a):

    Czy mając kartę z taryfa zero zl/min, zero zl/SMS w play oraz według taryfy do innych operatorów i z możliwością doładowania konta za 50 zł do wykorzystania w ciągu trzech miesięcy podczas rejestracji czy wpisywania kodu bonusowego etc. Na jakimś etapie zostanie mi zmieniona ta taryfa i możliwość wykorzystywania doładowań w ciągu trzech miesięcy? I druga opcja karta z taryfa w której jak dogaduje konto za 30 zł to przez miesiąc mogę rozmawiać z dowolnym operatorem i numerami stacjonarnymi przez 24 godziny na dobę przez cały miesiąc czy te taryfę stracę lub zostanie zmieniona na którymś z etapów rejestracji i otrzymywania i korzystania z bonusów związanych z rejestracją karty?. Bardzo proszę o odpowiedź.Raportuj

  128. Koko napisał(a):

    A czy internet, który w zeszłym roku przedluzalam w salonie Play (karta w routerze), (umowa abonamentowa) to też muszę taka kartę rejestrować???Raportuj

  129. dziadek1985 napisał(a):

    Ponawiam zapytanie dodając kolejne:
    1. Karty niezarejestrowane do końca stycznia 2017 zostaną zablokowane. Czy będzie możliwość odblokowania ich poprzez rejestrację w późniejszym czasie?
    2. Promocja trwa do końca stycznia. Jeżeli wpiszę kod (oczywiście wcześniej rejestrując kartę) ostatniego dnia stycznia, to promocyjne środki będę miał tylko przez jeden dzień czy przez 30 dni?Raportuj

  130. mela4434 napisał(a):

    Czy mogę wydać te pieniądze kupując np eurogąbki na naszej klasie albo inwestując w jakąś gre ?Raportuj

  131. Adrian napisał(a):

    Powie mi ktoś jak zorganizować rejestrację kart dla osób z zamkniętego zakładu leczniczego? Nie ma możliwości użycia ich dowodów ani nie mogą zrobić tego osobiście, rodziny się tym kompletnie nie interesują. Bardzo proszę o pomoc.Raportuj

  132. dziadek1985 napisał(a):

    Moje pytania jak widać okazały się zbyt trudne, bo niestety nie uzyskałem na nie tutaj żadnej odpowiedzi, a szkoda. Odpowiedzi udzielane są jedynie na banalnie proste pytania. Zadzwoniłem więc na infolinię licząc na to, że chociaż tam ktoś mi pomoże. Jako że tu nie uzyskacie odpowiedzi na takie pytania, to napiszę Wam czego się dowiedziałem:
    1. Karty niezarejestrowane do końca stycznia 2017 zostaną zablokowane. Czy będzie możliwość odblokowania ich poprzez rejestrację w późniejszym czasie?
    – (odpowiedź bez przekonania w głosie): Będzie można taką kartę zarejestrować w ciągu 30 dni.
    2. Promocja trwa do końca stycznia. Jeżeli wpiszę kod (oczywiście wcześniej rejestrując kartę) ostatniego dnia stycznia, to promocyjne środki będę miał tylko przez jeden dzień czy przez 30 dni?
    – Przez 30 dni.
    3. Pytanie, które zaskoczyło samego Pana z infolinii, który prosił abym zaczekał, bo musi to sprawdzić:
    Jeżeli na niezarejestrowanej karcie są smsy, to czy zostaną one usunięte z karty po zablokowaniu karty?
    – Tak.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      1. Tak, kartę niezarejestrowaną będzie można zarejestrować a numer odzyskać, ale muszę się upewnić w jakim terminie.
      2. Zgadza się.
      3. SMSy na karcie SIM? Jeśli Cię to interesuje mogę się dowiedzieć, ale sądziłem, że ta metoda umarła dawno temu.Raportuj

  133. toto napisał(a):

    ile jest dni na aktywowanie bonusa po rejestracji i czy bonus można przekazac na inny numer w playRaportuj

  134. dziadek1985 napisał(a):

    Dlaczego jak najszybciej, skoro jest czas do końca stycznia?Raportuj

  135. Jan napisał(a):

    Nie chce korzystać z numeru który jest zarejestrowany na mnie. Czy nie ma naprawdę sposobu, aby w salonie wykasowali moje dane i wyłączyli ten numer?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Z tego, co wiem musimy przetwarzać dane wg ustawy i nie ma możliwości ich usunięcia. Możesz przeciąć kartę nożyczkami i ją wyrzucić – nikt poza Tobą nie jest w stanie zrobić jej duplikatu.Raportuj

  136. Gosia napisał(a):

    Wczoraj rejestrowałam kartę ale nie dostałam środków na konto ..ile trzeba na nie czekać ?Raportuj

  137. zosia napisał(a):

    Mam pytanie.Czy po zarejestrowaniu karty Sim będę co miesiąc musiała płacić ?Raportuj

  138. exkenek napisał(a):

    Jeśli wygasła mi tydzień temu możliwość wykonywania połączeń wychodzących a na koncie mam nadal trochę pieniędzy to mogę bez dokupywania doładowania karty zarejestrować kartę i otrzymać bonusy?Raportuj

  139. soltys napisał(a):

    witam mam pytanie jak zarejestruje kartę to będę musiał co miesiąc ją ładować za jakąś kwotę czy wszystko będzie tak jak dotychczas jak nie miałem nic na koncie to domnie dzwonili a jak ja chciałem zadzwonić to musiałem załadować kontoRaportuj

  140. Aniela napisał(a):

    Witam. Czy jeśli zarejestruję kartę i okaże się, np za pół roku, że jest mi ten nr niepotrzebny czy mogę go wyrejestrować?Raportuj

  141. gosc napisał(a):

    Czy po 1 lutym bd można kupić niezarejestrowana kartę?Raportuj

  142. Jacek napisał(a):

    Uprzejmie proszę o rozbudowanie odpowiedzi w punkcie 13.

    ” Najlepiej wtedy zarejestrować przy pomocy numeru i kodu PUK lub przekazując kod, który prześlemy SMSem.”

    Gdzie znajdę kod PUK? Jaki kod prześlecie? Co? Jak?

    Dziękuję za pomocRaportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Kod PUK znajdziesz na plastiku od karty SIM lub na Play24. Prześlemy jednorazowy kod weryfikacyjny, żeby stwierdzić, że dany numer faktycznie należy do Ciebie.Raportuj

  143. Zana napisał(a):

    Witam kupiłam dzisiaj kartę z play na której jest napisane bonus. Jest również napisane, żeby sprawdzić to w internecie ale nigdzie tego nie ma. Proszę o pomoc z góry dziękuję pozdrawiam.Raportuj

  144. Damian napisał(a):

    Nie mam 19 cyfrowego numeru karty i kodu PUK(stara karta docięta do nowego telefonu).
    Czy będę mógł zarejestrować numer bez tych danych?Raportuj

  145. Damian napisał(a):

    Czy jesli mam numer w play i chce go przeniesc do innej sieci- pieniadze ktore sa na karcie sie przenosza czy sie kasuja?Raportuj

  146. son napisał(a):

    Czy jak mialem kiedyś abonamen i przeszedłem na karte to też musze rejestrowac numer??Raportuj

  147. adam napisał(a):

    kupilem play internet na karte za 9zł w 28.01 a włozylem ja do tel w 30.01 i nie działa. DLACZEGO????Raportuj

  148. Klaudia napisał(a):

    Witam, kupiłam dziś kartę, zarejestrowałam na poczcie numer jednak nie mogę wykonać żadnego połączenia ani nawet sprawdzić srodków na koncie gdyż pojawia się komunikat „Problem z połączeniem lub błędny kod MMI”. Kiedy to się zmieni?Raportuj

  149. Anna napisał(a):

    Witam, ile jest czasu na włączenie bonusu: 100 zł i 10 gb od momentu zarejestrowania? Bo np. w orange jest na to 60 dni, a w play?
    Proszę o odpowiedź.Raportuj

  150. repeta napisał(a):

    Witam, kupiłam dziś kartę, zarejestrowałam na poczcie numer jednak nie mogę wykonać żadnego połączenia ani nawet sprawdzić srodków na koncie gdyż pojawia się komunikat „Problem z połączeniem lub błędny kod MMI”. Kiedy to się zmieni?Raportuj

  151. Kris napisał(a):

    Proszę o info co ze starterami zakupionymi przed 25.07.2016, które mają na kopertach datę ważności 30.06.2017, 31.12.2017 lub późniejszą? Startery są zupełnie nowe, nie były aktywowane. Czy w tym przypadku również była konieczność rejestracji do 01.02.2017, aby nie przepadły? Generalnie chodzi mi o to czy rejestracja dotyczyła tylko numerów aktywowanych (z których wykonano połączenie) przed 01.02.2017 czy wszystkich numerów, również zupełnie nowych, nieaktywowanych, których termin ważności kończy się 30.06.2017, 31.12.2017 lub później? Bardzo proszę o odp.Raportuj

  152. filip napisał(a):

    jak sprawdzic numer na niezarejestrowanej karcie w playRaportuj

  153. Ala napisał(a):

    Mieszkam w UK i mam telefon na kartę angielską. Jak wiadomo karty w UK nie są rejestrowane. Planuję przyjazd do Polski, czy będę mogła z tego telefonu na kartę angielską korzystać w Polsce, czy będzie zablokowana, bo coś mi się o uszy obiło że są blokowane. Czy to prawda?Raportuj

  154. darkomania napisał(a):

    czy moge w polsce zarejestrowac karte sim na niemiecki dowod?Raportuj

  155. Sławek napisał(a):

    Zostało mi 1 doładowanie w mixie. Czy po tym doładowaniu muszę numer wyrejestrować, czy nastąpi to samoczynnie gdy przestanę numer doładowywać?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Nie ma czegoś takiego jak wyrejestrowanie numeru. Po skończonym kontrakcie możesz też przejść na abonament :)Raportuj

  156. Alkaa napisał(a):

    Mam pytanko.Mój numer zaczyna się 041.Próbowałam go zarejestrować przez inny telefon sms-em ale się nie da.Mój numer ma zły początek czy o co w tym chodzi? Nie znam się na tym.Raportuj

  157. Sokol napisał(a):

    Po jakim czasie od rejestracji na poczcie zakupiony, nowy starter, będzie aktywny?Raportuj

  158. jajo napisał(a):

    witam

    mam starter z innej sieci (plus) który jeszcze nigdy nie był aktywowany.Czy mogę przenieść taki numer do Waszej sieci ?Raportuj

  159. IRENE LOUREIRO napisał(a):

    Attension Everybody, jestem IRENE LOUREIRO według nazwisk, z USA. Chcę skorzystać z tego medium, aby podziękować za tę niesamowitą firmę, która umożliwiła mi poprawę mojej firmy. Byłem utkany w kryzysie finansowym i musiałem refinansować moją firmę, próbowałem pożyczek z różnych firm pożyczkowych zarówno prywatnych, jak i korporacyjnych, ale nigdy z powodzeniem, a większość banków odmówiła mojego kredytu, dopóki nie spotkałem tej firmy Johnson Investments Limited Services, która mi pomogła z sumą pożyczki (570 000 USD) bez stresu i naprawdę pragnę podziękować panu Johnsonowi, który sprawił, że był to możliwe, pomógł mi i upewnił się, że dostałem pożyczkę. Więc chcę korzystać z tego oznacza doradzanie wszystkim tam szuka kredytu, który jeśli musisz skontaktować się z firmą z referencyjnym zabezpieczeniem pożyczki z niską stopą procentową i lepszym harmonogramem zwrotu, aby skontaktować się z pan Johnson w (***) na szybki , bezpieczna i łatwa pożyczka dzisiaj …Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty