Od dzisiaj nasi klienci mogą korzystać z usługi mojeID podczas zawierania czy przedłużania umów abonamentowych przez internet. Dzięki temu posiadacze kont w wybranych bankach mogą potwierdzić swoją tożsamość przez co zarządzanie swoimi usługami będzie łatwiejsze i bardziej komfortowe.
To wszystko! Proces po stronie klienta jest bardzo prosty i intuicyjny z jednoczesnym zachowaniem najwyższego bezpieczeństwa.
Chyba najlepiej będzie jak ten wpis zakończę cytatami przedstawicieli Play i KIR, które rzucają więcej światła na usługę i pojawiły się także w naszym komunikacie prasowym:
– Nieustannie wdrażamy rozwiązania, które pozwolą klientom Play zrealizować swoje potrzeby w prosty sposób, bez konieczności wychodzenia z domu. Bezpieczeństwo oraz wygoda naszych klientów są dla nas priorytetem. Wprowadzenie mojeID właśnie temu służy. To kolejny, bardzo istotny etap digitalizowania naszych usług i procesów.
Maciej Żyto, Dyrektor Digital Marketingu w Play.
– Funkcjonujemy w rzeczywistości, w której kluczowe staje się zapewnienie zdalnego dostępu do usług online. Rynek stale poszukuje rozwiązań ułatwiających korzystanie z usług świadczonych w ten sposób. Kolejne zrealizowane wdrożenie potwierdza, że mojeID efektywnie wspiera modele biznesowe organizacji, które dynamicznie rozwijają się w świecie cyfrowym. Nasi partnerzy doceniają bezpieczeństwo i wygodę użytkownika, którą dostarczamy ich klientom. Bardzo cieszymy się z dołączenia klientów Play do rosnącego grona użytkowników mojeID.
Piotr Wichowski, dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji z KIR.
A czy jest szansa, że w przyszłości usługa będzie służyć do rejestracji kart prepaid?
Można rejestrować karty prepaid z wykorzystaniem bankowości elektronicznej w przypadku klientów banku Millenium. Szczegóły: https://www.play.pl/kampanie/rejestracja/
Dzięki! Jeden bank to jednak trochę mało, w mojeID jest ich więcej, więc taka metoda rejestracji byłaby lepsza.
Jesteśmy otwarci na współpracę, natomiast jest wiele czynników, w związku z którymi ta sprawa wygląda właśnie tak.
Można prosić o listę tych wybranych banków?
Dyrektor Digital Marketingu :/
dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji z KIR :O
Szkoda, że tylko 2 dyrektorów się wypowiedziało…
Ilu ich tam macie?
KIR to osobna instytucja i nasz partner we wprowadzeniu tego rozwiązania. To chyba normalne, że wypowiadają się obie strony? 🙂
A kto za takich „dyrektorów” z osobnej instytucji zapłaci? Pewnie klient… To ja podziękuję i przy kolejnych zmianach regulaminów na niekorzyść klienta będę zmuszony zmienić sieć – ot co :P
To dla porównania – ostatnio informowaliśmy też o testach 5G NR (https://biuroprasowe.play.pl/aktualnosci/654454/play-ericsson-i-oppo-przeprowadzili-pomyslne-testy-agregacji-pasma-5g-nr-aby-zapewnic-swoim-klientom-jeszcze-szybszy-transfer-danych). Tam wypowiadały się 3 osoby, z każdej ze współpracujących firm: Ericsson, Play, Oppo. Bardzo miła tradycja 🙂
A o czym piszesz w temacie „kolejnych zmian regulaminów na niekorzyść klienta”? Co jedno ma wspólnego z drugim?
do macq
Haters Gonna hate #facepalm
A ogarniasz trochę rzeczywistość?
Tabletki chlopu przestaly dzialac… 🤦🏼♀️