Bartek Dobrzyński szef marketingu PLAY podsumował rok 2010

Udostępnij

Specjalnie dla portalu Wirtualne Media Bartek podsumował rok 2010.

Najważniejsze wydarzenie, sukces i porażka branży w 2010 roku
Play zdobywa ponad 10 proc. rynku a Polacy masowo przenoszą numery. Największa porażka – MVNO nie są w stanie przekonać do siebie klientów, w tym m.in. Ojciec Rydzyk

Człowiek lub ludzie, którzy w 2010 roku wywarli największy wpływ na rynek
Zygmunt Solorz – zapowiedzi budowy oferty przełomowej w mobilnym dostępie do internetu na razie pozostają głównie na papierze, ale robią wrażenie na branży.

Najważniejsze wydarzenia i sukcesy Państwa firmy w 2010 roku
Klienci masowo wybierają darmowy rozmowy w Play w ramach abonamentu czy Stan Darmowy w Play Fresh powodując, że mogą w końcu swobodnie rozmawiać przez telefon.

Co wydarzy się w branży w 2011 roku
Nowy trend to smartfony dla każdego czyli telefony nie tylko do dzwonienia i sms – coraz więcej Polaków chce skorzystać z maila czy facebooka wszędzie tam gdzie są, Internet przenosi się do komórek i urządzeń typu tablet.

Plany Państwa firmy na 2011 rok
Być jak do tej pory najchętniej wybieranym kolejnym operatorem dzięki świetnym ofertom, rozrastającej się sieci i pełnemu wyborowi telefonów i urządzeń. 

Polecam lekturę całego tekstu – kilka bardzo ważnych osób podsumowało 2010.

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/branza-telekomunikacyjna-o-2010-r-prognozy-na-2011

Zobacz więcej

Reszta wiadomości