W nawiązaniu do dzisiejszej decyzji UKE, chciałbym powtórzyć, że wiemy doskonale, że popełniono błędy i już wcześniej postanowiliśmy je naprawić.
PLAY na podstawie decyzji Prezesa UOKiK Nr DDK 1/2011 z dnia 28 stycznia 2011 r., mając przede wszystkim na celu troskę o interes swoich klientów oraz poszanowanie obowiązujących przepisów prawa, przyjęła zobowiązania w szczególności do: wyliczenia na nowo wartości ulg udzielonych konsumentom przy zawieraniu umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, wystawienia albo korekty not obciążeniowych z zastosowaniem metodologii kalkulacji ulgi uzgodnionej z Prezesem UOKiK oraz zwrotu na rzecz konsumentów ewentualnych nadpłat z tytułu not obciążeniowych.
Jako ciekawostkę (bo wiem, że interesują Was kwoty) aby pokazać Wam skalę naszego zaangażowanie mogę napisać, że same koszty poinformowania klientów o możliwości odzyskania pieniędzy w tym bezpośrednie mialingi polecone do klientów i ogłoszenia prasowe (nie wliczając w to kwot nadpłat, które P4 zwróciła/zwróci) spółka szacuje na ponad 1 milion PLN.
Owszem są podstawy prawne, ale postanowiliśmy, że nie będziemy się odwoływać od tej decyzji i kary. Wolimy się skoncentrować na sprawnym zwrocie pieniędzy klientom. Eksperci i fani przepychanek sądowych są gdzie indziej, nie na Taśmowej.