Tako rzecze rzecznik Play

PLAY zwraca klientom pieniądze, duże pieniądze

W nawiązaniu do dzisiejszej decyzji UKE, chciałbym powtórzyć, że wiemy doskonale, że popełniono błędy i już wcześniej postanowiliśmy je naprawić.

PLAY na podstawie decyzji Prezesa UOKiK Nr DDK 1/2011 z dnia 28 stycznia 2011 r., mając przede wszystkim na celu troskę o interes swoich klientów oraz poszanowanie obowiązujących przepisów prawa, przyjęła zobowiązania w szczególności do: wyliczenia na nowo wartości ulg udzielonych konsumentom przy zawieraniu umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, wystawienia albo korekty not obciążeniowych z zastosowaniem metodologii kalkulacji ulgi uzgodnionej z Prezesem UOKiK oraz zwrotu na rzecz konsumentów ewentualnych nadpłat z tytułu not obciążeniowych.

Jako ciekawostkę (bo wiem, że interesują Was kwoty) aby pokazać Wam skalę naszego zaangażowanie mogę napisać, że same koszty poinformowania klientów o możliwości odzyskania pieniędzy w tym bezpośrednie mialingi polecone  do klientów i ogłoszenia prasowe (nie wliczając w to kwot nadpłat, które P4 zwróciła/zwróci) spółka szacuje na ponad 1 milion PLN.

Owszem są podstawy prawne, ale postanowiliśmy, że nie będziemy się odwoływać od tej decyzji i kary. Wolimy się skoncentrować na sprawnym zwrocie pieniędzy klientom. Eksperci i fani przepychanek sądowych są gdzie indziej, nie na Taśmowej.

Komentarze

  1. davidcie napisał(a):

    Przyznanie się do błędu jest jedną z cnót – cieszę się, że piszecie o takich rzeczach publicznie a nie chowacie po kątach. Szacun Ci za to Marcinie :-) Raportuj

  2. Kamil napisał(a):

    żałuję jak nie wiem, że jeszcze mam umowę z orange przez rok… play the rules :]
    Raportuj

    • divhashmorex napisał(a):

      A za rok Play będzie droższy, bo inne sieci będą jeszcze gorsze niż teraz. Czarny scenariusz.
      Plusa kupi pajac Solorz, Orange i T połączą siły na grabieniu klientów, a Play będzie miał wszystko w dupie, bo będzie 30% tańszy od innych, czyli 50% droższy niż obecnie… Raportuj

  3. Qper napisał(a):

    Z całym szacunkiem ale nie uwierzę, że o tak zrezygnowaliście z walki w sądach.
    Widocznie Wasi prawnicy nie widzą szans na wygranie więc nie ma sensu generować dodatkowych strat w postaci kosztów procesowych :).

    Mimo wszystko to miło, że zwrócicie pieniądz klientom :)

    Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Prawnicy innych też nie widzą szansy a mimo to bombardują sądy. Raportuj

      • Jan napisał(a):

        Prawnicy to widzą sens w swojej stawce za godzinę pracy i będą bombardować co tylko sobie klient zażyczy – im dłużej, tym lepiej dla nich. Raportuj

    • Marcin napisał(a):

      A ja powiem, tak przyznaliby się czy by się nie przyznali i tak znajdzie się jakiś impotent, który będzie w tym węszył podstęp. Nawet jakby mu play czarno na białym pokazało jak jest dokumenty itd. on i tak by wiedział swoje i czuł że go okłamują. A wystarczy że pomyślałby tym swoim małym móżdżkiem i zobaczył co się stało. Play oddaje kasę, a przecież o to w tym wszystkim chodzi żeby zarabiać. Tak więc WFT głupi człowieku? Raportuj

      • Qper napisał(a):

        Jasne, ulżyłeś sobie, poobrazales to już sobie możesz darować.
        Mam doświadczenie przy pracy z korporacjami i znam tok myślenia ich działów prawniczych. Jeżeli coś jest nie do podważenia to jedna nie idze się w zaparte, bo nic się nie ugra.

        Czyste życie, nikt bez powodu nie rezygnuje z tych milonow o ktoryh pisze Marcin. Raportuj

        • Bartłomiej napisał(a):

          podstęp. awangardowe słowo. PR wystarczy. tutaj jest prosta kalkulacja: procesując się tylko stracicie. obojętnie kto by się gdzie nie przyznał, w radiu, tv, nawet tutaj, to pierwszą informacją która wzbudza zainteresowanie jest wiadomość o oszustwie. do tego sąd, który kto wie czy przypadkiem nie nakazał by emisji jakiś przeprosin w tv. same straty, o prestiżu marki nie wspomnę. dlatego jedyny komercyjny ruch jaki macie, pod przykrywką przyznania się do popełnienia błędu, to wypłacenie klientom "pieniędzy, dużych pieniędzy". przy oszustwie na taka skale ciekawy jestem ile tym sposobem chcieliscie "zarobić". ciekawy jestem jakie określenie przy tej skali by pasowało.moze "miliardy, takie tam…" ? Raportuj

        • madziar napisał(a):

          hehe warzywniak na osiedlu to nie korporacja!!! Bo bys wiedzial ze firmy zawsze ale to zawsze sie odwoluja! Z sądami w Polsce roznie bywa i czasem nakladem kilkuset tysiecy unika sie kary kilkudziesiecio milionowej;p Bo fart czasem wystarczy:P Ile juz takich spraw bylo zwlaszcza na rynku tlekomunikacji;p Raportuj

          • Qper napisał(a):

            Właśnie o tym mówię, żeby się odwoływać trzeba coś podważyć, a jak się nie ma co to tylko można wygenerować dodatkowe problemy.

            Nie wierzę, że Play o tak sobie sam od siebie postanowił zwracać pieniądze. Temat jest prosty, gdyby byli tacy uczciwi jak się teraz kreują to jednak pobieraliby opłaty rozliczane zgodnie z prawem. Tak jednak nie było.

            Ogólnie jestem zadowolony, że te nasze organy Państwowe czasami jeszcze coś potrafią ugrać dla zwykłego obywatela. Raportuj

            • madziar napisał(a):

              Po pierwsze zawsze cos mozna wymyslec zeby sie odwolac i wierz mi ze to takie szczegoliki ze nawet uwagi sie na to nie zwraca:P I nie zawsze trzeba podwazac dokladnie ta merytoryczna kwestie ktorej dotyczy… I Play sie spokojnie mogl odwolac w inna kwestie az ciezko uwierzyc;p
              Organ Panstwowy ugral? Raczej Play na to pozwoli i jakby byla inna pstawa to pewnie zwykly czlowiek nigdy by tej laskawosci ne doswiadczyl… Wystarczy spojrzec na kilka takich spraw zwiazanych z tpsa… Raportuj

            • Qper napisał(a):

              Możesz wymyślać wszystko pytanie czy się to opłaca i ile można na tym stracić wizerunkowo.

              Na bank wszystko przeanalizowali co tylko można. Widocznie stwierdzili, że co się odwlecze to nie uciecze.

              TP odwołuje się i przegrywa ale jest molochem i stać ich na to.
              Czasami uda się im też wygrać.

              Swojego czasu nawet podważali wybory prezesa UKE jak już nie mieli do czego się odwołać. Jak widać na niewiele się to zdało bo prezes jak była tak jest. Raportuj

            • madziar napisał(a):

              czy sie oplaca? KAzda duza firma ma swoich prawnikow i czy sa sprawy czy nie im placi i koszty te sa wliczone wiec jedynie na czym by stracili to kasa za postepowanie sadowe co dla tak duzych firm to wrecz drobne kwoty wiec koszty sa relatywnie nei wielkie a co moga zyskac? Zmniejszenie kary lub zniesienie jej calkowicie i co dziwne czesto sie zdaza bo nasze sady srednio kompetentne sa;p Pozatym TPSA kary placi ale dla abonentow to nic innego jak zrzutka na to i nikt zadnego odszkodowania nie dostaje… Wiec mimo wszystko zachowanie Playa jest bardzo inne i bardzo pro klienckie…
              Moloch nie moloch nie mniej jednak kara jest obliczna adekwatnie wiec dla playa 500 tys to jak dla tpsy 5mln wiec kazda taka firme stac! Raportuj

  4. wakakaka napisał(a):

    Szacun Play! Raportuj

  5. Pfkfan napisał(a):

    Dobre wrażenie to podstawa… Jak i Qper uważam, że pewnie nie opłacało walczyć w sądach. Może tego na pierwszy rzut oka nie widać, ale taką postawą, PLAY to odrobi… Pójdzie informacja, że jak dają ciała to się przyznają i oddają kasę… czyli, że są fair. To wielu ludzi przyciągnie:)

    A w ramach ciekawostki… Pomijając osoby, które siedzą po uszy w abonamencie konkurencji większość przechodzi do play. Jedyna oporna grupa to ludzie w stylu:"Od zawsze mam pomarańcze i jest okej", lub "A jakoś nie ufam tym z PLAY, bo wszystko wygląda za dobrze, muszą być haczyki…"

    P.S. Co z DEFY wujku Gruszka? :> Raportuj

    • Cinek napisał(a):

      Zapomniałeś "Jestem w Play i nie mam zasięgu, ale za 5 zł mam…". Każdy ma prawo wyboru… Raportuj

      • Łukasz napisał(a):

        Ktos mi wytlumaczy o co chodzi z tym brakiem zasiegu?? Moze macie jakies felerne komorki?? Jak pol roku temu przechodzilem do Play tez sie obawialem ze bede mial problem z zasiegiem bo wszedzie o tym piszecie. Przeszedlem i co? Moge sie nawet pokusic o stwierdzenie ze mam LEPSZY niz u wczesniejszego operatora (Orange). W metrze zasieg, wyjezdzam na dzialke zasieg(z Plusa ciagnie ale jak dobrze poloze komorke to i 3g zlapie playowskie:), w czasie podrozy zasieg. Moja rodzinka jeszcze w Orange ale tylko im sie umowy pokoncza i beda przechodzic bo ich ch… strzela z brakami zasiegu w orange i urywanymi polaczeniami. Raportuj

        • divhashmorex napisał(a):

          Ja też jak w Grudniu przechodziłem do PLay to bałem się przez te śpiewki o zasięgu, ciągłych awariach, etc.
          Od tamtej pory jestem w Play i nic nie wiem o braku zasięgu czy awariach. No, jeśli nie liczyć bilingów i chwiejnego działania P24/*111#.
          Mimo wszystko, częściej działa niż odwrotnie. Raportuj

  6. Poll napisał(a):

    Może jeden z portali ogłosi zamiast "głuchego telefonu" konkurs na fair(par excellence)play Raportuj

    • Pan Zawiedziony napisał(a):

      Sądząc po tajemnicy poliszynela ze strony Play w sprawie tajemniczej awarii na wschodniej ścianie Polski, to raczej powinna być nagroda Megaściemy Roku. Gdyby nie gsm.biz.pl, to sprawa nie ujrzałaby światła dziennego.
      Ciekawe, czy tym ludziom też zwrócą pieniądze? Wszelkie bonusy są tu żałosne, gdy pieniądze poszły w błoto na niedziałający abonament. Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Z tego co słyszałem to co ma miejsce jest po prostu zagłuszaniem wschodnim. gsm.biz.pl specjalizuje się w zupełnie "bezinteresownym" rozdmuchiwaniem najmniejszej choćby awarii w Play jednocześnie przechodząc obojętnie wobec np: 18h awarii netu w innej sieci. Czy coś może można było sie dowiedzieć z gsm.biz.pl na w/w temat w kontekście odszkodowania za niemal całą dobę trwająca kompletną destabilizację dla 14 mln użytkowników Orange??? Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Nieprawda teraz zajmują się awarią neta z Orange o ile dobrze pamiętam to w Jeleniej Górze. Raportuj

          • Poll napisał(a):

            Jakoś cicho sza o tym. Nie mogą całkowicie przemilczeć tematu bo idiotami nie są ale na pewno nie zasypują nas szczegółowymi informacjami jak to technicy pomylili jakieś kanały ( której to pomyłki nikt z klientów nie zauważył ale pomyłka była ). O 18h awarii Orange lakonicznie wspomnieli a dotyczyła ona 14mln użytkowników. Ale co tam 14 mln? Ważne że 50tys. użytkowników Play na ścianie wschodniej ma problem. To jest temat nie schodzący. Jak w Wąchocku wójt będzie miał problem z kodami w Play to dopiero będzie gwóźdź programu. O najbliższym mu nadajniku będziemy wiedzieli wszystko. Jak się w Orange czy Plusie wszystko spali to będzie jedno zdanie : "Awaria sieci-opanowana" Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Poczytaj dziś! Napisali o błędach konfiguracji nadajników Orange. A co do Play to rzeczywiście poważny problem tam mają na tej ścianie wschodniej. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Niestety nie znalazłem nic w formie skandalu. Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Nieprawda teraz zajmują się awarią neta z Orange o ile dobrze pamiętam to w Jastrzębiej Górze. Raportuj

  7. Alexandra napisał(a):

    A o co wogole chodziło???? Za co ta kara i zwroty kasy???? Raportuj

  8. odchodzi4 napisał(a):

    Propaganda ze zwracają duze pieniądze a ja sie spytam czy zwracacie dobrowolnie te kwoty wraz z odsetkami? Raportuj

  9. Matyk90 napisał(a):

    Przyznanie się… jest czymś bardzo wartościowym! to więcej niż samo popełnienie błędu! Nikt nie jest doskonały, każdy popełnia błędy, sztuką jest właśnie przyznanie się do tego czynu :)
    I do tego jeszcze zwrot kosztów, tak się właśnie szanuje klienta… Bravo :)
    Bardzo dobra decyzja!! Raportuj

  10. Roksana napisał(a):

    chciałam zalajkować, ale wgl nie mogę się z fb przez stronę połączyć…i nawet zalogować x| Raportuj

  11. Alexandra napisał(a):

    Moze mi sie tez nalezy…a ja nic o tym nie wiem…:) Raportuj

  12. TomekB napisał(a):

    No dopsz, czym to dla nas, obecnych klientów skutkuje? Możliwością wypowiedzenia/taniego wypowiedzenia umowy? Raportuj

  13. Piotr napisał(a):

    Jednak Play to Play, super sieć,
    a moi znajomi nie chcą przejść z sim+, orange czy t mobile, ehhh….. brak słów. Raportuj

  14. miju napisał(a):

    jaki szacun dla rzecznika on nie wymyśla co pisać na blogu przeciez jest RZECZNIKIEM pisze co mu prezesi każą Raportuj

  15. fussior napisał(a):

    Do osoby która napisała powyższy wpis play:

    Czy Państwo naprawdę uważacie że osoby które czytają te notki informacyjne są do tego stopnia "głupie", iż uwierzą w to co napiszecie? Ja rozumiem, jesteście Państwo zatrudnieni na umowę i wykonujecie powierzone sobie obowiązki, ale niech P4 ma odwagę do grania w otwarte karty.

    Dlaczego powyższy wpis jest zwykłym zabiegiem PR? Tak w punktach o oczywistych oczywistościach:
    1. Żadna firma na rynku, chcąca przetrwać nie wyrzuca pieniędzy. Każdy wydatek jest bardzo dokładnie kalkulowany pod kątem opłacalności, w tym również opłacalności długofalowej.
    2. Jeśli istniałaby podstawa prawna przedstawiająca możliwą sporą szansę na wygranie procesu, odwołalibyście się od decyzji, z powodu pkt1.
    3. Poszanowanie prawa o którym tutaj tak ładnie napisano, wymuszono na Was decyzją uokik. Nie było gestu dobrej woli czy dbałości o swoich klientów. Przypomnijmy: każda oferta promocyjna jest uprzednio dokładnie badana przez Państwa prawników, pod kątem zgodności z prawem polskim. Postanowiliście delikatnie przekroczyć granicę prawa i za to otrzymaliście karę. Nie było błędu, była za to świadoma decyzja.

    Moglibyście Państwo wyjść z tzw. twarzą, gdybyście przyznali się do błędu po starcie kampanii. W chwili wydania decyzji stanęliście na linii z innimi firmami, które chciały uzyskać korzyści materialne kosztem nagięcia prawa.

    Swoją drogą, czy wiedzą Państwo, iż nie jest to koniec przekraczania przez Was prawa? Naruszacie aktualnie także prawo skarbowe, o czym już niebawem przypomni Państwu US. Ciekawe czy wtedy też "przyznacie się do błędu"? Raportuj

    • Pawel napisał(a):

      "Wujku Gruszka" co Ty na to? Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Inni operatorzy zawsze sie odwołują bez względu na to czy szanse na pozytyw maja czy nie. To raz. Dwa to to, że zwrot bez odwoływania się bardzo ładnie wygląda w mediach i ma, jak to ujął przedpiszca twój, dużą opłacalność długofalową. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Play traci sporo kasy na kare i oddanie bez odwołań ale bardzo duzo zyskuje w oczach obecnych jak i potencjalnych klientów. To do punktu 1 i 2 . a punkt 3) Poszanowanie wymuszono ale mogli sie odwoływać przez ładne kilkanaście miesięcy obracając pieniędzmi na prawo i lewo. Nie zrobili tego choć mogli i choć zrobiłby to każdy inny operator. Raportuj

      • Qper napisał(a):

        Bo nie mają się od czego odwołać. Łaski nie robią, że oddają niesłusznie przygarnięte pieniądze.

        Nie patrz na innych tylko patrz na swojego operatora. Wszystko zawsze starasz się uzasadniać problemami innych a tu nie o to chodzi.

        Według mnie cały ten wpis nic nie wnosi a tylko prowokuje do głupich dyskusji.

        Popieram kolegę fussior bo napisała prawdę. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          A Era maiła się od czego odwoływać? Skasowali 13mln ludzi, udowodniono im oszustwo a oni i tak się odwołują. Raportuj

          • Qper napisał(a):

            Powiedz co ma mnie obchodzić Era czy innyc operator.
            Patrze na swojego Playa.

            Nie możesz tłumaczyć kradzieży faktem, że inni też kradną.
            To co jak inni kradną samochody to ja też muszę ?! Raportuj

            • leonginus napisał(a):

              Powinna cię obchodzić bo stworzyła precedens. Ogólnie: wszyscy kradną ale tylko jeden się do tego przyznaje i wyraża skruchę. To chciałem zaznaczyć. Raportuj

    • madziar napisał(a):

      hehe napisz to np TPsie:P Oni zawsze sie odwoluja nawet jak ewidentnie maja przegrane ale wiadomo z sądami roznie jest wiec a noz sie uda i faktycznie czasem im sie udaje:) Wiec mysle ze play nawet winny w 100% by sie odwolal to nie ma pewnosci ze by mu sie nie fartnelo… ale nie kombinuja i tu naprawde szacun:) Raportuj

    • Robert napisał(a):

      fussior:
      Zabrakło podpisu pod wypowiedzią. Coś w stylu "pracownik/prawnik Orange/T-Mobile/Plus. Raportuj

  16. Charlie K. napisał(a):

    Ja w sumie tez place tak ze 2 razy mniej niz placilem wczesniej u innych operatora ;-))) Raportuj

  17. Tomek napisał(a):

    Ja wcale nie płacę mniej. Owszem na dzwonieniu – tak, ale na internecie płynę… Raportuj

  18. przemas napisał(a):

    tanie mięso to psy jedzą Raportuj

    • bartolinio napisał(a):

      przestań pierniczyć… sam byłem w Erze przez jakieś 9 lat, a że kolejny raz przy kolejnej próbie przedłużenia umowy olali mnie ciepłym moczem swoją żenującą ofertą utrzymaniową to przeniosłem swoje numery firmowe do Play (jakieś 2,5 roku temu)…
      efekt? nie zauważyłem różnicy w działaniu (spadku jakości jak sugerujesz) a rachunki mam ponad połowę niższe jednocześnie mając nieporównywalnie więcej minut… Raportuj

  19. Uri napisał(a):

    „Przyznanie się do błędu jest jedną z cnót ? cieszę się, że piszecie o takich rzeczach publicznie a nie chowacie po kątach.”

    … jedną ze cnót przeciętnego kolesia zajmującego się PR zewnętrzym ;]

    Pozdrawiam ;]Raportuj

  20. miju napisał(a):

    przyznali sie bo musieli co chwila robią duzo szumu wokół siebie a to blackberry a to inne takie tam więc wolą kreować sie na ok firme a czemu wogóle jest ten temat na blogu ? bo za dużo ludzi czytało w necie o tym więc nie sposób tego pominąć by nie wyglądalo że są firmą która sie kryje z takimi rzeczami zarz rzecznik rzuci nowy temat sprawa przyschnie i znowu będzie wsio grało :) Raportuj

  21. Poll napisał(a):

    Czy dlatego nie jesteście na sprzedaż? Raportuj

    • Poll 4 domy na krzyz napisał(a):

      i tak sie sprzedadza . Buduja marketing BB bo dostali wspacie od RIM ktoremu tez sie nie wiedzie. Dajac starocia z 2009 roku BB 8520 to jak wyprzedaz aut 15 letnich, Niech wreszscie sprzedadza play to i obsada sie zmieni. Raportuj

  22. jahu napisał(a):

    Ja myślę że pewien potencjał mają ale stadium opłacalności to muszą przygotować eksperci. Raportuj

  23. andrzej napisał(a):

    wszyscy piszą ze Play jest be ale ja uwazam inaczej i nie interesuje mnie zdanie innych ja jestem z Play ponad 3 lata i jestem bardzo zadowolony a jesli chodzi o zasięg to jest ok czasmi są jakieś zakłucenia ale tak jest we wszystkich sieciach. Raportuj

  24. jahu napisał(a):

    Nikt ci nie każe podpisywać umowy. Ja np musiałbym być pod dużym wpływem napojów wyskokowych żeby podpisywać umowę z innym opem na telefon i przepłacać. Raportuj

    • Cinek napisał(a):

      Coś zgryźliwy dzisiaj jesteś… Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Jak takie brednie piszą to nie wytrzymuje. Raportuj

        • Gadulski napisał(a):

          Proszę nie nazywać czyiś wypowiedzi bredniami… Widocznie opinia ta ma uzasadnienie. Przykłady:
          – podpisywanie umów za konsultanta bez zgody abonenta (fałszowanie podpisów);
          – sprawa opisywana wyżej;
          – fatalny BOK;
          – dużo innych przypadków opisywanych przez media…
          Lepiej mieć fresha i jak coś pójść do konkurencji niż wiązać umową z Play! Raportuj

          • jahu napisał(a):

            Mi chodzi o sprawy sieciowe i wypowiadanie się na tematy o których nie ma się pojęcia a nie wyraźnie naginanie prawa i oszukiwanie ludzi bo to dwie różnie rzeczy i te przypadki o które wymieniłeś bo to są fakty bez sprzeczne i na pewno nie są bredniami. Raportuj

            • Gadulski napisał(a):

              sprawy sieciowe, czyli??? Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Czyli handovery i przelogowywanie się z play do plus. Gość opowiadał niestworzone rzeczy na temat zasięgu Plusa i Play. Powiem krótko sprawy typowo techniczne i nie związane z oszustwami. Raportuj

            • Gadulski napisał(a):

              Acha, nie znam tego tematu… Co do handoverów i przelogowywanie się z Play do Plus to widzę czasami problemy… Korzystając tylko z 2G mam problem w Centrach Handlowych, a niekiedy i w centrum wielkomiejskiej dżungli jaką jest Wrocław… Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Czasami są problemy ale nie jest to przynajmniej dla mnie uciążliwe. Raportuj

  25. miju napisał(a):

    zgadza sie play jest ok firma abo ma dobre itd ciekawe jak bedzie od stycznia 2013 gdy mtry się zruwnają Raportuj

  26. divhashmorex napisał(a):

    Czyli 24/7? Raportuj

  27. Baś napisał(a):

    ile jadu… musi Wam się nieźle nudzić ;)
    "złej baletnicy przeszkadza nawet rąbek u spódnicy…" Raportuj

    • Pawel napisał(a):

      Jak zaczniesz mieć jakieś kłopoty z Play-em lub też zadzwonisz do ich Biura Obsługi albo co gorsza złożysz reklamację to zrozumiesz dlaczego ludzie tyle jadu do Playa mają w sobie. To trzeba przeżyć aby się wypowiadać. Raportuj

      • jahu napisał(a):

        A inne sieci to przykład jak się powinno obsługiwać i dbać o klienta! W play BOK jest tragiczny ale w żadnej sieci nie jest różowo. Raportuj

        • Pan Nonsens napisał(a):

          W jednej jest. Raportuj

        • divhashmorex napisał(a):

          O tak. Masz rację:
          PLUS -> W okresie 7.2006-12.2010 kontaktowałem się z BOK Plusa ok. 20 razy. Ani razu nie połączyłem się w czasie krótszym niż 90 sekund. Kilka razy na połączenie musiałem czekać ponad 10 minut. 4 razy po 15 minutowym oczekiwaniu połączenie zostało zerwane z informacją iż konsultant oddzwoni. Puścił góra dwa sygnały i rozłączył się.
          Jeżeli połączenie zostało uzyskane, pracownicy mieli niewielką wiedzę i rozwiązanie problemu stanowiło dla nich nie lada problem.

          ORANGE -> W okresie od lutego do czerwca 2011 4 razy kontaktowałem się z BOK. Problemy przerastały ich możliwości. konsultanci nie mieli nawet podstawowej wiedzy. Czas oczekiwania wynosił od 5 do 10 minut

          Play -> W okresie od grudnia 2010 do Czerwca 2011 5 razy kontaktowałem się z BOK, z czego 3 razy w celu rozwiązania problemu. Konsultanci wykazali się zaledwie podstawową, teoretyczną wiedzą, ale czas oczekiwania (poniżej minuty, 4 razy w ciągu pierwszych 10s) i jakość obsługi (podejście do klienta) był na tyle zadowalający, że nie można porównywać ich do konsultantów Orange i Plusa.
          W przypadku zgłoszeń elektronicznych jest zdecydowanie gorzej. Pracownicy bardzo często nie mają nawet elementarnej wiedzy wymaganej do objęcia stanowiska.
          Mimo wszystko, moim zdaniem – JAKOŚĆ OBSŁUGI W PLAY jest JEDNĄ Z LEPSZYCH spośród operatorów komórkowych*
          * brak danych na temat sieci Era. Raportuj

          • jahu napisał(a):

            Dobrze to ująłeś ale ja w przeciągu 7 dni testowania internetu w Play dzwoniłem 3 razy do BOK w sprawie dziwnego i niezrozumiałego dla mnie ograniczenia prędkości uploadu gdzie konsultanci nie widzieli co to jest i ich odpowiedzi były po prostu bez sensu. I nawet konsultanci P4Y sobie nie poradzili wymigując się rzekomym obciążeniem infrastruktury która w przypadku uploadu jest znikoma. Jeśli chodzi o BOK Plusa to masz rację że długo się czeka ale spotkałem się z dużą kompetencją konsultantów. BOK Orange ostatnio Mama miała problem czeka się bardzo długo ale załatwili konkretnie i nie owijali w bawełnę też nie mogę złego słowa powiedzieć. Z BOK Ery/T nie miałem kontaktu mając u nich telefon 4 lata nie musiałem dzwonić ani raz. Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Ja byłem w Erze z całą rodziną przez 8 lat. O ich BOK mógłbym napisać całą encyklopedię. Po ok. 4 latach nauczyłem się, że najlepiej do nich w ogóle nie dzwonić bo to nie ma żadnego sensu. A po incydencie z przedłużeniem umowy przez telefon nigdy z żadną firmą nie zawieram/przedłużam omów przez telefon. Trzymam się tych zasad do dziś. Raportuj

      • divhashmorex napisał(a):

        "90% wszystkich zgłoszeń i reklamacji w branży telekomunikacyjnej zgłaszana jest przez nieumiejętność rozwiązania najprostszych problemów. " Raportuj

    • miju napisał(a):

      chłopie walnij sie w łep to wolny kraj i kazdy moze komentowac wiesz ze tak jest wiec po h… tu wchodzisz Raportuj

  28. OszukanyPrzezPR P4 napisał(a):

    czy wy naprawde wierzycie w te brednie?
    "Eksperci i fani przepychanek sądowych są gdzie indziej, nie na Taśmowej."

    Odwolalibyscie sie, gdybyscie mieli do tego podstawy, lecz takich podstaw nie macie, a kary umowne sa ewidentnie zawyzane przez was. W moim przypadku kara umowna przez was wyliczona wynosi… 2750 pln, w przypadku taryfy za 29 pln i telefonu, ktory wedlug waszych cennikow przy zakupie bez aktywacji kosztuje 599 pln.

    Nie macie wyjscia i probujecie odwrocic ten fakt na swoja korzysc Raportuj

  29. Elmo napisał(a):

    Ja też, ze względu na koszta (oszczędność około 200zł dla mnie), ale zasięg w Krakowie to **********… Raportuj

  30. Pawel napisał(a):

    Z tym zasięgiem od dwóch operatorów to teoria. Jeśli jest tak pięknie to dlaczego nie można korzystać z Play-a na ścianie wschodniej? Znowu winna komórka? Czy też trzeba zresetować telefon albo wymienić kartę SIM, co jest ulubionymi radami BOK-u Playa? Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Co się tam dzieje to nie mam pojęcia bo i skąd mam to wiedzieć. Wiem jedno stacje Play w tamtym rejonie nie działają zarówno umts jak i gsm a stacje Plusa przejmują ruch wytwarzany przez klientów Play i są o bardzo przeciążone. Gdyby nie zasięg Plusa nie byłoby tam wcale zasięgu. Raportuj

  31. Pawel napisał(a):

    Zgadzam się Tobą Kolego. Sam tego doświadczam, bo dużo podróżuję po Polsce. Mam na stałe przełączone na roaming Plus-a ale to też nie pomaga, bo nie ma automatycznego przełączania się pomiędzy stacjami i w połowie zdania masz rozmowę zakończoną. Raportuj

    • jacek napisał(a):

      niestety prawda,reklamacja uznana na brak zasięgu ,ale nic z tego nie wynika.Przyznali 20 minut na rozmowy krajowe jednorazowo.Oferty nie przyjąłem.Zenująca sieć. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Pawełku, już ci Jahu wyjaśnił jak bezmyślny jesteś. Raportuj

      • Pawel napisał(a):

        Mam swoje zdanie i będę je wypowiadał. Dla mnie Play ze względu na problemy z zasięgiem skutkujące częstym przerywaniem połączenia są nie do zaakceptowania. Poprzednio jak byłem w Orange a wcześniej IDEI tego nie było. I nie pisz mi tutaj bredni, że telefon mam uszkodzony albo nie rozumiem, że Play jest wspaniały. Raportuj

        • madziar napisał(a):

          Tos porownal teraz ostro… Mogles do Ery ok mogles do Plusa ok (zwazywszy ze i tak z plusa korzystasz w play to srednio ale zalozmy ze ok) ale akurat Orange jakoscia polaczen to playa nie przebija przykro mi:P Raportuj

        • Poll napisał(a):

          A pisz ale bez bredni. Piszesz o handoverze ale jesteś na sztywno w Plusie. Co za wstrząsająca logika. Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Sorry za wyrażenie ale dziś się chyba naćpałeś. Jak Plus może nie mieć handoverów miedzy własnymi stacjami czy wiesz co ty mówisz ? Żadna sieć nie ma 100% zasięgu w Polsce ale handovery są w każdej skonfigurowane teraz nawet play wprowadził handovery między własną siecią a Plusem i już nie powinno rozłączać rozmowy różnie to jeszcze wygląda w jednym miejscu lepiej w drugim gorzej ale jest. A jeśli ci nie przełącza to masz źle skonfigurowaną usługę na karcie sim i wtedy pisz zgłoszenie do P4Y ale to dotyczy tylko przełączania między stacjami Play – Plus a nie we własnej sieci lub w sztywno ustawionym roamingu bo to ci mówisz to są brednie. Raportuj

      • Pawel napisał(a):

        Kartę SIM to ja ju z w Play-u wymieniałem i nic to nie zmieniło. Telefon mam dobry, bo w innej sieci działa bez problemu. Dla mnie Play to nie obraż się żenada. Sam piszesz, że przełączanie różnie wygląda w jednym miejscu lepiej w drugim gorzej. Ja natomiast myślę prosto – płacę za usługę i ją mam a problemy techniczne operatora mam gdzieś. Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Nie karzę Ci wymieniać karty bo to nie ma większego sensu. Proszę Cię jedynie żebyś napisał zgłoszenie na play24 i przekazał jego nr do play4you1 lub 2 możesz mieć błędy konfiguracyjne w usłudze którą masz na karcie. Oni Ci sprawdzą w systemie. Raportuj

  32. Poll napisał(a):

    Zażartowałem tylko bo dawno nie było wywlekane : "Kto kupi Play?" Raportuj

  33. jahu napisał(a):

    To musisz mieć jakiś problem z konfiguracją usługi na karcie. Pisz do P4Y ja też tak miałem. Teraz jest ok i są handovery bez żadnego problemu. Raportuj

    • Pan Zawiedziony napisał(a):

      No nie, nie będę pisał o każdą pierdołę do P4Y. Gdzie są projektanci sieci i technicy? Oto jest pytanie. Klienta nie interesuje dlaczego nie działa, ma działać albo nie działać. Raportuj

  34. Cinek napisał(a):

    Poczekaj, bo teraz sieć Play planuje szukać punktu 5G u swoich klientów, aby byli szczęśliwi. Raportuj

  35. Poll napisał(a):

    Tylko że Pawełek pisał o sytuacji gdy jest w roamingu Plus a nie gdy przełącza się pomiędzy Play a Plus. Raportuj

    • Pawel napisał(a):

      Jak nie jestem na sztywno w roamingu Plusa czyli telefon mam ustawiony na automat to jest jeszcze gorzej bo na siłę wybiera mi nadajnik Playa choćby był tylko minimalny zasięg. I wtedy to dopiero jest ubaw. Trzeba mieć silne nerwy żeby wytrzymać tą ciągłą "czkawkę" lub ciszę ze strony rozmówcy. Raportuj

  36. ania napisał(a):

    Operator nie prowadzi działalności charytatywnej i raz uchwycone złotówki dobrowolnie nie wypuści z pazernej łapki. To nazywa się biznes. Cała reszta to otoczka, pic, ściema i bajer przez niektórych nazywany marketingiem. Mizernością pana Gruszki jest kiepski bajer (jaki rzecznik taki bajer). Podobno ciemny lud łyknie każdy kit. Raportuj

  37. Pawel napisał(a):

    Porównajcie chociażby blog Orange pana Jabczyńskiego. Tam trwa na ogół merytoryczna dyskusja. A tutaj? Narzekanie, narzekanie i jeszcze raz narzekanie. Raportuj

  38. madziar napisał(a):

    Tyle ze mvno to z zalozenia powinna wyjsc na zero tzn nei przynosic strat bo tak naprawde jest dodatkiem do innych uslug… Jak mova czy mbank chociaz mbank przy nawet takiej stawce jak 19gr o dziwo niezle zarabia nie mniej jednak po co playowi cos takiego? Zreszta po likwidacji tych mega tanich doladowan ggair traci duzo do fresha;/ Raportuj

    • mikolajj napisał(a):

      Ja uważam, ze jedynymi, którymi mogłoby się opłaci kupno GaduAir jest siec z własną infrastrukturą, żeby nie płacić za wykorzystywanie kogoś sieci. Upadek tej sieci chyba pokazuje, ze polskie rynek nie jest zbyt przyjazny dla MVNO, oferowali na prawdę dużo, ale jednak nie potrafili przyciągnąć ludzi. Raportuj

      • madziar napisał(a):

        nie potrafili bo polski rynek to beton… I jak widac po wejsciu playa i rewolucji ze troche tortu nadgryzli ale w3 i tak swietnie sie trzyma choc troche to szokujace ale juz taki nasz rynek ze ludzie nie chetnie chca cos zmieniac i wola placic drozej niz przenosic numery:) Raportuj

  39. divhashmorex napisał(a):

    W pełni się zgadzam.
    Moim zdaniem jest to świetna zagrywka marketingowa, ale mimo wszystko należą się za nią gratulacje.
    Chyba lepiej postąpić w sposób taki jak Play niż np. w sposób proponowany przez PTC.
    Mój powyższy komentarz dotyczy wypowiedzi naszego blogowego narzekacza, który od czterech lat próbuje bezskutecznie odejść z Play. Raportuj

  40. Regnard napisał(a):

    Bravo, podoba mię się. Ale… skoro wszyscy chwalą to z wrodzonej przekory coś napiszę, trochę wchodząc w rolę tego faceta który podczas tryumfu wodza w starożytnym Rzymie szeptał mu do ucha "Pamietaj że jesteś tylko człowiekiem". Rok temu przeszedłem do Play i nie żałowałem decyzji ani przez minutę. Około 2 miesiące temu w mojej rodzinnej niewielkiej miejscowości z niemałym szokiem zauważyłem na telefonie ikonkę 3G i w końcu przestałem ustawiać tam laptopa pod ściśle określonym kątem by uzyskać kilka kb. transferu. Play jest na fali i jest OK – ale nic nie jest dane raz na zawsze; strzeżcie się powtórki z różnych takich (litościwie przemilczmy nazwy) co najpierw wszystko pierwsi… za darmo… dla aktywnych… a później znienacka "Mamy was!! 2 PLN poproszę" :) Raportuj

  41. divhashmorex napisał(a):

    Ustowo
    Kościernica
    Trzęsacz
    Lubartowo
    Krzywnica

    To małe miasteczka/wioski, w których miałem okazję przetestować zasięg sieci Plus i Play . No i oczywiście jadąc pociągiem / samochodem / autobusem do w/w miejsc ze Szczecina i z powrotem.

    Jak myślisz? Kto miał lepszy zasięg i w jakiej sieci jestem ja i osoby, do których tam jechałem? Raportuj

    • jahu napisał(a):

      W Play na pewno bo reszta w3 nie ma takiej ilości nadajników 3g jak play. Raportuj

      • madziar napisał(a):

        hehe ale ludzie nie odrozniaja gprsu od 3g:P dlatego jak im w3 daje 40mb/s to pieja z zachwytu ale konczy sie na kb/s tak ze ledwo strone otworzyc w mini operze;/ Ale za to jak play daje 1mb i jest ten 1mb to juz lipa i jak moga nazywac swoja siec 4g:P A nikt sie nie zastanawial czemu nikt nie zaskarzy tego 4g playa??? Jak tvp kiedys jakies reklamy wrzucila to od razu tvn ja pozwal a tu cisza i tylko proba czarnego pr… Niestety w3 daleko w tej kwesti za murzynami i brak argumentow sprawia ze tylko proba obalenia pozostaje zreszta marna i zenujaca np w wykonaniu wojtka z orange;p Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Wojtek przesadza. Jeśli chodzi o net z Play to muszą jeszcze nad nim popracować. Ale widzisz najdziwniejsze jest to, że w telefonie chodzi ładnie a jak wziąłem PO na próbę do kompa to jest dramat po prostu a ograniczenie uploadu jest tego najlepszym przykładem ale oni twierdzą, że to stacja jest przeciążona ale co to uploadu to on nie jest jakoś specjalnie obciążany a ograniczenie jest sztuczne i biznesowo nie uzasadnione. Ciekaw jestem jak chodzi HSPA+ DC z pomarańczowej sieci być może niebawem się o tym przekonam i nie omieszkam podzielić się tym na blogu. Raportuj

  42. @pawelnyczaj napisał(a):

    Przyznanie się do błędu to jedno i za to szacun. Prawdziwą sztuką jest jednak dołożenie starań by w miarę możliwości błędów unikać, bo są one kosztowne. Play pokazał jednak, że można uratować wizerunek. Inni niech się uczą. Raportuj

  43. divhashmorex napisał(a):

    Tam są jaja.
    Tu są zbuki. Raportuj

  44. divhashmorex napisał(a):

    A przed czym ma się bronić?
    Przed bandą gnojków, którzy są lani i w ten sposób chcą się wyżyć w internecie?
    Przed amplifierami Orange, Ery i Plusa?
    Przed sfrustrowanymi użytkownikami innych sieci, którzy nie mogą znieść, że inni mogą mieć lepiej?

    Nie broni się, bo nie ma przed czym. Kilka osób ponarzeka, że coś nie działa, a później kilkadziesiąt się przyłączy, choć z siecią Play nic ich nie łączy.
    Po za tym, w jaki sposób ma reagować? Odpowiedzieć? Eee…
    Włączyć cenzurę jak u konkurencji? Sam byłbym za zaostrzeniem zasad, ale jak widać, Rzecznik ma bardzo dużo dystansu do siebie.
    I to go wyróżnia od konkurencji. Raportuj

  45. Romek napisał(a):

    to nie BŁĄD! przyznają sie do OSZUSTWA! Raportuj

  46. Adrian****** napisał(a):

    ŁASKAWCY! Wyszło na jaw to nie macie wyjścia- jak nie oddać, bo mielibyście większe kary :> Raportuj

  47. Jacek napisał(a):

    Tak ok do tego zobowiazuja was przepisy ale do podniesienia maksymalnej predkości internetu dla klientow ktorzy podpisali umowe przed modernizacja sieci was przepis nie obliguje. starszych klientow macie gdzies liczy sie nowy bez troski o obecnych. PRZEMYŚLCIE TO !!!!!!!!!!!!! Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Nowych abonentów internetu mobilnego lepiej nie traktują uwierz mi dobrze że jest 7 dni na testy i mogłem go oddać bez płacenia kary. Raportuj

  48. MMM napisał(a):

    Róbcie tak żeby się takie błędy nie pojawiły. Jakiś pazerny menager cwaniak coś wymyśla a potem kończy się ze zamiast zysku jest 1mln na gazety i znaczki wydane. Z samej filozofii nie powielajcie W3 + nie oszukujcie jak oni w loteriach sms. Raportuj

  49. boss napisał(a):

    Witam,
    od pocątku działalności Play-a kożystam z ich usług i powiem tak:
    1.spadły mi koszty z 500zł/miesięcznie(simplus) do 150zł/miesięcznie(to było w PLAY.obecnie Play Fresh to jest 50zł/miesięcznie na tel.prywatnym)
    Raportuj

  50. boss napisał(a):

    2.rozmawiam takie ilości min. dziennie,że w innych sieciach mogłem pomarzyć,
    3.zasięg hmm…jak jestem w tynelu to lipa ale na wolnym powietrzu nie ma problemu…nie wiem co to jest zerwane połączenie i nie mówie już :hallo może Pan/Pani powtórzyć bo coś przerwało…
    Moi znajomi którzy przeszli do PLAY z dużą obawą dziękują mi teraz bo wkońcu mogą się nacieszyć rozmową z innymi a nie tylko pisaniem smsów…
    Powiedzcie mi która siec ma taką oferte dla swoich klientów jak PLAY?
    W prepay-dzie uważam,że żadna w biznesie tym bardziej bo jak można za 10 zł na miesiąć rozmawiać w sieci bez ograniczeń to cego można więcej.Oferta biznes VIP jest przepiękna: 305zł brutto miesięcznie i gadamy oraz piszemy do wszystkich sieci i na stacjonarne za 0 zł!!!
    Pozdrawiam wszystkich z T-mobile,Orange,Plusa ale pamietajcie,że ciężko musicie zapracować na to,żeby zapłacici rachunek u swoich operatorów a można zaoszczędzić i cieszyc się życiem.Bo telefon to przyjemność a nie zło konieczne :-)

    Raportuj

  51. Wiktor Czarnecki napisał(a):

    co za miernoty wy tam zatrudniacie że błędy popełniacie? Raportuj

  52. PeeN napisał(a):

    Autentyczna historia:
    Koleś przestał płacić rachunki za abonament, po jakimś czasie przyszło mu zerwanie umowy i naliczenie kary. Ponieważ było miał bliżej do końca umowy niż dalej, kara przyszła mu coś około 350 zł. Zapłacił.
    Pamiętam do dziś jego zadowoloną i zdziwioną minę jak otrzymał pisemko, że Play zwraca mu prawie połowę. Raportuj

  53. Poll napisał(a):

    ja sie kloce nawet z listonoszem jak nie chce mi renty oddac jak podszywam sie pod moja babcie zeby miec na doladowania do mojego htc hd 2 Raportuj

  54. szatan mieszka w p4 napisał(a):

    Cała prawda o biedocie play. Oszukiwali klientow ale dojechal ich UKE to teraz musza oddac kasę i jeszcze karę dostali 500 000 zł:D Gdy plus zawinił to dostał 130 milionów a play pupilek 500 000zł "TYLKO". Kary sa przyznawane wzgledem dochodow operatorow i innych kryteriow. Biedota kradnie. Każdy orze jak może :D No grucha jacy z was łaskawcy, że oddacie forse . Łaskawy play. Zobaczymy jak US sie dorwie do was. Żeby to upadło jak najszybciej. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Kary nie mogą być takie same za przewinienia rożnego rodzaju. Poza tym inaczej patrzy się na przestępce który zrozumiał swój błąd, przyznał się do niego i zobowiązał się do naprawy jego a inaczej patrzy się na tego który popełnił przestępstwo, ukrywał co mógł, nie przyznaje się do winy choć jest ona bezsporna i do tego jeszcze się odwołuje licząc pieniądze. Raportuj

      • szatan mieszka w p4 napisał(a):

        PRZESTEPCA zawsze bedzie przestepca. To na resocjalizacje wyslac cala tasmowa jak miała lepkie rączki. Ksiegowych wywalic i w gazecie oficjalne przeprosiny i w telewizji zamiast zenujacego spotu z facebookiem to chce gruche zobaczyc jak przeprasza za lepkie raczki tasmowej. Raportuj

        • leonginus napisał(a):

          Zupełnie nie na mój post odpowiadasz. Powtarzam. Kara musi byc adekwatna do czynu, ale może byc też złagodzona w określonych okolicznościach. Tak brzmi prawo. Raportuj

          • szatan mieszka w p4 napisał(a):

            głupolu wtopiłeś bo sie zapomniales wylogować. Poll=Leonginus co było wiadomo od dawna. Jaka sieć tacy klakierzy :D Najlepsze było jak sam ze soba gadał Dyskusja poll i Leonginka :D Raportuj

  55. gość napisał(a):

    Zmień sim w salonie playa za darmo,bo widać że masz wadliwy. Raportuj

  56. Pat napisał(a):

    Nie możesz tego tak interpretować. Te zwroty dotyczą kar naliczanych dość dawno temu. Nowe są naliczane inaczej. Raportuj

  57. Dawid napisał(a):

    to co sie stało że musicie zwracać pieniądze klientom? Raportuj

  58. Dawid napisał(a):

    A i jeszcze jedno? Jeżeli np. play płaci kare to gdzie te pieniądze idą? Do czyjej kieszeni ? Raportuj

  59. ali napisał(a):

    Szkoda, że nie można się doczekać zwrotu (korekty fv) podwójnie pobranych (nie małych) pieniędzy przy cesji umowy. Czekam już 6 miesięcy i na okrągło słyszę, że wkrótce będzie… Raportuj

  60. Poll napisał(a):

    No bo taka jest prawda. Kradną ale się od decyzji odwołują bo potrafia liczyć pieniądze. Raportuj

  61. pakierhakierxd napisał(a):

    Tak powinno być zawsze w każdej firmie:) Raportuj

  62. zenon napisał(a):

    Panie Gruszka!
    Nie dość że macie w waszej firmie dyletantów, to jeszcze okradacie klientów. Jak Pan ustosunkuje się do tej odpowiedzi a waszego działu reklamacji?Komentarz:
    Sprawa zamknięta po nieudanym kontakcie telefonicznym.

    Wysłano SMS na nr xxxxxxxx o treści:

    Witamy, zgloszenie nr 31819618 zostalo rozwiazane. Aby poznac szczegoly prosimy o zalogowanie sie do Play24 na stronie http://www.play.pl.

    Dziękujemy za zgłoszenie.

    Informujemy, że składając swój podpis na Umowie oświadczył Pan, że otrzymał i akceptuje następujące dokumenty, które stanowią integralną cześć Umowy o Świadczeniu Usług Telekomunikacyjnych P4 Sp.z o.o.:
    · Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o.
    dla nazwa regulaminu
    · Cennik Usług Telekomunikacyjnych P4 Sp. z o.o. nazwa oferty
    · Regulamin promocji
    We wskazanej na umowie promocji nie obowiązuje rabat 10 zł na abonamencie. Jednak w ramach rekompensaty za niepoprawnie udzielone podczas rozmowy informacje pragniemy Panu zaproponować pakiet 30 minut na połączenia głosowe do wszystkich sieci na 4 m-ce. Jeśli zgadza się Pan na taką formę rekompensaty prosimy o kontakt z Biurem Obsługi i powołanie się na numer niniejszego zgłoszenia.
    Za co ta rekompensata? Skoro "wiedziały gały co brały". A sprawa niby banalna. Replay abonament II 69.00zł.Dzwoni do mnie nieudacznik z waszej firmy /tak nieudacznik, bo nie potrafił poprawnie udzielić informacji, co sami przyznajecie/ i zaproponował "replay abonament 69.00zł" z telefonem Wave 723. dwa razy pytałem go o szczegóły i dwa razy odpowiedział że płatność miesięczna w tej taryfie to 59.00zł. Tymczasem wy wysyłacie fakture na kwotę 69.00zł. Składam telefoniczne zgłoszenie. Odbierający je potwierdza iż w tym wypadku płatność powinna wynosić 59.00zł. Tymczasem otrzymuję zamieszczoną wyżej waszą odpowiedz. I tu moje pytanie: Okradacie mnie ? Przestrzegam jednocześnie w tym miejscu innych. Prędzej czy pózniej przekonacie się o uczciwości waszego operatora P4.
    Mam nadzieję p. Gruszka że "nie oleje" mnie pan po raz kolejny ,zainteresuje się sprawą i udzieli sensownej odpowiedzi. Wszak sami piszecie że d…y dał wasz pracownik. Nadto chwalicie się w czasie rozmowy z BOK że nagrywacie rozmowy. Skoro tak to wystarczy odsłuchać tę ze mną. Choć raz pokażcie, że
    jesteście uczciwi w stosunku do klientów. Wstyd mi za was! A co do rekompensaty: nie chcę jej, bo to kolejny pic na wodę. jeszcze mnie za ten bonus obciążycie. Nie wierzę wam!!!!! Czekam na uczciwe zakończenie tej sprawy. Pokażcie że macie twarz. Raportuj

    • ania napisał(a):

      Też czekam na koniec cyrografu z wielokrotnymi oszustami. To tak jest jak biznes się robi kogoś rękami. Konsultanci się nie identyfikują z sukcesem firmy, im to zupełnie zwisa i powiewa. Raportuj

  63. szatan mieszka w p4 napisał(a):

    PRZESTEPCA zawsze bedzie przestepca. To na resocjalizacje wyslac cala tasmowa jak miała lepkie rączki. Ksiegowych wywalic i w gazecie oficjalne przeprosiny i w telewizji zamiast zenujacego spotu z facebookiem to chce gruche zobaczyc jak przeprasza za lepkie raczki tasmowej. Bede sie modlila za pana gruche i lepkie raczki tasmowej zeby ich oczyscil plomien wiary zeby zeszli na dobra droge chrzescijanstwa i nie okradali bliznich. Raportuj

    • zenon napisał(a):

      Szanowna Pani.
      Nie chodzi o te 10zł bo to nie jest akurat dla mnie majątek. Chodzi tyko i wyłącznie o zasadę:
      By P4 nie robiło klientom wody z mózgu. Poczekam co zrobią. Mam dla nich małą niespodziankę. Pan już to przerabiał p. Gruszka. Na następnym przykładzie pokażę panu jak pracuje P4. Raportuj

  64. klamliwa poczwara napisał(a):

    TERAZ RZECZNICZKU PROSZE ODSZCZEKAC OBELGI W STRONE ORANGE A DO BERLINA TO SIE SAM WYBIERZ I TESTUJ WLASNE LACZE :D
    http://gsmonline.pl/download/files/jakosc_sieci_k

    sumaryczna liczba wykonanych sesji PLAY 653 , srednia liczba UDANYCH SESJI 42,42 % hahahahaha

    mapa wlasnej sieci 4G play i same krzyżyki zrywanych polaczen hahahaha

    Bez plusa bylibyscie nikim i moglibyscie co najwyzej swiadczyc uslugi dla jakiejs malej wioski :D

    "
    Najsłabsze wyniki badania jakości transmisji danych zarejestrowano w sieci
    operatora PLAY, pomimo najkrótszych czasów otwierania stron www, oraz
    najwy?szych prędkości pobierania poczty i pliku z serwera FTP, skuteczność
    realizacji usług była na poziomie poni?ej 50 %, co prawdopodobnie było wynikiem
    złego pokrycia tras kolejowych sygnałem własnej sieci."

    HAHAHAHAH SMIEJEMY SIE WSZYSCY Z GRUCHY HAHAHAHAH Raportuj

  65. maccc napisał(a):

    Oświećcie mnie. Czyli mi wyliczona na nowo kwota kary umownej. Jestem po 12 miesiącach umowy. Poinformują mnie o tym, czy mam zadzwonić. Kogo to dotyczy, bo nie za bardzo rozumiem. Z góry dzięki za wyjaśnienie. Raportuj

  66. barbara napisał(a):

    to prawda .jestem w PLAY od kilku miesięcy i nie powiem że jestem zadowolona.chodzi mi o zasięg.mieszkam na wsi 35km od Krakowa ale zasięg jest kiepski..DO PLAY-kiedy będzie lepiej?

    Raportuj

  67. kuba napisał(a):

    nie kilka groszy, tylko kupa kasy (w przypadku moim i moich bliskich). poza tym ja akurat oceniam dużo lepiej jakość usług play niż ery czy plusa, w których kiedyś byłem. Raportuj

  68. Robert napisał(a):

    hehe dodałem komentarz o traktowaniu klienta przez BOK play biznes i automatycznie usuniętyu brawo cenzura na maksa!!! Raportuj

  69. Robert napisał(a):

    I powinni tą kare zrobić razy 100 !!!! Złodz*ieje! Na swoich dwóch numerach, chciałem zmienić abonament. Z Firmowej 50 i25 na Firma 55/25. "Pan Konsultant" nie poinformował mnie, że
    "w ramach" abonamentu będę mus*iał dok*upić pakiet play online 300 i pakiet SMS – łącznie płacąc 50 zeta wię*cej. Aktyw*ował mi bez mojej wie*dzy i zgo*dy to badz*iewie na obu numerach. Zgło*siłem to do BOK'u Play biznesowego, i odsłuchali nagranie i co ? 20 minut mi chcą dać, a opłaty nie zdjęli. Dyscypl*inarka dla takiego "Pana" i to z hukiem powinien wyle*cieć ten "Pan". Nic Play to tylko samo złodz*ieje, osz*uści i nacia*gacze !!! Pododawałem gwiazdki, bo widze że mają jakiś filtr dodany, który usuwa niechciena wpisy Raportuj

  70. Apaolo napisał(a):

    Uważam to za nieuczciwą praktykę, iż Internet w Play poza pakietem jest ponad 70 razy droższy od tej samej usługi proponowanej w pakiecie. 500 MB w pakiecie kosztuje 35,- Pln, a poza pakietem 500 MB jest to koszt 2500,- Pln. Ponadto duże sieci komórkowe, takie jak Plus, Orange czy Era, w przeciwieństwie do Play nie pobierają dodatkowych pieniędzy od swoich klientów którzy przekroczą wykupiony pakiet, jedynie prędkość transferu spada. Uważam zatem taką praktykę Play za wielce nieuczciwą, a wręcz mającą na celu naciąganie nieświadomych klientów. Raportuj

  71. pawel1984 napisał(a):

    W okolicach PRZEMYŚL-a Play działa już na nadajnikach Orange. Kto ma kłopoty z połączeniem się niech przejdzie na ręczny orange!!!!!!!!! Raportuj

  72. Joanna napisał(a):

    Jestem jedną z tych klientek, która czeka na zwrot nadpłaty za niewłaściwe rozliczenie kary za przedterminowe rozwiązanie umowy…
    PLAY to oszuści! W maju tego roku dostałam od Was pismo informujące mnie o zwrocie nadpłaty. Wysokość kary jaką zapłaciłam za rozwiązanie umowy przed czasem to ponad 2000zł!!! Łacznie z jakimiś odsetkami, oplatami windykacyjnymi. Przy czym kwota za zerwanie umowy to ok 400 (wartość noty obciązeniowej, którą dostałam z tym pismem)
    W piśmie dot. zwrotu nadpłaty napisane jest, że PLAY zwróci mi moją nadpłatę (ponad 1300zł!) najpóźniej w ciągu 45dni liczac od 31go maja, jeśli do dnia 31maja wysle swoje dane potrzebne do zwrotu listownie bądź poprzez zgłoszenie w salonie PLAY. Nie czekając długo od razu zjawiłam się w punkcie PLAY, by jak najszybciej móc odzyskać swoje pieniądze!!!
    Zgłoszenie zostało przyjęte przed 31maja, wówczas zwrot powinnam dostać w ciągu 45dni, tj do ok. 14lipca najpóźniej! Biorąc pod uwagę, że 14lipca jest za 4 dni byłam w salonie play sprawdzić kiedy w końcu wpłyną mi te pieniądze. Przy sprzedawcy/konsultancie dzwoniłam na BOK, gdzie "miła" Pani konsultantka poinformowała mnie, że na zwrot tych pieniędzy mają 3 miesiące, nie 45 dni, jak to napisali w piśmie i jak to jest napisane również tutaj: http://rafal.se/wp-content/uploads/2011/06/decyzj

    Czy mogę uzyskac odpowiedz na pytanie kiedy mogę spodziewac się swoich pieniędzy? Przyznam, że zalezy mi na czasie i mam nadzieje, że ten termin 45 dni jest prawdziwy! Ile można czekać? Raportuj

  73. Dave napisał(a):

    U mnie również mineło juz 49 dni od 31 maja i… nadal nie mam pieniędzy na koncie. Jutro na pewno zadzwonie i dowiem sie jak sprawa wygląda… Raportuj

  74. muniek napisał(a):

    czy mogę odzyskać swoje pieniądze za nie działający internet który płaciłem prawie dwa lata za darmo w pleyRaportuj

  75. muniek napisał(a):

    i teraz mnie jeszcze straszą komrnikem bo jestem za legły jeszcze jak odzyskać ten hajs odp okRaportuj

  76. Rici napisał(a):

    Żeby odzyskać nadpłatę to trzeba mieć potwierdzenie wcześniejszej zapłaty kary? Na piśmie które wysyłali mówią że nie trzeba, a w odpowiedzi na maila każą to pokazać. Raportuj

  77. maciej napisał(a):

    Dziwne ze ja nie optrzymalem zadnej informacji… co wiecej nie bylo z wami zadnego kontaktu przez ponad rok od momentu gdy zlozylem reklamacje zwiazana z oszustwem do jakiego posuneli sie wasi konsultanci w salonie w Gdyni Świętojańska 14… po czym po roku jakas dziwna agencja windykacyjna zglasza sie do mnie z zadaniem zaplaty odrazu przed sadaowo gdzie nie zostala przestrzegana procedura bo nigdy nie ptrzymalem od was odpowiedzi na moja reklamacje co zgodnie z prawem wynik reklamacji po 30 dniach od zlozenia uznaje sie na korzysc skladajacego. a wy nagle w utajeniu siedzicie cicho i nagle zadacie zwortow za falszywie utajone rzeczy zaznaczam nie jestem pierwszy!!! A teraz udajecie ze nic nie wiecie!!! Tyle ze zle trafiliscie bo mam duzo mozliwosci medialnych i nie omieszkam przekazac wszystkich informacji i ostrzezen publice (szerokiej publice) jesli nie zaczniecie sie normalnei zachowywac i nie zostanie to wyjasnione!!!!! Raportuj

  78. […] 9. PLAY zwraca klientom pieniądze, duże pieniądze […]Raportuj

  79. Kamil napisał(a):

    No cóż mam podobną sytuację – 24 maja 2011 złożyłem ustnie (zgodnie z pismem jakie otrzyłamem) w salonie PLAY żądanie zwrotu nadpłaty. Poszło sprawnie (co prawda Pani w salonie była zdziwiona i nie wiedziała o co chodzi, ale przeczytała pisemko i przyjęła zgłoszenie – dodam, że konsultując całość z kimś z obsługi salonów telefonicznie.) Następnego dnia ktoś DOSŁOWNIE puścił mi sygnał, więc skoro nie znałem numeru to dzwonię i zgłasza się OK Play, po długich ustaleniach kto i po co dzwonił informacja:
    "Sprawa zamknięta po nieudanym kontakcie telefonicznym. "

    Pytam więc jakim kontakcie – po tzw. "strzale"?!

    Zaraz po rozmowie przychodzi SMS:
    Witamy, zgloszenie nr ************ zostalo rozwiazane. Aby poznac szczegoly prosimy o zalogowanie sie do Play24 na stronie http://www.play.pl

    Raportuj

  80. Kamil napisał(a):

    cd.:
    Dzwonię ponownie i pytam jak mam się zalogować skoro nigdy nie zakładałem tam konta?! (internet mobilny który miałem był tylko z nazwy internetem – totalny brak zasięgu). Przyjęto zgłoszenie i cisza. Do 5 sierpnia zero kontaktu i oczywiście zwrotu pieniędzy. Dzwonię do OK, a tam Pani informuje mnie że nie było (bądź nie widzi w systemie) żadnego zgłoszenia! Podałem drogiej Pani numer i datę tego zgłoszenia i nastąpił drugi Cud Nad Wisłą – znalazło się. Raportuj

  81. Kamil napisał(a):

    Cd.:
    Po chwili zapoznawania się ze sprawą pani z OK zaczyna mnie informować, że muszę złożyć pisemne żądanie, z załączonym dowodem wpłaty tej kwoty itd. Nie wytrzymałem i przeczytałem jej pisemko, które mi przysłali (zwłaszcza tą część o ustnym sposobie zgłoszenia i odstąpieniu od żądania okazania dowodu opłaty tej kwoty. Po wszystkim przyjęła zgłoszenie i miał się ktoś skontaktować. Dostałem tylko sms-em informację następującej treści:

    Witamy, zgloszenie nr *********** zostalo rozwiazane. Aby poznac szczegoly prosimy o zalogowanie sie do Play24 na stronie http://www.play.pl

    Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem oczywiście zwrotu pieniędzy.

    Jeśli ktoś ma podobny problem z PLAY proszę o info. Może jakiś pozew zbiorowy ich trochę zmobilizuje do wywiązania się z tego co sami nam przysłali. Raportuj

  82. Kamil napisał(a):

    O sposobie wypowiedzienia umowy i dochodzenia przez PLAY kary umownej nie będę się wypowiadał, bo ktoś już o tym wspominał. Raportuj

  83. Aga napisał(a):

    Oddajcie moja nadpłate- 70 zł! Przyjeliscie rozwiazanie umowy ale juz nadpłaty z rachunku mimo dwóch reklamacji doczekac sie nie mogę ZŁODZIEJE! Zgłaszam sprawe do UOKIK oraz prasy lokalnej do przeczytaniaRaportuj

  84. Tadeusz napisał(a):

    Play lekceważy klienta po podpisaniu umowy.Nie przyjmuje reklamacji w tym dot. modemów.Przedstawiciel P4 w Kłodzku na zastępstwo zatrudniał ludzi,którzy nie przyjmowali reklamacji (byli tylko sprzedawcami, nie liczyli się nawet pismami z centrali P4 Po długim czasie zmieniono przedstawiciela(rozwiązano umowę) i ten musiał odbudowywać wizerunek firmy i punktacje. Nikt za to nie przeprosił użytkowników sieci. (dot.punktu na A,Krajowe)Na informacje tak na kontakt (play) jak i nr z sieci operatora brak było odpowiedzi mimo podanego adresu e-mail..Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty