Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Ja troszkę z innej beczki zapytam.
Kupiłem wczoraj starter simplusa i chcąc przenieść ten numer do play na abonament za 1zł co muszę zrobić. Czy wymagana jest rejestracja tej karty w plusie czy nie. Marcinie poradź jak to zrobić ??
idziesz do salonu plusa i prosisz o rejestracje lub robisz to online. numer zarejestrowany, idziesz do play i załatwiasz wszystko jedną wizytą.
ok dzięki za odpowiedź czyli jednak musi być rejestracja.
No dobra… nadal czekam na Info, co z Swobodnym internetem 3… a może szykuje się 4 z Legend w standardzie ;P
ano potrzebna… skad plus by wiedzial ze jestes odpowiednia osoba do przeniesienia od nich tego numeru?
tak zawsze musisz zarejestrować karte jesli chcesz ją przenosić
nie mozna migrować numeru bez wcześniejszej rejestracji. Na szczęście rejestracja nie jest skomplikowana.
Thank You 2faces :)
Rejestracja pre paida to podstawa jesli chcesz przeniesc numer.
Rozumiem z tego co jest zamieszczone ze kupujac abonament 75 dostajemy rabat 20% i w tym dostajemy minuty z oferty Podwójne Korzyści. I jeśli zamówimy w eShop to dodatkowo dostajemy 25% na 6 miechów ;)
To teraz pytanie skoro są minuty do wszystkich sieci normalnie 270 i bonusowe 270 oraz bezpłatne połączenia na stacjonarne i do Play to który pakiet jest brany pierwsze przy dzwonieniu na stacjonarne… Czy od początku jest to z bezpłatnych połaczen czy z tych bonusowych 270 min a jak sie skończą to dopiero z bezpłatnych połączeń?
z regulaminow wynika, ze dodatkowy pakiet to pakiet promocyjny, czyli rozliczany w pierwszej kolejnosci (1. promocyjne minuty, 2. pakiet play i stacjonarne, 3. pakiet minut) jak jestem w bledzie, to prosze o poprawienie ;)
Witam zrobcie cos z promocja polec play znajomemu nakrecam znajomych przyznawanie bonusów jest opoznione nawet 30 dni jak sie czlowiek nie upomnie poprzez bok to z automatu nie przydziela bonusu
w tabelce albo na www jest błąd. na www istnieje informacja, że rabat 20% wchodzi na promocję podwójne pakiety minut więc w taryfie 75 mamy 20% rabatu i 540minut do wszystkich a nie 270. w tabelce załączonej tutaj nie ma wliczonych minut "promocyjnych". Poprawne rozumowanie jeżeli mówimy o gołej taryfie, ale promocja "podwójne pakiety minut" zgodnie z www nie jest wyłączana… więc jak jest? :)
Pozwólcie, że przedstawię jak mój biznes został stuningowany przez P4 operatora Play. Wykupiłem w swoim telefon opcję play mobile 100 MB, oraz zablokowałem inny rodzaj transferu niż ten w 100MB, upewniłem się w play online że jest wszystko ok, usługa blokada transferu była widoczna na zielono wraz z informacją, że poza strefą taniego internetu play transfer danych jest zablokowany. Jaki było moje zdziwienie gdy w ciągu 2 dni mój rachunek wzrósł o ok 120 PLN za transmisję danych. Przecież ja to zablokowałem. Wyliczyłem, że wysłanie jednego emaila z załącznikiem kosztowało mnie ok. 10PLN. Złożona w dniu dzisiejszym reklamacja nie poskutkowała, złożyłem reklamację z prośbą o reklamację reklamacji. Panie rzeczniku szanowny, w reklamacji prosiłem o kontakt do siebie więc w poniedziałek spodziewam się telefonu od Pana. Najbardziej nie lubię jak się robi z ludzi jelenia. I tak się zastanawiam, czy ten komentarz pojawi się tutaj.
Wkleiłem link do treści odpowiedzi na reklamację. Przyznam, że nie wiele rozumiem i gdyby nie rozmowa z konsultantem nic bym nie zrozumiał. Sprawa dalej nie rozwiązana.
Tak, tak, blokada, o której mówisz, to blokada na połączenia internetowe poza strefą Taniego Internetu (czyt. tylko w sieci Play). Blokada nie skutkuje tym, że po wykorzystaniu pkaietu 100 MB czy jakiegokolwiek innego pakietu nie będziesz mógł korzystac w ogóle z internetu. Tak też mówi regulamin uslugi: https://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_…
Jak to tylko w sieci Play, nie rozumiem, ja mam telefon w sieci Play i nie korzystam z innej karty, korzystałem cały czas z sieci Play i karta była cały czas w telefonie, dlatego nie mogłem korzystać z innej sieci, za granicą też nie byłem.
Do kiedy są te promocje wakacyjne PLAY?
W internecie normalnie jest 100min w prezencie przez pól roku(Longplay 69) czy w przypadku przedłużenia umowy w salonie również będzie taka promocja?
Do play przekonał mnie atrakcyjny cennik, ale gdy przenieśliśmy się całą firmą (Northern sp. z o.o. w Raciborzu) do play zaczął się dramat… Jakość połączeń i zasięg denny – oszczędzamy w play bo do większości rozmów po prostu nie dochodzi… Nie wiadomo dlaczego na skutek błędu, wbrew nam, włączono nam e-fakturę – odkręcenie tego trwało 3 miesiące, wymagało kilkunastu maili i telefonów. Pomijam kwestię ze jak chciałem zamówić samolot – po prostu nie szło się przez komórkę w play dodzwonić – komunikat "twoje konto nie pozwala na wykonanie tego połączenia" mam abo 150 zł, faktury popłacone, a żeby zadzwonić muszę jechać do firmy…
Mamy w play 15 aktywacji – w erze byliśmy przez 13 lat , na końcu ponad 40 aktywacji – zgłoszeń do BOK było w tym czasie 4 – wszystkie załatwione, w play przez parę miesięcy chyba ponad 10 – większość do dziś nie załatwiona – reasumując nawet jeżeli play będzie za 0 zł – to w odniesieniu do nowej oferty, to ja prawdopodobnie się nie skuszę, raczej bardzo poważnie rozważam erę lub plusa, nawet mając kary do zapłacenia – po prostu telefon jest potrzebny do dzwonienia, a z tym my mamy w play duże problemy.
Propozycja – nie obniżajcie cen, ale podnieście mi jakość rozmów i obsługi – wtedy będę zadowolony.
Pozdrawiam
Arkadiusz Nowacki