Bardzo nas cieszy duże zainteresowanie nowym Androidem od Motki. Najnowsze informacje na temat dostępności telefonu są takie, że słuchawka powinna być dostępna we czwartek, piątek. Czy tak będzie – poczekamy, zobaczymy. Tak czy inaczej jedną możecie wygrać u nas. Jak?
Bardzo często dostaję od Was pomysły i sugestie dotyczące naszych filmów reklamowych, haseł i promocji. Jak to mówią starzy wyjadacze – na PR i reklamie zna się każdy. Pomyślałem, że warto to sprawdzić.
Zainspirowało mnie kilka maili jakie od Was ostatnio dostałem. Zwracacie mi w nich uwagę, że warto podpromować naszą usługę 1 minuta do wszystkich za 2 minuty odebrane, szczególnie w kontekście jednego telewizyjnego virala z kurą. Pomyślałem, że możemy zrobić nasz viral ;-) Czekamy na Wasze pomysły – tym razem piszcie maile na [email protected] z pomysłami scenariuszy. Tytuł maila – FLIPOUT. Czekamy na nie do czwartku, do końca dnia. Tylko proszę krótko i na temat, bo chcemy szybko rozwiązać konkurs. Nie wiem czy uda nam się zrealizować najlepszą propozycję, możemy jednak ją nagrodzić. Pamiętajcie interesują nas tylko pozytywne wibracje, więc bez agresji, złośliwości i nieuczciwej konkurencji. Błagam nie róbcie krzywdy kurze!
Czwartku ?
Jeszcze szkołę mam :/ Ciężko będzie się wyrobić :/
Viral tzn działania w social media i na blogach? Czy chodzi o reklamówkę 30 sekund do TV i Youtuba? Rozumiem ze scenariusz ma byc nowy a nie kopiować filmik z kura?
Ten viral z kurą jest taki dobry, że aż nigdy na niego nie trafiłem… Zajrzałem na FB – nie widzę. W telewizji to leci? Nie oglądam. Dałby ktoś linka na YT do kury…
Chyba 1 minutę do wszystkich za 2 minuty odebrane…
oczywiście masz rację ;-) Dzięki za uwagę :-)
Poszło :)
ciesze sie ze mój koment na Telepolis jak tez wspomniane maile dały do myslenia..od dawna w abonamencie nie jest promowana usługa 1za2-zaden sprzedawca w Kielcach,Ostrowcu czy Starachowicach nie zaoroponował takiej usługi gdy na przeciagu roku byłem ze znajomymi przedluzac ich umowy.jasne ze to 5zł/mies(w mixturze od 01.02.2010 równiez) ale dla wielu to tylko 5zł a minut uzbierac mozna krocie.tego do dzis nie rozumiem.warto to zmienic..uwazam ze reklama powinna wygladac w prosty sposób:3 osoby:1-prepaidowiec(widoczne),2-abonamentowiec(powazniejszy i z lepszym fonem) i biznesmen-(play dla firm) i hasło"nieważne z jakiej oferty play korzystasz-tylko w play mozesz dostawac za kazde 2 min odebranego polaczenia 1 min do naprawde wszystkich sieci,sprawdz jak-na http://www.playmobile.pl".;-)i wtedy mały kwadracik na stronce z napisem "1za2" aby KAZDY kto wejdzie na stronkę i wybierze oferte jaka korzysta mógł zapoznac sie jak to działa..maila nie wysyłem bo nie mam na to czasu jednak jesli jakakolwiek część niniejszego komentarza zostanie wdrożona w zycie,nawet z modyfikowanej wersji zadowolę sie w pełni mozliwoscią załadowania konta przez play na kwotę 50zł ;-))
udoskonalcie to tak jak jest chyba w erze, że liczy się sekundowo to się samo wypromuje:)
Marcinie czy to o tą reklamę ci chodzi ?? https://www.youtube.com/watch?v=dPVhF6lHSEc&fe…
Nareszcie się posłuchałeś ! Ja tez wysłałem takiego E-maila Pozdro! :)
Ale ta sieć robi sobie jaja dla klijentów do nowych umów telefon jest,dla przedłużajacych niema.A oferta na przedłużenie taka sama jak bys kupywał przez internet.
przeciez w innych sieciach jest to samo.. o co CI chodzi ?
Dobra – zobaczy się jaki będzie odzew ;)
A napiszesz, ile wpłynęło maili odnośnie konkursu? :D
no to trzeba zakasać rękawy i tworzyć…;]
Hejka czy Play mógłby się zastanowić nad wprowadzenie do oferty większej liczby modeli motoroli, niekoniecznie smartfonów. Ja ponieważ miałam dawno temu motorolę V8 mam sentyment do klapek. Okazuję się że motorola nadal produkuje klapki. Przykładem jest tu nowy model Motorola CUPE. Proszę przemyślcie to!!!
To już lepiej Backflip…
Trochę inny rodzaj klapki – no i z Androidem ;)
Kura jest najlepsza! hehe dawno się Erze nie udał taki viral, ciężko to będzie pobić Playowi:)
Marcin raz użył takiego terminu i teraz cała Polska będzie tego używać :/
I powtórka z rozrywki. PLAY24 leży, *111# leży… :]
To w koncu moto jest już dostepna do kupienia czy nie? Ja zamowilem wczoraj przez eshop, sa już w magazynie?
Taka sobie ta kura a promocja jeszcze gorsza… 2min = 1min TYLKO ERE I STACJONARNE.
W PLAYu mam 1min DO WSZYSTKICH… only play, wybaczam wam nawet BOK ;)
Witam !
off topic ale muszę to opisać!
dlugie i podzielone na części
JAK PLAY TRAKTUJE KLIENTÓW
Otóż 19 Listopada złożyłem zamówienie przez tel (*500) konsola PS3 move w taryfie Long PLAY telefon 69 wszystko pięknie ładnie zamówienie przyjęte po chwili otrzymuje potwierdzenie e-mail o następującej treści :
Witaj!
Wiadomość dotyczy zamówienia numer: USTASK-2262669 złożonego drogą telefoniczną.
Adresat:TOMASZ JERZY PIEKARSKI
ul. LWOWSKA 24
22-100 HEŁM, lubelskie
Lista zamówionych produktów:
Lp.TowarCena jedn. bruttoIlośćWartość nettoWartość brutto
1.PlayStation 3 Move Sport Champions599 pln1490.98 pln599 pln
2.Wyjątkowy Stan Darmowy w LP Abo Tel-s + LongPlay 69—
Wartość zakupów:599 pln
Koszt przesyłki:0 pln
Do zapłaty:599 pln
Aktualny status zamówienia:Przyjęte
Forma płatności:Za pobraniem
Forma przesyłki:Kurier
Zamówienie oczekuje na weryfikację
Kontakt: [email protected]
Pozdrawiamy
Zespół PLAY
i tak proszę zwrócić uwagę na adres a konkretnie miejscowość HEŁM przez" H" zamiast " "CH"krew mnie zalała…. czytając dalej cena konsoli dziwnie wyższa niżeli pierwotnie mnie zapewniono d ?@?!!! i znów *500 i dzwonie tym razem połączyłem się z konsultantką która jak by to ująć wydała się bardziej kompetentna poprawiła moje zamówienie a pierwotne anulowała okazało się, że konsultant pomylił taryfę (a co tam ..:)) ) tym razem potwierdzenie przyszło ok nazwa miejscowości poprawna cena i taryfa również
A nie boisz się tak upubliczniać swoje dane? Potencjalny złodziej już wie , że masz w domu PS3 i ma Twój adres.
nie mam drogi kolego ps3 bo play wali w preta przeczytaj dokładnie !! a poza tym adres jest podany do odbioru przesyłki dostarczonej a raczej niedostarczonej przez kuriera !
No ale kiedys dostaniesz. Ja to mam schizy na punkcie danych osobowych, dlatego napisalem.
Czyli że sprawa rozwiązana?
No to… w czym problem?
A wpadki zdarzają się każdemu, choć masz rację – nie powinno takiej być. Ale żeby od razu z tego news dnia (a raczej nocy) robić… :/
jak rozwiązana !!??? uważasz, że ok ?? bo ja wręcz przeciwnie gdybym nie zadzwonił to bym czekał do usr…nej śmierci na przesyłkę. Bo nikt o fakcie anulowania zamówienia mnie nie powiadomił co więcej nawet nie mieli takiego zamiaru !!! Wpadka takie wpadki w tej sieci to "chleb powszedni" wystarczy pogmerać w necie …
Przecież Ci nie anulowali tego zamówienia – konsultantka anulowała je, byś mógł złożyć nowe, z poprawną taryfą… Poza tym Chełm to nie taka metropolia, żeby każdy znał pisownie (chociaż fakt, google nie boli – powinien sprawdzić konsultant)…
19 listopada – to mają 7 dni roboczych na dostarczenie Ci przesyłki… Nie wiem o co tak (za przeproszeniem) drzesz mordę…
PRZECZYTAJCIE CIĄG DALSZY PONIŻEJ !!!!
Szczęśliwy i zadowolony dzwonię w poniedziałek w godzinach popołudniowych 17-18 z zapytaniem o zmianę statusu i tu informacja, iż wszystko jest ok status potwierdzony zamówienie oczekuje na przekazanie kurierowi… pytam więc dalej kiedy mniej więcej to nastąpi… otrzymuję odp., że najpóźniej środa czwartek zamówienie zostanie przekazane kurierowi. Więc super czekam na meila z nr listu przewozowego do dzisiejszego wieczoru kiedy to znów postanowiłem zadzwonić i sprawdzić status i tu znów "schody" ….
Zgłasza się miła Pani konsultant prosi o nr zamówienia i chwilę cierpliwości włączając super melodyjkę która trwała i trwała ściśle mówiąc ponad 10 min po czym drżącym głosem recytując jakąś usłyszaną zapewne po jakiejś konsultacji regułkę i odpowiada:" Pana zamówienie zostało anulowane wczoraj o godz 12.45" i tu cytuje powód jaki to rzekomo podał magazyn otóż: "za wysoka taryfa" ?!?!?! pytam co to oznacza w odpowiedzi bełkot, że nie bardzo wie pierwszy raz z takim powodem się spotyka itd …. po chwili dodaje, że ma też informację o brakujących dokumentach … pytam jakich i od kiedy to magazyn jest "weryfikantem" dokumentów klientów wydawało mi się iż to konsultant sprzedając produkt weryfikuje klienta ?!?! (jestem abonentem play od jakiegoś czasu i przy składaniu zamówienia pytałem czy mam jakieś dodatkowe dokumenty przedstawić odp. oczywiście nie… tylko kserokopia dow. os.przy odbiorze) odpowiedz konsultantki "nie wiem" po czym nieśmiało dodaje, że prawdopodobnie zabrakło tej konsoli dlatego taki powód anulowania . Uwierzcie mi, że ciśnienie podniosło mi się ponad skalę …. Brnąc dalej w bezsensowną rozmowę tłumaczę Pani,że wczoraj w godzinach późno popołudniowych dzwoniłem i zamówienie oczekiwało na przekazanie kurierowi a Pani twierdzi,iż o 12.45 było już anulowane oczywiście znów nieśmiałe odp. typu nie wiem itd… Pytam dlaczego dostałem błędną informację i dlaczego o takim fakcie nie zostałem poinformowany meilem ,smsem czy czymkolwiek i tu znów "strzał i przebłysk"… " PRZECIEŻ WŁAŚNIE SIĘ PAN DOWIEDZIAŁ" tu miara się przebrała gdybym zadzwonił po 6 miesiącach zapewne bym usłyszał tą samą odpowiedź…….?!?!?!?
Ręce opadają … sorki za pisownie piszę to w wielkich emocjach i zapewne wszystkiego nie opisałem dokładnie bo dzisiejsza 38 min z konsultantką wyprowadziła mnie z równowagi ..
Pytam jak można tak "grzecznie mówiąc" walić w pręta z klientami ??? Wiem, że mój przypadek nie jest jedyny w sieci aż głośno o podobnych przypadkach !!!
Panie Marcinie rzeczniku drogi brak mi słów po prostu jak tak dalej będzie wasze motto zabrzmi dumnie :
"NAJSZYBCIEJ UPADAJĄCA SIEĆ W POLSCE"
Jeszcze jedno pytanie KIEDY W KOŃCU W WASZEJ OFERCIE POJAWI SIĘ ZNÓW PS3 MOVE !!!!!!????
Pytam w imieniu nie tylko swoim ale i setek jeśli nie tysięcy zainteresowanych!
A jeśli ktoś z was drodzy obecni lub niedoszli użytkownicy sieci PLAY jeśli macie mieliście podobne sytuacje piszcie o tym bez wahania może razem coś zmienimy !!!
spokojnie bo sie spocisz :-)
Nowy zwrot "walić w pręta" :D
A nie łatwiej iść do salonu, złożyć zamówienie i poczekać na PS3?
Btw – w każdej sieci są problemy z dostępnością jakichś telefonów (a dodatkowo taka konsola jest 10-12 razy większa od takiego telefonu, więc i się pojawiają problemy z magazynowaniem…)
"A nie łatwiej iść do salonu, złożyć zamówienie i poczekać na PS3?"
Niektórzy ciężko pracują i nie mają czas na bieganie po salonach !
I od czego się pytam w takim razie jest e-shop play ?? Przecież ewidentnie ktoś popełnił błąd przy przyjmowaniu mojego zamówienia i to niejednokrotnie !!! Tej konsoli po prostu nie było w momencie składania zamówienia ….!
Ja w chwili obecnej ciężko studiuję, więc wypraszam sobie takie "niektórzy" – co do pracy to w wakacje siedziałem po 10, 12 godzin ha telesalesach Playa i jakoś nie było takich problemów…
Przecież pisałeś, że to był telefon od/do Konsultanta – więc nie wiem czemu czepiasz się eshopu…
A btw – mi się wydaje, że to PS3 było – ale anulowałeś to zamówienie (ew. zostało anulowane przez Konsultantkę, do której się dodzwoniłeś), by złożyć je inaczej i wtedy inny Klient zdecydował się na PS3…
Też miałem taką sytuację, że był HTC Wildfire i zaraz jak Klient się zdecydował to z systemu zniknął – no, ale zdecydował się On na inny telefon…
"A btw – mi się wydaje, że to PS3 było – ale anulowałeś to zamówienie (ew. zostało anulowane przez Konsultantkę, do której się dodzwoniłeś), by złożyć je inaczej i wtedy inny Klient zdecydował się na PS3… "
W takim razie czego status po 2 dniach od złożenia zamówienia był potwierdzony i zapewniano mnie, iż czeka na przekazanie kurierowi co miało nastąpić najpóźniej we czwartek ?
Poza tym jak swtierdziła Pani konsultant to magazyn odrzucił tzn anulował moje zamówienie z powodu … no właśnie tu usłyszałem ich tyle niedorzecznych, że naprawdę szok !!!
"Ja w chwili obecnej ciężko studiuję, więc wypraszam sobie takie "niektórzy" – co do pracy to w wakacje siedziałem po 10, 12 godzin ha telesalesach Playa i jakoś nie było takich problemów…"
Wnioskuję, że jesteś jeszcze młody kolego i mało wiesz o życiu i problemach …. Ja od 96 roku miałem do czynienia ze wszelkimi dostępnymi na rynku operatorami i owszem pojawiały się zgrzyty i pomyłki ale nigdy w takim stopniu
W playu tak właśnie działa chyba tylko e-shop :D
lepiej w salonie wszystko załatwiać:D
Ja już swoją propozycję wysłałem. Ciekawe czy kogoś ona w ogóle zainteresuje i czy się komuś choć trochę spodoba :)
Przeszukałem cały Słownik Języka Polskiego. Nie ma virala :( Więc Motorola przeleci mi koło nosa…
Bo to nie jest przecież polskie słowo ;)
Liknij sobie na stronkę: https://www.biuropodrozyreklamy.eu/index.php?id=4
Viral marketing
Marketing wirusowy w naszym wydaniu polega na tworzeniu intrygujących, zabawnych kreacji, które cieszą się sympatią internautów lub na opracowywaniu rozwiązań kreatywnych, które powodują, że klienci dzielą się przekazem reklamowym z własnej inicjatywy.
Dlaczego od 3 miesięcy PLAY przysyła mi rachunki większe o 30 groszy.
To znaczy abonament 50 zł ( stary play) + 30 gr poza konto.
Chociaż mam nadal na koncie 10 zł do wykorzystania.
W co sobie play pogrywa ?
To jak w koncu z tą moto flipout? Szanowny Rzeczniku, możesz napisać? Bo nie wiem czy mam znow jak idiota czekac i liczyc na to, ze dostane telefon? Eshop nie odisal mi na maila do tej pory z 5 i chyba 7 lub 8 listopada.
Jest przecież w naszym eShopie :-) Zamawiaj szybko !
Dzięki za odpowiedź :D Zamowilem już w poniedziałek koło południa, mam nadzieje, ze wysyłki już idą a nie telefon na stronie jest a Wy go nie macie. Moge liczyć na wysyłke w tym tygodniu czy to co jest na stronie to znowu jakis preorder?
nie przejmuj się co najwyżej twoje zamówienie zostanie anulowane z jakiegoś dziwnego powodu np. "za wysoka taryfa" hehe :) I okaże się gdy zechcesz złożyć ponownie, że już im zabrakło i czekją na dostawę ! :(
Ale Ty jesteś uparty :/
Za wysoka taryfa – mogło oznaczać też to, że (jeśli dobrze rozumiem) chciałeś opcję TELEFON (mniej minut – tańsze urządzenie), ale Konsultant źle to wprowadził i anulował, żebyś się przy kurierze nie zdziwił, że masz więcej do zapłaty…
Tomasz, ja już taką akcje miałem przy poprzednim zamowieniu tego telefonu, teraz licze, ze jednak beda mnie informowac lub też telefon szybko dostane.. Żałosne troche ze o wycofaniu poprzedniej partii telefonow dowiedzialem sie z komentarzy pod wpisem na blogu..
konsultantka wprowadziła wszytko ok. za drugim razem i nie chodziło tu o troskę o mnie jako klienta "żebym się nie zdziwił przy płaceniu" … powodów podała kilka, aż sama się pogubiła w tym co mówi…
Co najgorsze nie mogę uzyskać od nich konkretnego powodu anulowania na "piśmie" tzn informacji zwrotnej w postaci e-maila
Ja swoją (zamówiona 8 listopada) dziś dostałam! więc chyba już jest ; ) Jeszcze tylko zapoznać się z androidem :D
A ja chcę w salonie, bo nie można numeru przenieść przez eshop. I co zrobić?
Ja dzwonilem w poniedziałek do salonu i facet powiedział mi, że są wkurzeni, play nie przesyła im notorycznie telefonów i ciagle tą motorole zamawiają i żeby się w salonie nie spodziewać nawet w tym tygodniu. Nie wiem jak w innych salonach.
Ja przedzwoniłem 6 salonów w Łodzi (w tym 2 Play Zone) i jeden w Aleksandrowie Łódzkim. Nigdzie tego telefonu nie ma i nigdzie nie wiedzą kiedy mogą się go spodziewać :(
Halooooo! Rzecznik odpowie jeszcze? :D
To co odpowie rzecznik?
Chyba nic. Musiałby świecić oczami za nie swoje błędy. Ale w sumie na tym polega praca rzecznika.
No tak mi sie wydaje.. tylko nie wiem czy w kulki leca, jutro mija te 3 dni co obiecuja w faq na wyslanie..
Możesz zgłosić chęć kontaktu przez telesales, jest taka zakładka na stonie Internetowej, oddzwonią jak tylko będzie telefon i wyślą bezpłatnie kurierem :)
Już od dziś – na NK.pl – Startuje nowa grupa dla miłośników nie tylko "gluta", ale i dla posiadaczy numerów / telefonów w PLAY! Wbijajcie się do grupy! Wkrótce więcej info i funkcji – zapraszam :) https://nk.pl/#grupy/80842
Aha, zapraszam do mojej grupy PLAY4YOU – ktoś będzie miał posiadacz konta na nk.pl problem związany z działaniem usług w PLAY, chętnie taki konsultant mogłby odpowiadać na pytania i udzielał wskazówek :)
translator?
Czy mi się wydaje, czy to rodzaj spamu?
a czy będzie w najblizyszym czasie jakaś opcja żeby wysyłać SMS-y z bramki internetowej?
Kiedy jest rozwiązanie?
Pewnie jakoś w przyszłym tygodniu..
Panie Rzeczniku! Kiedy jest rozwiązanie konkursu na viral? i gdzie zamieścicie wyniki? pozdr
w poniedziałek na blogu
o której godzinie można się spodziewać wyników?
Miały być dzisiaj…
do "jutra" zostało jeszcze 1h i 22min więc trwajmy w nadziei, że jeszcze dzisiaj poznamy wyniki :]
No właśnie. Ktoś tu jest niesłowny..
ej ale czemu tak szybko… dopiero dziś miałem czas sprawdzić co na blogu a tu taka okazja przeleciała… zwłaszcza ze mam pomysł :(
Mamy bardzo dużo zgłoszeń. Rozstrzygniemy konkurs tak szybko, jak sie da.
tak jest zawsze w tego typu konkursach, wyluzujcieee… wyniki napewno… kiedyś się pojawią
Wiem że temat strasznie często wałkowany, ale czy można chociaż orientacyjną datę rozwiązania konkursu poznać? Wiem że ciekawość to 1 stopień do piekła, ale co mi tam – ryzyk fizyk :)
Zapewne wyniki szybciej będą na wikileaks…
:))))) Świetne :)
kiedy te wyniki?
WŁAŚNIE !!! ZAPOMNIELIŚCIE JUŻ O TYM KONKURSIE? SZKODA ŻE, NIE BYŁO ŻADNEGO REGULAMINU
zgodnie z wieloma zapowiedziami w mikołajki, czyli jeszcze dziś ;-)
no i gdzie to obiecane na wczoraj rozwiązanie?
https://blogplay.pl/2010/12/nokia-c7-wkrotce-w-prz…
już kolejny konkurs na blogu a ten jeszcze nie rozwiązany!!!!
Jest jeszcze szansa, że będą ogłoszone wyniki ?
konkurs umarł śmiercią naturalną!!!!!
Wyniki zostały ogłoszone zgodnie z zapowiedzią – 6 grudnia :-) https://blogplay.pl/2010/12/nokia-c7-wkrotce-w-prz…