Tako rzecze rzecznik Play

Surfuj ale zawsze smart

Tak się złożyło, że dziś próbowałem pomóc jednemu klientowi, który nieświadomie powiększył swój rachunek korzystając z netu poza pakietem. To nie pierwsza sprawa i myślę, że warto do tego regularnie wracać. Smartfony bez mobilnego internetu usychają, potrzebują go jak wody. Nasze pakiety są bardzo fajne, ale zawsze warto regularnie sprawdzać ich wykorzystanie.

Tak się składa, że w tym przypadku możemy być potrójnie ubezpieczeni.

  • Po pierwsze jest play24. Wiem, wiem co napiszecie – często nie działa (do tematu wrócimy w innym wątku).
  • Po drugie kiedy kończy się pakiet dostajemy info specjalnym SMSem. Niektórzy nie zauważą, inni może nie dostaną.
  • Po trzecie zawsze warto liczyć na siebie. Są przecież apps’y.

Jak wiecie jestem zwolennikiem firmy której nazwy nie mogę tu wymieniać bo koledzy z Orange zaraz napiszą do Stanów ;-). Użytkownicy Androidów mogą skorzystać na przykład z 3G WATCHDOGa. Ja dziś ściągnąłem DATA CONTROL APP (na marginesie dziś jest za free). Moim zdaniem jedna z tych MUST HAVE.

Prosty interfejs z podziałem na transmisję danych WiFi i mobilny Internet od operatora komórkowego  (cellular).

każdą z dwóch rodzajów transmisji danych możemy sprawdzić dokładniej:

Aplikacja pozwala w miarę elastycznie ustawić limity transmisji. Kupujecie pakiet na przykład 250 MB – ustawiacie limit na tym właśnie poziomie.

Nie dotrze do Was SMS ostrzegawczy? Powinien, ale różnie to bywa – Wy jesteście zabezpieczeni dodatkową blokadą aplikacji.

Pakiety są ok, ale mogą się skończyć. Nie dajcie się zaskoczyć. Kasę wydawajcie na inne przyjemności.

Komentarze

  1. @widex32 napisał(a):

    Ten przykład pokazuje, że operator przyznaje się do błędu użytkownika. Co do wody, to zgadzam się w 100).;) Raportuj

  2. p4pomoc napisał(a):

    Do androidów proponuje, jeszcze APNdroid. Aplikacja jednym kliknięciem blokuje dostęp do internetu:) Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Dokładnie po co wujek google ma dostawać od nas informacje róznie od nas o naszych upodobaniach, ulubionych stronach i pieron wie co jeszcze. Raportuj

  3. Karid napisał(a):

    3G Watchdog jest świetny. Pokazuje najbardziej szczegółowe informacje, ostrzega przy końcu pakietu a nawet wyłącza APNy. Raportuj

  4. TfojaStara napisał(a):

    Bardzo dobrze, szkoda, że pominięty został mały szczegół. Aplikacja zlicza ile danych zostało przesłanych a play nalicza za każde rozpoczęcie 100kb. Finalnie, play24 pokazuje, że zużyłem 100MB a w rzeczywistości zużyłem tylko 88MB… Raportuj

    • TfojaStara napisał(a):

      Unikając kolejnej kłótni z wiernymi bojownikami rzecznika. Bardzo dobrze, że taka informacja została zamieszczona na blogu, jest to plus dla Pana Marcina z mojej strony. Niemniej szkoda, że w taki sposób zliczane są przesyłana dane… Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Powiem szczerze 3gwachdog i to co jest w play 24 w moim przypadku nie wiele odbiega więc świadczy to o tym że jest bardzo dokładny. Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        ….. może dokończysz i skonstrujesz następną hipotezę? Raportuj

        • TfojaStara napisał(a):

          Twoja wypowiedz tylko pokazuje, że jesteś aroganckim, ślepym bojownikiem gruchy;]
          Większość osób wie o co chodzi, jednak Ty jesteś na tą wiedzę oporny i nie mam zamiaru Ci tego tłumaczyć. Raportuj

      • dudley napisał(a):

        No ewidentnie Play korzysta na tym ociupinkę i należałoby to poprawić, jednak w morzu kiepsko działających usług w Play, to chyba nie jest najważniejszy problem. Po prostu trzeba dokupić kolejny pakiet. Raportuj

    • solemnis napisał(a):

      Telefony z androidem są przecież stworzone po to by być zawsze on-line(!). Jaki jest więc sens w bulwersowaniu się tym, że 3G Watchdog czy inny licznik nie uwzględnia 100kb paczek, jeżeli zaokrąglenie odbywa się tylko przy zerwaniu połączenia: jak wyjedziemy poza zasięg czy zapomnimy naładować…

      Ja rozumiem, że jeśli ktoś do łączenia się z netem używa telefonu, którego nie powinien do tego używać to może mu nabić 40 połączeń po 10 kb, a nawet po 1-2 kb (jak to lubią robić np. Nokie). Dobrze, niby Symbiany to też smartfony, ale jednak – ja się co do tego sprzeczam, do internetu na pewno się nie nadają. W każdym razie to już prędzej wina bezmyślnego zakupu czy wyimaginowanych wyobrażeń o telefonie niż aplikacji. Raportuj

      • TfojaStara napisał(a):

        Chyba nie masz telefonu na androidzie w play… A jeśli masz to nie ruszasz się z domu przed którym masz stację playa… Gdy się dużo przemieszczasz play uwielbia tracić zasięg i przełączać się w roaming. Raportuj

        • Michał Siedlecki napisał(a):

          Mam Samsunga Galaxy S i włączoną blokadę internetu poza zasięgiem Play, dodatkowo w androidzie 2.1 eclair jest opcja Roaming danych – jeśli jest odznaczona a telefon zmieni sieć to nie łączy się z internetem dopóki nie będziesz w sieci macierzystej Raportuj

          • TfojaStara napisał(a):

            Zgadza się tylko nie o tym rozmawiamy. Kiedy telefon przechodzi w roaming przerywa transmisję danych urywając pakiet. Kiedy robi to często, różnica w rzeczywistego zużycia i tego jak nalicza to play wynosi 12MB na pakiecie 100MB. Raportuj

  5. Mariusz Łyczko napisał(a):

    Tylko czy którykolwiek uwzględnia rozliczanie co 100kb? nie wydaję mi się niestety:(

    A to zazwyczaj robi różnicę Raportuj

    • t_d napisał(a):

      Zdecydowana. Ja mam na przyklad wymiane ponizej 10 kB w sesji, sesje sa co 15 minut przez caly dzien. Aplikacja za dzien policzy mi 0,5 MB, a w praktyce z pakietu zniknie mi 10 razy wiecej. To razy 30 dni to roznica wyjdzie 150 MB

      A to duzo.

      PS Ja sms-a nigdy nie dostalem ;( Raportuj

      • ricardo napisał(a):

        tutaj pies jest pogrzebany… paczki po 100kb i te wszystkie liczniki są bezużyteczne.
        aczkolwiek to też zależy od usera :)
        bardzo pożyteczny wpis, ludzie przynajmniej świadomości większej nabiorą Raportuj

  6. Andrzej napisał(a):

    Zapomieliście o jednej istotnej kwestii: Play nalicza co 100kB, więc nawet uruchomienie aplikacji w której są reklamy, pobierają dane z neta (ok 10-16kB) ale Play i tak policzy to jako 100kB in i 100kB out. W związku z tym w bardzo krótkim czasie możesz przekroczyć swój paket i d**a blada. A te aplikacje nie uwzględniają tego typu złodziejskich praktyk operatora, wskazują rzeczywistą ilość pobranych/wysłanych danych… Raportuj

    • p4pomoc napisał(a):

      Te programy mają za zadanie pomóc, ale trzeba pamiętać aby się kontrolować. Nie jest przecież nic trudnego w tym aby co jakiś czas zerknąć w stan pakietu ile nam zostało tak? Jeżeli jesteśmy już blisko wyczerpania można odczekać aż dane się odświeża i tyle. Osoby , które siedzą i myślą, że pakiet jest nieskończony budzą się ze snu w momencie otrzymania rachunku:) Raportuj

      • Andrzej napisał(a):

        Nic Ci nie da odświeżanie ani czekanie, ponieważ wskazanie aplikacji może się ZNACZNIE różnić (czyt. będzie wskazywało realny transfer), od tego za co policzy sobie operator ze względu na zaokrąglanie do 100kB… Raportuj

    • t_d napisał(a):

      transmisja in&out jest liczona w Play razem – czyli przy wyslaniu 10 kB i odebraniu 10 kB lacznie placimy za 20 kB (czyli 100kB w 'nowych' taryfach dla klientow indywidualnych) Raportuj

  7. mikolajj napisał(a):

    o! ja w takim razie czekam niecierpliwe na wątek o p24, dzisiaj działa wiec brawa. Mam też nadzieje, ze nie będzie wytłumaczenia, ze jesteście młodą siecią, bo tego to chyba nikt nie przełknie ;-D Raportuj

    • odchodzi4 napisał(a):

      do tematu play24 wroci sie jak usluga bedzie dzialala i bedzie sie wmawialo ciemnote blogowiczom no przeciez play24 dziala i dzialal caly czas. hehe Raportuj

    • ricardo napisał(a):

      może ktoś mi wytłumaczy o co chodzi z tym "problemem play24"? osobiście korzystam regularnie kilka razy w miesiącu obsługując 6 numerów i ostatnie problemy miałem chyba w październiku, załatwiłem swoje sprawy następnego dnia kiedy wszystko już działało… demotywatory.pl mi się częściej sypią ;) Raportuj

  8. Kuba napisał(a):

    Panie rzeczniku!

    Chciałbym zapytać, na czym polega pomoc takiemu klientowi? Bo sam padłem ofiarą czegoś takiego, co paradoksalnie na bilingu widnieje jako Tani internet w Play, a w rzeczywistości było najdroższą usługą telekomunikacyjną za jaką przyszło (i pewnie już nie przyjdzie) mi zapłacić.

    Pozdrawiam Raportuj

    • p4pomoc napisał(a):

      Co to znaczy stwierdzenie " paradoksalnie na bilingu widnieje jako Tani internet w Play"? To jest jako pakiet czy transmisja danych? Raportuj

  9. mikk napisał(a):

    Dziwne bo ja nigdy nie dostaje smsa przypominającego o niskim stanie MB czy końcu ważności pakietu. A takie smsy powinien dostawać KAŻDY! Tak samo przy innych pakietach chociażby w Nielimitowanych rozmowach w Play tutaj nie ma nawet daty podanej do kiedy jest ważny pakiet!!! Raportuj

    • p4pomoc napisał(a):

      Date ważności konta nielimitowane rozmowy w Play sprawdzasz kodem *107# a smsów *109# Raportuj

      • davidcie napisał(a):

        Dzięki za te kody, ale pozostaje pytanie co Marcin Gruszka miał na myśli mówiąc o specjalnym smsie pod koniec pakietu? Korzystam z Play Online 500MB i jeszcze nigdy nie dostałem takiego smska… a byłby szalenie przydatny, bo nie musiałbym wchodzić na p24 raz na tydzień, za każdym razem z mocnym biciem serca nim zobaczę cyferki przy "MB' i "stan konta" :-) Raportuj

  10. vito napisał(a):

    Czy nie łatwiej naprawić wysyłanie ostrzeżenia z komunikatem o końcu darmowego pakietu, czy to wykorzystania w całości ilości danych, czy końcu okresu.
    Korzystam z mobilnego internetu od ponad roku i ani razu nie dostałem sms'a z ostrzeżeniem.
    Już nie raz straciłem przez to dużo kasy. Jedynym komunikatem jest w razie dzwonienia "nie masz wystarczających środków by wykonać połączenie", i kilkanaście lub kilkadziesiąt zł przepada.
    Raportuj

  11. Jeremy napisał(a):

    Jest jeszcze jeden sposób, aby pomóc klientom – uprościć zasady korzystania z pakietów w obrębie sieci macierzystej i w roamingu krajowym. Oczywiście chodzi tutaj głównie o fresha i jego dwa rodzaje pakietów – tańsze onlajny i droższe "uniwersalne". Jeżeli klient nie kupi obydwu (a bądźmy szczerzy – chyba rzadko kto kupuje obydwa, tym bardziej regularnie), to wystarczy na chwilę wyskoczyć poza zasięg play online i już d… zbita. Rozwiązaniem byłoby jakieś uproszczenie tego – może skalowanie pakietów? W stylu 1 MB w roamingu = 4 MB w sieci macierzystej (przeliczam z ceny pakietów za 5 zł – 25 MB vs. 100 MB) itd… Raportuj

    • Łukasz Poruszek napisał(a):

      Hmm-tutaj chyba bez problemu. Mam samsunga wave i blokuje opcje "roaming danych" i pobiera mi neta tylko z tej taniej strefy (nie wiem jak to w innych smartphonach jest rozwiazane ale moj odczytuje dane z plusa jako dane roamingowe wiec blokada i spokuj:) Raportuj

    • Adam napisał(a):

      Jest przecież możliwość blokady transmisji danych poza siecią macierzystą. Choć fakt, Twoja propozycja z przelicznikiem byłaby bardzo wygodna. Raportuj

      • Jeremy napisał(a):

        Adam, Łukasz: wiem, ale blokada ta wiąże się z pewnymi niedogodnościami, m.in. blokadą możliwości wysyłania i odbierania MMSów. Poza tym – i to najważniejsze – _nie chcę_ bez przerwy patrzeć na wskaźnik roamingu jak na wyrok mam net / nie mam neta. To nie jest rozwiązanie zachęcające do korzystania z mobilnych połączeń 3g. Raportuj

  12. rafal napisał(a):

    Android jest najlepszy ! ciągle macie za mało fonów z androidem Raportuj

  13. guregori napisał(a):

    Mój brat, którego numer jest zarejestrowany na mnie i do którego mam dostęp przez Play24, bo jest on niepełnoletni ma aktywowany profil Darmowy Internet. Miesiąc temu doładował za 30 zł, po czym dostał 10 godzin darmowego internetu, ale pomimo posiadania tego pakietu opłaty za wszystkie połączenia z internetem były pobierane z pakietu złotówek. Jak to wytłumaczyć? Nie mówiąc o tym, ze musiałem mu kilka razy w różny sposób włączać profil, aby w końcu został aktywowany, a rozliczania z godzinowego na kilobajtowe w ogóle nie dało się zmienić :-/. Raportuj

  14. Czajka napisał(a):

    A nie jest tak, że połączenie po 3G trzyma cały czas sesję otwartą? Wtedy nie ma kilku pakietów po kilka kB (liczonych po 100 kB każdy) ale idzie zgodnie z rzeczywistym transferem. Zgadza się? Raportuj

    • Piotrek Olejnik napisał(a):

      Dokładnie, ustawiasz stałe połączenie z netem i problem z głowy. Poza tym niektórzy podnieśli larum, że program nie zlicza danych down/up razem. A właśnie się tak składa, że kontrolnie używam aplikacji "3g Watchdog", która właśnie wykazuje sumę down/up. Wiadomo, że w ciągu miesiąca może być mała rozbieżność, ale orientacyjnie – w zupełności wystarcza. Wiem co mówię, bo używam od blisko roku ;) Raportuj

  15. Rogi napisał(a):

    Też od razu pomyślałem o tym naliczaniu. No ale w praktyce nie sprawdzałem jak to się ma do programów zliczających, bo transferu i tak mam sporo. Jak wyżej wspomniano, też kiedyś na to liczyłem przed wprowadzeniem pakietów na Plusie, że będzie opcja wymiany większej ilości MB na mniejszą korzystając z roamingu krajowego. W mojej sytuacji gdy płacę 30 zł za pakiet, nie opłaca mi się brać kolejnego. Raportuj

  16. DarekWa napisał(a):

    Witam,

    A może mi ktoś wyjaśnić, jak to możliwe że mój iPhone 4 sam co jakiś czas wysyła jakieś dane i w play24 jest 3-4 wpisy na godzinę po 10kB, mimo że dla każdej aplikacji push jest wyłączony, mail jest ustawiony na ręczne sprawdzanie wiadomości a wszystkie aplikacje są powyłączane? Czy to może być wina nowej karty microsim? Czy to może wina tego, że on tak na prawdę stale jest w "sieci" i to jest jakieś sprawdzanie adresu IP czy tam np. stay alive? Raportuj

    • Stefan napisał(a):

      Pobiera dane na podtrzymanie połączenia. Ja na swoim iPhonie 3GS wyłączam dane przez sieć komórkową kiedy nie korzystam z internetu. Raportuj

  17. ja takze napisał(a):

    W play24 przydałaby się jeszcze informacja do kiedy uruchomiony pakiet jest ważny, bo nie zawsze się pamięta kiedy się go uruchomiło. Raportuj

  18. Wojtek napisał(a):

    "Po drugie kiedy kończy się pakiet dostajemy info specjalnym SMSem. Niektórzy nie zauważą, inni może nie dostaną."

    jeszcze nigdy nie dostałem, a pakietów uzywałem już trochę… Dodatkowo nie obraziłbym się, gdyby była opcja blokowania transmisji danych po zakończeniu pakietu/gdy pakiet nie jest włączony (już teraz mamy blokowanie na nadajanikach plusa – dorzucić trochę bardziej elastyczną konfigurację i już (: ) Raportuj

    • Adam87 napisał(a):

      Dokładnie, o tym samym chciałem napisać. I problem byłby rozwiązany. W konfiguracji powinna być opcja zablokowania dostępu do internetu z sieci po skończeniu się pakietu. Kto chce to włączy tą blokadę. I nie będzie zbędnego marudzenia. A jeszcze jakby naliczanie internetu zmniejszyć ze 100kb do 10kb to byłby cud miód i orzeszki, bo faktycznie telefon pobiera sam różne reklamy itp itd mimo zablokowania wszystkiego. Raportuj

      • Wojtek napisał(a):

        niestety play na to nigdy nie przystanie – to jest dla niego zwyczajny zysk… niestety :( a dokładniejsze taktowanie to już w ogóle byłoby super rozwiązanie (zwłaszcza w pakietach), no ale znowuż – zysk… Raportuj

        • Adam87 napisał(a):

          zysk zysk niby, ale co by się stało gdyby po wprowadzeniu zmian przeliczyć to na zadowolenie klientów, a wiadomo zadowolony klient poleci innemu tą sieć. Klientów będzie jeszcze więcej, może mniejsze będą przychody z przekraczania przez klientów pakietów, ale za to będą większe przychody z tytułu zawarcia nowych umów. Tu trochę stracimy, ale tu dużo zyskamy, a wiadomo zadowolenie klientów jest najważniejsze. Play ma okazję być najbardziej przyjazną siecią, zobaczymy czy ten plan zrealizuje czy zawali Raportuj

      • Adam87 napisał(a):

        Play zyskał by jeszcze więcej klientów za dostosowywanie swoich usług do klientów i ich potrzeb. Bardzo mnie przekonuje gdy operator robi coś dla klientów, dba o nich, likwiduje ich problemy z którymi się borykają, chociażby te pakiety internetowe o które tyczy się dyskusja. Krok ze strony operatora niby niewielki by był, ale uznanie w oczach klientów znaczące. Można by to było wykorzystać w spocie reklamowym jako play przyjazny dla klientów. Tyle ode mnie Raportuj

  19. jahu napisał(a):

    Pasowałoby żeby ta blokada na plusie nie blokowała mms-ów. Raportuj

  20. Adam napisał(a):

    Kiedy iPhone 4 będzie dostępny ponownie w Play'u ? Do czekanie jest denerwujące!! Raportuj

  21. tomjun napisał(a):

    Marcin uwielbiam twoje sarkastyczne podejście do niektórych spraw i do konkurencji. Dobrze, taki madafaka potrzebny nam w firmie jak nikt inny !! :D Raportuj

  22. RemasU napisał(a):

    Przecież zawsze idzie zablokować dostęp do neta po za strefa taniego internetu. Jeśli i tak ktoś mieszka w mieście lub jakieś większej miejscowości i się z niej nie rusza to jest to dobre udogodnienie. Aby zablokować transfer poza strefa taniego internetu wystarczy wbić kod *111*51*1# Raportuj

  23. havranek napisał(a):

    Android podtrzymuje połączenie z netem cały czas, jedynie gdy traci zasięg albo przechodzi się na roaming to zrywa. I nie ma problemu z naliczaniem co 100kB, różnica faktycznego zużycia i tego co pokazuje 3g watchdog jest minimalna :) Raportuj

  24. tomek_k napisał(a):

    A jakiś odpowiednik tej aplikacji na Nokie? Raportuj

  25. xadrian napisał(a):

    Dodam tylko iż DATA CONTROL APP działa tylko na focie 4.X w górę Raportuj

  26. Tomek napisał(a):

    #105* można sprawdzić pakiet danych w abonamencie. Najlepiej wyłączyć internet w roamingu bo może być niespodzianka. Raportuj

  27. forza napisał(a):

    Podobną sytuację miałem z aplikacją GGplay zjadło mi ponad 10zł z konta a pakiet net nie był jeszcze uruchomiony…. :P Raportuj

  28. kill649 napisał(a):

    Od samego początku używam pakietów Play. Jednak w tym miesiącu mój rachunek tez pojechał po bandzie. Ok moja wina. Jednak ani sms-a informującego , że kończy się ani przycięcia prędkości. I jaki z tego morał? Wyłączyłem całkowicie pakiety i korzystam tylko z wifi.
    Dlatego uważam, że jak można w Play Online zrobić przycięcie prędkości po osiągnięciu limitu to czemu nie ma tego w tych pakietach? Raportuj

  29. qwerty napisał(a):

    Po drugie kiedy kończy się pakiet dostajemy info specjalnym SMSem. Niektórzy nie zauważą, inni może nie dostaną.

    Może nie dostaną… Bardzo trafne podsumowanie działania sieci Play Panie Rzeczniku. SMS o końcu pakietu MOŻE dojdzie, Play24 MOŻE zadziała, podobbnie jak krótki kod… W jaki sposób klient ma zawierzyć takiej informacji SMS, jeżeli system może zapomnieć mu ją wysłać? To już lepiej wszystkim nie wysyłać, a nie przyzwyczajać klienta do czegoś, co może w każdej chwili przestać działać… Raportuj

    • Michał napisał(a):

      Mi nigdy nie wyslali.

      Kody ekspresowe do sprawdzania stanu limitu MB nie działaja. Konsultant radził mi sprawdzac na play24 to sie go zpaytalem czy jak jestem poza mieszkaniem to mam sie polaczyc z netem w komorce zeby sprawdzic play24 ile mam dostepnych mb i czy limit nie przekroczony?!! (SIC!!!) Raportuj

    • erwiz napisał(a):

      Na pewno usługi w Play, które może zadziałają, może klient się nie domyśli, że coś jest nie tak, to jest krótka droga do Play. Brak wysyłania automatycznych smsów, gdy kończy się pakiet też się do tego zalicza i nie ma tu taryfy ulgowej. Play musi w końcu postawić na jakość. Raportuj

  30. Paweł napisał(a):

    a może znacie jakiś program który mi działa jak APNdroid ale na bada os? Raportuj

    • Michał napisał(a):

      po co Tobie apndroid na badę skoro nie łaczy sie nachalnie SAM z netem jak system google? Jesli zupelnie chcesz zreygnowac z neta zmien jedna liczbe w proxy play w ustawieniach i sie odlaczysz od neta. Raportuj

  31. Michał napisał(a):

    Poradnik jak korzystać z neta w Play + dodatkowo ANDROID(widgety)

    Ad 1 Zastanówmy sie czy korzystamy z neta w większym miescie w ktorym sa nadajniki Play czy głownie roaming Plusa

    Aby sprawdzić czy znajdujesz się w strefie taniego Internetu wpisz kod: *140#

    Jeśli tak jesteś szczęsciarzem i blokujesz transfer Plusa

    Możesz zablokować transfer danych poza strefą wpisując kod: *111*51*1#

    Dzieki czemu kupujesz tańsze pakiety.
    http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/uslug

    Jesli masz peszka i korzystasz z roamingi plusa masz drożej i musisz pilniej sprawdzać stan ilości mb.

    BEZ PAKIETU NIE KORZYSTAMY Z NETA W TELEFONIE !!!!!!!

    Ad 2 instalujemy SMODAWIDGET-wyłaczamy net kiedy nie korzystamy(kontrola kosztów, nie zżera baterii jak szalony, jednym kliknieciem właczamy wyalczamy net bez resetowania urzadzenia)

    Ad 3 3gwatchdog instalujemy oczywiscie wszystko z marketu google.

    W Play ozliczanie mamy co 100kb u mnie gdy mam pakiet np 500mb ustawiam limit w 3G watchdog na poziomie 400mb.

    Dlaczego tak?

    -nie obudze sie z reka w nocniku ze przekrocylem limit

    -limit moge zwiekszyc w kazdym momencie

    -gdy 3g watchdog zaalarmuje mnie ze przekroczylem 400mb (z mojego limitu 500mb) wlacza mi sie czerwona lampka sprawdzenia play24 i kontroli mb.

    Nie radze ustawiac apndroid zeby 3gwatchdog odcinal neta po "pzekroczeniu limitu" wiecej problemow z tym.

    Raportuj

  32. blablabla napisał(a):

    Ludzie to lubią sobie robić pod górkę.
    Korzystam z Fresha na GT 540.
    Sztywno Plus, żadnych apn droidów itp. bzdetów. Pakiety sobie wykupuję droższe a i tak mi się to opłaca bo pozostałe usługi wychodzą mi naprawdę tanio.
    Sprawdzam sobie pakiet *108# i tyle.
    Zapłacę 5zł wiecej i po problemie.
    A jak ktoś chce mieć taniej net to niech myśli za siebie. Dowie się jak korzystać efektywnie z internetu na nadajnikach Play albo wybierze inną ofertę.
    Na koniec dodam że mnie osobiście denerwuje w Play jedna rzecz.
    Komunikat że jestem poza strefą taniego internetu. Problem powszechnie znany a ciągnie się już miesiącami. Rozumiem że wprowadziliście go żeby mniej rozgarnięci się nie nacieli. Tylko tyle że ja CHCĘ być poza strefą taniego internetu i CHCĘ płacić minimalnie więcej za wygodę po prostu.
    Dlatego przoszę uprzejmie o zlikwidowanie tego komunikatu dla osób które mają aktywny pakiet internet- ten na zasięg Play/Plus.
    Pozdrawiam. Raportuj

    • Michał napisał(a):

      Na szczescie masz tak "zaawansowany" telefonik że nikt nie wykorzysta go jako bramki dostępowej i nie polaczy sie przez wi-fi i nie zassa w nocy na twoje konto paru gigabajtów filmów :D

      Tak był taki przypadek na ajfon i rachunek 1000zł bo nie miał facet pakietu tylu gigabajtów a ceny neta bez pakietu sa obłedne. Raportuj

      • blablabla napisał(a):

        A co?
        Gdybym miał możliwość udostępniania Wi-fi to niemógłbym jej wyłączyć/zabezpieczyć?
        Bo nie bardzo rozumiem żaluzję w Twoim wpisie. Raportuj

        • Michał napisał(a):

          Widze ze pojecia włamow do wi-fi sa Tobie obce na sytemach google wiec dalsza dyskusja nie ma sensu ;]

          Ciesze sie ze jestes tak genialny ze kupujesz pakiet i korzystasz bez limitow i nie starszny Tobie cennik po roamingu plusa

          Normalnie az żałować że nie wziales abo plus neta i nie kupiles normlanego smartfona do tak swoich fenomenalnych mozliwosci. Raportuj

          • blablabla napisał(a):

            Ludzie, litości.
            Po pierwsze nie mam obowiązku się znać na niczym. Szczególnie jak się mnie zestawi z takim technicznym guru jak Ty.
            Zadałem pytanie. Nie chcesz to na nie nie odpowiadaj, ale swoje projekcje zostawa dla siebie.
            Sprawa ostania radzę pokazać jaka jest różnica pomiędzy "włamami" na nadajnikach Play a Plusa.
            Gdybyś nie wiedział to cennik po wykorzystaniu pakietów jest taki sam na Play i Plus.
            I nie korzystam bez limitów, tylko sobie sprawdzam *108#- czyli kodem który nie działa z pakietem na nadajniki Play.
            Dzięki temu mam większą kontrolę nad pakietem czyli jest dokładnie odwrotnie niż sugerujesz.
            A co by było gdyby babcia miała wąsy ( udostępnianie wi-fi) to byśmy sie dowiedzieli gdyby bacia wąsy miała.
            Raportuj

            • Michał napisał(a):

              Zasugerowałes w pierwszym poscie ze polozny lzuem teelfon z pakietem do neta wystarczy co jest nie prawdą. Warto sie zabepzieczyc kontrola danych programami jak 3gwatchdog i smodawidget. Wyjasnij mi po co ma telefon byc online non stop gdy nie korzystam? Chyba ze widget pogodowy mogl sie aktualizowac non stop a bateria trzymala pol doby ;] Raportuj

            • Michał napisał(a):

              "Ludzie to lubią sobie robić pod górkę. "

              "Problem powszechnie znany a ciągnie się już miesiącami. Rozumiem że wprowadziliście go żeby mniej rozgarnięci się nie nacieli. "

              Twoje wypowiedzi. Wiec sie nie dziw jaki mam ton gdy widze że jestem mniej rozgarniety według Ciebie albo robie sobie pod górke :D Raportuj

            • blablabla napisał(a):

              Nic podobnego.
              Zasugerowałem że mi wystarczy. A każdy inny powinien zadbać o to sam, aby jego pakiety działały i rozliczały się jak należy.
              Poszukaj w necie ile to osób jest "pokrzywdzonych" przez źle naliczony internet i cały pic polega na tym że w większości przypadków to przez ich totalny brak wiedzy o danej usłudze a nie takie czy inne nadużycia opertora czy osób trzecich.
              A Ty zacząłes dawać do pieca.
              A potem się spytałem ( lekko, ale naprawdę lekko złośliwie i to tylko w formie obronnej)o udostępnianie wi-fi ( możliwość blokady) z ciekawości, zająlbym się tym tematem gdybym miał/potrzebował. Nie mam i nie potrzebuję to i nie wiem.
              Akurat pogodynkę wywaliłem z puliput po 2 dniach od zakupu telefonu.
              Sprawdzam pogodę na ICM- to jest coś.
              Mam wyłączoną autosynchronizację i dane w tle w nocy- opcje telefonu.
              Często w nocy mam wyłączony telefon po prostu.
              Mam na głównym pulpicie taki widzet wifi/bluetooth/gps/synchronizacja/podświetlenie z którego sobie korzystam- najcześci z wi-fi i synchronizacji jak czekam na maile.
              Jak nie mam autosynchronizacji i danych w tle ( potrzebne np. do marketu) to telefon pobiera mi jakieś śmieszne ilości danych.2-3 razy na dobe po 10- 30 kilo liczone oczywiście jako 200-300 kilo + pokazuje połączenia z Playnet, ale te akurat sa za darmo.
              No chyba dla posiadaczy telefonu z androidem te 6 a nawet 10MB miesięcznie to nie jest jakis problem?
              Kończąc dodam jeszcze raz, że mój komentarz był odniesieniem się do wpisu MG a nie krytyką takich czy innych sposobów korzystania z internetu.
              Mówiąc jeszcze inaczej, ludzie którzy SOBIE SAMI nabiją połączenia poza pakietem powinni mieć pretensje tylko do samych siebie. Raportuj

            • Michał napisał(a):

              powiem tylko

              dane w tle nie wylaczaja neta jak piszesz bo wladuje sie pprogram i sam polaczy z siecia mimo wyalcoznych danych w tle

              od 2 tyg mam dane w tle wylacozne a net mi smiga bo kiedys zapomnialem rano wlaczyc dane w tle ;] Raportuj

            • blablabla napisał(a):

              Jak NIE MAM autosynchronizacji i danych w tle ( potrzebne np. do marketu) to telefon POBIERA MI jakieś śmieszne ilości danych.2-3 razy na dobe po 10- 30 kilo liczone oczywiście jako 200-300 kilo + pokazuje połączenia z Playnet, ale te akurat sa za darmo.
              No chyba dla posiadaczy telefonu z androidem te 6 a nawet 10MB miesięcznie to nie jest jakis problem?
              ………………………………………….
              Przeczytaj jeszcze raz uważnie, fragmenty kluczowe napisałem tym razem dużymi literami.
              Teraz jaśniej? Raportuj

  33. KOLEKCJONER napisał(a):

    Ja sprawdzając stan minut do play i na stacjonarne zauważyłem ciekawą sytuację, a mianowicie sprawdzając na telefonie stan minut *105# okazało się że mam ich więcej coś około (1h:07minut) am w play24 67:20 minut . Raportuj

  34. Piotr napisał(a):

    Czy może mi ktoś wyjaśnić czemu android jest taki świetny i doskonały? Raportuj

    • KOLEKCJONER napisał(a):

      Myślę że wyróżnia się tym że jest, szybszym i bardziej stabilnym systemem. Raportuj

    • Michał napisał(a):

      Wyróżnia sie tym że ejst specyficzny idź do salonu odpal sobie telefon pokazowy z androidem i zobacz jak to wszystko działa.

      Chodzi o integracje programy swobode.

      Kalendarz beznadziejny w telefonie? Wgrywam nowy z marketu.

      Odtwarzacz mp3 beznadziejny ? Wgrywam nowy z marketu

      Pełno aplikacji darmowych,

      Majac zdolnosci sam mozesz pisac aplikacje i wkoncu zrobic telefon takim jaki oczekujesz w 100%
      Raportuj

    • Stefan napisał(a):

      Ja nie uważam żeby był świetny i doskonały. Raportuj

  35. blablabla napisał(a):

    A z jakiego telefonu/systemu korzystasz?
    Bo widzę w Twoim pytaniu tezę, dlatego napiszę tylko że androdi jest denny i bezsensowny. Dlatego z niego korzystam, ponieważ jestem debilem:)
    A poważnie, jednym pasuje to a innym tamto. Raportuj

    • Michał napisał(a):

      Też jestem debilem i korzystam z androida.

      A na poważnie to chciałem wkoncu cos nowego i normalna nawigacje za free

      Raportuj

    • Piotr napisał(a):

      Samsung Galaxy S, jest to mój pierwszy smartfon więc oczywiście nie mam porównania z innymi OS ale chciałbym wiedzieć co android może mi dać… Raportuj

      • Michał napisał(a):

        wysoki rachunek z netem jak nie zainstalujesz smodawidget i nie wykupisz pakietów do neta ;p

        a na serio to android market i tysiace aplikacji

        Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Tysiące aplikacji tak potrzebnych jak skaner fontu czy jakoś tak: skanujesz napis na butelce piwa "Żywiec" i po chwili masz adres browaru z numerem telefonu. No nie wyobrażam sobie życia bez tej aplikacji. Raportuj

  36. krzys napisał(a):

    Nie prosciej zmiejszyc predkosc transmisji po przekroczeniu wykupionego pakietu? Raportuj

  37. Dejmian napisał(a):

    Wprowadźcie ograniczenie prędkości po prostu po skończeniu się pakietu i żeby transfer po ograniczeniu był za darmo. Tym byście każdego opa rozłożyli i zakopali. Raportuj

    • Michał napisał(a):

      w tak tak za około 10zł miesiecznie już cos takiego funkcjonuje,

      Predkosc neta po wykorzystaniu tego pakietu to chyba pzowalla tylko na aktualizacje widgeta pogody ;] Raportuj

      • Dejmian napisał(a):

        Wiem że funkcjonuje, dlatego piszę o takim pomyśle w Play. W sam raz na problem z niezauważonym przekroczeniem pakietu. Raportuj

  38. forza napisał(a):

    Zabłysnąłeś inteligencją nie ma co ;] Raportuj

  39. vigo napisał(a):

    hmm, komentarz nie związany z artem, ale może ktoś potrafi doradzić – mianowicie, koleżanka która zachęciłem do przejscia do PLAY aktualnie ma umowę na czas nieokreślony i chce z niej zrezygnowac przenosząc numer do Fresha. Okazuję się, iz nie jest to możliwe w punkcie play, należy wysłać ist z wypowiedzeniem do siedziby. Trochę dziwi taka polityka, bo jak przyjść do Playa to "załatwimy wszystko za Ciebie" a jak coś zmienic, to wysoki mur. Tak sobie myśle, żeby nie łazic na poczte, kupowac znaczków itp. należy przenieść numer np do Orange /sciana w sciane w galerii/ a później do Playa? Tylko czy nie jest to lekko idiotyczne? Raportuj

    • Michał napisał(a):

      idź do innego slaonu bo w tym co byłes pracują idioci.

      Czas nieokreslony czyli umowa sie skonczyla i sie przedluza automatycznie?

      Normalnie okolo miesiac przed koncem umowy idziesz do play i podpisujesz papiury ze chcesz przeniesc numer i tak samo robis teraz.

      Tak jak mowilem zmien salon na inny bo tam matoły pracuja skoro wysylaja Ciebie do innego operatora ;] Raportuj

  40. Kru$zek napisał(a):

    Niech mi ktoś pomoże bo w PLAY jestem od początku a nie mam już sił z tymi głąbami z BOK korespondować więcej. Może play4you mi pomoże.
    używam iPhone'a, zużywam sporo pakietów on-line, wykupuje te po infrastrukturze PLAY'a i PLUS'a. I tutaj dwa problemy:

    1. Nie mam gdzie sprawdzić terminu ważności pakietów PLAY on-line w telefonie (tych z infrastruktury PLAY) na p24 wyświetla się tylko data ważności pakietów z infrastruktury PLUS, przez co już kilkukrotnie straciłem po 200–300mb transferu.

    2. Druga rzeczą na którą już nie mam sił, a odpowiedzi BOK śmieszą mnie do łez to sprawa komunikatu który wyświetla się zazwyczaj jadąc w trasie gdy zmienia się zasięg z PLAY na PLUS – jego treść to "…jesteś poza strefa taniego internetu opłata za transfer zgodna z cennikiem…" Bzdura, gdyż mam wykupione pakiety na PLAY i PLUS więc skąd taki komunikat – jak go wyłączyć, gdyż nie raz muszę go akceptować po kilkadziesiąt razy podczas podróży. (odpowiedź BOK na ten problem – zablokować transfer danych poza strefą taniego internetu PLAY – ręce opadają.

    z góry dzięki. Raportuj

  41. Robert Nasiadek napisał(a):

    Moim rachunkiem za 1300 pln nikt się nie zajął.
    W ciągu kilku godzin mój telefon rzekomo pobrał 800mb danych, podczas gdy korzystałem z Internetu bardzo niewiele tego wieczoru i w dodatku w innych godzinach (późniejszych) niż transfer na billingu.
    BOK oczwyiście odpowiada nie na temat i szablonowo, przeklejając mi w odpowiedzi billing, który sam sobie mogę obejrzeć w zakładce obok. Żałosne. Raportuj

    • Kru$zek napisał(a):

      bardzo dużo ludzi tak miało zwłaszcza jak weszły HTC Hero, fora pełne od takich wpisów, PLAY się elegancko wypiął na wszystkich. Smutne ale prawdziwe. Raportuj

      • Color napisał(a):

        dlaczego operator ma ponosic odpowiedzialnosc za to, ze ludzie nie potrafia obslugiwac swojego urzadzenia?

        Jesli jezdzisz samochodem osobowym i nagle wsiadziesz w autobus to prawdopodobnie spowodujesz jakies szkody to co ? Wina producenta autobusow? Raportuj

        • Kru$zek napisał(a):

          Człowieku jak nie wiesz o czym mówisz to siedź cicho. Telefon ludziom w nocy nagle pobierał po 700mb tylko ślad po tym był tylko na bilingach PLAY'a nawet w telefonie nie było ani śladu. Było to spowodowane błędami oprogramowania telefonów. Raportuj

          • Color napisał(a):

            korzystalem z iphone, korzystam z androida i nigdy mi sie nic takiego nie zdarzylo.. Wiec wina jest po stronie uzytkownika telefonu. Raportuj

            • Robert Nasiadek napisał(a):

              jestem osobą mocno techniczną, wiem bardzo dokładnie jak działają te telefony i ich software i korzystam z nich bardzo świadomie. wierz mi, wina może być tylko po stronie operatora lub softu. tak czy inaczej Play zachował się bardzo nieładnie, zupełnie nie potrafią sobie radzić w takich sytuacjach, a możlwości mają – cały transfer odbył się na ich nadajnikach. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Mój HTC HD2 także pobiera dane bez mojej zgody a także i wiedzy. I to bez względu na kolor karty SIM jaką włożę. Na szczęście potrafię sobie to zablokować. Raportuj

          • Poll napisał(a):

            I bardzo dobrze że pobierał bo został do tego stworzony. Producentowi NIE MIEŚCI się w głowie, że można w Polsce kupić taki telefon po czym odłączyć go od netu. Po co go kupować???? Raportuj

        • Michał napisał(a):

          takie uroki systemu łaczacego sie z siecia non stop-android.

          Play uczy sie na bledach i dal tutorial na swojej stronie.

          żeby w godzine pobrac 800mb danych to z jaka predkoscia by musial internet hulać w telefonie?

          pisalem o przypadku ajfona jak gosciowi zjadlo 2 giga bez pakietu.

          500mb w pakiecie play tani internet ksoztuje okolo 20zł?

          wiec jak pisalem wielokrotnie do androida nie wchdozimy bez pakietow

          Raportuj

          • Kru$zek napisał(a):

            zgadzam się w 100%
            Tylko PLAY chcąc zachować twarz przed klientami (bo wiedział że to nie jest ich wina) mógł im chociaż ten transfer policzyć jakby korzystali z pakietów, a z tego co czytałem to mieli wszystkich gdzieś. Mnie ten problem nie dotyczył ale akurat chciałem kupić ABO z HTC Hero i po przeczytaniu forum jak pięknie PLAY śmiga nocami ściągając ludziom po 800 mb podziękowałem. Raportuj

            • Michał napisał(a):

              moze to jakiś bład w oprogramowaniu? podobne problemy mieli ludzie z ajfonami.

              wpiszscie w google forum android i wejdzcie do dzialu hero i poczytajcie sobie Raportuj

  42. Dawid napisał(a):

    Nigdy nie dostałem takiego SMSa, no cóż, dziwne.
    Dobrze, ale co z pakietami na przykład darmowych rozmów i smsów do PLAY? Ja tak 18zł przez przypadek straciłem, bo myślałem, ze dzwonię za darmo. Cóż, mój błąd, ale fajnie by było jakbyście tym też się zajęli. ;-) Raportuj

    • Paweł napisał(a):

      Jak to dzis powiedzial mi pan na infolinii przy skladaniu reklamacji na pobrane 1,3 GB – to ich dobra wola zeby takiego smsa wyslac. Zenada. Raportuj

  43. Sfrustrowany napisał(a):

    Panie rzecznik – czy możecie łaskawie przestać do mnie wydzwaniać z numeru 790500500 ?! Nie życzę sobie takich cyrków! Dzwoni jakiś pionek z biura obsługi, odbieram – i nic, rozłącza się. I tak co 5 minut!!! To podchodzi już pod stręczycielstwo do jasnej anielki, od rana w ten sposób 13 razy już do mnie wydzwaniano z tego numeru (790500500) – pewnie dzwoniliby z zastrzeżonego ale mam włączone ACR. Jeśli tak macie zamiar zdobywać klientów to żal mi Was! To jest zwykłe chamstwo co odwalacie! Dziękuję za uwagę, miłego dnia życzę. Raportuj

  44. forza napisał(a):

    hehe to masz ciekawie ktoś sobie zwyczajnie z ciebie jaja robi…; ] dobrze, ze ja nie mam takich problemów. :P Raportuj

  45. Piotr napisał(a):

    A ja nigdy nie dostałem żadnego smsa, że pakiet mi się kończy, na żadnym z dwóch numerów w Play, a tych pakietów to już trochę włączyłem… Raportuj

    • edzik napisał(a):

      Ja też nie a zuzyłem juz chyba z 15 takich pakietów i nigdy sms o wykorzystaniu pakietów.

      Jedynie to setki powiadomień typu "jesteś poza strefą…." Raportuj

  46. Karol napisał(a):

    Zastanawia mnie czy tylko ja mam taki problem w Play. Połączenie pakietowe jest co parę minut rozłączane co powoduje sporą stratę z pakietów, ponieważ nawet parę kb jest zaokraglane do 100kb. Jak byłem jeszcze miesuąc temu w Erze to połączenie było zrywane raz na 1-3 doby a w Play co chwilę. Raportuj

  47. edzik napisał(a):

    Po drugie kiedy kończy się pakiet dostajemy info specjalnym SMSem. Niektórzy nie zauważą, inni może nie dostaną.

    Chyba jak sobie sam go wyślę. Korzystamz pakietów internetówych Play i nigdy nie dostałem, żadnego sms.

    Naciagacze. Raportuj

  48. ATT napisał(a):

    Szanuje Marcina Gruszkę za to że jest zwykłym człowiekiem, który rozumie nas – odbiorców. Naprwadę roboty reprezentującę "pomarańczowych" czy innych operatorów są żałosne. Tutaj rzecznik robi za 20. Naprawdę respekt, lubię Play w dużej mierze za Twoją osobę! Raportuj

  49. edzik napisał(a):

    Po drugie kiedy koDczy si pakiet dostajemy info specjalnym SMSem. Niektórzy nie zauwa|, inni mo|e nie dostan. Raportuj

  50. mirekb napisał(a):

    Panie Marcinie..ale Pan kręci.dowód??bardzo prosze-zabraliscie fukcje daty przy pakietach aktywnych na koncie poprzez wap.play24..bodaj koło sierpnia czy nawet wczesniej(pisalem o tym na blogu juz w ciagu nastepnego tygodnia od wprowadzenia tejze zmiany-tradycyjnie bez echa)..Pan o tym wie wiec Pana propozycje są na żenujaco niskim poziomie.i prosze nie zwalac winy na bmti (brak mozliwosci techniczych itakdalej)bo skoro tak było od startu play to było to celowe działanie z premedytacją.tym krokiem niestety play bardzo stracił w moich oczach.jestem w play tylko dlatego ze mam najtaniej.nie darze juz play takim szacunkiem jak do tego kroku..wezcie przykład z simplusa(juz wzieliscie robiąc 3 profile) i dajcie ussd na sprawdzenie transferu danych w ramach pol w telu i net w telu..marzenia Raportuj

  51. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    ja dostałem smsa że pakiet mi się kończy ale w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego :D
    miałem dużo mb :D
    a zmalało do ok. 1 mb :)
    Raportuj

  52. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    fajnie by było gdybyście wprowadzili lepsze taktowanie nie 100 kb
    a np. 10/50 kb
    bo często mi fon pobiera pogodę i pobiera wtedy 10 kb a ja muszę płacić za 100 :(
    Raportuj

  53. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    przez te pobieranie pogody leci mi 3 mb na miesiąc :P
    a gdyby było 50 kb
    to już o połowę mniej :P
    Raportuj

  54. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Orange ma taktowanie w abo co 50 kb (pakiet)
    gdybyście tak zrobili było by super :D
    Raportuj

  55. mirekb napisał(a):

    no..tragedia.wlasnie po raz 5 staram sie wlaczyc w mixie pakiet do play i na stacjo i co??oczywiscie w ostatnim kroku lipa.róbcie tak dalej Raportuj

  56. ala napisał(a):

    PANIE MARCINIE! JAK PAN TAK DO KLIENTA TO NALICZANIE 1/1!!!!!
    przepraszam za caps'a ale może dotrze…
    technicznie to pryszcz, ale nie… lepiej golić ludki… Raportuj

  57. Paweł napisał(a):

    W dniu 7 grudnia jakies dziewne transfery zjadly mi … 1,3 GB danych!!! zglosilem juz reklamacje, bo po pierwsze nie zrobilem tego ja sam, ani moj HTC Desire… cos sie stalo z siecia lub komputerami w Play. Moze play sie przyzna ze mialo awarie? Raportuj

  58. Andrzej napisał(a):

    Panie Marcinie mam dokładnie taki sam problem podam numer reklamacji 24354284 tylko w moim przypadku miałem aktywny pakiet ze względu aktywowania go w połowie okresu był to mały pakiet a od nowego okresu mam 500 w play i 100 w plus ale w czym jest problem mam iphone i prosze mi powiedzieć jak wasz system billinguje dane korzystam z telefonu loguje sie na playonline sprawdzam jest pakiet co dziwne nic z niego nie ubyło a sprawdzałem pocztę czasem jakaś stronka po 2 dniach dalej nic czyli co żeby kontrolować koszty muszę wyłączyć telefon aby telefon przerwał podtrzymanie transmisij to bezsensu i nielogiczne proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojej reklamacji ponieważ w tym przypadku zawiodły wszytkie formy sms z informacją o małym limicie dotarł na play online pokazywało inne dane a w efekcie końcowym została naliczona spora kwota z internet którego pilnowałem co można sprawdzić ilością logowań na playonline bardzo proszę o pomoc w tej kwestii. Raportuj

  59. HD2 napisał(a):

    To jest zrobione specjalnie, nikt się do tego nie przyzna, mnie również naciągnęło na 600 zł i co ? I nic. Pisałem do wszystkich, reklamacje, żale …. Czas najwyższy na interwencję UKE – nie widzę inaczej. I jest dokładnie jak piszecie. Trzeba telefon wyłączyć na minimum 5 minut, żeby liczniki się uaktualniły. Wszystkie stoją do momentu zakończenia połączenia z siecią – to jest dramat i jawne naciąganie ludzi. Że już nie wspomnę, jak się jakiś fon uprze dobijać się na waszą bramkę i zedrze 1 GB w jedną noc co raczej mało prawdopodobne przy 1 Mb/s – też oczywiście reklamacje w buty sobie można wsadzić. Ludzie – trzeba to w końcu zgłosić do UKE, że nie ma powiadomień, przycięć, zabezpieczeń przed niechcianymi wydatkami ! Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Ty HD2 , co Ty pierwiastkujesz? Sądząc po nicku masz ten sam telefon, w tej samej sieci co ja. Z tą jednak różnicą, że ja nie mam "niechcianych wydatków". Nie masz szans na reakcję UKE jak nie ma szans na reklamacje facet co to w hotelu całą noc oglądał w kablówce pornole a potem zdziwiony ze rachunek za pokój 10x przekracza normę. Raportuj

  60. HD2 napisał(a):

    Ja jeszcze oprócz zwykłych funkcji telefonicznych HD2 korzystam z niego jako modemu. I powiedz mi jak to możliwe, że mając 700 MB wykorzystanych z pakietu 1 GB przez ponad 300 MB liczniki nie potrafią się odświeżyć, o sms'ie można zapomnieć, o zmniejszaniu prędkości można zapomnieć. Oczywiście jak debil teraz kontroluje transfer co 10 minut na SPB Wireles – ale nie wiem czy biznes powinien polegać na stworzeniu warunków do naciągania użytkowników czy do zadowolenia obu stron. Płacę za 1GB więc powinienem mieć możliwość blokady po przekroczeniu tego transferu lub bieżącej kontroli na stronie lub kodem, czego niestety PLAY nie oferuje – niestety Raportuj

  61. wilk100 napisał(a):

    no to jest jak z samochodem , ogranicznikow nie ma ale jak cie policjant dziabnie przy stowce na piecdziesiatce to na 3-4 stowki fakture tez wystawiaja z płatnoscia 7 dni :) Raportuj

  62. Artek napisał(a):

    a nie prościej wprowadzić automatyczną blokadę po wyczerpaniu pakietu albo obcięcie transferu?
    ale po co? lepiej wysłać sms… jak autor sam przyznał "Niektórzy nie zauważą, inni może nie dostaną."

    przynajmniej jest szczery i za to ma ode mnie dużego plusa :) Raportuj

  63. Kwistas napisał(a):

    Niby coś tam dają takie aplikacje, ale net jest zaokrąglany do 100kb za sesję, więc transfer się podwyższy.
    Dodajcie do *108# ilość MB też w pakiecie PlayOnline i po problemie po co te zabawki? Raportuj

  64. Karol napisał(a):

    Kiedy pakiety będą rozliczane do 1 bajta:) a przynajmiej do 1kb tak jak w GaduAir? Raportuj

  65. Google napisał(a):

    Google…

    […]below you will obtain the link to some internet sites that we consider it is best to visit[…]…Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty