Tako rzecze rzecznik Play

All Inclusive – reklamy telewizyjne

Komentarze

  1. Przemyslaw Dembowski napisał(a):

    no ! super play oby tak dalej ! Raportuj

  2. wroc napisał(a):

    1. Dlaczego na moim koncie nie została wystawiona faktura za okres 20.12.10-19.01.11? Brak efaktury na Play24, oraz informacji o fakturze (*124# i *125#)!

    2. Od ostatniej "modernizacji" Play24 co trzecia próba wysłania zgłoszenia kończy się poniższym komunikatem:

    "Nowe zgłoszenie
    Przepraszamy
    W działaniu serwisu wystąpił błąd

    Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana

    Kod błędu: 11653"

    Zróbcie coś z tym, bo ja mogę w każdej chwili mogę Wam podziękować za współpracę (wypowiedzieć obie umowy nie ponosząc kosztów – są zawarte na czas nieokreślony).

    Pozdrawiam Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      Bardzo możliwe, że przy generowaniu faktury, pojawił się na niej błąd, który wymagał poprawy – błędna faktura nie została wystawiona, żeby poźniej jej nie korygować, a zostanie wystawiona poprawnie z małym opóźnieniem. Oczywiście ze zmeinioną datą płatności. Raportuj

  3. narkoman napisał(a):

    Bardzo chętnie bym wziął abonament – ale niestety nie oferujecie w nim nielimitowanych smsów w Play :-( szkoda Raportuj

  4. Kuba napisał(a):

    ja jeszcze cały czas czekam na ofertę w której niewykorzystane złotówki bedą przechodzily na następny miesiąc, to chyba jedna z nie wielu rzeczy, których wg mnie brakuje, bo nowa oferte i reklamy spoko:) Raportuj

  5. Mateusz Pruchnik napisał(a):

    "nieograniczony dostęp do maila"
    to zdanie nie jest w stanie mnie przekonać… Raportuj

  6. jahu napisał(a):

    Podoba mi się szczególnie jak wjechała w zaspę. Raportuj

  7. ks. Mustafa napisał(a):

    a co z TARYFA DLA FIRM, czy tu tez szykuja sie jakies zmiany? Raportuj

  8. wroc napisał(a):

    Czy w tych abonamentach jest pakiet złotówek wymienny na wszystko?
    Czy złotówki/minuty/co_tam_jest przechodzą na następny okres?
    Jeżeli nie to żaden All Inclusive!!! Raportuj

  9. pawel napisał(a):

    czyli typowo dzis nic nowego. Play nie podniosl predkosci tansferu playoffline. typowa sciema plaay. odciagnac uwage klienta. Raportuj

  10. Michał Dudziak napisał(a):

    reklamy nudne :(
    wg mnie Raportuj

  11. gość napisał(a):

    A co z ofertą LongPlay TELEFON już tego nie będzie..? Będą same drogie telefony.. :( Raportuj

  12. gość napisał(a):

    Co z ofertą dla stałych klientów? Raportuj

  13. rafal napisał(a):

    przydałby się internet bez limitów w PLAY FRESH Raportuj

  14. mar napisał(a):

    No po wielu dniach moja reklamacja chyba została załatwiona pozytywnie .Miła pani z BOK-u raczyła nawet zadzwonić i zaproponować rozsądne rozwiązanie,dostałem 50 %rabatu na przyszły abonament,oczywiście reklamacja uznana za uzasadnioną .Nawet parenaście złociszy będę do przodu w ramach rekompensaty .Mam tylko nadzieję że tak będzie jak pani proponowała .No proszę jak Play chce to da radę,i tak trzymać .I zeby nie było że tylko krytykuje,jak się należy pochwała,to też napiszę .Raportuj

  15. Klient napisał(a):

    Reklamy są cały czas dokładnie te same – zmienia się tylko scenka i ludzie w niej występujący, schemat to czysta kalka poprzednich (jak była reklama stanu darmowego to facet ze sklepu rozmawiał cały czas z kobietą w firmie i w domu, teraz jak jest reklama nieograniczonego internetu to facet kontaktuje się przez internet ze znajomymi w swoje urodziny).
    Pamiętam czasy jak reklamy Play stanowiły jakość samą w sobie a ludzie powtarzali z nich cytaty, np. słynne "Do Czech to ja mam w abonamencie".
    Teraz bardzo daleko brakuje Wam do tych starych reklam. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty