Tako rzecze rzecznik Play

Katalog telefonów EXPERT – Wiosna 2011[PDF]

Na stronie internetowej Playmobile.pl i w salonach znajdziecie już nowy katalog telefonów Wiosna 2011.

Wersja PDF (30 MB): Play_Expert_wiosna

PS: Szybki konkurs o koszulkę rowerową PLAY. Ilu i jakich telefonów z poprzedniego katalogu niestety nie ma i nie było w PLAY? ;P

Komentarze

  1. jahu napisał(a):

    Marcinie w katalogu jest modem Huawei E353U-2 kiedy będzie on w play ? Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Powiem szczerze – nie wiem. Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Bo z tego co widzę jest drugi modem HSPA plus w play. Kiedyś mówiłeś że w marcu ma być jakiś nowy modem HSPA . Jest on na stronie 9 w katalogu w sekcji 4g. Raportuj

      • galeon napisał(a):

        Skoro są pytania do Marcina to na na przyczepkę zapytam o coś innego.

        Dzwonie do BOK (chodzi o nową umowę) płacę 1,5 zł niczego się nie dowiaduje, bo macie masową awarię (dziwne, że pan nie powiedział zgodnie ze szkoleniami, że aktualizacja bazy danych lub systemu) i wasze systemu łącznie z play24 nie działają.

        Czy klient powinien ponosić za taki brak usług koszt połączenia z BOK ?

        Niby to tylko 1,5 ale przy setkach klientów to już pokaźna kwota. Raportuj

  2. Bandyto3xx napisał(a):

    Huawei u8800, Huawei U8150, HTC Trophy 7, Raportuj

  3. Jacek Jacku napisał(a):

    1. HTC Trophy 7
    2, huawei U8150
    3. Huawei U8800 Raportuj

  4. Bartek napisał(a):

    HTC Trophy 7
    Huawei U8150
    Huawei U8800 Raportuj

  5. Krzysztof napisał(a):

    Link bezpośredni do katalogu http://www.playmobile.pl/pl/telefony/index.html?sRaportuj

  6. mesiasz napisał(a):

    Marcinie, można prosić o wersję PDF takiego katalogu? Ułatwi pracę… Raportuj

  7. Krystian Gościmski napisał(a):

    przepraszam że może trochę nie na temat, e w tym katalogu duzym ulatwieniem i b. fajna sprawa byłoby umieszczenie kodów QR przy polecanych przez was aplikacjach. :) Raportuj

  8. Roe napisał(a):

    "możecie znajdziecie" hehhehehe Raportuj

  9. petronela napisał(a):

    4? Raportuj

  10. Piotr Boruta napisał(a):

    no nie można zapominać o nokii N8 :-) Raportuj

  11. Maniek napisał(a):

    Jeżeli ten katalog jest dla nas to powinien być podany w pdf, żeby spokojnie można go było oglądać na komputerze.
    W obecnej formie to tylko zbiór kolorowych obrazków, bo z czytaniem nie ma nic wspólnego. Raportuj

  12. ChlopakPLAY napisał(a):

    Dzisiaj Play sobie zarobił na klientach sporo pieniędzy. Dlaczego? Ponieważ była awaria internetu. Klienci się łączyli z BOK a tam konsultanci nie udzielali informacji!
    Ja straciłem 2 zł na połączenie z BOKiem. Pierwszy raz zadzwoniłem, słuchałem te reklamy dałem na powiedziano mi "w trosce i Państwa…" i mnie rozłączyło! Potem wykonywałem 5 połączeń które nie doszły do skutki, następnie połączyłem się z konsultantem żebym płacąc 1 zł dowiedzieć się, że jest awaria sieci.
    W takim bądź razie żądam zwrotu 2zł ponieważ nie było to z mojego widzi mi się, tylko wina Play.
    Niech rekompensaty 20 smsów lub minut. Ja chcę zwrotu pieniędzy. Ciekawe jak Play to rozpatrzy.

    Co do katalogu to każdy wie jaki jest katalog telefonów Play…

    Co do mojej przesyłki którą rzekomo mi wysłano to do dzisiejszego dnia jej nie mam!!
    Proszę mi tutaj nie mówić o Poczcie Polskiej ponieważ w piątek moja była szkoła wysyłała mi listem poleconym świadectwo i do minę doszło dzisiaj. Jakoś dziwnie prezent od Play Pocztą idzie 3 tygodnie- priorytet polecony! Raportuj

  13. Monika napisał(a):

    Nie przyszło do głowy że BOK w tej sytuacji ma urwanie głowy??? i linie sa przeciążone??
    nieee skąd Play zrobił wyszukaną awarię neta po to by zarobić parę złotych na połączeniach do BOK
    Proszę zamilcz bo się kompromitujesz!!!! Raportuj

  14. marcin napisał(a):

    2 modele :
    Huawei U8150 IDEOS
    Huawei U8800 Raportuj

  15. ChlopakPLAY napisał(a):

    przepraszam Cie Moniko bardzo. Ale dlaczego to ja mam płacić 2 zł za to, że PLAY ma awarię?! Nie dzwoniłem bo mi sie nudziło tylko dzwoniłem ponieważ miałem problem. Problem był z winy Play więc dlaczego ja mam mieć doliczone do faktury za czyjeś błędy?

    Oni mogą sobie takie 10 minutowe awarie wymyślać raz w tygodniu. A kto za to zapłaci? My biedni klienci ponieważ nie mamy nic do gadania.

    Przepraszam, nie mam zamiary płacić za to, że konsultant mi powie w słuchawce "proszę Pana wina jest nasza, ponieważ jest awaria sieci w całej Polsce"
    Mnie jako klienta nie interesuje to, że Play ma mało konsultantów i nie wyrabiają się z odbieraniem połączeń ponieważ PLAYa nie intersuje to, że ja na koniec m-ca nie mam na zapłatę rachunki ponieważ wolałem to wydać np. na jedzenie. Oni mają nas gdzieś więc niech nie oczekują tego, że ktoś ich bedzie wielbił.

    Jeżeli nie dostanę tych 2 zł zwrotu to zrobię cała aferę w internecie i na wszystkich portalach łącznie z Facebookiem. To nie jest pierwszy raz gdy płace za połączenia z BOK. Ostatnio miałem podobny problem. Za połączenia z PLAYem zapłaciłem chyba z 10zł. Wina kogo była? PLAYa ponieważ sami w liście się do tego przyznali!

    Nie rozumiem jednego. Dlaczego Play pobiera opłaty za słuchanie sekretarki a nie dopiero jak połączy się z konsultantem?? Raportuj

    • Piotr Boruta napisał(a):

      hahah bez żartów, że po 10 minutach braku neta dzwonisz do operatora? ubawiłem się :-)
      Nikt Ci nie kazał dzwonić do BOA aby dowiedzieć się dlaczego Ci nie działa internet Raportuj

  16. Kwistas napisał(a):

    Naprawdę elegancja koszulka :) Funboye W3 by mnie wyśmiali za tą koszulkę, zapewne sami by sobie taką załatwili tylko z inną nazwą operatora :-D Raportuj

  17. Dejmian napisał(a):

    HTC Trophy 7
    Huawei U8150
    Huawei U8800 Raportuj

  18. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    Chłopaku: w dniu dzisiejszym dostałem paczkę z Gdańska, czas od wysłania do odbioru 4 i pół tygodnia!!!

    dostałeś numer paczki (przeciez go sobie nie wymyślili), pamiętaj iż oni zawsze mają dowód nadania paczki – a w tym przypadku to będzie musiała być wina PP
    Raportuj

  19. BORAX napisał(a):

    U mnie dziś internet z Playa śmigał dobrze ;) Raportuj

  20. MoC_elninio napisał(a):

    Mam pytanie odnośnie SE Play ponoć ten telefon zaliczy poślizg czy jako Play wiecie kiedy będzie dostępny na rynku polskim czy to wielka niewiadoma.

    Druga sprawa: kiedy pojawi sie model SE Arc?, Jeśli można wiedzieć to czy w abonamencie za 75/95zł bede musiał dopłacić więcej niż 600zł :D

    Trzecia najważniejsza kiedy rusza portal Play.pl który wykupiliście (dla mnie za bajeczną kwotę ;P)

    P.S.

    Przeniosłem numer do play z orange w piątek i nikt do mnie nie może się dodzwonić, ja mogę do wszystkich ale nikt do mnie :/ Pisze nie ma takiego numeru. Raportuj

    • Monika napisał(a):

      Wymiana karty SIM a jak to nie pomoże to trza zgłoszenie zrobić ja ostatnio miałam 2 klientów z takim problemem po przenosinach z Orange nie wiem OCB szczerze mówiąc ale im szybciej podejmiesz działania tym lepiej dla ciebie ;) Raportuj

  21. edi napisał(a):

    Nokia c6-01 Raportuj

  22. Monika napisał(a):

    Zrób aferę Twoje prawo domagać się swoich 2, 5 czy 10 złotych, ale nie pisz w taki sposób jakby ktoś zrobił awarie by wyłudzić te parę groszy… takie rzeczy się zdarzają mówią na to złosliwość rzeczy martwych np ;) u mnie w domu czasem gaśnie światło bo awaria, albo brak wody bo rura pękła ;) życie,,, ale jak widać nie dla każdego jest to do przyjęcia
    Pozdrawiam Raportuj

  23. Piotr Boruta napisał(a):

    ChlopakPLAY czy Ty może masz na imię Marcin ? Raportuj

    • ChlopakPLAY napisał(a):

      tak Marcin a co? tak, tak, tak to ja jestem autorem tekstu ktory wyslalem do calej sieci sprzedazy kiedy się zwalniałem! coś jeszcze? Raportuj

      • Monika napisał(a):

        Myślę że już wszystko jasne ;) jak się potkniesz na ulicy to powiesz że to przez Play ;) Raportuj

        • ChlopakPLAY napisał(a):

          skończ tą zbędną dyskusję nie na temat. jak masz coś do mnie to zapraszam na żywo a nie cwana jesteś za pośrednictwem bloga!

          poczytaj jaki ja jestem obiektywny na temat Play wtedy zrozumiesz po co tutaj jestem. skończyłem dyskuję! Raportuj

  24. ChlopakPLAY napisał(a):

    żarty to sobie robisz ty. a pomysl moze ze akurat zerwalo mi internet kiedy robilem bardzo cos waznego!!! mega priorytetowego. co mialem czekam nie wiadomo ile aby mi sie podlaczył sam?? kazdy normalny czlowiek robi tak jak ja.

    Ps. skup sie lepiej na opanowaniu swojego punktu sprzedazy playa poniewaz kierownictwo takim punktem cienko ci idzie!!!!!!!! Raportuj

  25. PawEŁ napisał(a):

    W moim salonie w Suchedniowie ul.Bodzentyńska 4a nie ma jeszcze tego katalogu:-( Raportuj

  26. Monika napisał(a):

    Żal… Chłopaku nie ośmieszaj się(bo to właśnie czynisz),
    widać jaka gorycz przez ciebie przemawia jak stronniczy jesteś i jak cię boli że już w Play nie pracujesz ;) Raportuj

    • ChlopakPLAY napisał(a):

      ha ha ha! chyba jesteś śmieszna kobieto. akurat ci powiem ciekawostkę jedną. po wysłaniu tego maila do całej sieci sprzedaży moja skrzynka była nie do uruchomienia przez dwa dni ponieważ każdy z punktów sprzedaży odpisał i mnie poprał że bardzo dobrze zrobiłem. dostałem może z 200 maili z gratulacjami! mało tego to co innych spotkało to dopiero jest afera w porównaniu do mojej! wiesz dokładnie jak się pracuje i wiesz na czym to polega. reszty sekretów nie zdradzajmy innym… ja gdybym był właściciel takiej firmy to bałbym się ciebie w pierwszej kolejności… inteligentni wiedzą o co chodzi…
      żałuję tylko jedno… każdy też się domyśli czego… Raportuj

  27. MoC_elninio napisał(a):

    wymieniłem sim – nic to nie dało. Zgłoszenie zrobiłem, kosztowało mnie 3zł ;PP

    BOK powiedziło że 2 tyg. mam czekać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Mój 1 kontakt z nimi ale szok!! 2 tyg nikt do mnie nie zadzwoni i muszę zmienić możliwość przelewów. Porażka :/… No nic podejrzewam że to nie tylko Playa wina tylko pomarańcza :/ Ale fakt faktem BOK działa wiecie jak :). Jeszcze jak byłem w Erze 4 lata temu (wtedy przeszedłem do Play), mieli szybszy sposób reagowania. Nie wiem jak w playu to zrobią ale mam netie bo jest tańsza niż TP i widać w przeciągu roku niesamowitą poprawe.

    Nie obraźcie się ale BOK działa na podobnym poziomie jak BOK w telewizji "N". Co do usług tu i tu jestem zadowolony ale co do obsługi klienta przez telefon to tragedia.

    P.S.
    Jak mam abo ile kosztuje rozmowa z BOK?
    Szukam i szukam ale nie mogę znaleźć z Fresha wiem że 1,5zł a w Abo miało być inaczej ponoć… Raportuj

    • ChlopakPLAY napisał(a):

      1zł i nic się nie dowiesz!!!! moim zdaniem jeżeli klient dzwoni do BOK PLAY i wina jest po stronie Play powinno klientowi zwrócić się to 1zł a nie dawać pakiet 30 min. jak ich i tak nie wykorzystam… ale 1 zł do rachunku mam! Raportuj

    • Klient Fresha napisał(a):

      Dzwonienie do Bok nie ma sensu, bo zainkasują złotówkę a i tak nic nie załatwią.
      Zgłoszenie zrób przez Play24, jeśli w ciągu kilku dni nic z tym nie zrobią to nękaj Play4you. Raportuj

  28. ChlopakPLAY napisał(a):

    dokładnie o tym pisze poniżej!!! pieniądze od ludzi wyciągają i tyle! albo konsultantowi sie nie chce gadać to mówi " halo halo halo" i po halo Cie rozłącza a na konto P4 musisz zapłacić 1 zł!!!

    ja nie powinienem płacić 1zł dlatego, że play ma awarie. jak ma to ma, ja nie muszę z mojego portfela za to płacić i tyle. Galeon, Piotr Bortua na komentarzy stwierdził iż uśmiał się iż zadzwoniłem do BOK w celu zapytania się dlaczego nie mam awarii.. Raportuj

  29. jahu napisał(a):

    UFff skończyłem
    LG GT505
    Nokia 5000
    Nokia 5330
    Nokia 5310
    Nokia 5330
    Nokia 5228
    Sony Ericsson W395
    Sony Ericsson W508
    Sony Ericsson W705
    Samsung I7110
    LG GB102
    LG GB220
    LG KP260
    Motorola VE538
    Nokia 1616
    Nokia 1680
    Nokia 3720
    Nokia 6600 Fold
    Nokia 6710 Navigator
    Nokia 7210 Supernova
    Nokia 7510 Supernova
    Nokia 7610 Supernova
    Samsung C3050
    Samsung E1070
    Samsung E1100
    Samsung E1120
    Samsung E2100
    Samsung S3110
    Samsung S5050
    Sony Ericsson G705
    SonyEricsson K770i
    Sony Ericsson S312
    Sony Ericsson W205
    Maxcom MM500BB
    Samsung Duoz C6112
    Według mnie aż tyle telefonów nie było w ofercie play. Raportuj

  30. ChlopakPLAY napisał(a):

    boli to mnie to, że są konsultanci którzy siedzą cicho i nic nie gadają bo się boją! ja byłem pierwszym konsultantem który zrobił to oficjalnie podpisując się imieniem i nazwiskiem! nawet gdyby mi P4 wystosowało proces sądowy to wiesz gdzie to mam? niech się cieszą że afery w Uwadze nie zrobiłem bo mogłem, szkoda by tylko było innych których podałbym na świadków bo prędzej czy później z prawdą którą by powiedzieli zostali by zwolnieni! Raportuj

    • Monika napisał(a):

      Ale ja nie neguję Twych racji!!!! nie zauważyłeś???? Nie wypowiadam się! nie znam sprawy! chodzi o to by być sprawiedliwym w pewnych kwestiach i tyle a nie wieszać psy za coś na co nikt nie ma wpływu … nikt nie chciał cie naciągać na 2 złote i dobrze o tym wiesz… Na temat reszty nie można wypowiadać się na forum… nie jest to odpowiednie miejsce. Raportuj

  31. Piotr Boruta napisał(a):

    A skąd wiesz jak mi idzie? Jeżeli szło by mi słabo to już dawno bym nie pracował ponieważ ja w przeciwieństwie do Ciebie dostaję plan/cel/ zadanie i go realizuję bo to się nazywa profesjonalne podejście do pracy. Troszkę podrośniesz to porozmawiamy o tych sprawach Raportuj

  32. klient wrrrr napisał(a):

    Marcin co to za awaria sieci?" w salonach nie dzialaja systemy sprzedazowe w BOA to samo, nie mozna doladowac konta bo odpowiedz sieci nie rozpoznana, strona play tez nie dyszy chyba ze zalapie co jakis czas? czemu nie informujecie o awarii? internet play tez ledwo zyje Raportuj

  33. Kamil napisał(a):

    Witam, ja mam pytanie o której godzinie jest przewidywane ponowne włączenie systemu? Raportuj

  34. Łukasz napisał(a):

    Niestety w ofercie nie znalazły się 3 telefony: HTC Trophy 7, Huawei U8150, Huawei U8800. Raportuj

  35. ChlopakPLAY napisał(a):

    nie martw sie wiem. mysle ze o realizacji planow sprzedazowych nie mamy o czym rozmawiac… jak bedziesz mial takie jak ja chociaz w 30% to wtetdy moze wyraze chec na rozmowe! Raportuj

    • Piotr Boruta napisał(a):

      tak na pewno znasz plan i jego realizację każdego salonu w Polsce. Pamiętaj ocena salonu to nie tylko ilość podpisanych umów ! To także realizacja celów i priorytetów firmy a z tego co pamiętam Ty miałeś z tym duże problemy (zresztą sam o tym pisałeś w mailu do wszystkich). Raportuj

  36. ChlopakPLAY napisał(a):

    sory ale to nie ja zszedł na temat rozmowy o pracy tylko wy!
    mi pobrano 2zł z winy play a nie mojej i o tym pisze na blogu poniewaz jestem obiketywny. nie bede zachwalal sieci ktora nie zawsze funkcjonuje dobrze. robia tak tylko ci co liżą… zeby dostac koszulke. ja jestem obiektywny. stracilem pieniądze? moja wina ze siec nie działa? dziękuje. Raportuj

  37. Mariusz napisał(a):

    co sie dzieje z BOK ??? dzwonie juz 6 razy i za kazdym razem mi pobiera 1.50 zl a nie ma rozmowy !!! kto mi zwroci za to pieniadze ??? prosze o pilna odpowiedz ??? Raportuj

    • ChlopakPLAY napisał(a):

      Nooo mi właśnie też pieniądze wzięło! Pan Boruta który jest dzisiaj na blogu mi napisał coś w tym stylu " a kto dzwoni po 10 minutach awarii, aż się z Ciebie uśmiałem"…

      Ja mogę zadzwonić w ciągu minuty jak coś nie działa. Nie moja wina to powinni zwrócić pieniądze! Raportuj

      • Kondek napisał(a):

        Ta, a jak mają awarię to nawałnica klientów, którzy po 2 minutach od rozpoczęcia awarii już wydzwaniają na pewno polepsza sprawę. Jak coś nie działa to na pewno o tym wiedzą i przypominać im 7 razy nie trzeba, na pewno naprawiają :) A opłaty właśnie pewnie po to są, żeby nie wydzwaniać jak tylko sms nie można wysłać. Ja dziś nie mogłem się dodzwonić do dziewczyny i się po prostu domyśliłem, że coś nie działa i jakoś obyło się bez gnębienia BOK :)
        Nie dziwię się więc, że się uśmiał, bo mnie też to śmieszy, że od razu panika i dzwonić dzwonić dzwonić, a potem jeszcze marudzić, że się zapłaciło. To jak stare babcie w pociągach, 10km do stacji a te już stoją nadgorliwie przy drzwiach zamiast usiąść na tyłku i poczekać te 15 minut, po co, trzeba już wstać i czekać przy drzwiach :) Raportuj

        • ChlopakPLAY napisał(a):

          nie no pewnie. przedsiębiorca który ma kilkanaście telefonów w u operatora, zawiesza swoja prace na godzinę, tracąc przy tym pieniądze, musi się DOMYŚLEĆ iż Play ma awarię i musi się z tym pogodzić! Proszę Cię! Raportuj

  38. Karlos20 napisał(a):

    *111# – nie działa… WRONG CUSTOMER RESPONSE
    Raportuj

    • Mokro w majtach napisał(a):

      A to niespodzianka. Najpierw nie działało, bodajże przez większość stycznia, potem chwilę podziałało i znowu nie działa. Raportuj

  39. MoC_elninio napisał(a):

    Może przerabiają www na play.pl ;), bo strona playa za dobrze nie działa :/ Raportuj

  40. Piotr Boruta napisał(a):

    Nie dzwoń przez jakiś czas. Jest chyba jakaś duża awaria bo kilka systemów ma problem ze stabilnością. Raportuj

    • ChlopakPLAY napisał(a):

      no pewnie, że tak. najlepiej w ogóle się nie odzywać! niech pieniądze dalej biorą nam… przykład prawie 10zł Mariusza! Raportuj

  41. Karlos20 napisał(a):

    Możliwe… Ale takiej akcji, że wszystko się sypnęło, nie było… Raportuj

  42. MoC_elninio napisał(a):

    nie było ale jest – byle było na nowej lepiej ;), może dlatego mam problem z przejście orange => play ;] Raportuj

  43. ChlopakPLAY napisał(a):

    widzę, że masz problemy z rozumieniem tekstu… jak ja miałem problemy ze sprzedażą i to co pisze tzn., że już całkowicie nie masz o nim pojęcia.
    Poza tym nie jest blog o pracownikach Play i skończ tą zbędną dyskusję i przemądrzanie się! Wsjo! Raportuj

  44. ChlopakPLAY napisał(a):

    właśnie zrobiłem. nie pisałbym o tym gdyby zdarzyło mi się to pierwszy raz… ale straciłem już trochę pieniędzy właśnie w takich sytuacjach i postanowiłem to opisać!
    Play jeżeli jest jego wina, powinien oddać pieniądze, mi nie oddali pomimo kilkunastu zgłoszeń!
    Dziękuje im za rekompensatę, ja chcę zwrot 2 zł! Reszty już pewnie i tak nie odzyskam! Raportuj

  45. iga napisał(a):

    Ja proponuję żeby osoby które mają problem z netem w Play przeszły do neostrady t.p. ;0) będą mogły dzwonić do BOK i dzwonić i dzwonić.. dzwonić..dzwonić.. i suszyć godzinami głowę osobom na linii… i co najlepsze NIC za to nie zapłacą : ) Raportuj

  46. ChlopakPLAY napisał(a):

    Play przechodzi na play.pl sprawdźcie sami :))) http://www.play.pl kiedyś było co innego teraz już jest oficjalna strona :) pewnie po północy będzie. ja i tak dla szybkości piszę p4.pl i nie muszę więcej pisać ;-) Raportuj

  47. ChlopakPLAY napisał(a):

    Coś czuje, że Play dostanie znów Głuchy Telefon. Zmieniają sobie systemy mają gdzieś ludzi którzy dzwonią do BOK PLAY.
    W takim bądź razie powinni w ogóle uniemożliwić klientom połączenie z BOK PLAY aby ludziom nie zjadało pieniędzy! Raportuj

  48. ChlopakPLAY napisał(a):

    Człowieku o czym Ty w ogóle piszesz! Play zmienia sobie systemy albo Bóg wie co, ludzie tracą pieniądze. A Ty nam piszesz "po co dzwonicie, nie wiecie ile kosztuje"
    Skoro jest problem to się dzwoni i tyle! Ty masz to gdzieś bo Ciebie sprawa nie dotyczy! Ale nie wiem czy wiesz ile ludzi dzisiaj straciło swoje pieniądze! Myślę, że gdyby wiedzieli gdzie można to opisać to masz kompromitacje 100%!
    Zresztą wystarczy popatrzeć na komentarze innych którzy stracili pieniądze!

    Piszę to po to, bo Play nigdy nie jest przygotowany do "czegoś" nigdy! Sam o tym powinieneś dobrze wiedzieć. Nigdy nie znałem tak nieobiektywnej opinii. Tak bardzo Ci zależy na spotkaniu z Marcinem za te komentarze? A może chcesz premie od RTM. Wiem jedno!! Premii nie dostaniesz, na nową ścieżkę kariery nie masz co liczyć i w ogóle nie masz na co liczyć! Raportuj

    • Piotr Boruta napisał(a):

      Haha Marcina znam od wielu lat i nie muszę spotykać się z nim w "nagrodę" za komentarze.
      Ty już nie jesteś pracownikiem więc komentowanie ścieżki kariery zostaw dla siebie – bo ona Ciebie już nie dotyczy. Raportuj

  49. Prezes napisał(a):

    Pisałem wczoraj o moich problemach z pocztą głosową, ten bok to porażka totalna- głupia wredna baba mówi że nie moge pomóc bo niejest pan zarejstrowany i Raportuj

  50. Mokro w majtach napisał(a):

    Znajomi dzisiaj postanowili, że nie przedłużą umowy z abonamentowym Play Online z powodu fatalnej jakości i częstszego nie działania niż działania. Powiedzieli "Nigdy więcej". Raportuj

  51. pemose napisał(a):

    a po kiego wy dzwonicie do BOK ??? Checie dowiedzieć się cz nastepnego dnia spadnie wam cegła na głowe czy rozjedzie auto ???? Ja mam 4 lata tel. w Play i mozę do BOK dzwoniłem 2 razy ! Jak potrzebujesz sobie z kimś pogadać to włącz sobie w gps joanne z nią sobie porajcasz :D :D :D Raportuj

    • ChlopakPLAY napisał(a):

      Joanne mogę mieć zaraz… Zadzwonię :)

      Dzwoniłem do BOK ponieważ nie działał mi internet a robiłem coś bardzo ważnego więc chciałem się zpaytać o co chodzi, że nagle nie mam internetu i nie wiem co się dzieje. Odczekałem 5 minut i dopiero zadzwoniłem. Problem w tym iż połączyłem się a konsultant sie nie odedzwał. Ja tym samym straciłem pieniądze… i powiem Ci nie jest to pierwszy raz. Raportuj

  52. Mokro w majtach napisał(a):

    Nic nowego. Adres zmieniają od lutego a obecną stronę widzę od około miesiąca. Raportuj

  53. Mokro w majtach napisał(a):

    Ale przynajmniej zwykle działa a i BOK lepszej jakości. O największym konkurencie TP – Netii, też mogę powiedzieć, że działa, ale jakość BOK porównywalna z Play. Raportuj

  54. Krzysztof napisał(a):

    To nie ma nic wspólnego z przepięciem domeny czy migracji treści z playmobile.pl na play.pl Raportuj

  55. xyz napisał(a):

    ale jednak trzeba przyznać racje że z tym płaceniem to przesada. Skoro są skargi, to niech będzie za darmo, Konslutantom po pensji i może zaczną pracować :p . Orange może i ma lipne oferty ale BOK(przynajmniej moim zdaniem) dobry no i przedewszystkim darmowy. Do pomarańczowych to dzwoniłem i gadałem jak z prawdziwym przyjacielem, kiedy nie zadzwoniłem odbierali, zawsze interesowało ich co u mnie, a w play raz gdy było mi to potrzebne przez cały dzień nie dało się dodzwonić. Raportuj

    • Wasz klient napisał(a):

      Nie wiem co żeście się uczepili tej opłaty za Bok, przecież w w3 też jest opłata i w Bok tez zazwyczaj nie można załatwić. Raportuj

    • ChlopakPLAY napisał(a):

      Odpowiedź jest prosta! Powinno się płacić za połączenie z konsultantem a nie za wysłuchanie sekretarki o nowych promocjach! Jeżeli to konsultant się rozłączy, wtetdy skraga i rozmowy są nagrywane i wtetdy wiadomo kogo wina czy Play sie rozłaczył czy nie. Jezeli za samo połaczenia, nie powinno byc oplaty i tyle! Raportuj

      • Karlos20 napisał(a):

        Połączenie z obsługą techniczną i komunikaty automatu-baby z *500 lub chłopa (*600) powinny być DARMOWE !!!
        4 lata temu, jak PLAY startował, BOK było darmowe :) Raportuj

  56. Kondek napisał(a):

    Sam sobie zaprzeczasz. Skoro przestał działać internet to samo w sobie oznacza to, że jest awaria, prawda? Więc po co dzwoniłeś? Przecież ponoć jesteś inteligentny, a dla mnie jak coś nie działa to daje mi do myślenia "O kurde, awaria jakaś, poczekam". Nie domyśliłeś się, zadzwoniłeś. Regulamin BOK znasz. TY dzwonisz, a nie oni do Ciebie. Każde połączenie tam wykonywane jest przez CIEBIE – to Ty masz sprawę. Miałeś sprawę, wyjaśnili Ci, że jest awaria – proste, swoje zadanie spełnili :) Raportuj

    • ChlopakPLAY napisał(a):

      Mi nie chodzi o to, ze zadzwonilem i konsultant mi powiedzial, ze jest awaria. Tylko dzwoni sie do BOK słucha się sekretarki i Cie wyłącza. 1zł zjadło? Sorry mam płącić za to słucham reklam Playa? Czy za to iż konsultant udzieli mi informacji? Nie masz racji! Gdybyś stracił 10zł na połaczenia inaczej byś pisał.
      To że mi nie działa Play Online nie znaczy ze musze wiedziec iż jest awaria również na Boku! Raportuj

  57. Piotr Boruta napisał(a):

    a za co mają Ci zwrócić pieniądze? Regulamin świadczenia usług mówi jasno : koszt połączenia z BOA to 1zł niezależnie czy to wina Play czy Klienta.
    Brawo Kondek za celne uwagi.
    Jak nagle wszyscy zaczynają dzwonić to wtedy system sobie nie daje rady. Więc lepiej chwilę odczekać a dopiero po jakimś czasie jeżeli nie ma poprawy zgłosić sprawę. Raportuj

    • ChlopakPLAY napisał(a):

      no pewnie! ludzi prości którzy nie wchodzą na blogplay.pl pierw za nim zadzwonią do BOK Play muszą wejść w regulamin sprawdzić i pomyśleć "dzownić czy nie dzwonić"… nie pisz już bo nie wierze! Raportuj

      • Konrad Osman napisał(a):

        Ja chciałbym zauważyć, że jak podpisujesz umowę to akceptujesz regulamin świadczenia usług, na podstawie którego masz świadczone usługi. Ja o awarii nigdzie nie przeczytałem, domyśliłem się, bo jestem po prostu wyrozumiałym klientem i nie muszę z każdą sprawą dzwonić do BOK. Jak nie działa to wiem, że niebawem naprawią, bo sami w tym mają interes, proste. Raportuj

  58. naye666 napisał(a):

    Sorka ale chłopakPlay ma rację, zrobiłem reklamację w BOK na niedziałający kod wyłączający usługę, nie rozpatrzyli reklamacji w terminie a na play24 info w zgłoszeniach by zadzwonić do nich i uzupełnić informację, po miesiącu odczytałem taką informację bo nikt nie dzwonił, 3 razy dzwoniłem , później jeszcze dodatkowo 3 razy bo coś tam nie wiedzieli co zrobić i co? po 2 miesiącach info, że reklamacja pozytywna ale nie mają podstaw do zwrotu połączeń do BOK, no żenada. Raportuj

    • ChlopakPLAY napisał(a):

      nie martw sie. mi powiedzieli ze pakiet wylaczyli a okazalo sie ze placilem 15zł. oczywiscie reklamacja nie uznana. konsultantowi zwroicili uwage, a mi dali… 20 sms do wszystkich. po co mi te 20 smsów? ja nie chce placic 15zł i tyle! Raportuj

      • Karlos20 napisał(a):

        Lepiej mieć fona na kartę, wie się wtedy, za co się płaci, a za co nie. Raportuj

        • Maniek napisał(a):

          Ja was czytam to wychodzi na to, że abo w play to same kłopoty, droga przez mękę i … nieprzespane noce, bo Youtube nie da rady pooglądać.. :P

          Dodam, że lepiej mieć fona na kartę niezarejestrowanego.
          Problemów z bokiem nie ma wtedy żadnych, bo się do nich nie dzwoni
          Polecam. :P Raportuj

  59. maciek napisał(a):

    no ja rowniez mialem problem okolo 17 zrywal polaczenie i poyem nie mogl uwierzytelnic natomiast wczoraj tez taka sytuacja miala miejsce okolo godziny 11 do okolo 15 moze i dalej myslalem ze mnie szlak trafi Raportuj

    • ChlopakPLAY napisał(a):

      dokladnie mialem to samo. wiec zadzwonilem do BOK. kazdy by tak zrobil. ja nie musze sie domyslac iz jest awaria. nie dziala –> dzwonie! ale dlaczego mam placic za to ze dzwonie i jest wina play. rozumiem gdyby byla to moja wina, cos sie stalo z laptopem… wtetdy bym sie nie upomnial o to 2 zł! ale to nie pierwszy raz mi sie tak zdarzylo! Raportuj

  60. ChlopakPLAY napisał(a):

    a może, może. dawno spr. play.pl Raportuj

  61. Karlos20 napisał(a):

    Czasami są te awarie, które nie dotyczą wszystkich numerów Play Raportuj

  62. ChlopakPLAY napisał(a):

    Przyznaję Ci racje. Ale nie każdy jest w stanie być już wyrozumiały jeżeli dzieje Ci się to codziennie. Codziennie masz jakieś problemy z Play Online!
    Byłem wyrozumiały raz, dwa, trzy, cztery! Koniec! Raportuj

    • PeeN napisał(a):

      Ty jesteś jakiś pechowiec. Nie wychodzi lepiej z domu. Dziwi mnie to bo ja miałem raz problem na dwa lata, który z reszta rozwiązał się sam po 15 min bez wydzwaniania do bok Raportuj

  63. Kamil napisał(a):

    Chodziło mi o NASA ale już chodzi ;)
    Raportuj

  64. ChlopakPLAY napisał(a):

    dokladnie ciebie popieram! to powinno byc darmowe! dziekuje za promocji ktore wyslucham…
    nie polacze sie z konsultantem nie place- proste jak…
    a jezeli konsultant sam sie rozlaczy no to juz wiadomo! Raportuj

    • Karlos20 napisał(a):

      Trochę Tobie współczuję za sporo problemów z Play'em. Ja na początku oferty na kartę po rezygnacji z LP MNP 1 zł miałem trochę kłopotów, ale minęły i jestem naprawdę zadowolony, no i korzystam z extra warunków, które nie ma mi żaden abonament. A zgłoszenia to tylko na PLAY24 (przez WWW), lub pomoc w salonie, bo na *500 nie mam po co dzwonić, jak nie zdarzają mi się kłopoty… Play to sieć dla cierpliwych – inna telefonia komórkowa (DOSŁOWNIE) Raportuj

  65. ChlopakPLAY napisał(a):

    dokladnie! kiedy widza, ze masa ludzi dzwoni to powinni wogole nie da sie klinetom polaczyc zeby nie placicli za polaczenie 1 zl lub 1,5 i dac kompunikat "Szanowni Panstwo. W tym momencie trwa konserwacja systemow. Prosimy o polaczenie za kilka minut. Polaczenie to jest bezplatne" Wszystko bylo by ok. Raportuj

  66. ChlopakPLAY napisał(a):

    ja żałuję ze wziełem Play Online All Inclusive! Codziennie standardowo o polnocy zrywa mi polaczenie. nie wspomne juz o tym ze co kilka kilomibot w "darmowym nocnym transferze" mi polaczenie zrywa. pomyslcie jak fajnie sie oglada filmy na youtubie. ogladasz kilka minut i potem znow musisz dac enter i ponownie bufrowac poniewaz ci zerwalo polaczenie. nikt ci nie pomorze. konsultanci bok osylaja do punktow wymienic karte albo co najlepsze. kaza aktualizowac modem ktory kupilem 3 tygodnie temu! po co? czy play nie aktualizacji?? sprzedaje stare modele? malo tego aktualizacji nie ma na stronie a jak sie pojdzie do punktu sprzedazy to oni nie wiedza o co w ogole chodzi. przyklad? Tesco Gdynia, Real Wzgorze, Gdynia, Empik Gl. Gdansk, ile jeszcze wymienic? mam modem oddac do naprawy? dzwonie do kilkunastu salonow, modemow zastepczych nie ma! nie wiadomo kiedy beda… reklamacja trwa do 14, ale za abonament musisz placic. nie wazne ze to wina modemu!!!! gdzie tutaj jest sprawiedliwosc? Raportuj

  67. Konrad Osman napisał(a):

    To napisz reklamację, to kto się rozłącza chyba jakoś pewnie mogą sprawdzić, jak wyjdzie na to, że jakiś obibok nie chciał rozmawiać i się rozłączał to pewnie będzie zasadne :) Raportuj

    • ChlopakPLAY napisał(a):

      Konrad gdyby tak właśnie było jaki piszesz to było by extra! Problem w tym, że oni nie dają tej 1zł za każde połączenie tylko dają pakiet 30 minut. Tylko tak naprawdę po co mi ten pakiet skoro ja nawet to co mam w abonamencie nie wykorzystuje? Tutaj złotówka, tutaj złotówka i leci! Miałem problem z Play ONline w Grudniu. Mój wydatek na Play to ok. 100zł ! Karta Play Online, Play fresh darmowy internet, doładowania, połączenia do BOKu, paliwo do punktu sprzedaży! I odpisali mi, że to ich wina i przepraszają. Wiesz co mi dali? 1GB limitu którego i tak nie dostałem ponieważ trzeba wykorzystać obecny limit który się ma! Śmiech na sali! Raportuj

  68. Jacek Jacku napisał(a):

    wszystko albo na życzenie, albo już wycofane. Raportuj

  69. jacwis11 napisał(a):

    fajnie ale już go tydzień temu miałem….. Raportuj

  70. jahu napisał(a):

    W katalaogu jest ponad 100 telefonów. Większość wycofane albo na życzenie. Ale te które zapisałem nie były w ofercie. Raportuj

  71. jahu napisał(a):

    Zrobiłeś tak jak ci mówiłem czy dalej będziesz narzekał ? Raportuj

  72. lukasznt napisał(a):

    Witam
    Potrzebuję pomocy mój numer zgłoszenia w PLAY24 to 28761933
    Dnia 5.03.2011 przedłużyłem umowę na internet. Po paru dniach przywiózł kurier modem oraz aneks. po rozpakowaniu już w domu przesyłki okazało się że modem nie obsługuje 4G.( zamawiałem modem z 4G) Zadzwoniłem do biura obsługi w celu wyjaśnienia sprawy modemu. Zostałem poinformowany że mam odesłać modem oraz aneks umowy. Miałem także napisać ( co też uczyniłem )prośbę o anulowanie umowy. Dnia 14.03.2010 otrzymali moją paczkę ( sprawdziłem po nr listu przewozowego ). Co mam dalej robić? Czy mogę podpisać nowy aneks? Muszę to zrobić przez telefon ? Czy mogę iść do salonu podpisać aneks?
    Proszę o szybką odpowiedź Raportuj

  73. […] Na stronie Play pojawił się katalog telefonów na wiosnę 2011 roku. Znajdziecie w nim wszystkie modele, które będą dostępne w ofercie operatora. Jesteście ciekawi o jakich nowościach mowa? źródło: BLOGPLAY […]Raportuj

  74. Dayvid napisał(a):

    A czy będzie u Was SE Pro? Raportuj

  75. Hakerrrrrrr napisał(a):

    Jak rezygnowałem z abonamentu i przechodziłem na kartę to dzwoniono do mnie chyba 5 razy dlaczego i jaką to mają wspaniałą dla mnie ofertę. Wiadomo, chodzi tylko o kasę, ale człowiek myślał że jest ważny. A teraz apeluję od 2 tygodni jako klient Play o usunięcie tego obrzydliwego loga/baneru tych 3 osób z wąsami i nic. Jak coś mnie do siebie zniechęca to odchodzę i później nie ma przebacz. Odejdę z Play jeżeli jutro nie zniknie ten baner na głównej. Raportuj

  76. Maniek napisał(a):

    Teraz odsyłają na płatną infolinię w TPSA . Chyba 801505505 Raportuj

  77. naye666 napisał(a):

    Hehe. Niestety administracji Nie wziął drugiej części wypowiedzi…. mówi o głupie pracowników plany, gdy opierają sie na ustawie której sami Nie znają…. mówią ze Nie mają określonego czasu.na odpowiedź reklamacyjna a jak podaje im dokładny punkt Ktory mówi ze mają 30 dni to zdarza płytą i odsyłają do sądu LOL… dobrze ze rzecznik sie juz ta sprawa zajął. Nie lubie jak robią ludzi w debla. Raportuj

  78. Maniek napisał(a):

    To się zarejestruj. Ma rację. Raportuj

  79. jahu napisał(a):

    Szukałem ich wpisując nazwy do wyszukiwarki na blogu. Sprawdzić tego wszystkiego nie ma jak. Ale metale że większości nie było oczywiście z tych co podałem. Raportuj

  80. Maniek napisał(a):

    Muszę z zgodzić,e pobieranie opłaty za wysłuchiwanie reklam jest niedopuszczalne.
    Dopiero za połączenie z człowiekiem, a nie maszyną powinno się płacić.
    Przerwana rozmowa nie powinna być rozliczana.
    Raportuj

  81. ChlopakPLAY napisał(a):

    Uwaga! Standardowo internet najszybciej rozwijającej się sieci w Polsce padł!!! Jest północ i internet "4G" pooooszedł!!! Dzisiaj do 4:00 rano oglądam filmy. ZDam relacje ile razy mi go przerwie. Stanwiam na ok 30 razy przerwany :) Raportuj

  82. mlody napisał(a):

    panie gruszka! kiedy bedzie galaxy s2 bo chce kupic od lutego a nie ma i nie ma:/ Raportuj

  83. Klient Fresha napisał(a):

    Taaa.
    Jak bym miał takie podejście jak tutaj co poniektórzy tu musiał bym zrezygnować z internetu kablowego.
    Kilka dni temu modem się zresetował i chyba przez 30 minut nie było internetu… coś strasznego! Raportuj

  84. konkurs alternatywny napisał(a):

    Niestety wyglada to na odwracanie kota ogonem. Zamiast wstydzic sie ze katalog wprowadza w blad to przy oglaszaniu nowego katalogu dawac konkurs w stylu: na jaki telefon was nabralismy.
    Mam propozycje nowego konkursu:
    Jakie telefony sa fikcyjne tym razem w nowym katalogu? Prosze o odpowiedz na pytanie. Raportuj

  85. ciekawy napisał(a):

    PYTANIE: czyli rozumiem ze o huawei u8800 nalezy juz zapomniec w Play? Raportuj

  86. Pecet86 napisał(a):

    Jako że jest to mój pierwszy komentarz witam wszystkich komentujących ;) i od razu chciałbym ChłopakuPlay wyjaśnić jedną rzecz a raczej przedstawić mój punkt widzenia, bezpłatna infolinia to nie tylko problem konsultantów tam pracujących, ale także powód często przeciążonych sieci i morderca dla szarych komórek abonentów. W jednej z sieci sam pracowałem na słuchawkach i wiem, że ponad 60% rozmów była nie na tematy związane z opem lub dotyczyła spraw z którymi powinien sobie poradzić każdy człowiek z IQ wyższym od płyty chodnikowej a "na górze" cały czas trwały rozmowy na temat wprowadzenia opłaty za połączenie z infolinią, tak się nie stało jedynie dlatego, że sieć już i tak miała kiepską opinię i nie chcieli jeszcze dolewać oliwy do ognia. Wiem, że po to jest infolinia żeby na nią dzwonić, ale operator który wprowadza opłatę nie kieruje się chęcią zysku jak Ty twierdzisz, ale po to, żeby wyeliminować osoby które co 5 minut dzwonią i pytają np. "jaka jest pogoda w mieście do którego się dodzwoniłem?" albo z nudów chcą porozmawiać o polityce krajów dalekiego wschodu wplatając w rozmowę pytania dotyczące np. oferty, żeby konsultant nie mógł się z nim rozłączyć z powodu rozmowy nie na temat dotyczący firmy. Pracownik (wg. standardów i instrukcji) ma bardzo ograniczone możliwości przerwania takiej rozmowy, bo grozi za to niska ocena od rozmówcy (a ma ona wpływ na wysokość premii) który nie ocenia wiedzy czy kompetencji, ale daje najniższą ocenę bo konsultant nie dał mu się wygadać. Czas, kasa i nerwy pracownika przez takich abonentów są bez sensu nadwyrężane i opłata za połączenie jak na razie jest jedynym skutecznym sposobem. Jeśli chodzi o awarie to rozumiem, że po to podpisałeś umowę i opłacasz regularnie ciężko zarobionymi pieniędzmi faktury za neta, żeby z niego korzystać, ale też Ty zrozum, że są przypadki w których wina nie jest ani po stronie opa ani po Twojej, że usługa jest niedostępna. Nikt nie zakłada firmy po to, żeby robić na złość swoim chlebodawcą. Więcej zrozumienia i nie szukaj od razu w tym spisku, celowych czy złośliwych działań operatora. Przy kolejnym podpisywaniu umowy zastanów się czy bardziej zależy Ci na najtańszej ofercie młodej firmy która ma czasem problemy techniczne i przypadkowe awarie czy na droższej ofercie od firmy z większym stażem-który często nie świadczy o jakości usługi i częstotliwości przerw w jej działaniu. Pozdro ;) Raportuj

  87. tomek napisał(a):

    witam. mam proble. przeniosłem numer do play, lecz gdy próbuje go do konta play24 pokazuje mi ze ten numer nie jest w play ;/ co mam zrobic ? Raportuj

  88. MoC_elninio napisał(a):

    OK po części się zfadzam że usługodawcy mogli by we własnym zakresie wiele rzeczy zrobić i nie dzwonić do BOK, ludzie młodzi to raczej korzystają z e-maila mało dzwonią lub jak dzwonią to coś wiedzą. Mam kilka znajomych starszych po 60 gdzie Play Fresh jest idealnym rozwiazaniem 50zł na 7 miesiecy dla nich to aż za dużo czasami. Dlatego gdy są sami wdomu, nudzi im się lub mają najdrobniejszy problem dzwonią… wiem to z autopsji.

    Tutaj trzeba rozróżnić pewne sprawy. Ja do BOK dzwoniłem gdy miałem tylko problem który nie umiałem rozwiązać a w bok-u też w sumie nie umieli więc lepiej nie dzwonić :D. Raportuj

  89. Xtremeq napisał(a):

    HTC Trophy 7, Huawei U8150, Huawei U8800, Nokia N8, NOkia C6-01 Raportuj

  90. Jacek Jacku napisał(a):

    idź do salonu, zobacz czy możesz podpisać umowę. zapewne masz blokadę na koncie, więc poproś konsultanta z salonu, żeby to kontrolował i dał znać, jak będziesz mieć możliwość podpisania aneksu. Raportuj

  91. Adrian napisał(a):

    Hej Hej! Mam bardzo ważne pytanie. Na kiedy jest planowana premiera nowych telefonów HTC w Play. Szczególnie modele Desire S i Incredible S. Czy mam szanse dostać jakąkolwiek odpowiedź? Raportuj

  92. Przemek napisał(a):

    Według mnie porównując poprzedni katalog do obecnego to ja bym wymienił 3 (trzy) modele telefonów:

    Huawei U8150
    Huawei U8800
    HTC TROPHY 7 (nie mylić z HTC HD 7)

    Mam nadzieję, że dobrze :)Raportuj

  93. mesiasz napisał(a):

    gościu, Play nie jest firmą… Raportuj

  94. ChlopakPLAY napisał(a):

    P4, Netia Mobile to była jedna i ta sama firma tylko, że zmienili nazwę. Raportuj

  95. michael_dee napisał(a):

    Brakuje mi w tej ofercie jeszcze dwóch, ciekawych modeli: Sony Ericsson Xperia Pro i Sony Ericsson Xperia Neo. Mam nadzieję, że oferta zostanie z czasem uzupełniona o te modele. Raportuj

  96. pawcio napisał(a):

    1. HTC Trophy 7
    2, huawei U8150
    3. Huawei U8800 Raportuj

  97. harlock napisał(a):

    Czy katalog można pobrać w pdf-ie? Jeżeli nie, to dałoby radę wrzucić?Raportuj

  98. kiedy napisał(a):

    kiedy wersja pdf? Raportuj

  99. Adrian Kołodziejczyk napisał(a):

    Konkurs zakończony? Jak nie to jutro w pracy obczaję stary katalog :] Raportuj

  100. Konrad Osman napisał(a):

    Dopiero w UK były zamówienia na niego.. Ja stawiam na Boże Narodzenie 2011 w Polsce :) Raportuj

  101. Konrad Osman napisał(a):

    I to jest argument na który nie wpadłem. Zapomniałem o ludziach, którzy wydzwaniają z nudów na infolinię, bo np. krzyżówki nie potrafią rozwiązać. No to ChłopakPlay ma chyba już wyjaśnione i powinien skończyć się ośmieszać grożeniem, że podał Play do UOKiK :) Raportuj

  102. jacwis11 napisał(a):

    kiedy wyniki? Raportuj

  103. Natalia Szostek napisał(a):

    HTC Trophy 7
    Huawei U8150
    Huawei U8800
    NOkia C6-01 Raportuj

  104. Jarek napisał(a):

    HTC Trophy 7
    Huawei U8150
    Huawei U8800 Raportuj

  105. PeeN napisał(a):

    Jaja sobie robisz? Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty