Blackberry w PLAY – największa kampania reklamowa BB w Polsce

Ten wpis jest starszy niż dwa lata. Zawarte w nim informacje mogą nie być już aktualne.

Poniżej spoty reklamowe, oraz kampania prasowa i outdoor.

Spot BlackBerry All Inclusive postpaid

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QXVWIJQunbc[/youtube]

 

Spot BlackBerry w PLAY FRESH

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tdGuCLdM82M[/youtube]

 

Spot BlackBerry w PLAY dla Firm
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2tYTMrnRMRk[/youtube]

Dołącz do grona użytkowników BlackBerry w Play!

Play i agencja Grandes Kochonos przygotowali zintegrowaną kampanię reklamową smartfonów BlackBerry.

Do tej pory smartfony BlackBerry były dostępne dla nielicznych. Teraz dzięki Play będzie mógł je mieć każdy. Smartfony i usługa BlackBerry dostępna jest zarówno w Play dla Firm, jak również w Play Fresh oraz w ofercie LongPlay. To prawdziwa rewolucja!

We wszystkich trzech 30-sekundowych spotach reklamowych głównym bohaterem jest smartfon BlackBerry – najbardziej pożądany i prestiżowy. To on sprawia, że jego właściciele czują się naprawdę wyjątkowo i w pełni korzystają z życia. Dzięki niemu mogą więcej i są traktowani jak gwiazdy filmowe lub rekiny biznesu.

Nowa oferta jest dostępna dla każdego, bo tylko w Play po raz pierwszy w Polsce, w ofercie na kartę usługa BlackBerry dostępna jest już za 10 zł. W taryfach All Inclusive usługę BlackBerry można mieć w abonamencie już od 45zł, a od 39 zł w Play dla Firm.

Media: TV, outdoor, prasa.

Start kampanii: 15 czerwca 2011

Informacje o autorach:

1. Kampania Postpaid:

Paweł Nowakowski(dyrektor kreatywny,

Weronika Matyjek (art. Director),

Maria Snopkiewicz-Otto(copywriter),

Przedstawiciel Klienta: Dorota Banaszek, Monika Mierzejewska,

Aneta Iwaniuk

Przedstawiciel Agencji: Celina Kozikowska

Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny

Dom Mediowy: MediaCom

 

2. Kampania Play Fresh i Play dla Firm

Paweł Nowakowski(dyrektor kreatywny);

Bartek Grala(art. Director);

Daniel Piecka (copywriter)

Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos,

Grzegorz Kulesza.

Przedstawiciel Agencji: Magdalena Morgun

Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny

Dom Mediowy: MediaCom

Komentarze

  1. klient. pisze:

    Ja prywatnie nie widzę nic ciekawego w Blackberry i nigdy nie chciałem mieć tego aparatu, ale wreszcie Play zaczął kręcić dobre reklamy.
    Szczególnie ta pierwsza na lotnisku – chyba zmieniliście agencję reklamową bo dawno już nie widziałem u Was tak dobrej reklamy (druga też dobra, ale jak dla mnie zbyt młodzieżowa). Raportuj

  2. Pan Etyczny pisze:

    Mam wątpliwości moralne po obejrzeniu tych reklam. Raportuj

  3. jahu pisze:

    Nie zamienię SGS-a na blacberry. Dobrze, że play idzie do przodu ale dla mnie to nic nie wnosi. Raportuj

  4. tom pisze:

    swietnie. tylko że po pierwsze 1 czerwca wprowadziliście mnie w błąd. Wysyłacie mi 2 razy pod rząd telefon z umową. Za drugim razem nikt nawet nie wiedział o tej przesyłce. Jakikolwiek kontakt telefoniczny z rzecznikiem prasowym play jest niewykonalny tak samo jak z kimkolwiek poza BOK. 11 dzień czekam na potwierdzenie reklamacji! do tej pory wykonałem 48 rozmów do BOK o łącznym czasie 5 h 46 min. niemal każdy konsultant mówi co innego.

    tylko jeden konsultant zgodził się na nagrywanie przeze mnie rozmowy. rozmowy nagrywane są na użytek firmy play. 14 dni batalii z play tylko dlatego że chcę podpisać umowę na takich warunkach jakie mi zaproponowano. Wedle prawa zawarta została umowa przedwstępna między mną a firmą play. teraz play szuka wyjścia z sytuacji jak się z tej umowy nie wywiązać.

    Dwukrotnie wysyłano mi telefon wraz z umową a kurier DPD nie chciał mi go wydać. sytuacja jak z "procesu" Kafki. jestem zażenowany takim traktowaniem. po rozmowie z kilkoma byłymi pracownikami play przestałem się dziwić jednak wielu rzeczom, choć w część z nich nie chce mi się wierzyć. Najciekawsze jest to że rozmawiając z kilkunastoma różnymi konsultantami, mimo iż ich stanowiska różniły się nie raz diametralnie, wszyscy zgadzali się z tym że zostałem wprowadzony w błąd i play powinien wywiązać się ze swoich zobowiązań.

    Opinia prawna na ten temat z KPV też nie daje złudzeń. Sprawa wygląda tak że wszyscy się ze mną zgadzają i przyznają mi racje, prócz firmy play(mam na myśli osoby na wyższych stanowiskach). jeśli myślicie że chcę play-a na coś naciągnąć to jesteście w błędzie:
    umowa abonament 65 zl brutto /mc

    przez 6 misięcy płatność połowy abonamentu. w abonamencie 450 minut do wszystkich sieci oraz darmowy stan do play. 1gb transferu internetowego oraz telefon HTC wildfire
    teraz zajmuje się opisaniem tego co mnie spotkało bo jest tego trochę. co ciekawe i najbardziej ironiczne to konsultant play skontaktował się ze mną jako pierwszy. :( masakra Raportuj

    • jahu pisze:

      Pisałeś do P4Y ? Raportuj

    • Paweł pisze:

      Ummm… Nie masz obowiązku pytać się (ani nawet informować) konsultanta o tym, że rozmowę w której uczestniczysz nagrywasz. Jeśli ją będziesz rozpowszechniać w sposób który szkodzi dobremu imieniu firmy bądź konsultanta to możesz liczyć się ze sprawą o zniesławienie, ale na własny użytek bądź w celach dowodowych możesz nagrywać bez ograniczeń. Raportuj

    • play4you1 pisze:

      Tom, napisz mi numer zgłoszenia, który zrobiłeś w Obsłudze klienta na ten temat zobaczymy co da się zrobić. Niestety Oferta, którą opisałeś faktycznie nie istnieje. Raportuj

  5. jahu pisze:

    Coś mi się wydaje, że Telenor ma chrapkę na Plusa . Raportuj

  6. kill649 pisze:

    Taka reakcja na aparat Blackberry mnie nie dziwi. Jak wysyłam zapytanie i idzie ze stopką Sent from my Blackberry to inna rozmowa jest :-)

    Raportuj

  7. spoczko pisze:

    blackberry to ideał dla biznesu i coś więcej więcej dla indywidualnych użytkowników – nie mniej nie jest to oferta dla wszystkich Raportuj

  8. noekeller pisze:

    hmmm…DLACZEGOteSPOTYreklamowePRZEDSTAWIAJĄludziPRZEZpryzmatTERMINALA?rozumiem,ŻEużytkownicyBBsąLEPSIodUŻYTKOWNIKÓWSamsunga,HTC,czyLGiLEPIEJtraktowani. Raportuj

  9. PeeN pisze:

    Wiesz co… szlak by mnie trafił gdybyś zwracał się w ten sposób do mnie. Marcinowi pewnie nie wypada odpowiadać na posty takich prostaków jak ty, dlatego ode mnie usłyszysz, że jesteś burak i spadaj do tej swojej hameryki na farmę, kowboju!!! Raportuj

    • ...3kropki pisze:

      lepiej byc prawdziwym burakiem cukrowym niż mutantem popegeerowskim.
      Wracajac do meritum, jeśli ktoś może nazywać 4G dziadowską technologie powołując się na hamerykanckie sieci, czy tez przyzwolenie ITU to potrafi tez podac definicje 4G i nie upiera się ze czarne jest białe i nie próbuje kitu wcisnąć. Definicja 4G była, oraz jest cały czas taka sam. Tym bardziej kto taki bez jaj potrafi zrobić podobna taryfę jak w jusa. Raportuj

      • Poll pisze:

        Dziecko co ty pierwiastkujesz. Przyzwolenie ITU jest by H+ nazywać 4G a definicja tego dotycząca jest w przygotowaniu bo jej pełne brzmienie jest dość skomplikowane tak jak np MPEG czy JPEG. ze wszystkimi Layerami i wymaga to czasu. Przez ten czas nic się nie zmieni w dyrektywie ITU. Raportuj

  10. adam664 pisze:

    O, widzę że powrócił głos Chyry do reklam! Raportuj

  11. Cinek pisze:

    Ani jedna z tych reklam nie wypadła ciekawie. Kolejna seria "Oni są w Play i cieszą się Stanem darmowym/Black Berry/Telefonami itd. Ostatnio wszystkie reklamy wyglądają identycznie. Raportuj

  12. Color pisze:

    oj nie marudz.. Tobie sie nie podoba a 'klientowi' z pierwszego komentarza bardzo odpowiada.. Raportuj

  13. Color pisze:

    szpan.. Raportuj

    • spoczko pisze:

      żaden szpan – zresztą napis ten można usunąć – bb to całą idea i sposób przesyłania wiadomości i żadne htc mu nie dorówna Raportuj

      • Color pisze:

        Probowalem przesiasc sie z Desire na 8520 – wytrzymalem dwa dni.. :/

        Synchronizacja FATALNA.. co z tego, ze maile przychodza szybko (na desire tez), skoro nie obsluguje Exchange i synchronizacja z gmailem i facebookiem od telefonu do sieci jest wolna ? Na desire jak odznacze maila, jako przeczytanego to po sekundzie to samo jest w sieci. Na BB trwa to kilka minut.. Raportuj

  14. play4you1 pisze:

    Nie Peter, za 1 zł BlackBerry są dostępne tylko w ofertach abonamentowych. Raportuj

  15. Jak Play wypromuje komórki BlackBerry? [wideo] | gsm pisze:

    […] Wczoraj sieć Play przedstawiła szczegóły nowej oferty przeznaczonej dla miłośników terminali BlackBerry. Urządzenia wraz z dedykowanymi usługami BlackBerry dostępne są od dziś w specjalnych taryfach All Inclusive BlackBerry. Klienci korzystający z ofert pre-paid również mogą korzystać z biznesowych rozwiązań RIM. Jak sieć wypromuje nową ofertę? źródło: blogplay […]Raportuj

  16. szwagry1,2,3 pisze:

    szwagry1,2,3 Raportuj

  17. karolust pisze:

    A'propos kampanii medialnej BlackBerry w Play, poszukując informacji nt. smartfonów rzeczonego producenta (konkretnie BB Torch 9850/9860) ku mojemu zdziwieniu na stronie https://us.blackberry.com w zakładce wyboru umożliwiającej wskazanie operatora komórkowego w Polsce, NAWET NIE WYMIENIA SIĘ PLAY… A oto link: https://www.blackberry.com/us/en/products/devices. Oddaję pod rozwagę specom od marketingu… Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty