HTC Sensation z Beats Audio. Ceny!

Udostępnij

Od jutra do oferty podstawowej wprowadzamy nowe modele:

HTC Sensation XE z Beats Audio

HTC Sensation XE Beatsaudio jest pierwszym smartfonem wykorzystującym technologię Beats Audio ? połączenie oprogramowania i rozwiązań sprzętowych umożliwiających słuchanie muzyki w sposób zamierzony przez wykonawców. Urządzenie, po podłączeniu do telefonu dousznych słuchawek Beats by Dr. Dre, automatycznie przełącza się na wybrany profil Beats by Dr. Dre dostosowany do wykorzystanych produktów. HTC Sensation XE, dzięki dwurdzeniowemu procesorowi o częstotliwości 1,5 Ghz, zapewnia znacznie lepszą wydajność i dłuższy czas działania baterii pozwalając użytkownikom na dłuższe słuchanie muzyki, oglądanie filmów i prowadzenie rozmów. Za każdym razem, gdy użytkownicy skorzystają z jednego z serwisów muzycznych dostępnych w sklepie Android Market, zauważą pełniejsze brzmienie niskich tonów, wyraźniejsze partie wokalne i szerokie spektrum dźwięków o niespotykanym poziomie czystości. Usłyszą muzykę w jakości stworzonej przez wykonawcę.

 

HTC Sensation XL z Beats Audio

HTC Sensation XL z technologią Beats Audio jest rezultatem współpracy firm HTC i Beats. Dzięki wykorzystaniu ekranu o przekątnej 4,7 cala i specjalnej technologii optymalizacji dźwięku uzyskano przenośne urządzenie wyznaczające nowe standardy multimedialnej rozrywki. HTC Sensation XL wykorzystuje ekran o przekątnej 4,7 cala, płaską obudowę grubości 9,9 mm oraz technologię Beats Audio. Smartfon został stworzony z myślą, by zapewnić najlepszą rozrywkę z niezwykłymi efektami dźwiękowymi i wizualnymi w muzyce, filmach oraz grach. Dźwięk HTC Sensation XL został specjalnie dostrojony przez Beats tak, by użytkownicy telefonu mogli słuchać muzyki w sposób zamierzony przez jej wykonawców. Zestaw HTC Sensation XL zawiera ultralekkie słuchawki urBeats, stworzone specjalnie do współpracy z profilem audio Beats urządzenia. Wbudowany mikrofon ułatwia prowadzenie rozmów bez konieczności angażowania rąk, a panel zdalnego sterowania, umieszczony na kablu słuchawek, umożliwia użytkownikom zatrzymanie lub przewijanie utworów, a także odbieranie rozmów podczas słuchania muzyki. Użytkownicy mogą również wysyłać do przyjaciół rekomendacje muzyczne i informacje o utworach za pomocą SMS-ów, wiadomości poczty elektronicznej lub przez Facebooka. Aby wykorzystać ulubiony utwór jako dzwonek telefonu lub sygnał powiadomienia, można użyć edytora dzwonków, a następnie ustawić utwór w profilu kontaktu znajomego. HTC Sensation XL wykorzystuje HTC Watch – aplikację i serwis umożliwiający, w prosty i ciekawy wizualnie sposób, zakup lub wypożyczanie szerokiej gamy najnowszych filmów i programów telewizyjnych. HTC wykorzystuje technologię progresywnego pobierania treści, która pozwala oglądać filmy bez konieczności czekania na całkowite ich załadowanie. W przypadku zakupu użytkownicy mogą oglądać wideo maksymalnie na pięciu różnych urządzeniach HTC. HTC Sensation XL wykorzystuje aparat o rozdzielczości 8 megapikseli z szerokokątnym obiektywem o ogniskowej 28mm i przesłonie f2.2 oraz czujnikiem BSI umożliwiającym wykonywanie zdjęć w warunkach słabego oświetlenia. W trybie wideo HTC Sensation XL pozwala użytkownikom kręcić filmy nadające się do umieszczenia w serwisie YouTube, Facebook lub wyświetlania na ekranie telewizora.

 

Cenniki w formacie PDF. Tylko nie spadnijcie z krzeseł ;-)

Zobacz więcej

130 KOMENTARZE

  1. A kiedy jakieś smarty w średnich cenach? Promocja oparta na S+ z wcześniejszą podwyżką? Kiepska perspektywa na promocję świąteczną. HTC Sensation też nie będzie hitem w sprzedaży :/

  2. Spaść nie spadłem bo jedyne czym mnie możecie zaskoczyć z cenami smartfonów to jedynie ich obniżką;)

  3. Ja też myślałem, że spadniemy z krzesła jak zobaczymy ceny poniżej tysiąca AI MAX 85, a tu niestety w drugą stronę ;)

  4. Ożeż w mordę! Marcinek, a kiedy zrobicie promocję na telefony dla przedłużających (kolejny raz) umowę? Dlaczemu mam płacić tyle samo, co całkiem nowy użytkownik? Dla przedłużających wcale nie macie super promocji. Nie potrzebuję kolejnych setek minut, których i tak nie wykorzystuję (ile można gadać i pisać?!). Potrzebuję promocji na telefon :)

    • i tu bingo dodają minut co większość ich nie wykorzystuje , ja to nawet nieraz daje znajomym żeby sobie gdzieś podzwonili

      • Z mojego telefonu korzystam ja, tata i mama i jeszcze zostaje. Wzięłam taryfę, która wydawała mi się spokojnie do wykorzystania, miałam do tego i tak drogi telefon. Teraz okazuje się, że w wyniku różnych zbieżności losu nie potrzebuję miliona minut na prywatnym, bo mam nieograniczone na służbowym. Chciałabym więc wziąć tańszą taryfę, jednak zamiast dodatkowych minut wolałabym jednak 100 zł mniej za telefon, tym bardziej, że nie planuję brać telefonu za 1 zł. Pewnie zostawię w salonie znowu 700 zł. A mogłabym 600 :)

        • Kasia, musisz głosować portfelem.
          Skoro nie potrzebujesz miliona minut (ja też nie potrzebowałem) to weź Fresha.
          Telefon dokupisz w sklepie. Przy umiejętnym korzystaniu z Freha prawdopodobnie okażę się, że sporo zaoszczędziłaś w stosunku do abonamentu, którego i tak być nie wykorzystał.
          U mnie już większość rodziny jest we Freshu.
          Ofertę abonamentową Play zmieni/wzbogaci, tylko jak klienci zagłosują portfelem i nie podpiszą umowy. skoro podpisują to po co Play ma cokolwiek zmieniać?

    • DOKŁADNIE. Chcę być wynagrodzony za to, że drugi raz przedłużam umowę z operatorem, płacę dość wysokie rachunki.. Kiedy jakaś ciekawa oferta, warta uwagi dla klientów, którzy bardziej celuję w fajną, nowoczesną słuchawkę niż w minuty itp??

    • skoro nie wykorzystujesz wszystkich minut to po co droższy abonament z ich większą ilością? nie widzę tu logiki.

      • Pisałam w późniejszym poście dlaczego :) wykorzystywałam, dostałam służbowy z nieograniczonym limitem, więc nie muszę już mieć tylu minut. Obecnie mam, bo na niższy abo w trakcie umowy nie mogę zejść. Pisałam również, że przy przedłużeniu chcę wziąć niższy abo, dlatego ze względu na droższy telefon w niższym abo, wolałabym zniżkę na telefon niż dodatkowe 100 minut do tego przedłużenia, bo tych minut i tak nie wykorzystam :)
        Obecnie też nie widzę sensu takiego abo, ale przez parę miesięcy jeszcze muszę się pomęczyć.

        • to trzeba było sobie wziąć Fresha, a nie potem płakać że przepłacasz za abonament i nie wykorzystujesz minut..

          • Pisałaś kiedyś, że pracujesz w Play.
            Więc ciekaw jestem czy to samo mówisz swoim klientom w Salonie:
            "Po co Panu/Pani abonament, nie wykorzysta Pan minut, proszę wziąć Fresha"
            ?

            • nie naciągam ich na wyższy abonament, tylko dopasowuję taki, że minut mają w sam raz. jeszcze nikt nie przyszedł z reklamacją a wręcz do mnie wracają ;)

                  • Skąd pytanie?
                    Sugerowałaś Kasi, ze zamiast abonamentu powinna była wziąć Fresha. Ja prywatnie też tak uważam, ale ja jestem tylko szarym klientem.
                    Dlatego byłem ciekaw, czy w salonie tez jesteś tak szczera i zachęcasz ludzi do wzięcia sobie Fresha, czy raczej oferujesz im Mix i Abonamenty.

                    Ja przenosiłem lub podpowiadałem jak przenieść kilkanaście numerów – rodzinie, znajomym (nie tylko do Play). I jeszcze nigdy nie słyszałem o konsultancie, który zaproponowałby klientowi Prepaid.
                    Konsultanci bywali uprzejmi lub nie. Bywali kompetentni lub – znacznie częściej – niekompetentni. Ale jeszcze nikt nie proponował Prepaida, choć to właśnie było najbardziej opłacalne dla klienta.

                    • @klient: oczywiste jest to, że w salonie będzie proponowała coś za co jej płacą, taką ma pracę. To, że tu napisze, że Pre Paid jest dobry nie znaczy, że w salonie mówi to samo.
                      Co więcej – klient przychodzący do salonu raczej niekoniecznie przychodzi tam po Fresha, przychodzi z zamiarem kupna abonamentu – po co ma go wyprowadzać z błędu? Kartę Pre-Paid można kupić niemal w każdym kiosku, więc wiadomo po co chodzą do salonu. Po telefon, a ten dostają z umową, a nie starterem :)

                      Co do cen telefonów i maruderów – skoro ktoś marudzi na cenę telefonu to chyba nie czai o co chodzi. Jak ktoś codziennie robi zakupy w tym samym sklepie (chleb, bułki, masło, fajki) to nie dostaje zniżki, więc po co marudzić?

                      Kasia skoro nie potrzebujesz aż tylu minut to bierz niższy abonament – oszczędzisz na abonamencie np. 20zł, telefon kup na wolnym rynku, weź umowę krótką, bez telefonu, bardzo korzystną, a przez 12 miesięcy oszczędzisz z 250zł a nie wymagane 100zł :)

                      BTW – Ci co liczą na drastyczne obniżki cen telefonów – spójrzcie na kurs EURO – w ciągu 10 dni z 4,30 skoczyło na 4,53. Ceny raczej zostają te same więc przez takie wahania kursów operator raczej traci, a nie zyskuje.

                    • Tak, doskonale o tym wiem.
                      Po prostu zirytowała mnie hipokryzja.
                      Oj, ludzie wcale nie zawsze idą do salonu po abonament.
                      Ja np. szedłem przenieść numery do prepaida.
                      Przyznam szczerze, że pracownicy nie mieli najmniejszej szansy wmusić mi abonamentu (choć bardzo tego chcieli). Aby zaoszczędzić im złudnej nadziei, a sobie niepotrzebnych nerwów najchętniej załatwiłbym proces MNP przez internet, ale w Play nie było takiej możliwości. I chyba nadal nie ma. (mówię oczywiście o MNP do prepaid a nie do postpaid.)

                      Co wy macie z tymi abonamentami?
                      Założyłbym się, ze gdyby Kasia wzięła pre-paid (i umiejętnie nią zarządzała!) zaoszczędziła by znacznie więcej. wiem z doświadczenia, zę ludzie przepłacają rachunki telekomunikacyjne właśnie dlatego, ze dają sobie wcisnąć abonament (którego nie wykorzystują) i ponadto kompletnie nie znają oferty z której korzystają.

                      Podwyżka kursu Euro nie oznacza, zę operator traci!
                      Co najwyżej może mieć niższy przychód.
                      A i w to wątpię, Play cały czas podnosi ceny telefonów, wiec pewnie w między czasie zdążyli podnieść kolejne ceny i się wyrówna.

          • Nie płaczę. Stwierdzam fakt. Czytanie ze zrozumieniem się kłania. DO PEWNEGO MOMENTU NIE PRZEPŁACAŁAM, WYKORZYSTYWAŁAM ABO W CAŁOŚCI. OD CZASU POSIADANIA TELEFONU, NA KTÓRYM MAM NIEOGRANICZONE ROZMOWY, PRYWATNA ILOŚĆ MINUT JEST MI ZBĘDNA. Nie mam wyjścia na razie, bo zmniejszyć abo nie mogę.
            Co do fresha… Już widzę, że każdemu klientowi wciskasz fresha zamiast abo… Przecież za abo dostajesz premię, za fresha nie. Pracuję przy tym już jakiś czas i wiem jak ten biznes się kręci. Na szczęście nie muszę wciskać ludziom, że przyda im się abo, tylko po to, żeby dostać premię :)

            • Jak to nie masz wyjścia? Skoro możesz przedłużyć umowę to możesz zmniejszyć abonament na każdy niższy. Chyba, że kończy Ci się umowa np. za 6 miesięcy, to wtedy wiadomo, że nie..

        • Bo zasada jest taka, ze abo powinno brac sie MNIEJSZE niz wykorzystuje minut.

          Jak sie jest hurra optymista, to tak pozniej jest ;) Przejesc minut sie nie da :D

    • Właśnie po 4 latach nalęży sie chyba jakis upust na telefon a tu nic poczekam jeszcze chwile bo umowa mi juz wygasła jak sie nie zmieni to baj baj do plusa

      • Do operatora idziesz po telefon na raty czy po usługę? Jak telefon jest za drogi to kup inny a abonament sobie obniż, weź inny telefon i sprzedaj. Wyjdziesz na tym lepiej niż idąc do innego opa, bo tam za to samo zapłacisz 20-30zł miesięcznie więcej. Przelicz sobie x24 i pomyśl zanim coś napiszesz

  5. "Współpraca z takimi producentami jak HTC, czy Samsung daje nam zdecydowanie większe możliwości. Ich sztandarowe maszyny są bardzo ciekawą alternatywą dla klientów i jak pokazują nasze statystyki ten model współpracy sprawdza się doskonale." aha. no pokazaliście te możliwości na powyższym cenniku. :))) zwykłe HTC jest dużo tańsze w innych sieciach więc.. co jest grane;P

  6. W sumie Okolice Krynicy – Zdrój , mogę wybrać zasię Orange ale tylko z telefonu na kartę czyli Play fresh , Mam też abonament w Red Bull Mobile i tam pisze brak dostępu . Dziwne Marcin Dlaczego tak jest ? Czyżby RBM nie uzyskał dostępu do Orange ??

      • Tak, tylko mam dziwne wrażenie, że 3/4 klientów nie widziałoby równicy miedzy tymi podróbkami a oryginałem.

        Tylko mnie zaraz nie skrzyczcie, że się na niczym nie znam – nie miałem oryginalnych słuchawek na uszach i nich o nich nie wiem, nie wątpi, że są fenomenalne.
        Twierdzę jedynie, ze większość ludzi nie potrafi docenić ich fenomenalności. Ja prywatnie znam tylko dwie osoby, które maja na tyle czuły słuch, żeby dobierać sprzęt audio ze względu na jakość. Pozostałym wystarczają w zupełności słuchawki za 50 zł.

    • Ja mam zamiar Desire Z zrootować (co niestety zajmuje trochę czasu) i wgrać ROM przeportowany właśnie z Sensation XL – na wideo robi niesamowite wrażenie ;]

      • to jest też dobry kierunek… ja tak zrobiłem z desire i teraz brakuje mi tylko słuchawek. ciekawy jestem jak brzmią na takim sprzę cie empetrójki 128kb/s ;D
        nie dajmy się zwariować, przeciętnego człowieka nie stać na takie zabawki, a ci których stać w większości nie usłyszą różnicy pomiędzy słuchawkami dobrej klasy a kilkakrotnie tańszymi

    • Ch@t ma wyjście mini jack i też możesz podłączyć słuchawki beats! trzeba się spieszyć, ze względu na cenę model zaraz będzie niedostępny!

  7. A kiedy jakieś info o Nokii N9 i Lumia 800? Smartphone to nie tylko HTC czy Samsung (szajsung) i android. Kolejna rzecz to brak info o umowie roamingowej z PTK Centertel co niewątpliwie ma znaczenie w momencie gdy P4 jakoś nie specjalnie rozwija swoją sieć.

  8. Na prawdę fajny wygląda… no, no czas chyba przedłużyć umowę. Na początku chciała Wildfire biały ale ten chyba już go zastąpił…

      • To jeszcze nie działa u mnie. Póki co zarówno Play jak i Plus słabo wypadają w miejscu zamieszkania. "Pomarańcza" poprawi sytuację, ale to tylko proteza bo i tak nie będzie można korzystać z pełnego zakresu usług dostępnych na BTS macierzystego operatora…

  9. Zachęcam do kopnięcia w kostkę kogo trzeba abym w końcu doczekał się odpowiedzi na zgłoszenie nr 37377191. „„„ a co do tego htc – wolę zwykłe klasyczne Nokie :)

      • przez 1,5 roku na 24.play.pl zarejestrowałem ponad 80 zgłoszeń, z czego większość to skargi i reklamacje… Wkurza mnie odpowiedź (CTRL+C, CTRL+V). Ja pytam o jedno, a oni [sypią pieprzem] o drugim :( Kliencie, płać i płacz. Smutne.

        • A najzabawniej jest, gdy otrzymujesz 3 odpowiedzi i są one ze sobą sprzeczne. Gdy przesyłasz kolejne zgłoszenie w którym prosisz o sprecyzowanie, która odpowiedź jest właściwa, otrzymujesz przeprosiny za sprzeczne odpowiedzi i zapewnienie, że w przyszłości nie będzie podobnych sytuacji, a ty nadal nie masz odpowiedzi.

            • Jestem ZASKOCZONY. Reklamacja uznana w simie na 80 złotych… :)
              Załączam kopię odpowiedzi :)


              Szanowny Panie,

              dziękuję za zgłoszenie, które otrzymałam 20 listopada 2011 roku za pośrednictwem portalu Play24, dotyczące braku zasięgu.

              Bardzo dokładnie zapoznałam się z Pana sprawą. Sprawdziłam, że 14 marca 2011 roku podpisał Pan Aneks do umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych numer UM04/D002065004/000755032. Dokument dotyczył usługi Play Online 49 na numerze 530732999.

              W poprzednich zgłoszeniach, jak i w tym porusza Pan sprawę nieprawidłowości związanych z zasięgiem. Sprawdziłam, że w obecnej chwili zasięg w Poznaniu na osiedlu Kosmonautów nie występuje w związku z wykonywanymi pracami modernizacyjnymi. Informację tę podano w odpowiedzi na zgłoszenie numer 37579483.

              W związku z powyższymi wyjaśnieniami, uznałam Pana reklamację za zasadną.

              Potwierdzam także, że planowana data zakończenia prac to 30 listopada 2011 roku. W ramach rekompensaty za niedogodności, a zgodnie z Pana życzeniem, przyznałam Panu rabat na abonament w kwocie 20 zł. Upust ten będzie aktywny przez 4 okresy rozliczeniowe, czyli do 9 kwietnia 2012 roku na numerze [automoderacja].

              Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację oraz niedoinformowanie konsultantów. Jednocześnie ufam, że podane przeze mnie rozwiązanie w całości spełnia Pana oczekiwania.

              Zapraszam do korzystania z portalu http://www.play24.pl, gdzie może Pan na bieżąco kontrolować stan swojego konta, włączać lub wyłączać usługi oraz dowiedzieć się o ofertach promocyjnych, jakie dotyczą Pana taryfy.

              Prosimy o ocenę jakości obsługi Państwa zgłoszenia przez konsultanta Biura Obsługi Klienta PLAY poprzez poprzez wysłanie bezpłatnego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry: 6 – doskonała, 5 – bardzo dobra, 4 – dobra, 3 – przeciętna, 2 – słaba, 9 – trudno powiedzieć.

              Z poważaniem
              Edyta [automoderacja]
              Konsultant ds. obsługi Klienta
              Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Informujemy, iż przysługuje prawo wniesienia odwołania od podjętej decyzji do Działu Rozpatrywania Odwołań od Reklamacji w terminie 30 dni od daty otrzymania niniejszego pisma. Zgodnie z §7 ust. 2 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291) dalszych roszczeń można dochodzić również w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym właściwym dla miejsca zawarcia umowy, w postępowaniu mediacyjnym przed Prezesem UKE, lub przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Prezesie UKE.
              P4 SP. Z O. O., UL. TAŚMOWA 7, 02-677 WARSZAWA KRS 0000217207 NIP 951-21-20-077, REGON 015808609 KAPITAŁ ZAKŁADOWY 48 456 500,00 ZŁ.

              • Dodatkowo dziś dzwoniła jakaś pani Beata z Działu Jakości ponieważ po jednej rozmowie z konsultantem na infolinii otrzymałem możliwość oceny doradcy. No i trafił się negatywny feedback. ;) Pracowałem 2,5 roku w BOKu w innej sieci, więc conieco wiem na temat obsługi Klienta… :)

  10. a ja jestem pewien że będzie pełen sukces!! W tych cenach sprzedane zostaną wszystkie……..trzy……. ;)

    czasem zastanawiam się czy te naprawde fajne modele są tak drogie, czy my Polacy jesteśmy po prostu zbyt biedni…

      • Mamy zbyt niskie zarobki w porównaniu do państw za które i my się uważamy ;)
        Nie może być tak, że nasi sąsiedzi z 0 w 50 lat robią się (po raz kolejny) potęgą w Europie, a my w tym samym czasie sięgamy dna.

      • zatem zapewne wprowadzenie serii 'Sensation' będzie szło w parze z otwarciem punktów ratalnych w sieci sprzedaży Play… Innego wyjścia nie ma :-D

  11. Kolejny raz drożej niż w sklepie, kryzys aż tak bardzo się na PLAY odbija ?
    Wiadomo ten telefon jest drogi i nie ma co na ten temat spekulować, ale ktoś kto u was bierze kasę za badanie rynku mógłby się postarać i sprawdzić ceny.
    Chyba, że macie klientów za ciemną masę ?

  12. Takich cen się spodziewałem… Najlepsze jest to, że te słuchawki, co tak tą cenę podbijając, są straaaaasznie słabe za tę cenę. Akurat dzisiaj jestem po odsłuchu na Ipodzie Touch 4g i moim Iriverze :) Kurczę, za 150zł znajdę lepszy sprzęt.

    Kiedy wreszcie w Play pojawi się telefon na miarę Zte Blade? Chciałbym na wiosnę przedłużyć umowę i mam nadzieję że do tej pory pojawi się telefon pokroju SE Xperia Ray za 200 zł albo i mniej w abo All Inclusive Max 45 ;)

  13. Nic zaskakującego.
    W niskich abo drożej niż w sklepie, o innych możliwościach zakupu nie wspominając.
    Tak trzymać!
    pzdr

  14. a co do internetu w all inclusive (nie MAX), to przecież on jest wliczony TYLKO jak jesteś w zasięgu natywnych nadajników PLAY, czyż nie?

    • cały internet all inclusive jak sama nazwa wskazuje jest wszędzie… play, plus, teraz również w orange jeśli będzie potrzeba

    • nie. korzystałam z pakietu (all inclusive max) będąc w roamingu Plusa – nic za to nie dopłacałam ;)

  15. Ale ceny! Jak to jest, że w UK przy abonamencie około 120 PLN te HTC są za darmo a u nas oferowane są za majątek (już nie mówię o tym ile to dla Nich 120 PLN abonamentu a ile dla nas).

  16. Wprowadzilibyście jakiś telefon dla ludzi za przystępną cenę – może jakiś fajny Alcatel na Androidzie? Nokia 603 też by się przydała (wymienne obudowy to jest to – jak za dobrych czasów 5110).

  17. Trochę to dziwne i przykre.. obecnie Play nie ma chyba żadnej oferty skierowanej do wymagających klientów. Kiedyś była bardzo fajna promocja (niestety nie pamiętam nazwy), gdzie mniej było minut i bonusów – ale za to telefon można było wyrwać taniej. Myślałem, że skoro wysyłacie ludzi na premierę telefonu do Londynu, to że rzeczywiście będzie jakaś konkretna, fajna oferta.. a wyszło tak, że:
    a) z Apple nie mamy oficjalnego przedstawicielstwa, więc sorry – drogo
    b) na androidzie w high-end mamy 4 modele, żaden nie objęty promocją – cena wysoka ( wychodzi na to, że jeżeli macie jakieś zniżki u producenta, to nie dajecie tego odczuć potencjalnym abonentom, tylko po prostu więcej zarabiacie na nich)
    c) na Windows Phone jest w ofercie JEDEN telefon, a też jeżeli dobrze pamiętam, to było spore zamieszanie na blogu w sprawie tej platformy
    Więc ja się pytam.. co chwila Rzeczniku mówisz o smartfonach, rozdmuchując to pojęcie do granic przyzwoitości, a w ofercie Play tak naprawdę obecnie nie ma jednego smartfona dla ludzi! Jeżeli ktoś choć trochę zna się na rzeczy, to niestety nie jest w stanie znaleźć jednego konkretnego modelu w atrakcyjnej cenie.. Albo są to aparaty, po prostu stare, albo są to telefony które WY nazywacie smartfonem, a Ja nazywam telefonem z dostępem do Facebook, albo cena jest tak zaporowa, że bardziej opłaca się kupić poza siecią, na własną rękę. Więc pytam wprost i proszę o odpowiedź: Kiedy w Play pojawi się oferta dla wymagającego klienta, który zna się trochę na urządzeniach mobilnych, która nie odstraszy ceną? Bo obecnie Play w mojej ocenie ma dwa typy telefonów te które są tanie i zadowolą niewymagającego, nie znającego się na rzeczy klienta, lub te które rzeczywiście są ciekawe, otrzymuję ciekawe recenzje, ale cena to jakaś pomyłka.. Dlaczego tak MOCNO drogi rzeczniku rozdmuchujesz usługi(Smart Net Surfers) a nie jesteście w stanie dać ludziom w sensownych cenach aparatów, gdzie ktoś kto naprawdę zna się na rzeczy i niejedno trzymał w ręce, nie byłby takim aparatem odrzucony…

  18. heh, można było się spodziewać, choć myślałem że będzie odrobinę lepiej;) W takich przypadkach stosuję politykę – wybrać to co się najbardziej opłaca sprzedać, a takiego smarta na wolnym rynku ;x

  19. dopiero znalazlem czas na poczttanie bloga tel fajny a cena adekwatna do sprzetu :) wygral juz ktos do testow motke ?????

  20. Nigdzie nie jest podana konkretna data wprowadzenia telefonu do oferty można wiedzieć kiedy to nastąpi ?

      • I ta odpowiedzia wlasnie potwierdziliscie, ze jednak zdecydowanie warto odejsc do konkurencji :)
        Serdecznie pozdrawiam wszystkich, ktorzy po 4 latach wspolnie z Play nie przedluza juz swojej umowy abonamentowej u tego operatora :)

  21. witam,
    chyba zaszaleje i zamówie tego xla, ojj grzech ciężki biorac pod uwage ceny ale co tam raz się zyje :)
    drodzy forumowicze-please help a pro po z ktorymi sluchawkami? nie jestem specem ale lubie głosno, basowe brzmienie … od reagee przez czarna muze po deep house
    z góry za rady thx

  22. Szkoda tylko, ze w Pń na nie czekać trzeba do połowy grudnia… żart jakiś.. po co w takim razie są w ofercie 3 tyg wcześniej jak ich kupićnie można……

    • no niestety ;)
      trudno to pojąć ale tak jest.. więc nie rozumiem po co podaje się daty 'wejścia' czegoś do oferty jeśli to się ma nijak do rzeczywistości…

      • no to muszę trochę odszczekać, co napisałem. jeszcze w poniedziałek w jednym z salonów firmowych nic o XE nie wiedzieli, a dziś dzwonią do mnie, że przyszła do nich jedna sztuka i rezerwują mi :-)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości