Tako rzecze rzecznik Play

Jaka powinna być strona internetowa Play?

No właśnie…. dawno nie było ankiety ;-)
Dziś nowe ciekawe zagadnienie ;) Pomyślcie o serwisie internetowym Play. Chcielibyśmy bardziej dopasować go do Waszych potrzeb i oczekiwań. Wypełnijcie więc ankietę i podzielcie się swoimi oczekiwaniami.
Już nieco później, do prac naszego zespołu będziemy chcieli włączyć tych z Was, którzy będą najbardziej kreatywni i oczywiście będą pracą z nami zainteresowani. Jeśli więc chcecie być na krótkiej liście potencjalnych twórców witryny Play, podajcie koniecznie swoje dane kontaktowe.
Ankieta!
PS: Uprzejmie proszę o komentarze na temat!

Komentarze

  1. Adsss napisał(a):

    Poprawcie ceny w cenniku pdf z tymi które są wyświetlane na stronie. Konkretnie chodzi mi o htc sensation niby w cenie 649 w abo 65, na stronie wyświetla 869. http://www.play.pl/resources/pdf/cenniki/Cennik_T
    Usuńcie słuchawki które od wielu miesięcy są niedostępne w waszej ofercie, a tylko zapychają niepotrzebnie stronę… to tak na początek. Raportuj

    • jahu napisał(a):

      649 to jest chyba cena dla przenoszących nr ale tu nie powiem Ci na pewno. Raportuj

      • Prowokator napisał(a):

        "RePlay LongPlay Plan Cenowy"

        RePlay to chyba oferta dla obecnych klientów Raportuj

        • Barbara_Be napisał(a):

          RePlay to oferta dla przedłużających umowę.

          869 zł to cena w LongPlay – czyli jak ktoś bierze nowy nr, bez przeniesienia z innej sieci lub przeniesienie z innej sieci z karty na abonament (czyli nie SUPER MNP). Raportuj

          • Prowokator napisał(a):

            No i mamy niemiłą rozbieżność z tym co na stronie – ankieta :)

            Chciałbym kiedyś wejść na stronę operatora i zobaczyć, że mają ofertę skrojoną na mnie (a nie jak to ma miejsce do dziś – jedna opcja dla wszystkich) Raportuj

            • Barbara_Be napisał(a):

              ale co konkretnie chcesz zobaczyć? rozgryzłam te zawiłości już kiedyś ;-)

              tutaj masz ofertę dla osób przenoszących numer w Super MNP (abo-abo): http://www.play.pl/pl/telefony/Telefony_mnp/index

              jak zaznaczysz super mnp all inclusive max przy sensation jest 649 zł

              jak przejdziesz tutaj: http://www.play.pl/pl/telefony/Telefony/index.htm… (chcę nowy numer -> bez przeniesienia)

              i zaznaczysz abonament/all inclusive max 65 – sensation kosztuje 869 zł.

              przedłużasz umowę- http://www.play.pl/pl/telefony/Telefony_retencja/

              Replay All Incl Max 65 – Sensation – 869 zł.

              ….

              Ok, widzę bubla. Cennik z 24.01.2012 dla przedłużających jest AKTUALNY. jest w nim 649 zł. Na stronie jest 869 zł. Na stronie jest bubel – obowiązuje cennik.

              Raportuj

            • Jacek Allastra Jambor napisał(a):

              owy bubel to małe przeoczenie przecież ;-) Raportuj

            • Adsss napisał(a):

              Bubel na stronie ? byłbym zdecydowany przedłużyć umowę na 2 lata, w tym abo i z tą ceną słuchawki tzn. ( 649 PLN ), ale jak to zrobić skoro na stronie wyświetla się 869, a jak poszedłem osobiście do salonu pokazali mi stary cennik i stawki w nim obowiązujące, a w momencie w którym zapytałem się czy mogą sprawdzić ceny zawarte w nowym cenniku od 24.01, powiedzieli że nie. Raportuj

            • Barbara_Be napisał(a):

              o_O co to za salon? obowiązują ceny z nowego cennika, chyba że w momencie kiedy tam byłeś to jeszcze obowiązywał stary cennik. Raportuj

            • Adsss napisał(a):

              Byłem 24 w tym samym dniu, w którym ukazał się ten cennik, salon w Oławie. Raportuj

            • Barbara_Be napisał(a):

              rozmawiaj z kierownikiem ;-) Raportuj

  2. jahu napisał(a):

    Dlaczego na stronie dla firm sprawdzając ceny telefonów lista taryf kończy się na firmowa 150 ? Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      jahu, kto jak kto, ale Ty musisz wypełnić ankietęRaportuj

      • jahu napisał(a):

        Wypełnię ją na pewno :) Raportuj

        • klient. napisał(a):

          Jahu, a ile Twoich uwag z ostatniej ankiety o Play24 zostało uwzględnionych?
          pomyślmy… żadne?
          Ja z tego względu nie wypełniam. Raportuj

          • jahu napisał(a):

            To nic ja napisze bo ostatnio znaleźć coś na tej stronie to jest dramat ! Raportuj

            • klient. napisał(a):

              No fakt, bardzo intuicyjna to ona może nie jest, ale w mojej opinii i tak jest znacznie lepsza od strony Orange.
              Chciałem znaleźć ostatnio cennik prepaidów pomarańczowych – naprawdę skapitulowałem, a cennik Fresha jednak można odnaleźć. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              W Orange jest bardzo dużo zbędnych informacji :) Raportuj

            • Friedrich Parapet napisał(a):

              Gdy czegoś szukam na stronie Play, szukanie zaczynam od stopki. Reszta strony mogłaby nie istnieć, bo i tak w dużej mierze jest bezużyteczna. Raportuj

            • Qper napisał(a):

              Czytałem pytania i podchodzi mi to pod jakiś nowy portal społecznościowy ;)

              Niewiele trzeba, żeby strona była idealna. Kompetentnych ludzi, którzy przed wrzuceniem czegokolwiek sprawdziliby czy wszystko jest dobrze napisane i podpięte np. regulaminy Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Dokładnie te pytania jakieś dzikie. Szykuje się portal w stylu Orange.pl
              Raportuj

            • Barbara_Be napisał(a):

              strona orange odstrasza ilością informacji
              powinni mieć jakąś dodatkową podstronę z info, zamiast ładować wszystko na główną, gdzie jak ktoś wchodzi to domyślnie szuka informacji odnośnie oferty/telefonu a musi się skupić żeby takie zakładki znaleźć, bo nie są niczym wyróżnione.. bleeh Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Mnie się osobiście nie podoba strona Orange bo nic tam nie mogę znaleźć. Raportuj

            • Qper napisał(a):

              Strona orange jest jak dla mnie fatalna. Plus też odstrasza.

              T-Mobile i oczywiście Play trzymają jakiś tam fason :) Raportuj

            • P23 napisał(a):

              Strona wejściowa orange jest raczej serwisem informacyjny, prawidłowa stroną Orange PL jest : http://www.orange.pl/portal/map/map/shop , dopiero tam się wypowiadajcie na temat tego jaka jest strona. Raportuj

            • Barbara_Be napisał(a):

              to powinno być na głównej stronie orange. klient nie powinien szukać podstawowych informacji na jakichś podstronach. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Już samo to "prawidłową" dyskwalifikuje ją jako intuicyjną. Raportuj

  3. abcd napisał(a):

    Na pewno nie taka jak obrzydliwe zdjęcie rzecznika z motorolą… Weź już je zmień, bo odechciwa mi się tu wchodzić. Raportuj

  4. Mateusz napisał(a):

    Ostatnio szukałem jakiegoś regulaminu usługi blackberry i miałem ogromny problem ze znalezieniem go…nie było go przy ofercie blackberry (nie wiem why). Przez wyszukiwarkę na stronie też miałem problem ze znalezieniem go. Może tak wszystkie papierologiczne warunki umów, regulaminy pod każdą taryfą, ofertą, promocją???? Raportuj

  5. Rafał napisał(a):

    a może wreszcie możliwość aktywacji samoodnawialnych pakietów? co miesięczne aktywowanie jest upierdliwe… Raportuj

  6. odchodzeZplay napisał(a):

    Mi tam się strona internerowa play podoba. Najlepsza ze wszystkich opów. Najgorszy pod tym względem jest plus. A co do kontaktu ze znajomymi to pasowałoby stworzyć w play coś na wzór pluszakowego FUNSKAN Raportuj

  7. Mateusz napisał(a):

    6 . Jako możemy sprawić, abyś mógł rozwijać swoje zdolności? * błąd…powinno być jak a nie jako. Raportuj

  8. GolarzFilip napisał(a):

    Dziwnie grzeczny post,jakby Ci sam Prezes stał nad klawiaturą…
    Co audyt macie w departamencie,czy po wyjeździe do Poznania,coś się zmieniło… :) ? Raportuj

  9. PLY napisał(a):

    a ja mam małe ale jak to bywa w karnawale dużo pisze dużo dzwonie lecz mam PLAY i rozmowy co niedziela

    w PLAYu tanio i wesoło więc zatańczmy disco polo będzie raźno i wesoło moc pakietów i dodatków dla dużych i małych gagatków :D

    ]:-> Raportuj

  10. Mateusz napisał(a):

    hmmm…po tej całej ankiecie zacząłem się zastanawiać co ja mogę zrobić dla Play… chyba doładuje konto :P Raportuj

  11. Neevor napisał(a):

    Ankieta pojechana w kosmos.
    Dobrze, że jestem lekko nietrzeźwy i nie wszystkie pytania wziąłem na serio ;)
    Natomiast w ciężkim szoku będę jak to, o co pytaliście zechcecie zrobić na stronie. Raportuj

  12. Sławek napisał(a):

    Jaka powinna być? Taka że f**k me!
    W stylu zgniłej gruszki… Raportuj

  13. Friedrich Parapet napisał(a):

    Chciałbym, żeby strona internetowa Play pachniała bezami. Raportuj

  14. wkurzonynaplay napisał(a):

    Po co pytacie o sugestie jak i tak nie bierzecie ich pod uwagę? Wielokrotnie forumowicze sugerowali Wam, że powinniście poprawić kompetencje pracowników BOK, a Wy uznaliście, że zdaniem UKE jesteście najlepsi i nic nie trzeba zmieniać. Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      po pierwsze tym razem pytamy o www. Po drugie nigdy nie mówiliśmy, że niczego nie będziemy i nie musimy poprawiać. Wręcz odwrotnie! Poczytaj sobie moje posty na ten temat uważnie.Raportuj

      • wkurzonynaplay napisał(a):

        Po pierwsze, umiem czytać i widzę, że pytacie o www. Niezbyt rozumiem, dlaczego nie można założyć, że skoro olewacie sugestie dotyczące BOKu, podobnie olejecie sugestie dotyczące www. Marnujecie cenny czas internautów.

        Po drugie, nie oceniam Waszych deklaracji, tylko fakty. Fakty są takie, że BOK nadal jest niekompetentny. Raportuj

        • Barbara_Be napisał(a):

          Tak psioczycie na BOK, a życzę Wam żebyście na 1 dzień tam usiedli i posłuchali klientów. Odechce Wam się. A nikt nie jest omnibusem, i wierzcie lub nie, ale często człowiek uczy się na błędach, bo jest tego tyle, że nie idzie ogarnąć, a dodatkowo co chwilę się coś zmienia… Raportuj

          • Prowokator napisał(a):

            Basiu ale nikt tu nie wspomniał o konsultantach.
            Dziwi mnie to ale okazuje się, że ludzie zaczynają rozumieć jaka to praca.

            Osobiście nie kontaktowałem się z BOK już dłuższy czas ale ostatnia moja rozmowa skończyła się pisaniem kilkunastu listów do starszego konsultanta, który ostatecznie okazał się NIEKOMPETENTNY, a to właśnie o nich chodzi.

            Zresztą procedury typu:
            Klient: Czy mogę zostać przekierowany do osoby która ma kompetencje rozwiązać ten problem ?
            Konsultant: Ja jestem tą osobą…

            Powinny zostać raz i ostatecznie wyeliminowane. Skoro człowiek który ze mną rozmawia nie ma pojęcia jak rozwiązać dany problem to automatycznie powinienem trafić do jego kierownika, szefa – nie ważne, osoby kompetentnej.

            Swego czasu w mojej miejscowości było dużo problemów technicznych z telefonami stacjonarnymi. Dzwoniąc do obsługi TP zawsze byłem przekierowany do właściwego działu, w którym uzyskiwałem bardzo szczegółowe informacje na temat faktycznego stanu rzeczy. Dodam, że najdłużej rozwiązywana sprawa ciągnęła się tydzień i to jeszcze z winy kuriera który zgubił dokumenty.

            Natomiast w BOK załatwiałem prostą sprawę reklamacji i trwało to miesiąc. Wszystko rozbijało się o rezygnację z rezygnacji, której nie mogłem załatwić w salonie. Raportuj

            • Barbara_Be napisał(a):

              Myślę, że te niekompetencje wynikają z tego, że na BOKu (jak w każdym innym call-centre) jest duża rotacja pracowników.
              Ja powiem, że zdarza mi się dzwonić na BOK od czasu do czasu i nie trafiłam jeszcze na bałwanów. Może dlatego że dosyć jasno wyrażam o co chodzi.
              A może dlatego, że coś się zmieniło.
              Nie wiem czy w BOK jest jakaś hierarchia – wydaje mi się, że są młodsi konsultanci i starsi konsultanci. ale na podstawie czego awansują też nikt nie wie. Tak naprawdę chyba trzeba by tam spędzić z tydzień żeby widzieć jak to wszystko działa.
              Wydaje mi się jednak,że zawsze jest problem z reklamacjami. Jeśli wynikają jakieś błędy sieci, to czeka się długo na odpowiedź. Czasami po miesiącu dostaje się odpowiedź, że nie stwierdzają usterek…wtedy człowieka trafia.
              Tak jak kiedyś przy problemach z PPP przy online ktoś mi odpisał na zgłoszenie, że przecież wystąpiła transmisja danych (=a więc net działał wg nich), co z tego, że z prędkością 0,05 kb/s… czyli nic nie działało tak naprawdę ;) Raportuj

            • Prowokator napisał(a):

              Rotacja rotacją od tego mają komputery i przygotowane skrypty żeby działać sprawnie.
              To znowu należy do zadań ich przełożonych, a Ci raczej nie powinni się zmieniać jak rękawiczki.

              Pracowałem kiedyś w małej ale bardzo dobrze skrojonej firmie i po kilku godzinach szkolenia (pracy, nie jakiejś suchej teorii) pracowałem jak każdy dookoła mnie, po tygodniu byłem niemal w pełni samodzielny, a po dwóch robiłem samemu swoją pracę.

              I tak powinien działać BOK nie ważne kogo posadzimy na stołku, pomijając jego predyspozycje personalne, powinien on pracować tak samo jak reszta będąca tam od miesięcy. Raportuj

          • Kasia napisał(a):

            Basia, rzadko kiedy mam okazję się z Tobą zgodzić (no cóż… Taki mój urok), ale w tym wypadku w 100 popieram Twoje zdanie! Pracowałam na słuchawkach w Orange miesiąc i szczerze mówiąc nie powtórzyłabym tego wyczynu! Na szczęście zgarnęła mnie po miesiącu inna firma, związana z Play i nie muszę się już użerać z tymi Klientami!
            Nie dziwi mnie fakt, że BOK nie zawsze wie o wszystkim, skoro ani my, ani BOK, ani Konsultanci nie wiedzieli do dziś o planowanych zmianach w regulaminach w marcu, a dowiedzieliśmy się tylko dzięki Klientom, którzy z hukiem wparowali do salonu jednego i rzucili na biurko pismo, dołączone do faktury, żądając zerwania umowy… Niesłusznie oczywiście :) Raportuj

          • wkurzonynaplay napisał(a):

            Nikt nie musi być omnibusem, ale dlaczego klient ma ponosić konsekwencje tego, że konsultant nie był dobrze wyszkolony i udzielił błędne informacje? Obowiązkiem operatora jest zapewnienie profesjonalnego szkolenia wszystkim konsultantom, a na wypadek, gdyby pojawiło się pytanie, na które konsultant nie zna odpowiedzi, powinien mieć możliwość przekierowania do osoby, która odpowiedź będzie znała. Nie może być tak, że konsultanci "strzelają" i mówią, co im się wydaje, a nie jak jest w rzeczywistości.

            Jeśli operator nie potrafi dobrze wyszkolić konsultantów, to powinien ponosić za to odpowiedzialność. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Zupełnie niepotrzebnie zabierasz głos (a miało cię tu nie być) bo wszyscy już wiemy co tobą kieruje i wcale nie jest to trzeźwa ocena tylko zemsta za twój wyłącznie błąd. I dopóty dopóki ja tu piszę to nie dam ci spokoju. Chyba , że przestaniesz bredzić. Raportuj

          • wkurzonynaplay napisał(a):

            Wszyscy już wiedzą, że chcesz się podlizać operatorowi i zawsze lubisz go bronić. Jesteś gotów założyć, że listopad jest wcześniej niż październik, aby udowodnić, że operator jest zawsze cacy. Chcesz się podlizywać, to się podlizuj, może kiedyś zostaniesz doceniony, ale postaraj się używać więcej sprytu, bo na razie zachowujesz się jak frajer czopek, który wchodzi operatorowi w d… Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Dobrze wiesz, że mam w dużym poważaniu jakie zdanie o mnie ma operator (jak może o mnie coś mysleć op, tego nie wiem ale niech ci będzie) i na odwrót. Mi chodzi tylko o prawdę, ktora wyglądać mogła w ten sposób, że faktura za październik mogła zostać wystawiona PO fakturze za listopad bez względu na to który miesiąc w kalendarzu jest pierwszy. Miałeś miesiąc by się zorientować co jest grane. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Właśnie na tym polega Twój problem, że jesteś w stanie znaleźć absurdalne wyjaśnienia, aby wykazać, że operator jest super.

              Nigdy nie pisałem o fakturach ZA październik i ZA listopad tylko o fakturach wystawionych W październiku i W listopadzie.

              Chcesz walczyć o prawdę, to sobie walcz, ale naucz się czytać ze zrozumieniem i nie próbuj wmówić, że faktura wystawiona 21 października (za okres 21.10-20.11) mogła zostać wystawiona później niż faktura wystawiona 21 listopada (za okres 21.11-20.12). Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Dobrze wiesz także, że nie pisze tu o konkretnym operatorze tylko o zasadach.

              Jeśli zatem pisałeś o fakturach wystawionych W październiku i W listopadzie to o czym pisałeś? Dostałeś fakturę w październiku za październik? Dostałeś fakturę za listopad w listopadzie? Czemu ich nie zapłaciłeś?
              Kiedy dostałeś fakturę za październik a kiedy za listopad? Twierdziłeś, że nie dostałeś FV za październik i zorientowałeś się dużo później.

              Podpowiem więcej. Żadnej FV nie musiałeś dostać, a zapłacić musiałeś za każdą z nich. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Jestem już niemal pewien, że dobrze wiesz, na czym polegał problem i udajesz głupiego, ale mimo to odpowiem na kolejną zaczepkę, bo jestem niezmiernie ciekawy, jakie głupoty znów wymyślisz.

              Cały czas piszę o tym, że nie otrzymałem faktury wystawionej w październiku (za okres 21.10-20-11) a jej brak zauważyłem tuż po otrzymaniu (gdy wkładałem dokument do segregatora) faktury wystawionej w listopadzie (za okres 21.11-20.12).

              Właśnie dlatego, że musiałem opłacić fakturę pomimo jej nieotrzymania, niezwłocznie zadzwoniłem do BOK, aby zapytać, co mam wpisać w tytule przelewu (jaki nr miała ta faktura).

              Zostałem zapewniony, że każdy klient ma indywidualny nr rachunku i tytuł przelewu nie ma ŻADNEGO znaczenia, bo system jest skonstruowany tak, że wpłatę przypisze do faktury wystawionej wcześniej BEZ WZGLĘDU na tytuł przelewu.

              Wpłata dotarła z opóźnieniem, ale na kilka dni PRZED nałożeniem blokady znajdowała się już na koncie operatora, lecz została przypisana do faktury wystawionej w listopadzie a nie do tej wystawionej w październiku, czyli stało się inaczej niż zapewniał konsultant BOK.

              Podsumowując, w chwili nakładania blokady na koncie operatora znajdowały się 2 wpłaty. Pierwsza z nich została zaksięgowana kilka dni przed nałożeniem blokady, ale Play przypisał ją do faktury wystawionej w listopadzie. Druga wpłata została zaksięgowana 6 grudnia kilka godzin przed nałożeniem blokady, ale Play jej nie widział w systemie. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Więc (nie zaczyna się od tego ale spróbuję ) wytłumaczę ci to po raz kolejny. Nie otrzymałeś faktury ZA październik. Jeśli jej nie dostałeś to gdzie ona była? Nie dostałeś bo była niewystawiona prawdopodobnie przez czyjś błąd, niedopatrzenie, awarię z winy operatora. Skoro system wpłaty nie przypisał automatycznie do października to co dalej? jaki wniosek z tego można wyciągnąć? Pieniędzy w chwili zakładania blokady nie było co potwierdza Play.

              P.s. Nie wiem jak u ciebie ale u mnie Play powiadamia mnie o wystawieniu faktury. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              1. Gdyby faktura za okres 21.10-20.11 (nie mam pojęcia, dlaczego nazywasz ją "za październik") przez niedopatrzenie nie została wystawiona, to operator nie mógłby zablokować dostępu do internetu z powodu braku nieopłaconej faktury, której nie było.

              2. Gdyby faktura za okres 21.10.-20.11 została wystawiona później niż powinna tak, że data jej wystawienia byłaby późniejsza niż data wystawienia faktury z dnia 21.11, to także nie byłoby podstaw do nałożenia blokady w dniu 6.12, gdyż zgodnie z regulaminem operator może nałożyć blokadę dopiero po 14 dniach od terminu płatności a termin płatności to 14 dni od wystawienia.

              Nie mam pojęcia, bo co tworzysz jakieś absurdalne założenia, które nawet gdyby były słuszne, to i tak wyciągnięte z nich logiczne wnioski nie uzasadniłyby, że Play jest cacy.

              Główną przyczyną całego problemu jest to, że gdy zadzwoniłem do BOK, to zostałem poinformowany, że wpłata zostanie automatycznie przypisana do faktury wystawionej wcześniej BEZ WZGLĘDU na tytuł przelewu. W rzeczywistości okazało się, że nie jest prawdą, że system automatycznie przypisuje wpłaty do faktur wcześniejszych BEZ WZGLĘDU na tytuł przelewu.

              Nie zastanawiałem się, dlaczego nie dotarła faktura. Nie ma przecież znaczenia, czy pracownik Play zapomniał ją wysłać, czy zagubił listonosz, czy też ktoś włamał się do skrzynki pocztowej i ją ukradł.

              Faktura mogła zaginąć, lecz to nie zwalniało mnie z obowiązku jej opłacenia, więc zadzwoniłem do Play, aby dowiedzieć się, co należy wpisać w tytule przelewu i otrzymane informacje nie były prawdziwe.

              Koniec wyjaśnień. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nazywam ją "za październik" żeby było łatwiej identyfikować która jest która. Z góry założyłeś wygodną dla siebie opcję że nie została wystawiona. A może została wystawiona lecz spadła pod biurko i myszy ja opi….ły. Wystawiona. W systemie. Nieopłacona. Blokada jak najbardziej uzasadniona. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Dotychczas udowadniałeś, że nie umiesz czytać ze zrozumieniem wypowiedzi innych wypowiedzi. Teraz udowodniłeś, że także nie rozumiesz tego, co sam piszesz.

              Nikt nie zakładał, że faktura "za październik" nie została wystawiona. Wręcz przeciwnie, oczekiwałem, że płatność z dnia 2.12. zgodnie z zapewnieniem pracownika BOK zostanie automatycznie przypisana do faktury "za październik", gdyż ona została wystawiona wcześniej niż ta "za listopad".

              Jedyną osobą, która zakładała, że faktura "za październik" mogła nie zostać wystawiona lub mogła zostać wystawiona później niż faktura "za listopad", byłeś właśnie Ty.

              Jak chcesz, możesz odpisywać na moje posty co chcesz. Ja już nie mam wątpliwości, kim jesteś, więc pozwól, że nie będę już odpisywał na Twoje schizofreniczne wypociny.

              Pozostanę wierny zasadzie: "Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem." Raportuj

  15. Ewa napisał(a):

    może by w końcu coś zaczęło działać… Swobodne poruszanie się między taryfami to marzenie, włączenie usług, pakietów to marzenie number two itp., itd….. Raportuj

  16. Alik napisał(a):

    Ludzie rząd nas oszukuje !!! Inne państwa nie podpisały ACTA i jest na to czas do 2013 roku.Kłamią w żywe oczy Szwedzki europoseł: polski rząd kłamie w sprawie ACTA za wp.pl W rozmowie z "Codzienną" Christian Engstroem, szwedzki europoseł z Partii Piratów mówi wprost: – Żaden kraj UE na razie nie podpisał ACTA. Jeśli minister Boni tak twierdzi, kłamie. Wszystkie kraje, które uczestniczyły w negocjacjach mają czas na podpis do 31 marca 2013 roku. Podpisać jednak nie muszą. Wystarczy powiedzieć "nie" – dodaje. Istotnie, jeszcze w środę na antenie RMF FM Boni mówił: – Nie możemy tego nie podpisać. Wszystkie kraje europejskie to podpisały, myślę, że jest trochę za późno, ten proces przecież trwa tak naprawdę od 2006 roku, Polska w nim uczestniczy od 2008 roku – przekonywał. Stwierdził też, że Polska powinna "dobudować do tej umowy klauzulę, która będzie pokazywała, jak my interpretujemy te punkty". Innego zdania jest Engstroem: Raportuj

    • jakaczmarek napisał(a):

      Centrum Informacyjne Rządu potwierdziło, że z profilu Kancelarii Premiera na Facebooku usunięto wczoraj około pięć tysięcy wpisów osób, sprzeciwiających się podpisaniu przez Polskę umowy ACTA. Autorom krytycznych wpisów zablokowano też możliwość komentowania jakichkolwiek treści na facebookowej stronie KPRM – informuje RMF FM. Raportuj

      • Friedrich Parapet napisał(a):

        Nic nowego, było do przewidzenia. Do przewidzenia było również umniejszanie winy rządu i prawa obywateli do rzetelnej informacji. Raportuj

    • Barbara_Be napisał(a):

      to jest post na temat strony Play? Raportuj

  17. jot23 napisał(a):

    Ciekawa ankieta ;) Nad pytaniami siedziałem zdecydowanie za długo.. ale nic to, zobaczymy czy jakieś pomysły zostaną zrealizowane. Dzięki Ci, Play, za dopuszczenie szarych klientów do głosu. Raportuj

  18. barabasz napisał(a):

    @wkurzonynaplay a'propos zmian one się dzieją, ale tu potrzeba kompleksowych rozwiązań, miesięcy, a może i lat! Wierz mi, że w PLAY pracuje armia ludzi nad tym aby OK była sprawniejsza.
    P.S. W PLAY nie ma BOK, jest OK:) Raportuj

  19. www.odchodzi4.pl napisał(a):

    bajery rowery z tym "Już nieco później, do prac naszego zespołu będziemy chcieli włączyć tych z Was, którzy będą najbardziej kreatywni i oczywiście będą pracą z nami zainteresowani." jak mi wiadomo dawno dawno temu na blogu była rekrutacja na osobę do strony play.pl żeby poprawiała błędy czy coś wtym stylylu. Rekrutacja była ale informacji ze kogoś zatrudnili nie było. teraz znów rekrutacja a może zbieranie danych osobowych ? Coś mi sie zdaje że Marcin tym postem chce dowiedzieć się kto pisze krytyczne komentarze bo ich sporo ostatnio na blogu i wy pod pretekstem pracy podacie swoje dane osobowe i bedzie wiedział kto go intensywnie krytykuje na blogu. obecnie wie tylko nicki a teraz będzie wiedział imię i nazwisko. Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      Imię, nazwisko i mail – ale jak ktoś podał inny mail tu, inny tam to w czym problem?
      No i przede wszystkim – wytłumacz mi PO CO potrzebowałby tych danych? o.O
      Powinieneś w PiSie się udzielać, wszędzie wykrywasz spisek -_- Raportuj

      • klient. napisał(a):

        Krzysiek, być może odchodzi4 trochę nadinterpretuje intencję Play, ale z podawaniem danych należny być bardzo ostrożnym. Ja na pewno w żadnej ankiecie nie podałbym nazwiska.

        Dwa lata temu wziąłem raz udział w jakimś konkursie smsowym. Potem musiałem przez kilka miesięcy usuwać swój numer telefonu z kilku list mailingowych bo byłem dosłownie bombardowany kilka razy dziennie smsowym spamem. Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Nicka przecież nie podajesz ! Raportuj

  20. Kamil napisał(a):

    próbowałem ją wypełnić, jednak nie działa jak należy i się skasowała na 3 stronie. wg mnie strona operatora ma dawać potrzebne informacje dla klienta, ma działać sprawnie (a to moglibyście poprawić, bo wyzwanie czuję w trakcie ładowania się waszych podstron myśląc "zawiesi całą przeglądarkę czy tym razem nie") i szybko. przeładowanie funkcjami społecznościowymi to błąd, o czym świadczy strona orange. a nawet jeśli macie takie pomysły to zróbcie to oddzielnie od strony http://www.play.pl bo to tylko utrudni korzystanie ze strony Raportuj

  21. troll_bagienny napisał(a):

    Można by wymyślić kilka rzeczy, ale to i tak najbardziej intuicyjna strona spośród 4 operatorów.
    Cenniki na jedno klikniecie myszki. Raportuj

  22. mkkot napisał(a):

    Będę złośliwy i przykleję jeszcze raz link z moim filmikiem: http://www.youtube.com/watch?v=954OgvgP0Cc
    Robię to, ponieważ to i tylko to powinniście poprawiać. To znaczy rozumiem, że z tym brakującym bannerem to była jednorazowa akcja, ale do jasnej anielki, są narzędzia do sprawdzania poprawności linków! A tych niedziałających macie pełno. Na zgłoszenia mało kiedy jest reakcja, w ogóle nie wiadomo do kogo to zgłaszać, na dole powinien być kontakt do webmastera. Poza tym play24 w szczycie nigdy nie działa i brakuje możliwości odpowiadania na zgłoszenia, ale o tym już ludzie mówili a Wy nic.

    I najważniejsze: zostawcie tę stronę w spokoju. Jest naprawdę dobra. Nie ruszajcie jej. Raportuj

    • xxx napisał(a):

      Widocznie już poprawili, bo to co pokazujesz na tym filmie nie występuje obecnie na stronie. Raportuj

      • mkkot napisał(a):

        Tak, wiem :) Poprawili już chyba wczoraj, ale z pewnością znalazłoby się tego więcej.
        Wypełniłem ankietkę. Szacun dla autorów pytań. Mam nadzieję, że zaskoczyłem pozytywnie :> Raportuj

  23. Emil napisał(a):

    u nie nie mozna przejsc dalej w ankiecie ;/ po kliknieciu caly czas lata to kółeczko i niestety nic sie nie dzieje;/ Raportuj

  24. jakaczmarek napisał(a):

    strona jest ok, mam nadzieję, że nie będzie z nią tak jak z nowym orange.pl, gdzie znalezienie oferty trochę trwa. teraz na http://www.play.pl (lub http://www.plej.pl wg ulotki play online) jest bardzo dobrze, z wyjątkiej linkowania regulaminów i cenników pod danymi ofertami. błędów jest sporo. fantastyczna natomiast zakładka pakiety, gdzie dla kazdej oferty można znaleźć pakiety, które można aktywować.

    co do samych cenniów, to do znudzenia napiszę jeszcze raz: saSMung Wave 533 i rózne ceny LG Prada 3.0 i Galaxy note w ofertach VIP. edycja jednego pliku pdf to chyba nie duzo pracy, skoro już na kazdej sronie cennika jest wiersz z taryfami, gdzie wcześniej było tylko na pierwszej stronie.

    wyszukiwarka zasięgu internetu, salonów, kontakty do nich, maile, tez jest ok. za mało wyeksponowany blog o smartfonach, a szkoda. i przydałaby sie moderacja w komentarzach, bo niektóre są masakryczne i nie świadczy to o Play, jako operatorze, a o poziomie niektórych klientów, zwłaszcza, że często sa podpisani z imienia i naziwska. Ci to sie muszą poczuć wyjątkowi :))) Raportuj

  25. Łukasz Michalak napisał(a):

    To nie ankieta, to kolos. Naprawdę może człowieka wykończyć. Dużo pytań prowadzi do tych samych odpowiedzi. Wypełniona więc czekam na efekty :) Raportuj

  26. troll_bagienny napisał(a):

    Zastawiam się jak odpowiedzieć na pytanie numer 2: "Co mogłoby sprawić, że na taki serwis zaglądałbyś raz w tygodniu?" i dochodzę do wniosku, że nie ma takiej opcji. Musielibyście przekształcić się w serwis erotyczny. :-) Raportuj

    • mkkot napisał(a):

      Eee, ja wchodzę codziennie :P Raportuj

    • GolarzFilip napisał(a):

      ten pomysł z serwisem erotycznym,paradoksalnie nie jest pozbawiony sensu.
      Głęboka estymacja treści,jakie pojawiały by się oczywiście po godzinie 23,pozwalały by każdemu niezadowolonemu Klientowi- np.z cen słuchawek- na rozładowanie emocji.
      Po tak dość brutalnej moralnie,ale skutecznej metodzie "wyjaławiania" negatywnego jadu,blog,forum na telepolis i opinie wśród Klientów,byłyby zgoła pozytywne i bzem pachnące.

      Raportuj

  27. Damian napisał(a):

    Kiedy poznamy wyniki ankiety? Raportuj

  28. Friedrich Parapet napisał(a):

    Niedawno sieć Poręcz wprowadziła ponoć jakieś zmiany w layoucie strony i zrobili ankietę. Tak ich zjechałem w tej ankiecie, że ho ho, a mógłbym tak ich zjechać, że ho ho ho ho. Raportuj

  29. Marcin napisał(a):

    Ja bym wolał jakby w swojej sieci zdjeli te idiotyczne limity danych to by mnie bardziej przyciagało do tej strony play a tak limity sa transfer leci przycinanie łancza do 16 kb/s bezpłatne bez limitów pobieranie danych noca od 00:00 do 9:00 rano to bezsens w nocy sie spi a nie sciaga idiotyczne to jest heh i to ma byc super oferta która by odciagneła od komkurencji ? ja bym chciał ze swojej strony zeby wrescie play uruchomił w swojej sieci LTE Plus juz jest do przodu jak cyfrowy polsat Orange tez mysli nad LTE ale play jak widze jeszcze nie chce wdrozyc tego w swojej sieci heh i te magiczne 6 mb/s co macie w swojej ofercie które nie jest tymi 6 mb/s tylko jakas marna tania farsa 2 mb/s w dzien a noca 5 mb/s to ma byc fer to prosze bardziej sie przsygotowywac do LTE bo konkurencja zaciera rece zeby przejmowac klientów… Raportuj

    • BRT napisał(a):

      Widzę, że przecinek w klawiaturze nie działa, masz tu, skopiuj sobie: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Raportuj

    • A.B. napisał(a):

      Dawno nie widziałem tak długiego zdania… Zero kropek, przecinków, pisania nowego zdania z wielkiej litery. Napisałeś się, namęczyłeś a czytać się tego nie da. Raportuj

    • Wkurzony napisał(a):

      E tam… Wydaje Ci się. Play jest cool… Nazwa 4G spełniła marketingowe oczekiwania jak napisał Rzecznik… Raportuj

  30. FunTom napisał(a):

    AKTUALNA! Raportuj

  31. marek napisał(a):

    weźcie sie lepiej za oferty a nie jakimiś bzdetami sie zajmujące które dopracowujecie juz 2 rok Raportuj

  32. zenon napisał(a):

    Wszedłem na stronę z ankietą i uważam formę niektórych pytań za niewłaściwa i dziwną. Na przykład : Co moglibyśmy ci dac żebyś będąc w serwisie czuł, że masz nad nim kontrolę?Co jako Play moglibyśmy ci dac, żebyś czuł się na serwisie niezależnie?Co Play powinien ci dac, żebyś poprzez serwis mógł rozwijac swoje kontakty z innymi? Ad rem. Serwis jest przeglądany z pozycji PC, oraz za pomocą smart fonów.Wobec tego przykładowa odpowiedz może brzmiec np. Interaktywny tablet za 1zł, lub smart fon z najbardziej zaawansowaną technologią do przegłądania stron / tu pada nazwa/ za 1zł. Panowie bądzcie poważni. taka konstrukcja pytań jest do chrzanu. No chyba że Play rozpoczyna "rozdawnictwo"- w co szczerze wątpię. Pytania zostały napisane niechlujnie. Nadto powinny one jednoznacznie stymulowac do właściwych odpowiedzi. Tzn. takich w których dochodziło by do sensownych odpowiedzi mających rzeczywiscie ulepszyc serwis. Raportuj

  33. Barbara_Be napisał(a):

    do kiedy ankieta jest ważna? chcę sobie jutro na spokojnie wypełnić, a nie wiem czy jeszcze będzie aktywna.. Raportuj

  34. zenon napisał(a):

    Nadal pytam o mój komentarz! Raportuj

  35. tl111 napisał(a):

    Nie bardzo na temat ale ponownie sugeruję wprowadzenie rozwiązania płatności faktur takiej jaką właśnie wprowadził Wasz były udziałowiec http://www.telepolis.pl/news.php?id=24043. Tak samo możnaby zorganizować doładowania fresza na kontach prepaid. Raportuj

  36. KPp napisał(a):

    A uwagi zostaną uwzględnione tak jak uwagi na temat zgniłych blobów i złotych gruch czy czego tam ? Raportuj

  37. Piotrek Świtała napisał(a):

    w cenę SE ARC chyba wkradł się błąd ;)

    w all inc 109 kosztuje 399 pln
    a w all inc max 115 kosztuje już 619 pln ;)

    a co do funkcjonalności to powinno się łatwiej znajdować usługi dostępne do konkretnej taryfy, mogłaby być jakaś lista rozwijana gdzie klient by wybierał na początku czy interesuje go karta, abo, firma, przeniesienie czy np przedłużenie umowy, wtedy sporo zbędnych informacji dla takiej osoby by odpadało już na starcie przez co strona byłaby bardziej przejrzysta Raportuj

  38. Barbara_Be napisał(a):

    pakiety i usługi powinny być w jednym miejscu. część jest w "pakietach" a reszty trzeba szukać poprzez "oferta/ mam już numer -dokupuje oferte- karta" (przykładowo dla Play Fresh) i wtedy widac promocyjne pakiety/usługi, których w zakładce PAKIETY nie uświadczymy.. Raportuj

  39. Marek napisał(a):

    Chciałem wypełnic ankiete, ale po kilku głupich pytaniach doszedłem do wniosku, ze nie mam czasu na tak głupią ankiete. CO to za pytania? Kto je wymyslal? Raportuj

    • GolarzFilip napisał(a):

      Mareczku,ta ankieta ma ukryty przekaz- typowa sztuczka PR.Gdyby były "normalne" pytania typu: "gdzie powinien być przycisk logowanie" czy inne takie pierdołowate,nikogo nie byłoby stać na minimum wysiłku intelektualnego.
      A tak,być może ktoś odwali robotę za "małketingowców" podrzucając fajne pomysły- oczywiście w zamian Play da koszulkę albo bilet do kina :) Raportuj

  40. Marek napisał(a):

    Idz spać dziecko i zainstaluj oryginalne oprogramowanie. Raportuj

  41. lucky napisał(a):

    Niedawno strona chyba była zmieniana ? Nie lepiej zrobić raz, a dobrze.

    Druga sprawa – kto wymyśla te pytania – "Co moglibyśmy zrobić, żebyś będąc na stronie Play czuł wyzwanie? " Strona Play pełni rolę informacyjną. Jakie to wyzwania mają towarzyszyć przeglądaniu oferty operatora telekomunikacyjnego ?
    Pewnie P4 zapłaciło ładną sumkę jakiejś firmie analityczno-doradczej i ta musiała wymyśleć coś adekwatnego do otrzymanej sumy.

    Widzę, że korporacje lubią ubierać proste formy w rozbudowane wyrażenia, mające chyba dodać splendoru. W rzeczywistości jednak wywołujące uśmiech politowania. Przykład: Człowiek który stoi za ladą/biurkiem to nie sprzedawca, ale Młodszy Konsultant ds. Sprzedaży. Raportuj

  42. pabloki napisał(a):

    to juz nawet pomyslu na strone internetowa nie ma? Raportuj

  43. Jan napisał(a):

    Naprawcie w koncu Play24, nie mozna poprawnie zarzadzac uslugami dodatkowymi. Raportuj

  44. zenon napisał(a):

    Play nie lubi krytyki. 3 godz. temu zamieściłem komentarz na temat pytań z ankiety. Gdzie jest ten komentarz? Raportuj

  45. Jacek Allastra Jambor napisał(a):

    ankietę wypełniłem ufff… aż się spociłem ;-) Raportuj

  46. siwyrs napisał(a):

    zmiana regulaminu w zwiazku ze stosowaniem przez play niedozwolonych klauzul… nikt nic nie mówi… niestety pewnie nie da rady umowy zerwać nasze chorze państwo chroni oszustów… chorymi przepisami… Raportuj

  47. pemose napisał(a):

    hehe.. Chyba w Play nie mając nic do roboty skoro wymyślają takie durne ankiety !!!! Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Durne? Ciągle pracujemy nad poprawą naszych usług. To nieustający proces. Co takiego "durnego" widzisz w tej ankiecie? Może nie powinniśmy pytać użytkowników o zdanie, tylko robić wszystko wg własnego uznania? Raportuj

      • siwyrs napisał(a):

        a nie robicie… ;p Niestety ale 2012 to prawdopodobnie będzie dla was najgorszy rok… jestem z wami od poczatku ale w tym roku nie dam Wam już szansy… konkurencja już was dogoniła z ofertami, na dodatek mają słuchawki w normalnych cenach… czekam jeszcze z niecierpliwością na wprowadzenie zakazu umów dłuższych niż 12 miechów .. wtedy będzie luz ;p Raportuj

      • zenon napisał(a):

        Skoro tak to gdzie mój wpis z przed ponad 3 godzin? Raportuj

        • BRT napisał(a):

          Tak byłeś do niego emocjonalnie przywiązany, że piszesz o nim 4 raz? Zli Złoczyńcy go porwali, przetrzymują go w nieznanym miejscu. Raportuj

          • zenon napisał(a):

            BRT to chyba tonaż statku o ile się nie mylę. A post? Był chyba za bardzo krytyczny wobec autora, lub autorów ankiety. Nikogo nie obrażał i nie zawierał wulgaryzmów. Masz racje porwali go moderatorzy, bo nie był wygodny. Raportuj

    • Jacek Allastra Jambor napisał(a):

      patrząc z punktu widzenia klienta pytają nas, bo strona www jest dla nas ;-) Raportuj

  48. vbc napisał(a):

    pytaja zeby zrobic dobre wrazenie jak oni sie licza z naszym zdaniem, a tak naprawde to maja gdziesz nasze uwagi Raportuj

  49. zenon napisał(a):

    Spróbujcie wysłac w Play 24 reklamację. Jak zwykle nie działa. Jaki operator taka strona! Raportuj

  50. SIM napisał(a):

    Wydaje mi sie ze takie posty sa po to aby odciagnac uzytkownikow od innych – bardziej kontrowersyjnych.
    Skupiaja sie wtedy na komentarzach pod takimi … *

    *tutaj wstawic odpowiednie slowo :) Raportuj

  51. P23 napisał(a):

    Robię czwarte podejście do ankiety i nadal nie znam odpowiedzi na niektóre pytania – sa po prostu dziwne, ciężko na nie odpowiedzieć tak żeby odpowiedzi się nie powtarzały . Za podobne ankiety na innych stronach płacą i to niemało, a tu chcecie to mieć za darmo, phi ;) nie mniej jednak, szkoda mi tego co już tam nabazgrałem, więc i postaram się dokończyć moje dzieło zniszczenia … Raportuj

  52. zenon napisał(a):

    Powodzenia. Ja nie zamierzam jej wypełniac dopóki nie poprawią tych pytań, by były sensownie sformuowane. Raportuj

  53. Robert napisał(a):

    Bzurna ankieta i bzdurne pytania. Czyż nie mamy kontroli nad serwisem ? Mamy, bo wchodzimy w co chcemy. Dalej to sami wiecie jak jest. Lepiej by się zajęli zaległymi nagrodami. Raportuj

  54. pemose napisał(a):

    A od kiedy to Play namiętnie liczy sie ze zdaniem użytkowników sieci ???? Gdy Play likwidowało pakiet 30 za 10 jakoś się nas nikt nie pytał o zdanie ani też nie było ankiety !!!! :D :D
    Raportuj

  55. szymeczek napisał(a):

    w opisie oferty all inclusive jest błąd: zamiast minuty na stacjonarne powinno być napisane transfer danych( wartość w tabeli to 250 MB) Raportuj

  56. Murk napisał(a):

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=24053

    a Play co na to? Też będzie podobna oferta? W sumie chciałbym coś takiego ale przy przedłużaniu abonamentu, bo obecnie to trochę żal…. Raportuj

  57. mirekb napisał(a):

    Ankiety oczywiscie nie wypełnie bo to i tak nic nie da..1)aktualne regulaminy w pdf przy aktualnych promocjach;2)częsciej uaktualniana mapka zasięgu-np juz miesiac mam 4g/3g a na mapce nic..{pozwolenie radiowe na 3g jest zas na 4g nie ma ;-)moze dlatego??}3)wyszukiwarka na play pl to nieporozumienie.warto to zmienic Raportuj

  58. grzegi napisał(a):

    dobra, jakoś się umordowałem z pytaniami, chociaż część faktycznie, urwana z Księżyca. Napisałem elaborat, ciekawe czy ktoś to przeczyta z odpowiedzialnych za stronę ;d

    P.S. Do Marcina G. – zapytuję uprzejmie (tak jak Ty o komentarze ;d) jak ma się sprawa z forum?
    Działacie coś, czy macie przestój, bo nie wiem, czy nie zapomniałeś, ale były takie plany. A kilka w miarę rozsądnych osób wyrażało nawet chęć bycia moderatorami (poza grupą ludzi, która zgłasza się tylko okazyjnie). Raportuj

  59. HenrykB napisał(a):

    Ankieta wysłana. Pytania niesamowicie odjechane. Zwracam tylko uwagę,że to jest tylko strona internetowa, a nie jakiś zmieniacz życia/dowartościowacz/lekarz/nauczyciel gimnastyki/animator życia towarzystkiego/ogranizator wolnego czasu w jednym :)

    W pierwszym etapie wystarczyłoby zrobienie strony bardziej użytecznej, przykładowo żeby ktoś kto nigdy nic nie miał wspólnego z Play (starzy wyjadacze sobie poradzą), mógł jednym kliknięciem ze strony głównej obejrzeć oferty wszystkich starterów. Raportuj

    • Tchórzofred napisał(a):

      Jak to nie zmieniacz życia – teraz wszystko ma być trendy i jazzy. Kto by się tam jakąś użytecznością przejmował. Prędzej doczekamy się możliwości podzielenia się swoją historią połączeń ze znajomymi na FB, niż strony przejrzystej, opartej na czystej informacji, a nie głupotach. Raportuj

  60. akka napisał(a):

    Przydałaby się jakaś dodatkowa marchewka zachęcająca do wypełnienia ankiety (np. jakiś smartphone) :] Raportuj

  61. wkurzonynaplay napisał(a):

    Jeśli do tej pory nie zrozumiałeś, to znaczy, że jesteś mało rozgarnięty lub tak głęboko wlazłeś w d… Playowi, że straciłeś umiejętność myślenia.

    Sprecyzuję jedynie, że:

    1. Spór o to, czy druga wpłata (nadana 3.12, zaksięgowana 6.12) dotarła przed blokadą czy po blokadzie, bo to tylko deser. Play nigdy nie zaprzeczał, że pierwsza wpłata (nadana 2.12, zaksięgowana 3.12) dotarła przed nałożeniem blokady.

    2. Nie mam pretensji o to, że Play sam ustala zasady, w jakiej kolejności wpłaty są przypisywane do faktur, lecz o to, że pracownik BOK przekazał mi fałszywą informację, gdy powiedział, że tytuł wpłaty nie będzie miał żadnego znaczenia i wpłata zostanie przypisana do faktury wcześniejszej.

    Moim zdaniem konsultanci nie powinni udzielać fałszywych informacji, a gdy tak się stanie, operator powinien wziąć za to odpowiedzialność.

    Ty jesteś czopkiem i uważasz, że zawsze winny jest klient, więc dyskusja z Tobą jest bez sensu. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Tyle razy tłumaczyłem, ze tak samo zareaguję jak nie zapłacisz za prąd, wodę gaz i inne. Play tu nie ma znaczenia. 6 grudnia nie było pieniędzy na koncie więc kara słusznie nałozona. Nie wiemy i wiedzieć nie będziemy czy pracownik BOK-u dał ci fałszywą informację booooo…. nie wiemy jak ten system działa. Bardzo możliwe, że faktycznie automatycznie sa one przypisywane do wcześniej wystawionych lecz równie dobrze może byc tak że nie tylko czas jest ważny. Zapomnij zatem o tym co ci mowił pracownik a skup się na tym, że kasy brakowało Raportuj

      • wkurzonynaplay napisał(a):

        A Ty zapomnij o tym co wiesz i czego nie wiesz, i pomyśl logicznie, bo do tego wiedza o systemach nie jest potrzeba.

        Są 2 i tylko 2 możliwości:

        1. (albo) Prawdą jest, że system automatycznie przypisze wpłatę do faktury wystawionej wcześniej bez względu na tytuł przelewu.
        2. (albo) Nie jest prawdą zdanie 1.

        Ad.1. Jeśli zdanie 1 jest prawdziwe, to znaczy, że system zadziałał nieprawidłowo przypisując pierwszą wpłatę do faktury listopadowej zamiast do październikowej. Wniosek: nawalił Play.

        Ad.2. Jeśli zdanie 1 jest nieprawdziwe, bo np. istnieją jeszcze inne kryteria, to znaczy, że konsultant BOK przekazał fałszywą informację. Wniosek: nawalił Play.

        Koniec dowodu. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Prawdą pewnie jest, że system przypisuje automatycznie ale prawdą może także być i to, że byłeś postawiony na czarnej liście i możliwe że ręcznie byłeś aktualizowany. Konsultant wcale tego nie musiał wiedzieć. W takiej sytuacji gdy twoje konto jest pod nadzorem bo wiedzą że nie płacisz system mógł cię po prostu nie widzieć. Coś jak w urzędzie skarbowym. Jedni spać mogą spokojnie a drudzy sa "ręcznie" rozpatrywani z różnych powodów. Raportuj

          • wkurzonynaplay napisał(a):

            Genialne wyjaśnienie. Z powodu nieopłacenia faktury październikowej zostałem wrzucony na czarną listę i w momencie, gdy wpłata dotarła, ktoś specjalnie ręcznie przypisał tę wpłatę do faktury listopadowej, która nie była przeterminowana.

            Tak się składa, że już w dniu nałożenia blokady otrzymałem od Playa spójne wyjaśnienia i wiem, dlaczego wpłaty zostały przypisane do faktur w takiej kolejności, więc naprawdę śmieszą mnie Twoje przypuszczenia.

            Nawet gdyby Twoje przypuszczenia były słuszne, to nadal wnioski są nielogiczne. Informacja może być prawdziwa albo fałszywa. Nie może być "trochę prawdziwa". Jeśli są jakiekolwiek dodatkowe kryteria oprócz daty, to znaczy, że konsultant udzielając informacji, że data wystawienia faktury jest jedynym kryterium, przekazał informację fałszywą.

            Mam przeczucie, że jesteś osobą dobrze wykształconą. To wszystko tłumaczy, dlaczego piszesz takie głupoty. Raportuj

          • Poll napisał(a):

            Przy ka|dej twojej kolejnej odpowiedzi pojawiają się dziwnym zbiegiem okoliczności nowe informacje takie jak "odpowiedz Playa". Dopiero co pisałeś, że w dniu blokady dzwoniłeś do nich i nic nie wskórałeś. Teraz się okazuje, że w dniu nałożenia blokady dostałeś spójna odpowiedź a P4Y temu całkowicie przeczy.
            NIe wiemy czy ręcznie ją przypisał czy nie. To tylko jedna z tysiąca możliwości których nigdy nie poznamy ale ty błędnie zakładasz, że nie mogło tak się stać. Ja uważam że wcale tak łatwo tego się nie da wytłumaczyć.

            Konsultant nie przekazał ci takiej informacji: "data jest jedynym kryterium" Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              A Ty nadal udajesz genialnego tropiciela absurdów, a tak naprawdę ujawniasz własną głupotę.

              Podejrzewam, że jesteś osobą dobrze wykształconą lub uważasz siebie za osobę wykształconą. Czy wiesz, dlaczego tak myślę?

              Otóż idiotę można przekonać. Wykształconego idioty przekonać się nie daje. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Co, i to tyle co masz do nabazgrania? Wytłumacz mi skąd masz tą tajemną wiedzę, że system o którym sam wspomniałeś bazuje jedynie na dacie? Skąd wiesz, że tak jest? Skąd wiesz, że nie mogło być inaczej?

              Mylisz się w zeznaniach. Raz piszesz, że 6 grudnia ( dzień blokady) żebrałeś o odblokowanie ale cię nie usłuchali a raz znowu piszesz, że dostałeś "spójne wyjaśnienia", Więc jak było w końcu? Zdecyduj sie wreszcie. Wybierz jedną z wersji bo obie są "różnobrzmiące"
              Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Po co mam Ci cokolwiek tłumaczyć, jak i tak nie zrozumiesz. Na razie znasz litery, ale jeszcze nie umiesz czytać.

              Przykład:
              Wyraźnie piszę: "W rzeczywistości okazało się, że nie jest prawdą, że system automatycznie przypisuje wpłaty do faktur wcześniejszych BEZ WZGLĘDU na tytuł przelewu."

              Ty piszesz: "skąd masz tą tajemną wiedzę, że system o którym sam wspomniałeś bazuje jedynie na dacie?"

              Wybacz, ale szkoda czasu na dyskusje z osobą, która widzi sprzeczności, gdzie ich nie ma, a tam gdzie są, ich nie zauważa. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Napisałeś, ze system przypisuje wpłaty do faktur PO DACIE bez względu na tytuł. Co oznacza iż uważasz, że system przypisuje je kierując się JEDYNIE datą.

              Pytam zatem skąd to wiesz że TYLKO po dacie

              Żeby ci to bardziej zobrazować opiszę hipotetyczną sytuację: system przypisuje automatycznie wpłaty do wcześniej wystawionych faktur za wyjątkiem faktur opłaconych w twoim banku, bo twój bank jest z Marsa albo Andromedy i system go nie identyfikuje. W związku z powyższym przypisywanie odbywa się ręcznie a ręczne przypisywanie jest "na dwoje babka wróżyła". Postaraj się teraz wyjaśnić, że tak być nie mogło. Wówczas wymyślę inną przyczynę dla której system nie zadziałał a konsultant nie jest Α i Ω inie musi aż tak dokładnie znać się na tym.

              Powiem więcej. Źródeł błędu mogło być 1000 a błąd ze strony Play być jednym z nich. Nie rozumiem dlaczego tylko ten bierzesz pod uwagę ignorując pozostałe możliwe błedy? Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Nigdy nie napisałem, że moim zdaniem system automatycznie przypisuje wpłaty "po dacie" bez względu na tytuł. Wręcz przeciwnie, wyraźnie napisałem, że konsultant udzielając mi takiej odpowiedzi wprowadził mnie w błąd.

              Oprócz tego, że nie umiesz czytać ze zrozumieniem, dyskusja z Tobą nie ma sensu z jeszcze jednego powodu: mamy inne poglądy.

              Ty uważasz, że konsultant ma prawo być niekompetentny i może udzielać klientom fałszywych informacji, bo "nie musi być alfą i omegą" i może czegoś nie wiedzieć.

              Ja uważam, że gdy klient zadzwoni do BOK i powie "proszę mi powiedzieć, co mam wpisać w tytule przelewu, bo nie otrzymałem faktury i nie znam jej numeru", to ma prawo oczekiwać, że zostanie mu udzielona prawdziwa informacja. Jeśli Play wpłaty z Marsa przypisuje do faktur późniejszych zamiast do wcześniejszych, to klient powinien zostać o tym poinformowany.

              Ponadto uważam, że jeśli klient zostanie wprowadzony w błąd, to potem, gdy zostanie nałożona blokada, konsultant powinien zmienić przypisanie wpłaty, widząc, że wpłata dotarła, lecz została przypisana do faktury listopadowej. Jakoś jeszcze jestem w stanie zrozumieć, że Play mógł nie widzieć wpłaty, która pojawiła się na koncie kilka godzin przed nałożeniem blokady, ale nie zrozumiem, dlaczego nie było możliwości zmiany przypisania wpłaty, która była widoczna w systemie od kilku dni, lecz została przypisana do faktury nieprzeterminowanej.

              Wychyl się trochę z d… operatora, bo wszedłeś tak głęboko, że masz ograniczone pole widzenia.

              Nie widzisz tego, że Twoim zdaniem operator może robić wszystko i nie ponosić odpowiedzialności. Piszesz, że konsultant nie musi być alfą i omegą i nie musi wszystkiego wiedzieć. Tworzysz swoje założenia i od razu tłumaczysz, że wpłaty mogą być zatwierdzane ręcznie niezgodnie z procedurami, bo ręczne księgowanie to "na dwoje babka wróżyła".

              Wybacz, ale nie będę zastępował Twoich nauczycieli i nie będę więcej odpowiadał na Twoje zaczepki, bo nie mam na to czasu.

              Poświęciłem sporo czasu na wyjaśnienia, bo wydawało mi się, że jesteś zagubionym czopkiem próbującym bezskutecznie zwrócić na siebie uwagę i stąd rozumowanie czasem pozbawione sensu. Niestety, obawiam się, że Tobie nie da się już pomóc. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Dlaczego uparcie starasz się nie odpowiedzieć na proste pytania które zadałem? Dlaczego uważasz, że po usłyszeniu od ciebie pytania :"proszę mi powiedzieć, co mam wpisać w tytule przelewu, bo nie otrzymałem faktury i nie znam jej numeru" konsultant ma już wszystko wiedzieć?

              Dlaczego raz piszesz że 6 grudnia żebrałeś ale olano cię, a raz że dostałeś spójne wyjaśnienia? Przecież to są dwie wykluczające się wypowiedzi. Któraś z nich jest kłamstwem. Która? Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Nic się nie wyklucza. Szkoda mi czasu na dyskusje z Tobą. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Jeśli raz piszesz jak bardzo błagałeś o odblokowanie ale cię nie posłuchali a potem piszesz, że dostałeś "spójne wyjaśnienia" i oba te zdarzenia miały miejsce tego samego dnia to się nawzajem wykluczają. Ustal jedną właściwą odpowiedź i czytaj przed wysłaniem co napisałeś. Unikniesz ośmieszenia.
              Skąd wiesz, że pieniądze dotarły na czas? Kto cię zapewnił że tak właśnie było? Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Nic się nie wyklucza.

              Otrzymałem spójne wyjaśnienia na temat przyczyny przypisania wpłaty do faktury listopadowej.

              Zostałem olany, gdy prosiłem o:
              – zmianę przypisania wpłaty
              – odblokowanie usługi ze względu na wprowadzenie w błąd przez konsultanta
              – sprawdzenie, czy na koncie znajduje się już druga wpłata
              – odblokowanie dostępu na 10 minut, aby możliwe było wysłanie potwierdzenia wpłaty.

              To wszystko miało miejsce podczas jednej rozmowy.

              Ty się ośmieszasz tropiąc sprzeczności w miejscach, gdzie ich nie ma. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nie znasz chyba znaczenia słów których używasz, lub znasz ale wówczas nie masz racji. Jeśli otrzymałeś informację spójną o przypisaniu do faktury listopadowej to z czym ona była spójna? No bo z czymś musiała być gdyż tak brzmi definicja spójności.

              Nie zostałeś olany gdy poprosiłeś o przeksięgowanie na październik, skoro mówimy o spójności, bo widocznie gdyby system mógł przypisać to by przypisał.

              Nie zostałeś wprowadzony w błąd przez konsultanta bo konsultant na podstawie twojej wypowiedzi odpowiedział na to co go zapytałeś. Skromne pytanie – skromna odpowiedź. Idę o zakład, że teraz napiszasz że rozmawiałeś z nim 5h i wyjaśniłeś każdy szczegół ze swojego życia (no bo jak masz się inaczej bronić)

              Prośba o zdjęcie blokady na 10min jest infantylne. Przecież z jakiegoś powodu taka operacja zdejmowania blokady może trwać 24h.

              A gdzie odpowiedź na moje pytania?Skąd wiesz, że pieniądze dotarły na czas? Kto cię zapewnił że tak właśnie było?

              Za trudne? Prościej chyba już zapytać nie można. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Masz prawo pytać mnie o wszystko, a ja mam prawo uznać rozmowę z Tobą za bezcelową i nie tracić więcej czasu na dyskusję z czopkiem. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Ależ oczywiście, nikt ci tego prawa do nieodpowiadania nie odbiera. Brak jednak odpowiedzi przekazuje nawet więcej informacji niż bleblanie obok tematu. Nie wiem czy zauważyłeś ale mi właśnie chodziło o to byś nie odpowiedział na pytania. Po co miałbym dalej pisać, i pisać, i pisać, skoro mogę tak zrobić byś zaczął unikać trudnych odpowiedzi? Uchylenie się od odpowiedzi jest najlepszym dowodem. Lepszym nawet niż przypadkowa wpadka z samo wykluczającymi się odpowiedziami. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Brak odpowiedzi jest potwierdzeniem, że naprawdę nie mam czasu i ochoty na dalsze dyskusje. Jest dowodem, że mam inne zajęcia, które sprawiają mi większą frajdę. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Tłumaczenie się brakiem czasu na odpowiedź przy jednoczesnym natarczywym pisaniem postów, jest kłamstwem i dodatkowo pogrąża to piszącego. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Wniosek stąd, że większą frajdę sprawia mi pisanie nowych wątków niż dyskusja z Tobą. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Wniosek jest taki, że jesteś po prostu oszustem. Skłamałeś na samym początku, przyparty do muru grzązłeś dalej, popełniając coraz to nowe błędy i kłamiesz nawet teraz, pisząc o braku czasu na udzielenie odpowiedzi choć czas na pisanie w ogóle masz. Tak jak przypuszczałem w grudniu nici będą z twojej deklaracji co do "zniknięcia z blaga". To też było kłamstwo. Czy powiedziałęś jakąś prawdę??? Podejrzewam że gdzieś może to nastąpiło ale konia z rzędem temu kto ją znajdzie. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Nie mam czasu na udzielanie odpowiedzi na idiotyczne pytania w rodzaju "skąd wiem, że faktura wystawiona 21 października została wystawiona w październiku".

              Chłopie, doceń to, że jestem jedyną osobą, która dyskutowała z Tobą tak długo. Inni Ciebie olewają po 1-2 postach. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Zadałem zupełnie inne pytania. Pytałem skąd wiesz, że pieniądze dotarły na czas? Kto cię zapewnił że tak właśnie było?

              Zadałem też takie pytanie: jeśli otrzymałeś informację spójną o przypisaniu do faktury listopadowej to z czym ona była spójna? No bo z czymś musiała być gdyż tak brzmi definicja spójności.

              Doceń chłopie to, że jesteś jedynym tak odpornym na wiedzę że tyle ze mną piszesz. Inni juz dawno odpadli bo się zorientowali jakie głupstwa wypisują . Ty dalej kłamiesz i z każdym postem brniesz głębiej. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Widzę, że masz swój świat i dobrze się z tym czujesz, więc nie będę psuł Ci dobrej zabawy. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nie masz oszuście czasu na odpowiedź na moje pytania? Przecież są one dość proste. Jedno brzmi: skąd wiesz, że pieniądze dotarły na czas? Kto cię zapewnił że tak właśnie było? A drugie: skoro otrzymałeś informację spójną o przypisaniu do faktury listopadowej to z czym ona była spójna? Musiała być z czymś spójna ale z czym?

              Jak każdy, tak i ja, mam swój świat i jest mi w nim dobrze bo robię w nim to co lubię a lubię sprzątać śmieci. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              1. Pytania są idiotyczne.
              2. Gdybyś umiał czytać, znałbyś odpowiedź.
              3. Gdybym odpisał, nie zrozumiałbyś.
              4. Gdybyś jakimś cudem zrozumiał, nie uwierzyłbyś.
              5. Nie mam potrzeby prowadzenia dyskusji z pseudointelektualistami. Takie dyskusje nie sprawiają mi frajdy, nie są pożyteczne, nie rozwijają i są zawsze stratą czasu.

              To moja ostatnia odpowiedź na Twoją zaczepkę. Więcej nie będzie. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              1) Pytania są idiotyczne a mimo to są na nie odpowiedzi? No jest to idiotyczne. To fakt.

              2,3) sprawdź mnie.

              4) nie wierzę ci bo nie odpowiadasz na trudne pytania. Bo nie potrafisz napisać skąd wiesz, że pieniądze dotarły na czas? Kto cię zapewnił że tak właśnie było?

              5) nie jestem intelektualistą, nie jestem myślicielem, nie mam takich ambicji, bo nie sprawia mi to frajdy. Frajdę sprawia mi łapanie bydła w sieci. Jestem ze wsi wiec to łatwe.

              A proste pytania dalej pozostają bez odpowiedzi. Każdy wie dlaczego. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty