Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
jest możliwość zakupu z przeniesieniem numeru ?
Przy próbie wybrania, pojawia się opcja niedostępna. A więc wnioskować można, że tylko dla nowych.
Ciekawe jakie promocje będą po 1 stycznia :D
no to nic trzeba czekać na nowy rok :)
Zgodnie z opublikowanym regulaminem promocji możliwość przeniesienia jest (ba! nawet dodatkowa zniżka za to przysługuje).
2 przyciski „dla przenoszących numer” też są.
Tyle, że po ich naciśnięciu pokazuje się błąd.
Ooo jest już to zrobione można przenieś numer .Jak jest z pkt. 2 regulaminu mówi on że trzeba posiadać wykupiony pakiet Play online i jest to opłata jednorazowa 28 zł potem nie trzeba już tego wykupywać ? Czy dobrze to zrozumiałem ?
groupon ;-/
jakby nie można tego sprzedawać normalnie przez wasz e-sklep:/ ech chyba się już nie nauczycie…
Można się przenieść z PLAY ?
Zainteresujcie się lepiej tym https://forumplay.pl/showthread.php/2299-Wysoki-rachunek-pomimo-ustawionego-limitu-kredytowego
Przez ten jeden przypadek i fakt, że nie załatwiliście tego szybko i sprawnie, straciliście sporo pieniędzy. Firma (ponad 100 kart) rozważała skorzystanie z oferty P4, ale po czymś takim wybrali Orange. Obie oferty były bardzo podobne.
P4 przy obecnym poziomie konkurencji nie może sobie pozwolić na awarie systemów bilingowych skutkujące narażeniem klientów na TAKIE koszty, powyżej limitu kredytowego na koncie.
Marcin, z tego co widziałem nasi konsultanci zajmują się sprawą :-)
Hahaha, Marcin, nie rozśmieszaj mnie. Orange to największe dno, a z takimi sytuacjami zawyżonych rachunków, albo doliczania kwot za internet w taryfach gdzie były wliczone pakiety internetowe, było wiele i BOK w ogóle nie wiedział często jak się do tego dobrać. Wystarczy poszukać na necie. Sam wiele takich artykułów czytałem, a Ty niby mówisz, że 1 sprawa spowodowała, że odrzuciliście Play. Pochwal się niby co masz wspólnego z wybieraniem ofert w firmie i skąd niby wiesz, dlaczego ktoś wybrał określoną ofertę. Super, wybierając Orange wybraliście jakość. Czekaj idę się wyśmiać, bo mnie rozbawiłeś.
Czy przewidujecie takie promocje na inne oferty? :) na przykład na formułę 4.0? :)
moze byscie to wyrzucili profesjonalisci ze strony a nie narazacie ludzi na koszty tel na wasza infolinie skoro od wigili to juz nie aktualne :https://www.mgsm.pl/pl/co_w_sieciach_piszczy/710/, a co do jakosci orange to ja nie mam od lat zastrzezen (mimo ze to wczesny Gierek -wkoncu to TP) bo tak naprawde jakosc weryfikuje cena – wiec odp jasna kto jest najtanszy? Play! wiec kto ma najgorsza jakosc – pozostwaie bez odp buahha