Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Bede chyba pierwszym klientem w historii ktory zmigruje do RBM z nju na karte :) Wniosek zlozylem 26.04.2013 Jaki jest czas oczekiwania w praktyce ? Czy macie wiecej takich wniosków ? :)
Kiedy będzie dostępny xcover 2
To stacjonarne nie są wliczone ?
Skoro stacjonarki nie są wliczone to mogą sobie RBM w buty wsadzić.
Fragment regulaminu
„7. Szczegóły przyznawania promocyjnego pakietu minut do wszystkich (Tabela 1, pkt 2):
a) Pakiet może być wykorzystany na krajowe połączenia głosowe oraz wideo do krajowych sieci komórkowych (realizowane z Sieci Telekomunikacyjnej P4) i na krajowe połączenia głosowe na krajowe numery stacjonarne (realizowane z Sieci Telekomunikacyjnej P4), z wyłączeniem numerów specjalnych zawartych w Tabeli nr 7, 8, 9 Cennika Oferty Red Bull MOBILE.”
A ja chciałem przenieść nr z PLAY. I co ?
Lipa nie można ! Żenada
jak żenada jeżeli to jest ta sama sieć ??
przenieść numer możesz z innej sieci czyli czyli np. orange.
Jakoś nie ma problemu aby zmigrować z Orange do NJU albo z Play do Virgin. Dla chącego nic trudnego ale wtedy pewnie nie byłoby czym się chwalić, a tak to jest ściema, że migrują z innych sieci.
Może nie będzie to zbyt grzeczne, ale nie wszystkim da się trzymać palec prosto w du**e! Żyjemy w czasach gospodarki rynkowej, gdzie nie ma odgórnego nacisku na korzystanie z usług konkretnego operatora.
Haters gonna hate!
Czy Play planuje odpowiedzieć na nędzne insynuacje względem Play sekty telekratycznej Port Europa?
a jak twój play ma strone dowszystkichrowno która jest wyrazem ich wściekłości że 8 gr z mtrów im nie bije to wsio gra no nie :)
bo wysokie ceny do Play mają wpływ na samego Playa jak i większość ich klientów w Polsce.
Natomiast połączenia na Ukrainę itp. dotyczą tylko części klientów, znacznie mniejszej.
Czyli jak mniejsza część, to można zupelnie sobie olać? Play kiedys też nie miał 9mln tylko zdecydowanie mniej i rzecznik głośno krzyczał. Prawda jest taka, że Play przestał być motorem zmian rynkowych. Teraz to play kopiuje konkurencję ale nadal nie obniżył zawyżanych cennikowo stawek 29gr w prepaid. Dla przypomnienia Virgin, tuBiedronka, mBank, White mobile, Klucz mobile, Vectone mają stawki 19gr/min. Play tak dbał zawsze o klientów innych sieci a o swoich klientach zapomniał.
Raczej kiepskie porównanie ;-) Sieci które wymieniłeś mają może ze 100 tys. klientów łącznie..
cytując ciebie napisze BO WYSOKIE CENY DO VIRGIN BIEDRONKI I NU MAJĄ WPŁYW NA VIRGIN BIEDRONKE I NJU I WIĘKSZOŚĆ ICH KLIENTÓW W POLSCE :)
A tak tutaj podrzucę , może Pan rzecznik się zainteresuje ;)
tak telepolis już pojechało t-mobile za tą infografike :)
Drogie Play, jestem waszym klientem od jakiegoś czasu, ponad 3 lata. Do tej pory nie miałem jakoś większych problemów z zasięgiem, jakością rozmów lecz od jakiś 2-3 mies. zasięg jest fatalny. Nie mówie o miejscu, mówie ogólnie. Co sie dzieje? Przeciążona infrastruktura czy coś? Nigdzie nie można sie niczego dowiedzieć a nie chce kończyć narazie umowy, lecz jeżeli nic sie nie zmieni do Wakacji trzeba będzie pomyśleć o zmianie operatora…
Jeśli ogólnie – czyli jak rozómiem wszedzie – to raczej zresetuj telefon i sprawdź czy nie jesteś na sztywno w Play, albo tylko w Plusie, albo tylko w 2G. Jeśli masz telefon 2G to może w twojej okolicy faktycznie sieć Play się zatkała (mają tylko 25 kanałów i jeszcze czasami uruchamiają na tym UMTS 900).
Jak nie pomoże to zgłoś przez play24 lub BOK problem techniczny (mogą sprawdzić dlaczego akurat twój telefon ma problem) i niestety cierpliwie czekaj.
No i pożegnałem sie z Play i Play on line. Przez niedbalstwo BOK i ludzi tam pracujacych. Umawianie sie na rozmowe telef a tu brak oddzwaniania w umówionym terminie albo tel z BOK przedstawienie sie konsultanta i rozlączenie rozmowy. Tak miałem kilkakrotnie. Skandal i totalne olewanie. Mam jeszcze 2 abonamenty telef jesli nadal tak ma wygladac kontakt z bok to lepiej żeby nie dzwonili wogóle albo niech powiedzą rób co chcesz mamy cie gdzieś…
Najparszywszy bok na świecie. Po wielu perypetiach i chamskich zagrywkach z ich strony, dwa numerki są już od kwietnia u konkurencji, a cała sprawa zgłoszona do UKE.
A UKE już leje że śmiechu z „taaaakiego” zgłoszenia.
nie koniecznie ,mnie pomoglo,na tyle ze play sam rozwiazal ze mna umowe ze swojej winy.
Widze że nie jestem jedyny w takim traktowaniu może faktycznie i ja też napisze skarge do UKE? chociaż tak naprawde to problem PLAY i zatrudnianie firm zewnetrznych i jaknajtańszych. Najtańsze usługi to nie wszystko to też należyta obsługa.
To chyba standard, że dzwonią z ofertą przedłużeniową, a potem nagle w trakcie połączenia coś zrywa i już echo kontaktu ;)
Ale faktycznie z tymi ich propozycjami to nie mają po co dzwonić, bo tylko siebie ośmieszają, a gadają jakby była to najlepsza oferta na świecie, choć jest identyczna jak dla klienta z ulicy ;)
Ciekawe co na to Rzecznik? Pewnie powie że to pojedyncze przypadki albo nic nie ma takiego miejsca. Albo najpewniej nic nie powie :)
a co ma mowic….mydli ludziom oczy
play sie kończy a dowodem tego jest rzekome 9 milionów klientów czytaj 9 milionów kart sim :) w tym 2 moje wyp do ibla – mimo ważności przych i wych i po jednej z dwóch kumpli którzy też wyp do ibla a mieli ważne wych i przych :) ale w systemie wciąż sie liczą :)
Dlaczego nie można przenieść numeru z play do red bulla?! Jak nie będzie takiej możliwości to przejdę do nju, bo komu chce się bawić w kilkukrotne migracje.
Masakra, gdzie się podziało dawne Play? Dużo przeróżnych pakietów, za niskie pieniądze, dużo bonusów itp, rewolucje cenowe, a na nju.mobile takim cienkim nolimit w RBM odpowiadacie??? Panie rzeczniku, co jest z tym play? Do tego na konferencji w lutym podaliście, że MACIE ZASIĘG T-MOBILE i co jest?! Oszustwo w biały dzień, kłóćcie się z t-mobile na infografiki w dalszym ciągu, to gówn* zobaczymy, a nie zasięg t-mobile.
Nie macie zasięg TM, tylko będzie zasięg TM. A będzie w czerwcu. Ooooo!!!!
Nie rozumiem tych problemów z BOKiem – u mnie wszystko super, mimo tego, że niektórych reklamacji nie uznali, to z BOKiem mam jak najbardziej przyjemne doświadczenia. Ostatnio np. dostałem 10 PLN rabatu z racji wysłanego do mnie automatycznie przez sieć SMSa z błędnymi informacjami o promocji :).
Zasięg od T-Mobilowca już w Czerwcu ? Niech zgadne na urodziny T-M tj 5 Czerwca ? :)
Co do spotu , spoko jest – zwłaszcza końcowy jingiel :)
ZASIĘG T-MOBILE już jest ostatnio byłem nieopodoal Leszna i tam mi telefon złapał zasięg T-mobile
Ale za to prepaid…
Przeanalizowałem, że bardziej opłaca mi się RBM niż NJU prepaid, tzn daje większe poczucie bezpieczeństwa.
Za 30zł dostaję 1GB danych, z tego 11zł na nielimitowane rozmowy w sieci i z innymi sieciami wiele nie rozmawiam i smsów nie piszę zbyt dużo.
Mój telefon pokazuje wydzwonione… 820 minut w ciągu miesiąca. Może 40 do innych sieci.
Przy normalnym użytowaniu mój telefon skubie trochę danych – sports tracker, pogoda, trochę neta. Ale nie jestem w stanie przewidzieć ile to będzie dziennie.
W tych 2zł jest 20MB – jestem pewien że mój telefon to wykorzysta, więc daje mi to pewność że za telefon będę płacił 2,28zł dziennie, czyli 68zł/miesiąc. To już nie ma znaczenia, że dają potem 100MB bez lejka – co jak przekroczę, bo akurat będzie mi się nudziło i włączę sobie iplę? A może wyłączać dostęp do funkcji telefonu, które lubię po przekroczeniu 100MB?
Z 30zł zostaje 19zł na te 40 minut i 80pare smsów – w zupełności wystarcza.
Także to po prostu zależy jak się korzysta z telefonu i tyle. Na pewno nie jest tak, że NJU będzie zawsze lepsze. W postpaidzie nju dalej zapłacę 55zł a w RBM 30.
To chyba jednak nie aż tak różowo u konkurencji? ;)