Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Wcześniej po wybraniu zakresu dat w zestawieniu połączeń, po przejściu do kolejnego numeru utrzymywał się ten sam zakres. Teraz każdorazowo trzeba ustawiać ponownie.
Dlaczego nie można zarejestrować swoich kart prepaid z oferty RED BULL MOBILE przez play24. Mając oczywiście zarejestrowane karty z PLAY.
Właśnie udzielono mi odpowiedzi że aby zarejestrować swoje karty z RBM przypisane do mojego konta play24 z zarejestrowanym kartami play muszę zarejestrować kartę RBM w salonie. Gdzie tu logika przecież RBM to taryfa play.
Pomijając problem braku możliwości sprawdzenia numeru telefonu kodem *121# na kartach niezarejestrowanych. Na kartę niezarejestrowaną nie przyjdzie SMS aktywacyjny (nawet jeśli jakimś cudem przez zgłoszenie dowiemy się jaki jest numer telefonu na podstawie numeru karty i PUKu)
Tragedią jest, że takie szczegóły trzeba wyszukiwać na forum. To powinno być wyraźnie napisane w oknie dodawania numeru, aby nie tracić czasu z nowym starterem, tylko od razu dzwonić na infolinię, bo dzięki głupiej ustawie każda nowa karta jest całkowicie zdezaktywowana.
jak można zarejestrować kartę pyla
Super. Teraz jakis dealer narkotyków, inny przestepca lub terrorysta kupi jedna zarejestrowana karte a dzieki nowej usludze bedzie mogl miec dodatkowo bez najmniejszych problemów i placenia za zarejestrowany numer dodatkowo 10 nowych numerow.
Prawdziwi terroryści nie komunikują się przez telefon, tylko przez internet (np. poprzez TOR, VPN, itp.)
Złoczyńcy to sobie karte w Czechach lub gdzies indziej tez mogą kupić. Pozatym zabawy na słupa (żula/bezdomnego ) to norma wsród oszustów.
Tak nawet konta w bankach zakładają na lewe dane. Jesteś naiwny jak myślisz ze to kogos powstrzyma.
dlaczego nie można zmienić taryfy poprzez PLAY24?
Też mnie to ciekawi – problem występuje już od kilku dni :/
Rejestracja numeru poprzez internet działa, ale nie da się dodać numery do konta. Za 1 razem nie wysyła sms- zawsze, za kolejnymi złe hasło sms.
Dlaczego nie można zarejestrować żadnej karty z Red Bull Mobile? Przecież to wasza sieć wirtualna. Non stop wyskakują błędy, po wpisaniu kodu z SMS-a błąd komunikacji z serwerem, a weryfikacja kodem PUK nie działa w ogóle.
Witam, kupiłam RedBull Mobiloe na kartę, ale nie mogę jej zarejestrować przez internet. Włożyłam karte do tef-nu, ale proszą o podanie hasła, którego nie znam i stoję z rejestracją
Masz inny, już zarejestrowany numer Red Bull MOBILE?
Nie mogę się zalogować na play24 i wyskakuje że nie prawidłowy numer
A zakładałeś najpierw konto w Play24?