Tak wiem doskonale, że dziś dzisiąta rocznica, ale na wspominki przyjdzie jeszcze czas. Myślę, że to idealna okazja, żeby właśnie w takim ważnym dniu wymienić najważniejsze osoby w PLAY. Nie CEO, nie CMO, nie Gruszka zdecydował o sukcesie firmy. Najawżniejsze słowa uznania należą się naszym konsultantom w salonach i dordcom biznesowym. Nikt nie ma lepszej sieci sprzedaży w tej branży. Jak ktoś myśli inaczej to ja chętnie podejmę wyzwanie.
Gratuluję wszystkim nominowanym (bo wiem, że różnice były minimalne) i oczywiście zwycięzcom!!!
Wybrałem kilka trochę personalnych kategorii. Zacznę może od mega ważnej dla Was, czyli Salon z Najwyższą Jakością i tutaj wygrał salon naszego partnera Playada Śrem. BRAWO! Zazdroszczę Waszym klientom.
Największe Przyśpieszenie Roku zgarnia Częstochowa Galeria Jurajska (pomogły moce nadprzyrodzone).
Salon Partnerski Roku – tyle razy przejeżdżałem a nie byłem – KIM Kraków Zakopianka.
Salon Własny Roku… Warszawa Arkadia i sweet focia z szefową:
Konsultant Roku – Kanał Partnerski – Edyta Jucewicz (Tele M Pruszcz Gdański) (Edyty nie udało mi się złapać ;-( ).
Konsultant Roku – Kanał Własny – przekocur z wybrzeża, czyli Piotr Zygmunt (Gdańsk Galeria Bałtycka).
Doradca Biznesowy Roku – Kanał Agencyjny – myślę, że wygrał, bo podpisał z moją „firemką” umowę – Mateusz Tarnas – NG Connect.
Doradca Biznesowy Roku – Kanał Własny – Bartosz Pawłowski. Gratulacje!
Kategorii było więcej, ale nie wiem czy mogę o wszystkich pisać – w końcu licho nie śpi tylko czyta bloga ;-) Ale gratuluję bardzo CC House, Transcom, Samap, KIM, NG Connect, Estel i Playada.
Ciekawa kategoria to Salon Roku – Sprzedaż Produktów Samsung – Łódź Manufaktura. Brawo tym bardziej, że kilka lat temu nasza konkurencja otworzyła tam piękny salon z Samsungiem i chyba niewiele z tego projektu zostało.
Bardzo wszystkim dziękuję za miłe słowa, za wszystkie selfiki i toasty. Jak powiedział Jorgen – duma i honor stać przed Wami. Dziękujemy!!!
No to gratulacje i kolejnych owocnych lat. :) Gratuluję też klientom którzy są z Play 10 lat. (czyli między innymi sobie ;)
Jeszcze raz dla Was wszystkiego najlepszego, a zwycięzcom gratuluję :)
Marcin świetny fryz, bardzo.
Kto został P4Y dekady, a chociaż roku?
Zróbcie zgłoszenie.
Brawo CCH :)
Szkoda, że nie wygrała ta pani z salonu, której podczas rejestracji numeru mówiłem, żeby nie zaznaczała mi zgód marketingowych, a ona zaznaczyła je wszystkie, a zobaczyłem to dopiero po paru godzinach w domu, bo byłem przekonany, że pani może liczyć na minimum mojego zaufania.
Nawet przy takim wpisie musi trafić się marudzący karciarz !
A propos! co masz kolego do karciarzy,nie każdy musi być mądry,bogaty i posiadać abonament.W urodziny też czasem można po narzekać-czy nie?
Mam to, że ciągle marudzą. Na jakiego by bloga nie wejść, czy formu – Play, TM, Pomarańczowych – to tam tylko marudzący karciarze o pierdoły.
Twierdzisz, że oszukiwanie przez pracownika firmy jest „pierdołą”?
Może sam pracuje w tej firmie! Dlatego mu tak dobrze-koniec kropka i nie lubi karciarzy?
Każdy konsultant będzie kręcił , nęcił i tak Ci znaczy zgody.Musi o to robi. Mnie się tez jak Tobie takie praktyki bardzo nie podobają, ale tak jest. Kiedyś konsultant miał każdy regulamin i ofertę na cacy, a dziś czasami jest tak,że to ja mam większą wiedzę niż taki konsultant .
Mój mąż jest w mix’ie elastycznym. Spytał od kiedy ma zacząć płacić więcej, a nieogranieta pani przedłużyła mu umowę na kolejny rok. I tak z 2 lat zrobiły się 3. Był tak na nią wściekły, a ta stwierdziła że nic się już teraz nie da rady zrobić i tak musi zostać.
Napisz proszę do mnie (mail na dole strony) z danymi dotyczącymi sytuacji. Wyjaśnię sprawę :)
Moja zakopianka ??
Czyzby Play znowu spal ??
Jutro wielki rozowy uwalnia swoj internet . A play widze ze cisza . Ciekaee czy zadba o biznesie
Dzisiaj po północy okaże się, co ta za „usługa” i na jakich warunkach; więc spoko – poczekajmy, zobaczymy ;)
Widać, że promocja różowych, co prawda tylko na 30 dni, ale zatkała urodzinowe świętowanie playa? Pewnie szybko szykują zespół i liczą, co mogą teraz dać? :/ Żenujące to jest… :P
Proudly:)
I w tym siła i moc :)
najlepszy w sprzedaży wyklucza się się z najlepszy dla klienta. Zawsze!
A ja tez gratuluję. Milo byc docenionym, mam nadzieje ze nagrodzeni dostali jakies fajne gadzety (np koperty ;) )
10 URODZINY SIECI – PANA GRUSZKI – A RZECZNIK CO ROBI??? W NAJLEPSZE ŚPI :-(
To dlatego mój wpis o fatalnej obsłudze w salonie firmowym skasowano. Ma być super (ponoć jest wszędzie) i tylko takie opinie przechodzą…..
Jak się ma na czym pracować to trudno nie walczyć o pozycję najlepszego… Przytyk mój do np Arkadii… Wiec czym się podniecać?
Gratulacje da zwycięzców :)
Ostatnia zimowa niedziela. Słonecznie i rześko.:)
Na górze róże.
Fiołki na dole. Nic mi się nie chce. O ja pie…. :)
Trzeba się ruszyć.:)
Koniec zbijania bąków. Nadchodzi czas wiosennych porządków.:)
Pozdrawiam.:)
Fioletowy Troll.:)
„Najlepsi z najlepszych czyli nagrody dla naj w sprzedaży PLAY”
Nic w tym dziwnego skoro po przejsciu do nich od innego operatora daja bonus na 60 dni po czym po 30 dniach dezaktywuja połowe pomimo ciagłej waznosci to moga swietowac kantowanie klientów =naj w sprzedaży