Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Obniżki zawsze mile witane. Szykujecie się na zgarnięcie ludzi z Orange, „zadowolonych” z nowych, przejrzystych taryf?
Przecież dopiero „uciekli” z play do orange ;)
XTR lepiej żeby reszta opów nie poszła w ślady Orange, bo nam ochota do żartów przejdzie.
Na szczęście są jeszcze oferty prepaid, gdzie np. T-Mo za 25 zł oferuje to, co Orange w abonamencie za 50 zł.
Dziwne czasy. Przyszli. :)
Umowa na 28 miesięcy!!! Tego jeszcze nie było! Play się konczy !!! Czas uciekać!!!
„PLAY się skończył na Kill 'Em All!”
Z czego jest ten tekst, bo nie mogę sobie przypomnieć?!
Nie było? To Ty chyba w Plusie nie byłeś… umowy na 48 miesięcy…
Zapomnieliście dodać taka jedna istotna rzecz…kupując tańsza ofertę macie mniej Mb za granica….😉
Owszem, ilość GB zależna jest od opłaty miesięcznej. Jeśli dla kogoś to, że płaci mniej jest problemem to może się zdecydować na droższy abo :)
Waldemar,
widzę Twój komentarz – przekazałem sprawę.
Ukryłem go ze względu na zawarte w nim dane osobowe.
Witam.
W listopadzie kończyła mi się umowa z PLAY na numery 531###028, 531###700 oraz karty do Internetu (w wielkim skrócie opiszę sytuację), pod koniec października zadzwonił do mnie Wasz konsultant i zaproponował mi super ofertę- przedłużam umowę na rok i pół roku mam za darmo. Dokumenty, które zostały mi przesłane tuż po rozmowie oraz w wersji papierowej potwierdzały warunki przedłużenia umowy, co więcej pierwszą fakturę również otrzymałam na 0 zł. Gdy minął termin 14 dni czyli termin w którym mogłabym odstąpić od umowy faktury zostały mi normalnie naliczane. Po kontakcie z PLAY24 okazało się, że promocja nie była dla mnie przeznaczona i jedyne co mogą zrobić to anulować ten aneks. Zgodziłam się anulować aneks myśląc że moja umowa zostanie natychmiast przekształcona na umowę na kartę- niestety otrzymałam informację, że muszę czekać 3 miesiące podczas których normalnie będziecie mi naliczać opłaty. W takim razie prosiłam, żebyście zablokowali mi moje numery tak żebym nie była już bardziej stratna, ale oczywiście nikt z waszych konsultantów nie potrafił dla mnie tego uczynić. Dział reklamacyjny cały czas przedłuża rozpatrzenie reklamacji. Żeby jeszcze było ciekawiej jedna faktura została mi wystawiona z tytułu karty do Internetu z której nie korzystam od 25 października. Czy samo posiadanie tej karty leżącej w szafie już was zobowiązuje do naliczania opłat, skoro Wasz konsultant powiedział, ze w przypadku nie korzystania z tej karty nie będzie dodatkowych opłat. Mam rozmowę z tym przemiłym panem, który zaproponował mi super warunki. Tak super, ze na dzień dzisiejszy mam wystawione Fa na ponad 600 zł- a umowę do maja mam za 0 zł. Może zechcecie coś z tym zrobić. Wina leży po stronie PLAY i tego konsultanta ( niestety nikt nie ma odwagi poddać mi jego danych). Gdybyście zablokowali mi usługi w grudniu jak prosiłam miałabym do zapłaty (pomimo, ze niesłusznie naliczoną- przecież mam pół roku za darmo) ok 100 zł. Teraz mam prawie 600 zł. A to jeszcze nie koniec naliczania opłat, ponieważ moja umowa przestaje obowiązywać dopiero 17 marca. Oczywiście dla PLAY to pewnie żadne pieniądze, ale dla mnie to ogromna kwota. Jest rozczarowana Waszym postępowaniem. Zawaliliście na całej lini, i nie usłyszałam z tego tytułu nawet głupiego przepraszam. Przez dwa lata byłam Waszym klientem płaciłam rachunki sumiennie więc tym bardziej jest mi przykro, ze tak zostałam potraktowana. Proszę o rozwiązanie mojej sprawy z korzyścią dla mnie, co będzie oznaczało anulowanie mi tych faktur do 0 zł. Mam nadzieję, że ktoś będzie potrafił mnie zrozumieć i mi pomóc. Czekam na informację
a i osoba z ktora rozmawialas jest tak samo odpowiedzialna za oferty ktore ci proponuje, jesli mowi tobie ze za nie uzywanie tej karty nie sa naliczane oplaty nie musisz nic za nia placic
kazda rozmowa z konsultantem jest nagrywana wiec masz możliwość odwolania sie od tej ustnej umowy , co do dokumetow ten czas jest naliczany od mometu gdy listonosz ci go dostarczy ewentuanie gdy zgodzilas sie na warunki umowy telefonicznie
play kiedys mnial bardzo dobre oferty, i moim zdaniem byla to najlepsza siec w pewnym czasie…
teraz pobija go t-mobile i nju
nju czyli orange ale w tej platformie „orange” jest duzo drożej a poza tym naciągają starszych klietow
poza tym ten kolsuntant ma swoj numer id (jest to zabespieczenie nie tylko abonenta ale i sieci kom.) mozna go zidentyfikowac ale to juz musi sie tym zajac prokuratura