Tako rzecze rzecznik Play

Stan Nielimitowany jeszcze tańszy

Dzisiaj nasz team od oferty wprowadził drobne zmiany do Stanu Nielimitowanego – oczywiście zmiany w dobrą stronę. Do tej pory przenosząc numer i wybierając opcję z urządzeniem otrzymywaliście rabat 10 zł miesięcznie. Widzimy, że to fajny atut i dlatego od dzisiaj upust jest także dostępny dla osób przedłużających umowę ;) Dzięki temu w ofertach Rodzina można zdobyć 30 zł rabatu.

 

A jak ktoś nie chce do abonamentu dobierać słuchawki? Też może liczyć na upust – dla przedłużających i przenoszących numer także zaproponujemy rabat. Trochę niższy niż w opcji z telefonem, bo będzie wynosił 5 zł miesięcznie, ale w skali dwóch lat daje to 120 zł oszczędności ma każdą kartę SIM. Oferta dotyczy Stanu Nielimitowanego oraz Stanu Nielimitowanego Dom WiFi.

Komentarze

  1. mike278 napisał(a):

    Obniżki zawsze mile witane. Szykujecie się na zgarnięcie ludzi z Orange, „zadowolonych” z nowych, przejrzystych taryf?Raportuj

  2. PINOKIO napisał(a):

    Dziwne czasy. Przyszli. :)Raportuj

  3. I fszystko jasne że ciemne napisał(a):

    Umowa na 28 miesięcy!!! Tego jeszcze nie było! Play się konczy !!! Czas uciekać!!!Raportuj

  4. Dario napisał(a):

    Zapomnieliście dodać taka jedna istotna rzecz…kupując tańsza ofertę macie mniej Mb za granica….😉Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Owszem, ilość GB zależna jest od opłaty miesięcznej. Jeśli dla kogoś to, że płaci mniej jest problemem to może się zdecydować na droższy abo :)Raportuj

  5. Krzysiek Sylwerski napisał(a):

    Waldemar,
    widzę Twój komentarz – przekazałem sprawę.
    Ukryłem go ze względu na zawarte w nim dane osobowe.Raportuj

  6. Agnieszka napisał(a):

    Witam.
    W listopadzie kończyła mi się umowa z PLAY na numery 531###028, 531###700 oraz karty do Internetu (w wielkim skrócie opiszę sytuację), pod koniec października zadzwonił do mnie Wasz konsultant i zaproponował mi super ofertę- przedłużam umowę na rok i pół roku mam za darmo. Dokumenty, które zostały mi przesłane tuż po rozmowie oraz w wersji papierowej potwierdzały warunki przedłużenia umowy, co więcej pierwszą fakturę również otrzymałam na 0 zł. Gdy minął termin 14 dni czyli termin w którym mogłabym odstąpić od umowy faktury zostały mi normalnie naliczane. Po kontakcie z PLAY24 okazało się, że promocja nie była dla mnie przeznaczona i jedyne co mogą zrobić to anulować ten aneks. Zgodziłam się anulować aneks myśląc że moja umowa zostanie natychmiast przekształcona na umowę na kartę- niestety otrzymałam informację, że muszę czekać 3 miesiące podczas których normalnie będziecie mi naliczać opłaty. W takim razie prosiłam, żebyście zablokowali mi moje numery tak żebym nie była już bardziej stratna, ale oczywiście nikt z waszych konsultantów nie potrafił dla mnie tego uczynić. Dział reklamacyjny cały czas przedłuża rozpatrzenie reklamacji. Żeby jeszcze było ciekawiej jedna faktura została mi wystawiona z tytułu karty do Internetu z której nie korzystam od 25 października. Czy samo posiadanie tej karty leżącej w szafie już was zobowiązuje do naliczania opłat, skoro Wasz konsultant powiedział, ze w przypadku nie korzystania z tej karty nie będzie dodatkowych opłat. Mam rozmowę z tym przemiłym panem, który zaproponował mi super warunki. Tak super, ze na dzień dzisiejszy mam wystawione Fa na ponad 600 zł- a umowę do maja mam za 0 zł. Może zechcecie coś z tym zrobić. Wina leży po stronie PLAY i tego konsultanta ( niestety nikt nie ma odwagi poddać mi jego danych). Gdybyście zablokowali mi usługi w grudniu jak prosiłam miałabym do zapłaty (pomimo, ze niesłusznie naliczoną- przecież mam pół roku za darmo) ok 100 zł. Teraz mam prawie 600 zł. A to jeszcze nie koniec naliczania opłat, ponieważ moja umowa przestaje obowiązywać dopiero 17 marca. Oczywiście dla PLAY to pewnie żadne pieniądze, ale dla mnie to ogromna kwota. Jest rozczarowana Waszym postępowaniem. Zawaliliście na całej lini, i nie usłyszałam z tego tytułu nawet głupiego przepraszam. Przez dwa lata byłam Waszym klientem płaciłam rachunki sumiennie więc tym bardziej jest mi przykro, ze tak zostałam potraktowana. Proszę o rozwiązanie mojej sprawy z korzyścią dla mnie, co będzie oznaczało anulowanie mi tych faktur do 0 zł. Mam nadzieję, że ktoś będzie potrafił mnie zrozumieć i mi pomóc. Czekam na informacjęRaportuj

    • sibullo napisał(a):

      a i osoba z ktora rozmawialas jest tak samo odpowiedzialna za oferty ktore ci proponuje, jesli mowi tobie ze za nie uzywanie tej karty nie sa naliczane oplaty nie musisz nic za nia placicRaportuj

  7. sibullo napisał(a):

    kazda rozmowa z konsultantem jest nagrywana wiec masz możliwość odwolania sie od tej ustnej umowy , co do dokumetow ten czas jest naliczany od mometu gdy listonosz ci go dostarczy ewentuanie gdy zgodzilas sie na warunki umowy telefonicznieRaportuj

  8. sibullo napisał(a):

    play kiedys mnial bardzo dobre oferty, i moim zdaniem byla to najlepsza siec w pewnym czasie…
    teraz pobija go t-mobile i njuRaportuj

  9. sibullo napisał(a):

    nju czyli orange ale w tej platformie „orange” jest duzo drożej a poza tym naciągają starszych klietowRaportuj

  10. sssssss napisał(a):

    poza tym ten kolsuntant ma swoj numer id (jest to zabespieczenie nie tylko abonenta ale i sieci kom.) mozna go zidentyfikowac ale to juz musi sie tym zajac prokuraturaRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty