Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
No i super vlog tylko o tym myślałem że nowości z budowy waszej sieci info będzie a tu klops kolory haha xdxd
To było fajne :)
@Artek, czego nie rozumiesz? idziesz do banku który wydaje decyzje na temat rat, jeśli Twoja zdolność kredytowa pozwala Ci wziąć raty 0% to takie CI dają, jeśli nie, to ich nie dostaniesz – proste.
To nie o to chodzi. Nie zrozumiałeś mnie. Ta Pani po prostu nie wiedziała o czym pisze.
Artek, musiałem ukryć Twój komentarz ze względu na umieszczenie w nim nazwiska naszej konsultantki.
OK, rozumiem. Ale niekompetencja tej Pani poraziła mnie. „Ona tylko sprzedaje telefony”
😱😱😱
Poprawcie ofertę Play Internet na kartę bo bez limitu GB do 100GB to zbytnio mało za opłatą 49 zł
Szczerze mówiąc kolor firmowy firmy umownie nazwijmy ją Pink-Mobile jest koszmarny i drażniący
Wasz fiolet masakrycznie pogrzebowy z początku ale teraz go polubiłem (nie żebym lubił pogrzeby) ;)
A ja się pytam gdzie byli rodzice?
Stali obok, ciesząc się z radości swoich dzieci ;)
Jak można wziąć kredyt w Play
Trzeba do rzecznika podanie składać
Wakacyjnie. Plażowo. :)
Hmm.Ja mam fioletową koszulkę realu wygraną w konkursie.Co prawda trochę na nią się naczekałem i nawrzeszczałem ale jest.I śmigam w niej po plażach w Trójmieście.
..po 1,5 roku dotarła?
Teraz to CR7Juve powinieneś dostać…i ja też zresztą 😀
Może budowę 7000 nadajnika udokumentujecie w ten sposób: https://www.youtube.com/watch?v=oNVzqvBx86A ? ;)
Dzisiaj znowu dostałam takiego śmiecia 😤
https://zapodaj.net/error404.html
Przed chwilą przyszedł kolejny śmieć tym razem z numeru 7339..
…i mimo zgłoszenia- Play milczy…
https://zapodaj.net/error404.html
Dzwonił z Obsługi Klienta wasz ORZEŁ..i tak…:
mimo że przedmiotowy numer we Freshu mam od ok.10 lat, to być może wcześniej mógł on należeć do osoby która miała włączone prenumeraty…i właśnie teraz się one MOGŁY „uaktywnić”….🤔
…no i ponoć Play nie może „odgórnie ” zablokować tych numerów, bo…no nie i już 😤
Cóż zrobiłam jak zlecono, zobaczymy…echhhh
https://zapodaj.net/error404.html
A właśnie….
Skoro wasz konsultant z Obsługi Klienta dzisiaj mi powiedział, że mój od ok.10 lat numer telefonu mógł mieć wcześniej innego właściciela (który mógł korzystać z usług Premium) i dlatego (nawet po latach) przychodzą do mnie te bzdurne wiadomości na które nie działa blokada – to dlaczego po dezaktywacji numeru, ktory wraca do puli numerów, operator takiego numeru nie „czyści” choćby z płatnych subskrypcji?
Przecież ja, jako użytkownik prepaida, nie znam wcześniejszych losów numeru jaki otrzymuję czy kupuję od operatora…a operator bierze kasę i wciska mi takiego gorącego kartofla?
Wiadomo że obecnie numer musi być zarejestrowany i posiadać właściciela, ale przed obowiazkową rejestracją kart SIM to tajemniczy użytkownik na konkretnym numerze aktywował różne usługi i te bezwzględnie powinien operator sprawdzać dezaktywować zanim wrzuci numer z powrotem do puli!
Tymczasem tego nie uczyniono…ani przed „sprzedaniem” mi numeru przed laty, ani w chwili obowiązkowej rejestracji numeru..
Już w Salonie usłyszałam że zawsze mogę zmienić numer…czyli zrezygnować z Fresha, co jest tym bardziej bez sensu biorąc pod uwagę że przecież nowy numer, również może być „obciążony” i nowy właściciel numeru będzie zasypywany choćby bezpłatnymi wiadomościami reklamowymi.
Wcześniej się nad tym nie zastanawiałam, ale jest to rzeczywiście problem i należy się z nim rozprawić drogi Playu, zamiast stosować półśrodki i zbywać swoich klientów.
dzieci wiedzą lepiej ;) ciekawe czy można zastrzec podstawowe kolory….albo czy minimalna zmiana Playowego fioletu (niewidoczna dla oka) już byłaby dozwolona w reklamach:)