Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Ostatnie zdanie z prezentacji o nowej aplikacji trochę mnie przestraszyło – żebyście tylko nie zepsuli tego, co jest…
12 lat minęło to piękny wiek! 🎂
Na drugie tyle teraz przygotuj się,
a może i na trzecie, któż to wie?
Apka jest naprawdę ok.
Chyba rzadko używasz tej aplikacji. Ja bardzo często. Na przykład ostatnia sytuacja: mam taryfę Solo i widać to w apce, a w szczegółach minuty do wszystkich – 0:00 Właśnie tak to działa tzn. nie działa ☹️
@Jan, napisz proszę na adres [email protected] i opisz dokładnie tę sprawę podając numer telefonu, którego dotyczy ten błąd. Podaj też link do Twojego wpisu na blogu. Specjaliści przyjrzą się tej sytuacji i całkiem możliwe, że szybko uda się to poprawić.
Numer w Play juz 10 lat mam, dokładniej niedługo w maju, 2 rzeczy mnie przyciągnęły: fajna obsługa konta przez internet (wtedy jeszcze nie mobilnie), głównie biling, jasno prosto czytelnie
i taktowanie neta, chyba 12 groszy za 100kB gdy Era rąbała 72 grosze za 500kB
I w telefonie (nie smartfonie) sprawdzenie wyników meczy kosztowało paręnascie groszy a nie 1,50zł ( na kartę i bez pakietów) – pomijam mordęgę przebijania się klawiaturą przez strony www (choćby mobilne) xD
No i fajny numer mi się trafił a kupiłem go w sumie nie wiem po co ale jaki to był dobry wybór :) prosty rymujący się łatwo zapamiętać
Fajnie, fajnie, ale kiedy w tym kosmicznym układzie gwiazd, pyłu i ciemnej materii, wyłoni się z mgławicy zwycięzca galaxy S10e?
Ja pierwszy swój numer komórkowy miałem z PLAY, w pierwszym roku działania sieci! No nie ukrywam duma jest, jestem z jedna siecią tyle lat.
Ostatnio w apce znikła zakładka od bonusowych złotówek „10 za 5” w zakładce „pakiety”. Wiadomo dlaczego?
Jeśli mowa o Play24 to ja mam do was tylko jedno pytanie: dlaczego w Play24 (tak w aplikacji, jak i w serwisie www) nie można sprawdzić daty ważności aktywnych pakietów danych w taryfach RBM Siema i RBM Siema PL?
@RBM Siema wyślij na adres [email protected] o jaki numer telefonu chodzi. Podaj też link do Tego komentarza. Sprawa zostanie zweryfikowana i dostaniesz odpowiedź. Mam nadzieję, że uda się pomóc.
Z tego co wiem to dotyczy wszystkich numerów z taryfami Siema. Ja mam dwa numery z RBM Siema. W P24 nie da się sprawdzić ważności pakietów danych. W aplikacji jest napis „Pakiet internet.” bez daty ważności. Bardzo wkurzające, nie zawsze jest możliwość wpisania kodu, gdy karta jest np w routerze.
Ja mam numer u was od 16 czerwca 2007 r do dzis. Najpierw taryfa z dodatkowymi zlotowkami do doladowan. Obecnie play fresh. Do tego doszly abonamenty od 2008 r, obecnie rodzina m za 75 zl i internet na karte od 2008 oraz red bull.
2% dla grupy 65+ brzmi adekwatnie do Top3: Włączanie pakietów …
Praktycznie im większy „+” tym nie ma co włączyć, brak pakietów adekwatnych do potrzeb tej grupy karciarzy. Młodzi włączają, a seniorzy puszczają sygnałówki. Może warto pomyśleć o pakietach z literką „S”? Za friko jak na receptę nie muszą być, ale sens wysiłku „zahaczenia” niech przełoży się na potrzeby. Inaczej seniorzy gadatliwi biorą abonament, a karciarze puszczają sygnałówki, a wykluczeni cyfrowo z apki wcale nie są.
Swoją drogą u mnie dwie karty są nie w tej grupie co powinny (jeśli statystyka po PESEL), ale może zwęszyliście seniorów i stąd 18% w grupie „…” ;)
Apka super działa bez zastrzeżeń tylko jest mały minus w play kiedy esimy pojawia się 🤔☹️
Zapomnieliscie dodać że wręcz zmuszacie klientów do zainstalowania apki. Logując się na telefonie do play24 na stronie, trzeba chyba 3x potwierdzić iż chcesz się zalogować przez stronę i nie chce się jej instalować. I tak jest za każdym razem.