Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
A czy Play Box działa w UE? . Mam ofertę sim biznes ultra ale z tego co wiem mogę włączyć pakiety TV Play tylko w jakiej cenie?. Ciekawa propozycja.
Koleżanki pewnie odpowiedzą precyzyjnie. Moim zdaniem generalnie tak
Zgodnie z regulacjami europejskimi działa podczas czasowego pobytu na terenie UE + Norwegia i Islandia. Część aplikacji może być także dostępna w innych krajach np. Netflix.
Czy Play Box jest 5G Ready tak jak sieć Play?
Bardzo dobrze działa w zasięgu 5G READY, polecam sprawdzić o ile jesteś w zasiegu
Chociaż nauczyliście już tych geniuszy na FB żeby nie wciskali bajek o telefonach 5g dostępnych w waszej ofercie. Nie mniej fakt, że w wielu lokalizacjach ledwo dyszy lte jest lekko żałosny.
W każdej sieci jest podobnie. Ja dopiero co uciekłem z 'najszybszej sieci’ co daje nielimitowane VIDEO, bo szału nie było. W ciągu roku tylko raz widziałem LTE+ będąc w Warszawie i to jeszcze przez chwilę. Przez resztę czasu transfery w porywach 20-30Mb – zazwyczaj dostępne połowa tego.
Wracając do P4 (konkretnie Redbull, bo marka własna jest za droga) pierwsze testy wykazały, że jest o wiele lepiej. Przynajmniej w wielkopolsce – no i prawie cały czas mam LTE+ co zdecydowanie wpływa na transfer.
Pytanie do Martyny od tv. Dlaczego nie mam tylko jednego kanału TVP 1. Wszystkie inne są dostępne. Resetowałem dekoder, dostawca usługi jest multimedia polska. Kanał tvp1 jest dostępny na ich dekoderze. Dekoder Play Box nie pokazuje programu jest puste czarne pole i zaczynaja się kanały od programu tvp2. Czy mam wymienić dekoder?. Gdzie szukać problemu. Wszystko inne działa ( pilot, Netflix, HBO, android tv) tylko tvp1 brak. Proszę o pomoc.
Odpowiem zamiast Martyny – to oznacza, że w sieci Multimedia Polska TVP1 występuje także w wersji zakodowanej i TV BOX na razie nie potrafi tego rozróżnić. Pracujemy nad tym. Poprawi się w kolejnych wersjach oprogramowania.
Byłem w Salonie Play. Nie spotkali się z takim problemem, nie mieli klienta, który podłączył dekoder Play Box pod Multimedia Polska. Pozostaje mi tylko poczekać na odpowiedz od experta w czym tkwi tak naprawdę problem. Umowa z Multimedia Polska kończy mi się razem z okresem testowym telewizji z Play(sierpień).Nie ukrywam, ze chciałbym zostawić Play Boxa ale lubię jak wszystko działa, jak coś nie dziala to mnie drażni.
mniej propagandy wpłynie tylko pozytywnie na zdrowie ;-)
ciśnie mi się na usta odpowiedź, ale poczekajmy na eksperta
Bo to jest na 2 lata a nie za darmo za darmo każdy by brał tylko potem na czas trzeba oddać
No to jak oddasz to masz za darmo. W czym widzisz problem.
te konkursy….
https://zapodaj.net/error404.html
Przecież jest konkurs to o co chodzi? :)
No trwa, ale chyba nie na blogu skoro pisze :” Właśnie dotarła do mnie nagroda piękny S10E. Macie ostatnią szansę na moim kanale YT”, „Mi najbardziej podoba się model E i taka właśnie będzie nagroda na kanale YT.”
Konkurs został ogłoszony na YT i wychodzi na to, że też tam ogłoszony będzie zwycięzca. Ale nic nie stoi na przeszkodzie aby propozycje konkursowe publikować tutaj skoro Marcin powiedział w filmie „piszcie komentarze pod filmem, piszcie komentarze na blogu”. Więc o co kaman?
Od 3 tygodni nie mogę korzystać z PLAY NOW, jak również zakupić jakikolwiek pakiet. Zepsuło się gdy dokupiłem kolejną kartę SIM – abonament firmowy, internet. Nadpisało numer telefonu widoczny po zalogowaniu się do playnow.pl kontem P24 (do zarządzania usługą). Nikt nie potrafi tego naprawić, od 22 lutego wisi zgłoszenie techniczne ze statusem „Rozpatrywanie”. Kończy mi się cierpliwość, czy jest jakiś dział techniczny w Play który mógłbym ponaglić i przyłoży się do zgłoszenia?
A jaki masz nr ustawiony do zarządzania kontem, nowy firmowy czy „stary”?
W Play24 jest stary numer, natomiast w playnow.pl wskoczył nowy numer, i nikt nie jest w stanie mi go zmienić. Przy okazji wyszło, że przez kilka lat miałem nie swój numer (wcześniej miałem taki, że myślałem że to jakiś numer ewidencyjny a nie numer telefonu). Bałagan straszny i nikt nie potrafi mi pomóc.
A czy PlayNow TV jest również 5G Ready? 😂
Słabo wyszukuje w sklepie Play Store słabo działa
Słabo wyszukuje w sklepie Play Store słabo działa