W Play dbamy o Ciebie #17 – kolejni klienci Virgin Mobile z dostępem do aplikacji Play24 i nie tylko

Udostępnij

Mamy dobre wiadomości dla kolejnych klientów Virgin Mobile 👍 Rozpoczęliśmy proces udostępniania użytkownikom usług na abonament naszej aplikacji do zarządzania kontem – Play24!

A co się w niej kryje?

Przede wszystkim szereg funkcji, dzięki którym zarządzanie kontem Virgin Mobile będzie bardzo proste. W Play24 można m.in. sprawdzić kwotę ostatniej faktury i zapłacić bezpośrednio w aplikacji korzystając z Google Pay, Apple Pay lub BLIKA. Można również zapomnieć o płatnościach i wybrać jedną z automatycznych metod opłacania faktur.

Aplikacja daje także możliwość włączania, w zależności od potrzeb, dodatkowych usług lub pakietów internetu, minut lub SMS-ów oraz kontrolowania środków do wykorzystania.

O poprawnym udostepnieniu Play24 klienci zostaną poinformowani bezpośrednio odpowiednimi komunikatami, a już teraz zachęcamy do zapoznania się z aplikacją, szczegóły TUTAJ.

20 GB na start w Play24

Mamy dla Was jeszcze coś ekstra – klienci Virgin Mobile na Abonament, którzy zalogują się do aplikacji Play24 otrzymają jednorazowy pakiet 20 GB do wykorzystania przez 30 dni 😉 Wystarczy go aktywować w aplikacji do 30 września br. i bez obaw oglądać ulubione treści wideo i surfować po sieci.

To nie wszystko!

Już niebawem klienci abonamentowi będą mogli korzystać z technologii VoLTE, pozwalającej na realizowanie połączeń głosowych najwyższej jakości w technologii LTE, a także Wi-fi Calling – usługi umożliwiającej realizację połączeń głosowych poprzez sieć wifi, bez konieczności instalowania dodatkowych aplikacji czy komunikatorów w telefonie 💪

Zobacz więcej

10 KOMENTARZE

  1. Cześć! Czy klienci Vectry (która korzysta z sieci Play) też mogą liczyć na taką integrację w przyszłości? :)
    Pozdrawiam

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości