W Play dbamy o Ciebie #19 – „steruj” swoim Wi-Fi przez aplikację Play24

Udostępnij

O naszej aplikacji Play24 mogę pisać długie peany – to wspaniały niezbędnik dla każdego klienta Play. Cały czas dodajemy do niej nowe funkcje i udogodnienia. Tym razem na tapet wzięliśmy ekstra funkcje dla osób korzystających z internetu światłowodowego Play! Jeśli więc korzystacie z naszej usługi to koniecznie zainstalujcie (lub zaktualizujcie) aplikację Play24 💪

Od teraz w aplikacji znajdziecie przycisk „SPRAWDŹ” przy internecie światłowodowym. Klikając w niego macie możliwość wykonania kilku operacji dla sieci Wi-Fi i routera naszego internetu, a dokładniej:

  • sprawdzicie czy router działa poprawnie i ma połączenie z internetem
  • dowiecie się co zrobić, jeśli połączenie z internetem stanie się niestabilne
  • uruchomicie ponownie router (restart), bo to często pomaga w przywrócenie poprawnego działania usługi
  • zmienicie nazwę sieci Wi-Fi
  • zmienicie hasło do sieci Wi-Fi
  • wykonacie test prędkości łącza
  • dowiecie się, jak skontaktować się z Play jeśli będziecie potrzebowali dodatkowego wsparcia

Uwaga! Nowe funkcje są dostępne dla klientów internetu Play i nie dotyczą:

  • klientów UPC
  • klientów Play z usługą na sieci Vectra
  • klientów korzystających z modemu marki Tatung
  • klientów korzystających z własnych routerów

Funkcje są dostępne w języku polskim, angielskim, ukraińskim 🙂

 

Przygotowaliśmy też 7 pytań wraz z odpowiedziami, co może pomóc lepiej zrozumieć nowe funkcje:

1. Czy Ustawienia internetu działają, gdy router jest wyłączony?
NIE. Sprawdzenie działania routera, restart routera, zmiana hasła Wi-Fi, zmiana nazwy sieci Wi-Fi, wymagają połączenia się Play24 z routerem.

2. Czy w Play24 można wykonać reset routera?
NIE. W play24 można wykonać restart (ponowne uruchomienie routera), ale nie reset (przywrócenie ustawień fabrycznych).

3. Czy w Play24 klient może sprawdzić aktualne hasło do Wi-Fi?
NIE. Klient nie zobaczy aktualnego hasła, ale może je zmienić na nowe.

4. Czy jeśli klient zresetuje fizycznie router, to zmiany wykonane w Play24 „znikają”?
TAK. W takim przypadku router jest przywracany do ustawień fabrycznych (dane z naklejki na urządzeniu).

5. Które hasło do Wi-Fi będzie działać, jeśli klient najpierw zmienił hasło w Play24, a później zmienił hasło z poziomu interfejsu administracyjnego routera?
Działać będzie hasło, które zostało zmienione jako ostatnie, czyli w tym przypadku, to zmienione z interfejsu routera.

6. Jakiemu celowi służy opcja „Rozwiąż problem z internetem”?
– umożliwia szybkie rozwiązanie problemów, które nie wymagają kontaktu z konsultantem
– informuje klienta o tym, jak przygotować się do rozmowy technicznej z konsultantem, żeby była ona jak najbardziej efektywna

7. Czy jeśli do zarządzania routerem użyję Play24, to stracę możliwość zarządzania z poziomu interfejsu administracyjnego routera?
NIE. Play24 nie blokuje żadnych funkcji routera, dostępnych z wbudowanego interfejsu administracyjnego routera.

Wierzymy, że to ułatwienie pozwoli na szybsze i wygodniejsze zarządzanie domowym Wi-Fi 😉 Pamiętajcie, żeby zaktualizować aplikację do najnowszej wersji!

Zobacz więcej

5 KOMENTARZE

  1. Ja tam wolałabym aby PLAY wziął udział w procesie uwierzytelniania obywatela za pomocą Profilu Zaufania. Chce złożyć wniosek na 500+, 300+, podpisać wniosek do e-administracji. Mogę przez e-bankowość. Dlaczego nie przez firmy telko? Chce założyć PZ i go potwierdzić? Mogę poprzez zus, us, przez e-bankowość. Nie mogę przez telko. Dlaczego PLAY w porozumieniu z MC tego nie wprowadzi?

  2. dlaczego nie ma powiadomienia push oraz sms o kończącym się pakiecie internetu 50%/25/5% powinno być wysyłane powiadomienie, że się kończy taka funkcja lub ustalenia 3 własnych wartości od potrzeb SMS i w aplikacji Play24

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości