Tak proste, że weź – ciąg dalszy kampanii Virgin Mobile

Udostępnij

Pod koniec ubiegłego roku zapowiadaliśmy ciekawe akcje w 3 dużych miastach: Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Zachęcaliśmy wszystkich obecnych na miejscu, aby zgarnąć nasze startery i super gadżety. Zerknijcie jak to wyszło:

Informowaliśmy też o kampanii reklamowej, która doskonale prezentuje życiowe sytuacje, które z pozoru wydają się skomplikowane. Z pozoru, ponieważ pokazujemy, że najlepsze rozwiązania to te najbardziej oczywiste – stąd nasze hasło „Tak proste, że weź!” 👍 Dzisiaj do dobrze znanych spotów z azjatycką restauracją i donutami dołączają dwa kolejne, zobaczcie sami:

Tak proste, że weź!

Niezależnie czy nie możesz zdecydować się jak pomalować swoje paznokcie, czy może jaki film z tysięcy dostępnych wybrać na wieczór my podpowiadamy najprostsze, a zarazem najlepsze rozwiązanie 👌 W przypadku Virgin Mobile to 20 GB internetu, nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz umowa na czas nieokreślony – a to wszystko za 20 zł miesięcznie po rabatach.

Po ofertę tak prostą, że weź zapraszamy oczywiście na stronę virginmobile.pl 💪

Zobacz więcej

16 KOMENTARZE

  1. Wszystko ok, tylko obsługa Play zapewnia o swobodnych nielimitowanych rozmowach, a obsługa Virgin ostrzega przed blokadami 😁 po mimo usługi nielimitowanej.

  2. Skoro jest tak proste! To czemu wstrzymujecie migrację z ofert play do virgin??? Przecież to jakiś totalny absurd!!! I to w ramach własnej sieci!!! :P

  3. Bo ten zarząd i Krzysiek to powinni wylecieć było by korzystnie może by była komulacja GB niewykorzystanych oraz GB w taryfach czy nawet pojawiły by się GB po doładowaniu, nie ma GB (12 mies za free) w mix ofertach gdzie T-Mobile ma
    Tak samo podwyższki pensje sobie obniżce i celebrytów wywalcie to Wam starczy.

    • Zdecydowanie 😉 Wiadomo, że inny Zarząd i inny Krzysiek od razu włączyliby kumulację GB i dzięki temu nie tylko Play, ale i cała Polska stałaby się lepszym miejscem 🙃

    • Zawsze można wybrać jeden z dostępnych pakietów lub przy niskim użyciu korzystać zgodnie z cennikiem.

      • Daruj sobie Krzysztofie takie odpowiedzi… Właśnie przeniosłem od was numery dziadkom i wujkom, które utrzymuję – do pomarańczowych. Darmowe przeniesienie i dostawa on-line i pełno benefitów na początek… Da się??? :P

        • Wciąż utrzymuję, że każdy ma prawo wybrać taką ofertę, jaka mu najbardziej odpowiada – to złe podejście? 👌

      • Dlatego stwierdzam, że wasza oferta jest jedną z gorszych w prepaidzie na ten czas – i się już pomału żegnamy. Przeniesienie numerów do pomarańczowych zlecone! :P

        • Miliony klientów się z Tobą nie zgadzają 😉 Ale oczywiście każdy ma prawo korzystać (lub nie) z takich rozwiązań, jakie mu najbardziej pasują 💪

  4. Dobrze napisałeś dla obecnych właścicieli – oni to i tak nie docenią… Pamiętaj, że kiedyś możesz zmienić zdanie i pewnie tak się stanie… Sam to przerabiałem, czy to w pomarańczy, czy też u was ;)
    Ps. Z tymi milionami to przegiąłeś ;)

  5. Jakie miliony? Tobie się pomyliło z początkiem oferty, która była rewolucyjna, a teraz wasz nowy właściciel robi wam taką plastelinę ??? Daruj sobie!… :P

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości