Pod koniec ubiegłego roku zapowiadaliśmy ciekawe akcje w 3 dużych miastach: Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Zachęcaliśmy wszystkich obecnych na miejscu, aby zgarnąć nasze startery i super gadżety. Zerknijcie jak to wyszło:
Informowaliśmy też o kampanii reklamowej, która doskonale prezentuje życiowe sytuacje, które z pozoru wydają się skomplikowane. Z pozoru, ponieważ pokazujemy, że najlepsze rozwiązania to te najbardziej oczywiste – stąd nasze hasło „Tak proste, że weź!” 👍 Dzisiaj do dobrze znanych spotów z azjatycką restauracją i donutami dołączają dwa kolejne, zobaczcie sami:
Tak proste, że weź!
Niezależnie czy nie możesz zdecydować się jak pomalować swoje paznokcie, czy może jaki film z tysięcy dostępnych wybrać na wieczór my podpowiadamy najprostsze, a zarazem najlepsze rozwiązanie 👌 W przypadku Virgin Mobile to 20 GB internetu, nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz umowa na czas nieokreślony – a to wszystko za 20 zł miesięcznie po rabatach.
nowe reklam Virgin to super!
Wszystko ok, tylko obsługa Play zapewnia o swobodnych nielimitowanych rozmowach, a obsługa Virgin ostrzega przed blokadami 😁 po mimo usługi nielimitowanej.
Będzie możliwa migracja jak do byłego RBM w obie strony?
Skoro jest tak proste! To czemu wstrzymujecie migrację z ofert play do virgin??? Przecież to jakiś totalny absurd!!! I to w ramach własnej sieci!!! :P
Bo ten zarząd i Krzysiek to powinni wylecieć było by korzystnie może by była komulacja GB niewykorzystanych oraz GB w taryfach czy nawet pojawiły by się GB po doładowaniu, nie ma GB (12 mies za free) w mix ofertach gdzie T-Mobile ma
Tak samo podwyższki pensje sobie obniżce i celebrytów wywalcie to Wam starczy.
Zdecydowanie 😉 Wiadomo, że inny Zarząd i inny Krzysiek od razu włączyliby kumulację GB i dzięki temu nie tylko Play, ale i cała Polska stałaby się lepszym miejscem 🙃
Likwidacja darmowych połączeń wewnątrz sieci w podstawowej PnK to już strzał w kolano… :P
Zawsze można wybrać jeden z dostępnych pakietów lub przy niskim użyciu korzystać zgodnie z cennikiem.
Daruj sobie Krzysztofie takie odpowiedzi… Właśnie przeniosłem od was numery dziadkom i wujkom, które utrzymuję – do pomarańczowych. Darmowe przeniesienie i dostawa on-line i pełno benefitów na początek… Da się??? :P
Wciąż utrzymuję, że każdy ma prawo wybrać taką ofertę, jaka mu najbardziej odpowiada – to złe podejście? 👌
Dlatego stwierdzam, że wasza oferta jest jedną z gorszych w prepaidzie na ten czas – i się już pomału żegnamy. Przeniesienie numerów do pomarańczowych zlecone! :P
Miliony klientów się z Tobą nie zgadzają 😉 Ale oczywiście każdy ma prawo korzystać (lub nie) z takich rozwiązań, jakie mu najbardziej pasują 💪
Dobrze napisałeś dla obecnych właścicieli – oni to i tak nie docenią… Pamiętaj, że kiedyś możesz zmienić zdanie i pewnie tak się stanie… Sam to przerabiałem, czy to w pomarańczy, czy też u was ;)
Ps. Z tymi milionami to przegiąłeś ;)
Z ofert Play na Kartę korzystają niemal 4 miliony użytkowników 💪
Jakie miliony? Tobie się pomyliło z początkiem oferty, która była rewolucyjna, a teraz wasz nowy właściciel robi wam taką plastelinę ??? Daruj sobie!… :P
Jak wyżej – prawie 4 miliony klientów w ofertach Play na Kartę.