W Play dbamy o Ciebie #22 – przekaż dane do umowy za pomocą aplikacji mObywatel

Udostępnij

Zapewne doskonale wiecie, że już od jakiegoś czasu mDowód, czyli cyfrowa wersja dowodu osobistego dostępna w aplikacji mObywatel, jest traktowana praktycznie na równi z fizycznym dokumentem tożsamości. Dotyczy to także salonów Play, gdzie legitymując się mDowodem możecie uzyskać dostęp do swojego konta, zarządzać nim czy podpisać umowę. Nasz zespół postanowił jednak jeszcze bardziej wykorzystać rządową aplikację.

Miło mi poinformować, że wdrożyliśmy jeszcze większą integrację z aplikacją mObywatel!

Klienci Play mają możliwość przekazania danych do umowy bezpośrednio z aplikacji mObywatel za pomocą skanowania kodu QR potwierdzającego ich tożsamość. Jak to działa?

Przy podpisywaniu umowy nasz konsultant wygeneruje specjalny kod QR, który pozwoli na weryfikację i przekazanie danych:

Klient z aktywnym mDowodem może go zeskanować przez aplikację mObywatel, wybierając po kolei mDowód > Potwierdź swoje dane > Rozpocznij a następnie skanując kod QR i potwierdzając przekazanie danych. To wszystko!

A jakie są tego zalety? Co najważniejsze cały proces jest niezwykle bezpieczny – eliminuje potrzebę ręcznego wprowadzania danych (a więc i ryzyko błędów, jak choćby literówki), skanowania dokumentów czy wypełniania papierowych formularzy. To nowoczesne i ułatwiające życie rozwiązanie, dlatego też gorąco zachęcam wszystkich do przetestowania go w naszych salonach.

Jesteśmy dumni z tego, że (wedle naszej wiedzy) jesteśmy pierwszym operatorem, który w taki sposób wykorzystuje integrację z aplikacją mObywatel. Pracujemy też nad udostępnieniem tego kanału weryfikacji w zdalnych kanałach sprzedaży, takich jak nasz eshop na play.pl czy telefonicznie pod numerem 790 500 500.

PS: Jeśli jeszcze nie macie aplikacji mObywatel to koniecznie pobierzcie ją ze sklepów z aplikacjami:

Zobacz więcej

10 KOMENTARZE

  1. Podobno stacje 5G ready miały być przestawione w tryb 3,5Ghz automatycznie po uzyskaniu pozwoleń. Czy tak jest? 🤨

    • Działamy po kolei, zgodnie z uzyskiwanymi pozwoleniami – niektóre stacje wymagają dodatkowych działań.

  2. Co z przeniesieniem numeru na kartę zdalnie🙄 to było by rozwiązanie. To że klient idzie do salonu, bo musi być przekonywany przez sprzedawce, że warto abonament w większości nie działa. Klient PrePaid to świadomy klient.

    • A czemu? My nie bijemy się na liczby, uruchamiamy stacje z głową, a nie po to, żeby brać udział w wyścigu statystyk 😉

  3. Xen i Ron zadali proste i celne pytania – pod którymi się podpisuje – ale, jak to było do przewidzenia, zero odpowiedzi. Nawet głupiej…

    • Odpisuję w miarę możliwości – w ubiegłym tygodniu dopadło mnie przeziębienie, stąd odpowiedzi dopiero teraz. Mam nadzieję, że jesteś zadowolony z tego, że komentarze nie zostały bez odzewu 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości