Tinder to jedna z najpopularniejszych aplikacji randkowych na świecie, dzięki której można nawiązać nowe znajomości. Od dziś klienci Play opłaty za korzystanie z Tindera mogą doliczać do swojego rachunku za abonament, a w ofertach na kartę zostanie ona pobrana ze środków na koncie. W ramach serwisu klienci mają do wyboru dwa pakiety – Tinder Plus oraz Tinder Gold. Dla wszystkich klientów Play pierwszy miesiąc korzystania z opcji Tinder Plus i Gold będzie o 50% tańszy.
Subskrypcje Tindera można łatwo włączyć z poziomu aplikacji podając aktywny numer telefonu w Play i potwierdzając zamówienie kodem PIN wysyłanym SMSem. Po dokonaniu zamówienia otrzymamy unikalny link aktywacyjny do zakładania konta lub logowania w serwisie.
Dotychczas dostęp do płatnych pakietów Tindera był możliwy za pośrednictwem płatności w Google Play lub App Store dostępny jedynie dla klientów Play na abonament. Płatności dokonywane były bezpośrednio w aplikacji. Od teraz Tindera można zasubskrybować również w ofertach prepaid i mix, jedyne o czym należy pamiętać to posiadanie wystarczających środków na koncie w momencie aktywacji subskrypcji i następnie w comiesięcznych cyklach w celu jej odnowienia.
Tindera o połowę taniej na pierwszy miesiąc zamówcie na naszej stronie Zakupów Mobilnych w Play.
Zobaczcie też inne wpisy, w których poruszaliśmy temat Zakupów Mobilnych:
Żadna nowość przecież można było to zrobić wcześniej ale zniżke na plus
Wcześniej można to było zrobić z poziomu płatności przez sklep z aplikacjami, teraz bezpośrednio przez aplikację Tinder.
A może jakaś informacja kiedy kończy się współpraca z Orange i Tmobile?
Stosowne komunikaty będą w odpowiednim czasie :)
Z tego co pamiętam koniec rk Orange w czerwcu tego roku. Koniec rk T mobile z końcem roku.
Kiedy PLAY wyłączy roaming krajowy
Jak wyżej :) Będziemy informować.
Wreszcie wykorzystam na coś sensownego skarbonkę na prepejdzie
Co się dzieje wtedy gdy nie mam 66 zł na koncie ? czy tracę dostęp do subskrypcji
Jeżeli nie ma wystarczających środków na koncie to subskrypcja nie odnowi się.
Czy to jeszcze aktualne ? bo nie działa mi chociaż jest możliwość uzupełnienia nr telefonu i zatwierdzenia
Tak, aktualne – spróbuj uruchomić ponownie telefon, sprawdź informacje na stronie https://www.play.pl/uslugi/zakupy-mobilne-w-play/index.html#lifestyle, a jeśli sytuacja będzie wciąż występować to skontaktuj się proszę z naszą obsługą klienta.
Niestety nie działa – Wasz BOK przekierował mnie do Tindera, Tinder nie rozumie o czym do nich piszę, bo wydaje im się, że mam problem z kartą albo kupiłem kupon zniżkowy.
Opisz proszę sytuację i prześlij z numerem telefonu, którego sprawa dotyczy na [email protected], sprawdzimy.
Ja również mam problem z subskrypcją, wykupiłem i nie działa. Słabo trochę jeżeli opłacony produkt nie funkcjonuje.
Możesz przesłać numer, którego dotyczy sprawa na maila [email protected]? Sprawdzimy :)
Niestety subskrybcja nie działa. Koszt został doliczony do faktury a usługi jak nie było tak nie ma.
Poszukaj proszę w wiadomościach SMS – powinien zostać wysłany link.
Anulowałem subskrypcje Tindera Gold z promocji play na numer 197 nie przyszła żadna wiadomość zwrotna. Czy została anulowana czy nie ?