Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
umowę o telefon stacjonarny zawarłem w salonie Play 20.9.14r.zacznie obowiązywać od 10.X,14r.przeniosłem nr.z Netii.Po rozpakowaniu telefonu zorientowałem się że telefon nie ma połączenia z sieci.Zgłosiłem powyższy fakt w salonie.Pani odpowiedziała,że już nie można nic zrobić,umowa podpisana,Mam 77 lat,piętrowy dom,chorą leżącą żonę,obecnie korzystam z telefonu biurowego telefonu Philips CD 150 z dwoma słuchawkami:jedna na piętrz,druga na parterze.Telefon Play MM720BB zmusza mnie do ciągłego biegania,parter-piętro,lub noszenia ze sobą telefonu i ładowarki.Z powodów w/w chcę prosić o unieważnienie zawartej umowy.Klientem Play jestem od września 2010r.