Tako rzecze rzecznik Play

Playowisko Usług na Facebook.com/Play

Playowisko to centrum zarządzania niektórymi usługami Play. Jakimi uslugami można zarządzać z aplikacji na fanpage Play?
Ze starych usług jest:

1. Tele Play

2. Xtra Numer ? nowa odsłona usługi – razem z Playowiskiem uruchamiamy wersję na Prenumeracie. Klient uruchamia numer i nie musi pamiętać o jej przedłużaniu. Klienci z taryfy „Lubię to!” mają Xtra Numer za 1,23 zł na 30 dni. Cena dla użytkowników innych ofert to 3,69 zł na 30 dni.

Xtra Numer przez Playowisko to super przejrzyste zarządzanie. To dla I\internautów idealne rozwiązanie – każdy może wygenerować dodatkowy numer i nim posługiwać się w sieci, podać np. w zakładce Dane kontaktowe na Facebooku i nie bać się, że numer ich główny będzie ujawniony. (bezpieczeństwo!!!)

Usługa jest również idealna dla osób, które dokonuj transakcji w serwisach aukcyjnych, czy chatują, randkują? Xtra Numer mogą wyłączyć w dowolnym momencie.

Z nowych usług:

3. MMS na Tablice ? to chyba najfajniejsze dla uzytkowników Facebooka, którzy mają starsze telefony (bez aplikacja Facebook w telefonie). Wystarczy wysłać MMS na numer 2665 (BOOK), aby umieścić posta na swojej tablicy!

Za pomocą wiadomości MMS lub SMS można również zmienić swój status na Facebook.

4. Tele Plotka ? to też nowa usługa odpalona wraz z Playowiskiem. Użytkownicy mogą umawiać się na wspólne plotkowanie. Dzięki usłudze stworzone zostaje wydarzenie na Facebook, w którym wszyscy zaproszeni widzą gdzie mają zadzwonić, jaki PIN i numer pokoju podać i o której godzinie. W skrócie – usługa, to telekonferencja dla plotkarzy.

Komentarze

  1. matiplay napisał(a):

    super Raportuj

  2. Aus napisał(a):

    Bardzo jest w Play pięknie Panie Marcinie- TYLKO CZEMU JEST TAKA UBOGA OFERTA TELEFONÓW?!
    Wymówka pt."TOWAR CHWILOWO NIEDOSTĘPNY" już się ograła i znudziła klientom chcącym przedłużyć umowy ( dot. to szczególnie aparatów z dobrą baterią i technicznie zaawansowanych np. NOKIA E72 itp).
    Może Pan Panie Marcinie się wypowe w tym intersującym wielu klientów PLAY-a temacie ?! Raportuj

    • t_d napisał(a):

      problem jest taki, ze producent takze musi je dostarczyc, a nie sa one brane z magazynu producenta w PL, bo te sluchawki sa przeznaczone dla zwyklych sklepow… /wiekszosc telefonow w pl jest sprzedawanych przez operatorow komorkowych, a nie przez sklepy detaliczne – w magazynach w PL nie ma tylu sluchawek, zeby zaspokoic EWENTUALNE potrzeby operatorow/ Raportuj

  3. krzysiek_kili napisał(a):

    "Za pomocą wiadomości MMS lub SMS można również zmienić swój status na Facebook."
    Jeśli nie będzie to kosztowało krocie to wróżę duże zainteresowanie ;) Raportuj

  4. Kryniczanin napisał(a):

    Sieć chodzi tak jak Wartburg na benzynie bezołowiowej ale są inne "priorytety"…Żenada. Raportuj

    • Realista napisał(a):

      Dostajesz w ramach każdej oferty dostęp do zasięgu trzech operatorów i jeszcze narzekasz? Chyba niektórzy potrzebują prywatnych nadajników które można schować do plecaka bo inaczej będą wiecznie marudzić… Raportuj

  5. vbc napisał(a):

    niedlugo to bez tego pejs zbuka ludzie sie nie wyproznia Raportuj

  6. Farba101 napisał(a):

    Playowisko? Chyba zaproponowałem taką nazwę dla GruszkaTV. Miło, że następny mój pomysł wykorzystaliście. Raportuj

  7. Marcin Mordal napisał(a):

    Usługa nie działa na numerach przeniesionych do Play "Przenieś swój numer do sieci PLAY.
    Szczegóły na http://www.play.pl" Raportuj

  8. Maks Szczepaniak napisał(a):

    wysłałem mmsa jako status na moją tablice żeby przetestować. Ale ten mms nie doszedł, tylko sms jako status doszedł… Raportuj

  9. Paweł Nowak napisał(a):

    jaki jest koszt sms/mms w play fresh? Raportuj

  10. players napisał(a):

    jest też link którym można szybko wejsc do aplikacji: http://www.playowisko.play.pl
    Raportuj

  11. Czujnik napisał(a):

    Troszkę dziwi mnie tak mocna integracja z FB. Czy na prawdę nie lepiej zainwestować w usługę na poziomie własnego serwisu WWW?
    Raportuj

  12. wkurzonynaplay napisał(a):

    W odpowiedzi na zgłoszenie nr 37560756 przyznali Państwo, że w związku ze zmianą regulaminu, przysługiwało mi prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania pisma. Proszę więc anulować faktury, które wystawili Państwo po otrzymaniu wypowiedzenia umowy, gdyż w wypowiedzeniu jasno zaznaczyłem, że wypowiadam umowę ze skutkiem natychmiastowym w związku ze zmianą regulaminu.

    W odpowiedzi napisali też Państwo, że zmiana nie była zależna od operatora i mieli Państwo prawo naliczyć karę umowną. Informuję więc, że to rozumiem i proszę o obliczenie wysokości kary umownej i wystawienie nowej faktury z pozycją "kara umowna za odstąpienie od umowy przed końcem jej obowiązywania".

    Proszę tylko nie zapomnieć anulować faktur za dostęp do internetu, które zostały wystawione już po otrzymaniu mojego wypowiedzenia. Raportuj

  13. wkurzonynachorych napisał(a):

    wkurzony czy ty cos masz z bania ? sprawy sobie nie potrafisz załatwić tam gdzie trzeba ? tylko wpisujesz wszem i wobec co cie boli i jakie masz problemy zdrowotne ! lecz sie i kieruj te pisma i swoje zale tam gdzie trzeba – tu ci nikt nie pomoze na twoja glupote! zdrowia zycze !Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty