Tako rzecze rzecznik Play

Prawie 4000 klientów nie może przenieść swojego numeru z PLUSa

W obecnej sytuacji Plus nie realizuje procesu MNP od chwili wprowadzenie zapisów nowego Rozporządzenia Rady Ministrów.

Obecnie mamy blisko 4000 otwartych spraw, dla których (mimo wielu próśb) nie otrzymaliśmy odpowiedzi ze strony PLUS (są w statusie E03).

Wiem, że inni operatorzy mają ten sam problem. Przekłada się to na Klientów, którzy nie wiedzą co mają robić i zgłaszają się do naszych salonów i na CC.

Doskonale się składa, że trwają właśnie kontrole UKE. Tylko co to interesuje tych 4000 klientów…

Jeszcze nie ma komentarzy pod tym artykułem. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty