Tako rzecze rzecznik Play

MNP przez telefon – komunikat po korekcie

tak, popełniliśmy zupełnie przypadkiem błąd. Troszkę za bardzo koncentrujemy się na naszych trzech głównych konkurentach.

Poprawiłem komunikat prasowy:

W PLAY możesz przenieść numer nie wychodząc z domu

Od 8 grudnia 2009 Operator Play jako pierwszy operator infrastrukturalny wprowadza usługę przenoszenia numeru poprzez zgłoszenie telefoniczne.

W ramach niniejszej Oferty Promocyjnej konsultant P4 podczas rozmowy z abonentem pobiera dane niezbędne do wypełnienia wniosku o przeniesienie numeru oraz zawarcia Umowy z P4. Po zebraniu danych abonent otrzymuje na Numer Telefonu SMS z informacją o złożeniu zlecenia z jednoczesną prośbą o jegopotwierdzenie. Na podstawie otrzymanego potwierdzenia, P4 kurierem przesyła do abonenta niezbędne dokumenty ( wniosek, oświadczenie, umowę) oraz wybrany przez klienta Telefon z Kartą SIM/USIM z przypisanym, tymczasowym Numerem MSISDN.

Abonent w obecności kuriera podpisuje dokumenty, o których mowa powyżej i po ich otrzymaniu P4 w przeciągu 3 dni roboczych informuje abonenta o statusie rozpatrzenia wniosku zgodnie z wybranym przez Klienta kanałem Kontaktu (poprzez wiadomości sms wysyłane na numer przenoszony lub poprzez email).

Obecnie usługa dostępna jest dla Klientów abonamentowych pod numerami 801 88 11 12 , 790 25 00 00 lub Call Center 790 500 500.

Regulamin oferty dostępny jest na stronie www.playmobile.pl oraz jako załącznik niniejszego komunikatu.

Komentarze

  1. frasag napisał(a):

    Pytam Pana Rzecznika czy wasi konsultanci sa az tak niekompetentni czy zwyczajnie rzna głupa kilka dni temu przenioslem z orange do playfresh nr 503417234 otrzymalem juz 1 rate promocyjne 20 zl ale pisze ze to jest wazne tylko do 31bm tymczasem wasz regulamin przejdz do fresh w pkt 7 mowi wyraznie ze nie wykorzystane zlotowki przechodza na kolejne miesiace i sa wazne do konca 3 miesiaca promocji stracilem juz troche forsy na przejazdy do salonu play i na telefony *500 ale konsultanci albo nie wiedza o co biega albo udaja glupiego na 2 maile do biura obslugi nikt nie odpowiada pozostalo mi chyba tylko napisac skarge do UOKIK ze play nie przestrzega wlasnych regulaminow.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty