Tako rzecze rzecznik Play

FRESH i STAN DARMOWY – Wasze pytania i Karolina przy „mikrofonie”

Karolina jest BRAND MENAGO brandu FRESH. Razem z zespołem stworzyła pełną ofertę PLAY FRESH, która została wprowadzona na rynek prawie dokładnie rok temu.

1. jak długo będzie trwała oferta „stan darmowy’? (ms93)

Karola: Nie mogę powiedzieć dokładnie ile, ale na pewno nie skończy się szybko – na przykład 31 marca!

2. czy zauważyliście już nadużycia związane z promocją stan darmowy? są na jakąś szerszą skalę? (krzychu.pl)

Karola: Nie. Nic wykraczającego poza typowy poziom, który niestety jest zawsze.

3. wkrótce pierwsze urodziny Fresha. Czy w związku z niedawno wprowadzonym Stanem Darmowym Play planuje jeszcze jakieś urodzinowe prezenty? Moim zdaniem niezłym pomysłem na wzrost liczby użytkowników jest wprowadzenie jakiegoś systemu poleceń. Czy myśleliście nad czymś w stylu mBankowego mDealera? Kiedy Play wprowadzi zapowiedziane ułatwienia w rejestracji przedpłaconych kart SIM (Fresh, POK)? (mPablo)

Karola: Jestem przekonana,  że Stan Darmowy jest bardzo dobrym prezentem dla naszych Klientów nie tylko na urodziny J System poleceń ? zobaczymy ;) Jeśli chodzi o zmiany w procesie rejestracji, to będą one wprowadzone zgodnie z nowelizacją ustawy Prawo telekomunikacyjne , która jest aktualnie w trakcie przygotowania.

4. Czy/kiedy wprowadzicie możliwość ustawiania stałych pakietów np odnawiane co miesiąc? Czy/kiedy wprowadzicie informacje o terminach wygaśnięcia pakietów? (asan)

Karola: Ciekawa propozycja. Dobrze, że zobaczyłam te pytania, niektóre są bardzo inspirujące.

5. Pytanie do teamu Fresha. Czy teraz jak dokończyli dzieło dodając pakiet 100mb oraz Stan Darmowy zamierzają pójść na kawę i odpocząć po ciężkiej pracy? (_hiob)

Karola: Nie mamy czasu na odpoczynek, wciąż pracujemy nad nowymi promocjami dla Was.

6. Promocja 30min za 6zl wyklucza się ze stanem darmowym. Kiedy stan darmowy można uruchomić po wykupieniu pakietu 30min za 6zl? Po 30 dniach od zakupu pakietu 30min za 6zl (czas trwania promocji)? Czy po wykorzystaniu minut z pakietu? (Pełek)

Karola: Promocja 30 min za 6 zł nie wyklucza się ze Stanem Darmowym.

7. wpisałem kod i doładowałem za 30 złotych nr 11.02 wszystko pięknie gra i teraz mam w związku z tym pytanie czy jak doładuje 11.03 ( tak żeby skumulowały mi się bezpłatne sms i minuty na stacjonarne) to dalej będzie stan darmowy istniał do 11.04 czy musze poczekać do 12.03 i dopiero wtedy zas wpisać kod i doładować konto( tracąc w ten sposób sms bezpłatne i darmowe minuty do play)?? (mateusz)

Karola: Jeśli wysłałeś kod i doładowałeś 30 zł 11.02, to Stan Darmowy masz 30 dni od doładowania. Jeśli w międzyczasie doładujesz konto, to stan darmowy nadal będzie istniał 30 dni od doładowania, a Ty dostaniesz darmowe SMS-y!

8. Jak Brygada FRESH-a ocenia nowe prawo telekomunikacyjnego dotyczące uznania klienta karcianego za abonenta? (kolektyw)

Karola: Czekamy na konkretne informacje, ponieważ na razie nie ma jeszcze oficjalnej decyzji w tej sprawie.

9. Ile osób pracuje nad ofertą play fresh? Czy play fresh z oferty może stać się nową marką niczym hejay dla PTC czy sami swoi dla plusa? (galeon)

Karola: Nad Play Fresh pracuje 5 osób. Na razie nie planujemy odłączać Fresha od Play?a, jest mu dobrze tu gdzie jest.

10. Czy planujecie wprowadzić do Play Fresh podsumowanie po połączeniu (raport z informacją ile wygadaliśmy etc.) (muchakk)

Karola: Nasi Klienci mogą na bieżąco sprawdzać stan swojego konta kodem *101#, z którego bardzo często korzystają.

11. Czy planujecie obniżyć stawki za połączenia do UE?  (blablabla)

Karola: Nie możemy zdradzać naszych tajemnic służbowych ;P

12. Czy jest jakiś limit rozmów (w stanie darmowym) jak to było w innych promocjach czy można rzeczywiście rozmawiać 24/dobę przez cały miesiąc bez przerwy? (Dejmian)

Karola: Sprawdź sam ;-)

14. Kupujecie hurtowo telefony, kiedy np. po roku bycia we Freshu będę mógł kupić taniej telefon bez umowy (coś jak promocje na słuchawki pay ang go w uk) ?  Ile kosztuje koszt wyprodukowania 1 karty sim + kartonik ?:] (Maciej Domolewski)

Karola: Teraz we Freshu na start dostępna jest Nokia 7070 bez umowy. Koszt produkcji karty SIM i kartonika jest niski, ale o cenie zestawu decyduje cena telefonu. Pewnie moglibyśmy kupić jeszcze tańsze telefony. Nie wiem tylko czy klienci byliby zadowoleni z takich właśnie ultra tanich modeli. Moim zdaniem w Polsce już nie.

15. Moje pytanie dotyczy nazwy Play Fresh. Czy w fazie przygotowywania były inne propozycje na nazwę nowej oferty na kartę. Jeśli tak to jakie o ile to nie tajemnica. (Qba)

Karola: W fazie przygotowania mieliśmy bardzo dużo pomysłów na nazwy, Niektóre z nazw to: FAIR PLAY , PLAY EAZY, PLAY NOW oraz najbardziej pojechana: PLAY PONG!!!

16. Dlaczego, mimo Stanu Darmowego połączenia z 790 500 500 są nadal płatne? Numer de facto „należy do sieci P4 operatora marki PLAY” ;) (wroc)

Karola: Bo to numer specjalny, a my dajemy darmowe połączenia między zwykłymi numerami Play, a nie specjalnymi.


17. Czy Stan Darmowy mamy traktować jako rewolucje na miarę 29gr w standardzie i darmowych smsów do wszystkich, czy raczej jako miłe uzupełnienie oferty? Tak na prawdę chodzi mi o stałość promocji ;) Czy rozważana jest oferta w stylu darmowe smsy do Play w standardzie? Nie obawiacie się, że tak wielka ekspansja nowych użytkowników (premiowana zmiana operatora, darmowy starter) odbije się negatywnie na kondycji sprzętowej sieci, team techniczny ma z wami przyjazne stosunki? I ostatnie pytanie do tajemniczej Karoli, czy podczas narad w „bazie” odrzucono kiedyś Twój genialny pomysł, który miał szanse zrewolucjonizować rynek, ale mógł okazać się zbyt kosztowny? ;) (Bzarex)

Karola: Stan Darmowy na razie jest i będzie J Nie ma się czym martwić! Jeśli chodzi o ekspansję nowych użytkowników, to jesteśmy z niej bardzo zadowoleni i prosimy o więcej. Team techniczny nadal nas lubi, bo to bardzo fajne chłopaki. Tak, zdarzyło się już tak, ale zawsze dochodzimy do kompromisów z naszym działem kontrolingu, który analizuje rentowność kolejnych promocji.

18. Kiedy zostaną wprowadzone sms`y o nieodebranym połączeniu itd.? (Dawid Swoboda)

Karola: Już zostały wprowadzone.:)

19. Co będzie po freshu ?? (Krystian Franek)

Karola: To też nasza tajemnica służbowa.

20. Czy marka Fresh ma planowana zmianę na ReFresh – nowa oferta na kartę. Ile osób projektuje oferty? (widex)

Karola: Nie planujemy zmiany nazwy. Obecna nam i Klientom się podoba. Tak jak pisałam, nad Freshem pracuje 5 osób od strony nowych promocji i utrzymania obecnych Klientów.

21. Moje pytanie – w jaki sposób play zapobiegnie skarbonkowaniu kasy na kontach po doładowaniach 30pln co miesiąc i przy ograniczaniu ilości dostępnych pakietów w ciągu 30 dni. Czy widzicie w tym problem ? (tl111)

Karola: Bardo dobre pytanie. Coraz więcej osób aktywuje pakiety Klienci, którzy aktywują Stan to bardzo aktywni userzy, który wyciskają z FRESHA wszystko ;-)

Wasze pytanie zostało wykorzystane? Piszcie maile – marcin.gruszka@playmobile.pl – w tytule KAROLA – w mailu numer telefonu i jakieś uwierzytelnienie, że Wy to Wy. Ostatnio zauważyłem ciekawą sytuację – przyznaję 3 nagrody a pisze do mnie 10 osób.

Komentarze

  1. marco_tm napisał(a):

    Mały błąd: "pełną ofertę PLAY FRESH, która oastała wprowadzona" mialo chyba byc została ;) Raportuj

  2. Raf1x napisał(a):

    odpowiedzi na wszystkie pytania w jednym miejscu :-) Fajne Raportuj

  3. United napisał(a):

    nie wiem dlaczego ale wydawalo mi sie, ze ten wywiad bedzie na wideo :) Raportuj

  4. PDW napisał(a):

    kurczę :( załamałem się :( tyle pytań zaproponowałem a tu ani jednego mojego ; (a zależało mi na odpowiedzi na niektóre a wydawało mi się że są dość istotne :( Raportuj

  5. agnieszka napisał(a):

    Hej, czy tylko moja przeglądarka ma problemy z wyświetlaniem komentarzy? czy to jakiś błąd strony?Raportuj

  6. marekmi napisał(a):

    witam, niestety nie załapałem się na zadanie odpowiednio wcześnie kilku pytań odnośnie frash'a, więc postawię je tutaj:
    1. Czy stan darmowy obejmuje również numery 'stacjonarne' play?
    2. Nawiązując do pytania 21, czy planujecie zniesienie limitów pakietów takich jak 100 minut w play i na stacjonarne i play online? Raportuj

  7. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    z tego co pamiętam (nie jestem użytkownikiem PLAY FRESH) stan darmowy NIE obejmuje stacjonarki play. Ale nie dam sobie za to karku skręcić.

    Może wiecej takich wywiadow z VIP-ami PLAY-a? Raportuj

  8. marekmi napisał(a):

    u mnie na operze też bywają problemy… Raportuj

  9. ms93 napisał(a):

    Problem w tym, ze to najnowsza wersja :P Zwykle odswiezenie strony pomaga. Raportuj

  10. marekmi napisał(a):

    Panie Marcinie, kiedy pojawi się obiecana ściągawka Play Fresh?
    Wpis z 28 lutego (informujący o konkursie) zniknął, czyżby jakiś spisek? ;) Raportuj

  11. marekmi napisał(a):

    mama tak samo, ale w końcu 'odśwież' kojarzy się z Fresh ,więc może tak ma być ;) Raportuj

  12. tomsoon napisał(a):

    mi sie marzy we freszu telefon na deser ;] Raportuj

  13. tl111 napisał(a):

    No tak , moje dostało status "bardzo dobrego pytania" czyli o czymś myślicie ale jeszcze nie wymyśliliście … Grupy pakietów w cenie 20 pln z bonusem stanu darmowego. Oczywiście jako wolny wybór. Raportuj

  14. agnieszka napisał(a):

    mam najnowsze chrome – więc nie wiem skąd ten problem.. :/ Raportuj

  15. Dejmian napisał(a):

    Mój mail to palringopolska@gmail.com
    To w ramach uwierzytelnienia dla Marcina ;) Raportuj

  16. Dejmian napisał(a):

    A na marginesie, gdzie obiecana koszulka z konkursu o Nexusa? Już dokładnie tydzień od planowanej wysyłki Raportuj

  17. krzychu.pl napisał(a):

    fajny wywiad, to że nikt planów marketingowych nie ujawni to zrozumiałe, liczę na więcej takich wywiadów nie tylko z działem Fresh'a. Raportuj

  18. frshman napisał(a):

    no wlasnie. a propo konkursow. w konkursie na e-fakture dostalem nagrode za nazwe Greeno, a doladowania jak nie bylo tak nie ma :/ Panie Marcinie, czy mozna sprawdzic czy ktos nie zglosil sie pode mnie? Wszak to nie pierwszy raz gdy wygrywalem nagrode w konkursach na tym blogu.

    frshman Raportuj

  19. mPablo napisał(a):

    Fajny wywiad, choc tak jak sie spodziewalem – w tej pracy jest sie zobowiazanym do zachowania masy tajemnic ;-) Szkoda, ze nie padlo pytanie o 19 groszy :-)Raportuj

  20. Matyk napisał(a):

    "przyznaję 3 nagrody a pisze do mnie 10 osób." – ten tekst najbardziej mi się podoba :D hehe
    poza tym ciekawe nazwy były w puli wyboru… jednak PLAY FRESH jest najlepszy > play pong może i odjechany ale nie ciekawy, starsi userzy nie wiedzieli by o co biega :) Raportuj

  21. marekmi napisał(a):

    Czy ktoś sprawdził empirycznie to o czy Karolina mówi w odp na pytanie 7?
    Tzn, miał stan darmowy aktywny do np 27 marca, doładował konto za 30zł, powiedzmy 5 marca i stan darmowy został przedłużony do 4 kwietnia Raportuj

  22. blablabla napisał(a):

    @2faces
    A gdzie jest pytanie nr 13?
    Aż się bałem zapytać:P Raportuj

  23. Łukasz napisał(a):

    Nie rozumiem odpowiedzi na 7 pytanie:

    Karola: Jeśli wysłałeś kod i doładowałeś 30 zł 11.02, to Stan Darmowy masz 30 dni od doładowania. Jeśli w międzyczasie doładujesz konto, to stan darmowy nadal będzie istniał 30 dni od doładowania, a Ty dostaniesz darmowe SMS-y!

    Jeśli doładowałbym w międzyczasie 20.02, to stan darmowy będzie 30 dni od tego nowego doładowania (do 20 marca)? Czy jeśli doładuję 12.03 to przedłuży się do kwietnia, czy przed tym doładowaniem muszę wpisać kod aktywujący? Raportuj

    • MickelK napisał(a):

      wlaśnie mam ten sam dylemat, odpowiedź troche kupy sie nie trzyma, niech ktoś się wypowie jeszcze raz na ten temat, najlepiej Ty Marcinie :) Raportuj

  24. muchakk napisał(a):

    Wysłałem e-maila ;-) Raportuj

  25. mario napisał(a):

    pytanie na temat: Co ze stawką 12gr/100kB nadal zostaje bez odpowiedzi. Wasz konkurent heyah oferuje od kilkunastu miesięcy stawkę 2gr. Może jakieś cięcia? Chociaż o kilka gr. Raportuj

  26. United napisał(a):

    dostales odpowiedz na to pytanie wiele razy.. Ta stawka sie nie zmieni. Raportuj

  27. wąski napisał(a):

    Panie Marcinie może warto obmyśleć jakiś odpowiedni sposób weryfikacji zwycięzców, którzy wysyłają do Pana e-maile ? Bo nie tylko panu, ale i zwycięzcom może być przykro jeśli nagle doładowanie pójdzie do jakiejś przypadkowej osoby, która wykorzysta lukę w tym "systemie" konkursowym. Cwaniaków u nas dostatek ;) Raportuj

  28. ktos napisał(a):

    sprawdzimy maile, ktore doszly do Marcina z mailami, ktore sa wpisane z odpowiedziami w formularzu komentarza Raportuj

    • tl111 napisał(a):

      W formularzach z zasady używam skrzynki "śmieciowej" dla ochrony przed spamem. Do Marcina napisałem ze skrzynki osobistej. To chyba nie do końca trafny sposób weryfikacji. Raportuj

    • BzArEx napisał(a):

      Hmm w takim razie skoro od dawna używam intensedebate.com chyba wypada jednak się uwierzytelnić dodatkowo ;) Mój mail, z którego wysłałem nr do doładowania to bzarex[at]gmail.com. Raportuj

  29. mateusz napisał(a):

    widze ze moje pytanie czyli 7 najbardziej jest intrygujace;):):) ale ja sam nie wiem co i jak i wysłałem w tej sprawie maila do Pana Marcina Raportuj

  30. blablabla napisał(a):

    Ten komentarz jest tylko po to by dostarczyć mój adres pocztowy do bazy, bo nie pamiętam czy już go wcześniej podawałem. Raportuj

  31. RAFI napisał(a):

    czas chyba zrobić porządek na stronie gdzie jest mnóstwo nieaktualnych informacji m.in to http://www.playmobile.pl/pl/pomoc/oferta/przeniesRaportuj

  32. asan napisał(a):

    A po ile te doładowania? Bo nie wiem który numer podać :-DRaportuj

  33. Aga napisał(a):

    Promocje promocjami zawsze kiedyś się kończą i wchodzą nowe.Przeszłam z pop do play fresh z tego powodu, że ładuję telefon kiedy mam ochotę i kase , a nie kiedy mi każą. Mnie wystarcza cennik taki jaki jest .Zadzwonic gdzieś czasem trzeba . W pop dwa tygodnie wcześnniej przychodził mi sms bym za 14 dni doładowała konto bo strace wychodzące.Nie zasze sie ma czas na pilnowanie kiedy co i jak. W Play mam wolną rękę :-) dzięki za to :-) Raportuj

  34. mPablo napisał(a):

    Jak 30 PLN to proszę o doładowanie nie wcześniej jak w najbliższy piątek. Choć moim zdaniem będzie pewnie 15 PLN. Raportuj

  35. Mikołaj napisał(a):

    oprócz Nokii 7070 jest jeszcze dużo fajniejszy dotykowy Huawei U7510
    Raportuj

  36. mateusz napisał(a):

    kiedy bedzie to doładowanie? Raportuj

  37. mateusz napisał(a):

    juz wszystko wiem nie trzeba za kazdym razem wklepywac od nowa kodu na stan darmowy wystarczy ze w ciagu tych 30 dni jeszcze raz doładowujemy i automatycznie przedłuza sie ten okres o 30 dni od ostatniego doładowania dzis specialnie doładowałem za 30 złotych zeby to sprawdzic;) i stan darmowy wazny do 9 kwietnia;):) wiec jest super;) Raportuj

  38. rollro napisał(a):

    Pytanie nr 7 dotyczące przedłużania stanu darmowego. Pani Karolina twierdzi, że: "…stan Darmowy masz 30 dni od doładowania. Jeśli w międzyczasie doładujesz konto, to stan darmowy nadal będzie istniał 30 dni od doładowania, a Ty dostaniesz darmowe SMS-y!", a na tej samej stronie w dziale Blogger pyta – Rzecznik odpowiada stoi jak byk: "Ważność (30 dni) stanu darmowego liczy się od doładowania, które było po zapisaniu się do promocji kodem (*111*1*1#) i które „przydzieliło” tę promocję. Następne doładowania nie przedłużają Stanu darmowego. W tym przypadku oznacza to, że rozmowy za free będą do 31.03. Później jak wpiszesz znowu kod i się doładujesz, to będziesz rozmawiał za darmo przez kolejne 30 dni" Pytanie: kto nie wie o czym mówi, pani Karolina, czy Rzecznik? Ja mam wrażenie, że pani Karolina lekko się zakręciła, ponieważ żeby uruchomić usługę trzeba najpierw wysłać kod, a dopiero potem doładować. Wysłanie kodu w trakcie promocji skutkuje jedynie komunikatem, że jest się już w stanie darmowym. Pozdrawiam. Raportuj

    • rollro napisał(a):

      Zwracam honor, jeżeli jest tak jak pisze Mateusz. Ja nie sprawdzałem. Nie tłumaczy to jednak dwóch sprzecznych informacji na jednej stronie. Raportuj

  39. radeczko napisał(a):

    Fajna ta Karolina, spoko ludzie pracują w tym Playu :) Raportuj

  40. mateusz napisał(a):

    tak tak działa wszystko;) jak wyzej opisałem Raportuj

  41. Anita napisał(a):

    Chciałabym was się zapytać odnośnie stan darmowych rozmów w play fresh, mianowicie ciekawi mnie pewne niedociągnięcie w regulaminie. Czy jeśli doładuje za 30zł to od razu tracę te pieniądze i mam za darmo do pf, czy doładuje za 30zł i nadal mam to na koncie pieniążki, mogę wydzwonić to 30zł i na dodatek mogę rozmawiać za darmo w pf? Raportuj

  42. Piotrek napisał(a):

    informacja p. Karoliny Brand Managera Fresh okazała się nieprawdziwa.

    Pierwszy raz aktywowałem Stan darmowy 12.02 wpisując kod i doładowując za 30 zł… a drugi raz sugerując się opinią p.Karoliny 10 marca tylko doładowując za 30 zł…. przez kilka dni pod *111*1*4# miałem info iż Stan Darmowy jest aktywny do 10 kwietnia. Teraz ta informacja zniknęła również i z play24

    A p. Karolina odpowiadała przecież jednoznacznie na pytanie nr 7:

    (…)
    7. wpisałem kod i doładowałem za 30 złotych nr 11.02 wszystko pięknie gra i teraz mam w związku z tym pytanie czy jak doładuje 11.03 ( tak żeby skumulowały mi się bezpłatne sms i minuty na stacjonarne) to dalej będzie stan darmowy istniał do 11.04 czy musze poczekać do 12.03 i dopiero wtedy zas wpisać kod i doładować konto( tracąc w ten sposób sms bezpłatne i darmowe minuty do play)?? (mateusz)

    Karola: Jeśli wysłałeś kod i doładowałeś 30 zł 11.02, to Stan Darmowy masz 30 dni od doładowania. Jeśli w międzyczasie doładujesz konto, to stan darmowy nadal będzie istniał 30 dni od doładowania, a Ty dostaniesz darmowe SMS-y!(…) Raportuj

  43. mateusz napisał(a):

    piotrek po prostu znów się zapisz tak jakby do stanu darmowego i na pewno nie bedą pobierane ci zadne opłady!;) sprawdz toobo ja tez tak miałem i potem znów skorzystałem z kodu *111*1*# i dalej bedziesz miec ze do 10 kwietnia :) Raportuj

  44. Miki napisał(a):

    Co można zrobić jak się doładowało odwrotnie tzn najpierw konto 30zł a potem kod do aktywacji promocji ???
    POMÓŻCIE da się to jakoś odwrócić żeby były za darmo rozmowy ?? Raportuj

  45. Piotr napisał(a):

    Fajny wywiad, szkoda tylko, że na niektóre pytania pani odpowiada wymijająco. Np. czy wprowadzą raport po zakończeniu połączenia, tak żeby od razu było wiadomo ile się wygadało. Pani rzecznik nie odpowiedziała na pytanie tylko powiedziała, że "nasi klienci często używają kodu *101#".
    No tak, czegoś muszą używać, żeby się tego dowiedzieć. Pewnie by tak często nie używali gdyby mieli możliwość otrzymywania raportu zaraz po połączeniu. Ja i moja żona często używamy tego kodu tylko dlatego właśnie, a pewnie nigdy byśmy tego nie używali bo po prostu byśmy sobie włączyli owo "raportowanie".
    Niedawno byłem w afryce i ta usługa jest tam standardowa. Trudno uwierzyć, że w europie jest z tym problem a rzecznik prasowy Play igra sobie z klientami. Pozdrawiam.
    Raportuj

  46. Łukasz napisał(a):

    mam prosbe. czy wie ktos jakie sa i czy sa pakiety w play na karte. mam play kontowazne rok i kupuje za 0zl pakiet smsow do wszystkich sieci ( nieograniczona liczba smsow ) a nudzi mi sie moszenie dwuch telefonow. chce miec i smsy i minuty do wszystkich sieci . Moge kogos prosic o pomoc?Raportuj

  47. Łukasz napisał(a):

    zna ktos pakiety na minuty i smsy w play lub orange,oczywiscie do wszystkich sieciRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty