Tako rzecze rzecznik Play

nowe LongPlay spoty o gadaniu na każdy temat

fajny SAAB

i reklama zewnętrzna (po angielsku [ałtdor])

Komentarze

  1. Kamil napisał(a):

    Dobry spot pierwszy Raportuj

  2. […] This post was mentioned on Twitter by Blog Play. Blog Play said: nowe LongPlay spoty o gadaniu na każdy temat http://tinyurl.com/38vgvb4 […]Raportuj

  3. mAECIN napisał(a):

    UWAŻAJCIE NA PLAY – BLOKUJE NUMERY TELEFONOW ZA NIEOPLACENIE RACHUNKU !!!!
    BLOKADA NASTEPUJE NA NUMERACH DODATKOWYCH KLIENTA NAWET JAK MA ON WSZYSTKIE RACHUNKI NA DANYM NUMERZE DODATKOWYM ZAPLACONE !!! Raportuj

    • Zbigniew napisał(a):

      co sie dziwisz? rachunki trza placic :D

      i wylacz ten caps Raportuj

    • Play2faces napisał(a):

      chętnie pomogę. Proszę opłacić zaległy rachunek, napisać do mnie maila i natychmiast zdejmiemy blokady. Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Marcinie dowiedziałeś się coś w mojej sprawie ?? Raportuj

      • Qper napisał(a):

        Marcin, proszę cię zorientuj się jak wygląda sprawa usunięcia z play 24 menu w taryfach firmowych pakietu Internet za 5 zł. Po kilkukrotnej wymianie korespondencji uzyskałem od BOK-u odpowiedź:

        Szanowni Państwo, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące Pakietu Internet, które otrzymaliśmy w dniu 28 kwietnia 2010 roku za pośrednictwem strony internetowej. Uprzejmie informujemy, iż w wyniku prac modernizacyjnych możliwość wyboru Pakietu Internet z Menu *111# została usunięta. Na chwilę obecną nie dysponujemy informacją kiedy i czy w ogóle pozycja ta powróci. Ilość oferowanych promocji i związanych z nimi krótkimi kodami staje się co raz większa i nie wszystkie mogą znaleźć się w Menu *111#. Sieć Play nieustannie pracuje nad poprawą świadczonych usług. Staramy dostosować się do oczekiwań zarówno obecnych, jak i przyszłych Klientów. Zapewniamy również, że dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu komfort w korzystaniu z naszych usług. Ufamy, iż niniejsze pismo w pełni odpowiada na poruszone przez Państwa w zgłoszeniu kwestie. W razie dodatkowych pytań, uwag lub sugestii zachęcamy do ponownego kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta (za pośrednictwem faksu na numer: +48 22 319 44 11, listownie na adres: skrytka pocztowa 4, 62-056 Komorniki P204, drogą mailową na adres: ok@pomocplay.pl lub telefonicznie 790 600 600 lub *600 z telefonu sieci Play). Zapraszamy do serwisu Play24 na stroniehttp://www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Pozdrawiamy, Przemysław B. konsultant ds. obsługi klienta Raportuj

      • odchodzi4 napisał(a):

        Ale pomoc "proszę opłacić zaległy rachunek"
        Wstyd taką pomoc zaoferować.Już lepiej nie oferować pomocy gdy jest się nie kompetentnym.
        łaski nie robicie żeby zdjąć blokady gdy opłaci się rachunek należy to do waszego obowiązku
        Inna sprawa że nie mieliście prawa zablokować mu telfonów
        Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Napisz do Marcina. Ja miałem taką samą sytuację jak ty tylko że brak wpłaty dotyczył za internetu bo telefony miałem opłacone normalnie,a internet reklamowałem i ponieważ była rozpatrywana reklamacja według regulaminu play blokada była bezprawna bo mam prawo nie zapłacić. Marcin pomógł gdyby nie on to dalej by było zablokowane. Raportuj

    • Mandarynescu napisał(a):

      Rachunki się płaci! Amen. Raportuj

    • odchodzi4 napisał(a):

      jest na to sposób napisz pismo żeby każdy nr przypisali do osobnego konta abonenckiego i tym samym problem się rozwiąże sam, bo nie ma podstawy do blokowania tel gdzie są opłacone rachunki.

      Operator nie ma prawa blokować pozostałych nr tel gdy na innym jest zadłużenie
      Toczyło się już postępowanie przed Uokik w podobnej sprawie przeciwko jakiemuś operatorowi i zostało zakwestionowane przez urząd blokowanie pozostałych nr gdy występuje na którymś nr zadłużenie
      Musiałbyś sprawdzić czy nie została taka praktyka wpisana w klauzule nie dozwolone

      a gdy masz każdy nr na osobnym koncie abonenckim to play naruszył prawo i od razu skargę pisz do Uokik o ukaranie
      Według mnie cackasz się z nimi po prostu reklamujesz codziennie przerwę w świadczeniu usług na każdym nr osobno a żeby zwiększyć koszta operatorowi rozbijasz na połączenia głosowe kolejna na sms następna mms ,wap video połączenia i juz masz codziennie 5 reklamacji dla każdego nr.
      Zaczną odrzucać to wtedy muszą przysłać listem poleconym a to sporo kosztuje
      A ile nie merytorycznych odp dostaniesz to głowa boli. Jeden konsultant ci uzna 2 odpisze ze masz formularz wypełnić a 3 bezzasadna .Na część ci w ogóle nie odpowiedzą czyli z mocy ustawy uznają
      Przerabiałem to osobiście.
      Raportuj

    • W stylu banków. Niestety, ale zobowiązując się do czegoś – musimy płacić. Raportuj

  4. Zbigniew Głowacki napisał(a):

    pierwszy spot rządzi Raportuj

  5. jahu napisał(a):

    Plus ogłosił że mogą być problemy z siecią na południu kraju z powodu powodzi. A co na to play czy play nie boi się że infrastruktura może ucierpieć w czasie powodzi i że będą problemy. Powinni to podać do wiadomości choćby dla tego żeby ludzie potem nie mieli pretensji. Plus jest partnerem roamingowym więc dla bezpieczeństwa powinniście zrobić to samo.
    Apropo spotów to pierwszy jest super. Raportuj

    • Paweł napisał(a):

      operator świadczy swoje usługi w zakresie istniejacych możliwości technicznych. operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody i brak świadczenia usług wyrządzone przez działanie siły wyższej(powódz, huragan pozar itp.). Jahu podpisałeś takie coś? Na pewno tak . jeśli masz na karte to zgodzileś się na takie warunki wykonujac pierwsze połączenie wiec dlaczego operator ma komunikowac cos tak oczywistego. Wszyscy operatorzy w Polsce maja taki zapis wiec darujmy sobie niepotrzebne rzeczy. Jak bedzzie awaria to sie ja usunie i poda ifo ze w tej okolicy jest awaria i trwaja prace nad jej usowaniem.czy oswiadcznie cos zmieni? Raportuj

  6. Qper napisał(a):

    Oba spoty są bardzo fajne :) zauważyłem, że logo Play bardzo się modyfikuje ;) Raportuj

  7. deuter napisał(a):

    To logo to wizerunek Play , modyfikuje się tak jak oferty każdy znajdzie coś dla siebie odpowiedniego … nie każdy chce chodzić z plusem na zakupy albo z delfinem grac w piłkę ;] a w Play masz wszystko ;D Raportuj

  8. mAECIN napisał(a):

    Niezapłacony rachunek nie tyczy się numeru, który PLAY zablokował – na tym zablokowanym numerze wszystkie faktury są opłacone w terminie! więc blokada numeru, mimo, że wszystko opłacone została nałożona. Play nawet nie raczy wysłać wezwania do zapłaty! a mimo aktywnego polecenia zapłaty nie ściąga, o ile jest jakieś zadłużenie, środków z konta bankowego. Nie polecam Wam Polecenia Zapłaty – w marcu pobrali mi środki z konta mimo tego że faktura była zapłacona, uważajcie więc na PLAY Raportuj

    • blablabla napisał(a):

      Nie będę tu rozstrzygał czy Play coś pomylił czy nie. Powiem Ci natomiast że numery są widocznie na JEDNYM KONCIE ABONENCKIM, co oznacza, że musisz mieć opłacone wszystkie rachunki na koncie aby cieszyć się usługami. To nic nowego, tak było, jest i pewnie będzie.
      Raportuj

  9. Padresu napisał(a):

    Tradycyjnie reklamowy majstersztyk. I że by się nie powtarzać – GRATULACJE i trzymajcie nadal ten poziom. Aż miło patrzeć na takie bilboardy! PLAY RZĄDZI! Raportuj

  10. Helmut Hazelnut napisał(a):

    Może więcej szczegółów co do tych orzeszków? ;) Raportuj

  11. Marek napisał(a):

    Ja widze jakis blad ze strony Play. Klient ma polecenie zaplaty a play zadluzenia z konta nie sciaga tylko faktury??? Burdel w tym playu i tyleRaportuj

  12. ramilicious napisał(a):

    I znowu kolejne spoty reklamowe, które nie przyciągają. Kiedyś Play szokowało i każdy mówił o ich reklamach. Teraz jest szaro, nieciekawie, nijak… No cóż, coraz mniej ciekawych pomysłów. Raportuj

    • Play2faces napisał(a):

      to nie wynika z braku pomysłów. To wynik strategii, która jak pokazuje pierwszy kwartał jest bardzo skuteczna. Raportuj

    • Statystyczny Polak przepłaca, bierze telefon-bubel w mixPlusie za 1 zł, woli drogiego TakTaka niż MNP (chociaż teraz tam widać ożywienie), Cyfrowy Polsat (bo jest Polsat), Internet – Neostrada (mając obok Netię) itd.

      Są wybory dobre i są wybory złe. Play wybrał spokojną kampanię i chyba na to wygląda, że jest ok. Mi tez brakuje marnej dziewiątki, reklam porównawczych itd. Raportuj

  13. cichy3000 napisał(a):

    Panie Marcinie, kiedy można się spodziewać rozstrzygnięcia konkursu "Jestem w Play ?"… pisałem maila, i próbowałem się skontaktować telefonicznie, niestety bez skutku. Raportuj

  14. efka napisał(a):

    hmm… a czy już skończyły się wyróżnienia w konkursie w walce o S.Milestone? Miało być ich jak to Marcinie określiłeś "sporo" i miały być uzupełniane w miarę wolnego czasu, a jak na razie to "sporo" to tylko 4 wyróżnienia… ??? Raportuj

  15. paweł napisał(a):

    fajny pierweszy spot. taki troche filmowy. Raportuj

  16. adam664 napisał(a):

    No wreszcie jakiś fajny spot (ten pierwszy), bo te rozmowy o wszystkim i o niczym w restauracji, w palmiarni i siłowni to ani śmieszne, ani ciekawe były. Raportuj

  17. Klient napisał(a):

    Tak się właśnie zastanawiam dlaczego dominująca większość komentarzy jest w ogóle nie na temat i dotyczy płacenia faktur, a raczej ich nie płacenia…
    Reklamy znakomite – idziecie w bardzo dobrym kierunku: bez kontrowersji i z humorem. Raportuj

  18. Błażej napisał(a):

    Pierwszy film – SUPER, naprawdę. Gratuluję i tak trzymać! Raportuj

  19. mikolajj napisał(a):

    czy to też pracownicy Play? Raportuj

  20. mirekb napisał(a):

    nr 1Raportuj

  21. Jan napisał(a):

    a ja wam powiem że najlepszy to jest ten czwarty ooh, ten koleś daje rade….. a spoty dobre – "szwagier".. Raportuj

  22. Margaretta napisał(a):

    We need more insights like this in this trehad.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty