Tako rzecze rzecznik Play

Koniec awarii

Problem został rozwiązany przez służby techniczne Polkomtela.  Awaria była spowodowana błędem w konfiguracji łączy transmisyjnych. Podczas prac związanych z rekonfiguracją łączy część z nich została błędnie podłączona co skutkowało łączeniem połączeń głosowych w sposób niewłaściwy. Problem dotyczył tylko części połączeń które były kierowane do naszych abonentów znajdujących się w roamingu krajowym.

Komentarze

  1. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    czy osoby których bezpośrednio dotknęła awaria i nie mogły się połączyć z odpowiednimi osobami, będą musiały normalnie zapłacić te te rozmowy?

    na forach jest napisane, iz takze klienci PLAY mieli kłopoty z dodzwonieniem sie do bliskich Raportuj

    • TygrysRaciborz napisał(a):

      Witam w Raciborzu i w okolicach na południu województwa śląskiego jest potężna awaria w sieci PLAY, nie da się dzwonić, zasięg nie jest wykrywany z nadajników macierzystych ani na GSM ani na 3G, jedynie to działa roaming na Plusie. Raportuj

  2. kacs napisał(a):

    Stan darmowy nie działa !!!!!!!!!!! Raportuj

  3. tomek_k napisał(a):

    Panie Marcinie, mam pytanie, a kiedy w końcu weźmiecie się za problem z nadajnikami w Tarnowie, który był już kilkakrotnie komunikowany? Od ponad dwóch tygodni poprawy brak…. Raportuj

  4. Marcin napisał(a):

    Coś Wam znowu się zje**** w Warszawie nie da się wykonać ani odebrać połączeń!!! Raportuj

  5. Helmut Hazelnut napisał(a):

    Moim zdaniem to fajny pomysł na usługę. Kiedyś w Simplus był taki kanał komunikacji, bodajże Skan SMS lub coś podobnego, można było rozmawiać z kimkolwiek. Cena smsa była niższa niż sms cennikowy.
    Play mógłby zrobić coś takiego, ale z rozmowami głosowymi, rozmowa wybierana losowo dla chętnych którzy aktywowali usługę. Przez analogię do strony w Internecie, która umożliwia pogaduchy przez kamerkę z losowo wybraną osobą. Raportuj

  6. Adrian napisał(a):

    No dzisiaj daliście czadu dzwonie do znajomej a tam koleś odbiera i nie wie o co chodzi, ja zresztą też. poproszę zwrot kosztów za rozmowę z nie tą osobą której nr wybrałem!!! pff Raportuj

  7. piotrek napisał(a):

    tez dzisiaj miałem takie problemy z połączeniami. Dzwonie do mamy a tam jakiś Jarek odbiera. Myślę, jaja sobie w domu robią. Ale jak w domu próbowałem zadzwonić do mamy która była obok mnie to było tak samo. Potem mam chcąc zadzwonić do cioci dodzwoniła się do jakiegoś sklepu komputerowego. W ogóle to niezłe zamieszanie było. Na początku myślałem że coś nie tak z moim telefonem.
    Play powinien nam to jakoś "wynagrodzić"

    PS: Sprawdziło się hasło PLAY "Oni są w Play, mogą rozmawiać o wszystkim, bez ograniczeń" No i mogliśmy rozmawiać bez ograniczeń z innymi w play ;-) pozdrawiam Raportuj

  8. Gonzo napisał(a):

    Mam pytanie off-topic, a nie bardzo wiem gdzie indziej mogłabym je wpisać. Chodzi o ofertę dla Firm, a dokładniej taryfę Firmowa75. Na stronie www Playa wszystko wygląda pięknie, Firmowa75 to nielimitowane rozmowy do Play i na stacjonarne w ramach abonamentu. Czy tak jest naprawdę? Bo wygląda na to, że jeśli nie korzystam z promocji, która wyraźnie zaznacza, że te rozmowy są nielimitowane, to one są limitowane (2000 minut do Play)! A ja mogę co najwyżej kupić sobie pakiet za dodatkowe 18 złotych (dyskusje czy to mało, czy dużo zostawmy na boku, chodzi o zasadę!), czy tak? Dlaczego oferta Firmowa75 wygląda dobrze tylko na obrazkach, dlaczego brakuje gwiazdki mówiącej klientowi, że te nielimitowane niby rozmowy są limitowane do 2000 lub płatne, jeśli klient nie wybiera odpowiedniej promocji??? Nieładnie tak. Naprawdę przydałaby się gwiazdka i odpowiedni dopisek drobnym maczkiem! Chyba, że ja się mylę. Tylko wówczas na moim koncie Play coś się nie zgadza, bo mi odlicza 2000 minut do Play w dół, a o stacjonarnych nie wspomina wcale… Raportuj

    • United napisał(a):

      w Stanie Darmowym dla Fresh rzeczywiscie jest limit – 46000 minut miesiecznie, czyli tyle minut ile jest w miesiacu :) W przypadku oferty dla firm jest pewnie tak samo. Ale dla pewnosci zobacz w regulamin. Raportuj

      • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

        Doradca Biznesowy na bank Tobie pomoże, skontaktuj się z Nim Raportuj

        • tom napisał(a):

          czemu nie działa stan darmowy Raportuj

        • Gonzo napisał(a):

          Doradczyni Biznesowa skwitowała to w ten sposób: "2000 minut do Play i na stacjonarne to naprawdę bardzo dużo, niech mi Pani wierzy, nie wygada tego Pani" i "No niestety oferta "Swobodny internet 2", choć oparta na podstawowej taryfie "Firmowa75" nie uwzględnia nielimitowanych połączeń. Spójrzcie teraz na stronę Play dla Firm i powiedzcie co widzicie przy ofercie Firmowa75. Bo ja widzę nielimitowane połączenia, które jednak wcale takie nie są! Raportuj

          • United napisał(a):

            nie rozumiem dlaczego na stronie przy tarfach Formowa, jest napisane, ze sa nielimitowane rozmowy..

            Na pewno limitow nie ma w taryfach Biznes – moze taka taryfe sobie wez? Raportuj

          • Damian napisał(a):

            W regulaminie rzeczywiście pisze ze limit jest 2000 minut…. a na stronie pisze ze nielimitowane…. to chyba wprowadzanie klienta w błąd. heh Raportuj

            • Damian napisał(a):

              Juz znalazłem regulamin oferty http://dlafirm.playmobile.pl/resources/pdf/Regula
              heh jednak jeśli chcesz mieć te nieograniczone minuty to płać ;/ 15 zł +vat
              Szkoda ze to nie jest napisane na stronie http://dlafirm.playmobile.pl/pl/oferta/Promocje/P… gdzie niby wszytko ładnie pięknie i ze za 50 zł+ vat mamy usługi za które jak sie okazuje musimy płacić dodatkowo Raportuj

            • Gonzo napisał(a):

              No właśnie… Zabrakło nawet gwiazdki i wyjaśnienia napisanego drobnym maczkiem. Jestem już szczęśliwą (?) abonentką Play i już nic raczej nie zmienię. Niby te 15 złotych + VAT, to nie majątek, ale mimo wszystko, 15*24 m-ce to dodatkowe 360 złotych netto. Liczy się zasada, a ja się czuję – łagodnie mówiąc – zniesmaczona takim "wprowadzaniem w błąd". Przynajmniej nie jestem jedyną osobą, które w ten sam sposób zrozumiały tą ofertę. Dzięki :) Raportuj

            • United napisał(a):

              jest promocja "rozmowy bez ograniczen" gdzie w taryfach Firmowa jest SD za darmo. Przynajmniej ja to tak rozumiem..
              http://dlafirm.playmobile.pl/pl/oferta/Promocje/RRaportuj

            • United napisał(a):

              zreszta tu tez jest o tym info.. http://blogplay.pl/2010/03/tuning-stanu-darmowego

              ten regulamin na stronie jest z listopada czy grudnia 2009 a nowe oferty ze stanem darmowym zostaly wprowadzone w marcu 2010.
              Musisz sie wiec wykłócić.. Raportuj

            • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

              zgłoście to cudo do play, rzecznika Maestro Gruszka, P4Y, niech poprawią tą stronkę Raportuj

            • Gonzo napisał(a):

              No i Pani Doradczyni odpowiedziała, bardzo grzecznie, (niczego jej nie mogę zarzucić) że promocja Swobodny Internet 2 wyklucza nielimitowane rozmowy… ale rzeczywiście, poprawić powinni, ale raczej mi już to nie pomoże :( jutro mimo wszystko napiszę do pana Gruszki. Dzięki wszystkim :) Raportuj

            • Damian napisał(a):

              Napisz proszę jak to sie skończy…
              Zamierzam wziąć abonament dla firm za 50 zł w pakiecie PODWÓJNE PAKIETY MINUT gdzie pisze ze nielimitowane na stacjonarne ale teraz to juz sam nie wiem czy to prawda ;/.
              Raportuj

            • Damian napisał(a):

              Teraz tak popatrzyłem to może Twój abonament jest z innej promocji. Ja sprawdzałem tą http://dlafirm.playmobile.pl/pl/oferta/Promocje/P… gdzie defakto nie wiem jak z tymi nielimitowanymi minutami jest ;/
              Co do tego abonamentu co opisujesz to nie jest to przypadkiem http://dlafirm.playmobile.pl/pl/oferta/Promocje/s

              Jej juz sie gubie w tych abonamentach PLAY. Najlepiej chyba iśc do salonu poprosic o regulamin na promocje która widze w necie i na spokojnie przeczytac zeby nie zrobili mnie w bambuko. |Bo to co pisze w necie nijak moze sie miec z tym co sie podpisuje ;/ Raportuj

  9. Małe Ży napisał(a):

    Cześć, wysłałam propozycję wakacyjnego headera :) Czekam na opinię.
    Pzdr AM Raportuj

  10. galeon napisał(a):

    OT ale nie wiem gdzie mam to napisać.

    Uciekałem z orange do playa, jest mi tu bardzo dobrze, nie chce byc teraz sprzedany orange. Raportuj

  11. ak napisał(a):

    bardzo zabawna sytuacja :DRaportuj

  12. pepep napisał(a):

    a… czyli to był bug? Dzwoniła do mnie mnie jakaś dziewczynka i zapytała "tata?" :D omg a już myslałem… Raportuj

  13. pepep napisał(a):

    poważnie – nie żartuję :). Takie awarie sie zdarzają… Lepiej żeby poprawili to co nie powinno się zdarzać, np. obsługę klienta. Raportuj

  14. lluukk napisał(a):

    chyba jest następna – nie można kupić pakietu 100 min do play i na stac. a jak chcę dodać numer do konta w play 24 – "podany numer nie należy do sieci play" a kurdr do jakiej ? Raportuj

  15. THC napisał(a):

    Marcin może warto było by się wypowiedzieć dosadnie na temat spekulacji, że play ma być przejęte przez Orange (O nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee).
    Raportuj

  16. Bolek napisał(a):

    Czy coś wiadomo już o Wave – chodzi mi o nawigację i grę? A tak poza tym to kupiłem telefon z popsutymi słuchawkami dokładnie jedną i teraz d reklamacji Samsung wymaga również telefonu normalnie jaja!!! Raportuj

  17. lluukk napisał(a):

    no i co cisza o nowej awarii ? rzecznik nic nie wie czy mają klienta w nosie ?
    nie można kupić pakietu 100 min do play i na stac. ani dodać numer do konta w play 24 – "podany numer nie należy do sieci play" Raportuj

  18. gienek napisał(a):

    tp przejmuje playa za 5 mld , play zalezalo tylko na kasie, nie na dobru klientow, bo gdyby to drugie to by nie sprzedawali playa! Raportuj

    • United napisał(a):

      nikt nie sprzedaje playa przestan panikowac.

      poza tym ani rzecznik, ani zarzad ani prezes nie maja tu nic do powiedzenia. Play nie sprzedaje "siebie" tylko udzialowcy moga sprzedac swoje udzialy. Raportuj

      • Paweł napisał(a):

        a ty wiesz najlepiej bo jesteś samym prezesem… Raportuj

        • United napisał(a):

          Tak dzialaja wszystkie spolki. O przedmiocie wlasnosci decyduje wlasciciel. Bez wzgledu na to, czy tym przedmiotem jest rower, krzeslo czy spolka.

          Ale trzymajac sie Play – rzecznik wiele razy powtarzal, ze nie komentuja takich spraw bo decyzje w tej kwestii podejmuja wlasciciele. Raportuj

          • Paweł napisał(a):

            no właśnie, to skąd możesz wiedzieć jakie ma plany właściciel?
            będzie chcieć to sprzeda… Raportuj

            • United napisał(a):

              no wlasnie :) bedzie chcial to sprzeda :) Raportuj

            • galeon napisał(a):

              Niech i sprzedaje, aby sie oferta nie zmienila. Co za roznica czy bedzie playa mial ktos z islandii czy japonii? Raportuj

            • Paweł napisał(a):

              Marzyć zawsze można. Ja osobiście po cichu liczę na 3 PL. Wtedy przynajmniej jest szansa, że oferta będzie jeszcze lepsza a i BOK zacznie w końcu przypominać swoim poziomem ten jaki osobiście miałem przyjemność poznać zgłaszając pewne problemy w Austrii (sieć 3) oraz w UK (sieć 3). Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              Piszesz o czymś o czym nie masz WIEDZY. I po co? Raportuj

            • United napisał(a):

              oczywiscie, ze nie wiem co planuje wlasciciel.

              "Analitycy" tez pisza o czyms, o czym nie maja wiedzy :) Raportuj

            • Paweł napisał(a):

              Dlatego też nie ma co przejmować gadaniem jak to ująłeś "analityków".
              Zasada jest prosta – krowa która dużo ryczy mało mleka daje i tyle.
              Po za tym z tego co pamiętam Marcin jakiś czas temu napisał na blogu, że średnio co tydzień pojawiają się informacje, że play idzie na sprzedaż i jeżeli miał by to komentować to by niczego innego nie robił jak tylko komentował to czy play będzie przehandlowany czy też nie. Raportuj

  19. ak napisał(a):

    „Play i Plus zmienią właścicieli?” zapraszam do lektury: http://www.telepolis.pl/news.php?id=18382
    Ciekawe co na to Rzecznik :)Raportuj

  20. kacs napisał(a):

    Napisze mi ktoś dlaczego nie działa Stan darmowy?? Raportuj

  21. tom napisał(a):

    Czemu nie działa Stan darmowy pomoc
    Raportuj

  22. ak napisał(a):

    będzie chciał to powie :PRaportuj

  23. lluukk napisał(a):

    próbuję te dziadowe startery fresh 5 sprzedać poniżej 2 zł i tak nikt nie chce na allegro :( Raportuj

  24. lluukk napisał(a):

    znów play nawala – pierw połykał minuty z pakietów 100 do play i na stac. a teraz po odpaleniu starterów nie można kupić tego pakietu a 10 dni od odpalenia startera leci… co za szajs ten play… po co ja tego kupiłem tyle ;) Raportuj

  25. lluukk napisał(a):

    kupiłem by korzystać z pakietu 100 min do play i na stac. więc przeniesienie nic nie da a chyba lepiej, żeby play-srej wywiązywał się ze swoich obowiązków i umożliwiał kupowanie pakietów- nie sądzisz Raportuj

  26. lluukk napisał(a):

    ja kupiłem starter – a play uniemożliwia zakupienie pakietu, który mi oferuje – to chyba jest nie Ok ze strony play Raportuj

  27. lluukk napisał(a):

    kod nie działa a numeru nie można dodać do play24 – czas ważności (10 dni) startera upływa… Raportuj

  28. lluukk napisał(a):

    nie wiem – nie mam ochoty doładowywać tego szajsu ;) w regulaminach nic nie ma o tym, że przed kupieniem pakietu trzeba doładowywać ! powinno działać a jest jak to w play – tylko kasę potrafią brać o obsługa klienta 0 (słownie "zero") to jest firma ;) Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Pozostaje Tobie tylko reklamacja. Ja na Twoim miejscu doładowałbym za 5PLN (2 piwka) i miałbyś jasność i może lepszą podstawę do reklamacji. Wystarczy doładować tylko 1 starter. TYlko nie wie jak z rejestracją kart. Raportuj

  29. bandiat napisał(a):

    no i super! a gdzie koniec tematu dotyczącego samsunga wave???????????????????? ileż można czekać???????????????a najbardziej mnie interesuje czy kiedykolwiek będą wprowadzone aktualizacje????????????? ileż można czekać????? telefon wprowadzony z wielką pompą a potem wielkie nic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! olewacie nas jak możecie!!!!!!!! Raportuj

  30. Claudec napisał(a):

    Niedawno była akcja że smsy premium będą dostępne po pierwszym doładowaniu, może to samo tyczy się pakietów 100min Raportuj

  31. Zbigniew napisał(a):

    hamuj sie..

    a pretensje miej do samsunga.. Raportuj

  32. glum napisał(a):

    Spółka P4, operator komórkowej
    sieci Play, może znaleźć się w rękach Telekomunikacji
    Polskiej bądź Zygmunta Solorza-Żaka, właściciela Telewizji Polsat i Cyfrowego Polsatu. Z kolei Polkomtel, operator sieci Plus, zostanie przejęty przez zagranicznego gracza – podaje Dziennik Gazeta Prawna powołując się na analityków i przedstawicieli branży. Szacują jednocześnie, że Play jest wart 5 mld, a Plus 15 mld zł

    Zdanie na temat ewentualnego przejęcia Play przez Grupę TP wśród analityków są podzielone. Według nich, współpraca Play i Orange
    przy budowaniu sieci czwartej generacji (LTE) może przypieczętować połączenie operatorów. Tym bardziej, że prezes Grupy TP nie ukrywa, że jest zainteresowany Play. Nie mają wątpliwości, że na przejęciu Play zyskają duzi gracze rynku (Plus, Era, Orange), którzy "pozbędą się" agresywnego konkurenta. Raportuj

  33. xdert napisał(a):

    Panie Marcinie i co będzie dalej ? Raportuj

  34. damian92 napisał(a):

    Witam, od trzech dni nie mogę wybrać żeby łapać zasięg z plusa bo jest po prostu tak jakby roamingu w ogóle nie było…Raportuj

  35. TygrysRaciborz napisał(a):

    Witam w Raciborzu i w okolicach na południu województwa śląskiego jest potężna awaria w sieci PLAY, nie da się dzwonić, zasięg nie jest wykrywany z nadajników macierzystych ani na GSM ani na 3G, jedynie to działa roaming na Plusie. Informuje wszystkich czytelników o tym fakcie. Pozdrawiam.
    _________________
    Specjalista ds Informatyki i Telekomunikacji

    Hobby: Informatyka, Telekomunikacja, Modding,Tester, Testowanie produktów, Sport,
    Elektronika, Programista- pisanie programów, tworzenie stron www Raportuj

  36. TygrysRaciborz napisał(a):

    To nie jest reklama ale informacja o Awarii Raportuj

  37. TygrysRaciborz napisał(a):

    czy ty wiesz co to jest hobby? jest napisane hobby i dwukropek:) Raportuj

  38. WODAFONE napisał(a):

    O kurde niezły kicz żeście zrobili. Jak cały play – kiczowaty tak i podejście do sprzedaży. Poprawcie obsługe kilenta w salonie na BOKu i czas reakcji na reklamacje których jest pełno to nie cza będzie się sprzedawać. Swoją drogą dlaczego 1 konsultant na BOKu ma ponad 1000 reklamacji do obrobienia na dzień???? Raportuj

    • Rami napisał(a):

      Je|eli masz problem z zasigiem to zgBo[ to, a nie oczekujesz |e magicznie Play wyBapie, |e masz jaki[ problem. Poza tym ni

      Jeżeli masz problem z Salonem lub BOK-iem to złóż zażalenie. Wybacz, ale zgłoszenia u nas przewijają się w dużym tempie, więc jest też określony czas na rozpatrzenie reklamacji. 14 dni od otrzymania w BO otrzymasz odpowiedź, że jest rozpatrywana, ale na rozwiązanie jest 30 dni, więc cierpliwości. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty