Tako rzecze rzecznik Play

Najwięcejdający Gruszka ?

Oglądam te mecze i jak na suerbowl szukam w przerwach ciekawych reklam. Niestety jedyne na co zwracam uwagę to reklamy „najwięcejdające”. Bynajmniej nie dlatego, że są fajne, na tym się nie znam. Słucham i słucham i zastanawiam się po prostu czy rzeczywiście dają najwięcej. Nic więcej napisać nie mogę bo proces murowany. Sami pewnie potraficie policzyć lepiej ode mnie.

Jedno jest pewne! Gruszka jest najwięcejdającym rzecznikiem w polskich telekomach ;D Dla udowodnienia tej tezy zapraszam wszystkich chętnych, którzy dziś zdali z klasy do klasy o pochwalenie się w mailu świadectwem. wybaczcie emeryci w moim wieku, to konkurs dla młodzieży ;-)

Zapraszam zdolnych, kujonów i tych którzy uratowali się fuksem. Mail znacie, czekają koszulki.

A już jutro wszyscy macie szanse powalczyć o HTC DESIRE!

Komentarze

  1. manner napisał(a):

    kurczę, a dla emerytów nie ma koszulek? np. z androidem? :) Raportuj

  2. Dejmian napisał(a):

    A chociaż dla studentów Gruszkuś? :> Może skan indexu ? :D Raportuj

  3. ms93 napisał(a):

    OK, wyslalem. Mam nadzieje, ze sie spodoba.
    O ktorej jutro zaczynamy konkurs? Raportuj

  4. dsfdsf napisał(a):

    Skończyłem szkołę w 2002 :( dziadek jestem. Raportuj

  5. mirekb napisał(a):

    abo to max liczba minut sms.tylko.w plusie tez.w byku dobra wymienność i orange min sms..abo to tylko bez tela jak juz.mirekbRaportuj

  6. Kamil napisał(a):

    Panie Rzeczniku, a może zainteresowany byłby Pan przyjęciem ode mnie w ramach prezentu koszulek z napisem "NABICI W PLAY"? Mógłby Pan wykorzystać je w swoich działaniach social media, jakiś konkurs można by ogłosić, jak zaoferować klientom tani Internet i wyciągnąć z nich 12 razy tyle niż zamierzali za niego zapłacić :P
    http://pokazywarka.pl/7hetlp/ Raportuj

    • 2faces napisał(a):

      Panie Kamilu poświęciliśmy dużo czas chcąc wyjaśnić Pański przypadek i Panu pomóc wbrew temu co Pan pisze. Nie jesteśmy pracownikami BOK i sami nie podejmujemy decyzji. Tym razem jednak wszystko jest oczywiste. Dnia 23.03.10. o godzinie 21:08 z pozycji telefonu za pomocą kodu skróconego została nałożona blokada na transmisję danych poza strefą taniego internetu. Blokada umożliwia korzystanie z transmisji danych tylko w strefie Play. Dlatego w ostatnim okresie możliwe było łączenie za pomocą nadajników naszej sieci. Nie zablokował Pan transmisji danych kompletnie. Zgodnie z Regulaminem Oferty Promocyjnej ?Pakiety Play Online w telefonie? punkt 12. Po wykorzystaniu Pakietu, w danym Okresie Rozliczeniowym, opłata za transfer danych w strefie taniego Internetu w Play jest naliczana zgodnie z Cennikiem Oferty, z której korzysta Abonent. I to jest oczywiste i takie zasady obowiązują każdego klienta. Nie uważam, że jest w tym coś nie fair. Do nabitychwmbank dużo jeszcze brakuje.Raportuj

      • 2faces napisał(a):

        Bardzo dobrze, że na stronie możemy zobaczyć ten zrzut ekranowy. Nie ma tam mowy o blokadzie po przekroczeniu pakietu. Wybór tej opcji gwarantuje, że klient korzysta tylko z netu PLAY, w pierwszej kolejności z pakietu. Ten przypadek pokazuje tylko, że warto kupować jednak większe pakiety jeżeli ktoś regularnie i intensywnie korzysta z netu w komórce.Raportuj

        • Kamil napisał(a):

          A gdzie tam jest odnośnik do regulaminu? Informacja, że akceptuje regulamin? Takie informowanie absolutnie wprowadza w błąd. Apropos kodu, był on wprowadzony w telefonie, po rozmowie z Waszym konsultantem który zapewnił mnie, że nie nadzieje się na lichwiarskie stawki dzięki blokadzie.

          Dlatego proszę o wskazanie w którym miejscu zaakceptowałem regulamin tej usługi.

          A jeżeli chodzi o nabitych, to swoim działaniem sami doprowadzicie do tego co mBank. Raportuj

          • 2faces napisał(a):

            Kamilu wszystkie regulaminy są dostępne na stronie http://www.playmobile.pl. Nigdy przy aktywacjach kodami nie podaje się linku do regulaminu. Może to dobry pomysł, jest wtedy większa szansa, że ludzie będą czytać regulaminy. W telefonie nie jest to wykonalne. Konsultant dobrze Ci doradził. Samo aktywowanie pakietu warto uzupełnić o blokadę w strefie PLAYonline. To właśnie zabezpieczenie dla klientów, którzy chcą spokojnie korzystać z pakietu. Wykorzystałeś pakiet i zacząłeś surfować po cennikowej stawce poza pakietem. Ciągle nie rozumiem Twojego oburzenia i porównań do praktyk kredytowych mBanku. Uznałbym reklamację gdyby blokada Ci nie działa i ciągle miałbyś środki pakietowe, ale tu wszystko schodziło zgodnie z zasadami.Raportuj

            • Kamil napisał(a):

              Wybacz, "Blokada transferu danych" dla mnie jest jednomyślna. Sprawa jest prosta:

              1) opis usługi jednoznacznie wprowadza klienta w błąd,
              2) BOK utwierdza klienta w błędzie i nie wyjśnia istoty sprawy
              3) nie ma możliwości zapoznania się z regulaminem usługi, brak szczegółowej informacji podczas jej aktywowania Raportuj

        • Kamil napisał(a):

          Jest blokada poza strefą taniego internetu, dla mnie 5PLN za 100mb to tanio więc, zablokowałem, aby nie było drogo. I tyle. Więcej z treści tego screen'a nie wynika. Raportuj

          • 2faces napisał(a):

            zgadza się, tylko, że wykorzystałeś cały pakiet. Blokada dalej działała, tyko surfowałeś już bez pakietu. Nie wiem co robiłeś, ale 100 mb nie wystarczyłoRaportuj

            • Kamil napisał(a):

              W takim razie nie działała blokada należycie. Jak widać wyraźnie ja aktywowałem "Blokada transferu danych" – dlaczego więc miałem dostęp do Internetu.

              Gdybym miał obniżoną prędkość, albo brak dostępu, tak jak robią to pozostali operatorzy, nie musiałbym się przerzucać z Wami argumentami teraz i udowadniać, że nie jestem wielbłądem Raportuj

            • t_d napisał(a):

              Kamil:
              przeciez wyraznie pisze, ze jest to blokada transferu danych POZA STREFA taniego internetu, a nie POZA PAKIETEM taniego internetu.
              http://www.sjp.pl/co/strefa Raportuj

            • adam664 napisał(a):

              Ja proponuje wywalić wszystkie pakiety Play Online i zostawić Internet w telefonie, tylko zmniejszyć ich ceny, żeby były podobne do Play Online:
              2zł – 25mb
              5zł – 100mb
              15zł – 250mb
              25zł – 500mb
              Można by było wynegocjować z Plusem i dołożyć 1gb za jakieś 35zł

              I wtedy skończą się problemy z blokadami i strefami, a wciąż będzie tanio. Raportuj

            • t_d napisał(a):

              Adam664, te nizsze ceny pakietow internetowych dzialajacych na nadajnikach PLUSa, sa juz wlasnie wynegocjowanymi nizszymi stawkami, i na dalsza obnizke ich juz nie ma szans…./do poziomu zaproponoanego przez Ciebie/ Raportuj

            • Kamil napisał(a):

              No właśnie, ale skąd przeciętny użytkownik ma wiedzieć, z jakiego nadajnika korzysta, skąd Ci biedni ludzie mają to wiedzieć, ja tego nie wiem. Sprawa nadajników niech Play zostawi sobie, jak chce mieć Internet po racjonalnych stawkach i dlaczego na mnie i innych użytkowników tylko się czyha, aby złupić nam portfel? Raportuj

            • Dlatego mamy blokadę Plusa na transmisję danych. Raportuj

            • t_d napisał(a):

              No właśnie, ale skąd przeciętny użytkownik ma wiedzieć, z jakiego nadajnika korzysta, skąd Ci biedni ludzie mają to wiedzieć, ja tego nie wiem.

              A co TY w ogole wiesz? Bo mi wyszlo, ze NIC nie wiesz. Raportuj

            • Kamil napisał(a):

              A czy tam jest rozróżnienie pomiędzy tymi rzeczami, skąd mam wiedzieć czym jest jakaś strefa a czym jest pakiet? Jest to ewidentne wprowadzanie człowieka w błąd i czekania na jego zły krok. Przy aktywacji usługi blokady transferu tego nie ma, a ja nie wiedziałem sam z siebie.

              Model biznesowy p4 polega na tym, że osoby biegle znające się na ofercie, nadajnikach, strefach, sferach, pakietach, krótkich kodach itp. płacą tyle ile trzeba. Większość użytkowników korzystając z Internetu w telefonie chce wysłać email do kontrachenta bez konieczności zagłębiania się w meandry jargonu technicznego i czytania tego bloga żeby zrozumieć zasady działania naliczania. Raportuj

            • t_d napisał(a):

              A czy tam jest rozróżnienie pomiędzy tymi rzeczami, skąd mam wiedzieć czym jest jakaś strefa a czym jest pakiet?

              Ja wiem, ze polska jezyk, to trudna jezyk, ale nie wiesz czym jest strefa? Podalem Ci wytlumaczenie slownikowe, ktore oznacza PEWIEN WYDZIELONY OBSZAR.

              Nie wiesz czym jest pakiet? Mam Ci podeslac slownikowa definicje?

              Nie wiem jak Ty, ale JA zanim uruchomie jakas usluge /czyli w tym przypadku PAKIET PLAY ONLINE W TELEFONIE/ to CZYTAM REGULAMIN. A w tym regulaminie jest WSZYSTKO wytlumaczone. Zadales sobie 5 minut trudu, aby choc wejsc na stronke poswiecona pakietom w Twojej ofercie? Watpie. Bo tam regulaminy sa podlinkowane. I to zarowno w ofertach przedplaconych jak i abonamentowych.

              Ale poki co to widze na pewno brak czytania ze zrozumieniem. I zwalaniem odpowiedzialnosci za swoje niedociagniecia na innych. Raportuj

            • Kamil napisał(a):

              Tyle, że to jest taka rzecz prozaiczna jak Internet. Ciężko doszukiwać się drugiego dna w słowach "Blokada transferu danych". Operator powinien przewidzieć fakt, że może spowodować to zamieszanie wśród klientów i tak skonstruować aktywacje usług, aby byli świadomi.

              t_d ja przekaże Ci mercedesa do dyspozycji za prawie darmo. chcesz? Potem po fakcie wyciągne Ci z szuflady regulamin i powiem, że u mnie w firmie "prawie darmo" to 120 za dzień i wyślę fakturę do zapłacenia. Raportuj

            • t_d napisał(a):

              ja przekaże Ci mercedesa do dyspozycji za prawie darmo.Potem po fakcie wyciągne Ci z szuflady regulamin(..)

              Po jakim fakcie? Zanim wezme od Ciebie merca, to przeczytam na jakich zasadach chcesz mi go dac. Regulamin nie pojawil sie znikad. On caly czas jest dostepny na stronie internetowej, jak i w kazdym punkcie sprzedazy. To Ty postepujesz pochopnie. Ja np nie uczestnicze w konkursach, nie czytajac WCZESNIEJ DOKLADNIE regulaminu. Nie podpisuje umowy, PRZED przeczytaniem jej warunkow, nie korzystam z uslug, PRZED przeczytaniem ich regulaminow itd… Ale kij z tym, Ty nie potrafisz przeczytac OPISU uslugi.

              Ciężko doszukiwać się drugiego dna w słowach "Blokada transferu danych".
              A co jest jako opis tej uslugi? Bo jakos ta usluge trzeba nazwac, i zeby nie byla ta nazwa za dluga. Jaka proponujesz nazwe? Chetnie poczytam, i poznajduje w Twojej propozycji niedociagniecia. /a uwierz mi, ze beda – bo bede interpretowac wszelkie zapiski, tak jak Ty to robisz – w calkowitym oderwaniu od rzeczywistosci/. Raportuj

            • Marcin PLAYboy napisał(a):

              Kamil nie masz racji. To zupełnie inne rzeczy.
              Odnośnie regulaminu- jak wysyłasz sms o trescie pomoagam na 7222 to czytasz regulamin? Wysylaja Ci regulamin? Sam we wlasnym zakresie powinienes sprawdzic a nie, ze ktos ma Ci to wyslac.
              Twoja reklmacja jest wogole nie zasadna.

              Zablokowales tani internet a nie transfer… skonczyl ci sie transfer i stawki bylo rozliczane poprzez trani internet ale poza pakietem :)
              Ps. Pokorne ciele dwie matki śście :) Raportuj

            • Tomek napisał(a):

              Marcin PLAYboy powiedział:
              Zablokowales tani internet a nie transfer… skonczyl ci sie transfer i stawki bylo rozliczane poprzez trani internet ale poza pakietem :)
              Ps. Pokorne ciele dwie matki śście :)

              Zablokowales tani internet … bylo rozliczane poprzez trani internet…

              Gdzie tu logika?

              Ważniejsze od jakiegokolwiek regulaminu są Państwowe ustawy, jak ta mówiąca o celowym wprowadzaniu klienta w błąd (ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz. U. z dnia 20 września 2007 r. Roz.2 Art. 4. 1-2). Nie jedna duża firma dostała karę na jej podstawie (poczytajcie o pobieraczek.pl). Zwolennicy (pracownicy – bo innych zwolenników nie jestem w stanie zrozumieć) przestańcie się wypowiadać. Ilość osób nabitych w play świadczy o błędnym procederze (lub celowej manipulacji) a nie o głupocie ludzkiej. To są sztuczki tanich oszustów na ulicy, którzy odwracają uwagę, żeby Cię okraść. PLAY to oszuści i się niedługo skończy ta „szybko rozwijająca sieć” z takim podejściem do klientów. Tracicie nie tylko ich ale i potencjalnych nowych klientów. W moim najbliższym otoczeniu nikt nie przejdzie na play to gwarantuje:)

              Najważniejsze: Ludzie nie bójcie się jeśli Was ktoś próbuje rżnąć to zgłaszajcie to do UOKIK i UKE, oni się nimi zajmą.
              Pozdrawiam Raportuj

    • albatros napisał(a):

      Nie zachowuj się jak dzieci neo… Raportuj

  7. greg17 napisał(a):

    kamil, jak bedziesz mial taki rozglos jak ci kolesie od stronki nabicwmbank.pl, to jestes na prostej. W sumie to sie nie dziwie, robia z ludzi frajerow te wszystkie korporacje. Takie cwaniacto, zatrudniaja ludzi do ciamciania na forum a czlowiekowi nie chca skradzionych pieniedzy oddac. Daj znac jak ta Twoja stronka juz ruszy to sie dopisze, mnie chyba jeszcze nie wystrychali na dudka, ale ta ich obsluga klienta… masakra normalnie. dobrze, ze szkola sie skonczyl, jeden pozytyw. Raportuj

  8. patrzacy21 napisał(a):

    ale o co caman tutaj, tu jakies koszulki a tu znowu jakis wystawiony na kase, he he moze by te koszulki na alegro pchnąć, i kase oddać? Raportuj

  9. Kamil napisał(a):

    Kolego manner jakoś musimy się skontaktować, widzę miałeś ciekawego boje z Playem. Raportuj

  10. greg17 napisał(a):

    ta, ju widze jak mu kase oddadza, beda cwaniakowac dalej i ludzi strzyc na dudka :) Raportuj

  11. adam664 napisał(a):

    A wygrywa każdy czy ten kto ma lepsze oceny? Raportuj

  12. greg17 napisał(a):

    adam, do tego kamila sie udaj ona tam pisze, ze jakies koszlki ma, niby dla rzecznika, ale jak nie sciemnia to da Raportuj

  13. Kamil napisał(a):

    Dlaczego ma ściemniać? Bardziej obawiałbym się, że padnie nam miejsce wymiany myśli. Play aktualizował mechanizm bloga (wordpress)na początku tego tygodnia, dlatego lepiej rozmawiajmy póki się da. Jak będzie tak działać jak te pakiety Internet to blog się zawiesi niedługo z przyczyn technicznych :) Raportuj

  14. patrzacy21 napisał(a):

    z tym netem ich to bieda, i wcale on tani Raportuj

  15. ZgryzliwyTetryk napisał(a):

    No ładnie, widzę kolega słowa dotrzymał i z telekomem zadarł. Wszedłem, bo nie wierzyłem, bende dopingował. Ja na szczęście mam orange także śpię spokojnie o swoje rachunkiRaportuj

  16. Kamil napisał(a):

    A dotrzymałem, pogadamy innym razem idę spać. Swoją drogą, tak się zastanawiam z tymi koszulkami to niegłupia sprawa, tak zebrać z 10 osób w tych koszulka i do salonu np. przy placu konstytucji im wparować i klientów nawracać :) Raportuj

  17. bydgoszczak napisał(a):

    Ja nie mam problemów juz z zadnym operatorem :) Swojego czasu miałem problemy z Erą o te ich niby wygrane których nigdy nie było ale naszczęście sprawa jest juz zalatwiona przez UKE. Raportuj

  18. Lukasz Kobylarz napisał(a):

    hell yeah! :) Tylko poprawcie problemy z zasięgiem na ulicy Friedleina w Krakowie bo czasami korzystając z sieci Play'a słyszę tylko trzaski i przerywane zdania, mimo iż, mam prawie full kresek siły sygnału w telefonie. Raportuj

    • wroc napisał(a):

      Moja rada: Przełącz się na 3G, lub na Plusa. 2G Play to jedna wielka porażka, zrobiona chyba tylko dla picu. Trzaski i przerywania to normalka. Raportuj

  19. goral2099 napisał(a):

    Jeżeli chodzi o tel. to nie wiem, ale jak idzie o net mobilny to naprawdę są "najwięcejdający". Raportuj

  20. manner napisał(a):

    proszę bardzo –> mannerek [at] gmail Raportuj

  21. Mateusz napisał(a):

    A może być świadectwo maturalne ? :D Raportuj

  22. widex napisał(a):

    Panie Marcinie, jak ktoś zdał w kwietniu? Tzn. Skończyl szkołę xD.Raportuj

  23. Krzysztof Wójtowicz napisał(a):

    Istna dyskryminacja dziadków :( nam też się należy.

    HTC DESIRE dla każdego pomiędzy 23-26 Raportuj

  24. Alek napisał(a):

    Na screenie jest wszystko wyjasnione. Idac dalej Twoja doslowna logika nie powinienes wcale korzystac z netu. Czytaj regulaminy. Jak blokada to blokada nawet dla pakietu. Nie robmy sobie jaj z klientow mbanku bo tam ludzie potracili dziesiatki tysiecy zlotych przez wolny styl w okreslaniu marzy przez zarzad.Raportuj

    • Kamil napisał(a):

      Ja mam w firmie regulamin, że wszyscy z Play to oszuści. Nie wiedzieliście? No przecież można było przeczytać regulamin. Czy jest to ileś tysięcy, czy kilkaset złotych, jest to działanie na szkodę klienta i trzeba o tym mówić. Raportuj

  25. mike278 napisał(a):

    a tu sie zgodze z Marcinem i t_d.sprawa jest jasna.sam korzystam i wiem jak sie sprawdza pod 111 ile pozostalo. jak ktos nie potrafi to niech wogole usunie apn.Raportuj

  26. Marian napisał(a):

    Jeszcze raz zadzwonicie do mnie z numeru 73333 to skieruje sprawe do prokuratury o nękanie telefoniczne. Pozdrawiam MarianRaportuj

    • Kamil napisał(a):

      Marian, bardzo słusznie zgodnie z prawem niezamawiane treści handlowe są karane. Dodatkowo możesz złożyć wniosek do UKE o ukaranie operatora za takie praktyki. Wedle moich informacji kare może wynieść do 100 tyś. za taki proceder. Raportuj

  27. Kamil Otfinowski napisał(a):

    Panie Marcinie wysyłałem do Pana maila, chodziło o pakiety w starym mixie. Do tej pory nie dostałem odpowiedzi, da się coś z tym zrobić? Raportuj

  28. Ja napisał(a):

    Świadectwo zalane piwem też się liczy?Raportuj

  29. NicDzisNieJadłem napisał(a):

    "Całe szczęście świadomość konsumentów w Polsce się zwiększa" – twoja swiadomośc Kamilu jest zerowa. Upokarzasz sie. Pomyslec co by sie stalo jak byś wziął najtanszego Blueconnecta lub Iplusa bez lejka. Wtedy byc musial załozyc strony nabiciwere.pl lub nabiciwplusa.pl . Raportuj

  30. Kamil napisał(a):

    Twój argument to: skoro wszyscy kradną to po co robić z tego wielkie hallo. Gratuluje, plują Ci w twarz a ty klaszczesz. Mam iPlusa, BOK jest równie kiepski jak w Play, ale cwaniactwo tak daleko rozwinięte nie jest. Raportuj

  31. NicDzisNieJadłem napisał(a):

    @Kamil . Ja nie mówię o BOK , ani o innych przypadkach w Play , koncentruje sie jedynie na przedstawionym przez Ciebie przypadku i tylko na tym przypadku . Prosze Cię o odpowiedz po czyjej stronie jest wina w Twoim przedstawionym przypadku – Twoja czy Play ? Prosze o konkretna odpowiedz , bez skakania na jakieś inne tematy nie związane z moim pytaniem. Raportuj

  32. Kamil napisał(a):

    Wina jest po stronie P4 Play, wszystko zaczęło się od wprowadzenia mnie w błąd przez BOK. Raportuj

  33. Marian napisał(a):

    Panie Gruszka. Przestań pan dzwonić do mnie z numeru 73333. Zdenerwowany MarianRaportuj

    • Konrad604 napisał(a):

      Panie Marianie, z tego numeru dzwoni automatyczny system IVR zachęcający do udziału w konkursie, to normalnie, że mobilny marketing się rozwija. Ja już od dawna byłem za marketingiem w formie audio-IVR. Raportuj

  34. Kamil napisał(a):

    Wszem i wobec, wybrany fragment rozmowy z konsultantem BOK i informacja czym jest blokada transferu.
    http://www.youtube.com/watch?v=mVTf71IRlW8 Raportuj

  35. luki napisał(a):

    nie chce mi się już liczyć bo i tak wiadomo że do pupy ta oferta
    wystarczy czytać z "gwiazd"

    co miesiąc aż 300 minut do wszystkich sieci w abonamencie za 55 zł*

    * Szczegóły w regulaminie promocji. Ilość minut w okresie promocyjnym w sieci Plus, obejmuje minuty w abonamencie i z dodatkowego bezpłatnego pakietu. Nie wszyscy operatorzy posiadają abonament w przedziale 50-59 zł. Porównanie dotyczy ofert abonamentowych z telefonami w sieciach Plus i Orange w przedziale taryf 50-59 zł. Oferta ważna na dzień 07.06.2010 r. Raportuj

  36. jaaa napisał(a):

    mała zmiana tematu, chociaż pod tytuł!!!
    co z klientami przedłużającymi umowę w play? czy nie należą im się chociaż trochę lepsze warunki od nowych klientów!!! tymczasem oferujecie dodatkowe 100 minut przez 6 miesięcy dla klientów przedłużających umowę a na stronie playa te same minuty dostaje każdy nowy klient który zamówi telefonik przez internet!!!
    Raportuj

  37. kychuss napisał(a):

    jaaa, najlepiej nie przedłużać umowy tylko przesniesć do fresha, moim zdaniem, najbardziej opłacalna oferta :) chociaż minut poza sieć nie ma :) Raportuj

  38. jaaa napisał(a):

    wszsytko oki z tym, że mając kilka abonamentów łatwiej jest płacić jeden rachunek raz w miesiącu!!! ale po co ta ściema, że w replay dostaniesz jeszcze więcej!! jakby nie było oszukiwanie klientów!!! Raportuj

  39. jeszcze_w_play napisał(a):

    A tak apropos tej strony napiciwplay to mogla by powstac. Ja na szczescie juz wyslalem rozwiazanie umowy z play. Korzystam z uslug operatora ktory ma normalny zasieg, a jak sie zadzwoni do BOK to przynajmniej rozmawia sie z czlowiekeim ktory rozumie co sie do niego mowi.
    Jak mialem zadzwonic do Playa i wyjasnic jakas sprawe to normalnie mnie cos bralo. Przynajmniej kawy nie musialem pic, bo po rozmowie z konsultantem tak mi cisnienie skakalo ze nie wiem. W tym Playu nawet na poste pytanie ,,czy bedzie rozbudowany zasieg 3G w mojej lokalizacji wewnatrz budynku''
    nie sa w stanie odpowiedziec. To pytanie jest poprostu dla nich za trudne. Odsylaja mi formatke do wypelnienia gdzie jest miejsce zeby wpisac przykladowe polaczenie wideo z ktorym mialem problemy. No to im wysylam. Oni odpisuja w systemie brak takiej proby. No wiec wyjasniam im jak chlop krowie na miedzy jak ma
    byc widoczna proba wykonania polaczenia wideo w systemie skoro nie ma zasiegu 3G wewnatrz budynku??? Jak widac pytanie najprostsze jakie moze byc czy bedzie ten zasieg rozbudowany jest dla pracownikow Playa od kilku miesiecy nie do przejscia!!! Wystarczy odpisac tez prosto. Np. mozliwe odpowiedzi: a) nie bedzie,
    b) bedzie za np. miesiac, dwa, pol roku. Raz jak pytalem o promocje play online to konsultant wydawal podczas rozmowy odglosy wciagania glutow w nosie. Masz katar to wycisz mikrofon na chwile, a nie tak robisz. zero kultury. Sytuacja druga: Nie dostalem bonusu w promocji polec play znajomemu wiec dzwonie zglosic reklamacje.
    Konsultant przyjmuje i mowie zeby przeczytal tresc reklamacji. Konsultant czyta: ,,Klient dzwoni. Nie dostal doladowania''. Wiec sie pytam, czy nie umie pisac pelnymi zdaniami, bo z doswiadczenia wiem, ze trzeba konsultantom rozpatrujacym reklamacje pisac dobitnie. Wykladac kawe na lawe. Przyklad do tego zeby pisac dokladnie?
    Oto przyklad: zglaszam, ze mi przerywalo polaczenia 3G na zewnatrz budynku. Jaka odpowiedz? Odpowiedz z szablonu bez zrozumienia. ,,Polaczenia 2G dzialaja prawidlowo''. No wiec trzeba znowu dzwonic i tlumaczyc dokladnie ze w zgloszeniu chodzilo o polaczenia 3G, a nie 2G. A i jeszcze tez jak przegladalem posty na blogu przy niektorych
    artykulach, ze Pan rzecznik taki pomocny i wogole ajajaj. Mysle sobie napisze maila zeby moze pomogl w uzyskaniu mi odpowiedzi na pytanie ktore juz przedstawilem apropos zasiegu 3G wewnatrz budynku i ktore jest az tak trudne do rozpatrzenia. I co? A no tak jak i w BOK – olewka. Widac taki standard w Play. Raportuj

    • Bambo napisał(a):

      Człowieku, masz coś z głową to zgłoś się do lekarza a nie wylewasz gorzkie żale w BOK. Raportuj

      • jeszcze_w_play napisał(a):

        U lekarza bylem. Powiedzial ze z glowa wszystko w porzadku. (w przeciwienstwie do innych). Co do BOK to jesli bede chcial to i co 5 minut moge zglaszac. Place za to. Jesli nie chcesz czytac albo sluchac to nie czytaj i nie sluchaj moich komentarzy. Raportuj

  40. jeszcze_w_play napisał(a):

    sorry za blad w pierwszym zdaniu zamiast napici powinno byc nabici Raportuj

  41. Zbychu54 napisał(a):

    ja zauważyłem, ze nasze nieprzychylne posty – vox populi – są co prawda publikowane, jedna po czasie jest pewien przesiew. Przez P4 opłaceni Poplecznicy (w skrócie PPoPy) usuwają po jakimś czasie te posty i wychodzi, ze wszystko jest cacy i każdy zachwyca się jaki to wspaniały operator Raportuj

  42. damik_86 napisał(a):

    Ktoś dostał e-maila za swiadectwo?
    Tak z ciekawości się pytam ;) Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty