Ośmiornica i żółw

Ośmiornica to cienki bolek przy „kasztanku”;-)  Ten kozak już 4 tygodnie przewidział kto będzie grał w finale i kto wygra.  Tak czy inaczej piękny Samsung Wave jest dla Ciebie. „kasztanek” napisał, że jest w Warszawie więc zapraszamy do jaskini zła. Zrobimy pamiątkową fotę na blog.

A na horyzoncie kolejny konkurs! Tym razem możecie dobyć HTC WILDFIRE, który niedawno zadebiutował w POLSCE, jak przystało na premiery Androidów, w ofercie PLAY. Nie będę dziś za dużo zdradzał, ale dobrze Wam radzę bądźcie czujni na fanpage’u PLAY na Facebooku, bo tym razem tam właśnie rozegramy konkurs/niekonkurs. A wszystkiemu winien mały żółw.

Dodam, że czekać na Was będą trzy zwariowane ogniki!

Komentarze

  1. Konnr pisze:

    Ponownie do rzecznika:
    1. Czy lub kiedy będzie dostępne opcjonalne ubezpieczenie telefonu ?
    2. Przypominam że w e-shopie przy zakupie telefonu i wyborze "swobodnego internetu" widnieje niewłaściwa cena finalna comiesięcznego abonamentu (pokazywana cena nie uwaględnia dopłaty 30zł). Osoby nieczytające bloga, czy po porostu nieobeznane mogą się później bardzo zdenerwować.
    (ps. jeżeli nie możecie odpowiedzieć na pierwze pytanie ze względu na tajemnicę handlową to mnie ma sprawy, ale fajnie byłoby wiedzieć czy wstrzymać się z zakupem, natomiast część 2 leży w waszym interesie…) Raportuj

  2. kasztanek pisze:

    Takie słowa pochwały w moją stronę, nie wiem czy sobie zasłużyłem. :) Że niby lepszy od ośmiornicy wycenianej na 30 tys. Euro? :P A serio to miałem dużo, dużo szczęścia. Bo tak na prawdę Hiszpania to nie był mój faworyt, a Holandia tym bardziej. I muszę tu chyba podziękować wszystkim którzy przede mną typowali. :D No i organizatorowi oczywiście. :)
    Długo zastanawiałem się nad kupnem "Fali", a teraz po prostu trafia w moje ręce. Fajnie gdy się czasem do człowieka szczęście uśmiechnie. :)
    PS. Zdradzi mi ktoś gdzie dokładnie mam szukać "Jaskini Zła"? :P Raportuj

  3. jakaczmarek pisze:

    czekam, czekam ;)

    mam nadzieje, ze na fb bedzie cos kreatywnego, bo biorac pod uwage ilosc fanow opcja kto pierwszy, ten lepszy nie jest sprawiedliwa.Raportuj

  4. adam664 pisze:

    Mam jedną sprawę do rzecznika:

    Obiecałeś darmowe koszulki za przesłanie skanu świadectwa… i jak dotąd żadnej odpowiedzi, nic nie dostałem :( Raportuj

  5. wroc pisze:

    Nie tylko mi Play Online zrywa połączenia co 2 godziny.
    Szykuje się poważniejsza afera z rozłączaniem: http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=286930#28

    Czy w takiej sytuacji można rozwiązać umowę w okresie zastrzeżonym?
    Bo operator nagminnie rozłączając, nie wywiązuje się z obowiązków. Raportuj

    • wroc pisze:

      Przed chwilą miałem disconnect. Dokładnie 2 godziny i 2 sekundy.

      Jeśli komuś się to zdarza, to dzwońcie/piszcie do BOK/Play4you.

      P.S. Czy w takiej sytuacji mogę pisać do UKE? Raportuj

      • po postu zgłoś to na *500 i jak chcesz do UKE. każda instytucja, niezależnie czy Play czy UKE, która się tym zajmie zbada to dokładnie i na pewno pomoże… Raportuj

        • wroc pisze:

          Mówisz tak, bo jesteś ich pracownikiem. Kuzynka z identycznym problemem dzwoniła na *500 i przemiły konsultant powiedział jej, ze problem nie występuje.

          BOK to są głównie (bez urazy dla nielicznych jednostek) niedouczeni studenci z przypadku, zresztą salony też.

          Od kiedy Bannister odszedł z P4, to Play zaczął się stopniowo pogrążać. Raportuj

      • wroc pisze:

        6 minut temu znowu. Tym razem 2h i 1s. Raportuj

        • odchodzi4 pisze:

          Ale teraz już konferencja o zmianach w PO nie będzie potrzebna bo największa tajemnica skrywana wyszła na jaw
          Komunikat zostanie ogłoszony o treści .

          " Play postanowił zadbać o zdrowie i oczy internautów i żebyś nie siedział przy necie całymi dniami rozłączmy ci neta co 1h"

          A tak na poważnie to już zaczyna mnie wk@rwiać notoryczne zrywanie neta i cierpliwość moja po woli się kończy a Play pali głupa i nic z tym nie robi.
          trzeba będzie zastosować sprawdzony sposób na playa i produkować hurtowo reklamacje w tej sprawie może to ich czegoś nauczy i naprawią usługę
          Co zerwane połączenie reklamacja. Raportuj

          • play4you1 pisze:

            Hej,
            badamy już opisywane przez Was sytuacje. Będę potrzebował Waszej pomocy. Skontaktuje się z niektórymi z konkretnymi pytaniami odnośnie do Play Online'a.
            pozdrawiam Raportuj

            • odchodzi4 pisze:

              gratuluję szybkiej reakcji gdy problem opisywany jest na tym blogu od ponad tygodnia
              dobrze ze chociaż zauważyliście problem co i tak jest dużym sukcesem.

              Chętnie służę pomocą i odpowiem na pytania ale podejrzewam że większość jest idiotyczna
              i nie wnosząca nic do sprawy i do szczęścia nikomu nie potrzebna Raportuj

            • mPablo pisze:

              Polecam lekturę zgłoszenia nr 19634709. Okazuje się, że OK może przekazać do analizy wyłącznie zgłoszenia problemów nie starszych niż 2 dni. Ręce opadają. Żegnam się z Play Online na kartę. Raportuj

            • odchodzi4 pisze:

              to nie piszesz zgłoszenia tylko reklamację i nie mogą ci odpisać że rozpatrują sprawy nie starsze niż 2 ostatnie dni bo ustawa mówi że 12 m-c wstecz możesz zareklamować.
              Raportuj

            • mPablo pisze:

              To podpowiedz czego mogę dochodzić? Przerwa w świadczeniu usługi była w sumie pewnie kilkunastominutowa…

              Play pójdzie po rozum do głowy i weźmie sie na poważnie za obsługę klienta zapewne dopiero wtedy, kiedy zaczną uciekać od niego klienci. Ale stracone zaufanie nie łatwo jest odbudować. Raportuj

            • odchodzi4 pisze:

              najlepszy pomysł to hurtowo reklamację składać musisz . zrobisz sobie szablon i tylko zmieniasz datę godz i wysyłasz co chwilę reklamację jak zerwie.
              A wystarczy że zerwie ci wieczorem to nie łącz się ponownie tylko zostaw do rana i już masz długą przerwę w świadczeniu usług. wystarczy że w miesiącu uzbierasz min 36h łącznie to jest podstawa do zwrotu za abonament części kwoty
              Przecież masz prawo korzystać z PO 24h na dobę i np chciałeś ściągnąć w nocy jakiś film a tu pech chciał że zerwało połączenie i nie udało się ściągnąć filmu

              Tylko znając życie półgłupki odpiszą ci ze wszystko działa prawidłowo i problemu nie widzą i reklamacja bezzasadna ale wtedy firma ma koszta bo każda odp musi wysłać listem poleconym
              Raportuj

            • odchodzi4 pisze:

              Zadzwoniłem do BOK z reklamacją i powiem wam jedno play pali głupa i twierdzi ze problem nie występuje.
              Próbowali mi wcisnąć kit że wina ustawień komputera ze zrywa net.
              trzeba wyłączyć oszczędność energii.
              Myślałem że zeszczam się ze śmiechu
              Ale wyprostowałem pracownika BOK że to nie jest przyczyna i zmuszony był reklamację przyjąć.A nie chciał proponował 0,5GB tylko żeby nie składał reklamacji.Ale ja wole reklamacje i zwrot za doładowanie i żeby usterka została naprawiona

              Dzwońcie z reklamacjami bo nie usuną wam usterki bo twierdza że nie maja zgłoszonych problemów i niby wszystko działa prawidłowo

              Ale tak uczciwie mówiąc po za tym ze trzeba wyłączyć oszczędność energii gościu był kumaty jak na standardy BOK play
              Raportuj

            • Bartosz Grzegowski pisze:

              nie będę ukrywał, że mnie również irytuje ta sytuacja, używam PlayOnline "zawodowo" do odbierania poczty firmowej (dodam, że często ważnej poczty, bardzo ważny jest czas jej odbioru i reakcji) i co jakiś czas z przykrością stwierdzam, że połączenie jest nieaktywne, a ja nie otrzymuję wiadomości :(((((

              moja cierpliwość się kończy, jak problem nie zostanie rozwiązany, to ja również idę rozwiązać umowę bo taki internet to sobie można wsadzić między pośladki… Raportuj

    • zzz pisze:

      To to była ta straszna wiadomość, której groziłeś ujawnieniem? O rety, pewnie cała centrala Play padła na zawał. Podejrzewam, że ma to związek z ajkimiś pracami na sieci w końcu na najbliższej konferencji ma być coś ujawnione dotyczące zmian w PO. Na pewno nie chodzi o bonus w psotaci rozłączania, ale może to jakaś pochodna testów. Raportuj

      • wroc pisze:

        Nie umiesz czytać ZE ZROZUMIENIEM?
        Pisałem, że ujawnię jeśli mój komentarz zostanie skasowany.

        A to jest zgłoszenie problemu przez "alternatywny kanał kontaktu". Raportuj

    • United pisze:

      nie ma mozliwosci rozwiazania umowy w takim przypadku.. W razie niedostepnosci uslugi przez min 24h, abonentowi nalezy sie zwrot 1/30 kwoty abonamentu za kazda dobe, gdy usluga nie dziala. Raportuj

  6. Łukasz pisze:

    a ja wciąż czekam na nagrodę za konkurs, napiszę może znów na maila :) Raportuj

  7. Radosław Bułka pisze:

    Blisko byłem :) Można prosić o jakąś nagrodę pocieszenia w tak smutnej dla mnie chwili (szkoda mi Holendrów :( )? Marcinie, jak tam z zaległą nagrodą z konkursu o Hero? Miałem dostać coś ekstra a tutaj nic do dzisiaj. :P Raportuj

  8. Wacław pisze:

    Na miejscu zwycięscy przekazał bym ten telefon na jakiś dom dziecka ,nie bardzo rozumiem do czego ten tel . się nadaje ani do lansu ani do multimediów a i do samego dzwonienia wolałbym coś innego? Raportuj

  9. Jerzyy pisze:

    A tak się spytam, czy Gruszka sprawdził naszego szczęściarza czy nie edytował wpisu po jego dodaniu? Mam nadzieje że tak. Raportuj

    • ktos pisze:

      pisalem Ci juz wczesniej, w ktoryms poscie, ze caly konkurs jest udokumentowany zrzutami ekranu, takze mamy potwierdzenie, ze wszystko rozegralo sie uczciwie :) Raportuj

  10. Rafał pisze:

    Panie Marcinie wysłałem e-maila do Pana w piątek z e-maila który jest w komentarzu. Nie uzyskałem jeszcze odpowiedziRaportuj

  11. mariusz pisze:

    Reklamujecie tego HTC WildFire – chciałbym go kupic u Państwa z tym że jest mały problem jest niedostępny – czy wiadomo kiedy będzie mozna go kupić??? Raportuj

  12. wojtek.w pisze:

    mail z adresem wysłany :)
    już się nie mogę doczekać tej koszulki ;D Raportuj

  13. Maciej Kaczmarek pisze:

    Pytanie do naszego kochanego Pana Rzecznika:
    Ile będzie trwała przesyłka Nowego Samsunga Galaxy S I900 ?
    Podobno nawet na Desire czy Wave trzeba czekać minimum 2-3 tygodnie – informacje prosto z salonu Play, Raportuj

  14. pierdoped pisze:

    e tam mosci Panie :D wejdz pan na google i polowa linkow sie nie otworzy bo kuchmistrz w playonline spi… toc Panie jak masz Pan sprawy zalatwiane poczta lepiej wyslac gołębiem gmail niet dzialac hihi albo sprawdzic ile mozna przeznaczyc na fandzolenie tez nie da rady bo muli jak gruszka w stawie z konkursami bo to jego prywatne….tak jechali czolgisci z rosiji…Raportuj

  15. play4you1 pisze:

    Jeżeli możecie,
    zresetujcie swojego Play Online'a, sprawdźcie czy zerwie następną sesję.
    czekam na odpowiedzi Raportuj

  16. Luks pisze:

    Również mam problem z playonline na kartę, modem e156g – rozłączyło mnie dokładnie po 2 godz i 4 sekundach… Raportuj

    • Adam Sikorski pisze:

      straszne, to połącz się na nowo, trwa to max 5 sekund. Chyba, że problem pojawia się regularnie to wtedy szukaj przyczyny. próbuj z tym samym modemem na innym komputerze, by wykluczyć wadę PlayOnline lub modemu. Raportuj

    • LKR pisze:

      Magiczny czas 2h i 1 / 2minuty hmm.. może jakas wyrwa w czasoprzestrzeni :P Raportuj

  17. cvikla pisze:

    panie Marcinie ale odstawiacie hałe zgłosiłem reklamacje o brak bonusów z promocji polec play znajomemu jak tu można kogoś polecać prosze przeczytać odpowiedz z boku /

    Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 1 lipca 2010 r., dotyczące braku bonusu. W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że w celu rozwiązania zgłoszenia prosimy o podanie hasła abonenckiego numeru 48883… W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. W celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług zapraszamy do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/4f273e172826dd97b9ea3444ca6383e…? uid=22680. Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękujemy za poświęcony czas. Z poważaniem Milena Wnuk konsultant back office ds. obsługi klienta

    no przepraszam to ja mam pytac znajomych o hasła abonenckie??? moze jeszcze zapytac o pin do karty do banku że na da!!! Raportuj

    • misiek8881 pisze:

      sprawdziłem w regulaminie, i tam nie ma nic o haśle abonenckim??? o co kaman? może im trzeba podać to hasło by rozwiazać problem? Raportuj

  18. odchodzi4 pisze:

    a mam pytanie za 100 pkt jaki jest kod na sprawdzenie do kiedy jest ważny pakiet nieograniczonych rozmów w play za 10zł?
    Bo jest kod na sprawdzenie czy pakiet jest aktywny a do kiedy nie ma na to kodu, ani w play24 nie można sprawdzić Raportuj

  19. misiek8881 pisze:

    Najłatwiej wine zwalać na operatora…. ehh.. a może faktycznie coś jest nie tak w ustawieniach komputera? bo takie wyczyczy dzieją się na pewno jakiemuś ułamkowi abonentów Play Online, ja od ponad roku nie mam żadnego problemu, co prawda czasem się modem rozłączy ( raz na kilka dni) ale to nie problem?? i używam dwóch modemów: Huawei E870 i E156G i wszystko gra. Przestańcie oskarżać operatora skoro nie jesteście profesjonalnymi informatykami i nie wiecie, gdzie dokładnie problem leży. Może w sterach nokii? jeśli problem wcześniej nie występował to może zainstalowałeś jakieś inne programy, które mają konflikt z Play Online lub nokią na poziomie sterowników?? wszystko trzeba sprawdzić a nie jechać po operatorze… trochę dystansu i obiektywizmu.Raportuj

    • odchodzi4 pisze:

      obrońco play a może trochę obiektywizmu i zauważysz że problem występuje u bardzo dużej liczby użytkowników i co powiesz mi ze raptem wszyscy maja źle ustawiony komputer albo ze wina noki .
      nie rozśmieszaj mnie bo zaraz zrobię sobie modem z innego tel i zareklamuje gdy zerwie
      Wiesz masz racje zainstalowałem taki program playtozłodzieje ale przecież nie powinno być konfliktu z PO
      Raportuj

      • play4you1 pisze:

        O4 – proszę Cię o wysłania na nasz mail (adres jest już Ci znany) – przekazanie numeru Play Online, i czas w którym dana sesja została zerwana. Raportuj

        • odchodzi4 pisze:

          Pod nr reklamacji 19738673 wszystko znajdziesz
          jest tam wypełniony formularz podana data i godz zerwania połączenia i inne informacje

          A partacze z działu tech zajmują się rzekomo problemem bo przysłali sms ale najpierw niech nauczą się pisać i wiedzą że w sms nie używa się polskich znaków bo skompromitowali się o to treść

          "witamy. informujemy, AA<e zgA.A,oszenie 19738673 jest trakcie realizacji. wymaga ono dokA.A,adnej analizy przez ekspertAfA3w, po ktAfA3rej udzielimy odpowiedzi ZespAfA3A.A,Play"

          Play4you1 jak byś nie mógł namierzyć tej reklamacji to napisz a podam więcej danych i wyślę e-maila Raportuj

      • misiek8881 pisze:

        nie twierdzę, że P4 nie jest winne temu, przecież ten cały sprzęt IT to wszystko elektronika i urok tego, że zawsze może coś się popsuć.
        A pamiętacie jak sieci komórkowe padały bo nadajniki nie wytrzymywały gorąca? na to ludzie nie mają wpływu no kurcze i nie można za to winić operatora. Inna sprawa, jak już ktoś wspomniał, że może to wina zmian jakie wprowadzają(?) w sieci w związku z nową ofertą Play Online? (nie wiem, większa prędkość czy coś?). Wtedy to faktycznie ich wina, i mogą dać jakąś rekompensate, np. 2GB gratis.
        hehe pisząc tego Posta właśnie mi PO się rozłączyło, ale co tam, 3 sekundy i znów jestem On-Line ;P hehe (czyli pewnie ja też mam ten problem rozłączania… ale nie przeszkadza mi to) Raportuj

        • Bartosz Grzegowski pisze:

          to że nie przeszkadza Tobie nie znaczy że innym również… mi przeszkadza i to bardzo, bo używam PO do pracy (czyt. zarabiania pieniędzy) i każde opóźnienie w odbiorze wiadomości może mnie słono kosztować, a nie po to tego używam by tracić czas na ciągłe sprawdzanie czy sesja jest aktywna… Raportuj

          • misiek8881 pisze:

            ale jakie opóźnienie Bartku?? przecież jak rozłączy, wystarczy połączyć, i nie ma opóźnień prawda? Raportuj

            • Bartosz Grzegowski pisze:

              jak jesteś zajęty pracą to nie patrzysz ciągle na to czy połączenie jest aktywne, nie po to ma się internet by kontrolować stan połączenia, INTERNET MA DZIAŁAĆ I MASZ O TYM NIE MYŚLEĆ…
              już miałem tak parę razy że łapałem się na tym że połączenia już nie ma od ponad 20 min, włączam ponownie i nagle mam kilka wiadomości, które powinienem odczytać i na nie zareagować już dawno; a informowany o wiadomościach jestem sygnałem dźwiękowym bo nie zawsze wpatruję się w monitor…

              jest proste rozwiązanie tego problemu, wystarczy w tej śmiesznej aplikacji PO dodać funkcję automatycznego wznawiania połączenia po rozłączeniu… ale oczywiście to jest za trudne i przecież niepotrzebne bo każdy sam może połączyć się ponownie ;) Raportuj

  20. mirekb pisze:

    play robi sie bezczelne..miesiac temu zmienili na play24 menu i nie pokazuja daty waznosci pajietow.przebolałem do dzis gdzie w menu *111# opcja 3 daje juz tylko net w telu,na polkomtelu.pakietow pol w telu tj podopcja 6,7,8 tj.500,1000,100 MB zniknela.kto nie zna ussd ma lipe.mam mixture.w pf podobnie.bezczelne ale prawdziwe.o tym na blogu ani slowa.tak 3mac p4Raportuj

  21. cvikla pisze:

    do misiek8881

    play woła ode mnie hasło tej osoby którą poleciłem więc pytam z jakiej racji ja mam tego żądać od znajomego ? może przy okazji zawołać pin do banku? Raportuj

  22. wes pisze:

    tak promujecie ten telefon, a nigdzie go kupic nie mozna, to sie zdecydujcie w koncu czy on jest w sprzedazy czy nie i moze jakas informacja kiedy bedzie, bo w salonach tez nic nie wiedza, w ogole malo co tam wiedza Raportuj

  23. zzz pisze:

    W zasadzie kontynuując to co pisze odchodzi4, prosiłbym aby w Play Fresh wprowadzono dwa, bardzo proste rozwiązania

    – automatycznie włączający się Stan Darmowy przy doładowaniu za conajmniej 30zł
    – możliwość sprawdzenia czy to kodami, czy poprzez Play24 do kiedy jest ważny wykupiony Pakiet Nieograniczonych Rozmów, a nie tylko to, że jest aktywny.

    Jakoś nie ma takiego problemu przy promocyjnych środkach, czy zebranych minutach – elegancko widać do kiedy są ważne. To ułatiłoby polecanie PF zwłaszcza wśród osób starszych, które nie konieczenie muszą chcieć pamiętać te wszystkie upierdliwe szczególiki związane z prepaid – przecież jak ktoś organizuje sieć dla takiej starszej osoby to nie uczy jej kodów, tylko do książki adresowej dodaje te kody, łatwo je nazywając, np. Zebrane Minuty – pokazanie ile i do kiedy ważne (bodaj *102#) Raportuj

    • odchodzi4 pisze:

      wogóle to powinni uporządkować kody do uruchamianie usług i wszystkie usługi powinny mieć ten sam system czyli
      aktywacja *111*XX*1
      sprawdzenie terminu ważności lub ilości danych lub sms do wykorzystania *111*XX*2
      dezaktywacja *111*XX*3
      Nie potrzebny jest kod na sprawdzenie czy usługa aktywna bo jak jest kod że do tego i tego dnia jest aktywne to jest równoznaczne ze w tej chwili jest aktywna dana usługa

      A mnie ciekawi jedna rzecz po co jest menu *111# ?
      tam jest totalny bałagan i przez menu nie można już obecnie uruchamiać nowych usług i sprawdzać ilości MB pamiętam jak kiedyś było fajnie sprawdzało się pakiety krótkimi kodami *10X* a obecnie to tragedia. wchodziło się w *111# i dalej kolejne opcje i usługa aktywna była nawet nie trzeba było kodów pamiętać bo wszystko było w menu
      A dlaczego teraz play komplikuje życie innym i zmusza do pamiętania kodów ? Raportuj

  24. M.m pisze:

    Do play4you chyba widzisz ze bok wola od niego haslo abonenckie osoby poleconej dajmy taki przyklad polecam sasiadowi play robimy wszystko jak w regulaminie play bonusow nie daje ale wola o haslo abonenckie sasiada czyli osoby poleconej a nie polecajacej ktora zglaszala reklamacje !Raportuj

  25. Rogi pisze:

    Kiedy będzie dostępne nowe oprogramowanie dla Wave'a?
    http://telepolis.pl/news.php?id=18739 Raportuj

  26. mirekb pisze:

    w *111# mieszają zwykle co 2-3 miesiace..mnie rozwala na 2 numerze MiniMix opcja tegoż menu.w tej taryfie nie ma pakietów bo pozabierali po kilku miesiącach istnienia,ale JEDYNYM zgodnie z regulaminem dostępnym jest pakiet na Internet za5zł..wchodze wiec do *111#,wciskam 3(Promocje) i pojawia sie menu:”Pakiety(bez zadnej cyferki co oznacza ze nia ma zadnym pakietów de facto do aktywowania przez to menu),9 Powrót,0 Wyjście”..wolne żarty.zwłaszacza ze w tej taryfie płacę za 1MB 5zł ;-).Play liczy na naiwnych i nieświadomych..dlatego jeszcze rok tego minimixa i pozniej juz zadnych umów terminowych z jakimkolwiek mno.co do programu „polec play znajomemu” to juz na 3 numerach testowałem i idzie to jak krew z nosa,z winy play,zas merytoryczne odpowiedzi konsultantów są zwykle po2-3 podejsciu ;-)nie tak powinien wygladac program promujacy przejscie do play,ale członkowie zarządu p4 zawsze wiedzą lepiejRaportuj

  27. Radek pisze:

    Czy ktoś wie kiedy będzie dostępna aktualizacja samsunga i5700 do androida 2.1? Dla Ery i Plusa jest już a dla Play nadal nie… Raportuj

  28. none pisze:

    Czy trzeba miec konto na FB aby wziac udzial w tym konkursie? Raportuj

  29. Bryan pisze:

    no to kiedy ten konkurs??czekam i czekam i sie chyba nie doczekam ;) Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty