Tako rzecze rzecznik Play

200 minut za 5 zł

Odpowiadając na wszystkie pytania potwierdzam nową promocję dla wszystkich FRESHowców. Kodem *111*34*1# kupujemy pakiet 200 minut w cenie 5zł. Promocja trwa do 24 sierpnia więc nie przegapcie jej.

Już wkrótce wrócimy do tematu Notki SMS!

Komentarze

  1. Marcin Sierant napisał(a):

    200 minut do wszystkich sieci czy tylko do Play? Raportuj

  2. qwerty napisał(a):

    To może to zamiast Notki SMS włączylibyście wszystkim bez pytania? Ja bym się nie pogniewał… Raportuj

  3. Muflonozaur napisał(a):

    Dobrze ze pamietacie o cNotce… ale swoje i tak napisze bo mnie b. to flustruje :)
    ZAMIAST WPROWADZAC NOWE PROMOCJE NAJPIERW UPORAJCIE SIE Z TYM CNOTLIWYM NIEWYPALEM I GO WYLACZCIE, ZLIKWIDUJCIE, ZAPOMNIJCIE… A MOZE DZIEKI TEMU SMROD ZA BARDZO SIE NIE ROZEJDZIE :D

    Pozdrawiam,
    Wasz Muflon Raportuj

  4. Rob$on napisał(a):

    idealnie by bylo gdyby przedłużyli jej okres np. do września :D Raportuj

  5. Poll napisał(a):

    No to dopiero byłby rejwach. Przecież to całe 5zł. Raportuj

  6. Klient napisał(a):

    Niestety coś za coś…
    Mamy nowe piękne promocje.
    Stan darmowy w Mixie, niskie abonamenty internetowe, pakiety we Freshu.
    Każdy coś fajnego dla siebie znajdzie.
    Teraz już wiecie po co była potrzebna Notka SMS?
    Żeby sfinansować te atrakcje… Raportuj

    • Mnaiek napisał(a):

      Dla mnie Notka może być. To tylko kolejna niepotrzebna usługa. Natomiaste sposób jej wprowadzania "z buta" jest nie do przyjęcia. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Mi Notka tez pasuje a że finansuje ona inne doskonałe usługi, pakiety jak choćby ten 200/5zł to juz problem tych co ją finansują. Nikt ich nie zmusza ani do dzwonienia, ani do bycia w innej sieci Raportuj

  7. Orlik napisał(a):

    A co z Iphonem 4 ?
    Jego już nie będzie ? Raportuj

  8. Qper napisał(a):

    Jeszcze odnośnie notki

    Jeżeli dzwonimy z zastrzeżonego numeru do osoby z notką i wybierzemy jedną z opcji to odbiorca dostanie sms z naszym numerem tel. i nie jest on już zastrzeżony. Raportuj

  9. Piotr napisał(a):

    Jeżeli ten pakiet jest w ramach przeprosin za notkę SMS to… to ja przestałem się na was gniewać :) Nie pogniewam się na was również za to jak by standardowo pakiet za 5 PLN miał w sobie nie 100 a 200 minut he he :)

    Pozdrawiam. Raportuj

  10. o.O napisał(a):

    zabardzo nie przydatne niestety Raportuj

  11. djd napisał(a):

    A o iphonie znowu nic… Kiedy możemy się spodzieać informacji? Raportuj

  12. Precz z notką SMS! napisał(a):

    Notkę wyłączyłem chyba w poniedziałek jak tylko dowiedziałem się jak to zrobić.
    Wcześniej jednak zgłosiłem to BOK i dziś otrzymałem odpowiedź:

    "Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące Notki SMS, które wpłynęło do nas 19 sierpnia 2010 roku za pośrednictwem infolinii. Uprzejmie informujemy, iż w celu dezaktywacji usługi należy użyć kodów dla: gdy zajęty #67# gdy nie odpowiada #61# gdy nieosiągalny #62#"

    Po otrzymaniu pomyślałem, że Play juz uprościło sprawę i od razu z ciekawości wstukałem #61# i…
    aktywowałem sobie notkę sms!

    Nowa Polityka Play – właściwe kody podawane są tylko na Blogu.

    Co regulamin przewiduje w przypadku podawania przez BOK nieprawdziwych informacji?
    Raportuj

    • Jacek napisał(a):

      Ja czekałem ponad miesiąc czasu na odpowiedź w sprawie zgłoszenia, które dotyczyło samowolnego uruchamiania usług bez mojej wiedzy i zgody (muzyka na czekanie) na moim koncie abonenckim.
      Po miesiącu zadzwoniła Pani, niestety odpowiedzi nie uzyskałem dlaczego usługi się same dwukrotnie uruchomiły, Pani była zupełnie nie zorientowana w sprawie i myślała że dzwoni w sprawie skargi na pracownika .. ?! Po moim wyjaśnieniu że nie składałem żadnej skargi na nikogo lecz zgłoszenie problemu technicznego polegającego na samoczynnym uruchomieniu usług na moim koncie, jako rozwiązanie problemu Pani wpisała w zgłoszeniu jako rozwiązanie problemu że klient nie składał skargi..?!?
      Uważam że kontakt z biurem obsługi to poprostu strata czasu, biorąc pod uwagę fakt kompetencji oraz czasu jaki poświęciłem na oczekiwanie na połączenie, rozmowę itd..
      Mam nadzieję że Play to poprawi, pozdrawiam. Raportuj

    • zły napisał(a):

      otwierasz lodówkę a tam cNotka :) Raportuj

  13. Wiktor napisał(a):

    Właśnie wstukałem na klawiaturze swojego tel. kod *111*34*1# aktywujący promocję 200min za 5zł, i moim oczom ukazał się komunikat że pakiet 100 minut zostanie aktywowany w przeciągu 24 godzin… . Zaczynaja mi się nie podobać te wszystkie promocję, czy ktos będzie łakaw wytłumaczyć mi o co tym razem chodzi?! Raportuj

    • maniek napisał(a):

      Zawsze tak jest. Podawany jest maksymalny czas aktywacji. Normalnie jest to maks do 0,5-3 h.

      Czekam na odpowiedzi na zadane pytania.
      Mam nadzieję, że kod ##002# będzie działał jak wcześniej i wyłaczy pocztę i cNotkę.

      Promocja 200min/5zł bardzo korzystna. Wielu osobom się przyda, bo nie każdy korzysta z SD.
      Raportuj

    • Play2faces napisał(a):

      pakiet będzie aktywowany w ciągu 24H Raportuj

      • Wiktor napisał(a):

        I juz wszytko jasne, nie chodzilo mi o czas aktywacji, a o tresc wiadomosci jaka otrzymalem "Pakiet 100min…" ale ostatecznie wszystko sie zgadza otrzymalem 200min. Poprostu tresc wiadomosci sieciowej nie zostala jeszcze zmieniona. A warto bylo by to zrobic zeby tacy panikarze jak ja nie dostawali palpitacji serca;) Raportuj

  14. TrustHappy napisał(a):

    radzę czytać uważniej. Wiktorowi chodziło zapewne o to, że zostanie aktywowany pakiet 100, a nie 200 minut. Raportuj

    • maniek napisał(a):

      Zakładam, że systemie Play nie ma błędów, a komunikat jest standardowy dla 100 minut, a doładowywują promocynie 100+100. Wiktor dopiero sprawdzi działanie po wpisaniu kodu *105#. I będzie uśmiech, albo … reklamacja z obowiązkową rejestracją. Raportuj

      • belfegor napisał(a):

        Niezmordowany Maniek wrocil, nie spi i nie pije, a zyje i o Play tylko rozmawia po calym internecie. Takie ma zajecie i do tego duze zaciecie. Raportuj

  15. Krasnal napisał(a):

    Widzieliście profil na Facebooku Ery co za żenada. Totalna pomyłka nie wiem kto im to prowadzi ale powinni coś z tym zrobić. Raportuj

  16. rafal napisał(a):

    zamiast przekupywać ludzi srebrnikami lepiej naprawcie tą błazenadę z płatną Notką SMS, potem dopiero można pogadać Raportuj

  17. ojciec Inkwizytor napisał(a):

    cNotka jest droższa od SMS'a!
    Za 30 sek w P4 kasują 15 gr, za SMS'a wzięliby tylko 9 gr.
    Tylko ten co się nadzieje na ten cud nie wie, że płaci za słuchanie automatu. Pejsaty business. Raportuj

    • rafal napisał(a):

      ta… ten ukryty koszt, masowe włączenie i masowa "akceptacja regulaminu" to dopiero wałek, szczegolnie ze kazdy kto dzwoni nie wie ze placi, bo kazda siec ma to za darmo z automatów Raportuj

      • Helmut Hazelnut napisał(a):

        Nie każda. Bodajże Orange ma płatny automat na *500. Tylko zasilenie telefonu i coś jeszcze są bezpłatne na tym automacie. Raportuj

  18. mPablo napisał(a):

    Do tematu Notki Play wróci jak UOKiK/UKE skończy swoje postępowanie wyjaśniające ;-) Raportuj

  19. zły napisał(a):

    szkoda że notka nie jest do 24 sierpnia br ;) Raportuj

  20. max napisał(a):

    A ja i tak czekam na info dt. Stażysty w Play! A co do notki – to precz z nią! Raportuj

  21. Maniek napisał(a):

    Pozdrawiam poetę. Niezłe :-) Raportuj

  22. Rafael L napisał(a):

    ten pakiet będzie ważny przez 30 dni ?? Raportuj

  23. Maniek napisał(a):

    Tak 30 dni, ale możesz uruchomić w ciągu 30 dni maks 3 pakiety. Każdy pakiet przedłuża ważność poprzedniego (nie do końca wykorzystanego) o następne 30 dni. Raportuj

  24. guregori napisał(a):

    Moglibyście chociaż tymczasowo znieść limit aktywacji, bo ja wczoraj kupiłem 2 pakiety, razem mam 3 i nie mogę kupić kolejnych :-(. Raportuj

  25. magda napisał(a):

    to w koncu te 200 min / 5 zl jest do wszystkich sieci czy do play i stacjonarne??????? Raportuj

  26. Helmut Hazelnut napisał(a):

    Widzę od pewnego czasu, że Play zaczyna promować usługi, po kolei wszystkie, włącznie z tymi, które nigdy nie pojawiły się na stronie głównej.
    Dotarły do mnie smsy informujące np. o pakietach danych, pakietach 100 minut za 5zł i 30 minut za 6zł. O pakiecie 15zł za 10zł słyszałem dosyć dawno temu, ale pakiet 10zł za 5zł jest dla mnie nowością, a dowiedziałem się z niego dopiero przez smsa. Wczoraj dotarł do mnie sms promocyjnym podwojeniu pakietu minut za 5zł.

    I słusznie czynicie, bo za słabo promujecie swoje nowe usługi i pomysły. Raportuj

    • zły napisał(a):

      cNotki nie reklamowali smsem.. Raportuj

      • Helmut Hazelnut napisał(a):

        Bo z cNotką spieprzyli w równym stopniu co z inwigilacją przez "Już w zasięgu", którą dopiero przez BOK można wyłączyć. Tyle, że o kodach wyłączenia cNotki przynajmniej można znaleźć coś na blogu i sobie własnoręcznie naprawić. Raportuj

        • Sławek napisał(a):

          Też mi wielka inwigilacja – wysyłam smsa i każdorazowo dociera do mnie raport, prędzej czy właśnie później; taka sama inwigilacja jak "Już w zasięgu". Raportuj

          • niezadowolony Klient napisał(a):

            tylko eske musisz wyslać a w juz zasiegu to nie musiz nic robic bo kazdy kto dzwonił z automatu dostanie infor ze ktos juz jest w zasiegu Raportuj

  27. frshman napisał(a):

    warszawa – centrum miasta. od 4 dni masakryczne rwanie zasięgu podczas rozmów play – play, play – plus, play -era, play – orange ze sztywno ustawionym zasięgiem na nadajniki plusa. nie da się rozmawiać!

    uwagi: automatyczne rozłączanie rozmów, zniekształcenia głosu uniemożliwiające rozmowy, szumy, świsty…

    co się dzieje?! nigdy nie miałem wcześniej problemów z zasięgiem w Play na nadajnikach plusa. Raportuj

  28. Graba napisał(a):

    Pakiecik całkiem całkiem, a kiedy wprowadzicie w ofercie "Zbieraj minuty" minuty wymienne na smsy?? :) Raportuj

  29. Konnr napisał(a):

    Czy analogiczna usługa " Nowy Pakiet 100 minut do Play" którą można aktywować w abonamencie LongPlay zamieni się na "Nowy Pakiet 200 minut do Play " ? (Aktualnie ten pakiet 100 minut kosztuje również 5zł) Raportuj

  30. VicioP napisał(a):

    Czy ten pakiet można aktywować również przez Play24, bo nie ma nigdzie takiej informacji? (200min) Raportuj

  31. Niezadowolony Klient napisał(a):

    WYLACZCIE TA PIER***LONA NOTKE SMS, rok temu przenioslem 3 numery do Play, od tego czasu wciaz mam klopoty z zasiegiem i/lub jakoscia polaczenia. Teraz jeszcze WYMUSZANIE haraczu za polaczenie z niedostepnym abonentem.

    Zabieram sie z Play, ze wszystkimi numerami!
    Raportuj

  32. VicioP napisał(a):

    Dzięki Qper :) Raportuj

  33. Paweł napisał(a):

    Gdyby moja mama miała pewność że 200 min. za 5 zł będzie na stałe to przestała by wisieć na stacjonarnym i używała by tylko Play Fresh :-) Raportuj

  34. adam napisał(a):

    Moja cioci aktywowała Pakiet 200 minut za 5 zł, ale Play zabrało z konta jej 10 zł. jak to możliwe ? Raportuj

  35. Tomasz napisał(a):

    Mam pytanie czemu gdy wpisuje kod *111*34*1# wyskakuje mi informacja ze usluga jest chwilowo niedostepna ? Raportuj

    • gosc napisał(a):

      Tomasz dlatego zeby Cie sciagnac do BOK PLay..Mnie w BOK w play wkodowala konsultantka kod na 100 min z konta zeszlo ale potwierdzenie mialo byc w ciagu 24godz i nie przyszlo ,po to aby przyjsc i zarejestrowac telefon i obnazyc sie swoimi danymi osobowymi bo w przeciwnym razie nie dadza uslugi.Niech sobie zezra te 5 zl nie poszlam do punktu ,bo jeszcze kazali przyjsc z kwitkiem doladowania.A po co mi byl on jak doladowanie nastapilo i stan konta sie zwiekszyl a potem zmniejszyl po wbiciu kodu na usluge 100 min.zenada i tyle. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty