Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Plus już ogłosił iPhone4 – prosimy o informacje na ten temat :)
w końcuuu dzięki!
Włączyliście mi notke bez zgody to ją macie wyłączyć. Ja nie będe się bawić w jakieś kody!
Od 3 tygodni dzwonię na infolinię, wyłączam SMS-em i mimo, że obsługa twierdzi o wyłączeniu NOTKI SMS to ona nadal działa. To już chyba czas na zmianę operatora. Żegnaj Play witaj T?!
Robią nas w bambuko.
A dzisiaj wielkie info! Dowiemy się KTO DOSTAŁ się na STAŻ do Play ! CZEKAMY CZEKAMY! I nie zawiedźcie NAS !
na pewno nie ty
ani Ty ;]
Na pewno nie ten, kto się tym bardzo podnieca ;)
Ty nasz (c)Notkę, a ja czekam na to info :)
a ja czekam na rozwiazanie konka o nokii :P
zapomniałeś także o innym konkursie https://blogplay.pl/2010/07/wakacje-z-roamingiem/
Pan rzecznik twierdził w jednym z komentarzy że notki nie ma w firmowych taryfach. Właśnie sprawdziłem i okazało się że mam włączoną notkę. Jakże się cieszę że tydzień temu złożyłem wypowiedzenie umowy:)
A czy Notka była aktywna w rzeczywistości? Czy dzwniący słyszał zapowiedź? Gwarantuje, że nie jeśli była to taryfa biznesowa.
Nie wiem czy faktycznie była aktywna, ale jeśli system twierdzi błędnie że była to świadczy to jeszcze bardziej o dużym bałaganie. Byłem z Play od początku, ale przez w/w bałagan, lub być może zamierzone działania (samoistne włączanie się płatnych usług, dziwne kwoty na rachunkach, których nijak nie da się wytłumaczyć, wielokrotne obietnice wyjaśnienia sprawy, kończące się na braku kontaktu ze strony operatora) z przykrością wychodzę z sieci bo przez te parę lat w jakimś stopniu identyfikowałem się z ich pomysłem na działanie tego biznesu.
Bajki opowiadasz, to niemożliwe.
Notka jest aktywna nawet jak ja WYŁĄCZYSZ i to jest dramat a może komedia?
Kocham Cię – w biznesie bezcenne…
Na serio to dzisiaj? Skąd wiecie?:>
Hehe ;)
Bardzo dobre posunięcie Panie Marcinie. W końcu dobre rozwiązanie kłopotliwego "uszczęśliwienia" klientów Notką. Najważniejsza jest ta informacja sms dla wszystkich, która ma być rozesłana. Dostanę koszulkę? :D
Nie chcem sms z info. Żądam wyłączenia notki sms! Włączyliście bez zgody to macie ją teraz wyłączyć. To jest wasz obowiązek!
Jak to wygląda od strony umowy i zaakceptowanych regulaminów? Czy zgoda jest konieczna? Czy wyłączenie w takim przypadku jest obowiązkiem? Wylewanie żalów na forum bez podania podstaw jest nieco zabawne, by nie powiedzieć dziecinne. Ktoś ponoć kontaktował się w tej sprawie z UOKiK – to chyba lepsze niż tupanie nóżką.
tak na odpowiedz UKE i UOKiK poczekamy z miesiąc, a do tej pory play będzie eksperymentował z usługą.
Ja to miałem napisać!
sorrki ;)
W końcu normalne komendy. Pewnie i tak każdego będzie interesowała jedna komenda: "STOP NOTKA"
##002# to normalna komenda, a nie wpisywanie kolejnych!
Dzień dobry W Pay24 nie jest wyświetlana historia doładowań dla oferty Play Mixtura. Proszę o naprawę błędu w systemie Play24.
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące błędnego działania serwisu Play24, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 8 lipca 2010 roku. W odpowiedzi pragniemy Pana przeprosić za chwilową niedyspozycję serwisu Play24 spowodowaną błędną komunikacją serwisu Play24 z systemem bilingowym. Jednocześnie informujemy, że nasi eksperci wciąż pracują nad poprawą kont internetowych naszych Użytkowników i dokładają wszelkich starań aby Klienci byli w pełni zadowoleni z naszych usług. Prosimy o ponawianie prób logowania W celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług zapraszamy do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem https://4p.info.pl/4f273e172826dd97b9ea3444ca6383e…? uid=22680. Wyrażona opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękujemy za poświęcony czas. Z poważaniem, konsultant back office ds. obsługi klienta
Data zamknięcia: 11.07.2010
Do dziś nie działa
U mnie lepiej!
Moje zgłoszenie:
—
Dzień dobry,
Proszę o wyłączenie usługi „Już w zasięgu”. Jednocześnie, jeśli to możliwe, proszę o niewyłączanie informacji o próbie połączenia. Jeśli to jednak się wyklucza, proszę jak na wstępie. Dziękuję.
Pozdrawiam,
—
Odpowiedź:
—
Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie dotyczące wyłączenia „Notka SMS”, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 19 sierpnia 2010 roku. Uprzejmie informuję, że zgodnie z dyspozycją zawartą w zgłoszeniu numer […] usługa „Notka SMS” została wyłączona. W celu ponownej aktywacji zapraszam do kontaktowania się z Biurem Obsługi Klienta dzwoniąc pod numer 790 500 500, pisząc e-maila na adres [email protected] bądź za pośrednictwem strony internetowej http://www.playmobile.pl W razie pytań i wątpliwości zachęcam do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem https://4p.info.pl/ocen_obsluge4.pg. Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas. Z poważaniem
—
Ale wyłączyli to, o co prosiłem.
lol
można wysłać smsm o treści: info
ok
widze że poprawione
Dlaczego po wczorajszym wyłączeniu notki kodami, dziś znowu była aktywna? Jutro P4 znowu planuje zmianę sposobu wyłączenia notki i aktywuje ją znowu tym którzy już to wyłączyli?
BTW 8 godzin na wyłączenie notki? Kodami przynajmniej działało od razu.
Pani Jadzia siedzi i każdemu numerowi ręcznie ją wyłącza ;-)
POtwierdzam!
Co za chamstwo! I wszystko w temacie.
To są efekty wprowadzania g..wniach usług bez zgody klientów. I jak widać technicznie nie radzicie sobie!
Oj pojeżdżą po was pismaki.
ale macie z tym problem to szok przecież w tel tez sobie możesz notkę wyłączyć jak ci się nie podoba wystarczy znać swój tel trochę w prze kierunkowaniach tez masz info gdzie jest numer przekazany jeśli na końcówkę 29 to masz notkę a jak na inny to jej nie masz proste zmienić przekierowanie i z głowy a wy robicie z Igły widły
Kolejny entuzjasta co to lubi włączanie niezamawianych usług bez jego zgody?
Czy te komendy sms działają prawidłowo? Komunikat dostaję jako, że mam aktywną notkę, ale w rzeczywistości jest niekatywna – sprawdziłem dzwoniąc z innego telefonu.
ja wysłałem smsa i teraz zauważyłem następujący problem a mianowicie brak komunikatów że np "abonent ma wyłączony telefon" a jak dzwonię z telekomunikacji na ten numer to info jest że "nie możemy zrealizować tego połączenia" zamiast że "abonentma wyłaczony telefon" też tak macie?
Mam tak w plusie na kartę. Od 3 dni czekam na rozwiązanie problemu. Z jednej strony cieszę się, że to nie tylko u mnie tak się stało, to może i mi to naprawią. Swoją drogą to żenada z tą notk :-(
To nie chodzi o nowe kody. Chodzi o wyłączenie wszystkim. Niech każdy włącza sobie samodzielnie, jeśli chce. Napisałem już do UKE i UOKiK. Im więcej zgłoszeń, tym lepiej.
I nie można było tak od początku? Afery by nie było, marka Play by nie ucierpiała. OCzywiście, nadal właczenie wszystkim klientom by źle wyglądało, ale przy pełnej informacji (SMS do klienta, informacja na stronie i poinformowany BOK) nikt nie miałby prawa narzekać… Ponadto, chociaż to zapewne pominięte w wiadomości, powinno być widać status w Play24, w tej samej sekcji co jest Poczta Głosowa.
Wyłaczenie działa błędnie. Ciekawe jak po 8h będą wyglądać komunikaty.
Co tu jest tak napsute z ta notka !!!! Wysylam smsa zeby sprawdzic status notka. Dostaje odpowiedz ze mam wlaczona ta opcje. Dzownie na numer okazuje sie ze nic nie jest wlaczone. Numer zajety albo abonent wylaczyl telefon. Wiec o co tu chodzi? Ciesze sie ze to mi nie dziala tylko ze PLAY nawet nie potrafi czegos zrobic dobrze. Szkoda slow.
zgadza się
"jpg-dla-marcinka.jpg" :)
Po wyłączeniu cNotki przez sms nadal jesteśmy przekierowani na numer 790998729, czyli nie wracamy do stanu poprzedniego z numerem 790998725 . Jedynie co operator wyłączył nam usługę notkę, co w konsekwencji dzwoniący do nas człowiek nie dostaje informacji że jesteśmy poza zasięgiem itp..
to jest zrobione na odwal się …
Jest problem z tym sprawdzanie. Numer firmowy na którym nigdy nie było notki po wysłaniu SMS pokazuje, że notka jest włączona. Sprawdzałem i fizycznie nie jest.
Ludzie wyłączają Notkę kodami, usługa wraca jak bumerang na następny dzień.
Wyłączasz Notkę poprzez sms, nie ma informacji że jesteś poza siecią.
Operator najwyraźniej kpi z klienta.
Konsultanci również nie zmieniają przekierowania.
Lata mi ta cała notka, nawet nie sprawdzam czy jest włączona lub nie, olewam to. Ty jesteś ludzie czy jeden ludź. Nie slyszalem o ludzie, to jest pierwszy LUDZIE.
Dlaczego przy wyłączonej notce i teflonie nie ma już komunikatu, że użytkownik wyłączył tel.? słychać tylko pik pik pik i rozłączenie
POTWIERDZAM!
A co z osobami, które nie wyraziły zgody na otrzymywanie wiadomości marketingowych? Do nich także wyślecie SMSa?
A i co to znaczy, że jak wyłączymy notkę i rozłączymy kogoś czerwoną słuchawką to słychać komunikat " przepraszamy nie możesz wybrać tego numeru"?
Potwierdzam. U mnie też tak jest. Mariusz
POTWIERDZAM!
Strach się śmiać.
tak jak PLAY sobie strzelił w nogę to jeszcze zaden operator nawet z W3… ta cała masowo aktywowana płatna notka to przegięcie roku
LEPIEJ POINFORMUJCIE CAŁA BAZE KLIENTÓW bo UOKiK juz bada sprawę !
"Nie mozemy w tej chwili sprawdzic statusu. Mozesz wylaczyc lub wlaczyc funkcje Notka SMS wysylajac STOP NOTKA lub START NOTKA na bezplatny numer 8042" – nie ma to jak dzialajace uslugi w Play ;)
dokladnie tak samo mam…. uproszczony system sms, ktory nie dziala, czyli jak zawsze w play :D
Możesz za to włączyć i wyłączyć więc działa NOTKę.
Szkoda, że o takich rzeczach dowiadujemy się z bloga rzecznika a nie z komunikatów od SS. Może zamiast wysyłania komunikatów z SS poprostu wszyscy będziemy tutaj wchodzić?
I co z tego, jak to wyłączenie źle działa!
Na stronie Play jak w pomocy wpiszecie notka SMS to nic nie pokazuje.
Najważniejsze to informacja….
Wyłączenie notki, powinno automatycznie włączać bezpłatną zapowiedź słowną o przekazaniu do Abonenta informacji o tej próbie połączenia. I oczywiście system powinien takiego SMSa do nas wysyłać. Jednym słowem powinno być tak jak poprzednio – przed wprowadzeniem tej żałosnej notki.
Play długo nie zwlekał z odpowiedzią na informację, która przedstawiła sieć Plus, odnośnie wprowadzenia do oferty w najbliższy poniedziałek telefonu iPhone 4. Jak informuje rzecznik prasowy Play, Marcin Gruszka już dzisiaj najnowsze dziecko Apple dostępne będzie w e-shopie
:D:D
Powinno być ze jak ktoś wylaczy notke to powinien wrocic stan poprzedni.A stan poprzedni to przekierowanie na numer 790998725 gdy jest zajete i gdy jest nieosiagalny czyli kody 67 i 62.A tak nie jest,prosze poprawcie to tak by wracaly przekierowania na numer 790998725 a nie na 790998729.
Wyłączcie tą notkę wszystkim abonentom tak jak wcześniej bez zgody ją włączyliście i dajcie możliwość włączenia tej usługi tylko osobom zainteresowanym.
Osoba odpowiedzialna za wprowadzenie usługi Notka SMS powinna raz na zawsze pożegnać się z biznesem i wyjechać na zmywak do Wielkiej Brytanii :P
może te 8 godzin na to mają aby komunikaty działały poprawnie
Bo wpisują ręcznie?
To ma działać i koniec.
A nie działa!
ja mam notkę wyłączoną od wczoraj a oni mi przysyłają smsa że mam włączoą notkę co nie jest prawdą
Lepiej sprawdź, bo mi się cudownie sama właczyła.
A jak tym sposobem wyłączę notkę sms to nie włączy mi się poczta głosowa?
"Nie możemy w tej chwili sprawdzić statusu". I tak przez cały dzień.
Potwierdzam, że tak to g..wmn działa, a właściwie nie działa.
Co za cham znowu włączył mi samowolnie notkę w telefonie?
Powtarzam. Po co DODATKOWE KODY?
##002# powinien wyłączać i pocztę i Notkę. Proste!
Kombinujecie jak koń pod górę.
"Notka zostanie wyłączona w ciągu 8 godzin"
Co to ma być? Ręcznie ludki to wklepują?
Ośmieszacie się coraz mocniej, bo podane kody wyłaczały NATYCHMIAST!
Prowadzicie warzywniak czy (nie)poważną firmę telekomunikacyjną?
"Notka zostanie wyBczona w cigu 8 godzin" c.d.
Już "działa". Jesteście szybsi od pioruna, i jak on skuteczni!
Opis "działania" pow ysłaniu esa STOP NOTKA
Telefon wyłączony. Dzwonię na niego i …. słyszę bip, bip, bip i ……. cisza w słuchawce. R E W E L A C J A!
Co pomyśli dzwoniący? Może ludzie z Play mi wyjaśnią/podpowiedzą ?
Czekam na powiadomienie, że ktoś się chciał połaczyć i dostaję info, że numer 795…. chciał się połączyć .
Teraz czekam na esy o powiadomieniu już w zasięgu l Czekam, czekam. Jak na razie brak info.
Opis "działania" p owysłaniu esa STOP NOTKA cd.
Z telefonu, z którego wysłałem STO NOTKA rozmawiam. Dzwonię na niego z innego fonu i …. słyszę bip, bip, bip i ……. cisza w słuchawce.
Ciąg dalszy R E W E L A C J I!
To mój numer istnieje czy nie dla dzwoniącego?
Poprzednie kody DZIAŁAŁY w odróżnieniu do tego badziewia, które spłodziliście na poczekaniu.
Po wyłaczenie kodem stop notka nie ma zapowiedzi typu ze abonent wyłaczył telefon.lipa.
Nie da się tego wyłączyć prostym komunikatem ##002#???
Najlepiej będzie wyłączyć wszystkim to, a jak ktoś będzie chciał mieć to ustawi przekierowanie na 790998729
ja wyłączyłem notkę poprzez przekierowanie i dziś okazało się że też nie mam zapowiedzi, wcześniej była zapowiedź, może coś tam znowu namieszali. Więcej zamieszania przez tą notkę niż warta ta notka.
Mam nadzieje, że info o sposobie wyłączenia notki będzie również podane na oficjalnej stronie play w sekcji "Usługi – Informacja o próbie połączenia" a nie znowu tylko na blogu.
Poza tym powinniście po prostu wszystkim ludziom to wyłączyć i dać możliwość opcjonalnego włączenia jak by ktoś chciał tą nieudaną usługę koniecznie mieć.
Hmm, u mnie działa, nie ma ani poczty ani notki. Przekierowanie ustawiłem nie kodem, a w ustawieniach telefonu na 790998725, następnie wyslalem magiczne "STOP NOTKA" i jest ok. Dziś rano usługa się nie aktywowała ponownie. Może kombinują, ale użytkownik też musi się wykazać odrobiną myślenia.
„użytkownik też musi się wykazać odrobiną myślenia” – a po co? Nie znam się na przekazywaniu, nigdy nie korzystałem, nigdy nie było mi to potrzebne. Notki SMS też nie potrzebowałem. Ktoś bez mojej zgody zmienia mi funkcjonalność mojego konta, nie powiadamia o kosztach, i robi trudności przy wyłączeniu. To właśnie przez trudności zmieniłem sieć. To w Play powinni myśleć, jeśli nie chcą migracji odwrotnej
Czy kiedykolwiek będzie możliwość profesjonalnego wyłączenia usługi?! Obecne buraczane rozwiązanie nie przywraca domyślnego przekierowania połączeń na numer 790 998 725 . Jeśli włączę przekierowanie na pocztę głosową i później to anuluje to system mi przywraca przekierowania na wyłączoną (c)NOTKE !
Czy to takie skomplikowane, żeby aktywacja i dezaktywacja tej usługi była oparta na odpowiednim ustawianiu w waszym systemie przekierowań? Czy nie możecie wyłączyć przekierowań na tę usługę gdy użytkownik ją wyłącza? SMS o treści >STOP NOTKA< powinien dezaktywować wszystkie przekierowania lub ewentualnie przywrócić domyślny numer 790 998 725. Obecnie użycie koduna wyłączenie wszystkich przekierowań ##002# zawsze przywraca numer (c)NOTKi 790 998 729 – tak nie powinno być!!!
Zajmijcie się tym w końcu !!!
Nie chce zabrzmiec zbytnio sceptycznie ale czytajac te wszystkie komentarze odniesc mozna wrazenie ze (niedo)rzecznik i jego pracodawcza firma – mowiac wprost – olewa nasze zmartwienia odnosnie (g)N(i)OTKI:(
Włączacie jakieś nowe usługi i kasujecie dzwoniącego za połączenia nie zrealizowane bo zgłasza się automat. Przecież to ja sam powinienem sobie to włączyć a nie wy obligatoryjnie. Play zaczyna pogrywać ze swoimi klientami w kulki.
Po wysłaniu sms STOP NOTKA, nadal działa ta funkcja…
Wysyłając sms STATUS NOTKA dostałam odpowiedź, że w tej chwiali nie jest możliwe sprawdzenie statusu. To jakiś cyrk i naciągactwo ze strony play.
Jak to wyłączyć…bo cierpliwość mi się kończy.