Tako rzecze rzecznik Play

Ankieta – pomożecie Asi?

Kochani mamy bardzo nietypową prośbę. Nasza Asia pisze bardzo poważną pracę magisterską na temat nowych narzędzi PR. Każda poważna praca powinna opierać się na badaniach i takie też chcemy teraz przeprowadzić. Będzie nam miło jeżeli znajdziecie chwilę czasu. Asia jakoś specjalnie Wam podziękuję, ale nie wiem jeszcze jak ;-)

Na zdjęciu poniżej Pani Joanna :)

Komentarze

  1. Play4er napisał(a):

    Już mi się chce wypełniać taką króciutka, no dosłownie 3 pytania "do".
    A na serio to : za długa i mi się odechciało już jak zobaczyłem jaka od długa.

    NEXT Raportuj

  2. DragonFire2 napisał(a):

    zaskakujące ale niech się przyda do statystyk :_) Raportuj

  3. ja dla Asi wszystko ;)

    swoją drogą ciekawa godzina publikacji… Raportuj

  4. Adam Brudzyński napisał(a):

    A pytanie nr 5 to nie to samo co w ankiecie otrzymanej razem z odpowiedzią boku? Raportuj

  5. BzArEx napisał(a):

    Zrobione ;) Raportuj

  6. Tomek napisał(a):

    wooow! zero wpisów?? ;o
    No to ankieta wysłana :) Trochę szczerości nie zaszkodzi:P
    A tak na marginesie niech ktoś mi powie czy w play są w ofercie samsungi wave w wersji czarnej?

    Pozdro all :D
    Raportuj

  7. Konrad604 napisał(a):

    Proszę bardzo. Wypełnione ;p xD
    A będzie można tą pracę magisterską kiedyś przeczytać ? Raportuj

  8. albatros napisał(a):

    Wysłane :) Raportuj

  9. Jay napisał(a):

    No ankieta wypełniona – bardzo proszę :)

    Pozdrawiam Raportuj

  10. jurek napisał(a):

    nie można zapytać kogoś kto nie jest użytkownikiem blogu, jak długo nim jest. Raportuj

  11. @narkoman_ napisał(a):

    Wypełniłem, a co tam. Raportuj

  12. Rafal Gradziel napisał(a):

    Asia – ankieta wypełniona. Powodzenia w pisaniu swojej pracy! Raportuj

  13. Radosław Bułka napisał(a):

    "Dziękujemy! Twoja odpowiedź została zarejestrowana." :-) Raportuj

  14. odchodzi4 napisał(a):

    ankieta wypełniona tylko ciekawe czy Play wyciągnie wnioski z tej ankiety w co wątpie Raportuj

  15. mirekbia napisał(a):

    Wziełem udzial w ankiecie.
    Czy pani Jolanta moze mi odpowiedziec czy umowi sie ze mna na lody?
    dziekuje z gory za odp. Raportuj

  16. Piotr Boruta napisał(a):

    ankietka wypełniona :-) Raportuj

  17. Matyk napisał(a):

    Ok… poszło :D
    Marcin, masz problemy ze spaniem, 5:27 to dla mnie środek nocy :D hehe Raportuj

  18. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    Pomożecie? Pomożemy. Raportuj

  19. Ralf napisał(a):

    Ciekawe jak mi się teraz Joasia odwdzięczy?
    ;D Raportuj

  20. Piotr Malinko napisał(a):

    No i pomogłem. Dostane jakiś prezent Raportuj

  21. aczytoważne? napisał(a):

    Nie wiem czy tylko ja tak mam ale jakoś nie mogłem przesłać odpowiedzi – nic się nie działo Raportuj

  22. Tesster napisał(a):

    Drobna uwaga techniczna – nie ma żadnego "cookie" które po wypełnieniu sygnalizuje, że dany czytelnik wypełnił już ankietę, przez co po wciśnięciu f5 (odśwież stronę) można ankietę wypełnić ponownie. Drobiazg i zapewne mało komu się będzie chciało, ale mimo wszystko troszkę razi.

    pozdrawiam, Wit Raportuj

  23. Rogi napisał(a):

    Trochę dziwaczne pytania, ale poszło. Raportuj

  24. Maciej Xomolewski napisał(a):

    Wszystko spoko tylko "Pozwala na pełen kontakt z rodziną i znajomymi " – z powodu BARDZO WYSOKICH stawek na połączenia międzynarodowe musiałem zaznaczyć NIE. Miesiac temu zaznaczyłbym "tak, w pełni", dziś zaznaczam nie, bo w moim przypadku taka jest prawda. Musze miec w domu telefon stacjonarny do odbiory rozmów z zagranicy oraz karte heyah zeby móc samemu dzwonić do EU. A jeśli analizujemy poczyniania klienta. To przez brak jednej opcji jaką ma konkurencja (heyah) – musiałem kupić kartę czerwonej łapy, bez sensu doładować i dać im zarobić a nie Wam, poza tym przegladam ich oferte, co jest ryzykiem ze moze skusze sie na inne ich promocje…, poza tym tworze zamieszanie takie jak ten post i posty na fb (inni klienci tzw liderzy opinii tworzą zamieszanie wokół swoich znajomych itd). Wiec prosze Was, nie pozwalajcie na to by konkurencja w 1 ofercie była tak mocno do przodu bo to powoli niweczy pozostałe oferty, działania PR itd. Reasumujac czekam na zmiany w ofercie prepaid i postpaid jeśli chodzi o polaczenia zagraniczne! Raportuj

  25. Romano87 napisał(a):

    Zrobione ;) Jak można bezcelowo poóc to dlaczego nie ;) Tylko podajcie wynik zaliczenia ;p Raportuj

  26. maRco napisał(a):

    udało się, zrobiona :) Raportuj

  27. Marudny Klient napisał(a):

    Oczywiście pomogłem pani Asi i wypleniłem ankietę.
    Ale jeśli można trzy uwagi:
    1. Część pytań jest – mówiąc delikatnie – chyba nie do końca przemyślana. Na miłość boską co to ogóle za pytania: Czy Play jest "Piękny-brzydki", "Powolny-szybki" "Smutny-wesoły"
    Prawdę rzekłszy czytając niektóre z tych pytań nie bylem pewien czy ułożyło je 10 letnie dziecko, czy też twórca ankiety uważa respondentów za 10 letnie dzieci (To znaczy jestem w stanie zrozumieć, że być może Playowi zależy również na opinii bardzo młodych klientów, ale w takim wypadku warto zróżnicować ankiety: Inna ankieta dla gimnazjalistów, inna dla ludzi dorosłych, inna dla przedsiębiorców itd.).
    2. Paradygmat ankiety zakłada że wszystko co "Nowoczesne", "Szalone" itd jest lepsze od "Staromodnego", z czym prywatnie bym się nie zgodził.
    3. W kategoriach "Uczciwy", "Godny zaufania" itd. wystawiłem Wam bardzo niskie noty – jak myslicie dlaczego?
    Podpowiem: Notka SMS!

    A co do podziękowania – może pani Asia rozlosowałby wśród ankietowanych kilka Samsungów Wave? ;) Raportuj

    • United napisał(a):

      nie do konca masz racje:
      1. To badanie wizerunku a nie opinii. Chodzi tu o pewne skojarzenia, ktore budzi marka. Z tego punktu widzenia pytania, ktore wymieniles maja sens.

      2. Nie widze zalozenia, ze rzeczywiscie jest jak mowisz. Tu nie ma wartosciowania.

      Mysle, ze jak zafundujesz te samsungi to Asia na pewno je rozlosuje :) Pytanie tylko skad wziac dane wszystkich osob, ktore wziely udzial w ankiecie? :) Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Szkoda tyko że ani jednego nie ma w salonach ani w e-shopie :(. Ale pomysł dobry mogły by być nawet samsungi i5700 galaxy lite nie obraziłbym się. Albo htc wildfire bo w play ostatnio mają ich nadmiar :) Raportuj

  28. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    trochę długa ta ankieta ale ją wypełniłem :-) Raportuj

  29. adam664 napisał(a):

    wysłane. Raportuj

  30. szymkar napisał(a):

    Wypełniona.
    Raportuj

  31. aaaa napisał(a):

    większość najwaazzznnnnniiiiieeeeeejjjjjjjszych pytań jest oczywista; slaby zasieg,starzyzna i robi sie powolna drożyzna Raportuj

  32. Dejmian napisał(a):

    Wypełnione, ciekawe jak się teraz niby odwdzieczy ;) Raportuj

  33. sedzia20 napisał(a):

    Zrobione Pani Asiu! Polecam założyć wątek na GoldenLine – z pewnością wiele osób przyłączy się to Pani prośby :) Raportuj

  34. grzegi napisał(a):

    wypełnione – powodzenia, cierpliwości i dużych zapasów kawy życzę ;)

    Jestem nawet skłonny stwierdzić, że to Pani Asia założyła ten wątek, a nie Pan Marcin ;p Raportuj

  35. efka napisał(a):

    zrobione:) powodzenia w pisaniu pracy:) Raportuj

  36. Darek napisał(a):

    zrobione juz dawno,jako pierwszy,ale nie pisalem tu wczesniej.Mam nadzieje ze to pomoze do zmiany dla potrzeby klienta…mowie tu o bez awaryjnosci waszych systemow…i uczciwosci naliczania faktor.Pozdrawiam. Raportuj

  37. Prowokator napisał(a):

    Trzymam kciuki za prace ! ;) Raportuj

  38. @widex32 napisał(a):

    Wbrew pozorom, ale lubię ankiety xD Raportuj

  39. Mateusz napisał(a):

    Powiecie mi czy zmiana taryfy z Play Fresh na Darmowe Rozmowy i SMS-y w PLAY musi trwać naprawdę 24 godziny????

    Ostatnio miałem kupić moim dwóm znajomym startem i aktywować wszystko co potrzebne czyli, zmiana taryfy, zbieranie minut, program doładować, pakiet 100 minut na stacjonarne.

    No i sama zmiana taryfy trwa około 24h!
    I po co tak długo mamy czekać? Nie można zmienić taryfy w 15 minut? Jakoś pakiety np 100 min można włączyć q 15 min.
    Człowiek kupuje starter chce gadać za darmo po doładowaniu a tu musi czekać 24H!
    MOŻE to jest robione żeby człowieka wku……ć i żeby wydał pieniądze na nieograniczone rozmowy w play za 10zł?!
    I po co są wysyłanie smsy żeby włączyć stan darmowy którego już nie można aktywować?!

    No i rzecz która mnie całkowicie rozbroiła, po zmianie taryfy kiedy chciałem doładować konta za pomocą zdrapki po wpisanie kodu musiałem czekać 3 godziny aż pieniądze pokażą się na koncie.

    Korzystam z Play od 3 lat i jestem zadowolony ale ostatnia sytuacja mnie zdenerwowała.

    Raportuj

  40. Ania napisał(a):

    Pytanie z innej beczki jak stworzyć "preferowany punkt dostępu" WAP GPRS w noki 6300 proszę o instrukcje będę wdzieczna :) Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Ściągnij ze strony operatora. Teoretycznie powinno przyjść samo zaraz po wyłożeniu karty sim do telefonu i wyłączeniu go. Poszukaj w ustawieniach sieci tam powinien być do wyboru punkt dostępowy. Raportuj

      • Ania napisał(a):

        ściągnęłam te ustawienia wap ze strony playa ale i tak nie mam tego preferowanego punktu dostępu :( Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Spróbuj ustawienia , ustawienia telefonu, połączenie z ilonka danych i tam pogmerać w konfiguracje i dane pakietowe.
          Lub spróbuj w smsie z konfiguracją przycisnąć lewy górny klawisz funkcyjny i poszukać możliwości wyboru zapisania konfiguracji.
          Jak sobie nie dasz rady to przejdź się do salonu play tam ci pomogą. Raportuj

  41. Xxx napisał(a):

    Długość ankiety zdecydowanie odstrasza. Mam w dodatku wątpliwości co do jej reprezentatywności. Wypełnią ją tylko ludzie zaglądający na blog i w większości zapewne mężczyźni w wieku do 30 lat… Idę o zakład, że nie odzwierciedla to struktury klientów Play, więc jej wartość poznawcza będzie niewielka i nie będzie można jej "przełożyć" na wizerunek Playa w oczach wszystkich klientów. Raportuj

    • United napisał(a):

      przeczytaj dokladnie tytul ankiety – wplyw blogplay.pl na wizerunek sieci play, czyli mozna domniemywac, ze ankieta skierowana jest do czytelnikow blogplay.pl. Poza tym nie tylko do klientow sieci play. Raportuj

  42. zOrg napisał(a):

    Możliwe odpowiedzi są za mało precyzyjne a niekiedy wymagają dodatkowego komentarza żeby ankieta miała jakąkolwiek wartość.
    1: na razie
    2: tak – nowa promocja tak podniosła mi ciśnienie że nie wiedziałem gdzie mam się wyładować
    3:
    – tradycyjnie od początku w nowoczesny sposób olewa swoich klientów. Najważniejsze to złapać jelenia.
    – bardzo elastyczny, na moje pytanie za każdym razem dostaję inną odpowiedź
    – profesjonalnie rąbią klientów, to potrafią najlepiej
    – zamknięty w swoim wielkim sejfie liczy i liczy…
    – szaleństwem jest nabijanie ludzi w butelkę, to mały kraj i za jakiś czas wszyscy poznają te metody a wtedy kogo play będzie doił?
    – pewności siebie to im nie brakuje. A szkoda, może czasem przydałoby się trochę pokory.
    – bardzo chętny z czego oczywiście nic nie wynika bo jest błąd systemu.
    – nie wiem
    – bez żartów. Robi tylko wrażenie
    – jak wyżej
    – konsekwentny w niekompetencji
    – bardzo pogodny: dzwonie do zboka: mam zablokowany telefon; pewnie pan nie zapłacił; zapłaciłem; to ja sprawdzę ale i tak dzisiaj panu nie włączą (jacyś ONI nie włączą); (rozmowa w tle: ty gosciu zapłacił a ma odcięty to chyba nie powinien mieć? No nie; to trzeba mu włączyć? No ta) Zaraz panu odblokuję (JA odblokuję) i w ciągu pięciu minut będzie pan miał aktywny. Kurde, ale wesoła ekipa! A jaka szybka ?
    – ja bym wolał żeby działało wszystko jak trzeba, o urodę się nie martwię.
    – jest tak szybki jak jego Internet ale tylko na kanapie przy oknie. Na szczęście mam dodatkowo radiówkę.
    – czasem mam wrażenie że na infolinii pracują osoby niepełnoletnie
    – bardzo wesoły. Daruje sobie kolejny cytat
    – niektóre zagrania mają naprawdę rewolucyjne, np.: w nowej ofercie jest aparat wycofany z produkcji pod koniec zeszłego roku. W ofercie jest ale kupić nie można. Ciekawe dlaczego?
    4: od wczoraj z 5 razy
    5: Przyjazny, nieskomplikowany, promocje! Mało nie spadłem z krzesła. Oferuje dostęp do Internetu w komórce a ja bym chciał żeby mi telefon dzwonił kiedy ktoś do mnie dzwoni bo zamiast tego dostaję wiadomość o nieodebranym połączeniu.
    Resztę odpuszczę… nie chce się denerwować.
    6: 42
    7: m
    8: 03.2008 czyli jak tylko u mnie zrobili
    Raportuj

    • jahu napisał(a):

      co do odpowiedzi 8 to chyba nie zrozumiałeś pytania !!
      Chodzi o czas użytkowania blogplay.pl a nie sieci play !!
      Poza tym muszę się z tobą zgodzić regulamin to ma klient przestrzegać a oni nie.
      Telefon w play musi być ustawiony na sztywno na plusa bo się nie pogada wczoraj jechałem trasę Nowy Sącz – Gorlice ustawiłem na automatyczne wybieranie sieci przez 70% trasy NIE BYŁO ZASIĘGU bo telefon łapał jakieś pasożytnicze stacje play jadąc z powrotem ustawiłem na ręczne plusa i ZASIĘG BYŁ W 90% trasy więc ustawienia sieci mają tak ustawione że starszą osobę w play może trafić jak nie ma jej kto ustawić na ręczne plusa.
      Czekamy na HANDOVER bo bez tego to tylko z plusem się zaprzyjaźnić na ustawieniach ręcznych na sztywno.
      Wyniki konkursów Marcin miał dać wczoraj a dał tylko tą ankietę to też był chwyt żeby miał ją kto wypełnić. Raportuj

  43. @ksx4system napisał(a):

    "Dziękujemy! Twoja odpowiedź została zarejestrowana." :D Raportuj

  44. Grzegorz napisał(a):

    poszło Raportuj

  45. INSPIRON napisał(a):

    Bardzo proszę Pani Joanno;/ Raportuj

  46. Łukasz Malina napisał(a):

    ankietę wypełniłem, fajne i zabawne pytania, pozdrawiam Asię i wszystkich innych ankieterów Raportuj

  47. Grzegorz Szura napisał(a):

    Zrobione, btw. Marcinie, za tą fotkę mundialową dziewczyna nie chce cię przypadkiem zabić ? :) Czy to myto za Ankietę ;D Raportuj

  48. zehir86 napisał(a):

    Wypełniłem Raportuj

  49. zzz napisał(a):

    Mam bardzo proste pytanie. Przeglądam regulamin nowej taryfy (darmwoe rozmowy i SMS w play) i nie mogę znaleźć. Przykład:
    Przenoszę swóje dotychczasowy numer do Play, mam infromację że numer jest już aktywny, dołądowuję, mam bonus 60zł, przechodzę na nową taryfę, mam już nową taryfę I CO TERAZ – muszę doładować ponownie? Gdzieś widziałem informację, że po zmianie taryfy trzeba ponownie doładować? Ktoś możne potwierdzić, ewentualnie zaprzeczyć? Raportuj

    • grzegi napisał(a):

      Procedura jest taka:

      1. Przenosisz numer.
      2. Doładowujesz konto dowolną kwotą.
      3. Dostajesz bonus 60zł/3mc-ce
      4. Przechodzisz na wybraną taryfę.

      Nie musisz drugi raz doładowywać, chyba, że chcesz ;p Raportuj

  50. Łukasz Mazurek napisał(a):

    Ankieta wypełniona :) Raportuj

  51. kacs napisał(a):

    Wypełnione już wczoraj xD Raportuj

  52. mikk napisał(a):

    Kiedy?
    – sms potwierdzający włączenie/wyłączenie usługi?
    – informacja do kiedy ma się włączone Nieograniczone rozmowy w Play?

    wpis edytowany przez moderatora. Powód: wielokrotne powtarzanie tego samego znaku Raportuj

  53. widmo napisał(a):

    Spoko, ale pytania raczej się nakładały, Ale proszę bardzo Ankieta wypełniona :) Raportuj

  54. roba napisał(a):

    Chciałem ze szczerego serca wypełnić, jednak na pierwsze pytanie moja odpowiedź brzmi: nie, co dyskwalifikuje resztę pytań.
    Ale chęci miałem ;) Raportuj

    • United napisał(a):

      przeciez to jest ankieta skierowna do czytelnikow bloga – nie tylko do uzytkownikow play Raportuj

      • roba napisał(a):

        Większość pytań dotyczy sieci Play, a nie bloga. A na podstawie jego lektury nie podejmę się odpowiedzi na te pytania. Raportuj

        • United napisał(a):

          :/ no ale wlasnie o to chodzi, zebys jako nie-klient play odpowiedziec na te pytania zgodnie z tytulem ankiety: wplyw blogplay na wizerunek play.. Raportuj

          • roba napisał(a):

            Odpowiadam: wpływ ów jest mi nieznany, gdyż ponieważ nie jestem klientem Play i nie potrafię powiedzieć cokolwiek na temat tej firmy. A ponieważ przy każdym pytaniu jest gwiazda, iż odpowiedź jest wymagana, to nie wypełniam. Bo najnormalniej w świecie napisze bzdury, które nie mają wartości badawczej. Może firma jest wesoła, a może szalona. Dla mnie nieznana. Jedyną pewną odpowiedź mogę udzielić na temat mojego wieku.
            Blog jest mało ciekawy, mnóstwo w nim niepotrzebnego zastępowania słów polskich angielskimi, co mi się bardzo nie podoba. Raportuj

            • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

              Panowie, ogarnijcie sie. Jest ten materiał potzrebny do napisania pracy mgr. Czy przy okazji musicie sie kłocić? Chyba nie. Zróbcie cos dla dobra innego człowieka: chociaż raz na jakis czas.

              Zróbmy cos dla społeczeństwa, wypełnijmy tą ankietę nie kłóćmy się jak baby. OK? Raportuj

  55. Bartek napisał(a):

    Za mało dokładne. Tak więc:

    1) Byłem
    2) Przeglądam czasem
    3) Był nowoczesny gdy dołączałem do nadchodzi 4. Obecnie? N/C.
    * Elastyczny. Dzwoniąc z tym samym problemm kilkukrotnie każdy konsultant ma inną wersję. Czyż to nie elastyczność?
    * Profesjonalny gdy podpisywałem umowę. Później profesjonalizmu brak,
    * Otwarty? Zamknię?y? Otwarcie, to się ze mną konsultant kłócił nie mając racji i był zamknięty na wszelkie argumenty.
    * Za czasów testów gdy z BOKami było się na 'cześć' ;), to był szalony. Przeszło mu.
    * Nieśmiały/Pewny siebie? Zbyt pewny siebie, ot co.
    * Chętny. Ale nie pomaga.
    "-Wie pan, ja rozumiem że SMSy do pana nie docierają od dwóch tygodni, no ale ja tu nie mogę pomóc, tylko dział techniczny.
    – A mogę porozmawiać z działem technicznym? Może oni podpowiedzą?
    – Niestety z działem technicznym nie mogę połączyć…"
    * Dla wielu modny. Bo ma błyskotki i tanie komórki ;)
    * Przy podpisywaniu umowy był przyjazny. Przy starcie sieci też. Ale jak coś nie działa nie daj Bóg, czy też umowę chcesz zerwać to przyjzany być przestaje.
    * Chętny do współpracy. Ale jak? Patrz kilka punktów wyżej przy chętnym do pomocy…
    * Mocno niekonsekwentny. Nawet mi kiedyś konsultant tłumaczył że ma takiego abonamentu jaki wtedy miałem :D Komputerów z jakimś CRMem im nie dali? :P
    * Ponury/Pogodny? Pogodny.
    * Nie w moim guście.
    * Szybki to jest, ale do stweirdzenia że to wina mojego aparatu, albo moja ;) A że policzyło poza abonamentem mimo że nie powinno? No życie, może stałem w złym miejscu, albo telefon się znarowił… :P
    * Starzeje się, nabiera złych nawyków.
    * Wesoły, mi za to było smutno…
    * Rewolucję to rozpoczął. I usiadł na laurach.
    4) Nie korzystam. Od tak zaglądam / zaglądałem czasem.
    5)
    * Jak każdy operator
    * j/w
    * był
    * Miał
    * Prostą i nieskomplikowaną ofertę to ma nowa Heyah :P
    * Owszem, ma
    * Niekoniecznie, ale oferta cenowo jest dobra.
    * Oferuje, oferuje.
    * Tak, aparaty są w dobrych cenach. Tylko mają upierdliwy branding który często utrudnia życie.
    * Wprowadza nowości, tego nie odmówię.
    * Nie jest. Nigdy więcej takiego poziomu obsługi.
    * Tak, popularna. Stąd płacę więcej za połączenia od innych operatorów
    * Był przejrzysty. Potem zaczęły się eksperymenty. Tyle minut tu, tyle tam, to w abo, to poza. Ugh..
    * Uczciwy? Polemizowałbym.
    * Owszem są. I płacę do nich więcej niż bym mógł. Love MTR…
    * Powstrzymam się od szyderczego śmiechu… Swego czasu, to nawet pisałem do pana Gruszki licząc na pomoc gdy nie radziłem sobie z BOKiem. Zgadnijcie… nie raczył odpisać.
    * Jak ja tam byłem, to były limity ;)
    * Zasięg? Jak plus jest to i zasięg jest…
    * Owszem trzeba. Zwłaszcza że lubi naliczać inaczej niż powinien. Z 4 zgłoszenia miałem, potem się poddałem i przestałem korzystać z waszego netu…
    * Jak każdy operator.
    * Był. Teraz ten humor jst mocno na siłę.
    * Owszem, coraz silniejsza.
    6. Wiek – 30 lat,
    7. Mężczyzna
    8. Blogu? Czytuję od czasu do czasu. Sieci? Byłem tu od jej testów…
    Pozdrawiam,
    B. Raportuj

  56. MVEeP napisał(a):

    Ankieta wypełniona :) Raportuj

  57. bart napisał(a):

    ankietę wypełniłem. co do odpowiedzi. fakt – play jest nowoczesny, ofertę mają niezłą – choć w porównaniu do początków firmy staje się coraz mniej przejrzysta. obsługa klienta – moim zdaniem do bani. w całej polsce rozsiane macie call center, w ktorych pracują ludzie o bardzo różnym poziomie kompetecji, a głównie ich braku. skąd te wnioski – reklamacja (a w zasadzie ich litania), która rozpatrywana była kilka miesięcy, a sprawa przeszła przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, który prowadził postępowanie mediacyjne. dalej jestem klientem, bo nie znalazłem lepszej ofery, ale nie da się długo pociągnąc bazując na zdobywaniu nowych klientów, a olewając i nie przykładając się do obsługi już tych zdobytych. jeśli chodzi o te sferę, toraczkujecie na rynku. Raportuj

  58. Rafał Furgał napisał(a):

    Ankieta wypełniona :) Raportuj

  59. ammonx napisał(a):

    Ankieta wysłana. Mam nadzieję, że się przyda ;) Raportuj

  60. Muflonozaur napisał(a):

    ale laseczka :*** Raportuj

  61. MaksB napisał(a):

    Ja też wypełniłem oby się przydało:) Życzę dobrych wyników i owocnej pracy Magisterskiej ;) Raportuj

  62. Michał Dąbrowski napisał(a):

    formularz wypełniony, ;)

    Powodzenia! :) Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty