Tako rzecze rzecznik Play

Jesienny katalog telefonów

już jest w sklepach, w dystrybucji. Ciekawy jest Waszej opinii na temat tej inicjatywy?

Katalog w formacie PDF znajdziecie na stronach Playmobile.pl.

Komentarze

  1. Rad napisał(a):

    I o co w tym chodzi? Raportuj

    • coverege napisał(a):

      O to w tym chodzi, ze zamiast normalnej listy bez fajerwerków mamy marketingową otoczkę, która utrudnia porównanie cen telefonów w poszczególnych taryfach, no ale może Play się zreflektuje i wstawi zwykłą tabelkę. Raportuj

  2. shirk napisał(a):

    Ja może zacznę – jeśli to jest katalog z tel w play to od razu mówię że świetna reklama tylko z dostępnością kiepsko a stwierdzenie pani z obsługi proszę pytać bo nie wiadomo kiedy się pojawi to … może zostawię bez komentarza. Przy niektórych telefonach jest napisane wkrótce ale przy reszcie nie ma więc powinny być dostępne a nie są. Pozdrawiam Raportuj

    • Pracownik PLAY napisał(a):

      Ale w czym Ty widzisz problem…
      A co my mamy mówić klientowi skoro sami nic nie wiemy i nikt Nam nic nie chce powiedzieć, tylko na premiach oszukują żeby konsultant jak najmniej zarobił !!!

      Ja mówię, nie wiem kiedy będzie może jutro, może po jutrze… Nasza centrala jest opóźniona w takich sprawach…

      Pierw coś wymyślą, pokażą a potem konsultanci się muszą martwić co zrobić przed klientem, żeby Nas klient nie opier**** centrale to nie interesuje. Oni nie potrafią i nic nie widzą… Raportuj

      • Biała Rawska napisał(a):

        To już wiem dlaczego mnie Konsultantka w Rawie Mazowieckiej odsyłała do eShop i nie chciała ze mną gadać. Raportuj

      • gosia napisał(a):

        skoro PRACOWNIK PLAY mogl sie wyzalic ze centrala ma problem z dostepnoscia telefonow to czemu sie dziwisz ze SHIRK wylewa swoje łzy na blogu ?? Raportuj

        • Pracownik PLAY napisał(a):

          Ja się nie dziwie, tylko na napisałem, a wiadomo każdy inaczej interpretuje to co widzi :))
          Gdybyśmy rozmawiali inaczej byś zrozumiała… :)) Raportuj

      • detroit napisał(a):

        Ale to jest problem i to poważny Play. Wchodzą nowe telefony, ludzie zaczynają się pytać a w salonie nie będzie miał kto udzielić odpowiedzi. Wiele osób to spotkało i nie wiem co ich nadal trzyma w Play, ja bym się wyniósł. Raportuj

        • Aldo0606 napisał(a):

          dokładnie!! na stronie przy polowie smartfonow widnieje "chwilowo niedostępny" w przypadku wave i galaxy s ta chwila trwa miesiąc, jeśli chodzi zaś z kolei o htc legend to polowa sprzedawcow mówi "nie ma takiego u nas" i po 5 minutach dodaja ze jest ale na specjalne życzenie klienta, po czym okazuje się że w rzeczywistości i tak go nie ma i nie wiadomo będzie… żenada Raportuj

    • janlol napisał(a):

      Dzisiaj objeździłem kilkanaście salonów w okolicy Katowic. Nigdzie nie ma C6 i "nie wiadomo kiedy będzie, może w październiku, na ten telefon są zapisy" – tak mówi sprzedawca w XXI wieku i XXI lat po upadku komunizmu! Co to za firma ten Play?! W wydatkach na reklamę są dobrzy, z wydawaniem katalogów też sobie nawet radzą. Nie radzą sobie tylko z zabezpieczeniem magazynów. Szkoda, zawiodłem się na tym braku tak jak na jakości rozmów w Play. Szkoda też, że inni operatorzy nie starają się wykosić konkurenta bo wystarczyłoby im parę posunięć, żeby przytłamsić Playa. Raportuj

      • Szfagier napisał(a):

        Fakt w tej chwili to jedna z większych problemów Play, reklamować się i nie mieć zasobów na magazynie. Współczuję konsultantom(zawsze "dolny" szczebel najmocniej dostaje po dupie) ale wkurzają klientów dzwoniąc, nagabując na przdłużenie umowy i na pytanie o dany telefon odp. "nie ma i nie wiem kiedy będzie". Ceny telefonów nie do końca powalają, bo w konkurencji przy najdroższym abonamencie (ok 300zl) można wyrwać super telefon za pare zl. BRAK dodatkowych upustów dla przedłużających umowy!! Niestety muszę też dodać że co raz więcej mam zastrzeżeń do jakości połączeń. Raportuj

  3. Qper napisał(a):

    O to, że w salonach dostępny jest nowy katalog telefonów a w nim HTC Desire HD :) Raportuj

  4. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    prośba o zamieszczanie takich publikacji na blogu w pdf,warto abyśmy otrzymywali takie publikacje na swego e-maila poprzez suskrypcje, Raportuj

  5. Marcin PLAYboy napisał(a):

    Moim zdaniem to bardzo fajne rozwiązanie, i dla każdego klienta ponieważ w takim katalowniku ma telefonu które "może" kupić. – A właśnie, P.Rzeczniku po co są tam umieszczane modele telefonów których nie można w ogóle dostać w Punktach Sprzedaży
    Trochę mnie to irytuje ponieważ sam jestem pracownikiem PLAY i jak przekazuje katalownik klientowi i klient pyta to 40% odpowiedzi jest "no niestety tego telefonu nie ma, ponieważ jest w ograniczonej dostępności tj. już go nie widziałem pół roku.

    Trochę do dla mnie dziwne i niepotrzebne ponieważ robi się i z konsultantów idiotów nie wspomnę już o klientach.

    Dziękuje za odpowiedź

    Raportuj

    • Darek napisał(a):

      krotko mowiac…po braku dostepnosci do oferowanych tu telefonow…klient ma dosc lazenia do salonow i daje se spokuj juz z PLAY Raportuj

  6. odchodzi4 napisał(a):

    w tytule katalogu jest błąd powinno być

    "jesienny katalog telefonów WIDMO" Raportuj

    • jerzy napisał(a):

      a nawet lepiej niż widmo :) dzwoni konsultant proponuje samsung wave… ty sie zgadzasz a oni wysyłaja motorole milestone :) i nawet nie przeprosza za oszustwo :) Raportuj

  7. Mr. X napisał(a):

    Pytanie tylko do kogo jest on kierowany. Chyba tylko do średnio interesujących się smartphone'ami klientów, którzy wybierają telefon dopiero podczas wizyty w salonie. Większość ludzi chcących nabyć zaawansowany telefon orientuje się w rynkowych nowościach i przychodzi do salonu wiedząc co i za ile chce kupić. Ci z kolei, którzy się nie orientują wolą pewnie pomacać sobie różne modele, niż oglądać je w katalogu. IMHO szkoda papieru ;) Raportuj

    • Klient napisał(a):

      Całkowicie się z Tobą zgadzam – dla średnio chociaż zainteresowanych telefonami katalog reprezentuje poziom wręcz żenujący. Ci którzy w ogóle się telefonami nie interesują i tak nie wiedza czym się różni Android od Bada – oni kupią albo Avilę, ale to co im polecą znajomi.

      Zamiast drukować takie estetyczne, nic nie warte śmieci lepiej postawić nadajnik, zwłaszcza, że pozwolenia macie wystawione, a nadajników brak od kilku miesięcy! Raportuj

  8. Koks napisał(a):

    Jak byłem młody bardzo lubiłem przeglądać takie gazetki, teraz uważam to za nieekologiczne. Zeby jeszcze ten papier byl cienki, bez polysku a to jest gruby, lakierowany itp. Chciałbym aby wszystkie materiały były drukowane na najbardziej przyznym dla srodowiska papierze i formie druku.
    Co do samego katalogu – jesli są w nim telefony ktorych w prywatnych APSach trudno bedzie dostac to bedzie klops. Przyjdzie Kowalski do Sklepu wezmie katalog i pyta jest ten NIE MA a ten NIE MA itd. Będą promowane telefony z których dostepnością jest cieżko. Raportuj

    • gosia napisał(a):

      a jakby wydawali takie katalogi w wersji "SLIM" (cienkie i bez połysku) to byś stękał, że play się nie wysilił, że szkoda im kasy itd. Raportuj

      • Pracownik PLAY napisał(a):

        W sumie też prawda… Ale tutaj też chodzi o logistykę, a wiadomo, ze takie katalowniki więcej ważą więc automatycznie paczka jest i cięższa więc i droższa… Raportuj

  9. Koks napisał(a):

    Kiedy będą wyniki konkurso o htc – social media? ps ten katalog jest moze w sieci gdzies? Raportuj

  10. aczytowazne napisał(a):

    Panie Marcinie inicjatywa fajna – tylko lista telefonów zmienia się szybciej niż katalogi i okazuje się, że połowa jest nieaktualna.

    BTW. Pisanie email do play`a stało się bezcelowe. Jak nie byłem klientem to odpowiedź dostałem w dwa dni. Jak nim zostałem to od dwóch tygodni nie mogę się doprosić. A na odp. z BOKu czekałem prawie tydzień… Raportuj

    • Pracownik PLAY napisał(a):

      Połowa??? Większość… starta papieru i pieniędzy!!! Raportuj

      • aczytowazne napisał(a):

        Oj chciałem być delikatny… Większość nieaktualna i większości brakuje Raportuj

        • Pracownik PLAY napisał(a):

          Brakuje??? Zadzwoń do 3 wybranych losowo salonów i zapytaj i modele… Takie np. z dopłatą do abonament LP69 ok 150zł… nie ma w ogóle…. możesz tez zapytać o telefon na 2 karty sim tez go nie ma nigdzie i nie wiadomo kiedy będzie ponieważ nikt nie zna odpowiedzi a przed klientami my się tłumaczymy! Raportuj

          • aczytowazne napisał(a):

            Wiem, bo interesowałem się KU990 ( w cenniku play za 1 zł przy najniższym abo i to najsensowniejszy wybór był ). Dowiedziałem się, że wie Pan – w cenniku to on może jest… I może jest gdzieś jedna sztuka w Polsce… Raportuj

            • Pracownik PLAY napisał(a):

              Hahaha nie ma nawet ani 1 szt w Polsce… jak jest to np. popsuta a widnieje na stanie magazynowym… o tym telefonie zapomnij, widziałem go może z rok temu!

              Ale nie ma to jak się chwalić telefonami w katalowniku a większość ich nie ma i nikt nawet nie odpowie ci na pytanie czemu nie ma i kiedy będą. A jak zadzwonisz i się zapytasz to nie dość, ze Cie opieprza,ze nie zachowujesz drogi służbowej to groza ci, ze Cie zwolnią!

              To nie jest takie kolorowe jakby się komuś wydawało, tak jak jest na reklamach. Raportuj

          • gosia napisał(a):

            jak ci nie pasuje praca w play to jaki problem odejść ? skoro wchodziłeś w tę branżę to chyba się liczyłeś z tym że czasem trzeba świecić oczami przed klientem ? Raportuj

            • Michał88 napisał(a):

              a wzięłaś paniusiu pod uwagę, że jest taka a nie inna sytuacja w Polandii, że z robotą ciężko? Nie każdy siedzi na garnuszku rodziców… a z czegoś trzeba się utrzymać, szczególnie kiedy dodatkowo się studiuje. Pozdrawiam – były sprzedawca Orange. Raportuj

            • Pracownik PLAY napisał(a):

              Dokładnie. Raportuj

            • Pracownik PLAY napisał(a):

              To nie jest świecenie przed oczyma. Jeżeli pracujemy w profesjonalnej firmie i chcą by być profesjonalnym to niech też coś dają od siebie i pokazują profesjonalizm, a nie tandetę i jak to powiedziałaś świeceniem przed klientem, ponieważ w tej branży nie o to chodzi…
              Zobacz ile wpisów tutaj na blogu jest antykatalownikowi ponieważ nie ma tam telefonów w sprzedaży w salonach…

              Tutaj chodzi o politykę firmy, a nie świeceniem przed klientem. Raportuj

            • Sławek klient P4 napisał(a):

              Zamiast mówić że coś jest źle i trzeba poprawić zeby klient był zadowolony to lepiejj się zwolnić i dalej PLAY będzie robił marketingowy wałek. Logika zajebiaszcza. Lecz się kobieto. Raportuj

  11. Pracownik PLAY napisał(a):

    Dokładnie! nic nigdy nie ma, Raportuj

  12. galeon napisał(a):

    Bardzo ciekawe. Z przyjemnością przejrzałem. Czytelne i ciekawie pokazane. Raportuj

  13. Michał napisał(a):

    Mnie również interesują wyniki konkursu Pleex. A co do katalogu to HTC Desire Z "wkrótce w play". Bardzo fajnie. Tylko szkoda, że Milestona 2 nie zapowiadacie, choć szczerze to nie wiem czy jest już data polskiej premiery. Raportuj

  14. Pochi napisał(a):

    kiedy mozna się spodziewać cen HTC Desire HD?? milo ze dojdzie rowniez HTC Desire Z. Raportuj

  15. jahu napisał(a):

    Marcinie przydałaby się smycz do Galaxy S. Gdzie taką mogę dostać ? W katalogu galaxy s jest na takiej zawieszony. Raportuj

  16. Qper napisał(a):

    Jak już pracownicy się skarżą na bałagan w PLAY to jest ciekawie Raportuj

    • Pracownik PLAY napisał(a):

      Zobaczysz jaka będzie afera. Play w komunikacie nie napisał, ze jak pracownicy nie zrealizują planu sprzedaży na karty prepaid to nie dostana premii. Nikt tak na prawdę o tym nie wiedział…
      Jest koniec m-ca a konsultanci samo na to wpadli, ponieważ mądre głowy na Taśmowej o tym nie napisali…

      Wiesz, ile konsultantów potraci premie min. 1500 hohoh!!!
      Będzie afera na maxa! Raportuj

  17. Łukasz napisał(a):

    Super, został tylko Palm i ich webOS do pełnej gamy systemów operacyjnych :) Raportuj

  18. Autor napisał(a):

    Kiedy możemy spodziewać się wyników konkursów – np. Pleex? Raportuj

    • Pracownik PLAY napisał(a):

      Ale proszę Cie. Play robi konkursy tylko nie umiesz ich do końca doprowadzić. My też mamy konkursy i obiecanki etc., a na nagrody musimy się prosić i upokarzać!!

      Poczekaj może m-c, może dwa! Oni chcą pokazać wyższość na niższością, że są extra innowacyjni etc., ale im z tej innowacyjności nic nie wychodzi!

      5 mln klientów. Jasne, jak pracownikom każą sprzedawać po 2 startery i żaka on razu pracownikom ruchomoć kartę sim, żeby sztuczna była generacja klientów…
      Zawyżone wyniki!!

      To samo, ze większość klientów przechodzi z Ery. Albo, ze większość klientów przechodzi do Play….

      A wiecie czemu tak się dzieje? Ponieważ jak przechodząc z innej sieci do Play to masz zestaw uproszczony i nie musisz nic przedstawiać tylko dowód osobisty… A wiec każdy konsultant żeby miał umowę karze klientowi iść zarejestrować starter do innego operatora wtedy będzie umowa na sam dowód osobisty bez zaświadczeń etc… Wiec teraz wiecie czemu 60% ludzi przechodzi do Play, a tak na prawdę jest ich ok 30% !!!

      Play nie może się popisać zasięgiem no to pokazuje jak to ludzie przechodzą do Play (sztucznie zawyża wyniki). Raportuj

  19. Pracownik PLAY napisał(a):

    5 mln klientów. Jasne, jak pracownikom każą sprzedawać po 2 startery i żaka on razu pracownikom ruchomoć kartę sim, żeby sztuczna była generacja klientów…
    Zawyżone wyniki!!

    To samo, ze większość klientów przechodzi z Ery. Albo, ze większość klientów przechodzi do Play….

    A wiecie czemu tak się dzieje? Ponieważ jak przechodząc z innej sieci do Play to masz zestaw uproszczony i nie musisz nic przedstawiać tylko dowód osobisty… A wiec każdy konsultant żeby miał umowę karze klientowi iść zarejestrować starter do innego operatora wtedy będzie umowa na sam dowód osobisty bez zaświadczeń etc… Wiec teraz wiecie czemu 60% ludzi przechodzi do Play, a tak na prawdę jest ich ok 30% !!!

    Play nie może się popisać zasięgiem no to pokazuje jak to ludzie przechodzą do Play (sztucznie zawyża wyniki). Raportuj

    • Michał88 napisał(a):

      jeżeli jest to prawdą co piszesz to tylko utwierdzasz mnie w przekonaniu, że nie warto przedłużać kończącej się w styczniu umowy z PLAY. Koniec amatorki! Zapłacę więcej ale przynajmniej nie będę co chwila musiał kopać się z koniem :) Raportuj

      • Pracownik PLAY napisał(a):

        Witaj,
        Nie namawiam Cie do czegokolwiek ponieważ każdy ma swoje zdanie.
        Ale niestety to jest prawda.

        Zasięg Play jest po prostu TRAGEDIA ! P4 powinno się bardziej skupić na modernizacji anten i poprawiać zasięg niż na skandalach min. Demotywatory.pl etc.
        Sam jestem na maxa wkurzony zasięgiem ponieważ non stop go niema, urywa rozmowy etc.
        Ps. I niech mi nikt nie tłumaczy kitu, że mogę sobie zmienić na zasięg Plusa… A dlaczego ponieważ kiedy mam zablokowany transfer danych aby nie połączyć się z drogim internetem, nie mogę otrzymywać i wysyłać MMSsów… Ale o tym nikt nie pomyślał.

        Jeżeli chodzi o ofertę to jest na prawdę bardzo konkurencyjna, zarówno w tel.komórkowy, mobilnym internecie a także w telefonie stacjonarnym…
        Warto przemyśleć takie rozwiązanie :))) Raportuj

        • Zbigniew napisał(a):

          a bzdury gadasz.. Ja nie mam w ogole problemow z zasiegiem. Kiedys owszem ale teraz jest super!
          A Play Online wyciaga mi 2-3 Mb/s. Raportuj

          • Pracownik PLAY napisał(a):

            Myślisz, że siedzę sobie i wypisuje bzdety i mi się nudzi??

            Może akurat masz szczęście, że jesteś w zasięgu i jest Ok.
            Mam bardzo dużo znajomych którzy by się chcieli przenieść do Play ale zasięg ich przeraża. Kilkakrotnie dzwoniłem do BOKu ale ich odpowiedź jest z regułki i prawny językiem, nic istotnego się nie dowiedziałem.

            W takim bądź razie super, że masz zawsze zasięg, też bym tak chciał… Raportuj

          • odchodzi4 napisał(a):

            no bez przesady opowiadac takie bajki że masz play online 2-3 Mb/s jak zgodnie z regulaminem jest do 1MB/s a nawet większośc tego nie ma o ile wogóle jakiś zasięg ma
            Ale chyba pracownicy paly są uprzywilejowani i maja lepszą prędkośc
            Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Raczej biorą startery plusa bo można rejestrować online . Raportuj

    • Klient napisał(a):

      A tu się nie zgodzę.
      Nie wiem jak wyglądają statystyki MTR dla całej Polski i dla poszczególnych sieci.
      U mnie w rodzinie wszyscy przeszli do Play z Ery i Plusa. Nie dlatego, że konsultant wciskał nam dwa startery i nie wymagał papierów. Po prostu oferty utrzymaniowe Ery i Plusa były śmieszne. Raportuj

  20. pkrr napisał(a):

    kurde faja, kiedy jakies wiesci o desire z? tj cena? :D Raportuj

  21. Illusion napisał(a):

    Hehe dobre:
    "Play poleca
    Samsung S8500 Wave"

    Czy ktoś mi wyjaśni czemu Play poleca telefon na który trzeba "niewiadomo ile czekać"? Ja sam juz prawie miesiąc czekam. Play mógł by oficjalnie coś w tej sprawie powiedzieć.
    Raportuj

  22. Pracownik PLAY napisał(a):

    Telefon będzie w połowie Października :))

    Nie ma go prawie nigdzie, no chyba ze jakiś konsultant gdzieś sobie zatrzymał…
    Nie wspomnę już o HTC Wilfidre, Samsungu Galaxy S oraz Nokii C6 i 6700 srebrnej :))) Raportuj

    • Tomek napisał(a):

      nie opowiadaj bzdur że nie ma nigdzie. Mam kumpla co pracuje w salonie ERY i tygodniowo sprzedaje po 5 telefonów wave;/;/ nie miał wavea?? zamówił i po 3 dniach juz miał 3 sztuki nowe……
      Tylko w Play go nie ma!!;/;/ a tak chce go kupic Raportuj

      • Pracownik PLAY napisał(a):

        Mi chodziło do salony Playa, ze nie ma nigdzie :)) Nie śledzę stanów magazynowych W3 :) Raportuj

        • Tomek napisał(a):

          Domyślam się że Ci chodziło tylko o PLAY. Ale spotkałem się ze stwierdzeniem że nigdzie nie ma wave nawet poza PLAY. Ale to jeden wielki sz*it. ERA ma telefony bo wiem i inne sieci zapewne też mają. To tylko Play ma wiecznie z nimi problemy…. To mówisz ze kiedy się wave pojawi w Play?? Od połowy października?? Jak pewne są to informacje? I pojawi się znowu 10 sztuk na całą Polskę?? Raportuj

          • Pracownik Play napisał(a):

            Wiesz, nie wiem dokładnie sam kiedy się pojawi w/w telefon a z moich informacji z Centrali, telefon powinien być w połowie października, no ale że w tej firmie wszystko jest nie wiadomą no nie ma pewności… po prostu musisz szukać, szukać, szukać i jeszcze raz szukać.
            Najprostszym sposobem jest.
            Wejdź na stronę PLAY zadzwoń do 5 salonów blisko Ciebie powiedz, że podasz numer telefonu i żeby do Ciebie zadzwonili. Jak z samego rana będą tarabanić numery zaczynąjce się na 790 03* *** to znaczy, że twój telefon się pojawił i możesz zostać szczęśliwym jego posiadaczem :) Raportuj

        • Tomek napisał(a):

          no fajnie widzę że Play wprowadza cenzurę bo mój komentarz się nie pojawił:) Raportuj

        • Tomek napisał(a):

          A pisałem o tym że tak myślałem ze Ci chodzi o sieć PLAY. Ale spotkałem się z opinią że nigdzie nie ma samsunga wave. A tu się okazuje że tylko w PLAY nie ma. Bo w ERZE są cały czas dostępne pewnie w innych sieciach też tylko tu nie ma;/

          Mówisz że mają być od połowy października…. To jest pewne?? To są prawdziwe informacje?? Czy zamówią je ale tylko 10 sztuk na całą Polskę??;];] Raportuj

    • Szydeł napisał(a):

      Ja też dorzucę swój kamyk do tego ogródka. Nie wiem jak jest z salonami, ale u opiekunów biznesowych jest zarówno Wildfire jak i Wave i to bez problemów. Ale może jest to związane z ostatnia ofensywą Playa dla Firm. Za to uważam, że ten katalog to nieporozumienie. Chciałbym zobaczyć minę człowieka który stwierdza, ze ok, biorę Playa z SE K770i czy innych telefonów sprzed wieków Raportuj

  23. mrzepinski napisał(a):

    Miałem przechodzić do Play wraz z narzeczoną od października, ale po tym co tu czytam muszę się poważnie zastanowić..
    Raportuj

    • Pracownik PLAY napisał(a):

      Lepiej kup sobie kartę Fresh za 5zł i sprawdź zasięg, wtedy się zastanów poważnie.
      To, że oferta jest fajna nie znaczy już, że wszystko jest Etxtra.
      Bo ja np. wolne trochę zapłacić drożej, ale być w zasięgu i nie denerwować się, że nie mam zasięgu i non stop mnie rozłącza.

      Nie chcę tutaj napisać gdzie dokładnie, ponieważ chcę być ze względu, że jestem pracownikiem trochę anonimowym. Ale jakbym napisał to byście się zszokowali. To tak jakbym napisał, że mnie non stop rozłącza w Warszawie Złotych Tarasach :) Raportuj

      • mrzepinski napisał(a):

        Akurat mam służbowy telefon w Play i działa bez zarzutu wszystko. Nie wiem jak jest z Internetem.
        Interesuje mnie jakiś high-endowy smartfon SGS, HTC Desire (Z/HD/zwykły), a Play ma właśnie ofertę Long Play 69 Internet, która byłaby najbardziej opłacalna.
        Narzeczona chce abonament Long Play SMS 49 – telefon pewnie według jej uznania. Raportuj

        • Pracownik PLAY napisał(a):

          Polecam LG GT540… Funkcje baaardzo podobne, wyświetlacz Ok. I w abonamencie LongPlay69 ze zniżką 10zł przez cały okres umowy otrzymujesz za 1zł.

          A dla narzeczonej proponuje Samsunga Monte, Aparat 3mpx, wi-fi, nawigacja, i video rozmowy (darmowe w Play przez 6 m-cy), a do tego 1000 smsów do wszystkich. Raportuj

          • mrzepinski napisał(a):

            LG jakikolwiek zupełnie odpada ;) Ewentualnie jeszcze Motorola Milestone oprócz modeli które podałem, a ostatecznie Samsung Wave (bada jest jak dla mnie zbyt młodym i niedopracowanym jeszcze systemem – pogląd od strony deweloperskiej). Raportuj

  24. max napisał(a):

    a czy w play pojawi się LG optimus One i Optimus Chic ? Jeśli tak to kiedy?
    Raportuj

  25. Zbigniew napisał(a):

    po co po raz 4 to wklejasz?

    Zaczynam myslec, ze zaden z CIebie 'pracownik play' , tylko pracownik konkurencji play.. Raportuj

  26. detroit napisał(a):

    Wiadomo, ze Play zawyża wyniki, gdyby tak nie robił to publikowałby swoje wyniki finansowe, a tak podaje wyniki z kosmosu. No ale to wszyscy wiedzą i chyba niespecjalnie sie tym przejmują. Gorsze jest to, ze pojawia się temat o nowych modelach, a większość opinii dotyczy tego, co nie działa, czego znowu Play nie dopilnował itd. To pokazuje, że ta sieć jeszcze nie działa na poziomie w3 niestety. Raportuj

    • Pracownik PLAY napisał(a):

      Niestety nie. Logistyka tej firmy jest po prostu na poziomie miernym.
      Eshop? Klienci zamawiją telefony, dostają inne telefonu od kuriera, nie wspomnę iż dostają całkowicie inną promocję.

      Za tą promocje w eshopie proponuje lepiej kupić starter prepaid innego operatora, zarejestrować i przenieść w punkcie sprzedaży. Będzie mieli zniżkę nawet 50% przez 6 m-cy, ale bynajmniej wszystko zobaczycie na miejscu, czy telefon działa, czy wszystkie są akcesoria a przede wszystkim czy na umowie jest odpowiednia promocja… Po co potem nerwy etc. Raportuj

  27. Staruszgeek napisał(a):

    Jesienny katalog telefonów już jest w sklepach, a Pan ciekawy mojej opinii ?
    Ok napiszę.

    Inicjatywa słuszna – konkretów brak.
    Piękne wydawnictwo, papier, kolory, zdjęcia,(mam wydanie letnie) po wydanie jesienne wybiorę się do salonu. Zapytam przy okazji o dostępność starterów Play Fresh Internet ( swoją drogą jest strona o Play Online a brak informacji o tej" nowości" ? (Play Fresh Internet)
    Opisana linia Nokia C a o co z linią E ?
    Wprowadzona N96 chociaż nawet na stronie http://www.nokia.pl jej nie ma ???
    (a swoją drogą ciekawy jestem za ile)

    Pomijam fakt że po 23.09 będąc w salonie Play dostałem xsero cennika telefonów Play tak niechlujnie odbite że to wstyd po prostu, jakiś profesjonalizm czy bawimy się w sprzedawanie telefonów i usług ?

    Osobiście zainteresowany jestem dwoma modelami telefonów Desire HD i Nokia N8, na stronach producentów znalazłem informację HTC listopad, Nokia październik, co ciekawe strona rtv-euro-agd mówi mi jeszcze więcej:

    smartfon HTC Desire HD + mapa Sygic 10 Europa – premiera listopad 2010 – 2499 zł
    Nokia N8 premiera 26 listopad – 1899zł
    za stroną http://www.rtv-euro.agd.

    Tak, chcę do Play, mam już wybrane modele telefonów, abonament (LongPlayInternet 69),tak korzystam ze starterów i doładowań Play (PlayOnline mam na PlayFreshInternet poluję), tak podobają mi się kolorki, strona,nawet rzecznik mi się podoba że ma bloga i że mogę napisać swoją opinię), ale nie podoba mi się brak konkretnych informacji "co gdzie kiedy i za ile", oczywiście w dobie konkurencji pytanie czy pisać "wkrótce dostępne" ( a konkurencja milczy więc wszystkie oczy kierowane są na Play) , czy też nie pisać wcale do momentu rzeczywistego wprowadzenia ( bo co mi z tego że na stronie jest, a w salonie nikt o niczym nie wie ? ( pytałem o PlayFreshInternet pani z Play zrobiła wielkie oczy… a to było w sobotę)

    Kończąc, jesień w Play zapowiada się interesująco, oby tylko nie okazało się że jedynie w Katalogu w formacie PDF znajdującego się na stronach Playmobile.pl.
    Raportuj

    • Pracownik PLAY napisał(a):

      "pytałem o PlayFreshInternet pani z Play zrobiła wielkie oczy… a to było w sobotę) "

      Niestety nie wszyscy pracownicy są profesjonalni i nie wszyscy pracownicy czytają komunikaty…
      Ja sam bym zwolnił 60% tych którzy pracują w punktach sprzedaży… Raportuj

  28. piotr napisał(a):

    Panie Marcinie ja rozumiem absolutnie wszystko, ale wklejanie takiej informacji na blog, który jak mi się wydaje jest czytany w 99% przez użytkowników sieci Play, jest lekko mówiąc śmieszny. Prosty przykład – dzwoni do mnie BOK z ofertą przedłużenia abonamentu o kolejne 2 lata ( wyższa umowa ) na trzy telefonu, które mnie interesował nie ma żadnego ( min. Samsung Galaxy S ).

    Moja opinia na temat inicjatywy – poziom śmieszności jest niesamowity.
    Rozumiem, że jakoś trzeba przyciągnąć nowych klientów, ale czym – pusta gazetką?

    Raportuj

  29. Senninho napisał(a):

    bardzo przydatna rzecz! atrapy telefonu do domu nie weźmiesz z salonu a katalog owszem! i masz swój wymarzony telefonik w domu, ładny błyszczący na obrazku. Alternatywa dla nie chcących wychodzić do salonu play( w sumie po co tam iść? ) wydrukować zdjęcie bo ani przez salon ani eshop wymarzonego telefoniku nie da rady dostać! cieszyć oczy papierem pozostaje:] Raportuj

    • Pracownik PLAY napisał(a):

      Pamiętaj, że w rzeczywistości inaczej to wygląda… Raportuj

      • Michał88 napisał(a):

        jeszcze gorzej he he he he :) Moja luba to przerabiała kilka miesięcy temu. Jako, że była spuszczana na drzewo i zwodzona obietnicami, że telefon już jedzie, już będzie itp. to sobie odpuściła i nabyła telefon na wolnym rynku. Zamówiła telefonicznie a ze sklepu dostała na drugi dzień telefon zwrotny, że już można odbierać aparacik.
        Wrzuciła do niego kartę prepaid i daję radę. Jak by miała czekać aż łaskawie play sprowadzi jej telefon, którego są pełne magazyny to by do dzisiaj pewnie była bez telefonu.
        Jest mądrzejsza o tyle ode mnie, że nie wpakowała się na minę w postaci playowego abonamentu (chociaż miała taki zamiar). Od stycznia ja mówię papa glutowi i też rozglądnę się za jakąś kartą. Mam nadzieję, że konkurencja z bardziej kompetentną obsługą klienta do tego czasu coś pozmienia w swoich ofertach. Oby. Raportuj

  30. marooocco napisał(a):

    Hahaha ! To jest dobre.
    Potwierdzam Twoje zdanie. Tak niestety jest baaardzo często. Play mówi, że jest operatorem multimedialnym, a nie pokazuje swojej multimedialności. Czym ? Taką sytuacją jaka jest powyżej napisana?

    Szkoda, ze skupiają się na innych rzeczach a nie tak takich np. ja w/w opisana, ponieważ opinia się ciągnie dalej, każdy ma znajomych i każdy sobie przekazuje informacje.
    Lepiej niech zaczną kupować telefony, a nie zawyżać wyniki sprzedażowe i ilu jest klientów w Play ponieważ to bajka gdzie rzeczywistość została daleko w tyle. Raportuj

  31. SoMeTiMeS23 napisał(a):

    Poczekamy jeszcze chwilę i zobaczymy jak Pan rzecznik napisze tam na odczep się… językiem ustalonym przez prawników…

    Chcemy czarno na biłabym a nie owijanie w bawełne Panie rzeczniku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Raportuj

    • Pracownik PLAY napisał(a):

      A przepraszam oczekiwałeś czegoś innego?

      Zamiast napisać… "słuchajcie, no macie rację, ale jest to robione przez to i to".
      Tak aby do ludzi to dotarło a nie dyplomatyczna wypowiedź…

      Szkoda, bo Play jest fajną firmą, szkoda tylko,że przez jakiś "innowizjerów" ludzie się niepotrzebnie wkurzają…
      A może o to chodzi… żeby mówić i pisać Raportuj

      • piotr napisał(a):

        ja myślę, że wszyscy oczekują, że w dystrybucji będą telefony a nie katalog :_) Raportuj

        • Michał88 napisał(a):

          czy wszyscy? ja czekam na to aż przyjdzie tutaj inwestor branżowy w postaci 3 lub o2 i pogoni to tałatajstwo, które swoim podejściem do biznesu tkwi w głębokim PRLu.
          Niestety chyba w PLAY zapomnieli, że na samym PR długo jechać się nie da a klienci po za ładną gadką, która w końcu przyprawia o mdłości oczekują konkretów i profesjonalnego a nie amatorskiego rozwiązywania problemów jak ma to miejsce w PLAY. Operator zapowiadał się fajnie ale z miesiąca na miesiąc pod względem szeroko rozumianej jakości jest coraz gorzej. Oferta długo pomagać nie będzie bo ludzie w końcu zaczną patrzeć na to co się dzieje i zrozumieją, że lepiej wydać naście złotych więcej i mieć usługę świadczoną na przyzwoitym poziomie, z kompetentną obsługą itp. Tego niestety w PLAY nie ma. Raportuj

          • PRacownik Play napisał(a):

            Dokładnie, moja przygoda z Play już nie długo się kończy i przechodzę do orange, może owszem będę miał mniej minut, ale nie będę narzekał na zasięg…

            Już nie wspomnę o tym, że moi znajomi jak się rozłącza rozmowa to mówią "ale w fajnej firmie pracujesz" niestety mówienie, ze można się przełączyć na zasięg plausa jest… Stan Darmowy w roamingu to masakra… zrywane połączenia etc. Raportuj

  32. Pracownik PLAY napisał(a):

    Niestety prawda jest prawdą. Raportuj

  33. Pracownik PLAY napisał(a):

    dokładnie :d Raportuj

  34. Biała Rawska napisał(a):

    Pracownik PLAY – zapomniałeś dodać, że Polkomtel blokuje roaming dla sieci Play tam gdzie ma przeciążenie.
    Wystarczyło że zrobiłem mały test.
    Karta Simplus i Play Fresh. Simplus się zalogował, Play "brak zasięgu" I nie są to żadne bzdury, lecz rzeczywistość. W miastach siedzicie na paru metrach z anteną nad mieszkaniem to macie zasięg. Weźcie telefon z kartą Play i przyjedźcie do miasta Biała Rawska i okolice. Zapewniam że mi w Erze złapie zasięg na full, a wy będziecie płakać.
    Podstawa to zasięg, sieć PLAY tego nie ma. Pozdrawiam naćpanych Freshem! Ja już się na jadłem dziękuje! Raportuj

    • Pracownik PLAY napisał(a):

      No dokładnie! Popiera Cie.
      Ale tak na prawdę Nas jako klientów to nie powinno interesować ponieważ to powinien ustalić Play z Plusem a nie że mu konsumenci musimy się tym zajmować bo każdy ma Nas w dupi**** Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Ostatnio problem się nasilił. Żeby się zalogować do plusa trzeba co najmniej 2 razy próbować. Play musi czym prędzej robić handover bo zaczynają się jaja robić. Raportuj

  35. Biała Rawska napisał(a):

    Mówienie zmień na Tryb Ręczny jest żałosne to nic nie daje zasięg znika po sekundzie drogie dzieci. Raportuj

    • Michał88 napisał(a):

      narzekanie nic nie da. Jak napisał pracownik PLAY klientów ma się tutaj w dupie, a jak ktoś nie wierzy to niech sobie przeczyta komentarze jakie pojawiały się na tym blogu na przestrzeni miesiąca. PLAY nie poprawi swojego zasięgu bo ważniejsza jest dla niego PRowska paplania niż inwestycje w sieć, która co by nie mówić jest miiiiizerna. Podobnie również ma się sprawa z blokowaniem połączeń z zastrzeżonych numerów. Dla mędrców z PLAY rozwiązaniem jest naciśnięcie czerwonej słuchawki… Sam już nie wiem czy mam się śmiać czy płakać. Ale do stycznia dam radę, muszę dać radę a potem żegnam bez żalu ten cyrk na kółkach. Raportuj

  36. Senninho napisał(a):

    o właśnie to jest pomysł! ja jak i wielu obecnych i przyszłych klientów chciało by PANIE ANDRZEJU zobaczyć na blogu co PLAY robi by w salonach wreszcie pojawiły się telefony. Te telefony które z banerów przyciągają klientów a nie słuchawki które sprzedawcy mają wciskać. Rozumiem, przenieść rodzine do play, fajna reklama …dla dziadka niby telefony w salonie ale co dla mnie, żony, siostry i taty? Raportuj

  37. Biała Rawska napisał(a):

    I do tego niekompetentne Biuro Obsługi Klienta.
    Rozumiem jaka płaca, taka praca.
    Ale kosztem Klientów? Zastanówcie się poważnie…do czasu w którym ludzie się zbuntują i tak szybko uciekną z waszej sieci jak do nie przyszli. Raportuj

  38. jahu napisał(a):

    Ja uważam że w Play brakuje fachowej siły roboczej bo oszczędzają na czym mogą tylko w reklamę pchają kasę. Gdyby obciąć o połowę koszty reklamy a dofinansować prace nad siecią i nad pracownikami technicznymi ja zauważam brak wystarczającej liczby fachowców radiowców z prawdziwego zdarzenia. W BOK-u powinni pracować tylko ci którzy się dobrze znają na tym co robią. Praca każdego pracownika BOK powinna być monitorowana jakie odpowiedzi daje jakie sprawy załatwia czy umie czytać ze zrozumieniem. A nie spychologia. Raportuj

  39. PRacownik Play napisał(a):

    Ponieważ oni twierdzą iż są extra super itp., ponieważ duuużo ludzie przechodzi do PLAY. Dużo? A raczej zaniżenia wynikami nie odzwierciedlają rzeczywistości. Powinni tak jak jahu…. dawać kasę w sieć…

    Patrząc marketingowo ludzie wiedzą, że play ma zasięg tragedia, ci co teraz są w play uciekną nawet gdy im play da lepsza ofertę ponieważ zasięg, a nowi nie przejdą ponieważ nasłuchają się od tych którzy uciekną, że zasięg play jest do bani.

    Pan rzecznik niech się skupi na sieci etc., a nie na rozdawania doładowań na blogplay.pl Raportuj

  40. jahu napisał(a):

    Ten katalog miałby sens gdyby po pierwsze:
    -te telefony realnie były w salonie do kupienia z maksymalnym czasem oczekiwania tydzień;
    -gdyby w tym katalogu był cennik tych telefonów bo takie coś co jest teraz to tylko informacja że taki telefon kiedyś był lub jest lub będzie:);
    -po trzecie inwestujcie w sieć i prace nad handoverem bo jak ktoś jest mobilny to musi na sztywno plusa ustawić bo po za miastami to jest tragedia po prostu gdy telefon wyłapie choć minimalnie na chwilę strzęp zasięgu stacji macierzystej to przechodzi na play i ten proces się powtarza co powoduje brak zasięgu w telefonie i irytacje klienta;
    -po czwarte po co tyle pieniędzy marnować na katalogi zainwestujcie raz w zaplecze żeby w każdym większym mieście tak od 80 tys mieszkańców był play zone i żeby każdy mógł sobie spróbować obsługi wystawionych telefonów a nie tak że sprzedawcy muszą otwierać i pokazywać modele sprzedażowe co większości klientów się nie podoba.
    -po piąte za dużo reklamy idziecie ciągle ostro z reklamą zamiast popuścić na chwilę uporządkować sieć zrobić potrzebne prace konserwacyjne i konfiguracyjne podszkolić bok i żeby to hulało by takiej liczbie klientów jaka jest obecnie. Bo ciągle zwiększająca się liczba klientów zrzuca sen z powiek techników którzy nie wiedzą w co ręce włożyć bo jest ich jak się domyślam za mało. Raportuj

  41. Ulek napisał(a):

    Dokładnie, gdyby byłe realnie a raczej fizycznie dostępne w salonie. Niestety tak nie jest i raczej szybko nie będzie. Play dalej przegina z dostępnością telefonów. Co jest często bardzo śmieszne… Bo reklamy ich sobie i swoją drogą a rzeczywistość swoją… Raportuj

  42. Igristoje napisał(a):

    Chyba najbardziej rozbawiło mnie "Play poleca" przy Samsungu Wave. To tak jakby zarekomendować danie w restauracji, a potem odpowiedzieć zamawiającemu bezczelnie "nie ma, wypchaj się".

    Już kij z tym, że w żadnym salonie nie znalazłem tego telefonu. Nie potrafiono mi nawet odpowiedzieć, kiedy się go będzie można spodziewać. Dorwałem go w eShopie. Rzekome 3 dni na wysłanie z magazynu i 1 dzień dla kuriera. 4 dni robocze to już minęły spokojnie, a po telefonie ani widu, ani słychu.

    Mniemam, że z innymi telefonami jest podobnie. Raportuj

  43. Maniek napisał(a):

    Katalog ładny, ale po przeczytanych wypowiedziach pracowników jest i będzie to katalog wirtualny.
    Raportuj

  44. krzysiek_kili napisał(a):

    Czy tylko ja to zauważyłem, że zdjęcie w katalogu Nokii N96 jest zamienione z N86? ;>

    Aaa i plus za to, że przy stronie poświęconej modemom PLAY Online jest szkic HTC Hero ;) Raportuj

  45. Play4Telepolis napisał(a):

    Zasięg ludzie kochani podstawa! Sieć PLAY ma umowę na Roaming Krajowy z Polkomtelem?

    Racja, tyle że na piśmie, w teorii strach mówić.

    – kilka razy na ręcznym trybie trzeba łączyć, by załapać roaming Polkomtela

    – Brak Zasięgu Sieci na ekranie telefonu bardzo częsty

    A pro po spotu „PLAY najszybciej rozwijająca się sieć w Polsce!”

    Pod jakim względem, pytam się?

    Nabijaniu Klientów w butelkę, przy tym poprawiając statystyki aktywnych kart sim.

    Zapytacie , dlaczego ja tak mówię a inni nie.

    Ponieważ Ci inni nie maja chęci siły i czasu by się z siecią PLAY wykłócać, po prostu nie korzystają z niej w ogóle.

    Ale przepraszam zapomniałem, ludzie lecą na Darmowe Rozmowy w Play, SMSy do wszystkich, Darmowy Internet, ale co tam, że zasięgu nie mam, to nie problem, w końcu i tak się nie ruszam z blokowiska, kamienicy czy poza miasto na wiochę, gdzie bym stracił zasięg, takie gadanie niektórych.

    99% Polaków w zasięgu Play – I jak jesteście w tych miejscach, gdzie ten 1% obszaru nie ma zasięgu, wyłączacie telefon? Raportuj

    • Sławek napisał(a):

      NIe do końca się zgodze. Nie podoba mi się jak P4 traktuje Klientów, ale ja akurat na zasięg nie narzekam. Czasem jeżdżę na wieś w woj. kieleckim. Wieś z prawdziwego zdarzenia, zabita dechami i mam tam zasięg 3G z Play (do najbliższego domu jest ok 200 m!). Ale przyjmuję, że nie wszędzie tak jest. Raportuj

  46. Zdegustowany napisał(a):

    Panie Marcinie,
    Z bólem musze przyznać racęj osoba wypowiadającym na forum poruszonego przez Pana wątku.
    Dział marketingu odwalił kawał dobrej roboty przygotowując katalog, ale chyba zapomniał, że katalog prezentuje ofertę skierowaną do potencjalych klietów którzy skuszeni kolorowymi zdjęciami MOGĄ podjąć decyzję o zakupie telefonu przy przedłużeniu umowy bądź podpisaniu nowej. Nawet najleprza kampania nie poparta żeczywistą ofertą jest warta tyle co nic. Nie można w taki sposób podchodzić do klientów, oferować telefonów które w Państwa ofercie bywają albo bywały i już nie bywają i może będą bywać albo i nie. Czy uważa Pan, że staawianie w tym monecie pytania klientom " czy podoba się Państwu katalog? " jest poważne? Czy oby nie strzelił Pan sobie w stopę???? Zakładam, że zdaje Pan sobie sprawę z tego, że pewni klienci/potencjalni klienci, od dłuższego czasu czekają/czekali na dostępność pewnych aparatów i od pewnego czasu otrzymują informacje, że nie wiadomo kiedy będą dostępne i czy wogóle będą dostępne.
    Panie Marcienie, abym mógł powiedzieć, że wprowadzony katalog jest ok, oczekiwał bym od Państwa dojżałego podejścia do problemów klientów z dostępneści telefonów.
    Raportuj

  47. Alek napisał(a):

    Hehehehe tak jak piszecie to racja. Bardzo nie ładne zagrywki ze strony Play. Dziwi mnie że dopiero teraz jest taka wrzawa. Dotąd nie było takich "ale". Prawda jest taka jak piszą ludzie. Mnie też to bulwersuje bo Play reklamuje czego on to nie ma i czego on to nie oferuje. Idzie się po telefon w salonie odpowiedź brzmi – nie ma. Chce się wziąć internet niby mobilny!!! jedzie się na działkę nawet za stolice i co – nie ma zasięgu. Dzwoni się na BOK – w odpowiedzi słyszy jak wyobraża sobie Pan wsadzić kartkę do telefonu aby mieć FAX. No i chwilami te bezczelne reklamy które w ogóle nie powinny być emitowane. Powiem wprost niech wezmą się za sieć i to tak konkretnie a nie za ciągły marketing. Nie wszystko da się ukryć… Raportuj

  48. Play4Telepolis napisał(a):

    Macie problemy z zasięgiem, z dostępnością telefonów?

    Wystarczy wejść tu: https://chat.playmobile.pl/licence/1001/open_chat… a dostaniecie błogosławieństwo w postaci „nie ma” „na razie nie mamy informacji o uruchomieniu nadajnika w twoim miejscu zamieszkania, czyli wcale” Raportuj

  49. Qwerty napisał(a):

    Widziałem ten katalog, czemu są w nim pokazane telefony których premiery były 4-5 lat temu:))) Ich nie ma bo się ich nie produkuje!:))) Po co one są w katalogu? Moglibyście jedną kartkę (tzn 2xA4 – 4 strony) wywalić. Mniej papieru = mniej kasy wydanej na katalog. A jak koszty nie są tak duże, to przecież można np. coś fajnego w tym katalogu umieścić. Np. fotofeletion z fabryki Nokii. Szczerze to czasem mam wrażenie ze niektórzy marketingowcy maja mnie za debila, drukując takie nieaktualne katalogi. Raportuj

  50. Zdegustowany napisał(a):

    Play nie wyłudza pieniędzy od abonentów pieniędzy ale na bardzo dobrze sformułowane umowy.
    Brawa dla prawników. Raportuj

  51. Play4Telepolis napisał(a):

    Sieć Play daje klientom lewe umowy jak i faktury. Raportuj

  52. pemose napisał(a):

    Po co komu ambonament ja oferty na kartę są dużo lepsze ? Mam Fresha i czasem korzystałem z BOA i nie mogę narzekać :) Raz korzystałem z majla do m.gruszki i sprawa był automatycznie załatwiona. Wszystkie problemy jakie miałem były pomyslnie załatwione. Podejrzewam żę u innych operatów nic bym nie wskórał ! Daletego wciąż jestem w Play a umowy są od tego żeby je czytać, a na pewno mało kto to czyni :) Jeszcze jedno Stary Fresh jest najlepszy, zaś ten nowe 3 profile są kiepskie ! Raportuj

  53. ktos napisał(a):

    prosze Cie, zebys przedstawial jakies racjonalne argumenty i dowody. Inaczej, zgodnie z regulaminem bede kasowal Twoje posty.
    Poza tym, jesli Twoim zdaniem zostalo zlamane prawo, Twoim obowiazkiem jest powiadomic odpowiednie organy. Raportuj

  54. Zdegustowany napisał(a):

    Panie Marcinie,
    Zwracam się z uprzejmą prośbą o przedstawienie Państwa stanowiska w kwestii problemów z dostępnością telefonów w Państwa sieci. Zdaję sobie sprawę, że jest to temat trudny ale skrzętnie przez Państwa zamiatany pod dywan. Taka praktyka napewno przyniosła by efekt gdyby omijali Państwo ten temat w kolejnych projektach marketingowych. Natomiast takie inicjatywy z państwa strony działają jak płachta na byka.
    Muszą sobie Państwo zdać sprawę z tego, że problem istnieje i muszą Państwo zacząć rzetelnie informować klientów kiedy wybrany przez nich model telefonu będzie dostępny i jaki jest czas oczekiwania a nie zbywać klientów. Stosowana przez Państwa praktyka totalnej dezinformacji bije nie w Nas klientów ale w Państwa (word of mouth) Raportuj

  55. pemose napisał(a):

    Dokładnie jeśli ktoś chce jakiś konkretny telefon, a jego niema w salonie to nie kupi sbie jakiegoś badziewia tylko po to by być w Play :) telefon ma umilać życie i cieszyć, a nie doprowadzać do narzekań ! Raportuj

  56. Pracownik Play napisał(a):

    Ja również Raportuj

  57. Pracownik Play napisał(a):

    Oooo właśnie dostaliśmy pracownicy wypłatę, aż się uśmiech na twarzy pojawił jak z przodu na koncie jest magiczna liczba 3 :))) Ps. i 3 zera :)) 30 raz hehe Raportuj

  58. jahu napisał(a):

    Mówisz że angielskie faktury i umowy (W Anglii jest ruch lewostronny to może i umowy lewe mają :))??
    Powiem ci szczerze że o siebie w umowach to dbają i na pewno nie są lewe. Raportuj

  59. Playosss napisał(a):

    Pracownik Play–wczoraj pisałeś o tym,że brak realizacji planu na karty Pre-Paid powoduje nie otrzymanie premii sprzedażowej.Skąd ten wniosek,skoro jeśli pracujesz w salonie to wiesz co jest zasadą otrzymania premii?? Raportuj

  60. Marcin PLAYboy napisał(a):

    Potwierdzam to co pisze mój kolega :)
    Brak realizacji planu na karty PrePaid oznacza zmniejszenie premi.
    A szczegółów tutaj nie będę pisał ponieważ są to wewnętrze sprawy firmy :) Raportuj

  61. the moon napisał(a):

    zapis z czatu z konsultantem o dostepnosci telefonow …. i o tym kto w play cos wie

    Konsultant play:
    Witam serdecznie. W czym mogę pomóc?
    Klient:
    macie w ofercie samsung galaxy s?
    Konsultant play:
    Witam. Już to sprawdzam dla Pana.
    Ten telefon jest dostępny.
    Klient:
    gdzie go moge nabyc we wroclawiu
    Konsultant play:
    W Naszych salonach. Lub za posrednictwem E-sklepu. Jest to bardzo wygodna forma kupna.Kurier dostarczy Panu telefon do domu.
    Klient:
    w ktorym dokladnie?
    Konsultant play:
    Nie mam dostępu do informacji o stanach magazynowych salonów,zajmuje się sprzedażą w E-sklepie.
    Klient:
    w e-sklepie ten telefon jest dosteony?
    Konsultant play:
    Zgadza się. Mamy korzystne ofery abonamentu. Zaraz sprawdzę dla Pana ile będzie kosztował w poszczególnych taryfach. W abonamencie za 69zł Samsung i5700 Galaxy będzie kosztował jedyną złotówkę.
    Dodtakowo dostanie Pan w E-sklepie 10zł rabatu na abonament czyli będzie kosztował 59zł.
    Klient:
    nie zrozumial mnie pan. nie pytalem o galaxy i5700, pytalem o galaxy s czyli samsung i9000
    Konsultant play:
    Już sprawdzam. Aktualnie nie ma dostepnego modelu Samsung Galaxy S.
    Klient:
    a kiedy bedzie?
    Konsultant play:
    Proszę sprawdzać na naszej stronie internetowej lub zapytać na infolini E-sklepu pod numerem: 790 250 000
    Klient:
    na stronie nie ma zadnych informacji. infolinia e-sklepu rowniez nie posiada takiej informacji.
    Konsultant play:
    Rozumiem.Proszę monitorować na bieżąco Naszą stronę,Tu zawsze znajdzie Pan aktualne informacje o dostepnych telefonach.
    polecam Panu HTC Wildfire * Dotykowy ekran o wielkości 3,2" wykonany w technologii pojemnościowej z funkcją multitouch * System operacyjny Android OS 2.1 z interfejsem HTC Sense™ * Aplikacja Frend Stream łącząca portale społecznościowe takie jak: Facebook, Twitter i Flickr * Aparat fotograficzny 5.0 MPix z automatyczną regulacją ostrości oraz lampą LED
    Klient:
    kto moze mi udzielic informacji kiedy bedzie dostepny ten telefon?
    nie jestem zainterowany htc.
    Konsultant play:
    Rozumiem. Może Pan sprawdzać na Naszej stronie lub na infolini. Lub iśc do salonu.
    Klient:
    pisalem juz ze na stronie, na infolini nie posiadaja takiej informacji. W salonie rowniez nie wiedza.
    mysle ze jest pan osoba kompetentna i udzieli mi informacji kto moze wiedziec kiedy bedzie dostepny ten telefon
    Konsultant play:
    Proszę wejść na stronę http://www.playmobile.pl/pl/kontakt i napiać maila z zapytaniem o ten model i jego dostępnośc.
    Klient:
    pisalem. brak reakcji.
    Konsultant play:
    Proszę jeszce raz kontaktować się z infolinią.Ja nie zajmuję się sprawami technicznymi.
    Proszę zadzwonić do Biura Obsługi Klienta Indywidualnego: 790 500 500.
    Klient:
    dzwonilem na infolinie kilkukrotnie. pytanie o dostepnosc telefonu nie jest pytaniem technicznym.
    pytanie kto moze wiedziec kiedy telefon bedzie dostepny nie jest rowniez pytaniem technicznym.
    Konsultant play:
    Wszytskie informacje na temat dostępności telefnów są na Naszej stronie.Proszę sprawdzić jutro.
    Klient:
    czyli nie mozna z nikim w Play ustalic kiedy bedzie dostepny telefon?
    na stronie jest informacja ze telefon jest w ofercie play i jest dostepny.
    Konsultant play:
    Samsunga galaxy S nie ma aktualnie dostępnego.
    Dostępne telefony zmieniają sie dynamicznie w zależności od popytu.
    Klient:
    czyli nie mozna z nikim w Play ustalic kiedy bedzie dostepny telefon?
    Konsultant play:
    Proszę sprawdzać w kolejnych dniach.
    Klient:
    jestem juz zwodzony od 2 tygodni.
    czyli nie mozna z nikim w Play ustalic kiedy bedzie dostepny telefon?
    Konsultant play:
    Jestem konsultanten E-sklepu,nie mogę odpowiadać za dostępne telefony i tempo ich sprzedaży.
    Informuję Pana,że informacje o dostępnych telefonach znajdują się na stronie.
    Klient:
    dzwonila do mnie Pani z play z oferta przedluzenia umowy i twierdzila ze ten telefon jest dostepny/
    Konsultant play:
    Nie jestem dzialem reklamacjii.Nie odpowiadam za ten problem.
    Klient:
    a z kim moge rozwiazac ten problem?
    Konsultant play:
    790 500 500.
    Klient:
    niestety, jak pisalem wczesniej rowniez nic nie wiedza?
    Konsultant play:
    Stany magazynowe są uzupełniane,to nie ode mnei zależy.
    Klient:
    rozumiem ze to nie zalezy od Pana. pytam tylko kyo moze udzielic informacji na temat tego kiedy bedzie dostepny telefon?
    Konsultant play:
    Podalem wsyztskie możliwe opcje.
    Klient:
    czyli w play nie ma nikogo kompetentnego do odpowiedzi na proste i konkretne pytanie?
    wydaje mi sie ze nie oczekuje zbyt wiele. tylko po kilkunastu dniach zbywania i zwodzenia chce uzyskac konkretna odpowiedz.
    Konsultant play:
    Proszę iść do salonu.
    Klient:
    w salonie nic nie wiedza. nie w jednym a w kilkunastu bo tyle odwiedzilem.
    Konsultant play:
    Proszę Pana,ja Pana nie zbywam,ale nie jestem w stanie udzielić już Panu żadnych innych informacji.
    Klient:
    dlatego pytam kto moze mi udzielic takich informacji?
    Konsultant play:
    TYLKO I WYŁĄCZNIE BIURO OBSŁUGI KLIENTA.
    LUB SALON AUTORYZOWANY.
    Klient:
    ale napisalem Panu ze niestety tam nic wiedza.
    Konsultant play:
    Ja także nie wiem nic więcej.
    Klient:
    dziekuje za rozmowe
    Konsultant play:
    Dziękuje.pozdrawiam. Raportuj

  62. Zbigniew napisał(a):

    no ale konsultanci przeciez nie maja informacji o tym kiedy bedzie dany model na magazynie. Wiec bez sensu jest wypytywanie ich… :/ Raportuj

    • A388 napisał(a):

      Chciales zablysna to Ci sie udalo. Po kiego grzyba wyrzywasz sie i udajesz kozaka przed bogu ducha winnym konsulantem. Koles ma za zadanie sprzedac produkt ktory jest fizycznie dostepny w ich sklepie. Zadaj pytanie rzecznikowi a nie pracownikowi BOK. Cud ze koles wogole z toba kontynuowal rozmowe bo ja na jego miejscu bym odpowiedzial, ze bedzie dostepny 29 grudnia i koniec. Raportuj

      • the moon napisał(a):

        co wy sie tak rzecznika uczepiliscie. Rzecznik nie jest od spraw handlowych. A zadalem pytanie proste i konkretne. A388 widze ze podejscie do klienta masz jak w PRL. Kariery to Ty nie zrobisz… Raportuj

  63. […] Sieć Play udostępniła pełen katalog telefonów komórkowych, które tej jesieni będą dostępne w jej ofercie. Jakie interesujące nowości będziemy mogli znaleźć w Play? źródło: blogplay […]Raportuj

  64. the moon napisał(a):

    wiec pytanie kto ma informacje?
    konsultant nie wie, infolinia nie wie, salon ni wie.
    wiec kto do cholery wie…. Raportuj

  65. pemose napisał(a):

    "do the moon" – zazdwoń do ery może oni udzielą ci info ? :D :D :D Raportuj

  66. Karlito napisał(a):

    Oni jak zawsze nie wiedzą nic nie wiedzą i w niczym pomóc nie mogą. Ciekawe kiedy w końcu Play wyszkoli swój personel bo to już trochę irytujące zaczyna być:/ Raportuj

  67. Rozal napisał(a):

    the moon czy ty jestes taki g….i czy tylko udajesz? Skad konsultant ma wiedziec kiedy szanowna firma P4 otrzyma plynaca wlasnie z korei partie nowych telefonow. Zadzwon na dzial fachtu portu w Swinoujciu kiedy przyplywa najblizsza dostawa z koreii.Druga sprawa to fakt ,ze firmy kupuja teraz towar aby sprzedac go w okresie wzmozonego ruchu swiatecznego po duzo wyzszej cenie. Raportuj

  68. Play4Telepolis napisał(a):

    ktos -To kasuj, ja tylko mówię jak jest i nie wystarczy tylko czytać umów czy faktur, trzeba mieć swoją głowę i nie być w tej sieci…Ty i inni jesteści i nie długo te głowy wam polecą…lecz nie z wrażenia, ale z szoku psychicznego, bo Play traci profity, ulgi, i staję się siecią drastyczną jeszcze gorszą niż jest teraz w W3.

    I chciałbym wspomnąć, że ważność konta w Play Fresh, już nie działa cały Rok.

    Dziś ładowałem konto, przedłużyło tylko miesiąc. Na szczęście już jutro w sieci Era.

    Pozdrawiam naiwnych klientów P4! Raportuj

  69. Darek napisał(a):

    przyznaje sie naiwny jestem…i mecze sie …ale dzieki srodkom uspokajajacym brne do przodu jeszcze 2lata, Raportuj

  70. […] This post was mentioned on Twitter by Piotrek, Blog Play. Blog Play said: Jesienny katalog telefonów http://blogplay.pl/2010/09/jesienny-katalog-telefonow/ […]Raportuj

  71. Franek R napisał(a):

    1. to fakt fajnie by było zobaczyć na żywo tela (tak jak to robi ERA ! wchodzisz do salonu i oglądasz włączony telefon i patrzysz co i jak!)
    2.ceny telefonów w tym katalogu
    3. "Scięcie" niektórych cen tak jak w Erze
    4.dostępność od ręki telefonów.

    poza tym chciałem sprzedać motocykl i kupić 4 samsungi galaxy s, a za 4 abo zapłacić z góry no ale telefony są niedostępne masakra… gorzej niż czekanie na TICO lub Matiza w XX
    wieku…
    szkoda przejdę chyba na karte, a później może do ery jak poprawi zasięg. Raportuj

  72. sporysz napisał(a):

    A mnie tego typu sytuacje bardzo wkurzają. Jedno to oczywiście brak fonów bo sam poluję na Galaxy S, ale druga sprawa to reakcja Rzecznika. Jak zwykle w tego typu sytuacjach milczy… Już nie pierwszy raz gdy padają kłopotliwe pytania Pana Gruszki nie ma, a brak modeli telefonów to nie sprawa incydentalna tylko stan permanentny. Niestety ;(

    Co do katalogu. On jest po to by drażnić niedoszłych właścicieli by się ponapalali? Bezses.

    Czekam teraz na reklamę Galaxy S lub Wave w TV w Play…. Raportuj

  73. Africa napisał(a):

    Moim zdaniem wielka "3" strzela sobie sama gola. Mogliby wprowadzić w swojej ofercie taką samą cenę połączeń do play i reszty "3ki" – to wtedy ja przynajmniej wróce.

    I tak jak ludzie do play przechodzili tak wtedy odejdą!!!!

    Raportuj

  74. krzysiek_kili napisał(a):

    HELLOŁ!?
    Zamieniliście zdjęcia N86 i N96 (już wcześniej tu pisałem i na facebooku też)! Żadnej erraty? Sprostowania? Raportuj

  75. Justyna Huczko napisał(a):

    Szczerze? Moim zdaniem taki katalog wprowadza klientów w błąd. Są w nim telefony "nie do zdobycia". Klienci przeglądają katalog, a później wracają z nim do salonu i zwykle wybierają telefon, którego nawet nie widziałam na oczy :( Raportuj

  76. Czę100chowa napisał(a):

    no niestety mo|na Play chwali za wiele rzeczy,ale dostpno[ poszczególnych sBuchawek jest |aBosna,chc przej[ do Play z Ery,ale telefon który mnie interesuje jest "chwilowo niedostpny" jaki[ miesic czasu,tak wic chyba jednak zostan tam gdzie jestem,zapBac troch wicej ale mam go ju|.
    Raportuj

  77. Bart napisał(a):

    W Galaxy S nie została wymieniona bardzo istotna funkcja – DiviX – ten sprzęcik nawet dostał certyfikat za bardzo dobrą obsługę tego formatu włącznie z bezproblemową obsługą HD. Raportuj

  78. greg napisał(a):

    Niestety potwierdzam te niepochlebne opinie na temat Playa i związanych z nim problemów z dostępnością telefonów. Jestem klientem biznesowym Playa od 2 lat, ostatnio zadzwonili do mnie w celu przedłużenia umowy – wybrałem Samsunga Wave – odpowiedziano mi, że póki co nie mają tego telefonu w głównym magazynie, trzeba czekać – ile? nie wiadomo i nie wiadomo czy telefon w ogóle będzie jeszcze dostępny. Ja w takim razie podziękuję, przejdę do konkurencji. Wystarczy umieć negocjować warunki przy zawiaraniu umów i można naprawdę wiele zdziałać. To juz nie te czasy co 10 lat temu chociażby, że klient był uzależniony od operatora – dziś można zmieniać, wybierać, odchodzić, przenosić numery itd. Raportuj

  79. man napisał(a):

    szanowny panie rzeczniku czy może się Pan odnieść do problemu dostępności telefonów w waszej sieci ??? Raportuj

  80. Kris napisał(a):

    ekhm Polska to jednak narud pieniaczy i niedorozwojów!

    Ludzie ogarnijcie się jasne że ktoś kto ma tel z play mieszka w duzym mieście to nie jest telefonia dla ludzi gdzie nie ma nadajników. Tak Ciężko to zrozumiec? Chcesz mieć zasięg idź do plusa bądź ery, chcesz ładny telefon idź do play.
    Wy chcielibyście mieć wszystko i telefon i zasięg i super szybki internet no soryy jak coś jest od wszystkiego to jest do niczego.
    Pracuje u konkurencji ale mam telefony w play i uwaga NIE NARZEKAM!
    nie dzwonie bez potrzeby do biura, telefony które chce są dostępne w punkcie w moim mieście, logiczne że na nowości musze poczekać.
    Godze się z tym że jak jadę poza moje miasto moge mieć problemy z zasiegiem naszczęście mam tel pracowniczy z polkomtela.
    A pracowników play czy pseudo pracowników play piszących takie pierdy na tym blogu na miejscu ich przełożonych zwolniłbym dyscyplinarnie.
    Kurde tylko w polsce jest moda na jechanie po swoim pracodawcy! Jak Ci się nie podoba to wypier… Pracowniku PLay czy playboy'u! Raportuj

  81. ZYGA11 napisał(a):

    ALE KISZKA W SALONACH PLAY TELEFONÓW BRAK , PÓJDZIE SIĘ DO KĄKURENCJI.TYLKO SŁYSZE NIEMA ,NIEMA NIEMA .A U KAKURENCJI WCHODZE I JEST JEST.TO CO TU JEST GRANE.A JESTEM W PLAY 2 LATA,??????????????????? Raportuj

  82. Łukasz napisał(a):

    Kiedy będzie wiadomo czy HTC Desire HD zostanie na stałe w ofercie PLAY czy będzie dostępny tylko jako "na życzenie" ?
    Mam nadzieję że włączycie go do swojej oferty jednak ?
    pozdrowienia !!
    stały klient biznesowy Raportuj

  83. Tomek napisał(a):

    Niestety PLAY to najgorsza sieć pod względem telefonów.
    Czekam już na nokię c6 miesiąc i pierw było, że będzie w pierwszym tygodniu października, później, że 10-15 (czyli najpóźniej dzisiaj), ale jakoś nikt nie dzwonił, więc pewnie znów nie będzie. Koleżanka poszła do plusa i dostała ją od ręki. Żenada. Składam dzisiaj wypowiedzenie, bo mam dość czekania. Raportuj

  84. Przemek napisał(a):

    Szkoda, że ceny Smarfonów są z kosmosu. Brakuje mi w ofercie Smartfonów Toshiby. Np kiedyś była Toshiba G900 z WM 6.x za 1zł. Czy nie dałoby się teraz tak? Albo wspaniałą Toshibę TG01 świetny telefon, o wiele lepszy od HTC Wildfire, a cena bardzo podobna. Poczekam do grudnia do świąt, może coś zejdą z ceny, bo jak na razie macie za drogo. Zdecydowanie. Raportuj

  85. Wściekły klient napisał(a):

    Chcecie przeżyć przygodę – zamówcie telefon w przedsprzedaży. Nigdy go nie zobaczycie, wasze zamówienie zaginie w komunikacyjnym bałaganie amatorów z Play, a skargi nie złożycie, bo nie ma do kogo:) Raportuj

  86. arekn900 napisał(a):

    Czy jest jakaś minimalna szansa na NOKIE N900 w ofercie dla firm/osób fiz. jeszce w tym roku??? Raportuj

  87. Łukasz napisał(a):

    Podobno HTC Desire HD wyjdzie z opóźnieniem ?
    Wszędzie o tym piszą a tu ni widu ni słychu. Na FB też nikt nie kwapi się by potwierdzić/zaprzeczyć
    http://www.frazpc.pl/aktualnosci/565621,HTC-Desir

    Coś o tym wiadomo ? Raportuj

  88. były entuzjasta play napisał(a):

    niestety ciekawe telefony w play są jedynie wirtualne, np. nokia c6 to telefon wirtualny, niedostępny w salonach play Raportuj

  89. micro napisał(a):

    W play telefony mogą być w cenniku nawet za 0.01gr… co z tego skoro ich nie ma…

    oczekując na SGS… Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty