Tako rzecze rzecznik Play

Ważny wywiad, który naprawdę warto przeczytać w całości

Niestety nie mogę znaleźć linku online więc pozwalam sobie wkleić cały tekst. Źródło Parkiet autor: Urszula Zielińska.

Około 4,6 mln klientów ma obecnie P4, opera­tor sieci Play – powie­dział ?Parkietowi” Con-stantine Gonticas, członek rady nadzorczej spółki. Gonticas re­prezentuje w radzie fundusz No-vator, należący do islandzkiego miliardera Thora Bjorgolffsona.

Więksi, niż plan zakładał

– Codzienne pozyskujemy 3 tys. klientów kontraktowych (w segmencie post-paid). Nasz nowy cel na ten rok to 5 mln użyt­kowników – powiedział Gonti­cas. Pierwotny plan na 2010 rok zakładał, że liczba klientów Playa sięgnie nieco ponad 4,5 mln.

W ocenie Gonticasa, naj­młodszy z czterech najwięk­szych operatorów komórko­wych w kraju nie wymaga już podnoszenia kapitału. Może też samodzielnie spłacać dług ban­kowy, opiewający na 500 mln euro. – Od czerwca Play przyno­si zysk na poziomie operacyj­nym, nie licząc kosztów amor­tyzacji – powiedział Gonticas. Przyznałjednak, że na dywiden­dę z tej firmy właściciele muszą jeszcze zaczekać kilka lat.

Jak mówił wcześniej w lipcu Joergen Bang-Jensen, prezes P4, ostatnia transza dofinanso­wania ze strony udziałowców miała miejsce w pierwszym kwartale tego roku. Prezes pod­trzymał wtedy prognozę na ten rok zakładającą wypracowanie dodatniej EBITDA (zysk opera-cyjnyplus amortyzacja).

Z 5 mln klientów pod koniec roku Play miałby ponad 11-proc. udział w rynku. Gonticas przy­znał, że rację ma Maciej Wituc­ki, prezes Telekomunikacji Pol­skiej,żewtej sytuacji ewentual­ną transakcję z którymś z trzech największych krajowych graczy w branży mógłby zablokować urząd antymonopolowy. – Ni­gdy nie zakładaliśmy, że sprze­damy Playa któremuś z polskich operatorów – zastrzegł jednak Gonticas.

Pytany, czy rozmiary Playa nie sprawiają, że najbardziej prawdo­podobnym sposobem wyjścia ztej inwestycjijestwprowadze- nie go na giełdę – zaprzeczył. We­dług niego polskim rynkiem tele­fonii komórkowej interesują się zagraniczni gracze z branży. Nie podał jednak ich nazw.

UOKiK bardziej liberalny

Zdaniem Gonticasa, nie jest też wykluczone, że z czasem po­dejście urzędów europejskich, które mająwpływna koncentra­cję podmiotów gospodarczych, będzie coraz bardziej liberalne. – Jestem bardzo ciekawy, czy obserwowane w niektórych kra­jach liberalniejsze podejście, uwzględniające interes konsu­menta, będzie coraz bardziej powszechne – powiedział. Pyta­ny, wjakiej sytuacji jest obecnie

Novator (funduszijego właści­ciel byli bezpośrednio dotknięci przez kryzys finansowy w Islan­dii, Thor Bjorgolfsson stracił część majątku), powiedział: – Oszczędzamy pieniądze, sta­ramy się wydatkować ostrożnie. Play to obecnie największa in­westycja Novatora.

Na pytanie, czy fundusz bę­dzie stać na wspieranie Playa przy starcie w przetargu na czę-stotliwości LTE (nowoczesna technologia bezprzewodowa) zapewnił, że tak, choć przypo­mniał też, że P4 dobrze radzi so­bie już samo.

Zasugerował także, że rynek długu dla funduszy private eąuityjest nadal trudny.

skan tekstu z Parkietu

Komentarze

  1. Łukasz Politowski napisał(a):

    "Niestety nie mogę znaleźć linku online". Lekka ściema jak dla mnie. :P Wystarczy wkleić fragment artykułu do wyszukiwarki. ;) http://www.parkiet.com/artykul/969777_Play-celujeRaportuj

  2. Łukasz Malina napisał(a):

    No ładny wynik te 4,6 mln klientów. Pozostaje pogratulować. Raportuj

    • wesołek napisał(a):

      Pogratulować owszem, ale o ile poważna część użytkowników nie jest tzw. "martwymi duszami", które dostały starter i przechowują go w biurku, zanim być aktywnym abo. Raportuj

  3. Luks napisał(a):

    A ja odbiegnę od tematu:)
    Pytanie moje jest odnośnie "Pakiet 10 zł za 5 zł", otóż od paru dni nie mogę go włączyć poprzez *111*81*1#. Przenosi mnie do menu pod *111#. Promocja została zakończona? Raportuj

  4. agniefka napisał(a):

    PLAY. PLAY PLAY..

    Liczba nowych klientów może i rośnie, ale myśle że zwiększać się będzie też liczba tych odchodzących. Wszystko jest ładnie, pięknie, dopóki nie trzeba załatwić czegoś z Waszą obsługą. To masakra jest jakaś!!! Zastanawiam się czy do Zbyszka nie napisać;/ Byłam można powiedzieć jednym z waszych :"fanbojów" :) dopóki nie przekonałam się na własnej skórze jak klient traktowany jest przez BOP i Ekspercki Dział Obsługi Klienta:] i już nie moge się doczekać kiedy uwolnie swoje 3 numery.. ehh.. Raportuj

  5. Krzysiek napisał(a):

    sformatowane okropnie, czytać się tego nie da :( Raportuj

  6. Adam Brudzyński napisał(a):

    Ciekawe :)
    Ja z niecierpliwością wbiłem na blog tuż po przyjściu do domu z nadzieją na wyniki konkursu, ale cóż i tak warto, zawsze (no może prawie) warto :D Raportuj

  7. jurek napisał(a):

    a jak o BB w play bylo glosno tak teraz sie zrobilo cicho … Raportuj

  8. Przemo napisał(a):

    Mam pytanie do posiadaczy Play Fresh. W ubiegły poniedziałek i dziś miałem telefon z Obsługi klienta 790500500. Niestety akurat jestem w pracy i nie mogę odebrać, gdyż krzywo na to patrzy szefostwo, gdy ucina się prywatne pogaduchy. Oddzwonić na ten numer sie nie da. Czy ktoś wie o co może chodzić? Raportuj

    • blablabla napisał(a):

      nie wiem o co chodzi, ale dam Ci dość oczywistą wskazówkę. Następnym razem odbierz i poproś osobę po drugiej stronie o zadzwonienie w innym terminie. Zajmie to 10 sekund, a jak nawet na to się krzywo patrzyć będzie szefostwo, to oznacza że pracujesz w obozie pracy- czas szukać spokojniejszej roboty.
      pzdr Raportuj

    • jahu napisał(a):

      *500 jak chcesz się po denerwować to zadzwoń. Raportuj

    • Matyk napisał(a):

      Dzwonili pewnie z jakaś nową ofertą :) Raportuj

  9. lluukk napisał(a):

    a ja myślałem, że nowy konkurs ma zamydlić oczy klientom na problemy z kodami i pakietami a tu Ważny Wywiad ;) Raportuj

  10. lluukk napisał(a):

    no jak dają za 30 zł 300 min do wszystkich i bez limitu do play i na stacjonarne (bez telefonu) Raportuj

  11. widmo napisał(a):

    Witam!

    Zamówiłem sobie nowy Telefon wraz z przedłużeniem umowy u konsultanta BOK. I od tego miejsca zaczęły się moje kłopoty.
    Po pierwsze „ktoś” podał kurierowi zły numer telefonu (specjalnie zaznaczyłem to konsultantowi podczas zamawiania telefonu jak się okazało na nic ), na paczkę czekałem bardzo długo, po czym sam musiałem zadzwonić do BOK dostałem numer do kuriera w tym wypadku DHL ( w tym miejscu dowiedziałem się, że mają mój zły numer) i udało mi się jakimś cudem odebrać paczkę.
    Niestety to nie koniec moich problemów.
    Wcześniej miałem taryfę z pakietem złotówek teraz LongPlay 69 + INTERNET 2GB w sumie 99 zł, niestety taryfa nazywa się LongPlay69 ale ja w dalszym ciągu mam „pakiet złotówek”. Zadzwoniłem do BOK przeprosili i powiedzieli, że sprawa powinna być rozwiązana do jutra. Niestety nie była. Dzisiaj zaczął mi się nowy okres rozliczeniowy i ku mojemu zdziwieniu mam całe 69 zł w pakiecie złotówek żadnej minutki do wykorzystania w abonamencie! Konsultant powiedział żeby nie dzwonić do póki sprawa nie będzie rozwiązana. Po prostu nie mam słów zostałem bez możliwości dzwonienia.
    Raportuj

    • Łukasz Mazurek napisał(a):

      LP w każdym wypadku to jest pakiet złotówek. Jako bonus dostajesz dodatkowy pakiet minut :) co daje łącznie liczbę 350 (pod warunkiem że nie wyślesz żadnego sms/mms ect.) Raportuj

      • widmo napisał(a):

        sęk w tym, że właśnie nie mam tych minut tak samo jak tylko próbuje połączyć się z internetem to od razu nabija mi konto poza abonamentem a jak dzwonie do PLAY to pobiera kasę z pakietu złotówek !!
        Paranoja Raportuj

    • Gormar napisał(a):

      Przecież LP to taryfy z pakietem złotówek + pakiet minut. Sprawdź kodem *102# czy masz 113 minut ważne miesiąć i po problemie. Raportuj

    • widmo napisał(a):

      a poza tym PLAY "konsultant PLAY" przyznał, że jest jakiś błąd, tylko że nikt z tym nic nie robi Raportuj

    • PLN napisał(a):

      Proponuje dokładnie przeczytać co otrzymujesz w abonamencie, a później mieć pretensje do wszystkich.
      W LP 69 otrzymujesz, jak już ktoś pisał:
      – 69 zł w pakiecie złotówek (jakbyś tylko dzwonił to wyjdzie ok 237 min do wszystkich)
      – 113 minut w pakiecie do wszystkich sieci (jak masz problemy ze sprawdzeniem stanu minut w pakiecie, to zaloguj się/załóż konto na Play24 – minuty na pewno masz przyznane!)
      – darmowe połączenia do play
      Odnośnie pakietu 2GB to jest on do wykorzystania w zasięgu sieci PLAY – jeżeli jesteś zalogowany do Plusa to będziesz nabijał poza abonamentem). W takim wypadku proponuje zalogować się ręcznie na zasięg Playa, albo włączyć sobie blokadę transferu danych w Plusie.
      W razie dalszych pytań pisz, jednak na początek proponuję poczytać o tym co masz w abonamencie w cenniku, a nie ofertę na stronie streszczoną w trzech zdaniach.
      Pozdr Raportuj

  12. PRAWDA napisał(a):

    Ale macie podnietę klientami. I tak odsetek tych kart wędruje w koszu na śmieci. Bo po co zasilać operatora jak ma brak zasięgu na danym obszarze. Raportuj

  13. Lizard napisał(a):

    Nadchodzi okres żniw dla operatorów, za ok. 1,5 miesiąca powinny pokazać się pierwsze oferty świąteczne i w efekcie bardzo wzmożony ruch w salonach. Kto wie może Play zdobędzie 5 milionów. Raportuj

  14. wesołek napisał(a):

    Myślę, że zwykły tytuł "5 milionów klientów w Play" oraz krótkie wyjaśnienie, o co chodzi w artykule byłoby adekwatniejsze, niż skopiowanie całego artykułu i w dodatku zatytułowanie go za długim i niezrozumiałym tytułem. Drogi rzeczniku, Play owszem należy pogratulować, ale zaniedbanie w pisaniu notki jest karygodne. Raportuj

  15. Złociszek napisał(a):

    3000 klientów dziennie to 2 nowych klientów na minutę (przy założeniu pracy salów 24 h/ dobę – a pracują krócej, więc klientów na minutę jest więcej). Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Trochę mi się nie chce wierzyć że aż tyle myślę to jest sporo naciągane. I włączone w to zestawy prepaid. Raportuj

    • mike278 napisał(a):

      http://www.telepolis.pl/news.php?id=18809 czyli teraz ponad 1000 punktow. no coz czyli na punkt 3 klientow dziennie. Raportuj

    • tONic napisał(a):

      taki wynik jest możliwy. sam pracuję w salonie Play i średnia dzienna z naszego salonu to ok. 4-5 umów abonamentowych (nie liczę tu sprzedanych starterów, o których tak mocno inni wspominają w całym wątku). bywają natomiast także takie dni, kiedy w ciągu pracy salonu (od pn do pt 9 godzin,w soboty 5 godzin) podpisujemy w salonie nawet 13 do 15 umów. choć jak wspomniałem wcześniej średnia dzienna z powiedzmy całego danego miesiąca, to ok. 4 do 5 umów. Pozyskanie 3000 klientów dziennie na 1000 punktów sprzedaży jest więc jak najbardziej realnym wynikiem. Raportuj

  16. Lizard napisał(a):

    Dzisiaj do sieci Play poza prepaidowcami przechodzi wielu klientow abonamentowych z W3, ktorzy zostali zakontraktowani dwuletniemi umowami jeszcze w 2008 r. Wykluwa sie stąd taki mały wniosek, że promocje u starego operatora wielu klientom nie odpowiadają na korzysc play oraz kontrasty na rynku są bardzo zauważalne (ogolnikowo cena abonamentu do ilości minut w poszczegolnych sieciach) na korzysc play. Inny wniosek, Play po prostu wypracowal sobie po 3 latach bardzo silna rozpoznawalność jako siec komorkowa i stalsie operatorem polecanym. Raportuj

  17. PePe napisał(a):

    Współczuje nowym klientom… Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Czego Bok-u ??
      Awarii kodów ??
      cNotki??
      Raportuj

      • mikolajj napisał(a):

        nie zapominajmy też, o tanich połączeniach, SMS, ciekawych promocjach i fajnych pakietów DATA Raportuj

        • Wesoły Romek napisał(a):

          Ktoś wspominał, że nie da się aktywować fajnych pakietów DATA a jakiś konsultant coś mówił i zniknięciu fajnego pakietu 100MB za 5zł i jakiejś promocji. Pytający prosił o jakieś sprostowanie i nie doczekał się informacji ani na blogu ani na www :)
          Dobrze, że jestem w prepaid a nie w abo :P Raportuj

  18. Darek napisał(a):

    problemow z siecia Raportuj

  19. mikolajj napisał(a):

    A mi i tak się wydaje, ze w końcu Play'a przejmie jakiś większy gracz, oczywiście z tych polskich. Play to dla nich za duża konkurencja, kupi ktoś i będzie po problemie, dojdzie nowa infrastruktura, 5 mln klientów. Ale trzeba mieć nadzieje! Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Play jest już za duży jak do przejęcia. Chyba że udziałowcy play postanowią kupić plusa który jest w 100% do sprzedania. To byłby fenomen. Raportuj

      • mikolajj napisał(a):

        Za duży? Uważasz, że Era, Orange czy Plusa nie stać na Play? Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Stać tylko po prostu nie jest już to takie łatwe jak w przypadku mniejszego opa.
          Ciekawe czy play-a stać na plusa :) Raportuj

        • United napisał(a):

          Ktos z zarzadu grupy TP powiedzial kiedys , ze play jest wart 1,5 mld zl. Udzialowcy wyceniaja go z kolei na ok 5 mld zl, co jest raczej zaporowa cena. Raportuj

          • mikolajj napisał(a):

            ten argument mnie akurat przekonuje, to był chyba nawet prezes TP ;-) Raportuj

            • United napisał(a):

              ja czytalem wypowiadz w tej sprawie Grażyny Piotrowskiej-Oliwy
              http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=2Raportuj

            • jahu napisał(a):

              A tak swoją drogą to plus ostatnio zepsuł ofertę mobilnego neta wprowadzając widełki na prędkość i zostawiając limity na dane. Przegiął mocno pałę. Raportuj

            • United napisał(a):

              ale za to w najtanszej taryfie masz za 20 zl nielimitowany transfer w godzinach od 0.00 do 12.00. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              niby tak ale wiesz nie wykorzystasz tego ja mam tą wersje od 0:00 do 9:00 za free bo mi się udało załapać ale jest to dla mnie niemożliwe do wykorzystania. Ta opcja do 12 jest prędzej możliwa ale mi by się przydało od 15 do 24 :)
              Ale prędkości jak wprowadzą takie słabe jak piszą to będzie najgorsza oferta na rynku. Jak teraz mam 4 mb to będę miał 2 mb nie się wypałują z taką ofertą. Niech tylko play poprawi prędkość to wracam do play bo zasięg już mi zrobili ładny. Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      nie przejmie bo UOKIK na to sie nie zgodzi, Era, Orange, PLUS w przypadku pzrejecua PLAY uzyskałyby b. duzy wpływ na rynek i byłby już monopolistą Raportuj

  20. mikolajj napisał(a):

    no Play pewnie nie stać, ale udziałowców możne tak;-) ja tam myśle, ze 5 milionów klientów nie robi z niego niemożliwego do wchłonięcia Raportuj

  21. Tomek napisał(a):

    Myślę że nie dociągną do tych 5 mln jeżeli nie sprowadza w końcu telefonów które sa tylko w cenniku bo fizycznie ich nigdzie nie ma……. Wybaczcie ale na co komu średniak HTC wildfire skoro za ciutke więcej można mieć wave który jest o niebo lepszy. Wiec pytam się kiedy znowu zaczniecie go reklamować że jest w sieci??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bo może są jeszcze ludzie (czyt . ja ) którzy by chcieli kopić ten telefon;/;/;/

    Skupcie się na dostawie poważnych telefonów dla poważnych ludzi a nie będziecie cały czas mieć na stanie telefony typu Nokia 3310;];] więcej ze ludzie chcą konkret to zamawiajcie do swoich magazynów więcej towaru przyszłościowego. To na pewno wam pomoże w dalszym rozwoju:)

    To tyle z mojej strony. Raportuj

    • mikolajj napisał(a):

      a ja mysle ze dociągną nawet jakby nic nie wprowadzili nowego Raportuj

    • United napisał(a):

      a gdzie Ty widziales w cennikach telefon "typu' 3310 ? Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Chodzi mu zapewne o telefony które nie mają nic do zaoferowania prócz podstawowych funkcji. Raportuj

      • Tomek napisał(a):

        widzę mało kapowny jesteś;] tego typu to są wszystkie low end-owe telefony na które jest najmniejszy popyt , a ludzie biorą to bo co niby mają kupować jak porządnych telefonów nie ma w salonach tylko sa na cennikach!!!!;/;/;/ Po prostu porażka:) Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Dokładnie wave i galaxy s już dawno nie był widziany w e-shopie nie mówiąc o salonach. Raportuj

          • Tomek napisał(a):

            NO właśnie i o tym mowie tu na tym forum już od 2 tygodni!!!!;/ A ja miałem w planach kupić wave na święta sobie ale dzięki PLAY chyba go nie kupie;/;/ To predzej już ten tel dostanie w media markt lub euro rtv agd Raportuj

        • United napisał(a):

          glupoty gadasz. Na takie telefony o podstawowych mozliwosciach jest najwiekszy popyt. Sa najtansze i zdecydowanie wiecej ludzi potrzebuje telefonow do dzownienia, niz z jakims systemem operacyjnym. Jesli jakas nokia,np. 6500 classic sprzedaje sie w liczbie 50-60 tys sztuk a taki Desire, wirdfire w liczbie kilku tysiecy to chyba jest spora roznica?

          Kolejna glupota – jesli telefon jest w cenniku to znaczy, ze gdzies fizycznie chociaz jedna sztuka jest, wiec w cenniku musi byc.

          wieje od Ciebie ignorancja Raportuj

          • United napisał(a):

            zreszta nie bede goloslowny http://www.telepolis.pl/news.php?id=17094

            Najpopularniejszymi telefonami w 2009 roku w Play były kolejno LG KU990 Viewty, Nokia 6220 classic oraz Samsung SGH-F480. Raportuj

            • Tomek napisał(a):

              I sam sobie już wyjaśniłeś wszystko w tym momencie :D:D:D Te telefony sa najpopularniejsze bo innych telefonów PLAY nie ma w magazynach;];];] To ci próbuje cały czas przetłumaczyć;] Raportuj

            • United napisał(a):

              wybiorcze postrzegnie rzeczywistosci – retoryka, jak spod krzyża..

              Tylko, ze tych najpopularniejszych telefonow to sie sprzedaje po 30-50 tys egzemplarzy a tych najdrozszych tylko kilka tys.

              I nie mow, ze gdyby byly tansze… bo to z d..py argument.. Raportuj

            • Tomek napisał(a):

              a to że się mniej sprzedają bo są troszkę droższe ma oznaczać ze ich ma nie być w ogóle w sprzedaży?? My mamy się cofać w rozwoju czy rozwijać?? może faktycznie niedługo znowu będą robić nokie 3310;];];] Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              Używanie krzyża w dyskusji o telefonach świadczy o Tobie i to bynajmniej nie pozytywnie. Nie masz innych porównań? Raportuj

            • United napisał(a):

              nie mowie o krzyzu, tylko o retoryce, jak spod krzyza. Czytaj ze zrozumieniem. Raportuj

            • jahu napisał(a):

              nokia 6220 classic to jest telefon który posiada wszystko oprócz wi fi i ekranu dotykowego. Bardzo fajny telefonik. Raportuj

          • Tomek napisał(a):

            wiesz gdyby cena lepszych telefonów była niższa to wątpię czy każdy by brał telefon tylko taki do dzwonienia;] No ok gdzieś jest ta jedna sztuka….to znajdź mi ją i spraw żeby akurat trafiła do moich rąk….cudotwórco;];];]

            Tak wieje ode mnie ignorancja bo nerwy człowiekowi siadają jak chce kupić tel a jego najzwyklej w świecie nie ma w zasięgu reki;/ A nie jestem jedyny który chciało by wave kupić;] czytaj i inne fora a nie tylko zwolenników Nokii czy androidka:) nie mam nic do androida ale konkretne telefony z tym systemem są za drogie:) słabizna typu LG swift za 700 zł mnie nie interesuje;] Raportuj

            • United napisał(a):

              a gdyby cena mercedesa S byla nizsza to fiata bravo tez by nikt nie kupowal – tak, dokladnie Raportuj

            • Tomek napisał(a):

              przytocz racjonalny przykład a nie jakieś abstrakcje………. Przykład: LG ku990 viewty – telefon stary ma już 2 albo 3 lata. słaby ekran słaby dotyk i bateria trzyma 1 dzień (wiem co pisze bo mój brat cioteczny to ma) LG swift -bawiłem sie tym w salonie….żalowy dotyk też słaby ekran i co z tego że ma androida jak to jest niepraktyczny tel. A wave? może tylko 300zł droższy od swift a jest 3 razy lepszy chociaż narazie kuleje z aplikacjami . Ale dla mnie sie liczy solidnie wykonany tel, duży ekran, szybki bez zawiechy soft, no i ewentualne mozliwości rozwoju telefonu. Raportuj

            • United napisał(a):

              odnosze sie do Twoich slow:
              "wiesz gdyby cena lepszych telefonów była niższa to wątpię czy każdy by brał telefon tylko taki do dzwonienia"

              Oczywiscie – Wave to zajebisty telefon, ktorego w 2009 roku nie bylo nawet w ofercie, wiec nie ma co gadac. Raportuj

            • Tomek napisał(a):

              no w 2010 pojawił się w ofercie ale chyba tylko na 2 mieszki bo jakoś już nawet go nie reklamują;];] bo jak można reklamować coś czego w ogóle nie maja;];];] Raportuj

            • "zły dotyk":( napisał(a):

              Po kalibracji porządnej sprawny swift śmiga jak rakieta. A po instalacji ADW i spasowaniu "pod siebie" jak turbo rakieta.
              Ludzie czytają potem takie komentarze jak Twój i bezmyślnie powtarzają potem komunały w stylu LG to syf a Samsung jest super. Lub inne zidiociałe obiegowe opinie.
              A powiedz mi jeszcze co jest w nim niepraktycznego i w jaki sposób wyszło Ci tylko 300zł różnicy w cenie?
              Bo mi wychodzi że Swift jest circa 2x tańszy od Fali.
              pzdr

              Raportuj

          • jahu napisał(a):

            Powiem ci szczerze że takie telefony o których piszesz kupują panie dla których liczy się wygląd telefoniku a nie zawartość. Sam miałem taki przykład z kolegą że jego żona przenosiła nr do play on chciał kupić wave ale żona jego poszła sama i kupiła jakiegoś małego sony erickssona z klapką. Kumpel był wściekły. Raportuj

            • Tomek napisał(a):

              No widzę że kolega Jahu wie w czym rzecz;] United człowieku te telefony o których piszesz są dobre dla 15-16 letnich pokemonowatych panienek którym tatuś kupił "słitaśny" telefon żeby miała się czym lansować na zajęciach w szkole i pokazywać jaka ona jest cool;];] Raportuj

            • United napisał(a):

              Ale ja nie probuje przekonac Cie, zebys sobie kupil inny telefon. Mowie, ze najlepiej sprzedaja sie wlasnie low-endy. Tyle.
              Fajne przyklady przytaczasz. Musisz znac duzo pokemonowych panienek. Raportuj

            • Tomek napisał(a):

              Nie znam ale codziennie widzę koło liceum jak się kręcą jak idę rano do pracy do Nadzoru Budowlanego:};];];] I chodzą z tymi swoimi avilami lub LG i się lansują;] Raportuj

            • Krzysztof napisał(a):

              no właśnie – koło liceum :)
              Z całym szacunkiem dla licealistów i innych uczniów szkół średnich, ale to taki głupi wiek, że człowiek niekiedy wbrew sobie i nawet nie mając świadomości swojego zachowania i zapatrywania na świat udowadnia wszystkim wkoło że wyżej s…a niż d…ę ma :) Sam to przerabiałem kilka lat temu ze swoim synem. Każdy zarobiony czy odłożony z kieszonkowego grosz wydawał na wypasione komórki (jak na tamten czas). Kiedy na poważnie zaczął pracować jako handlowiec zrozumiał, że nie liczy się gadżet ale telefon, który nie "zdechnie" mu w trasie po kilkudziesięciu minutach rozmowy. Teraz korzysta z nokia 1800 a ja zdzieram jego dawne telefoniki :D Oczywiście mam świadomość, że nie każdy tak ma, ale wystarczy popytać sprzedawców w sklepach z telefonami (media markt, saturn, euro itp.) jakie telefony schodzą najczęściej. Wszyscy odpowiedzą, że są to właśnie low endy. Raportuj

            • Krzysztof napisał(a):

              coś jest na rzecz. Raportuj

            • United napisał(a):

              no ale dla kogo to byl telefon? Dla niego, czy dla zony? Widocznie taki jej pasowal, a koles byl zly, bo nie mial nowej zabawki :P Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Chciał go dla siebie :) Mieli iść razem do salonu ale ona się pospieszyła. Raportuj

            • United napisał(a):

              no to jego wina :D Raportuj

            • jahu napisał(a):

              nie przypilnował sobie żony to teraz ma :) Raportuj

            • mikolajj napisał(a):

              skoro ona przenosiła numer to o co on był wściekły? ;-) Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Że wzięła nie ten telefon który miała wziąć. Miała wziąć wave-a a wzięła jakiegoś sony erickssona z klapką bo jej się spodobał. Raportuj

  22. PiotrGrudziadz napisał(a):

    Gratuluję Play mam u nich 4 numery ;P Raportuj

  23. kacs napisał(a):

    Przeszedłem z abonamentu one play na long play i miały być darmowe rozmowy a ich niema co w tej sytuacji zrobić? Raportuj

  24. gość napisał(a):

    Ale się uśmiałem… Moja żona dostała smsa, że już teraz (prawie rok przed końcem umowy) może wymienić telefon, super! Tak z ciekawości zadzwoniłem żeby wypytać o szczegóły… Moja żona ma obecnie abonament 49 zł… więc Play przygotował specjalnie dla niej super promocję! Abonament Play Premium – hurra! – za 150 zł. I to jest jedyna możliwość. Konsultant był równie zaskoczony tym co wygenerował system co ja. Brawo. Raportuj

  25. Łukasz Tomczyk napisał(a):

    a czy cos wiadomo a propo tego nowego startera play fresz?
    kiedy konkrety bede? Raportuj

  26. kacs napisał(a):

    One play 25 na Long play 29 i w tym abonamencie miało być 3 mies. stan darmowy za darmo. Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Po wiem Ci szczerze że jeżeli tylko zmieniłeś abo bez podpisywania umowy to nie dość że nie dostaniesz stanu darmowego to jeszcze będziesz miał goły abo czyli 74 minuty. Czuje twój ból bo zrobiłem taką samą głupotę jeszcze 40 minut które miałem za przeniesienie numeru co miesiąc straciłem dlatego wyszedłem na tym jak Zabłocki na mydle. Raportuj

  27. Sławek napisał(a):

    A jaka jest średnia liczba klientów na jedno postępowanie prowadzone przez UOKiK przeciw Play?
    Raportuj

  28. odchodzi4 napisał(a):

    a ja sie pytam k@rwa mac kiedy będzie działał kod na aktywację pakietu 100min za 5zł
    chciałem przedłużyć ważność pakietu który wygasa jutro i nie można aktywować go
    czy play zwróci kasę za nie wykorzystany pakiet bo nie można aktywować kolejnego żeby się przedłużyła ważność wcześniejszego ?
    Raportuj

  29. air napisał(a):

    Mam pytanie z innej beczki. Dlaczego nie działa logowanie do play24? Nawet jeśli uda się zalogować to sprawdzić faktury nie można. W ostatniej fakturze mam włączoną usługę zbieraj minuty, której nie aktywowałem. Gdzie można złożyć reklamację? Raportuj

  30. Kuba napisał(a):

    Kto mi powie co się dzieje z bok i realizacją zamówień?
    Dzwonią męczą człowieka, żeby się zdecydował na abo/mixa, a jak się już człowiek zdecyduje to koniec, czeka na kuriera z telefonem, a czekanie nie ma końca.
    Miał przyjść na e-mail z numerem zlecenia i nic.
    Może na tym polega to 3000 nowych abonentów dziennie haha Raportuj

  31. Maniek napisał(a):

    Kody zaczęly działać. Możę wreszcie koniec tych cholernych modernizacji. Raportuj

    • Marcin napisał(a):

      Dzień dobry,

      Zglaszałem niedziałąnie kodu (piszę z pamięci):
      *111*83*3# – ten do sprawdzania czy NR są aktywne. Długo nie działał, teraz zadziałał – pokuzje, że NR są aktywne.

      Niestety, drugi kod:
      *111*1*4# – który pokazywał DATĘ ważności SD (kiedy jeszcze był) i NR, dalej nie działa. NIedziałenie się zmieniło, wcześniej byłą informacja promocja niedostępna i infromacja o zmianie taryfy (mam i mieć będę stary FRESH – Zebrane Minuty), podem różne komunikaty o błędzie w tym angielski wrong user response bodajże, a TERAZ – wyrzuca do głównego menu.

      Podsumowując, czy jest jakiś kod (bo w Play24 tego nie widać), ktory umożłiwia sprawdzenie daty ważności Nieograniczonych Rozmów. Sądzę, że optymalnym rozwiązaniem, skoro nie da sie kodami, byłaby widoczność tej daty w Play24…

      *107#, któy chyba ktoś proponował pokazuje funkcja niedostepna – on zresztą dotyczy nowych tarfy chyba. Raportuj

      • Marcin napisał(a):

        O i odpowiedziało mi się niechcący na post Mańka ;-). W każdym razie, z tego co widzę to donosicie o już działających kodach.

        Hmmm, skoro działają, to moze dziś nowy starter/taryfa? Oby internetowa… Raportuj

  32. Marcin napisał(a):

    Co się dzieje z Play24 ? Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Service Temporarily Unavailable

      The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

      Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Raportuj

  33. Qper napisał(a):

    Play24 już działa ale i tak wszystkie usługi są wymiksowane.
    Kiedyś pakiety internetowe były wyszczególnione jeden za drugim.
    Teraz jest to totalna prowizorka.
    To samo tyczy się *111# – wszystko wymieszane i brak niektórych pakietów internetowych.

    Zróbcie coś z tym, żeby było jak dawniej! Raportuj

  34. ehh ten Play napisał(a):

    brak możliwości wybrania profilu..

    i kupa innych błędów które wymieniałem wielokrotnie i zgłaszane w play24, a nie zostały naprawione do dziś

    Amatorszczyzn pełną gębą. Raportuj

    • Hun Tatarski napisał(a):

      witamy w play. Jeżeli nadal będą zatrudniać tam ludzi pokolenia facebook'a, to aż strach się bać… AMATORKA na całego. Raportuj

  35. janos84 napisał(a):

    hej mała korekta na stronie play htc touch hd2 zwie sie toutch literówka Raportuj

  36. Qper napisał(a):

    Przedstawiam nowy porządek w play menu *111#

    Udało mi się przebrnąć przez wszystkie opcje.

    1 Konto
    1 stan konta
    2 promocyjne minuty
    3 minuty do wszystkich sieci
    4 minuty do play i na stacjonarne
    5 promocyjne smsy
    6 promocyjne mb
    1 Tani Internet
    2 Pakiet Play Online w telefonie
    2 Usługi / promocje
    1 Minuty
    1 Zbieraj minuty w Play Fresh
    2 Pakiet 100 min. do stacjonarnych i Play
    2 Internet
    1 Pakiet Tani Internet
    2 Play Online w telefonie 500MB
    3 Internet w telefonie 250 MB
    4 Internet w telefonie 25 MB
    8 Więcej
    1 Internet w telefonie 500 MB
    2 Internet w telefonie 100 MB
    3 Inne
    1 Muzyka na czekanie
    2 Poczta wideo
    3 Poczta głosowa MMS-em
    4 Play Online w telefonie 1 GB
    5 Nieograniczone rozmowy w Play
    8 Więcej
    1 Kopiuj Kontakty

    3 Usługi dodatkowe
    1 Poczta
    1 MMSem
    2 na email
    3 wideo
    2 Zbieraj minuty
    3 muzyka na czekanie
    4 prośba o doładowanie
    5 kopia kontaktów

    Wydaje mi się, że kilka opcji się dubluje, kilka brakuje.

    Może warto dokończyć i zrobić porządek. Raportuj

    • mikolajj napisał(a):

      Qper, dobrze, że sie dublują bo szybciej znajdziesz to czego szukasz. Raportuj

      • Qper napisał(a):

        Jasne w szczególności ten pakiet Play Online w telefonie 1 GB przypisane do usług "inne" a którego brak w internetowych.
        Nie wspomnę o pakietach których nie ma takich jak np. Play Online w telefonie 100 MB Raportuj

  37. jahu napisał(a):

    albo lepi :) Raportuj

  38. air napisał(a):

    Dzisiaj Play24 działa, ale często zdarza się, że muli. Nawet jak uda się zalogować to przy przełączaniu zakładek już są zwiechy, korzystam z zakładek faktury, płatności, historia połączeń, usługi.
    Jak chcę podglądnąć fakturę to klikając kopertę nic się nie dzieje – Chrome, win7 i ubuntu na 2 lapach, czy u Was jest podobnie? Raportuj

  39. dkf napisał(a):

    był komentarz i znikł… no proszę… cenzura… :D no playu, teraz to już nieźle sobie poczynacie… rąbiecie na kase, nawet niezłą kasę, a gdy pisze się o nieuczciwości, Waszej, żeby było jasne, to znika komentarz… no nie ładnie… Raportuj

  40. mirku napisał(a):

    wszystko ładnie, pięknie, a w biurze obsługi klienta bałagan i konsultanci którzy nie mają pojęcia o wielu rzeczach dotyczących sieci i są zupełnie nierzetelni i niesumienni. poza tym wstyd abym ja jako klient musiał ich poprawiać. BOK i jego konsultanci to największa porażka play Raportuj

  41. Jacek napisał(a):

    Wszystko ładnie pieknie ale nadal nie mozna sie przlaczyc z paly do plusa kiedy nie ma zasiegu play ! Ni mozna tez wybrac recznie plusa !

    Po co mi taki telefon ktory dziala tylko tam gdzie jest Play i moze zadziala tam gdzie jest Plus ? Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty