Tako rzecze rzecznik Play

UKE chce wywabić białe plamy

http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&news_cat_id=168&news_id=5920&layout=3&page=text

Nasze stanowisko jest bardzo proste: jesteśmy na TAK! To bardzo dobry, uczciwy pomysł dla nas i dla całej branży.

Komentarze

  1. Kamil napisał(a):

    Mam nadzieję że w końcu w mojej miejscowości zawita 3G Raportuj

  2. jahu napisał(a):

    Podpisuje się pod tym rękami i nogami. Dołożyłbym do tego poprawę jakości i prędkości play online bo 1 mb/s u was osiągnąć jest rzeczą niemożliwą. Raportuj

  3. Darek napisał(a):

    no i co w zwiazku z tym?Mysle ze powinniscie zajac sie blendami systemowymi i nie zadowolonymi klientami,a nie glupotami….bo odbiegacie troche od tego co dzieje sie w tej Waszej telefonii komorkowej.a mianowicie chamski BOK,brak telefonow w salonach a takze w Waszym sklepie,i nie docierajacych na czas faktor…moze tym sie zajmijcie dobrze? Raportuj

    • Karol napisał(a):

      Darek – czy ja jestem jakiś dziwny, że zawsze kulturalnie umiałem wszystko załatwić bez potrzeby mieszania BOK z błotem na forum?

      Fakt, miałem kiedyś u konkurencji sytuacje, gdzie "lalunia" z BOK czytała mi formułki prosto z systemu, ale na przyszłość polecam:
      – Uprzejmość, cokolwiek się nie dzieje (jak traktujesz osobę w BOK jak wroga, to tak samo potraktująciebie)
      – Ludzkie podejście i konkretne argumenty, czyli to czego nie ma w twoim poście

      W tamtym przyapdku pomogło, rzeczowe argumenty doprowadziły do eskalacji problemu i szybkiego rozwiązania. Jestem święcie przekonany, że jakbym miał inne podjeście skończyło by się na informacji: mam tak w systemie i co mi pan zrobi. Pozdrawiam,

      Karol Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Wiesz co zależy w jakiej sprawie a jak dostaniesz kilka idiotycznych odpowiedzi na twoje zgłoszenia to zaczyna się w tobie gotować :) Raportuj

    • edgar napisał(a):

      Darek zasięg Play jest dziurawy jak sito, Play online nie poleciłbym przez to kupić nikomu, więc to też jest ważna sprawa. Ponadto klienci otrzymując w Play niskie stawki, muszą się liczyć że odbędzie się to kosztem słabej jakości sieci od zatrudnionych pracowników zacząwszy (zapewne słabo opłacanych) – w salonach, BOK, aż po braki w telefonach. Szukasz wyższej jakości, to przenieś się do w3. Raportuj

      • Wiktor napisał(a):

        edgar wytlumacz w jaki sposob pojmujesz internet mobilny czy to ma byc usluga tylko dla podrozujacych z polnocy polski na poludnie. Wiekszosc osob korzysta w domu, szkole, uczelni, pracy, kawiarni itd z mobilnego.

        Wyzsza jakosc to jest wg Ciebie co niby ten BOK z ktorym kontaktuje sie raz na ruski rok albo kupowany telefon raz na 2 lata :-)) Raportuj

      • Wiktor napisał(a):

        edgar jeszcze jedno, dziurawe jak sito jest 3G w mobilnym internecie u W3 i jesli to jedyny sposob na wieksze inwestycje w infrastrukture oraz poprawe jakosci, rozbudowe sieci to ja juz sie ciesze na to wywabianie bialych plam. Raportuj

      • Gapcio napisał(a):

        Ooo przepraszam jakość obsługi w większości salonów jest na bardzo wysokim poziomie. Tak jest np. w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku a znowóż w Tesco na Kcyńskiej w Gdyni w punkcie Play pewna pani właściwie nic nie wiedziała i ja wiedziałem więcej od niej :/ Raportuj

  4. Kriz napisał(a):

    na plamy to był OJCIEC

    OJCIEC PRAĆ !! Raportuj

  5. loocas napisał(a):

    Marcinie będzie jeszcze Nokia e66, bardzo mi na tym zależy. Pozdrawiam Raportuj

  6. maciej napisał(a):

    Może zamiast wklejać identyczne odpowiedzi, spławiające klientów, KTOŚ zajmie się brakiem funkcjonalności stron konta oraz błędami kodowania? 1) Te strony są stworzone dla superszybkich prędkości, których NIE OFERUJE PLAY! 2) Nawet jesli INNE strony są ładowane szybko (i szybkość nie jest 100-200kbps jak czesto bywa, ale 700kbps jak czasami), to i tak ze stroną PLAY SĄ PROBLEMY 3) Często nie można nawet zgłosić na tym formularzu problemu, bo się NIE OTWIERA 4) Od czasu wprowadzenia nowej oferty taryf FRESH (3 możliwości), nie mam możliwości ich wyboru na stronie konta, bo po prostu się NIE POKAZUJĄ >>>> Nie wiem doprawdy co jest aż tak skomplikowanego w Play, by tak banalne problemy przerastały tą firmę???? Raportuj

    • maciej napisał(a):

      Zapomniałem dodać, że to jest KOLEJNY wpis (zgłoszenie) problemu ze stroną konta w Play…. jakoś dziwnym trafem kompletnie to nikogo w Play nie interesuje, a wiem, że nie jestem jedyną osobą, która ma problemy ze stroną Play. Nawet w salonach ze zrozumieniem i politowaniem zgadzają się, ze niestety strony konta w Play nie wiadomo kto tworzy i na jakich zasadach…. Raportuj

      • Claudec napisał(a):

        Dziwne, mnie play24 działa bez problemów, taryfy bez problemu mogę zmienić i są one widoczne. Raportuj

        • maciej napisał(a):

          Najwidoczniej masz dane w części, która chodzi normalnie. Ja niestety nie… i nie jest to problem czasowy, ale (dotyczący ogólnie funkcjonalności stron konta) ciągnący się od dłuższego czasu. a praktycznie od samego początku.

          Czasem zdarzy się, że wszystko ładuje się szybko, ale TYLKO wyjątkowo!

          Co do taryf, to jest to zadziwaiające, choć całkowicie zrozumiałe, przy polityce olewajstwa Play. Otóż mam 2 konta. Na jednym, którego zmiana akurat mnie nie interesuje, ile razy ostatnio wchodziłem widziałem taryfy.

          Ale na drugim – gdzie mam 2 numery, albo nie widzę zaraz po wejściu, albo widzę taryfy, ale dla tego numeru, który na razie nie chcę zmienić. Po przejściu na drugi numer, taryfy znikają. po powrocie do pierwszego numeru, taryf już nie ma.

          NOBEL dla informatyków w Play! Raportuj

    • aaaa napisał(a):

      potwierdzam zamulanie stron szyfrowanych ale sa +++ mniej transferu natrzaskasz i jak by nie bylo PLAY sie stara i jakies 50% czasu smigaja w miare przyzwoicie HTTPS nie tylko playselfcare ;) Raportuj

  7. explay napisał(a):

    Jak się ma dzisiejsza deklaracja do chęci zniesienia przez Play MTR w ogóle?Raportuj

    • stefan napisał(a):

      Play jak dotąd zarabiał solidnie na MTR względem w3, bo był początkującym operatorem, ale widać dofinansowania już nie potrzebuje. To w zasadzie widać było już od jakiegoś czasu. Tylko teraz Play także powinien poprawić jakość swoich usług, a nie myśleć, że poszerzanie zasięgu wszystko załatwi. Raportuj

  8. Radosław Bułka napisał(a):

    Poprawa wzdłuż tras PKP przydałaby się! Przy niektórych zasięg ładny ale i tak dużo brakuje… :( Raportuj

    • wielkiszu napisał(a):

      @Radosław dobrze mówisz, mobilny net najpardziej przydaje się w pociągach, zwłaszcza z warszawy do krakowa i katowic, a tam zasięgu Play nie uwidzisz, a szkoda Raportuj

      • Gapcio napisał(a):

        Ja mam neta z Orange a i tak nic się na nim nie da zrobić na trasie z Wawy do Krakowa a sprawdzałem kilka razy :/ Co chwile wyskakuje, że go nie ma mimo, że jest zasięg :/ Raportuj

  9. romano87 napisał(a):

    możliwą możliwą ;) w Warszawie mam 1 mb/s ;) Raportuj

  10. PLAY napisał(a):

    Biała Rawska – kiedy będzie wasz jakiś nadajnik? Bo na razie same pustki a ludzie chcą korzystać w tym Ja:) 2faces odpowiedz mi. Raportuj

  11. gizmomp napisał(a):

    Czyli jest szansa by w miejscowosci Chrostkowo lub Adamowo i okolice woj kuj-pom wkoncu pojawil sie zasieg.Bo narazie ma go tam tylko Orange. A plusa ery i play tam nie mamy. Raportuj

  12. wiciury napisał(a):

    …TAK! To bardzo dobry, uczciwy pomysł dla nas i dla całej branży….

    1/ proszę nie używać słów których znaczenia nie rozumiesz — mam na myśli słowo „uczciwy”

    2/ no właśnie – „dla nas i dla całej branży” — bez komentarza

    pogratulować postu

    haha Raportuj

  13. Ciekawy napisał(a):

    A kto dał wam prawo wypowiadania się w imieniu "całej branży"?? Raportuj

  14. Klient napisał(a):

    Uczciwy?
    Zdawało mi się, że to jedyne sensowne rozwiązanie na które wpadł UKE w sytuacji gdy operatorzy jak hieny zerują na MTR i nie chcą nawet słyszeć o ich obniżeniu a infrastruktury też zbytnio im się nie chce rozwijać.
    Ale rozumiem, ze taką sytuację w nowoczesnym marketingu określa się eufemistycznie jako "uczciwą"… Raportuj

  15. PLAY napisał(a):

    Olewacie miasto Biała Rawska niestawiając żadnego BTSa/Node B, oleję i was odchodząc z znajomymi z waszej sieci. Do końca roku widzę 2G w tym mieście, bo na 3G nie liczę odwas. Polkomtel u nas jest przeciążony, nie idzie logować do sieci w godzinach szczytu.
    Proszę o pomoc 2faces, play4you.
    Dziękuje! Pozdrawiam! Raportuj

  16. galeon napisał(a):

    Doskonały pomysł. Miałem przyjemność rozmawiać o tym kilka dni temu z panią Marzeną Śliz z UKE.
    Białe plamy to problem, a rozwiązanie zaproponowane przez regulatora może je "ucyfryzować"

    Popieram rękami i nogami.
    Raportuj

  17. Piotr napisał(a):

    Na Play24 można zmienić taryfę??? Od kiedy??? Raportuj

  18. jahu napisał(a):

    Podałby ktoś może link do czatu z konsultantem byłbym wdzięczny . Raportuj

  19. Sebastian Wal napisał(a):

    Internet przez np całą podróż pociągiem i w ogóle w całym kraju to rzecz która sie wydaje jak narazie pięknym marzeniem :D Raportuj

  20. Chłopak z wioski napisał(a):

    Proszę jahu:)
    https://chat.playmobile.pl/licence/1001/open_chat

    Czekam i czekam i czekam, na wasz nadajnik w Ossa, powiat Rawski koło Rawy Mazowieckiej przy http://hotelossa.pl/
    Era, Plus, Orange odpali w tym tygodniu a WY? Kiedy?

    Ja jako zagorzały fanatyk Play a zarazem Stały Klienta, proszę coś z tym fantem zrobić, by mogło mi się lepiej rozmawiać i moim znajomym w Play. Raportuj

  21. Batek napisał(a):

    Heheh dziwne stwierdzenie jak na sieć która w dziedzinie mobilność wypada najgorzej :) Cały Play Online nie zdaje egzaminu w podróży. I tak jak ktoś pisał tutaj np. w pociągu nie idzie z tego korzystać, co innego w przypadku konkurencji jak Era czy Plus. Przed Playem jeszcze dużo pracy a przy obecnym tempie rozbudowy to nawet bardzo dużo pracy ich czeka. Raportuj

  22. @Kosiek napisał(a):

    Widzę że z bloga robi się HydePark, więc ja mam pytania z innej beczki:
    1. Kiedy w Play telefony z Windows Phone 7?
    2. Czy pojawią się pakiety SMS (do wszystkich sieci?) we Freshu? Raportuj

    • gość napisał(a):

      Przecież możesz przejść na fresza sms do wszystkich sieci za darmo jako bonus,no chyba że piszesz ze 100 i więcej dziennie. Raportuj

  23. Francuz81 napisał(a):

    Białe Plamy OK ! jeszcze tylko CZARNE DZIURY na magazynach zapełnić i wszyscy będą happy :) Raportuj

  24. jahu napisał(a):

    Doszedłem do wniosku że sprawa prędkości internetu w moim przypadku jest uwarunkowana kwestią złej konfiguracji nowego nadajnika gdy jestem w innej lokalizacji i modem łapie sygnał z innego nadajnika mam prędkość ok 2 mb/s.
    Gdyby play4you1 ,2 zechciał się zająć sprawą nr zgłoszenia 22622334 Raportuj

  25. Wiktor napisał(a):

    Nie rozsmieszaj mnie jesli twierdzisz ze z mobilnego internetu Ery i Plusa da sie korzystac w czasie podrozy non stop :-)) Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Era ma u mnie całe 2 nadajniki na 86 tys miasto żenada :( Z plusem jest lepiej ale są rejony że jest tylko gprs i idzie korzenie zapuścić zanim się strona otworzy. Raportuj

  26. Łukasz napisał(a):

    To kiedy będzie zasięg Play lub Plusa w Niekursku koło Trzcianki? Tam Plus nie ma zasięgu, a mieszkańcy Niekurska też chcą być w Play Raportuj

  27. Chłopak z wioski napisał(a):

    Kiedy wprowadzicie Handover w Play? Raportuj

  28. mPablo napisał(a):

    Ruch w dobrą stronę. Swoją drogą to ciągle się dziwię, czemu dla operatorów stawki MTR mają aż tak wielkie znaczenie. Przecież przy symetrii stawek wzajemne MTRy praktycznie się znoszą. Mają więc wpływ na przychody (i na koszty), ale na dochody – już niekoniecznie. Raportuj

    • blablabla napisał(a):

      Wyższe mtry uniemożliwiają nadmierne obniżanie cen.
      Przykładowo stawka 29gr- to zysk prawie 29gr pomijając koszty i zakładając że hurtowe mtry się wyrównują.
      Teraz raczej nikt nie da stawki na poziomie 10gr do wszystkich w CENNIKU pre-paid.
      Gdyby znieś mtry to ktoś by mógł taką stawkę zaoferować i wtedy zysk stanowiłby by maksymalnie 10gr- znowu upraszczam i pomijam koszty. Raportuj

  29. Chłopak z wioski napisał(a):

    Czekam i czekam i czekam, na wasz nadajnik w Ossa, powiat Rawski koło Rawy Mazowieckiej przy http://hotelossa.pl/
    Era, Plus, Orange są a WY? Kiedy?

    Czy potrafi, ktoś mi odpowiedzieć? Z branży technicznej. Raportuj

  30. Domin napisał(a):

    Może wkoncu będe miał zasięg w domu xD Raportuj

  31. spajrek napisał(a):

    Mam pytanko z innej beczki.
    Czy w konsoli PSP oferowanej w Play jest możliwość zrobienia przeróbki? Raportuj

  32. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    a o co konkretnie chodzi? może mógłbym coś pomóc, zapraszam grupa_k@wp.pl Raportuj

  33. Angelika napisał(a):

    ja ogólnie jestem nie zadowolona z sieci play gdyz dzwonili do mnie i oferowali mi oferte i oznajmili mi ze dzisiaj do mnie zadzwonia i bede mogla podpisac umowe z nimi a tym czasem maja klientów w dupie i sie nie odzywaja tak wiec jestem juz zrażona do tej firmy i nie będę nikomu jej polecac z takim podejsciem do klienta dalego nie zajda Raportuj

  34. mirekb napisał(a):

    to gdzie 3g w swietokrzyskim??za mało? Raportuj

  35. asd napisał(a):

    " białe plamy " i 3G ? W głowach Wam sie poprzewracało. Raportuj

  36. Arek napisał(a):

    Coraz więcej osób jest niezadowolonych z podejścia Play do klienta a czasem nawet z cen i dostępności telefonów. Zauważyłem że coraz więcej osób skarży się na bardzo słabą dostępność telefonów (nagminna praktyka Play!!!) oraz z bardzo słabym BOKiem. Wg mnie to bardzo ważne, trudno darmo żeby potencjalny klient chodził i szukał tego co go interesuje od salonu do salonu. Zaś z drugiej strony BOK powinien być tak kompetentny aby szybko i konkretnie doradzić i pomóc zwłaszcza że się płaci za te połączenia, a nie był tylko po to żeby być… Raportuj

  37. michael_dee napisał(a):

    No to Play będzie miał sporo roboty przed sobą, bo jak na razie ma najwięcej białych plam w Polsce (mam na myśli zasięg macierzysty). A w tym roku mocno zwolniliście ze stawianiem nowych nadajników. Raportuj

  38. Piotrek napisał(a):

    Fajnie by było gdyby pojawił się wysuwany pasek ze skrótami do najciekawszych miejsc typu "mój play", "promocje" telefony" itd…
    Taki sam pasek ma Heyah na swoim portalu i jest on niesamowicie wygodny oraz ułatwia pracę ze stroną. Raportuj

  39. muri napisał(a):

    Prawdę mówiąc na play online już nie liczę, odpuściłem to sobie zanim podpisałem umowę z Play i bardzo dobrze.Play powinno postawić sobie jeden cel: poprawę jakości we wszystkich kanałach, bo co tu dużo mówić, znacząco odbiega od w3, zresztą komentujący tu wiedzą o tym dobrze. Raportuj

  40. Serbi napisał(a):

    Michael_dee -> dokładnie w tym roku zwolnili i to ostro. Ich macierzysty zasięg jest dziurawy jak Szwajcarski ser. Wiem bo znajomy ma u nich telefon i już od kilku miesięcy grozi że odejdzie. Mało tego zasięg zasięgiem ale najbardziej psioczy na braki w telefonach o których ostatnio głośno. Raportuj

  41. aaaa napisał(a):

    ser ma przynajmniej dziury bo play to jak jedna wielka dziura z drobinami pylku, plus by uciął zasieg to by znikneli z map.. Raportuj

  42. zajadacz napisał(a):

    Play jest na tak? To dlaczego stawiacie nowe stacje bazowe które mają tylko GSM a nie od razu GSM i UMTS? Żeby dorzucić UMTS potem w ramach realizacji tego porozumienia? Pomijam już fakt ze zwolniliście inwestycje w tym roku, ale może chociaż przez ten czas zrobicie porządek z tragiczną konfiguracją sieci. Darujcie sobie takie PR-owe wpisy na blogu, po prostu zacznijcie budować UMTS tam gdzie się da, zamiast stawiać stacje GSM only. Raportuj

  43. tomek napisał(a):

    kiedy nadajnik postawiacie z play macierzysty w TARNOGRODZIE woj.lubelskie i odpalcie i postawcie
    GO TAM ,TYLKO Z PLAY NIE MA TU NADAJNIKA POZDRAWIA,M TOMEK Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty