Tako rzecze rzecznik Play

Q3 – czyli bardzo udany trzeci kwartał

Jak wiecie, PLAY publikuje swoje wyniki raz w roku. Dziennikarze jednak liczą samodzielnie co kwartał.  Ja nie potwierdzam równocześnie nie zaprzeczam. Przeczytajcie sami bo warto!

http://telepolis.pl/news.php?id=19833

kolejny link 

http://www.spidersweb.pl/2010/11/play-rosnie-jak-na-drozdzach-ale-ma-coraz-mniej-czasu.html

Jutro kolejna konferencja prasowa. Nie będziemy jutro rozmawiać o szybkości PLAY Online, jeszcze nie teraz. Powiemy jednak ilu klientów korzysta z PLAY ONLINE. Może Telepolis albo inna redakcja pokusi się o pełny obraz rynku pod względem mobilnego internetu. Powiem tylko tyle, że nasz udział jest wyższy niż 10 %, wyższy niż 20 %… ale konkrety jutro.

Może macie jakieś pytania dotyczące tego produktu? Może uda się jutro na część z nich odpowiedzieć.

Komentarze

  1. Klient napisał(a):

    Szkoda, ze nie o prędkości.
    Natomiast mam taką drobniutką uwagę. Dlaczego wszystkich portale telekomunikacyjne piszą "Q3"
    czy naprawdę nie można napisać "Wyniki za 3 kwartał"?
    Już Rej pisał, ze Polacy nie gęsi…

    Ps: a co do wyników to gratuluje i życzę sukcesów :)
    Raportuj

  2. sdffdsf napisał(a):

    Rozbudowa sieci jest planowana? Bo mam wrażenie, że stoicie w miejscu w kwestii nowych nadajników umts, czyżby romans z plusem miał wejść i do play online? Raportuj

  3. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    PLAY oferuje sprzedaż oferty PLAY ONLINE. Klienci korzytsajać z mobilnego internetu szczególnie cenia sobie bezpieczeństwo w sieci i obronę przed wirusami. Jednak nie jest do tej oferty dołączony pakiet antywirusowy. U innych firm z zakresu telekomu (np. PLUS GSM) takie pakiety są dołączone, bądź do zestawu (na płytce) bądź umieszczone na ich stronie www. Nawiasem mówiąc taki pakiet mógłby być dostępny on line dla wszystkich klientów PLAY – wówczas klient może przeskanować on-line swój komputer w poszukiwaniu wirusów. Czy planujecie podpisać umowę z wybraną firmą oferującą takie oprogramowanie? Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      Krzysiek – przecież wiesz, co wprowadzą x) Ale do jutra ani mru mru xD Raportuj

      • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

        tak wiem o tym i nie mam zamiaru tego ujawniać,

        słowo faceta to słowo pewne, akurat o programie antywirusowym nie było mowy Raportuj

        • jahu napisał(a):

          A skąd wy macie jakieś info o ofercie pewnie na play weekend wam coś powiedzieli ??
          Jeśli już play miałby dawać jakieś anty wirusa to tylko NOD 32. Plus daje Kasperskiego ale to jest szmelc dawniej był to bardzo fajny antywirus ale teraz go zepsuli niestety. Raportuj

  4. ala napisał(a):

    To co? 1 Mbit ale również po sieci PLUS??? Raportuj

  5. Mr. X napisał(a):

    Oby te świetne wyniki przełożyły się na zwiększenie ilości inwestycji w rozbudowę sieci, bo widzę marazm pod tym względem. Raportuj

  6. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    czy rozważacie możliwość sprzedaży sprzętu gdzie poprzez gniazdko elektryczne można mieśc dostęp do internetu: http://allegro.pl/hercules-eplug-200mb-s-internet

    a może planujecie wprowadzić opcję typu każda wydana złotówka więcej przybliża ciebie do końca umowy – w plusie była opcja każda wygadana minuta to bliżej końca umowy a w play każda złotówka Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      Marcinie,

      mam prośbę: Może warto wrócić do tradycji zadawania pytań na konferencję? Co o tym sądzisz?

      wracając do pytań: Stworzyłbym zestaw 3 starterów a w nich starter PLAY ONLINE, FRESH oraz ABO. Taki zestaw kosztowałby np. 3 zł, na każdym ze starterów byłaby 1 złotówka do wykorzystania w ciagu 1 tygodnia od zakupu. Po tym tygodniu konsultant BOk skontaktowałby sie z Nami chcąc poznać Naszą opinie o kazdym z tych produktów. Wówczas moglibyśmy sie przekonać jak dany starter radzi sobie w naszej miejscowości. Raportuj

  7. Ja jestem ciekawy, kiedy oferta Święta z Play Online będzie zastąpiona czymś świeżym (ta jest już rok), kiedy będzie coś ciekawszego w ofercie na 24 miesiące (chociażby zamiast rabatu na start -5 i -10 złotych na całość umowy, czy pojawią się jakieś modemy z czymś innym niż USB i czy stany magazynowe nowych sprzętów dźwigną zainteresowanie klientów w okresie świątecznym. Raportuj

  8. issa napisał(a):

    Mam nadzieję , że zobaczymy jutro ceny Galaxy Tab w Play i , że będą to ceny lepsze niż w Plusie i Erze (ceny dla klientów indywidualnych są tam zabójcze) , dla firm w Erze już całkiem atrakcyjne. Niegdyś przy okazji debiutu iPhona 4 pisał Pan , że przy niepatologicznych apple'owskich zasadach dystrybucji , Play chętnie powalczy na ceny , trzymam za słowo , tym bardziej , że dziś w Salonie Pani zaproponowała , że zadzwoni jak tylko Tab pojawi się w Salonie. Przy okazji dowiedziałem się , że nie tak źle z telefonami jak użytkownicy bloga malują , u nas przynajmniej HTC Desire HD jest dostępny "od ręki" , za to Tab miał w Erze debiut wirtualny , przynajmniej u nas nie zdążył się pojawic . Raportuj

  9. onny napisał(a):

    ile nowych miast obejmie PO pod koniec roku zasięgiem 3G? Raportuj

  10. ms93 napisał(a):

    Czy planujecie wprowadzenie oferty Play Online z limitem godzinnym? Tak, jak we Freshu, tylko z okreslonym abonamentem i wliczona iloscia godzin zamiast GB. Raportuj

  11. Gerwazy napisał(a):

    650k? Raportuj

  12. Kwistas napisał(a):

    Sporo namówiłem osób na abonament, zawsze to 60zł od łepka wpadnie, osób 3. Raportuj

  13. guregori napisał(a):

    Ja mam takie pytanie: Czy zaoferujecie internet stacjonarny w technologii BSA? Raportuj

  14. lena napisał(a):

    Podobne wyniki opublikowal Telix.pl
    Rynek komórkowy po IIIkw.2010 http://www.telix.pl/artykul/rynek-komorkowy-po-iiRaportuj

  15. jahu napisał(a):

    Jeśli chodzi o pytania odnośnie POL:
    – kiedy wprowadzicie PLAY OnLine również na nadajnikach własnych 2g po tak zwanym EDGE-u ?
    – kiedy wprowadzicie usługę podobną do plusowego pobieracza czyli nielimitowane pobieranie od 0 do 12 lub od 0 do 9 ?
    – kiedy wreszcie przyspieszycie internet ?
    – kiedy zwiększycie limity transmisji danych ?
    – kiedy wprowadzicie do oferty Play Online laptopa z wbudowanym modemem 3g zamiast zwykłego modemu ?
    – kiedy zmienicie ofertę Play Online ?
    – kiedy poprawicie przepustowość sieci bo w związku z dużą liczbą klientów sieć zaczyna powoli nie
    wydalać ?
    – czy planujecie wprowadzić jakieś większe bonusy przy doładowaniu POL na kartę ?
    – czy planujecie wprowadzić do oferty POL tablety typu Samsung Galaxy Tab bo iPad nie posiada modemu 3g ?
    – czy zamierzacie uatrakcyjnić ofertę POL dla klientów abonamentowych posiadających telefon w play ?
    – kiedy wprowadzicie informacje o nowo odpalonych nadajnikach na stronę ?
    – kiedy zaczniecie wchodzić z zasięgiem 3g czyli internetem do mniejszych miasteczek tak ok 4 tyś
    mieszkańców.
    – kiedy poprawicie zasięg internetu w woj. Świętokrzyskim mam tam rodzinę i wiem że jest fatalnie.
    – kiedy zamierzacie wprowadzić zasięg HSPA + do oferty POL ?
    – czy wdrożenie nowej technologi HSPA + bedzie możliwe na obecnych nadajnikach ?
    – czy będziecie oferować POL również na nadajnikach Plus-a ?
    – kiedy wprowadzicie technologie LTE do oferty ?
    – kiedy wprowadzicie możliwość bezpośredniego kontaktu z działem technicznym ? Raportuj

  16. Mirek napisał(a):

    PO nie przyśpiesza,a może ten na kartę,przy doładowaniu 50 zł,będzie miał połączenia wychodzące przez 3 miesiące?Cała reszta,to pierdółki. Raportuj

  17. mPablo napisał(a):

    Czemu dobry klient (abonamentowy) PO jest traktowany gorzej (predkosc 0,5 Mbit/s) niz potencjalnie mniej lojalny klient z taryfa POK (predkosc 1 Mbit/s)? Obaj placa bardzo zblizona kwote za 2 Gb transferu miesiecznie.
    Raportuj

  18. Maniek napisał(a):

    Miasto jedno z większych w Polsce. Ścisłe centrum. Play Online. Gość czeka z utęsknieniem do końca umowy.
    Róbcie tak dalej. Statystyki na pewno się polepszą. Raportuj

  19. BzArEx napisał(a):

    Czy w Play Online na kartę pojawi się możliwość wysyłania SMSów, oraz czy pojawią się pakiety umożliwiające korzystanie z nadajników Plusa w tej ofercie. Raportuj

  20. Mares napisał(a):

    Przeszedłem do Play Fresh w sierpniu. Jako bonus otrzymałem 60 zł w 3 transzach co miesiąc. Po naliczeniu pierwszych 20 zł, następnego dnia wybrałem opcje – Darmowe Rozmowy i SMS -y w Play. Niestey ani w październiku, ani w listopadzie nie naliczyło mi następnych 20 zł za przejście do Paly Fresh. Czy wiecie dlaczego??? Raportuj

    • Dlaczego?? napisał(a):

      Poczytaj regulamin darmowych rozmów i sms w Play ;) Albo blog Marcina .. Masz tam czarno na białym ;) Raportuj

    • Daniel81 napisał(a):

      Ponieważ, gdy zmieniasz profil, to kasowane są wszystkie bonusy, które maiłeś do tej pory.
      Dlatego teraz Play daje 60zł JEDNORAZOWO po pierwszym doładowaniu a nie jak wcześniej w 3 miesiące. Raportuj

  21. PiotrGrudziadz napisał(a):

    Czy P4 planuje zwiększyć limity lub ceny na abo w PO? Raportuj

  22. jahu napisał(a):

    Mam nadzieję że nie zrobicie takiego błędu jaki zrobiła sieć plus w nowej ofercie i bardzo za to beknie.
    Bo u nich oprócz mizernego limitu danych powstał limit prędkości. Play też ma limit prędkości ale za to rekompensatą są duże limity danych.
    Bardzo nad tym ubolewam że nie będziecie mówić o zwiększaniu prędkości POL bo jakbyście mieli 3-4 mb\s to przejęlibyście dużą część klientów W3. Raportuj

  23. Klient napisał(a):

    W kwestii 2013 jest jeszcze czarny scenariusz – po zrownaniu MTR oferta Play sie pogorszy, co za tym idzie W3 rowniez ale… ceny do Play nie spadna tak jak nie spadaja teraz pomimo sukcesywnego spadku MTR. Raportuj

  24. wroc napisał(a):

    Mam nadzieję, że oprócz humanistów znajdzie się w Play ktoś, kto zrozumie treść poniższych pytań i udzieli na nie odpowiedzi (jakiejkolwiek, choćby przeczącej).

    1. Kiedy w Biurze Obsługi będą pracować osoby posiadające choć podstawową wiedzę techniczną?
    (dotyczy zwłaszcza obsługi internetu mobilnego, bo mimo, że jestem jedynie abonentem, to posiadam większą wiedzę niż duża część pań/panów "na słuchawce")

    2. Kiedy oferty RePlay będą lepsze od podpisania nowej umowy? (Przykład: Play Online – korzystniej wychodzi nowa umowa w opcji Dla Abonentów – wówczas otrzymuję nowy modem oraz10GB/45zł).

    3. Kiedy Play zmigruje na IPv6? (https://secure.wikimedia.org/wikipedia/pl/wiki/IPv6) Zostało już tylko 5% wolnych adresów IPv4, pora przejść na nowy protokół.

    4. Kiedy użytkownicy Play Online będą mogli korzystać z publicznego (zewnętrznego, w pełni routowalnego) adresu IP (nawet dynamicznego, lub za dopłatą stałego). W Orżnąć bez opłat mogę to uzyskać, włączając z usługę VPN.

    P.S. Nie kasujcie tego komentarza ;-) Raportuj

    • blablabla napisał(a):

      No, widzę że nieźle Ci się w główce poprzestawiało.
      Wiem że na kierunkach technicznych myślą że humanista to takie coś co się na niczym nie zna. ( ignorancja to oznaka głupoty) No ale tego, że zdań nie rozumie to jeszcze nie słyszałem.
      Mocno żenujące.
      PS Co głupsi "humaniści" myślą w ten sposób o inżynierach jak Ty o nich.
      Raportuj

    • Mr. X napisał(a):

      Zastanów się – czy osoby posiadające wiedzę techniczną będą chciały pracować w Call Center? ;) Chyba u każdego operatora pracują tam ludzie z przypadku, ściągnięci wprost z ulicy – praca męcząca i nisko płatna, więc nie ma się czemu dziwić. Za takie pieniądze też by mi się nie chciało uczyć nowych rzeczy. Raportuj

  25. Marianek napisał(a):

    MOJE PYTANIE KIEDY WKONCU ZWIESZYCIE LIMITY DO NP.20GB? Skoro nie planujecie podniesc predkosci to moze puscicie tez Play Online na nadajnikach Plusa albo chociaz na własnych 2G EDGE??? Raportuj

  26. mPablo napisał(a):

    Pytania:

    – kiedy modemy sprzedawane razem z Play Online nie będą miały simlocków?
    – Play Fresh z kontem ważnym rok to była rewolucja i ciągle jest rewelacyjny. Czy myślicie o wydłużeniu ważności kont Play Online na kartę? Dla mnie obecne 56 dni na wykorzystanie 4Gb to zdecydowanie za mało. Raportuj

  27. majkki napisał(a):

    Poprawcie wreszcie stronę!
    Dajcie jakieś info w postaci smsa potwierdzającego włączenie jakiejś usługi czy pakietu!
    Dajcie info z datą ważności Nielimitowanych Rozmów w Play!

    Dlaczego krótkie kody tak często nie działają?!
    Dlaczego Play24 tak wolno chodzi albo często w ogóle nie chodzi!

    Poza tym nie mam zastrzeżeń do sieci :) Raportuj

  28. suisse napisał(a):

    Pewnie jutro zadebiutuje oferta play online z netbookiem :) Raportuj

    • mPablo napisał(a):

      Nie twierdzę, że wszystkie modemy sprzedawane w Play mają simlocka. Niemniej jednak kiedy Play ogłosił, że telefony sprzedaje bez blokad i zdejmuje blokady wcześniej na telefonach założone była mowa, że nie dotyczy to modemów. Raportuj

  29. Łukasz Malina napisał(a):

    Play rośnie w siłę jak na drożdżach :-) Ale jednak ja nie rozumiem tych ludzi, co tak bardzo lubią Centertel, nie dość, że najdroższa firma telekomunikacyjna w Polsce to i najgorszy zasięg. Co ludzi do nich tak ciągnie? Znana marka? Raportuj

    • qqupa napisał(a):

      najgorszy zasieg? opowiadasz, najgorszy to ma PLAY zapraszam do weryfikacji btsearch.pl :) najdrozszy?Co masz w nim najdrozszego? internet prepaid/zwykly? same plusy :) CDMA/UMTS speed jak trzeba ba nawet EDGE :o w prepaidzie za 100ladujesz sms-gadanie i darmowy necik ;) Raportuj

  30. Bernard napisał(a):

    A ja mam inne pytanie, kiedy Play zacznie poważnie traktować klientów, wysłałem już do Pana dwa maile, biuro obsługi już czwarty dzień rozpatruje sprawę oczywistą, która sprowadza się do działania arytmetycznego na poziomie podstawówki, a ja przez BŁĄD WASZEGO SYSTEMU, ciągle jestem odcięty od świata, co biorąc pod uwagę, iż telefon jest służbowy, jest dość sporym ograniczeniem!!!!!

    Raportuj

  31. Didi napisał(a):

    Marcinie pytania na konferencje.
    PO kiedy nadajniki beda oblugiwac poprawnie internet, na dzien dzisiejszy sa poszerzane ich pojemnosci na tel ale zmniejsza sie tym samym zasieg play online, mamy w miescie przypadki gdzie klienci uzywali internetu majac zasieg 5 kresek a teraz ledwo dociagaja do 1-2.

    PO Czy planujecie zwieszenie limitow dla abonentow ? Czy wejdzie oferta dedykowana uzytkownikom firmowym?

    Pytanie drugie, kiedy pojawi sie opcja ze po zakonczonej rozmowie z BOK klient dostanie informacje ze jego zgloszenie otrzymalo numer taki i taki i bedzie na bieżąco informowany o zmianach w jego statusie.

    Raportuj

  32. dagmara5 napisał(a):

    Witam Pana Rzecznika,

    Zastanawiam się jakim cudem osiągacie tak dobre wyniki, jak od dwóch dni jako posiadaczka Play Online na kartę próbuję bezskutecznie przejść na abonament i prawdę mówiąc działanie Waszej strony i obsługa klienta jest żenująca. Notoryczny brak możliwości zakupu on-line, a jak już zadziałało i próbowałam wysłac e-maila z dokumentami firmowymi to okazało się, że adres nie działa … o czym dowiedziałam się od Pani z infolinii, która poinformowała mnie o tym jakby to było oczywiste i po długim na mysle wskazały, aby wysłać e-maila na adres pomocy dla klientów biznesowych, jednakże odpowiedzi i reakcji brak. Myśle, że nie ma sensu niepokoić Play`a swoją chęcią zawarcia umowy i zasada jest taka – jezeli olewają Klienta przed podpisaniem umowy to po jej podpisaniu lepiej nie będzie.

    Pozdrawiam i życze kolejnych sukcesów. Raportuj

  33. wloch napisał(a):

    To ja poprosze zeby w PLAY ONLINE NA KARTE była mozliwość wyboru:
    a) o 100% wiekszy transfer do wykorzystania lub
    b) o 100% dłuzszy okres waznosci lub
    c) o 100% szybszy transfer.
    jedną z opcji a,b,c wybierało by sie w momencie doładowawania konta Play on-line ;)
    eehhh – pomarzyć można ;) Raportuj

  34. Jaromir Kozlowski napisał(a):

    Jeszcze trochę statystyk, z najnowszego badania firmy doradczej KPMG przygotowanej na zlecenie UKE wynika że tylko w 3. kwartale tego roku 117.563 osób posiadających zarejestrowane karty sim, zostało oszukane na skutek róznego rodzaju akcji SMS. Mówiąc dalej, blisko 74 procent tego przypada na P4 operatora sieci Play!

    I ja się Was pytam, czy dalej uważacie że nie warto interweniować za każdym razem? Pozostawię to bez komentarza.

    Raport od poniedziałku ukaże się nakładem UKE. Raportuj

  35. kurzajka oka napisał(a):

    Skoro na konf nie bedzie o zwiekszeniu predkosci to ta konf nie warta zachodu. I po co zadajecie te pytania i tak nikt nie odpowie… mam PO od roku, jeszcze tylko 6 mies i zrywam z tym "internetem" Raportuj

  36. qqupa napisał(a):

    rozumiem, ze wliczone w to macie moje 2 karty prepaida które wywaliłem i abonament którego nie zapłaciłem :D fajnie jak tak każdy abonent ma przez jakosc usług to mizernie ;) Raportuj

  37. Bernard napisał(a):

    Proszę wszystkich o staranne przeczytanie i w przypadku zainteresowania przesłanie tego dalej…
    I o zastanowienie się czy warto wybrać PLAY-a http://www.fashion-news.pl/gadzety/play-firma-solidna-in... Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Panie B. Z całą pewnością ma pan telefon dotykowy co daje spore gwarancje na wykonanie czynności niezamierzonych a wśród nich połączenie z internetem. Ja już 2 razy zadzwoniłem do własnej mamy i teściowej ( nic mnie to co prawda nie kosztowało ale jednak). Do teściowej o tyle dziwne, że jest ona na liście daleko , gdzieś po środku oraz odebrałem parę telefonów od mojej małżonki i musiałem wysłuchać wnętrza jej torebki. Co do kredytu. Opiewa on na 1300PLN ale wszak oprócz 660zł ma pan jeszcze nowy telefon. Jesli odwróci się pan na pięcie to firma straci dużo więcej więc przynajmniej zablokowali telefon. Przecież nie wierzy p[an, że to dla pańskiego dobra. Raportuj

      • Bernard napisał(a):

        Telefon dotykowy leżący na biurku i niedotykany działa tak samo jak każdy inny – tzn nie działa, albo przynajmniej działać nie powinien. Co do uwag dotyczących kredytu – sprawa jest w trakcie rozpatrywania – więc nie powinna być zaliczana na poczet kredytu, po drugie to jest kredyt na połączenia, nie na całokształt usług, gdyż wtedy można by przecież doliczyć całość opłat abonamentowych przez 24 miesiące trwania umowy.
        Ponadto – suma o której mowa została niesłusznie naliczona za korzystanie z internetu, a nie za korzystanie z połączeń głosowych. I gdyby ktokolwiek w firmie zadał sobie odrobinę trudu – gdzieś tak na 90 sekund, sprawa dawno byłaby rozwiązana.
        A jeśli tego typu decyzje blokują procedury po stronie operatora – to znaczy że procedury są do zmiany.
        Reasumując, połączenia z internetem – bzdura – sporo informacji na temat tego typu praktyk PLAY-a można znaleźć w sieci; odcięcie telefonu – jeszcze większa bzdura – do tego niczym nie uzasadniona; a ja tracę pieniądze!!!! Raportuj

        • Poll napisał(a):

          A jaki to telefon? Jeśli wolno spytac. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Panie B. coś w pańskiej opowieści mi się nie zgadza. Pisze pan, że "sytuacja miała miejsce dzisiaj…" potem pisze pan że to 6 listopada czyli sobota a data publikacji to 8 listopada. Rozumiem zatem , że w sobotę miał pan ten problem a już w poniedziałek się pan awanturuje, że brak rozwiązania problemu. Już od soboty 6 listopada zdążył pan wysłać 4 zgłoszenia do BOK , do rzecznika, do przedstawicieli Play na FB. Mam pytanie czy już zawiadomił pan CIA , FBI i Komitet Helsiński? Przecież dostał pan odpowiedź że rzecznik postara się sprawdzić ale proszę dać mu trochę więcej czasu niż 48 godzin bo na tyle to każdego z nas mogą posadzić bez powodu na dołku. Nie przyszło panu, Panie B. do głowy, że może przez takie bombardowanie wszystkich świętych zażaleniami powoduje iż nie są w stanie na każde zgłoszenie dać natychmiastowej odpowiedzi????? Jaki ma pan telefon? Raportuj

          • Maniek napisał(a):

            Możesz pomóc czy piszesz te bzdury dla pisania Poll?
            Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Piszę bo widzę, że koleś kręci jak siemasz. Większość telefonów z dostępem do internetu nie daje się wyłączyć z poziomu menu telefonu. Jest to zrozumiałe gdyż producent z góry zakłada, że takie telefony kupuje się nie po to by je ograniczać. Mimo wyłączenia połączenia z netem telefon i tak pobiera dane z internetu. Można temu zapobiec instalując np dial-up enabler/disabler w HTC HD2 . Stąd moje pytanie jaki ma telefon. Może bym coś podpowiedział ale nie wiem jaki ma telefon. To raz. A dwa to to, że pomyliły mu się dni : w sobotę rano się zorientował a w poniedziałek już robi awanturę i zdążył zmarnować łikend połowie Polaków. Raportuj

    • play4you2 napisał(a):

      Witam Cię serdecznie. Jestem przedstawicielem Operatora. Napisz proszę prywatną wiadomość do mnie lub podaj numer jednego z Twoich zgłoszeń. Sprawa zostanie przeanalizowana i wierzę w to, że jesteśmy w stanie Ci pomóc.

      Pzdr. Raportuj

      • zdziś napisał(a):

        witam. mieszkam w krakowie i co do predkosci bywa różnie, czasem jest nawet b. dobrze.
        niestety najbardziej dokucza mi ograniczony zasięg poza miastem. byloby miło jakby zasięg 3g obejmowal też tereny wiejskie. a na początek było by miło z dostępu do internetu przez 2g.
        często przebywam w weekendy w miejscowości będkowice gm. wielka wieś pow krakow.
        niestety wasze 2g jest tam słabe, a plus w tej okolicy to nieporazumienie.
        pozdrawiam. Raportuj

  38. aczytowazne napisał(a):

    Panie Marcinie – chcemy się chwalić % udziałem w rynku ( wynikającym z cenowego nokautu ) czy z jakości usług ? Bo to drugie jest niestety marne. Moglibyście znacznie zwiększyć % pod warunkiem,że sieć byłaby stabilna, a nie taka, że raz jest, innym razem jej nie ma albo w ogóle jej nie ma – a znam takie osoby. Raportuj

  39. qqupa napisał(a):

    MI bachnęli 1Gb i karzą się rejestrować :D hehe dobre nie dość, ze na starterze nie bylo 1GB to narażają mnie na koszty związane z rejstrsacja -by reklamować ale co mam reklamować? brak czegoś co powinno byc? Wysłalem zapytanie do UOKIK czy mozna owy felerny playonline oddac na niezgodnosc towaru z umowa :) Nie omieszkam napisac co z tego wyjdzie :) Bo PLAY wala ze mnie nie zrobi Transfer jest towarem jak każdy inny ;) Raportuj

  40. qqupa napisał(a):

    http://sklep.playmobile.pl/ecommerce/control/cate… bylem poszperać wrzuciłem co nieco i co? jak to co jak zwykle NIE DZIALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wyskakuja modemy abonamentowe wszystkie za zeta i zapraszaja do wybrania oferty PLAAYqupy ;) Raportuj

  41. qqupa napisał(a):

    dla jasnosci sam se wrzuc do koszyka ;) a co mam sie przemeczac :d http://www.playmobile.pl/pl/oferta/internet/interRaportuj

  42. jahu napisał(a):

    Napisz do Play4you2 miałem podobny problem po zrobieniu nowego nadajnika była zła konfiguracja i stacja była cały czas przeciążona prędkość netu była śmiesznie mała. Ale podałem im która stacja dałem wszystkie dane p4y2 pomógł teraz w nocy i w godzinach małego obciążenia jest 2 mb/s download i koło 400 kb/s upload. A w godzinach szczytu to tak około 500kb/s – 1mb/s czasami troszkę więcej zależy od obciążenia.
    Może i u ciebie zrobili nową stację i przez to takie jaja wychodzą ??
    tu możesz sprawdzić czy nie ma przyadkiem jakiegoś nowego bts-u http://mapa.btsearch.pl/.
    możesz też zainstalować programik topnetinfo którym sprawdzić z jakiego nadajnika obecnie korzystasz przyda ci się to do zgłoszenia. Raportuj

  43. rafal napisał(a):

    kwartal udany ?! a ktos w ogole wie, ze Play24 95% czasu nie dziala ! ! ! ! ! pod wzgledem obslugi i samo-obslugi to PLAY bije rekordy dna, powala mnie ten nielad w play. Raportuj

  44. maciej napisał(a):

    co już kasujemy posty, ktróre nie pasują do idealnego obrazu Play?

    polecam Gdynię – internet z szybkością światła – ostatnio czesto około 100kbps a upload aż 50kbpsRaportuj

  45. eee napisał(a):

    dobra jeżeli jakiś operator wprowadzi ważność konta na rok tak jak jest w play to większość wybierze tego innego operatora… dlaczego? ponieważ ta sieć nie ma ''klasy'' , ''poważania'' jest kiepski bok… wypuszczają jakieś gówno nie przetestowane typu – strona play itp…. no i jakoś…. wole płacić ciup drożej ale mieć lepszą obsługę…. Raportuj

  46. Mariusz napisał(a):

    Wszystko świetnie tylko P4 jest niejako "pasożytem dla Plusa".
    No wiec obawiam się, że w niedługim czasie Plus kupi Play i wrócimy do punktu wyjścia.
    A jakie ma wyjście Plus? Siłą P4 jest organizacja i małe zaplecze – nie do przejścia dla Plusa.
    Pozdrawiam Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty